Valt wel meequote:Op donderdag 17 februari 2005 10:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn wij verslaafd aan Fok?
Mwah.
Waar haal je dat dan?quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:45 schreef Youssef het volgende:Aniwegs, sinas met vruchtvlees, niet met koolzuurgas
Ik vind het een behoorlijkquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
toch wel cool hoor
[afbeelding]
missch es proberen deze zomer...
quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:45 schreef Youssef het volgende:Aniwegs, sinas met vruchtvlees, niet met koolzuurgas
ik zou zoiets ook niet kopenquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:48 schreef Youssef het volgende:
Ik vind het een behoorlijk![]()
gehalte hebben
Op Marktplaats staat ook zo een 'unieke' 750'er. Met allemaal 'extra's'. Volgens mij is het gewoon een ex crash test dummie geweest
25 min ben ik erquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:49 schreef Patrick281 het volgende:
En helemaal naar Zutphenben je gek!
![]()
quote:
100+ kmquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:49 schreef Patrick281 het volgende:
En helemaal naar Zutphenben je gek!
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:54 schreef Youssef het volgende:
100+ km![]()
Niet zo gek toch, jij ging toch helemaal naar Duitsland
Uh uh uh, ik kan ook zomaar de eerste de beste motor kopen, en dan met een motor zitten die ik liever anders had gehad.quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijken en kopen. Alleen voor kijken doe ik wel in de regio ofzo.
![]()
Ja, maar om dan naar Zutphen te gaan.. er moeten toch zat groenen in de regio zitten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:02 schreef Youssef het volgende:
Uh uh uh, ik kan ook zomaar de eerste de beste motor kopen, en dan met een motor zitten die ik liever anders had gehad.
Te laat, ik vertrek al bijnaquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, maar om dan naar Zutphen te gaan.. er moeten toch zat groenen in de regio zitten.
Tjek je ook via via, speurneus krantjes enz... ?
Ik bedoel je zoekt voor de juiste motor met de juiste prijs.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:09 schreef Youssef het volgende:
Ben specifiek benieuwd naar deze zilvere dus van mij mag het welMijn moeder heeft ook meer vrede met een neutrale kleur ipv een
felgroene
Het wordt nu echt de keuze tussen deze of een zxr
Vroeger was dat in, denk maar aan de roze FZR600, allemaal van die lollypopsquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:12 schreef Patrick281 het volgende:
Maar als je jong bent wil je toch felle kleuren?![]()
ik heb er iig geen beste ervaring meequote:Op donderdag 17 februari 2005 11:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ja, wat je van ver haalt.....
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Vroeger was dat in, denk maar aan de roze FZR600, allemaal van die lollypops
Welke stickers wil je weg hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddalleen wel weer die stickers eraf halen
![]()
alleen een beetje jammer dat beeld en geluid niet helemaal synchroon lopenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:09 schreef ploderus het volgende:
Rondje Isle of Man op een CBR1000RR Fireblade![]()
Gaat idd niet altijd opquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb er iig geen beste ervaring mee![]()
en jij, pepijn
![]()
?
Met betrekking tot relatie's wel, omdat je mekaar heel lang niet ziet met tussenpozen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb er iig geen beste ervaring mee![]()
en jij, pepijn
![]()
?
Dat gaat lekker tussen die huizen doorquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:09 schreef ploderus het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:18 schreef ploderus het volgende:
[..]
alleen een beetje jammer dat beeld en geluid niet helemaal synchroon lopen![]()
Isle of Manquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat gaat lekker tussen die huizen door
Dat was weer een anderequote:Op donderdag 17 februari 2005 11:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat heb je eerder gehad en gepost met een dergelijk filmpje .. dezelfde?
![]()
Ik heb beide niet gezien derhalve.
Joh?!quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:30 schreef ploderus het volgende:
[..]
Isle of ManIs op een eilandje in de Ierse zee waar ieder jaar een motorrace wordt gehouden.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:Gevaarlijkste circuit ter wereld.
Zelfs iemand die hem 15 keer ofzo gewonnen had is daar uiteindelijk overleden bij een crash. >><<
Bomen geven niet mee .....
ben niet zo'n standaard-sticker fan...gewoon helemaal kaal maken en dan eigen SBK etc. stickers erop doenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:18 schreef Youssef het volgende:
Welke stickers wil je weg hebben![]()
Ennuuuh, lekker toeren ofzo
Creatief.quote:This year during the first practice session, Joey ran out of petrol at the Bungalow. He 'borrowed' some fuel from the Travelling Marshal and then took some fork oil from his Honda and, using it as a substitute for 2 Stroke Oil, mixed it with the petrol before completing his lap!
De beelden komen bij mij een beetje suicinaal over....quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:Gevaarlijkste circuit ter wereld.
Zelfs iemand die hem 15 keer ofzo gewonnen had is daar uiteindelijk overleden bij een crash.
Bomen geven niet mee .....
quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet erg ? Ik rijd toch niet graag met een krom frame of kromme voorvork rond
Het toont idd aardig wat vastberadenheid en doorzettingsvermogenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat heet nou doorzettingsvermogen. Ik kijk er van op.
![]()
![]()
En het is ook een beetje ver om terug te lopen.![]()
Optische schade is niet zo heel erg nee, maar het verschil tussen optische schade en schade aan de motor zelf is in de praktijk niet zo groot helaasquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar ik rijd wel een schadefiets.
En die is gewoon recht hoor.
Dus op die manier niet erg.
moet ik mij schamen als ik zeg dat ik niet weet over welke techniek je het nu hebt?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Die knakker op die Fireblade gebruikt die gast van MotorXtra zijn manier van quickshift
Nerdquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:09 schreef hicham het volgende:
Vroeg opstaan blijft moeilijk
Volgens mij gaat Youssef later vrachtwagenchauffeur worden, die reizen ook alle kanten op in hun eentjeIk ga proberen vandaag een beetje nuttig te zijn, o.a door Youssef's krant te lopen
en door eens mijn mailbox leeg te lurken. Zitten nog 200 nieuwe mailtjes in ofzo
en nog wat programmeerwerk doen. Was ik gisteravond al aan begonnen, maar dat was geen goed idee
Om 23:00 beginnen met programmeren als je van plan bent 'vroeg' naar bed te gaan is not done
hoe slecht is dat voor je bakquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Deze knakker op de Blade schakelt net zo als dat die gozer van MotorXtra zei, druk op het pookje zetten, hem in de begrenzer laten komen en het pookje schiet zo in de volgende versnelling
Ze rijden over verdrijvingsvlakken en sorteren niet goed voorquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:09 schreef ploderus het volgende:
Nietquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe slecht is dat voor je bak?
okquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet![]()
Tja, hoe slecht is snel rijden met je motor?
echt welquote:
Wegmisbruikers!quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze rijden over verdrijvingsvlakken en sorteren niet goed voor
Had ie maar geen ZXR-400 moeten wordenquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoog in de toeren rijden zorgt toch voor meer slijtage dan altijd bij de 5000rpm schakelen
Dat bedoelde ikquote:Tuurlijk is altijd netjes schakelen met de koppeling beter voor je bak, maar ja... hij zal er niet direct kapot van gaan, als je dat bedoeld
Kastje of toerenbegrenzer onderbreekt je onsteking, dus dat gaat wat beter dan.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat bedoelde ikik probeer nog steeds zonder KKRRAKKK van de 1 naar de 2 te schakelen, en de ene keer lukt dat beter dat de andere
blijven oefenen dus
Ik heb nog heel veel viertakt olie staan, ondermeer 5W50 SuperBike van Castrol.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
echt welje moet er maar opkomen
en denk ook dat het niet echt comfortabel was dat laatste stukje,
Kan je het nog steeds niet??quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat bedoelde ikik probeer nog steeds zonder KKRRAKKK van de 1 naar de 2 te schakelen, en de ene keer lukt dat beter dat de andere
blijven oefenen dus
zoals ik zei, de ene keer beter dan de andere maar vanzelf zeker nog niet neequote:Op donderdag 17 februari 2005 12:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan je het nog steeds niet??Ga je schamen
Het lukte prima op jouw ZXR400....
DAMN echt telepathie, ik wou net dat topic op MF over Rombo demper op ZXR400 hier posten voor jou, tot ik zag dat je al had gereageerdquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand vraagt naar het filmpje ressen, zou iemand die ff ergens willen hosten zodat ik hem kan laten zien en horen?
thx
quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:40 schreef Rietvaerder het volgende:
DAMN echt telepathie, ik wou net dat topic op MF over Rombo demper op ZXR400 hier posten voor jou, tot ik zag dat je al had gereageerd
Hey, niet hooghartig doen he?quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:42 schreef Rietvaerder het volgende:Suzuki heeft 1 vd beste en soepelste schakelbakken.......
Ik hoorde dan ook NOOIT wat bij het schakelen, alleen in zijn 1 zetten soms....
Het klopt dan ook als ik zeg dat 9 vd 10 motorrijders niet kunnen schakelen... het is dat ik het van mn pa heb geleerd dat schakelen want ik heb bij 2 verschillende rijscholen gelest en geen van tweeën schonk er aandacht aan....
Hooghartig? Het is gewoon zo.... ik zie het bij zoveel mensen, allemaal die harde klappen als ze van de 1 naar de 2 gaan...quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey, niet hooghartig doen he?
Ik hoorde juist van je vader (toen ik even proefrit ging doen op je Bandit) dat je aan de schakelbak moest wennen. Hij vertelde dat ie toen bij jou lawaai maakte maar dat jullie toen samen gingen oefenen ofzo. En na een tijdje lukte het jou ook lekker
Dus als jij datgene wat je hebt geleerd nu aan mij doorgeeft
quote:Bad Gateway
The following error occurred:
The host name was not found during the DNS lookup. Contact your system administrator if the problem is.not found by retrying the URL. (DNS_HOST_NOT_FOUND)
Please contact the administrator.
Ik wou gewoon even diequote:Op donderdag 17 februari 2005 12:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hooghartig? Het is gewoon zo.... ik zie het bij zoveel mensen, allemaal die harde klappen als ze van de 1 naar de 2 gaan...
Hoe kan ik dat nou via een forum lerenk Laat het weleens in t echt zien.
Komt er dus op neer dat je ten alle tijden op precies hetzelfde moment moet koppelen en schakelen en van zijn 1 naar zijn niet in 1 complete voetbeweging doet, dus niet gelijk van zijn 1 naar zijn 2 willen, je moet hem dus eerst in zijn vrij zetten c.q. door zijn vrij heen..... en dat in een paar miliseconden tijd
Wat ik al zei, het is dat mijn pa het hoorde anders had ik het ook nooit echt goed geleerd want de rijscholen besteden er bijna geen aandacht aan volgens mij
quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:47 schreef v-blokkie het volgende:
Heb (ff afkloppen) pas 1 boete gehad, omdat ik een agent zou hebben beledigd ??![]()
Ik werd aangehouden voor een alcohol controle (geen druppel alc op natuurlijk), vraagt een agent (letterlijk zo): "wilt U even meewerken aan deze controle". Ik zeg: " ja hoor, geef mij maar een pet een zo'n blaas-apparaat, dan help ik jullie wel even". Vond'ie blijkbaar niet zo leuk !!?!?
Euhm, dat valt nog wel mee hoor, afgezien van dat die bak van m'n vorige Gixxer compleet in de soep is gedraaid, was die niet zoo geweldig hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:42 schreef Rietvaerder het volgende:Suzuki heeft 1 vd beste en soepelste schakelbakken.......
Ja, genoeg andere motoren gereden en de GSXR had bij dat model geen geweldige bak. En heb daar ook andere mensen over gehoord.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Weleens op andere motoren gereden dan?![]()
Het is toch zo...
Als mijn pa op de mijne rijdt zegt ie elke keer weer hoe fijn ie schakelt, 10x beter dan zijn FJR..... Yamaha heeft over het algemeen slechte bakken
http://www.bikez.comquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:06 schreef -Eddow- het volgende:
Hey,
bestaat er ook een soort carbase maar dan voor motoren?!
gefeliciteerd, dan behoor je tot die 10 %quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb nooit klappen, ook bij mijn Bimota (Yamaha blok en bak) niet. En ik schakel gewoon in 1 keer hoor.
Heb jij trouwens al filmpjes van je nieuwe tweewielertje? Post ze eensquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:00 schreef Romius het volgende:
[..]
Ja, genoeg andere motoren gereden en de GSXR had bij dat model geen geweldige bak. En heb daar ook andere mensen over gehoord.
Met opschakelen bedoelde ik wel te verstaan.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:12 schreef Romius het volgende:
gefeliciteerd, dan behoor je tot die 10 %![]()
![]()
Nee nog niet, maar die komen natuurlijk pas als de Yoshi ernaast hangtquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:12 schreef ploderus het volgende:
[..]
Heb jij trouwens al filmpjes van je nieuwe tweewielertje? Post ze eens![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |