abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25124561
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:25 schreef Youssef het volgende:

[..]

Dat gaat lekker tussen die huizen door
Isle of Man Is op een eilandje in de Ierse zee waar ieder jaar een motorrace wordt gehouden. De openbare weg wordt een stuk afgezet en dat wordt een circuit. Dus je raast idd ook vlak langs huizen enz..
pi_25124593
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:26 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dat heb je eerder gehad en gepost met een dergelijk filmpje .. dezelfde?

Ik heb beide niet gezien derhalve.
Dat was weer een andere Dit is het eerste filmpje dat ik ken waarbij een CBR1000RR een rondje Isle doet Is toch best leerzaam
pi_25124616
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:30 schreef ploderus het volgende:

[..]

Isle of Man Is op een eilandje in de Ierse zee waar ieder jaar een motorrace wordt gehouden.
Joh?!

  donderdag 17 februari 2005 @ 11:33:57 #39
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25124630
Gevaarlijkste circuit ter wereld.

Zelfs iemand die hem 15 keer ofzo gewonnen had is daar uiteindelijk overleden bij een crash.

Bomen geven niet mee .....
pi_25124663
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:
Gevaarlijkste circuit ter wereld.

Zelfs iemand die hem 15 keer ofzo gewonnen had is daar uiteindelijk overleden bij een crash. >> <<

Bomen geven niet mee .....
  donderdag 17 februari 2005 @ 11:35:58 #41
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25124674
http://www.mcb.net/ttraces/tt/joey/joey.html



46 jaar oud, toch wel ervaren dacht ik zo.

Edit: Gecrashed in Estonia..

26 overwinningen op de Isle of Man.

Starte soms wel in 4 klassen ofzo ..
pi_25124720
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:18 schreef Youssef het volgende:
Welke stickers wil je weg hebben Ennuuuh, lekker toeren ofzo
ben niet zo'n standaard-sticker fan...gewoon helemaal kaal maken en dan eigen SBK etc. stickers erop doen
  donderdag 17 februari 2005 @ 11:40:21 #43
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25124754
quote:
This year during the first practice session, Joey ran out of petrol at the Bungalow. He 'borrowed' some fuel from the Travelling Marshal and then took some fork oil from his Honda and, using it as a substitute for 2 Stroke Oil, mixed it with the petrol before completing his lap!
Creatief.
pi_25124825
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:40 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Creatief.
pi_25124832
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:
Gevaarlijkste circuit ter wereld.

Zelfs iemand die hem 15 keer ofzo gewonnen had is daar uiteindelijk overleden bij een crash.

Bomen geven niet mee .....
De beelden komen bij mij een beetje suicinaal over....
  donderdag 17 februari 2005 @ 11:48:51 #46
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25124899
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:44 schreef ploderus het volgende:

[..]

Dat heet nou doorzettingsvermogen. Ik kijk er van op.

En het is ook een beetje ver om terug te lopen.
  donderdag 17 februari 2005 @ 11:50:10 #47
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25124918
@ youssef:
Die grijze kwak heeft twee verschillende kleuren kuipdelen. De topkuip is lichter dan de zijkuip.
Ik weet niet of dat zo hoort maar het ziet er niet uit zo.
Misschien is het wel een schadevoertuig. Niet dat dat erg is of zo maar het zou kunnen.
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_25124936
Niet erg ? Ik rijd toch niet graag met een krom frame of kromme voorvork rond
  donderdag 17 februari 2005 @ 11:53:33 #49
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25124960
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet erg ? Ik rijd toch niet graag met een krom frame of kromme voorvork rond
Ik ook niet.
Maar ik rijd wel een schadefiets.
En die is gewoon recht hoor.

Dus op die manier niet erg.
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_25124969
Die knakker op die Fireblade gebruikt die gast van MotorXtra zijn manier van quickshift
pi_25124987
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:48 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dat heet nou doorzettingsvermogen. Ik kijk er van op.

En het is ook een beetje ver om terug te lopen.
Het toont idd aardig wat vastberadenheid en doorzettingsvermogen
pi_25124995
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:53 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Maar ik rijd wel een schadefiets.
En die is gewoon recht hoor.

Dus op die manier niet erg.
Optische schade is niet zo heel erg nee, maar het verschil tussen optische schade en schade aan de motor zelf is in de praktijk niet zo groot helaas
pi_25125074
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Die knakker op die Fireblade gebruikt die gast van MotorXtra zijn manier van quickshift
moet ik mij schamen als ik zeg dat ik niet weet over welke techniek je het nu hebt?
Leg eens uit?
pi_25125086
Dat van die kuipdelen zal ik idd opletten, en als het zo is vragen ja. Ik vertrek nu, tnx voor de tip
pi_25125148
Hallo
  donderdag 17 februari 2005 @ 12:05:32 #56
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25125157
Quickshift komt ook uit de racerij, en die gast van Motorxtra is o.a. voorrijder op Assen.
Hij zal dus ook wel een historie hebben daar in .........

Bij de Beemer hoef je die optie er niet op te zetten omdat de toerenbegrenzer zo bruut ingrijpt.
Maar voor de Jappen kan je die kastjes en sensor voor op je pendaal zo kopen.
pi_25125220
Vroeg opstaan blijft moeilijk

Volgens mij gaat Youssef later vrachtwagenchauffeur worden, die reizen ook alle kanten op in hun eentje Ik ga proberen vandaag een beetje nuttig te zijn, o.a door Youssef's krant te lopen en door eens mijn mailbox leeg te lurken. Zitten nog 200 nieuwe mailtjes in ofzo en nog wat programmeerwerk doen. Was ik gisteravond al aan begonnen, maar dat was geen goed idee Om 23:00 beginnen met programmeren als je van plan bent 'vroeg' naar bed te gaan is not done
pi_25125238
Deze knakker op de Blade schakelt net zo als dat die gozer van MotorXtra zei, druk op het pookje zetten, hem in de begrenzer laten komen en het pookje schiet zo in de volgende versnelling
pi_25125256
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 12:09 schreef hicham het volgende:
Vroeg opstaan blijft moeilijk

Volgens mij gaat Youssef later vrachtwagenchauffeur worden, die reizen ook alle kanten op in hun eentje Ik ga proberen vandaag een beetje nuttig te zijn, o.a door Youssef's krant te lopen en door eens mijn mailbox leeg te lurken. Zitten nog 200 nieuwe mailtjes in ofzo en nog wat programmeerwerk doen. Was ik gisteravond al aan begonnen, maar dat was geen goed idee Om 23:00 beginnen met programmeren als je van plan bent 'vroeg' naar bed te gaan is not done
Nerd

pi_25125274
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 12:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Deze knakker op de Blade schakelt net zo als dat die gozer van MotorXtra zei, druk op het pookje zetten, hem in de begrenzer laten komen en het pookje schiet zo in de volgende versnelling
hoe slecht is dat voor je bak ?
pi_25125293
quote:
Ze rijden over verdrijvingsvlakken en sorteren niet goed voor
pi_25125324
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 12:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

hoe slecht is dat voor je bak ?
Niet

Tja, hoe slecht is snel rijden met je motor?
pi_25125379
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 12:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet

Tja, hoe slecht is snel rijden met je motor?
ok

snel rijden is niet slecht
pi_25125429
Hoog in de toeren rijden zorgt toch voor meer slijtage dan altijd bij de 5000rpm schakelen

Tuurlijk is altijd netjes schakelen met de koppeling beter voor je bak, maar ja... hij zal er niet direct kapot van gaan, als je dat bedoeld
  donderdag 17 februari 2005 @ 12:21:39 #65
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25125456
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:40 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Creatief.
echt wel je moet er maar opkomen en denk ook dat het niet echt comfortabel was dat laatste stukje,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_25125476
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 12:13 schreef hicham het volgende:

[..]

Ze rijden over verdrijvingsvlakken en sorteren niet goed voor
Wegmisbruikers!
pi_25125502
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 12:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoog in de toeren rijden zorgt toch voor meer slijtage dan altijd bij de 5000rpm schakelen
Had ie maar geen ZXR-400 moeten worden
quote:
Tuurlijk is altijd netjes schakelen met de koppeling beter voor je bak, maar ja... hij zal er niet direct kapot van gaan, als je dat bedoeld
Dat bedoelde ik ik probeer nog steeds zonder KKRRAKKK van de 1 naar de 2 te schakelen, en de ene keer lukt dat beter dat de andere blijven oefenen dus
  donderdag 17 februari 2005 @ 12:29:04 #68
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25125600
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat bedoelde ik ik probeer nog steeds zonder KKRRAKKK van de 1 naar de 2 te schakelen, en de ene keer lukt dat beter dat de andere blijven oefenen dus
Kastje of toerenbegrenzer onderbreekt je onsteking, dus dat gaat wat beter dan.
  donderdag 17 februari 2005 @ 12:31:09 #69
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25125630
Zelf op je ZXR 400 brommer bouwen OPM, met foto's. Klik!
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 12:21 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

echt wel je moet er maar opkomen en denk ook dat het niet echt comfortabel was dat laatste stukje,
Ik heb nog heel veel viertakt olie staan, ondermeer 5W50 SuperBike van Castrol.
Moet dan ook wel werken in de CR.
pi_25125695
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat bedoelde ik ik probeer nog steeds zonder KKRRAKKK van de 1 naar de 2 te schakelen, en de ene keer lukt dat beter dat de andere blijven oefenen dus
Kan je het nog steeds niet?? Ga je schamen

Het lukte prima op jouw ZXR400....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')