ik heb alleen maar geluid....quote:Op zondag 20 februari 2005 13:22 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Ff een ONM Classic tussendoor![]()
http://www.soapvision.nl/video/onmclassic.avi
haha, hij is leuk...quote:Op zondag 20 februari 2005 13:22 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Ff een ONM Classic tussendoor![]()
http://www.soapvision.nl/video/onmclassic.avi
quote:Op zondag 20 februari 2005 13:47 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, hij is leuk...
lekker knullig met dat inzoomen en dat muziekje eronder .. maar goed dat doen ze nu nog wel eens
mooie kwaliteit voor zo een oud filmpje brombeertje!
Ik heb Windows Media Player 10 en die speelt ook geen avi's, hoewel hij dat volgens de opties (filetypes) zou moeten kunnen. Onder XP probeert de player codecs op te halen, maar dat lukt niet.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:58 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Welke player start jouw pc op? Windows Media PLayer of Divx??
Real Player... kan normaal alles openen dus is 'n beetje vreemd...quote:Op zondag 20 februari 2005 14:58 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Welke player start jouw pc op? Windows Media PLayer of Divx??
Ik heb nooit begrepen wat Frank in die ouwe toverkol zag. Met haar heeft hij enkele maanden geslapen! Het varken!quote:Op zondag 20 februari 2005 19:05 schreef haagse_elfje het volgende:
dit is echt een lief plaatje![]()
tante bets is niet zoveel verandert een paar rimpeltjes erbij...
ha weer zo'n zeldzaam moment dat we 't eens zijn:quote:Op zondag 20 februari 2005 19:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat Frank in die ouwe toverkol zag. Met haar heeft hij enkele maanden geslapen! Het varken!
Toen Bettina Jannes een wats op zijn luisterflappen verkocht was de relatie snel afgelopen.quote:Op zondag 20 februari 2005 20:30 schreef babette21 het volgende:
ha weer zo'n zeldzaam moment dat we 't eens zijn:
heb die relatie ook nooit kunnen plaatsen, vond 'm gewoon té ranzig...
Heeft iemand ook dat filmpje hiervan?quote:Op zondag 20 februari 2005 20:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Toen Bettina Jannes een wats op zijn luisterflappen verkocht was de relatie snel afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |