Ja, die had ik zo uit m'n blote bol ook wel kunnen noemen Gajusquote:Op zondag 3 oktober 2004 09:23 schreef Callas het volgende:
Dat is wel heel makkelijk nu he? Retroactive I, gemaakt in 1964 door Robert Rauschenberg.
Nee nog steeds geen mogelijkheid. Maar ik zit te denken als ik jou wat mail dan weet jij het antwoord en dan rest Gajus nog om het te raden. Eigenlijk zouden er meer mensen moeten meedoen aan dit spel om het leuk te houden. Ik zal daarom wel stoppen met meedoen zodat het niet vastloopt.quote:Op zondag 3 oktober 2004 10:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, die had ik zo uit m'n blote bol ook wel kunnen noemen Gajus
Alleen jij was me dan net voor. Heb je al een mogelijkheid om een plaatje up te loaden??? Anders mail je het plaatje maar naar mij, dan plaats ik hem wel voor je
mm ik weet het niet. Ik vind het in ieder geval leuk bedacht alleen is een groepje van vier man te klein om het leuk te houden. Daarnaast loop je de kans dat het een spelletje wordt van "Wie kan het beste zoeken op Google?". Dat is toch een beetje minder hoewel het dan toch je interesse moet hebben.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja,
ik had al 2 goede redenen om een nieuw spelletje te lanceren:
1) Om zodiakk te pesten
2) Omdat daar bier bij nodig is
Een derde zou kunnen zijn dat dit spelletje z'n beste tijd inmiddels wel gehad heeft.
Als je het weet dan is het altijd gemakkelijk. Tot drie dagen geleden had ik geen weet van het bestaan van dit schilderij en had ik een zware dobber gehad om het antwoord te vinden.quote:Op zondag 3 oktober 2004 09:23 schreef Callas het volgende:
Dat is wel heel makkelijk nu he? Retroactive I, gemaakt in 1964 door Robert Rauschenberg.
Dat lijkt mij ook wel wat. Een soort van 'Raad het kunstwerkje' zeg maar.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:20 schreef Gajus het volgende:
Misschien dat het loslaten van die letterkoppeling meer flexibiliteit geeft waardoor het aantrekkelijker wordt voor nieuwe spelers. Leg aan degene die het antwoord gevonden heeft, geen beperkingen op bij het kiezen van de nieuwe opgave. Zomaar een alcoholvrije gedachte.![]()
Dat mag zeker!! We kunnen sowieso wel wat meer (af-en-toe) deelnemers gebruiken hier!!quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel wat. Een soort van 'Raad het kunstwerkje' zeg maar.
Als ik als af-en-toe deelnemer mijne mening mag geven.
Ja, dat lijkt me ook wel wat.quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel wat. Een soort van 'Raad het kunstwerkje' zeg maar.
Als ik als af-en-toe deelnemer mijne mening mag geven.
Wat mij betreft ...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat lijkt me ook wel wat.
Mijn illustere naamgenoot was een echte held.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gajus!
Held!
[off topic]quote:Op woensdag 6 oktober 2004 01:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je onderschat jezelf, Gajus.
Ja, euh.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:02 schreef Gajus het volgende:
[..]
[off topic]
Soms wel, meestal niet.![]()
[/off topic]
Blijkbaar stemmen de oer-deelnemers unaniem in met de versoepelde spelregels.
Dus TS ... geef het goede voorbeeld !![]()
hihiquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:48 schreef Callas het volgende:
.
Euh.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ben maar ff met een makkelijke begonnen om er weer ff in te komen
De titel staat er al...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Euh.
Oh! Oh, oh! Meester! Mag ik? Mag ik?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zat er zelf nog even aan te denken om het om te draaien.
Dat je dus een beschrijving geeft van een kunstwerk, voor de anderen om te raden.
Ach, niet echt bezield hoor. Ik wou gewoon iets van Andy Warhol doen eigenlijk, alleen zijn werk is zo herkenbaar.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:47 schreef Gajus het volgende:
Ik ben benieuwd wat AR bezield heeft om dit te¨plaatsen.![]()
Dit 'kunstwerk' kan mij niet boeien.
Correct beantwoord.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:43 schreef OllieA het volgende:
1 Alberto Korda
2 Alberto Díaz Gutiérrez
3 Voor zover ik weet heeft ie 7 jaar titelloos aan de muur gehangen bij Korda, om vervolgens door Feltrinelli financieel uitgebaat te worden. Dus, wat de werkelijke titel is, ik zou het niet weten.
Kom op Do2 ... eregisterenavond heb ik van dezelfde schilder iets vergelijkbaars gepost.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is een prachtig plaatje, Ollie.
Dat is het zeker.
En zij mag er natuurlijk ook wezen.
Verder geen énkel idee van wie 't zou kunnen zijn.
Ik zie het googlemandje.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:03 schreef OllieA het volgende:
Hm, je zou toch de stroming moeten kunnen herkennen, lijkt me.
Ik doe er een onbehulpzaam hintje bij (hoewel ik vermoed dat Gajus het sowieso onmiddelijk weet). Denk aan de dichter Tennyson.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:08 schreef Callas het volgende:
Mijn huis is in het water gevallen..
Geen idee.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:08 schreef Gajus het volgende:
[..]
Kom op Do2 ... eregisterenavond heb ik van dezelfde schilder iets vergelijkbaars gepost.
BTW: ik deel jullie smaak voor deze Lady, zou dat leeftijdafhankelijk zijn?![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:08 schreef Callas het volgende:
Mijn huis is in het water gevallen..
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lady of Shallot
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Van J.W. Waterhuis,
dus.
Meneer de Kunstkennert... Ik heb in Beeld van de dag I: Hylas gepost en deze heb jij hierboven in twee vormen gepost.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:12 schreef Gajus het volgende:
[..]
![]()
Originele titel voor een schilderij ... maar waarschijnlijk bedoel je iets anders. V´tel ...
Toe maar jochiequote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ben ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |