leuk!!!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:40 schreef Iwan1976 het volgende:
* Flashback naar 14 april 2003:Welke dame maakt kennis met Duuk? Wie blaast z'n laatste adem uit? Wie krijgt de jaarcijfers binnen? Wie gooit z'n paspoort in de Seine?
Ik hoopte dat hij Bonisch bakvisje zou zeggenquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Nu weet Shirina ook wat ze is. Burgertrutje.
stel je voor ze moeten nog meer figuranten inhurenquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:53 schreef pberends het volgende:
Waarom zitten patienten in ziekenhuizen in soaps altijd op 1-persoonskamers?
Ik had Julia verwachtquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:58 schreef pberends het volgende:
Lekkere nepcliffhanger trouwens, helemaal geen cliffhanger.
ik kan je een zware griep epidemie bezorgenquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:10 schreef Wup het volgende:
[..]
Ik had Julia verwacht
ik hoop toch niet dat ze dat volkomen onverwachte bezoekje als vrijdagcliff bewaren:(
wat een zeikaflevering
kan iemand een een enge vogel op Kyra & Sanne afsturen
hebben ze nou echt niet door dat dat gezeik van Kyra om dr pappie gewoon geen succes is.....
en Shirina was ook lekker bezig... rent de hele dagen onder werktijd in opdracht van Bettina achter Yvonne & Pascal aan maar voorraad checken behoort niet tot mevrouw haar taken....
Marnix-Stephan is op zich wel oke, maar het was een beetje te,
maar beter dan al het andere gezeik van iedereen vandaag...
* Wup eist return of the vogelpest
is die weg????quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:13 schreef soapie het volgende:
Hoogtepunt van vandaag was het vertrek van Romeo!!!!!!!! Hoop wel dat het definitief is......
Ja hoor geen probleem, ik kan ook iedereen zo besmetten.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik kan je een zware griep epidemie bezorgen
die zijn wel voorradig!
ik had toch liever gezien dat hij Kyra had meegenomen op een lek zeilbootje....quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:13 schreef soapie het volgende:
Hoogtepunt van vandaag was het vertrek van Romeo!!!!!!!! Hoop wel dat het definitief is......
Oprotten met die mafkees inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:13 schreef soapie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |