In de sluittopic van deel 11 staat "the falls of the Clyde" als titel genoemd. Wat is er mis mee?quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
hoho, ik ben het nog niet eens over de titel!
Niks, hij's goed!!quote:
Maar de titel "to nite" zul jij niet gauw vergeten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Niks, hij's goed!!
Maar moest het zelf nog ff nakijken, want ik was de titel alweer vergeten
Anyway, Gajus is 'm!!
Nee, ik werd aan de praat gehoudenquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Neem jij je computer tegenwoordig mee naar bed, AR?
Het grenst eraan. Ik zit volgend week in Maleisië (quasi beroepshalve).quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik gok op India...
AR, ondanks de korte nacht die jou resteert, welterusten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, dit zegt mij dus helemaal niks...
dus ik ga maar eens naar bed toe, weltrusten allemaal
Welterusten!quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, dit zegt mij dus helemaal niks...
dus ik ga maar eens naar bed toe, weltrusten allemaal
Maleisie! Mooi land!quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:22 schreef Gajus het volgende:
[..]
Het grenst eraan. Ik zit volgend week in Maleisië (quasi beroepshalve).
On topic, maar hier voel ik mij echt thuis:
[afbeelding]
Liever niet ... ik reis met een charmant gezelschap.quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou zo met je meegaan, maar m'n huidige saldo laat het helaas niet toe,.
Ongetwijfeld, maar zelfs jij kunt die charmes niet evenaren. Geen enkele man trouwens.quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan ook heel charmant zijn, hoor...
Mag ik deze zin ook ooit eens gebruiken Do2?? Ik vind hem mooiquote:Op donderdag 17 februari 2005 02:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het bed roept en het lichaam luistert.
luie slaapmutsen????quote:Op donderdag 17 februari 2005 08:47 schreef Troel het volgende:
En nu snel wakker worden stelletje luie slaapmutsen!
quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je bent je PI vergeten..., hoop ik
't is een grijzequote:Op donderdag 17 februari 2005 10:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
tis een boom iig, weet alleen de titel niet
Mondriaan's boom is een oude bekend in de reeks: Betitel-de-titel. Deel 2. .(gepost op 4 oktober 2004).quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:21 schreef Z het volgende:
'Grijze boom' van Mondriaan inderdaad, ik kwam 'm toevallig tegen ... Ik zal me even in de vorige 12 delen inlezen.
Oh...quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:20 schreef Troel het volgende:
Of heb ik hem op school gehad pas?
Deel 2 was ik er nog niet, dus daar kan ik hem niet gezien hebbenquote:
Troel, ik vind dit een beauty. Uitgekiend kleurencontrast tussen boom en vruchten. Het past in de traditie van Chinese en/of Japanse aquarellen. Nochtans, geen enkele notie van de herkomst van dit werk. Ik verwacht een titel zoals "de kersenboom".quote:
Lekkere Troel hoor!quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:51 schreef Troel het volgende:
Dit schilderij is het kunst van de dag schilderij. En ik vond het ook erg mooi, vandaar dat ik deze koos.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:24 schreef Gajus het volgende:
[..]
Lekkere Troel hoor!
Jouw aanwijziging heeft mij de oplossing bezorgd, maar eerst moest ik mij aanmelden bij de Site-voor-kunstminnaars ofwel http://www.galeries.nl/index2.html .
En jawel (... lieve kijkbuisvrienden) ... op 16 febr. was "Seven Virtues" van Willem Sanders verkozen tot Kunst-van-de-dag-schilderij.![]()
Terzijde, al bladerend door de historie van Kunst-van-de-dag-schilderijen heb ik een paar inspirerende uitschieters mogen aanschouwen.![]()
Hopelijk is het kruisje nu verwijderd door een alternatieve link in te voegen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ab Stract - Het Rode Kruis
Ik ben blij dat jij er ook zo over denkt, Ollie.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:09 schreef OllieA het volgende:
Wat een lelijk wijf zeg!
Als ik geweten had dat jij zou komen buurten, dan had ik een wat sensueler werkje gepresenteerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:09 schreef OllieA het volgende:
Wat een lelijk wijf zeg!
Hint: bovendien vertonen de achternamen van beide schilders een grote gelijkenis.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar schiet ik dus ook geen reet mee op...
Ik hou me aanbevolen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:17 schreef Gajus het volgende:
[..]
Als ik geweten had dat jij zou komen buurten, dan had ik een wat sensueler werkje gepresenteerd.![]()
maar wat niet is, kan nog komen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Picabia?
Klopt, met een Spaans / Cubaanse vader en een Franse moeder.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Geboren in Frankrijk, Parijs....
Helemaal goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:45 schreef OllieA het volgende:
"Vrouw met een hond" dus.
Verbaast me nog dat het niet vrouw met puntneus en hond heet.
Vertel es Gajus, vind je dit nou mooi? Niet om te zeiken hoor, ik ben serieus nieuwsgierig hoe je naar dit werkje kijkt.
Wat mij betreft ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Picabia heeft, wat mij betreft, wel veel imposantere werken gemaakt...
Ah, oké.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:54 schreef Gajus het volgende:
[..]
Helemaal goed.![]()
Of ik het mooi vind? Geenszins.
Waarom het dan plaatste? Omdat het buitennissig is en derhalve eenvoudiger te raden / vinden is.
Nee, ik heb geen idee.quote:
Of achter dit schilderij een diepere betekenis schuil gaat? Geen idee. Jij wel?
RedCrossquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:54 schreef OllieA het volgende:
Wat mij betreft ook.
Deze bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Zo dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:58 schreef Gajus het volgende:
[..]
RedCross![]()
een uur geleden plaatste ik ook een Picabia van de abcgallery-site, met hetzelfde bedroevende resultaat.
Refresh eens met F5. Bij mij komt het plaatje wel door.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zie nog steeds dat verdomde plaatje niet...
Zo was het ook niet bedoeld. Enkel een illustratie van iets van Picabia wat ik wel mooi vind.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, het was me even ontgaan dat het plaatje van Ollie tevens een opgave betrof...
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:35 schreef OllieA het volgende:
[..]
Zo was het ook niet bedoeld. Enkel een illustratie van iets van Picabia wat ik wel mooi vind.
Inderdaad. Maar geen opgave, dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kolere, die zat ver verstopt zeg...
Lodola
Oké, maar dan mijn vraag, wat boeit jou aan het schilderij Lodola (Italiaans voor Zwaluw)?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:35 schreef OllieA het volgende:
Zo was het ook niet bedoeld. Enkel een illustratie van iets van Picabia wat ik wel mooi vind.
Truste, Ollie!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:52 schreef OllieA het volgende:
Slaap lekker titelaars. Ik val om.
En als je omvalt ... bij voorkeur op jouw matras.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:52 schreef OllieA het volgende:
Slaap lekker titelaars. Ik val om.
Volgens mij heb jij dit speciale plaatje gekozen voor de ochtendploeg.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan die koelkast niet vinden, dus ik houd het hier maar bij:
[afbeelding]
Truste, Troel!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:59 schreef Gajus het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dit speciale plaatje gekozen voor de ochtendploeg.![]()
Ik ga Ollie' s voorbeeld volgen. AR, voor straks, welterusten.![]()
Maar ze heeft wel rood haarquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:09 schreef OllieA het volgende:
Wat een lelijk wijf zeg!
Zal ik m'n mond maar houden Do2???quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan die koelkast niet vinden, dus ik houd het hier maar bij:
[afbeelding]
quote:
Oh ja, msn...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
hmm, niet dus... past niet in je mailbox
Ik stuur het wel een keer als je online bent op msn, oke?
No he hasn'tquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
AR has left the building...
Ja, je jaagt die arme man ook de stuipen op het lijf met die spontane kreten van je...quote:Op zondag 20 februari 2005 00:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ollie is hem al gepeerd, geloof ik...
Kijk, ik zit in diepe gedachten verzonken over het Wezen van De Kunst. En dan heb ik natuurlijk geen tijd en geen zin om met een stelletje barbaren als jullie te plauderen. Tsss... het idee...quote:Op zondag 20 februari 2005 00:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ollie is hem al gepeerd, geloof ik...
Laat je het wel even weten als je eruit bent, Ollie?quote:Op zondag 20 februari 2005 00:09 schreef OllieA het volgende:
[..]
Kijk, ik zit in diepe gedachten verzonken over het Wezen van De Kunst. En dan heb ik natuurlijk geen tijd en geen zin om met een stelletje barbaren als jullie te plauderen. Tsss... het idee...
Ja, als je ballen op kniehoogte, of daaronder, gehangen hadden dan zat er iets goed fout Do2quote:Op zondag 20 februari 2005 00:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Eigenlijk is dit topic gewoon een verkapt slowchat-topic...
Arme, arme ik; dat ik mij al die fok-termen al zo eigen heb gemaakt...
Knietje in de ballen is op zulke momenten wel op zijn plaats...
Een geplaatst knietje, ver boven kniehoogte, zeg maar.
Dan zal Ollie wel in Groningen wonen ofzo, da's praktisch Duitsland, alleen beseffen ze het zelf nog nietquote:Op zondag 20 februari 2005 00:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Volgens mij is het Deutsch...
Ja he, shit. Moet ik weer gegevens van de beste man gaan opzoeken. Ik ken hem verder ook nietquote:Op zondag 20 februari 2005 00:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Geef maar eens een hint!
Ik ga voor het laatste..quote:Op zondag 20 februari 2005 00:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het Wezen van De Kunst heeft vast ook iets met bier van doen...
Of de ontkenning ervan...
Nou menneke, vertelde gij dan mar us wa ge wel zietquote:Op zondag 20 februari 2005 00:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een grote appel...
Ja, nu zie ik het ook...
Hehe, gelukkig hij kwam toch over. Was al bang dat er wederom hersencellen de vernieling in waren gegaan sinds afgelopen weekendquote:Op zondag 20 februari 2005 00:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
New York, dus.
En zo omzeil je belachelijke wetten.quote:Op zondag 20 februari 2005 00:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Club biedt naaktoptredens aan als kunst
De uitdaging, AR! The challenge!quote:Op zondag 20 februari 2005 00:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
... het huilmoment ontgaat mij nog hoor..
quote:Op zondag 20 februari 2005 00:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee!
Ah, komt er toch nog een meet!!!quote:Op zondag 20 februari 2005 00:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie spiekt kom ik persoonlijk op zijn of haar smoelwerk rammen, bedoel ik.
Dan bedoel ik die andere...quote:Op zondag 20 februari 2005 15:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
En Duchamp is naar mijn weten gewoon in Frankrijk geboren...
18:07...., dat is al avond Troel...quote:Op zondag 20 februari 2005 18:07 schreef Troel het volgende:
Troel is hier
Troel heeft bezoek
En Troel is er pas vanavond weer
wind van voren, dan opzijquote:Op maandag 21 februari 2005 07:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
Do2, fiets jij ff naar Limbricht, ik zit wat krap met m'n tijd..
Staat je wel leukquote:Op maandag 21 februari 2005 22:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
100% plastic, AR.
Ga er een nachtje over slapen!!quote:Op maandag 21 februari 2005 22:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, daar ga ik nog eens goed over nadenken...
Ik sta op het punt de jungle in te trekken. Vooralsnog voor mij geen cultuur, maar natuur ...quote:Op zondag 20 februari 2005 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar is Gajus als je 'm nodig hebt...
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gajus!.
Ik drink mijn koffie extra sterk vandaag. Vooralsnog voor mij geen natuur, maar avontuur...
Owquote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, met die muziek zal je Do2 ook niet snel terug zien
Ik had je nog niet eerder opgemerkt, want ik was een lapje tekst voor TRU aan het typenquote:
Ik ook bijna nooit. Maarja..., jij was er niet he, en dan ga ik dwalen....quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
TRU? Daar kom ik eigenlijk nooit...
Noem jij 'm google, AR?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Troel, ben jij al aan het zoeken, of moet ik google ter hand nemen??
Ah, dus ze komen...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik ook bijna nooit. Maarja..., jij was er niet he, en dan ga ik dwalen....
En toen zag ik dat in 2012 de Goden terug op aarde komen, dus daar wou ik toch wel ff meer van weten ivm planning van vakantie e.d.
Ik hoef hem nooit te roepen, hij is er altijd...quote:
Nou, als ik hun was zou ik m'n tijd ergens anders in steken hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ah, dus ze komen...
Het wordt onderhand ook wel tijd, he...
Als je speciaal voor mij iets draait, draai dan liever iets van David Bowiequote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:52 schreef Troel het volgende:
Jeetje AR, dat is niet mis, maar ik kan oprecht zeggen dat ik blij ben dat je nog leeft.
Speciaal voor jou draai ik nu dus ook Han van Eijk - Leef
En ik ben naar bed
Nou, google kent het niet hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Niet?
Ze heet toch echt zo...
Titel: And Your Little Dog, Too ( Nr. 2 )
Oh? De mijne wel hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, google kent het niet hoor
Ja, Ollie heeft nog steeds een tussen ronde lopen...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik mis Gajus een beetje...
En Ollie. En Z.
Ja. Graag zelfs...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mag ik zometeen deel13 openen do2?? ah toe??? asjeblieft???
dankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |