laat haar maar snel doorbreken en aanbiedingen krijgen uit Amerika...quote:Hé, ben jij niet Iris uit ONM? Petra Kagchelland (26) hoort het steeds vaker op straat. Ze speelt al ruim een halfjaar in de soap en begint al een echte Bekende Nederlander te worden. "Maar ik ben nog niet zo hot dat ik aanbiedingen krijg voor nieuwe acteerklussen hoor", vertelt de actrice. Maar als het zover is, wil ze dan Amerika veroveren? "Ik zou me er niet op focussen; het lukt zelden iemand om daar door te breken." Een geschikte artiestennaam heeft ze nog niet, maar ze beseft dat Kagchelland niet echt lekker bekt in het buitenland. "Ik hoop dat mijn achternaam langzaam naar de achtergrond verdwijnt en ik gewoon als Petra door het leven kan gaan." Vooralsnog is ze erg gelukkig op de set van ONM, al gaat er wel eens iets aan haar neus voorbij. Twee keer vertrokken collega's voor opnamen naar Italië en Brazilië. "Terwijl ik voor een scène de koude zee in moest bij Wijk aan Zee", lacht ze. "Ach, volgende keer ben ik misschien aan de beurt."
nou ja zeg..........quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:12 schreef babette21 het volgende:
Uit Televizier wk 8 2005:
"Maar ik ben nog niet zo hot dat ik aanbiedingen krijg voor nieuwe acteerklussen hoor"
Opsodemieteren, jij!!!!!!! IK troost Marjolijn!quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:59 schreef haagse_elfje het volgende:
al zou ik Marjoleintje wel willen troosten hoor.....
Michael Jackson is ziek.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:56 schreef Svensational het volgende:
wat is er gebeurd?
quote:Woonomgeving
Bettina woont alleen in een luxe appartement. Vroeger had ze geliefd gezelschap van haar kat Churchill, maar haar zoon Serge heeft het arme beest vermoord.
ik weet niet waar jij een lijntje vandaan fantaseert maar flinke gaap @ Niels........quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:28 schreef haagse_elfje het volgende:
Niels!!! alleen heeft hij een btje duffe lijntjes nu....
mja Amsterdam en Rotterdam liggen inderdaad mijlenver uit elkaar....quote:Familie/vrienden
De ouders van Iris zijn gescheiden. Ze heeft nog een jongere broer en zus, maar ze wonen allemaal ver bij haar vandaan. Iris is bevriend met Shirina en Sanne.
Zo lang Frommel in het ziekenhuis netjes "Dokter Vriend" tegen Huug zegt.quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:30 schreef babette21 het volgende:
maar goed volgens yorin zijn Chris en Hugo ook vrienden van elkaar...
als er ajb maar geen andere Overbeekjes met zielige jeugdtraumaatjes op gaan duikenquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:30 schreef babette21 het volgende:
Familie/vrienden
Ze heeft nog een jongere broer en zus,
nou lekker belangrijk, heb 'm nog nooit over Jasper en Sophie gehoord....quote:Familie/vrienden
De vader van Marnix is overleden. Zijn moeder woont in een bejaardentehuis. Zijn drie kinderen zijn de belangrijkste personen in zijn leven.
dochter Sophie is voorstander van vadermoord.......quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:43 schreef babette21 het volgende:
nou lekker belangrijk, heb 'm nog nooit over Jasper en Sophie gehoord....
misschien 't rolletje van Antonie Kamerling?!?
helemaal mee eens, op beide punten... 't is al erg genoeg dat Sander F. terugkomt...quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:43 schreef Wup het volgende:
als er ajb maar geen andere Overbeekjes met zielige jeugdtraumaatjes op gaan duiken
er zijn sowieso alleen nog maar oudere broers en/of zussen welkom [ muv Bettina & Marnix;)]
quote:Familie/vrienden
-blablabla- Ook Claire was erg belangrijk voor Renee, maar zij is onlangs helaas overleden.
is zussenmoord ook goed?!?quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:48 schreef Wup het volgende:
dochter Sophie is voorstander van vadermoord.......
als Vivienne van den Assem haar babyface inmiddels een beetje ontgroeid is hoeven ze over de casting ook niet moeilijk te gaan doen.......
gaat dit wel over dezelfde serie?!?quote:Sanne woont bij haar vader Marnix, maar logeert ook geregeld bij haar moeder.
De vergelijking slaat natuurlijk nergens op, maar Daan en een geheim klinkt nou niet echt aanlokkelijkquote:"Want sneed Daan vroeger voornamelijk komkommers, voortaan draagt hij ook een groot geheim met zich mee"
Daan heeft Katja verkracht en vlucht derhalve uit Kroatië. Katja heeft contacten met de Kroatische mafia en stuurt wat onfrisse jongens naar Nederland om met Daan af te rekenen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:48 schreef Svensational het volgende:
De vergelijking slaat natuurlijk nergens op, maar Daan en een geheim klinkt nou niet echt aanlokkelijk![]()
Nee hij heeft schulden m en is nu op de vlucht !!!quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Daan heeft Katja verkracht en vlucht derhalve uit Kroatië. Katja heeft contacten met de Kroatische mafia en stuurt wat onfrisse jongens naar Nederland om met Daan af te rekenen.
Ik zal wel eens een lijk willen spene jaquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:03 schreef soapie het volgende:
Voor de vrienden van Tanja Jess
[afbeelding]
© Story
Wie wil er een lijk spelen in Baantjer...![]()
Lees het stukje rechtsonder!!
Een lijl spene?! Zeg, hou jij het wel netjes?quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik zal wel eens een lijl willen spene ja![]()
Heb al veranderdquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:27 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Een lijl spene?! Zeg, hou jij het wel netjes?
Lijkt me sterk, das al zo lang geleden...... Maar ja, in soap weet je het nooit!!!!!quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Zou Daan in het testament van Marlon Isarin staan?
mja het is al een tijdje mis, dagelijks staan er niet gesignaleerde mensjes op de aftiteling maar vandaag maakte Carlo het wel heel bont........quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Ondanks z'n heldendaad staat Fons niet op de aftiteling... grote afwezige Daan Starrenburg, Yvonne Hulst, een oogart... en een notaris wèl.
Nu is het echt duidelijk dat Script Studio hier meeleest.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:25 schreef Wup het volgende:
de grote afwezige vandaag was natuurlijk ... Bram .....
zn exit kwam eindelijk aan bod...............
hoe dat zo?!? [heb 't niet gezien, vandaar...]quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:25 schreef Wup het volgende:
de grote afwezige vandaag was natuurlijk ... Bram .....
zn exit kwam eindelijk aan bod...............
wel, ze hadden een klein beetje verkeerd meegelezen... ik had netjes en uiterst beleefd gevraagd om de van Klaverenshow en die heb ik ook gekregen waarvoor huldequote:Op donderdag 17 februari 2005 22:58 schreef babette21 het volgende:
hoe dat zo?!? [heb 't niet gezien, vandaar...]
ik snap je niet zo goed [en heb echt vrijwel niets gedronken...]quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:06 schreef Wup het volgende:
wel, ze hadden een klein beetje verkeerd meegelezen... ik had netjes en uiterst beleefd gevraagd om de van Klaverenshow en die heb ik ook gekregen waarvoor hulde
alleen hij moest Niels uit het raam gooien en niet slome Huug......
LOL hij's leukquote:en er is vanavond wel nog een ander mysterie opgelost
Nikkie Plessen over lipgloss
neen, zo bedoelde ik het ook niet hoorquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:13 schreef babette21 het volgende:
ik snap je niet zo goed [en heb echt vrijwel niets gedronken...]
heeft ie Hugo uit 't raam gemikt?!
en waarom had 't Niels moeten zijn, zó naar is nu toch ook weer niet?!
Sabine kun je moeilijk een grote gastrol noemen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:19 schreef Woelli het volgende:
Maare is Sabine Koning nu vast of is het een grote gastrol?
ik heb haar nog steeds niet naast Liesje gezienquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Sabine kun je moeilijk een grote gastrol noemen.
hij stond als gastrol op de aftiteling maar hij was verder nergens te bekennenquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:56 schreef Svensational het volgende:
Wat was er met Daan vandaag?
Carlo van de aftiteling was een beetje voorbarig... Hij had Daan al op de aftiteling gezet terwijl hij pas over een maand te zien is.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:56 schreef Svensational het volgende:
Wat was er met Daan vandaag?
zelfs de regisseur klopte niet dus ik denk echt dat hij vast een maand vooruit werkte vandaag...quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Carlo van de aftiteling was een beetje voorbarig... Hij had Daan al op de aftiteling gezet terwijl hij pas over een maand te zien is.
ze straalde helemaal vandaag want ze kreeg een halve regel tekst....quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
Ze stond laatst naast Shirina, was 'n leuk plaatje: twee van die dwergjes
ik zeg dan ook: weg met de olijke dok-tweeling...
Na een lamme (Marjolein) binnenkort ook een blinde...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:03 schreef Wup het volgende:
zelfs de regisseur klopte niet dus ik denk echt dat hij vast een maand vooruit werkte vandaag...
kunnen we nu vast speculeren wie er blind wordt:)
Kyra heeft hem gered.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:28 schreef babette21 het volgende:
ach ja, hoe is dat eigenlijk afgelopen? of zit ie nog steeds in de kast?!
Beetje a la Bowienquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:30 schreef Dizer het volgende:
Hij is er weer uit...
Maar zeker weten een vette cliff gister
als ze humor had, had ze 'm laten zitten....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:29 schreef Airelle het volgende:
Kyra heeft hem gered.
Ja zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
als ze humor had, had ze 'm laten zitten....
vind 't persoonlijk wel therapeutisch verantwoord
quote:
Wie weet gebeurt dat ook met Hugoquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
met dien verschille dat die daadwerkelijk naar beneden flikkerde....![]()
het leek me onmogelijk een duffere doos dan Renee neer te zetten maar ze zijn met Marjolein aardig op wegquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Na een lamme (Marjolein) binnenkort ook een blinde...
Het wordt tijd dat Levi Duynstee zich eens met de doktertjes van niks gaat bemoeien.........quote:Hugo's oog wordt eruit gekrabt door een familielid van de zoveelste patiënt die hij om zeep heeft geholpen.
Ben je niet in de war met die andere soap? Daar zit Morris inderdaad nog altijd, min of meer, in de kast.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:28 schreef babette21 het volgende:
ach ja, hoe is dat eigenlijk afgelopen? of zit ie nog steeds in de kast?!
Maar chis ook letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:47 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met die andere soap? Daar zit Morris inderdaad nog altijd, min of meer, in de kast.
knap hoe ze zichzelf weten te overtreffen he...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:14 schreef Wup het volgende:
het leek me onmogelijk een duffere doos dan Renee neer te zetten maar ze zijn met Marjolein aardig op weg
Het wordt tijd dat La Claire - dan wel als geest dan wel als fantasie - weerquote:Het wordt tijd dat Levi Duynstee zich eens met de doktertjes van niks gaat bemoeien.........
Ja, van mij!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:13 schreef babette21 het volgende:
vooral natuurlijk als je bedenkt waar dat hele raam-plan vandaag komt
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:35 schreef babette21 het volgende:
met dien verschille dat die daadwerkelijk naar beneden flikkerde....![]()
als ze beloven dat ze Hugo over 3 maanden alsnog laten vallen,quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:02 schreef Wup het volgende:
ze lieten haar nog een zomertje lang bungelen ~ [0.31 min; 1.6 Mb] ~
alleen 't hoofdje hoeft er nog maar op.........quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:22 schreef babette21 het volgende:
bij gebrek aan Lipgloss [haha moet er zelf om lachen] wil ik bij deze de
Marjolein Award in 't leven roepen, voor 't dufste personage van de dag...
nee want stel je voor dat ze geld moeten uitgeven aan stunt lui....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:36 schreef babette21 het volgende:
godverdegodver...
ik me de hele dag afvragen hoe 't kan dat iemand uit 't raam flikkert, maar zichzelf toch vastkan houden
de vrijdagborrel in 1x weggespoeld, me naar huis gehaast, net op tijd voor de laatste scene:
KOMT 'T NIET EENS IN BEELD!!!!!!!!!!!!!
maar.....wat klaag je nou? Het was een van de stoerste cliiffs van dit seizoen........quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:36 schreef babette21 het volgende:
godverdegodver...
ik me de hele dag afvragen hoe 't kan dat iemand uit 't raam flikkert, maar zichzelf toch vastkan houden
de vrijdagborrel in 1x weggespoeld, me naar huis gehaast, net op tijd voor de laatste scene:
KOMT 'T NIET EENS IN BEELD!!!!!!!!!!!!!
ja maar... maar... je zag 'm helemaal niet uit 't raam vliegen!!!! hij hing daar gewoon ineens!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:41 schreef Wup het volgende:
maar.....wat klaag je nou? Het was een van de stoerste cliiffs van dit seizoen........
haha nee da's waar maar bedenk maar dat ze daar waarschijnlijk toch weer een of andere duffe slowmotion -of erger nog- van gemaakt hadden.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:54 schreef babette21 het volgende:
ja maar... maar... je zag 'm helemaal niet uit 't raam vliegen!!!! hij hing daar gewoon ineens!!!
wat wel heel cool was hoor, daar niet van... maar... nou ja, zie hier boven dus....
quote:Tanja naar Temptation Island
Actrice Tanja Jess gaat een nieuwe reeks van het tv-programma Temptation Island presenteren. Dit maakte Veronica donderdag bekend.
Hiervoor heeft Tanja Jess onder meer in Goede Tijden Slechte Tijden, ONM en Costa! gespeeld. Verder spreekt Tanja veel tv-reclames in. Ook is ze twee keer te zien geweest in het mannenblad Playboy. De tv-babe presenteert het programma samen met de Belgische Hans Otten. Hij presenteerde eerder het programma Het Blok op de Belgische tv. Volgende week starten op het Thaise eiland Phuket, de opnames voor het vierde seizoen van Temptation Island. Vanaf april zijn de afleveringen op televisie te zien.
bron: RTL Boulevard
Ik kan de humor van TI wel inzien hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:10 schreef babette21 het volgende:
Tanja heeft zichzelf nog niet genoeg verlaagd:
[..]
Dan had je maar moeten kijken!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:32 schreef Orginial het volgende:
Ik ben al twee weken afgekickt van ONM, en het valt me. Heb ik wat gemist?
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan had je maar moeten kijken!
Wat kom jij weer goed uit je woorden.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:58 schreef Iwan1976 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan had je maar moeten kijken!
ach ik denk dat Marie maar samen met Chris in therapie moet gaan, dit wordt een beetje oud....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
. Na een enorme teleurstelling zet Marjolein Renee onder druk, omdat ze vindt dat haar zoon de oorzaak is van al haar ellende.
hij heeft z'n ups en downs; ik zie 'm iig liever als arts dan als familymanquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:20 schreef Wup het volgende:
ik vind Marnix op de SEH wel oke zolang Iris niet voorbij komt
maar dat heerst:)
vond ik dus ook...quote:overall was de uitzending wel oke trouwens.
er zat wat vaart in, korte scenes... zo hoort het.
verhaal, daar doen ze dit seizoen niet aan [met als grote uitzondering het Claire-Niels-drama]quote:nu nog wat verhaal & wat meer humor....
ik voelde 'm al aankomen...... lag in de lijn der verwachting tochquote:errug sneu van de veel te snelle aftocht van Leon Roeven
pberends: ze proberen nu Hans Teeuwen te contracteren:)
ze hadden hem op zn minst een ontsnapping ala Hillard Kroon kunnen meegeven, sommige herhalingen zijn nou eenmaal niet zo heel schandalig.......zelfs niet op korte termijn.
haha ja waardeloos he. over dat mobiele gedoe heb ik al vaker m'n beklag gedaanquote:maar van Klaveren had ernstig gelijk:
wat een flutziekenhuisje is dat toch... iedereen is de hele dag met zn prive dingetjes bezig.
op sterven liggende patienten worden continue opgeschrikt door telefoons die afgaan
patienten worden aan de lopende band afgelegd
en een simpel vogelpestje wordt wekenlang niet ontdekt....
ik zou ook een mafkees inhuren als ik Bettina was....
de omschrijving van Antonie leek meer op een Sid-achtig zakenmannetje te slaan...quote:ik dacht trouwens dat Antonie Kamerling een soort foute Guru ging spelen maar blijkbaar is deze Stephan hem voor....
zat ik me ook ernstig af te vragenquote:en wat moest Joyce tussen dat artsenclubje?
lijkt me waanzinnig grappig, dat ze iedereen helemaal gek gaat maken met die gozerquote:ik hoop trouwens dat Bettina de eerste is die in de ban van die guru raakt want ik vind haar als grootmama gewoon echt niet leuk.
Ik denk dat we binnenkort een recast voor Stephan krijgen in de vorm van Antonie Kamerling.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:20 schreef Wup het volgende:
ik dacht trouwens dat Antonie Kamerling een soort foute Guru ging spelen maar blijkbaar is deze Stephan hem voor....
ik hoop trouwens dat Bettina de eerste is die in de ban van die guru raakt want ik vind haar als grootmama gewoon echt niet leuk.
tja 't zou kunnen..... ik denk 't niet, maar het zou idd niet de eerste keer zijn.........quote:‘Het is iemand die anderen onder zijn invloed probeert te krijgen. Een machtswellusteling zeg maar.’
mja ik vergat het acteerniveau nog te noemen..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:33 schreef babette21 het volgende:
verhaal, daar doen ze dit seizoen niet aan [met als grote uitzondering het Claire-Niels-drama]
en humor... tja eigenlijk zijn ze vooral grappig wanneer dat niet de bedoeling lijkt te zijn...
mja er zat geen verhaal meer in helaas, ik kreeg een sprankje hoop toen hij ontsnapt bleek.quote:ik voelde 'm al aankomen...... lag in de lijn der verwachting toch
gut ja dat stelletje onder het raam.... het was gewoon te belachelijk maar daarom wel weer lachwekkend.quote:om maar te zwijgen over al die artsen die beneden stonden toe te kijken hoe Hugo uit 't raam hing
[om vervolgens nog dommer te gaan lopen klappen.... zucht]
ow... is ook goed, ik begin me toch stiekem een beetje op hem te verheugenquote:de omschrijving van Antonie leek meer op een Sid-achtig zakenmannetje te slaan...
haha ja een beetje een maf verhaaltje kan best weer eens.quote:lijkt me waanzinnig grappig, dat ze iedereen helemaal gek gaat maken met die gozer
net als destijds met Tiresias.... volgens mij valt er wel wat lol te beleven met dat mannetje
wel, misschien heeft ze tussendoor tijd voor een leuk Thailandlijntje....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:10 schreef babette21 het volgende:
Volgende week starten op het Thaise eiland Phuket, de opnames voor het vierde seizoen van Temptation Island. Vanaf april zijn de afleveringen op televisie te zien.
laat me raden: dan raakt ze kwijt in de jungle?!?!?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:19 schreef Wup het volgende:
wel, misschien heeft ze tussendoor tijd voor een leuk Thailandlijntje....
ONM huurt goeie acteurs in voor gastrolletjes en hemaworstenverkopers als vaste co-assistentjes...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:57 schreef Wup het volgende:
mja ik vergat het acteerniveau nog te noemen..
verhaallijnen vind ik dan op de derde plaats komen: humor & goed acteren waren Wups inziens het handelsmerk van Onderweg Naar Morgen, ONM denkt daar helaas anders over
ja had gekund maar was niet logisch geweest...quote:een vernuftig wraakplan had geen kwaad gekund toch?
ja dat bedoelde ik ook 'n beetje met het feit dat het grappig is wanneer dat niet de bedoeling is [door eigen knulligheid enzo]. en wanneer 't leuk zou moeten zijn - suffe opmerkingen van Joost bijv. - is 't doorgaans vooral irritant...quote:gut ja dat stelletje onder het raam.... het was gewoon te belachelijk maar daarom wel weer lachwekkend.
laat maar komen, oordelen doen we later welquote:ow... is ook goed, ik begin me toch stiekem een beetje op hem te verheugen
die acteur had wel 'n bekende kop, maar kon 'm nog ff niet plaatsenquote:haha ja een beetje een maf verhaaltje kan best weer eens.
en met wat leukerds graag.
Stephan kan ik [qua acteren] nog niet beoordelen
quote:De nieuwe troef van ONM heet(te) niet Harten, Ruiten of Schoppen, maar Van Klaveren... Fons van Klaveren!
De Fons scheurde vet hard met 160km/uur over de ring... en kwam tot stilstand in de vangrail.
Z'n zoontje Kevin overleed, ondanks de inspanningen van Niels en Hugo, op de operatietafel.
Z'n vrouw Anita had een epiduraal hematoom en ook dat kon Huug niet fixen.
Zonder vrouw en kind heeft het leven geen zin meer... dus zit er voor Fons niets anders meer op dan een vet harde exit.Rest In Pieces Fons!
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:31 schreef babette21 het volgende:
die acteur had wel 'n bekende kop, maar kon 'm nog ff niet plaatsen
zo'n typetje is iig een goeie aanleiding voor wat meligheid; ik ben benieuwd
quote:Stunten met ONM
Als een volleerd stuntman hing Robin Rienstra als Hugo van Walsum uit het raam van het AZB. Hij stond erop zijn eigen stunts te doen. Natuurlijk waren wij erbij om te kijken hoe de opnames van zo’n heftige scène er aan toe gaan.
Het is guur en koud als de aflevering waarin Robin Rienstra uit het raam moet hangen, wordt opgenomen. Al vanaf zeven uur ’s ochtends is een stuntman van het team van Willem de Beukelaar bezig met het bevestigen van kabels en klemmen. Natuurlijk wordt niets aan het toeval over gelaten, alles moet 100% veilig gebeuren. En dat kun je met een gerust hart aan Beukelaars team overlaten. Zij zijn gespecialiseerd in hoogtebeveiliging en alles wordt heel secuur nagelopen en vastgemaakt.
De staaldraden worden door de mouwen van Robin heen bevestigd aan een soort harnas dat hij onder zijn kleding draagt. Op die manier kan hij tijdens de opnames vrij hangen. Robin wordt nog wel gewaarschuwd dat, hoewel het absoluut veilig is, hij straks bij het hangen uit het raam een soort psychische blokkade kan krijgen. Maar Robin verheugt zich vooral op het spektakel en heeft los van een beetje gezonde zenuwen geen last van wat voor blokkade dan ook.
Niet alleen voor acteur Robin waren het spannende tijden, ook de cameraman vond het opnemen van deze scene soms best eng. Hij stond namelijk op een hoogwerker die zeker 15 meter groot was. Het waaide behoorlijk en omdat hij in de ene hand een camera had, had hij maar één arm om zich vast te houden. Maar zeg zelf: het is ondanks deze barre omstandigheden toch een prachtige opname geworden? Bekijk hieronder de slideshow met foto’s die we tijdens de opnames hebben gemaakt!
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Rest In Pieces Fons... (ONM, VR. 18-02-2005)
sinds wanneer hebben ze bij ONM veilige klemmetjes?!!quote:Al vanaf zeven uur ’s ochtends is een stuntman van het team van Willem de Beukelaar bezig met het bevestigen van kabels en klemmen. Natuurlijk wordt niets aan het toeval over gelaten, alles moet 100% veilig gebeuren.
ik wil niet veel zeggen, maar die man heeft écht een sekte-hoofd.....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:52 schreef Wup het volgende:
een echte charmeur lijkt hij me niet...
maar dat is meneer Kamerling evenmin...dus Sidje zal hij niet kunnen overtreffen.....
edit: hij zit bij hetzelfde management als Hidde Maas...quote:
Mike Reus
Mike Reus; studeerde 1998 af aan de acteursopleiding van de Toneelacademie in Maastricht. Na zijn stage in Theu Boermans’ HAMLET werd hij als vast acteur geëngageerd bij De Trust, tegenwoordig De Theatercompagnie geheten. Heeft inmiddels in diverse succesvoorstellingen gestaan onder regie van Theu Boermans, waaronder DE KERSENTUIN, JEFF KOONS, LULU, HEDDA GABLER en EEN MEEUW.Bij De Theatercompagnie ook met andere regisseurs gewerkt als Anny van Hoof (MARIA STUART) en Mark Rietman REQUIEM VAN EEN ZWAARGEWICHT).
Binnenkort zal Mike te zien zijn in de telefilms ONDER CONTROLE (IdtV, regie Arno Dierickx, 2003) en MADAME JEANETTE (Lowland, regie Paula van der Oest, 2003). Verder is hij te zien in de speelfilms ZUS EN ZO (De Luwte, Paula van der Oest, 2000), DE ZWARTE METEOOR (Sigma Pictures, regie Guido Pieters, 2000) en binnenkort in DE DOMINEE (Theorema Films, regie Gerrard Verhagen, 2003).
Daarnaast speelde hij in diverse televisieseries, zoals WET EN WAAN (regie Arno Dierickx, 2001), DE ENCLAVE (regie Willem van de Sande Bakhuyzen, 2001), ERNSTIGE DELICTEN (regie Vivian Pieters, 2001), RUSSEN (2001), WILHELMINA (2000) en BAANTJER (1999).
bron
wat een speurwerk.. dank u...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:16 schreef babette21 het volgende:
Bio is enigszins verouderd, maar 't is 'm wel...
edit: hij zit bij hetzelfde management als Hidde Maas...
zullen we dit als een goed teken beschouwen?!
foutje in cv, onm eerder opgenomen of al eerder meegedaan?!!? Iwan?????????quote:cv van Mike Reus:
OPLEIDING
1998
Eindexamen Toneelacademie Maastricht
FILM
2004
06/05, regie Theo van Gogh, Column Producties
2003
DE DOMINEE, regie Gerrard Verhagen, Theorema Films
2000
DE ZWARTE METEOOR, regie Guido Peters, Sigma Pictures
2000
ZUS EN ZO, regie Paula van der Oest, De Luwte
TELEVISIE
2004
ONDERWEG NAAR MORGEN, Endemol
2004
ROZENGEUR & WODKA LIME, Endemol
2004
MEDEA, regie Theo van Gogh, Column Producties
2004
IC, IdtV
2003
ONDER CONTROLE, regie Arno Dierickx, IdtV, VARA, telefilm
2003
MADAME JEANETTE, regie Paula van der Oest, Lowland Holding, NPS, Arte, telefilm
2003
MEIDEN VAN DE WIT, Egmond Film & TV, Net5
2003
SPANGEN, regie Erik van 't Woud, Endemol, TROS
2002
LUIFEL & LUIFEL, Blue Horse Productions
2001
ERNSTIGE DELICTEN, regie Vivian Pieters, VARA
2001
WET EN WAAN, regie Arno Dierickx, IdtV, AVRO
2001
DE ENCLAVE, regie Willem van de Sande Bakhuyzen, 3 delige televisieserie
2000
LUIFEL & LUIFEL, regie Frank Schoutens, Blue Horse Productions, SBS6
2000
WILHELMINA, regie Olga Madsen, 3 delige televisieserie
2000
RUSSEN, regie Arno Dierickx, Hungry Eye Lowland Television, KRO
1999
BAANTJER, regie Joram Lursen, Endemol, RTL4
1999
IN GOEDE AARDE, regie Ben Sombogaert, IdtV, EO
1999
BEGRAVEN, regie Mark Timmer, VPRO
1999
HET SOUTERRAIN, regie Stefan Brenninkmeier
1999
UNIT 13, regie Will Koopman, VARA
1998
FRUIT, regie Michiel van Jaarsvel, korte film
1996
12 STEDEN 13 ONGELUKKEN, regie Hans Walter, IdtV
THEATER
Vanaf 1997/1998 vast verbonden aan De Trust, tegenwoordig Theatercompagnie
2003-2004
LYSISTRATA van Gustav Ernst, regie Theu Boermans
SAMENZWERING VAN IDIOTEN van J.K. Toole, regie Theu Boermans
2002-2003
EEN MEEUW van A. Tsjechov, regie Theu Boermans
HEDDA GABLER van H. Ibsen, regie Theu Boermans
REQUIEM VOOR EEN ZWAARGEWICHT van R. Serling, regie Mark Rietman
2001-2002
HAMLET van W. Shakespeare, regie Theu Boermans, reprise
HOOGUIT 17, J. Sobol, regie Jappe Claes
COME BACK van H. Fannin, regie Anny van Hoof
MARIA STUART van F. Schiller, regie Anny van Hoof
2000-2001
LULU van F. Wezekind, regie Theu Boermans
JEFF KOONS van R. Goetz, regie Theu Boermans
BRAK van Frouke Fokkema, regie Theu Boermans
DE KERSENTUIN van A. Tsjechov, regie Theu Boermans
1997-1998
Toneelacademie Maastricht
LUCIFER van Vondel, regie Peter de Graef
HAMLET van W. Shakespeare, regie Theu Boermans
DECADENCE van S. Berkoff, regie Mark Rietman
1994-1998
Diverse toneelschoolproducties, gewerkt met o.a.
Agaath Witteman, Tom de Ket, George van Houts, Koos Terpstra,
John Lanting, Rene Lobo
1993-1994
ALLE VOGELS VLIEGEN van Mies Bouhuys, Jeugdkomedie Amsterdam
Ik ben er bijna 100% zeker van dat de aflevering van vandaag in december is opgenomen. Ik kan me nog goed herinneren dat Robin Rienstra te gast zou zijn bij Lijn 4, maar dat hij verhinderd was door ziekte... 3 uur in de ijzige kou uit een raam hangen kan nooit goed zijn voor je gezondheid.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:40 schreef babette21 het volgende:
foutje in cv, onm eerder opgenomen of al eerder meegedaan?!!? Iwan?????????
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:16 schreef babette21 het volgende:
edit: hij zit bij hetzelfde management als Hidde Maas...
zullen we dit als een goed teken beschouwen?!
wat een geheugen...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:33 schreef babette21 het volgende:
mja ik wist weer waar ik 'm van kende [miniscule rol in meiden van de wit]
dus hoefde alleen maar castlist te checken...
de aankomende 5 weken is hij iig van de partij en mag hij zich legaal met 't hele hospitaal bemoeien
ik vond het wel stoer dat ik mezelf kon quoten.....quote:is "vernuftig" je nieuwe stopwoord?;)
Nee???quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:35 schreef Svensational het volgende:
Iedereen naakte Joyce gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
zoiets werd er gezegd, dat hij de aankomende 5 weken in 't AZB gaat rondstruinen en met iedereen gesprekken gaat voeren enzoquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:09 schreef Wup het volgende:
wat een geheugen...
5 weken? hoe weet je dat?
er is een tapeje gevonden van marjolein keuning [joyce1] waarop ze naakt onder de douche is te zien,quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:14 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Nee???
Hoe bedoel je???![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:04 schreef haagse_elfje het volgende:Niels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, als ik de tvfilm moet geloven wel...quote:
Voordat ik wist dat ze een lesbi zou spelen dacht ik die zal wel wat met Niels krijgen.Gewoon een gevoel.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja, als ik de tvfilm moet geloven wel...
wij nog denken dat die met meisje overbeek aan de haal ging....
hij zoekt het toch wat ouder op...
ohh, okéquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
er is een tapeje gevonden van marjolein keuning [joyce1] waarop ze naakt onder de douche is te zien,
mocht 't je boeien [zoals Sven], zie frontpage van een paar dagen terug
het zou wel een hele grote anti-climax worden, aangezien Lucieltje (toeval of niet ook ex GTST) er met een man ervan door ging ( Duuk) nu deze blonde schone ook....Ik hoop dan wel dat ze eindelijk iets boeiends te doen krijgt....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:33 schreef Nano het volgende:
[..]
Voordat ik wist dat ze een lesbi zou spelen dacht ik die zal wel wat met Niels krijgen.Gewoon een gevoel.
Ze gaat ook met Niels aan de haal.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:47 schreef haagse_elfje het volgende:
ja, als ik de tvfilm moet geloven wel...
wij nog denken dat die met meisje overbeek aan de haal ging....
hij zoekt het toch wat ouder op...
ik heb alleen maar geluid....quote:Op zondag 20 februari 2005 13:22 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Ff een ONM Classic tussendoor![]()
http://www.soapvision.nl/video/onmclassic.avi
haha, hij is leuk...quote:Op zondag 20 februari 2005 13:22 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Ff een ONM Classic tussendoor![]()
http://www.soapvision.nl/video/onmclassic.avi
quote:Op zondag 20 februari 2005 13:47 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, hij is leuk...
lekker knullig met dat inzoomen en dat muziekje eronder .. maar goed dat doen ze nu nog wel eens
mooie kwaliteit voor zo een oud filmpje brombeertje!
Ik heb Windows Media Player 10 en die speelt ook geen avi's, hoewel hij dat volgens de opties (filetypes) zou moeten kunnen. Onder XP probeert de player codecs op te halen, maar dat lukt niet.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:58 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Welke player start jouw pc op? Windows Media PLayer of Divx??
Real Player... kan normaal alles openen dus is 'n beetje vreemd...quote:Op zondag 20 februari 2005 14:58 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Welke player start jouw pc op? Windows Media PLayer of Divx??
Ik heb nooit begrepen wat Frank in die ouwe toverkol zag. Met haar heeft hij enkele maanden geslapen! Het varken!quote:Op zondag 20 februari 2005 19:05 schreef haagse_elfje het volgende:
dit is echt een lief plaatje![]()
tante bets is niet zoveel verandert een paar rimpeltjes erbij...
ha weer zo'n zeldzaam moment dat we 't eens zijn:quote:Op zondag 20 februari 2005 19:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat Frank in die ouwe toverkol zag. Met haar heeft hij enkele maanden geslapen! Het varken!
Toen Bettina Jannes een wats op zijn luisterflappen verkocht was de relatie snel afgelopen.quote:Op zondag 20 februari 2005 20:30 schreef babette21 het volgende:
ha weer zo'n zeldzaam moment dat we 't eens zijn:
heb die relatie ook nooit kunnen plaatsen, vond 'm gewoon té ranzig...
Heeft iemand ook dat filmpje hiervan?quote:Op zondag 20 februari 2005 20:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Toen Bettina Jannes een wats op zijn luisterflappen verkocht was de relatie snel afgelopen.
Heeft iemand ook dat filmpje hiervan?quote:Op zondag 20 februari 2005 20:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Toen Bettina Jannes een wats op zijn luisterflappen verkocht was de relatie snel afgelopen.
quote:Op zondag 20 februari 2005 22:36 schreef haagse_elfje het volgende:
na een keer begrijpen we het ook wel hoor
leuk Iwan, ga ik thuis eens uitgebreid voor zitten [nog 4 lange uren]quote:
Nico?!quote:Wie had het idee voor een nostalgische oerhollandse boerderie?
Carlo?!?!?quote:Wie is er wel eens op Kreta geweest en daarnaast handig met tafels?
Aafke!!!!!!quote:Wie laat zich niet opereren?
quote:Exclusief achter de schermen
De regisseur bedenkt natuurlijk van te voren hoe hij of zij wil dat alles eruit komt te zien. Wij hebben de hand weten te leggen op een schets van het zogenaamde storyboard van deze stunt.
ach jee... Brazilie 2?quote:Op maandag 21 februari 2005 21:15 schreef Iwan1976 het volgende:
verhaal over raam scene
BRON: Yorinquote:Februari 2005 - Een nieuw gezicht in ONM! Mike Reus speelt de rol van Stephan Brouwer. Stephan komt het management van het AZB even flink opvoeren! Benieuwd naar waar je Mike ook alweer van kent, waar je hem nu nog meer kunt zien en hoe hij zijn rol ervaart? Blijf lezen.
Acteerervaring
Mike Reus studeerde in 1998 af aan de acteursopleiding van de Toneelacademie Maastricht. Na zijn stage in theaterstuk Hamlet onder leiding van Theu Boermans werd hij als vast acteur aangenomen bij toneelgroep De Trust, dat tegenwoordig De Theatercompagnie heet. Inmiddels heeft hij in diverse succesvoorstellingen gestaan onder leiding van dezelfde regisseur, waaronder De Kersentuin, Jeff Kroons, Lulu, Hedda Gabler en Een Meeuw.
Sinds 1995 is Mike ook regelmatig te zien op tv in series als 12 steden 13 ongelukken, Baantjer, Ernstige Delicten, Luifel en Luifel, Russen, Wilhelmina, De Enclave en Wet en Waan. Daarbij speelde hij in telefilms als Onder Controle en Madame Jeanette. Als gastacteur zagen we hem in bekende televisieseries als Spangen en Meiden van de Wit. Binnenkort is hij ook te zien in IC en Rozengeur & WodkaLime. Momenteel zien we Mike, naast ONM, ook voorbij komen in een tv commercial van een bekend rijstmerk.
Zijn debuut op het witte doek maakte hij in de film Zus en Zo en daarna volgden rollen in de films De zwarte meteoor en De Dominee. Ook nu kun je hem bewonderen in de bios, in 06-05 speelt Mike namelijk ook een rol.
Werken bij ONM
"Het spelen in een soap was voor mij een hele interessante ervaring. Als gastacteur is het eerst moeilijk om je draai te vinden in een omgeving waar iedereen al lange tijd met elkaar werkt. Toch voelde ik me al snel op mijn gemak. Ik speel voornamelijk in het theater. Film en tv zijn daarbij uitstapjes. Soap had ik nog nooit gedaan. Ik vind het heel leuk om is mee te maken en op bepaald gebied ook wel leerzaam. Je moet je heel goed focussen en het vergt veel van je concentratie omdat er door tijdsdruk soms heel veel om je heen gebeurd, vooral tijdens repetities. Maar gelukkig is er ruimte genoeg om plezier te hebben. Ik vind het ook heel leuk om zo’n “creep” te spelen. Alleen had ik af en toe wel wat meer tijd willen hebben voor een scène om het onderste uit de kan te halen."
Stephan Brouwer
"Stephan is op het eerste gezicht een aardige man die door Joyce is aangenomen om het management van het AZB flink op te voeren. Hij heeft dus niets met geneeskunde te maken, maar is vooral geïnteresseerd in zaken als communicatie en motivatie, hoewel al snel blijkt dat hij bij de operatietafel niet is weg te slaan! Hij kan het al snel goed vinden met Sanne en vertelt haar dat hij vroeger wel degelijk chirurg wilde worden en dat zijn vader daar nogal wat druk op heeft gezet. Een beetje te veel druk misschien? In ieder geval blijkt die aardige Stephan toch wel een eigenaardig kantje te hebben..."
leuk verhaalquote:Op maandag 21 februari 2005 21:40 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM presents Mike Reus als Stephan de nieuwe management goeroe van het AZB
geef Joyce maar de schuld.....;)quote:"Stephan is op het eerste gezicht een aardige man die door Joyce is aangenomen om het management van het AZB flink op te voeren.
hahaha ik dacht dus echt exact hetzelfde!!! gaan ze ons hier nu weer mee doodgooien...quote:Op maandag 21 februari 2005 21:35 schreef Wup het volgende:
ach jee... Brazilie 2?
gaan ze dit nu ook de komende 5 weken uitmelken?
zo bijzonder was die scene toch echt niet hoor.....
idd Bettina...die had het idee in the States opgedaan....quote:Op maandag 21 februari 2005 22:37 schreef soapie het volgende:
Volgens mij kwam niet Joyce maar Bettina met Stephan aan zetten.
Enne die witte pakken waren inderdaad wel grappig, vooral dat mondkapje, leek wel een snavel!!!! Past wel leuk bij die vogelpest.....
Het is wel geinig om te zien hoe Marnix zich tegen die coach verzet.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:42 schreef haagse_elfje het volgende:
idd Bettina...die had het idee in the States opgedaan....
msn is kapoet alweerquote:Op maandag 21 februari 2005 23:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het is wel geinig om te zien hoe Marnix zich tegen die coach verzet.
Btw.: waarom ben je niet op msn?
En nog zo'n leuke: Hoe komt een huwelijk eigenlijk tot stand?quote:Op maandag 21 februari 2005 22:45 schreef haagse_elfje het volgende:
dat doen ze nu wel vaker, ook vorige keer info over HIV en hoe een huis te kopen enzo....
Je kunt ook kijken op:quote:Op maandag 21 februari 2005 23:14 schreef Iwan1976 het volgende:
En nog zo'n leuke: Hoe komt een huwelijk eigenlijk tot stand?
Misschien moesten ze deze ook maar eens plaatsen: www.hoeschrijfikeenverhaallijndienietnaeenweekalweerafgelopenis.nl![]()
Ik hoop niet dat Joost morgen doodgaat, want dan staat er in maart een zombie voor de neuzen van Lizzy en Joyce op de skipiste in de Dolle Mietjes of waar er werd opgenomen.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:28 schreef pberends het volgende:
Gatver, ik moet nu kotsen van Sanne's en Stephan's verhaallijntje samen. Voor de rest is Stephan wel een grappige luis in de pels van nonchalante klootzakken als Marnix.
En als Joost doodgaat mogen we het vogeltje erg dankbaar zijn
Gaan Joost en Joyce dan mee naar Italië?quote:Op maandag 21 februari 2005 23:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik hoop niet dat Joost morgen doodgaat, want dan staat er in maart een zombie voor de neuzen van Lizzy en Joyce op de skipiste in de Dolle Mietjes of waar er werd opgenomen.
Ja! Weet jij dan helemaal niks?quote:Op maandag 21 februari 2005 23:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Gaan Joost en Joyce dan mee naar Italië?
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja! Weet jij dan helemaal niks?
quote:MA. 28-02-2005
De pleuris breekt uit wanneer Lizzy ontdekt dat Joost tegen haar gelogen heeft. Maar het is niet de enige leugen van Joost.
DI. 01-03-2005
Vandaag is de uitspraak in de zaak van Gyman. Renée zit in spanning; gaat haar zoon naar de gevangenis of niet?
WO. 02-03-2005
Chris is echt in de war. Renée heeft niet in de gaten dat Niels een grote steun is voor Marjolein. Shirina vindt Stephan leuk. Ze baalt als Sanne haar op charmante wijze dwarsligt.
DO. 03-03-2005
Hugo ontdekt dat er vreemde dingen gebeuren met zijn creditcard. Hij roept Joost ter verantwoording. Marnix blijft zich mateloos ergeren aan Stephan.
VR. 04-03-2005
Joyce ervaart de minder prettige kanten van het zwanger zijn. Wanneer ze in het ziekenhuis is, doet ze direct een onderzoek. De uitslag is schokkend.
klinkt leukquote:MA. 28-02-2005
De pleuris breekt uit wanneer Lizzy ontdekt dat Joost tegen haar gelogen heeft. Maar het is niet de enige leugen van Joost.
bitchfight..... [ik zet m'n geld op Shirina]quote:WO. 02-03-2005
Shirina vindt Stephan leuk. Ze baalt als Sanne haar op charmante wijze dwarsligt.
lijkt me eerder een Yvonne-actie...quote:DO. 03-03-2005
Hugo ontdekt dat er vreemde dingen gebeuren met zijn creditcard. Hij roept Joost ter verantwoording.
goh een tweeling?!? of 'n kind met een snaveltje?!??!quote:VR. 04-03-2005
De uitslag is schokkend.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ZA. 26-02-2005 - 03:30-04:25u ZA. 26-02-2005 - 05:05-05:50u ZO. 27-02-2005 - 01:55-02:50u ZO. 27-02-2005 - 03:45-04:35u ZO. 27-02-2005 - 05:20-06:05u MA. 28-02-2005 - 02:15-03:10u MA. 28-02-2005 - 04:05-04:45u MA. 28-02-2005 - 05:30-06:55u DI. 01-03-2005 - 03:10-05:05u |
oh helemaal fijn: you just made my day!!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:47 schreef Iwan1976 het volgende:
KIJKTIP:
"Wildschut & De Vries" (SBS6)
4 Wilde nachten met Robert de la Haye als Niels Wildschut!
Wel een wonderbaarlijk snelle genezing dan!!!!! Lizzy is op sterven na dood nu en nog geen week later.......quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:32 schreef Iwan1976 het volgende:
MA. 28-02-2005
tja dat zat er wel in he. is allemaal in 't kader van het nieuwe, snelle, [voorbij]flitsende ONM...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 15:05 schreef soapie het volgende:
Wel een wonderbaarlijk snelle genezing dan!!!!! Lizzy is op sterven na dood nu en nog geen week later.......![]()
Ja precies, 3x met je ogen knipperen en je hebt weer een verhaallijn gemist!!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja dat zat er wel in he. is allemaal in 't kader van het nieuwe, snelle, [voorbij]flitsende ONM...
*zucht*
alles beter dan Bold and the Beautifull style daar doen ze over 1 minuut wel twee wekenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:39 schreef soapie het volgende:
[..]
Ja precies, 3x met je ogen knipperen en je hebt weer een verhaallijn gemist!!!!![]()
Gelooft JP nou nog steeds dat Taralala en Teun gaan trouwen? Zelf zegt hij steeds dat hij door zijn werk als barkeeper zo veel mensenkennis heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 20:08 schreef soapie het volgende:
Was zeker een leuke uitzending!!!!!!
We hadden eigenlijk om die andere bajesklant gevraagd, maar goed... wat niet is gaat nog komen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:51 schreef Wup het volgende:
en volgens Carlo komt er een gastrol voor Marina de Graaf aan... als Jose Zuiver
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:42 schreef Wup het volgende:
zo een bijna-dood-ervaring verdient toch niemand...
Ze hebben weer een nieuw slachtoffer gevonden.quote:LOL@ de make-up afdeling
quote:Sander terug in ONM
De echte fans weten het natuurlijk al, maar voor iedereen die nog van niets weet; Sander Foppele komt terug in ONM. Vanaf 18 maart zullen jullie Daan Starrenburg weer regelmatig in ONM voorbij zien komen. Zoals hij zelf zegt: 'Het is geweldig om weer terug te zijn. Het was hetzelfde warme bad als waar ik eerst in terechtkwam en het was nog rijkelijk gevuld met warm water. Ook leuk om allemaal oude,’ ‘En nieuwe!’, roept een nieuwe, ‘collega's te zien.’
Ongeveer een jaar geleden vertrok Daan naar de Kroatische Riviera om daar een restaurantje te beginnen. JP en Kyra zochten hem daar op. Kyra die ooit met Daan getrouwd was vertelde dat ze hem vreselijk miste en wilde dat hij terug kwam. Daan wilde best verder met Kyra, maar dan wel in Kroatië. Uiteindelijk besloten ze er een punt achter te zetten. Beiden zijn doorgegaan met hun carrières.
Nu komt Daan terug... Zou hij toch spijt hebben gekregen van zijn beslissing, wil hij Kyra terug of zou er iets heel anders aan de hand zijn. Vanaf 18 maart kun je het zien in ONM. Sander wil alvast wel een klein tipje van de sluier oplichten: 'Mijn rol is heel leuk en interessant, vooral vanwege het geheim dat ik met me meedraag. Ik hoop dat de kijkers daar een keer achter komen.’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt nog spannend ...Winnaar Jort Kelder Award 2004
oh leuk, zij mag wel als vriendin van Yvonne langskomen, ze is wel goed in aso-typjesquote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:51 schreef Wup het volgende:
en volgens Carlo komt er een gastrol voor Marina de Graaf aan... als Jose Zuiver
quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:44 schreef weet_ik_veel het volgende:1 April valt wel erg vroeg dit jaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt nog spannend ...
quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:44 schreef weet_ik_veel het volgende:tjah sommigen hebben veel fantasieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt nog spannend ...
maar sommige dingen kun je ook overdrijven!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mijn fantasie is beter dan die van de seriekillers van Script Studio.
quote:Sander toch weer soapie
Sander Foppele keert op 18 maart terug in ONM. In september 2003 verhuisde zijn personage Daan nog naar Kroatië. Sander wilde na drie jaar zelf uit de serie om zich meer te richten op presentatieklussen. Maar omdat het met die ambitie niet zo wil lukken *vals lachje*, komt hij weer terug. "Daar ben ik dik tevreden mee. Want vroeger sneed Daan misschien vooral komkommers, voortaan draagt hij ook een groot geheim met zich mee. Dus dat wordt interessant."
* Wup verzoekt Iwan op voorhand alvast geen 20 afleveringen over het wilde geheim van Daan inclusief fotoreportages en storyboards van die yorin website hier te gaan plakkenquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:40 schreef babette21 het volgende:
Foppele in Televizier... 't joch is zo blij met z'n geheim:
LOL ik zie ze er idd wel voor aan....quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:52 schreef Wup het volgende:
* Wup verzoekt Iwan op voorhand alvast geen 20 afleveringen over het wilde geheim van Daan inclusief fotoreportages en storyboards van die yorin website hier te gaan plakken
er is/was eigenlijk maar één leuke Starrenburg: Evert.... maar die is naar het hiernamaals...:(quote:hij heeft iig wel in de gaten dat Daan een slome was......
je kan veel zeggen, maar 't past wél bij 't decor van ONM....quote:Dit voorjaar hebben de lipglosses zuurstokkleurtjes als roze, oranje, geel, blauw en zelfs groen
Ik zie Kyra er wel voor aan om hem nog aan ellkaar te gaan plakken.......quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Bettina
Eindelijk... van Kyra's filmpjes zijn we ook voorgoed verlost.![]()
...of om ze op de aftiteling te vermelden!!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:00 schreef soapie het volgende:
Die 2 kinderen!!!!! Ze nemen niet eens de moeite om ze op elkaar te laten lijken.........
dat filmpje was zo mogelijk nog irritanter dan Kyra zelf:(quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Eindelijk... van Kyra's filmpjes zijn we ook voorgoed verlost.![]()
die trui van Romeo die heb ik al eens eerder gezien, bij Ilyas geloof ik...quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:05 schreef soapie het volgende:
Wanneer worden we van die Romeo verlost??? Wat een drama is die jongen toch......
nog geen een Pascal heeft de titelrol gehaald... maar ik heb ook nog nooit een kindje met zo een korte houdbaarheidsdatum meegemaakt... Pascal wordt echt na elke scheet vervangenquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
...of om ze op de aftiteling te vermelden!!!
Zie je nou dat Romeo en Ilyas gay zijn!? Ze lenen zelfs elkanders kleding of wat er voor moet doorgaan.quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:13 schreef haagse_elfje het volgende:
die trui van Romeo die heb ik al eens eerder gezien, bij Ilyas geloof ik...
oh girl, ik ben 't zo ontzettend met je eens!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:10 schreef Wup het volgende:
ik vind echt dat Bettina Berger een andere baan moet gaan zoeken..
Renee is echt zo een triest geval....
ik vond haar mateloos irritant, zou echt allang uit de sessie zijn weggelopen...quote:ik vind het echt geweldig dat ze hebben ingezien dat die psychiater niet tekstwaardig is,
helemaal goed hoe ze dat doen..
klopt, da's de zogenaamde bijtjes-trui... Ilyas had 'm trouwens overgenomen van Milan [gtst]quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:13 schreef haagse_elfje het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:13 schreef haagse_elfje het volgende:
Vrijdag 11 februari stond Pascal (het jongetje dat ze ook voor Serge's jeugdfoto hebben gebruikt) op de aftiteling.quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:15 schreef Wup het volgende:
nog geen een Pascal heeft de titelrol gehaald... maar ik heb ook nog nooit een kindje met zo een korte houdbaarheidsdatum meegemaakt... Pascal wordt echt na elke scheet vervangen
quote:Pascal Hulst = Quinten Amsing
en wat heeft hij dan wat de anderen niet hebben.... da's toch niet eerlijk....?????quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Vrijdag 11 februari stond Pascal (het jongetje dat ze ook voor Serge's jeugdfoto hebben gebruikt) op de aftiteling.
Uhhhhhhhhhhh, een plaatsje in de portemonaie van omi?????quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
en wat heeft hij dan wat de anderen niet hebben....
quote:deel 2 van deze geniale dagvragen....
11. Er werd veel ophef gemaakt toen Goudkust Monique Sluiter castte voor de rol van barvrouw Maria. Maar er was al eerder, en met even zoveel publiciteit, een 'seksbom' gecast voor een Nederlandse soapserie. Wie was dat ook al weer?
12. Pauline van Rhenen speelt Aafke Reitsema in ONM, maar was een tijd geleden ook te zien in een commercial. Welk product prees zij aan?
a) Handcrème
b) Afwasmiddel
c) Zaaddodende pasta
d) Toiletpapier
13. Wat hebben Tim Immers (Ravi uit ONM), Jimmy Geduld (Arthur uit GTST) en Inge Ipenburg (Martine uit GTST) met elkaar gemeen? Ze zijn alle drie:
a) bezitter van een pittbull-terriër
b) fanatiek sportvisser
c) televisiepresentator
d) beoefenaar van extreme sporten
14. Het karakter Cor de Zeeuw uit ONM was altijd betrokken bij zaken die het daglicht niet konden verdragen. Hoe probeerde hij diamanten het land in te smokkelen?
a) In een hutkoffer vol pornoblaadjes
b) In een paard
c) In zijn eigen maag
d) Via zijn dochter Reina
15. In soaps worden mensen veel ziek en/of gaan dood. Zo werd bij Lotje in ONM de vreselijke spierziekte MS geconstateerd. Wat was de aanleiding voor de schrijvers om Lotje deze ziekte te geven?
16. Wat is de oorspronkelijke voornaam van ziekenhuisdirectrice Bettina Wertheimer uit ONM?
a) Charles
b) Willem Alexander
c) Boudewijn
d) Juan Carlos
17. In soaps draait het naast liefde ook vaak om familie. In welke twee concurrerende Nederlandse soaps speelden twee actrices die in het dagelijks leven moeder en dochter zijn?
18. Hoe worden tranen geproduceerd als het de acteurs niet lukt om zelf te huilen?
a) gesneden uien
b) glycerinedruppels
c) mentholdamp
d) speldenprikkels
19. Als iemand in een soapserie zich niet lekker voelt, dan weet de geoefende soapkijker dat diegene óf zwanger is, óf een enge ziekte gaat krijgen. Alle mogelijke ziektebeelden worden gebruikt voor dramatische verhalen en soms worden zelfs ziektes verzonnen. Welke erfelijke ziekte had chirurg Gyman Rhemrev in ONM?
20. Hoeveel kinderen hebben Jan en Aafke Reitsema uit ONM?
quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:08 schreef Iwan1976 het volgende:
11) Pamela Teves
12) B 13) C 14) B
15) ? Ze wou de serie verlaten. helaas, er bleek daadwerkelijk een reden achter te zitten
16) Charles >> Boudewijn
17) Goudkust (Adriënne Kleiweg) vs. ONM (Iwana Chronis)
18) B >> half goed...
19) Spasmoditis
20) Pim, Frank, Margot (Aafke: Babette / Jan: Niek) + kennenlijk nog twee dochters!!
quote:11. Er werd veel ophef gemaakt toen Goudkust Monique Sluiter castte voor de rol van barvrouw Maria. Maar er was al eerder, en met even zoveel publiciteit, een 'seksbom' gecast voor een Nederlandse soapserie. Wie was dat ook al weer?
In ONM speelde Sylvia Kristel een dubbelrol als Trix en Maria. Al moet gezegd worden dat ze toen niet echt meer een seksbom was.
12. Pauline van Rhenen speelt Aafke Reitsema in ONM, maar was een tijd geleden ook te zien in een commercial. Welk product prees zij aan?
Antwoord B. Pauline loopt in een winkelcentrum, koopt bij een supermarkt een fles Dreft en staat even later driftig af te wassen. Topreclame!
13. Wat hebben Tim Immers (Ravi uit ONM), Jimmy Geduld (Arthur uit GTST) en Inge Ipenburg (Martine uit GTST) met elkaar gemeen? Ze zijn alle drie:
Antwoord C. Tim presenteerde een hitparade, Jimmy een sportprogramma en een quiz en Inge een programma over dromen en een agrarisch programma.
14. Het karakter Cor de Zeeuw uit ONM was altijd betrokken bij zaken die het daglicht niet konden verdragen. Hoe probeerde hij diamanten het land in te smokkelen?
Antwoord B. Hij had een paard gekocht, zogenaamd voor zijn oogappel Reina, maar dit was slechts een dekmantel voor de diamantenhandel. De diamanten zaten in de buik van het paard en stalknecht Melle moest elke dag de paardenmest controleren om te kijken of de diamanten al waren uitgepoept. Uiteindelijk bleken de diamanten niet in het bewuste paard te zitten omdat iemand de paarden had verwisseld. Die was er dus met de kostbare steentjes vandoor gegaan.
15. In soaps worden mensen veel ziek en/of gaan dood. Zo werd bij Lotje in ONM de vreselijke spierziekte MS geconstateerd. Wat was de aanleiding voor de schrijvers om Lotje deze ziekte te geven?
ONM maakt al vanaf het begin van de serie gebruik van een medisch adviseur, de Amsterdamse dokter Frederik Barkhof van het VU-ziekenhuis. Naast arts is hij betrokken bij de 'Stichting Vrienden van Multiple Sclerose Research'. Om meer aandacht voor de ziekte te krijgen, vroeg hij de schrijvers een verhaal te verzinnen waarin de ziekte een rol speelde. De schrijvers honoreerden zijn verzoek en verwerkten de ziekte op zeer ontroerende wijze.
16. Wat is de oorspronkelijke voornaam van ziekenhuisdirectrice Bettina Wertheimer uit ONM?
Antwoord C. [Boudewijn] In de oorspronkelijke Amerikaanse scripts van Ryan's Hope, waarop ONM is gebaseerd, zat een mannelijke directeur die Dr. Marshall Westheimer heette. In Nederland werd hij Boudewijn Wertheimer genoemd. Toen er een acteur gezocht moest worden, kwam men op het idee om een vrouw de rol te laten spelen en zo werd Boudewijn omgebouwd tot Bettina.
17. In soaps draait het naast liefde ook vaak om familie. In welke twee concurrerende Nederlandse soaps speelden twee actrices die in het dagelijks leven moeder en dochter zijn?
Adrienne Kleiweg (Mary Zomers in Goudkust) en Iwana Chronis (Reina de Zeeuw in ONM) zijn moeder en dochter.
18. Hoe worden tranen geproduceerd als het de acteurs niet lukt om zelf te huilen?
b) glycerinedruppels
c) mentholdamp
Antwoorden B en C. Volgens de acteursopleiding Method moeten acteurs tranen kunnen produceren door zich heftige emotionele gebeurtenissen uit hun eigen leven in te beelden. Maar niet alle acteurs lukt dat en dan worden glycerinedruppels of mentholdamp gebruikt.
19. Als iemand in een soapserie zich niet lekker voelt, dan weet de geoefende soapkijker dat diegene óf zwanger is, óf een enge ziekte gaat krijgen. Alle mogelijke ziektebeelden worden gebruikt voor dramatische verhalen en soms worden zelfs ziektes verzonnen. Welke erfelijke ziekte had chirurg Gyman Rhemrev in ONM?
Spasmoditis. Deze spierziekte was bedacht door de schrijvers, als was het ziektebeeld, met dodelijke afloop, wel gebaseerd op een bestaande ziekte. Het verhaal was bedacht om acteur Martin Schwab (Gyman) uit de serie te schrijven. Omdat de ziekte erfelijk is, was ook zijn ongeboren kind dragen van de ziekte. Nog voor zijn dood wist Gyman op het nippertje een levensreddende operatie te bedenken, die later door Victor Couwenberg op de foetus werd uitgevoerd. De baby werd inderdaad gered en Gyman genoemd, naar zijn intussen overleden vader.
20. Hoeveel kinderen hebben Jan en Aafke Reitsema uit ONM?
In het begin zagen we Frank, Pim en Margot en werd er in een enkele scène gesproken over Caroline en Sabine die in het buitenland zaten. Dit kwam omdat de serie de originele Amerikaanse scripts volgde. Toen Jans buitenechtelijke dochter Niek op de stoep stond, waren de twee dochters in het buitenland vergeten. Maar het duurde niet lang of over Niek werd er ook niets meer gezegd. Margot verdween naar het buitenland toen actrice Marina Duvekot met de rol wilde stoppen. Later kwam Margot weer terug, gespeeld door Wendy Brouwer. De meest recente aanwas van de familie Reitsema is Aafke's buitenechtelijke dochter Babette.
Ga je hem kopen?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:59 schreef Iwan1976 het volgende:
26 april 2005:
[afbeelding]
BRON: www.soapvision.nl
leuk!!!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:40 schreef Iwan1976 het volgende:
* Flashback naar 14 april 2003:Welke dame maakt kennis met Duuk? Wie blaast z'n laatste adem uit? Wie krijgt de jaarcijfers binnen? Wie gooit z'n paspoort in de Seine?
Ik hoopte dat hij Bonisch bakvisje zou zeggenquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Nu weet Shirina ook wat ze is. Burgertrutje.
stel je voor ze moeten nog meer figuranten inhurenquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:53 schreef pberends het volgende:
Waarom zitten patienten in ziekenhuizen in soaps altijd op 1-persoonskamers?
Ik had Julia verwachtquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:58 schreef pberends het volgende:
Lekkere nepcliffhanger trouwens, helemaal geen cliffhanger.
ik kan je een zware griep epidemie bezorgenquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:10 schreef Wup het volgende:
[..]
Ik had Julia verwacht
ik hoop toch niet dat ze dat volkomen onverwachte bezoekje als vrijdagcliff bewaren:(
wat een zeikaflevering
kan iemand een een enge vogel op Kyra & Sanne afsturen
hebben ze nou echt niet door dat dat gezeik van Kyra om dr pappie gewoon geen succes is.....
en Shirina was ook lekker bezig... rent de hele dagen onder werktijd in opdracht van Bettina achter Yvonne & Pascal aan maar voorraad checken behoort niet tot mevrouw haar taken....
Marnix-Stephan is op zich wel oke, maar het was een beetje te,
maar beter dan al het andere gezeik van iedereen vandaag...
* Wup eist return of the vogelpest
is die weg????quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:13 schreef soapie het volgende:
Hoogtepunt van vandaag was het vertrek van Romeo!!!!!!!! Hoop wel dat het definitief is......
Ja hoor geen probleem, ik kan ook iedereen zo besmetten.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik kan je een zware griep epidemie bezorgen
die zijn wel voorradig!
ik had toch liever gezien dat hij Kyra had meegenomen op een lek zeilbootje....quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:13 schreef soapie het volgende:
Hoogtepunt van vandaag was het vertrek van Romeo!!!!!!!! Hoop wel dat het definitief is......
Oprotten met die mafkees inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:13 schreef soapie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |