Dan bedoel ik die andere...quote:Op zondag 20 februari 2005 15:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
En Duchamp is naar mijn weten gewoon in Frankrijk geboren...
18:07...., dat is al avond Troel...quote:Op zondag 20 februari 2005 18:07 schreef Troel het volgende:
Troel is hier
Troel heeft bezoek
En Troel is er pas vanavond weer
wind van voren, dan opzijquote:Op maandag 21 februari 2005 07:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
Do2, fiets jij ff naar Limbricht, ik zit wat krap met m'n tijd..
Staat je wel leukquote:Op maandag 21 februari 2005 22:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
100% plastic, AR.
Ga er een nachtje over slapen!!quote:Op maandag 21 februari 2005 22:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, daar ga ik nog eens goed over nadenken...
Ik sta op het punt de jungle in te trekken. Vooralsnog voor mij geen cultuur, maar natuur ...quote:Op zondag 20 februari 2005 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar is Gajus als je 'm nodig hebt...
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gajus!.
Ik drink mijn koffie extra sterk vandaag. Vooralsnog voor mij geen natuur, maar avontuur...
Owquote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, met die muziek zal je Do2 ook niet snel terug zien
Ik had je nog niet eerder opgemerkt, want ik was een lapje tekst voor TRU aan het typenquote:
Ik ook bijna nooit. Maarja..., jij was er niet he, en dan ga ik dwalen....quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
TRU? Daar kom ik eigenlijk nooit...
Noem jij 'm google, AR?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Troel, ben jij al aan het zoeken, of moet ik google ter hand nemen??
Ah, dus ze komen...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik ook bijna nooit. Maarja..., jij was er niet he, en dan ga ik dwalen....
En toen zag ik dat in 2012 de Goden terug op aarde komen, dus daar wou ik toch wel ff meer van weten ivm planning van vakantie e.d.
Ik hoef hem nooit te roepen, hij is er altijd...quote:
Nou, als ik hun was zou ik m'n tijd ergens anders in steken hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ah, dus ze komen...
Het wordt onderhand ook wel tijd, he...
Als je speciaal voor mij iets draait, draai dan liever iets van David Bowiequote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:52 schreef Troel het volgende:
Jeetje AR, dat is niet mis, maar ik kan oprecht zeggen dat ik blij ben dat je nog leeft.
Speciaal voor jou draai ik nu dus ook Han van Eijk - Leef
En ik ben naar bed
Nou, google kent het niet hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Niet?
Ze heet toch echt zo...
Titel: And Your Little Dog, Too ( Nr. 2 )
Oh? De mijne wel hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, google kent het niet hoor
Ja, Ollie heeft nog steeds een tussen ronde lopen...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik mis Gajus een beetje...
En Ollie. En Z.
Ja. Graag zelfs...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mag ik zometeen deel13 openen do2?? ah toe??? asjeblieft???
dankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |