In de sluittopic van deel 11 staat "the falls of the Clyde" als titel genoemd. Wat is er mis mee?quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
hoho, ik ben het nog niet eens over de titel!
Niks, hij's goed!!quote:
Maar de titel "to nite" zul jij niet gauw vergeten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Niks, hij's goed!!
Maar moest het zelf nog ff nakijken, want ik was de titel alweer vergeten
Anyway, Gajus is 'm!!
Nee, ik werd aan de praat gehoudenquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Neem jij je computer tegenwoordig mee naar bed, AR?
Het grenst eraan. Ik zit volgend week in Maleisië (quasi beroepshalve).quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik gok op India...
AR, ondanks de korte nacht die jou resteert, welterusten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, dit zegt mij dus helemaal niks...
dus ik ga maar eens naar bed toe, weltrusten allemaal
Welterusten!quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, dit zegt mij dus helemaal niks...
dus ik ga maar eens naar bed toe, weltrusten allemaal
Maleisie! Mooi land!quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:22 schreef Gajus het volgende:
[..]
Het grenst eraan. Ik zit volgend week in Maleisië (quasi beroepshalve).
On topic, maar hier voel ik mij echt thuis:
[afbeelding]
Liever niet ... ik reis met een charmant gezelschap.quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou zo met je meegaan, maar m'n huidige saldo laat het helaas niet toe,.
Ongetwijfeld, maar zelfs jij kunt die charmes niet evenaren. Geen enkele man trouwens.quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan ook heel charmant zijn, hoor...
Mag ik deze zin ook ooit eens gebruiken Do2?? Ik vind hem mooiquote:Op donderdag 17 februari 2005 02:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het bed roept en het lichaam luistert.
luie slaapmutsen????quote:Op donderdag 17 februari 2005 08:47 schreef Troel het volgende:
En nu snel wakker worden stelletje luie slaapmutsen!
quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je bent je PI vergeten..., hoop ik
't is een grijzequote:Op donderdag 17 februari 2005 10:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
tis een boom iig, weet alleen de titel niet
Mondriaan's boom is een oude bekend in de reeks: Betitel-de-titel. Deel 2. .(gepost op 4 oktober 2004).quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:21 schreef Z het volgende:
'Grijze boom' van Mondriaan inderdaad, ik kwam 'm toevallig tegen ... Ik zal me even in de vorige 12 delen inlezen.
Oh...quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:20 schreef Troel het volgende:
Of heb ik hem op school gehad pas?
Deel 2 was ik er nog niet, dus daar kan ik hem niet gezien hebbenquote:
Troel, ik vind dit een beauty. Uitgekiend kleurencontrast tussen boom en vruchten. Het past in de traditie van Chinese en/of Japanse aquarellen. Nochtans, geen enkele notie van de herkomst van dit werk. Ik verwacht een titel zoals "de kersenboom".quote:
Lekkere Troel hoor!quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:51 schreef Troel het volgende:
Dit schilderij is het kunst van de dag schilderij. En ik vond het ook erg mooi, vandaar dat ik deze koos.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:24 schreef Gajus het volgende:
[..]
Lekkere Troel hoor!
Jouw aanwijziging heeft mij de oplossing bezorgd, maar eerst moest ik mij aanmelden bij de Site-voor-kunstminnaars ofwel http://www.galeries.nl/index2.html .
En jawel (... lieve kijkbuisvrienden) ... op 16 febr. was "Seven Virtues" van Willem Sanders verkozen tot Kunst-van-de-dag-schilderij.![]()
Terzijde, al bladerend door de historie van Kunst-van-de-dag-schilderijen heb ik een paar inspirerende uitschieters mogen aanschouwen.![]()
Hopelijk is het kruisje nu verwijderd door een alternatieve link in te voegen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ab Stract - Het Rode Kruis
Ik ben blij dat jij er ook zo over denkt, Ollie.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:09 schreef OllieA het volgende:
Wat een lelijk wijf zeg!
Als ik geweten had dat jij zou komen buurten, dan had ik een wat sensueler werkje gepresenteerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:09 schreef OllieA het volgende:
Wat een lelijk wijf zeg!
Hint: bovendien vertonen de achternamen van beide schilders een grote gelijkenis.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar schiet ik dus ook geen reet mee op...
Ik hou me aanbevolen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:17 schreef Gajus het volgende:
[..]
Als ik geweten had dat jij zou komen buurten, dan had ik een wat sensueler werkje gepresenteerd.![]()
maar wat niet is, kan nog komen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Picabia?
Klopt, met een Spaans / Cubaanse vader en een Franse moeder.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Geboren in Frankrijk, Parijs....
Helemaal goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:45 schreef OllieA het volgende:
"Vrouw met een hond" dus.
Verbaast me nog dat het niet vrouw met puntneus en hond heet.
Vertel es Gajus, vind je dit nou mooi? Niet om te zeiken hoor, ik ben serieus nieuwsgierig hoe je naar dit werkje kijkt.
Wat mij betreft ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Picabia heeft, wat mij betreft, wel veel imposantere werken gemaakt...
Ah, oké.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:54 schreef Gajus het volgende:
[..]
Helemaal goed.![]()
Of ik het mooi vind? Geenszins.
Waarom het dan plaatste? Omdat het buitennissig is en derhalve eenvoudiger te raden / vinden is.
Nee, ik heb geen idee.quote:
Of achter dit schilderij een diepere betekenis schuil gaat? Geen idee. Jij wel?
RedCrossquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:54 schreef OllieA het volgende:
Wat mij betreft ook.
Deze bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Zo dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:58 schreef Gajus het volgende:
[..]
RedCross![]()
een uur geleden plaatste ik ook een Picabia van de abcgallery-site, met hetzelfde bedroevende resultaat.
Refresh eens met F5. Bij mij komt het plaatje wel door.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zie nog steeds dat verdomde plaatje niet...
Zo was het ook niet bedoeld. Enkel een illustratie van iets van Picabia wat ik wel mooi vind.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, het was me even ontgaan dat het plaatje van Ollie tevens een opgave betrof...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |