abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25102406
Uit cijfers van het CBS omtrent de demografische ontwikkeling van Nederland blijkt dat 112.000 mensen Nederland in 2004 de rug toe hebben gekeerd. Dat waren voornamelijk hoog opgeleiden, niet zelden met een eigen bedrijf. We kregen er 90.000 immigranten voor terug; voornamelijk laag opgeleiden, die niet of nauwelijks Nederlands spreken en onderaan de maatschappelijke ladder bungelen. Tel uit je winst.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_25102423
kan een modje een extra m in mijn imi zetten
pi_25102481
Heb je ook een linkje naar die cijfers?

Want volgens mij verdraai je de boel een beetje .

Ook onder de immigranten zitten namelijk veel hoog opgeleide mensen . En de emigranten zijn voor een aardig deel ook zogenaamde allochtonen die terugkeren.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25104004
Als hij zegt voornamelijk dan klopt het toch dat er onder vele hoogopgeleiden ook laagopgeleiden zitten
pi_25107722
-edit: zinloze belediging-

[ Bericht 93% gewijzigd door kLowJow op 05-10-2005 19:49:53 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 16 februari 2005 @ 03:21:47 #6
19840 Libris
Live from Singapore
pi_25107762
* Libris is hoogopgeleid en heeft half 2003 Nederland verruild voor Singapore, hopelijk dit jaar permanent resident in Singapore te worden

Mooi Nederland
Nederlandse belastingen
koud weer ;')
pi_25107775
Je kan het makkelijk samenvatten

Kasvolle autochtonen vertrekken
Kansloze allochtonen komen
Vaak kansloze allochtonen planten zich voort als konijnen en halen hun partner uit het thuisland

Gevolg: steeds minder kansvolle autochtonen, steeds meer kansloze allochtonen

Tip: Pak je koffers naar een plaats waar meer toekomst is voordat je gedwongen wordt het te doen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25107791
Rekensommetje:

100.000 kansvolle autochtonen vertrekken ieder jaar(cijfer wordt hoger in 2005 maar vooruit) dat is een negatief saldo van 1.500.000 in 2020. En de natuurlijke bevolkingaanwas houdt dit tempo niet bij.

Op dit moment zijn er 1 miljoen Islamieten en gekeken naar de ontwikkeling van het aantal islamieten sinds 1995 zullen dat er in 2020 ongeveer 2 miljoen zijn

Verdere prognose van het aantal niet-westerse allochtonen niet zijnde Islamiet in 2020: 1.500.00

Dus het plaatje is zo in 2020

Autochtonen 12.000.000
Niet westerse allochtonen = 4.000.000
nood van de schrijver= een verdeling van 11.000.000 tegen 5.000.000 is realitischer maar vooruit

Dus over 15 jaar is ongeveer 20%(positieve schatting) 35%(negatieve schatting) niet westerse allochtoon.(Indiers zoals bijvoorbeeld Ambonezen vallen onder Westerse allochtonen)

In de grote steden zal als de huidige trend zich voortzet de verdeling waarschijnlijk zijn:

70% allochtoon
30% autochtoon

Veel succes in Nederland.

[ Bericht 4% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 16-02-2005 04:46:00 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 16 februari 2005 @ 03:55:45 #9
19840 Libris
Live from Singapore
pi_25107848
ik denk dat du_ke gelijk heeft, een groot deel van de emigranten zijn inderdaad allochtonen die terugkeren en de meeste immigranten in Nederland zijn dacht ik van Westerse afkomst Het is dus niet zo erg als het lijkt. Daarnaast werken veel emigranten nog steeds voor een Nederlands bedrijf in het buitenland (denk aan baggeraars (Smit-tak) en olie (Shell/K.O)), dus leveren nog steeds een bijdrage aan de Nederlandse economie.
pi_25107852
Inderdaad de meeste emigranten zijn allochtonen en niet autochtonen zoals velen dat hier zien achter hun zonnebril.
  woensdag 16 februari 2005 @ 04:05:16 #11
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25107859
Leg het CBS geen woorden in de mond, de cijfers zoals die gepubliceerd zijn maken helemaal geen melding over het opleidingsniveau, de plek waar de emigranten naar toe gaan, of het remigranten zijn of wat dan ook.

Dus gaarne bewijs voor je stelling dat het hoogopgeleiden zijn die vertrekken en laagopgeleiden zijn die we ervoor terugkomen.

Persbericht CBS
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_25107873
Als je in de samenleving rondloopt weet je dat de OP redelijk klopt
pi_25107876
-edit: reactie op verwijerd bericht-

[ Bericht 92% gewijzigd door kLowJow op 05-10-2005 19:51:47 ]
underground forever baby
  woensdag 16 februari 2005 @ 04:14:20 #14
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25107883
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 04:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ah, jij loopt op alle plekken in Nederland in de samenleving rond, weet precies wie er het land binnenkomen en wie er weggaan en wat hun opleiding is? Ik wil geen vage onderbuikgevoelens die opgeroepen worden omdat je toevallig achter een hoofddoekdragend omaatje in de rij stond bij de Aldi, ik wil gewoon heel simpel de cijfers.

Jij bent zo stellig, kom dan maar op, dan kan je het bewijzen ook.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  woensdag 16 februari 2005 @ 04:18:20 #15
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_25107894
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 03:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan het makkelijk samenvatten

Kasvolle autochtonen vertrekken
Kansloze allochtonen komen
Vaak kansloze allochtonen planten zich voort als konijnen en halen hun partner uit het thuisland

Gevolg: steeds minder kansvolle autochtonen, steeds meer kansloze allochtonen

Tip: Pak je koffers naar een plaats waar meer toekomst is voordat je gedwongen wordt het te doen.

gaat dat doen.. hoe dan ook .. voor juli ben ik het land weer uit
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_25107896
Ik praat over een gevoel niet over cijfers

Ik kan je ook vertellen dat het aantal emigranten in 2005 minimaal 20% hoger zal zijn en dat kan ik ook niet onderbouwen maar toch zal het uitkomen.
  woensdag 16 februari 2005 @ 04:19:21 #17
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25107899
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 04:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik praat over een gevoel niet over cijfers

Ik kan je ook vertellen dat het aantal emigranten in 2005 minimaal 20% hoger zal zijn en dat kan ik ook niet onderbouwen maar toch zal het uitkomen.
Waar praat je dan over? Beetje stemming zaaien maar het totaal niet kunnen onderbouwen, ga toch een end fietsen man.
pi_25107901
Jij denkt zeker ook dat het toeval is dat het emigratiecijfer vanaf 2002 sterk aan het stijgen is en dat niks te maken heeft met de moord op Fortuyn en de moord op Van Gogh?
pi_25107902
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 04:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar bevind jouw samenleving zich? Randstad? Zeeland? Waddeneiland?
underground forever baby
pi_25107904
Noord Brabant
pi_25107908
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 04:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Noord Brabant
Je hebt gelijk. Daar is het volkomen KUT.
underground forever baby
pi_25107909
quote:
Waar praat je dan over? Beetje stemming zaaien maar het totaal niet kunnen onderbouwen, ga toch een end fietsen man.
Das nuttiger dan je kop in het zand te steken
  woensdag 16 februari 2005 @ 04:22:43 #23
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25107910
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 04:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij denkt zeker ook dat het toeval is dat het emigratiecijfer vanaf 2002 sterk aan het stijgen is en dat niks te maken heeft met de moord op Fortuyn en de moord op Van Gogh?
Wederom, onderbouwing. Gevoelens koop ik niets voor.
  woensdag 16 februari 2005 @ 04:23:36 #24
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25107911
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 04:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Das nuttiger dan je kop in het zand te steken
Jou niet op je woord en gevoelens geloven maar vragen om dat te onderbouwen met cijfers is m'n kop in het zand steken?
pi_25107913
Is toeval dat het cijfer de laatste 3 jaar hard aan het stijgen is ok?
pi_25107915
quote:
Jou niet op je woord en gevoelens geloven maar vragen om dat te onderbouwen met cijfers is m'n kop in het zand steken?
Je onderbouwt NIKS en ik onderbouw het vanuit de realiteit.
  woensdag 16 februari 2005 @ 04:25:02 #27
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25107916
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 04:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is toeval dat het cijfer de laatste 3 jaar hard aan het stijgen is ok?
mede dankzij het terugkeerbeleid van verdonk misschien?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_25107919
Dat geldt hooguit voor een aantal asielzoekers
  woensdag 16 februari 2005 @ 04:26:59 #29
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25107920
hier vind je trouwens het CBS die meldt dat het aantal oudere autochtonen dat emigreert al jaren in de lift zit.
pi_25107925
quote:
Oftewel..kom met cijfers, als je vanuit realiteit onderbouwt. .
underground forever baby
  woensdag 16 februari 2005 @ 04:28:51 #31
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25107928
quote:

[..]

Ik claim dan ook niks maar vraag om cijfers, rapporten, trendwaarnemingen en bronnen en niet om jouw gevoel dat je krijgt omdat je in een boerendorpje in Noord Brabant toevallig een Marokkaans gezin bent tegengekomen.
pi_25107931
Kun je ook vinden in welke tabel of grafiek het kan vinden?

Of typ je bewijs letterlijk over
pi_25107935
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 04:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kun je ook vinden in welke tabel of grafiek het kan vinden?

Of typ je bewijs letterlijk over
Oftewel je lult wat vanuit je eigen gevoel en Rtl boulevard. fijn dat je die shit als feiten presenteerd. Hou voortaan maar je gewoon je kop.
underground forever baby
pi_25107942
Ik ga niet een document van weet ik veel hoeveel bladzijdes doorlezen om een of 2 regeltjes te vinden
pi_25107945
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 04:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga niet een document van weet ik veel hoeveel bladzijdes doorlezen om een of 2 regeltjes te vinden
Waar de fuck baseer je je dan op kneus?

enne..geef dan de link naar dat document...
underground forever baby
pi_25107950
Ik heb al gevonden wat ik moet weten ga jij maar lekker verder zoeken
  woensdag 16 februari 2005 @ 04:35:27 #37
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25107954
Het CBS meldt ook dat in 2003 het aantal immigranten met een Nederlands paspoort, mensen die terugkeren dus, 31.000 bedraagt.

Let je op StefanP? Over een tijdje zit jij ook daarbij. .
pi_25107958
quote:
Waar de fuck baseer je je dan op kneus?
Waren de argumenten op dat je moet gaan schelden?
pi_25107960
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 04:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoezo? Ik heb nu ook al bewijs dat jij uit je nek zeikt als ware je een stefanp...dus zak maar in de stront met je gekanker.
underground forever baby
  woensdag 16 februari 2005 @ 04:36:41 #40
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25107965
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 04:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt dit gevonden?
  woensdag 16 februari 2005 @ 04:36:55 #41
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25107968
mensen mensen.. rustig neem een biertje
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_25107970
Nee
pi_25107979
quote:
Hoezo? Ik heb nu ook al bewijs dat jij uit je nek zeikt als ware je een stefanp...dus zak maar in de stront met je gekanker.
Och ons menneke kan niet winnen. Ga je nu je sterke broer erbij halen?
pi_25107983
quote:
Het CBS meldt ook dat in 2003 het aantal immigranten met een Nederlands paspoort, mensen die terugkeren dus, 31.000 bedraagt.
Hoeveel van die 31.000 zijn niet-westerse allochtonen?

Lullig als je met cijfers komt en het dan nog steeds niks zegt
pi_25107984
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 04:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Och ons menneke kan niet winnen. Ga je nu je sterke broer erbij halen?
Net zoals jij met je "sterke" argumenten komt?
underground forever baby
pi_25107991
Ga schelden man dat kan je veel beter
  woensdag 16 februari 2005 @ 04:51:56 #47
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25108020
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 04:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoeveel van die 31.000 zijn niet-westerse allochtonen?

Lullig als je met cijfers komt en het dan nog steeds niks zegt
Als je de link volgt en de pdf leest kom je er vanzelf achter. Het gaat om 10.000 Antillianen en Arubanen met een Nederlands paspoort en 21.000 mensen die terugkeren omdat ze het in een ander land niet redden of heimwee kregen of een zooi andere redenen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dagonet op 16-02-2005 04:53:27 (verkeerde herkomst :@) ]
pi_25109134
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 03:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rekensommetje:

100.000 kansvolle autochtonen vertrekken ieder jaar(cijfer wordt hoger in 2005 maar vooruit) dat is een negatief saldo van 1.500.000 in 2020. En de natuurlijke bevolkingaanwas houdt dit tempo niet bij.

Op dit moment zijn er 1 miljoen Islamieten en gekeken naar de ontwikkeling van het aantal islamieten sinds 1995 zullen dat er in 2020 ongeveer 2 miljoen zijn

Verdere prognose van het aantal niet-westerse allochtonen niet zijnde Islamiet in 2020: 1.500.00
Als je naagaat dat het hoger bij autochtonen is
Laagopgeleide Allogtone Ouders -- Lager "Autochtone" opgeleide kinderen, temeer daar de leersnelheid op scholen teruggebracht wordt.

Je ziet de cijfers in de grote steden ...genoeg jonge aanwas maar allemaal van autochtone ouders

Dus het plaatje is zo in 2020

Autochtonen 12.000.000
Niet westerse allochtonen = 4.000.000
nood van de schrijver= een verdeling van 11.000.000 tegen 5.000.000 is realitischer maar vooruit

Dus over 15 jaar is ongeveer 20%(positieve schatting) 35%(negatieve schatting) niet westerse allochtoon.(Indiers zoals bijvoorbeeld Ambonezen vallen onder Westerse allochtonen)

In de grote steden zal als de huidige trend zich voortzet de verdeling waarschijnlijk zijn:

70% allochtoon
30% autochtoon

Veel succes in Nederland.
Afgezien als er kinderen in Nederland geboren gaan worden:
pi_25109200
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 04:17 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ah, je bent hier uitgeprofiteerd, hebt van belastinggeld een opleiding genoten (een hoge nog wel, zozo) en vind het nu wel weer genoeg. Tof man. Kloteland is dit toch, mocht je zomaar gratis naar school, hoe durven ze!
nee hoor je niet meer veilig voelen in eigen land
je vreindin die bijkans geen rokje meer kan dragen
Achterlijke wetgeving voor de normale bevolking terwijl er geld is voor ieder idioot belangengroepje dat geen kut presteert.
De kans werk te krijgen zonder dat er (positieve) discriminatie in het spel is

nee hoor ben bijna 6 jaar weg nu, ik denk niet dat ik me ooit weer permanent in NL zal vestigenen
  woensdag 16 februari 2005 @ 10:03:22 #50
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_25109393
Ik heb begrip voor de mensen die ons land al hebben verlaten
Het is hier gewoon een puinhoop met een klote economie klote regeringsbeleid.
Klote overheid
Klote politiek waar ze het zelf niet eens met elkaar uit kunnen komen.
En dat zijn de volkvertegenwoordigers
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_25109592
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 03:12 schreef StefanP het volgende:

Nederland kloteland,
Van een kutland naar een kankerland..
Regen>>drup. .
-
pi_25109809
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 10:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Klote overheid
Kneus, dat is nu democratie. En argumenten als "gewoon" zal je ver mee komen vriend.
underground forever baby
pi_25109854
Als je over integratie zeurt, moet je al helemaal niet naar Amerika gaan, lijkt mij.
  woensdag 16 februari 2005 @ 11:04:14 #54
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_25110158
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 10:37 schreef Laton het volgende:

[..]

Kneus, dat is nu democratie. En argumenten als "gewoon" zal je ver mee komen vriend.
Aller eerst kijk eens in de spiegel dan zie je de ware kneus JIJ
En btw in een democratie heeft ieder zijn eigen mening of je het respecteert of niet.
DIt is wat ik zelf uit mijn standpunt zie.
En dit land wordt steeds liberaler lekker de oudjes laten rotten dat is pas democratie of niet poster
Lekker het onderscheid maken tussen rijk en arm dat is pas democratie of niet poster
Iedereen is toch gelijk onder het woord democratie
Elkaar de schuld geven is ook zo makkelijk.

Kortom LUL DIT IS MIJN MENING EN ALS JE HET ER NIET EENS MEE BENT MAG JE DAT ZElF WETEN MAAR ONTHOU DIT GOED, DE ENIGE KNEUS "DAT BEN JIJ"
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_25111814
quote:
Het gaat om 10.000 Antillianen en Arubanen met een Nederlands paspoort en 21.000 mensen die terugkeren omdat ze het in een ander land niet redden of heimwee kregen of een zooi andere redenen.
En hoeveel van die 21.000 kwamen uit bijvoorbeeld Suriname, Marokko, Turkije, Azie, Afrika of Nederlands Indie?
quote:
Afgezien als er kinderen in Nederland geboren gaan worden:
Als je gelezen had had je kunnen lezen dat daat gewoon rekening mee gehouden is
quote:
nee hoor je niet meer veilig voelen in eigen land
je vreindin die bijkans geen rokje meer kan dragen
Achterlijke wetgeving voor de normale bevolking terwijl er geld is voor ieder idioot belangengroepje dat geen kut presteert.
De kans werk te krijgen zonder dat er (positieve) discriminatie in het spel is
800.000 werklozen(c.q. lamballen) hebben en 383 van die 800.000 bereid zijn om te gaan werken in de tuinbouw en dit zonder gevolgen laten zodat je Polen al dan niet legaal moet halen
pi_25111857
Democratie heeft niks met geliojkheid te maken
DEmocratie is het volkj regeert
HGelaas heeft nederland een parlementaire democratie: Het gekozen parlement maakt de dienst uit: En nadat ze gekozen zijn maken ze niet waar wat ze beloofden voor dat ze gekozen werden

Dit land mag inderdaad best wat conservatiever: En onderscheid tussen arm en rijk. JA waarom niet ik heb hard genoeg voor mijn rijkdom gewerkt, Daardoor heb ik een huis een auto. Helemaal zelf betaald.
Ik sta graag belasting asf voor de AOW hoor die mensen hebben er hard genoeg voor gewerkt
maar ik wil niet voor een luie uitvreter een huis hoeven te betalen, terwijl er ondertussen door deze teringlijders drugs gepushed worden en ik 3 extra sloten op de deur moet aanleggen om MIJN bezittingen veilig te houden, en vooral toch niet hoef te proberen mijn bezittingen te verdedigen wordt het toch geprobeerd
pi_25111876
quote:
Als je over integratie zeurt, moet je al helemaal niet naar Amerika gaan, lijkt mij.
En het lijkt mij dat jij niet moet gaat zeuren over hoe iemand zijn leven indeelt.
pi_25112607
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En het lijkt mij dat jij niet moet gaat zeuren over hoe iemand zijn leven indeelt.
Je moet niet zo zeuren... over... zeuren...

.

.
pi_25112651
Klinkt als hypo......
pi_25112721
Ja, klinkt als, zeur.
pi_25112828
Klopt dat ben je inderdaad
  woensdag 16 februari 2005 @ 17:38:04 #62
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25114705
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:45 schreef desiredbard het volgende:
Democratie heeft niks met geliojkheid te maken
DEmocratie is het volkj regeert
HGelaas heeft nederland een parlementaire democratie: Het gekozen parlement maakt de dienst uit: En nadat ze gekozen zijn maken ze niet waar wat ze beloofden voor dat ze gekozen werden

Dit land mag inderdaad best wat conservatiever: En onderscheid tussen arm en rijk. JA waarom niet ik heb hard genoeg voor mijn rijkdom gewerkt, Daardoor heb ik een huis een auto. Helemaal zelf betaald.
Ik sta graag belasting asf voor de AOW hoor die mensen hebben er hard genoeg voor gewerkt
maar ik wil niet voor een luie uitvreter een huis hoeven te betalen, terwijl er ondertussen door deze teringlijders drugs gepushed worden en ik 3 extra sloten op de deur moet aanleggen om MIJN bezittingen veilig te houden, en vooral toch niet hoef te proberen mijn bezittingen te verdedigen wordt het toch geprobeerd
en WAO? mensen die arbeidsongeschikt raken, wil je daarvoor betalen? Of moeten die ook maar rotten? Of geestelijk gehandicapten, die niet kunnen werken? Bijstandsmoeders?
pi_25114904
---dubbel---
pi_25114908
quote:
mensen die arbeidsongeschikt raken, wil je daarvoor betalen
Die moeten terug, ze hoeven ook geen WAO premie af te dragen
quote:
Of geestelijk gehandicapten, die niet kunnen werken?
Die moeten niet binnengelaten worden, onze Nederlandse gehandicapten verdienen alle zorg
quote:
Bijstandsmoeders?
Terugsturen naar waar ze vandaan komen
pi_25115165
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 11:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Aller eerst kijk eens in de spiegel dan zie je de ware kneus JIJ
En btw in een democratie heeft ieder zijn eigen mening of je het respecteert of niet.
DIt is wat ik zelf uit mijn standpunt zie.
En dit land wordt steeds liberaler lekker de oudjes laten rotten dat is pas democratie of niet poster
Lekker het onderscheid maken tussen rijk en arm dat is pas democratie of niet poster
Iedereen is toch gelijk onder het woord democratie
Elkaar de schuld geven is ook zo makkelijk.

Kortom LUL DIT IS MIJN MENING EN ALS JE HET ER NIET EENS MEE BENT MAG JE DAT ZElF WETEN MAAR ONTHOU DIT GOED, DE ENIGE KNEUS "DAT BEN JIJ"
Wat een kneuzige reactie. Ik geef jou bij deze de schuld voor alle problemen in nederland.
underground forever baby
  woensdag 16 februari 2005 @ 18:55:51 #66
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25115249
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 17:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die moeten terug, ze hoeven ook geen WAO premie af te dragen
[..]

Die moeten niet binnengelaten worden, onze Nederlandse gehandicapten verdienen alle zorg
[..]

Terugsturen naar waar ze vandaan komen
ik had het niet over de immi- dan wel emigratie van deze mensen, het was een vraag omdat hij imho stelde dat hij alleen de AOW een goed instituut vond, en daarom wilde ik opheldering of ik dit goed gezien had
pi_25115649
Wie is Hij in deze?
  woensdag 16 februari 2005 @ 19:31:31 #68
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25115663
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is Hij in deze?
desiredbard, waar ik op reageerde
pi_25115731
Volgens mij quotte je toch echt mij
pi_25115766
Geheel offtopic aan de TS: waarom de neuk heb je me op msn toegevoegd?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  woensdag 16 februari 2005 @ 19:42:35 #71
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25115818
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij quotte je toch echt mij
zucht... eerst quote ik desiredbard, stel hem de vraag hoe hij staat t.o.v. de WAO, bijstandsmoeders etc. ... daar reageer jij dan op door te zeggen dat je die niet moet toelaten en/of terugsturen etc. en DAN pas quote ik jou, omdat ik die vraag aan desiredbard helemaal niet had bedoeld als zijnde toepasbaar op immi- of emigranten, maar op mensen die hier wonen.
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2005 @ 19:48:32 #72
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25115878
Dit gaat inmiddels nergens meer over.

DiegoArmandoMaradona, als je iets stellig beweert of zeker meent te weten en iemand vraagt je vervolgens of je dit ook met enig cijfermateriaal of andere documenten kunt onderbouwen is dat een vrij normale vraag.
pi_25115879
quote:
zucht... eerst quote ik desiredbard, stel hem de vraag hoe hij staat t.o.v. de WAO, bijstandsmoeders etc. ... daar reageer jij dan op door te zeggen dat je die niet moet toelaten en/of terugsturen etc. en DAN pas quote ik jou, omdat ik die vraag aan desiredbard helemaal niet had bedoeld als zijnde toepasbaar op immi- of emigranten, maar op mensen die hier wonen.
Ik ben denk ik zo gewend dat je op reageert dat ik het als een gegeven neem
  woensdag 16 februari 2005 @ 19:51:38 #74
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25115913
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik ben denk ik zo gewend dat je op reageert dat ik het als een gegeven neem
pi_25115921
quote:
DiegoArmandoMaradona, als je iets stellig beweert of zeker meent te weten en iemand vraagt je vervolgens of je dit ook met enig cijfermateriaal of andere documenten kunt onderbouwen is dat een vrij normale vraag
Ieder normaal denkend mens weet dat als sinds 2001/2002 de emigratie sterk aan het stijgen is dat dit komt door de negatieve invloeden van de immigranten, 11 september, 11 maart, de moord op Pim en op Van Gogh.

Daar hoef je geen wetenschapper voor te zijn
pi_25115964
Oh ja mijn NIET WETENSCHAPPELIJK ONDERBOUWDE mening is dat in 2005 de emigratie nog hoger zal liggen.

En dat ga ik niet wetenschappelijk onderbouwen.
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2005 @ 19:59:39 #77
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25116012
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ieder normaal denkend mens weet dat als sinds 2001/2002 de emigratie sterk aan het stijgen is dat dit komt door de negatieve invloeden van de immigranten.

Daar hoef je geen wetenschapper voor te zijn
Dat is een aanname van jouw. Een vooroordeel, waar je verder geen enkele onderbouwing voor kunt of wilt geven. Omdat jij denkt dat het wel zo moet zijn, betekent nog niet dat het in werkelijkheid ook zo is.

Het gros van alle emigranten zijn allochtonen die terugkeren. Wat overblijft is een kleine groep die om heel verschillende redenen vertrekt. Dat die allemaal zouden gaan vanwege "de negatieve invloeden van de immigranten" is totaal uit de lucht gegrepen. En ook nog eens een stuk stemmingsmakerij.
  woensdag 16 februari 2005 @ 20:16:45 #78
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_25116231
Ik heb als VVD lid een jaar geleden een mailtje gestuurd, Mijn vraag was of het CBS ook bijhoud wat de opleidingsgraad en vermogenspositie is van zowel immi als emigranten.
Kreeg geen antwoord op mijn vraag. Ik vermoed dat deze gegevens er dus niet zijn. Ik neem ook aan dat men (de politiek) het ook liever niet wil weten. Wel weet ik uit krantenberichten dat een zeer groot deel van de turkse en marrokaanse huwelijksmigranten analfabeet is. Analfabeten lijken mij bijna onbemiddelbaar voor werk.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
pi_25116271
quote:
En ook nog eens een stuk stemmingsmakerij.
Iets ontkennen wat overduidelijk de waarheid is noem ik stemmingmakerij.
pi_25116317
Maar vooruit laat eens zien dat het meerendeel van de emigranten allochtonen zijn die terugkeren(want daar zijn wel cijfers van)
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2005 @ 21:05:04 #81
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25116360
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 20:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Iets ontkennen wat overduidelijk de waarheid is noem ik stemmingmakerij.
Vooralsnog ben jij degene die weigert zijn beweringen te onderbouwen. Anders dan met "je gevoel" that is.
pi_25116382
quote:
Vooralsnog ben jij degene die weigert zijn beweringen te onderbouwen.
Gelukkig kom jij niet verder dan een beetje op de man spelen en moet ik de eerste onderbouwing van je nog tegen komen.
pi_25119893
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gelukkig kom jij niet verder dan een beetje op de man spelen en moet ik de eerste onderbouwing van je nog tegen komen.
Hoe moet hij zijn vraag beter onderbouwen dan door jou om bewijs voor je gelul te vragen? Geen cijfers/bronnen? Geen recht van spreken. Ga alsjeblieft terug naar je borreltafel.
underground forever baby
  donderdag 17 februari 2005 @ 12:57:21 #84
46305 succubus
helhoer in het nederlands
pi_25126095
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 19:59 schreef NorthernStar het volgende:
Dat is een aanname van jouw. Een vooroordeel, waar je verder geen enkele onderbouwing voor kunt of wilt geven. Omdat jij denkt dat het wel zo moet zijn, betekent nog niet dat het in werkelijkheid ook zo is.

Het gros van alle emigranten zijn allochtonen die terugkeren. Wat overblijft is een kleine groep die om heel verschillende redenen vertrekt. Dat die allemaal zouden gaan vanwege "de negatieve invloeden van de immigranten" is totaal uit de lucht gegrepen. En ook nog eens een stuk stemmingsmakerij.
Haha... de achtergebleven kneuzen in Nederland hebben echt een onvoorstelbaar groot bord voor hun kop Alsof het ooit nog goed gaat komen met zo'n ridicuul hoog percentage allochtonen en de voortplanting die ze weten te bewerkstellingen. Ik heb echt medelijden met de mensen die over 20 jaar moeten leven in Nederlandistan
Wat een triest kutland is het toch geworden, echt sneu.
pi_25126172
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 12:57 schreef succubus het volgende:

[..]

Haha... de achtergebleven kneuzen in Nederland hebben echt een onvoorstelbaar groot bord voor hun kop Alsof het ooit nog goed gaat komen met zo'n ridicuul hoog percentage allochtonen en de voortplanting die ze weten te bewerkstellingen. Ik heb echt medelijden met de mensen die over 20 jaar moeten leven in Nederlandistan
Misschien is dat bord voor onze kop wel beter. Denk nu eens na, hoe slecht heb jij het nu echt? Kijk eens naar je eigen situatie, leefomstandigheden (baan, voorzieningen e.d.) en wees nu eens echt objectief erover. Denk je dan nog echt dat dat veel beter gaat worden in een ander land?

Als mensen eens op zouden houden met kankeren op Nederland en doorkrijgen wat ze hier allemaal wel hebben dan zal het al een hoop schelen en een stuk aangenamer worden.
pi_25127516
Mensen moeten dus tegen beter weten in(in hun eigen belevingswereld) hier blijven?

Misschien is het een idee om net als Chavez in Venezuela doet om mensen hun paspoort af te nemen zodat ze niet meer kunnen reizen?
pi_25127694
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 14:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mensen moeten dus tegen beter weten in(in hun eigen belevingswereld) hier blijven?
Hoor je mij dat zeggen? Als mensen echt weg willen dan mag dat van mij. Ik vind alleen dat mensen niet goed beseffen wat ze hier naast alle problemen wel hebben. Het is hier zo slecht nog niet. Je kunt jezelf wel heel erg op gaan lopen naaien over alle misstanden in Nederland maar zet dan liever dat bord voor je kop en wees blij met wat we hier wel hebben. In andere landen zijn weer andere misstanden en problemen.
quote:
Misschien is het een idee om net als Chavez in Venezuela doet om mensen hun paspoort af te nemen zodat ze niet meer kunnen reizen?
Je trekt rare conclusies.
pi_25128042
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 17:38 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

en WAO? mensen die arbeidsongeschikt raken, wil je daarvoor betalen? Of moeten die ook maar rotten? Of geestelijk gehandicapten, die niet kunnen werken? Bijstandsmoeders?
Geestelijk gehandicapten kunnen op de payroll van de PVDA die hebben er al genoeg op hun lijst
WAO wordt zwaar misbruikt door sommigen, dus daar mag inderdaad op gefilterd worden
en bijstandmoeders: Moet je maar niet neuken en een kind werpen voordat je je maan goed en wel aan de haak hebt..anders zijn er creches en ga je maar werken met je donder.
pi_25128091
quote:
Je trekt rare conclusies.
De mensen die jij huilies vindt zouden niet meer kunnen vertrekken
pi_25128125
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 19:59 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Je lult uit je nek huilie
het zijn met name hoger opgeleide AUtochtonen die Nederland verlaten
En ik ben het met Diego eens, alhoewel het voor mij niet de hoofd reden was om te vertrekken, is het wel een van de hoofdredenen om niet meer terug te keren
pi_25128141
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 14:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De mensen die jij huilies vindt zouden niet meer kunnen vertrekken
En dus.
Waarom haal je dat erbij?
pi_25128384
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 12:57 schreef succubus het volgende:

[..]

helaas ben ik het met je eens
Tenzij de knuppel eens heel goed over Nederland heengaat.
Als autochtoon wordt je je huis uitgejaagd door tereeur, en de buurt overgenomen door de auto-allochtone jeugd.
Werken ho maar maar neuken als konijnen
pi_25128438
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 15:14 schreef desiredbard het volgende:

[..]

helaas ben ik het met je eens
Tenzij de knuppel eens heel goed over Nederland heengaat.
Als autochtoon wordt je je huis uitgejaagd door tereeur, en de buurt overgenomen door de auto-allochtone jeugd.
Werken ho maar maar neuken als konijnen
Dit bedoel ik dus. Hoe ernstig sommige situaties zijn maar heb je hier echt last van? Is dit je ooit echt overkomen? Al dat ge-eikel over dingen die in je echte leefomgeving niet gebeuren. Als je daarom zou willen emigreren dan vind ik dat knap sneu.
pi_25128457
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 13:02 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Misschien is dat bord voor onze kop wel beter. Denk nu eens na, hoe slecht heb jij het nu echt? Kijk eens naar je eigen situatie, leefomstandigheden (baan, voorzieningen e.d.) en wees nu eens echt objectief erover. Denk je dan nog echt dat dat veel beter gaat worden in een ander land?

Als mensen eens op zouden houden met kankeren op Nederland en doorkrijgen wat ze hier allemaal wel hebben dan zal het al een hoop schelen en een stuk aangenamer worden.
Ik zal je wat vertellen het is hier beter...en het zal hier ook beter blijven gezien het immigratiebeleid. Andere landen leren heel wat van het lachertje van Europa: namelijk hoe het niet moet.
Nederland heeft zijn cultuur verkocht en moet zonodig eenieders hol likken, behal;ve die van de hardwerkende belastingbetalende autochtone bevolking

(Ja meester Balkenende we zullen meer werken, tegen lager loon en meer belasting betalen, terwijl u zich lekker anaal laat nemen door de PVDA en ieder allochtoon belangenverenigingetje.)
pi_25128539
Meneer Bard je blaat een hoop. Je weet vanuit dat Ierland wel veel oordelen te vellen over hoe het hier reilt en zeilt.
pi_25128743
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 15:17 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus. Hoe ernstig sommige situaties zijn maar heb je hier echt last van? Is dit je ooit echt overkomen? Al dat ge-eikel over dingen die in je echte leefomgeving niet gebeuren. Als je daarom zou willen emigreren dan vind ik dat knap sneu.
Ja het recht van een marokaan om mijn vrouw aan te raken en voor hoer uit te maken omndat ze geen hoofd doekje draag is groter dan mijn recht om hem hiervoor op zijn bek te slaan.
Het recht van een allochtoon om een od omaatje op een VOETGANGERS brug omver te rijden en zodra hij daar netjes op gewezen word mij drie kiezen uit mijn bek te slaan is groter dan mijn recht hierover een aanklacht in te dienen. Volgens de politie dreigde meneer met een rasisme aanklacht en raade mij daarom af veredre stappen te ondernemen.

Nogmaaals ik ben er niet om vertrokken maar gezien het nieuws over de afgelopen jaren + mijn ervaringen als ik weer eens op vakantie ben.... ik hoef er godzijdank niet meer permanent te wonen terwijl het land door linkse "neuk me hard in mijn hol ja lekker" politiek en troetel allochtonenclubjes kapotgemaakt wordt.

Tenzij het kaf nu eens van het koren gaan scheiden en we het kaf vervolgens in de noordzee laten zinken of teruggooien naar waar het vandaan kwam.
pi_25128834
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 15:26 schreef LostFormat het volgende:
Meneer Bard je blaat een hoop. Je weet vanuit dat Ierland wel veel oordelen te vellen over hoe het hier reilt en zeilt.
Ik maak mijn oordeel op wat ik meegemaakt heb en lees, en hoor van anderen die hun mening baseren op wat zij ervaren hebben.
Ik weet van een vriend van mij dat een marokaanse verkrachter (14 jarig meisje) zich tijdens een hoorzitting beriep op het feit dat hij het voor zijn geloof niet kon maken een Moslim meisje te verkrachten. In andere woorden een blanke "slet" mag wel
Ik weet niet waar jij woont...maar je bent of een links pygmeeenmietje met oogkleppen en je hebt nbiet door dat je genaaid wordt ....of al van het eerste en vindt het gewoon lekker ook nog...
  donderdag 17 februari 2005 @ 16:36:36 #98
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_25129341
Gezien het huidige klimaat vind ik het niet gek dat er meer mensen hun heil ergens anders zoeken.
Zo ook ik. Heb Nederland verruild voor het prachtige Brazilie waar ik sinds 2 jaar woon en gelukkig getrouwd ben met een 100% Braziliaanse.

Als men mij een hoop geld zou aanbieden om terug te keren dan bedank ik vriendelijk voor de eer, maar ik blijf hier.

Wel frapant om te lezen dat met name hoog opgeleiden NL verlaten.
Dan ben ik een uitzondering met mijn Mavo diploma op zak.
Niet dat het mij verder boeit, maar het zal mij een rotzorg zijn.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_25129440
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 15:44 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ik maak mijn oordeel op wat ik meegemaakt heb en lees, en hoor van anderen die hun mening baseren op wat zij ervaren hebben.
Ik weet van een vriend van mij dat een marokaanse verkrachter (14 jarig meisje) zich tijdens een hoorzitting beriep op het feit dat hij het voor zijn geloof niet kon maken een Moslim meisje te verkrachten. In andere woorden een blanke "slet" mag wel
Ik weet niet waar jij woont...maar je bent of een links pygmeeenmietje met oogkleppen en je hebt nbiet door dat je genaaid wordt ....of al van het eerste en vindt het gewoon lekker ook nog...
Ik vidn het erg vervelend voor je wat er allemaal met je is gebeurd. Maar zoals ik al eerder zei, ik denk dat als velen echt objectief naar hun eigen leven kijken en zich niet laten beinvloeden door de media en door wat ze van anderen horen dat ze het eigenlijk veel beter hebben dan ze nu beseffen. Ik heb het idee dat een groot gedeelte van het ongenoegen in de samenleving is aangepraat.

En je laatste opmerking slaat echt weer totaal nergens op. Sowieso met links en rechts gaan smijten in discussie vind ik erg kinderachtig. Maargoed rest mij de vraag alleen nog waarom je me in vredesnaam op msn hebt toegevoegd?
pi_25129700
^Ik vind het ook kinderachtig om met links en rechts te smijten. Zegd eigenlijk meer over de frustratie van het persoon die zich zo uit.
pi_25130503
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 15:44 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ik vind jou een fuckin vieze huilebalk..

maar ok, laat me jou synoniem ff tonen:

Ik ben Moslim en heb hier me HBO diploma gehaald, nog steeds kan ik geen fuckin werk vinden. Wanneer ik solliciteerde voor part-time baantjes, toen ik nog bezig was met me studie was het ookal moeilijk..ik hoefde niet eens proberen te bellen, want met mijn naam wist ik het antwoord al.
Toen dacht ik nou, wanneer ik die HBO diploma heb zal het wel over zijn.. maar nee, nog steeds op ziek naar werk..

Toen ik ooit nog een kans had om profvoetballer te worden dacht ik altijd, zal ik voor Tunesie of Nederland spelen (dromen, iedereen heeft ze), me gevoel zegt Nederland..maarjah beetje hypocriet om voor Nederland te spelen als Nederlander terwijl als ik een tasje steel die vieze Ali ben die het tasje steelt.

Wanneer er een discussie in de klas is over de Islam moet ik als spreekbuis voor de Nederlandse Moslims gaan spelen, waarom dit..waarom dat..jullie dit...wanneer ik zeg dat er tegenwoordig teveel jonge meisjes de slet uithangen denkt men dat ik het over ongelovige, NLse,blauw ogende dames heb..wanneer Fritz het zegt lacht men mee en begint over breezer sletjes.

Om even in te haken op jou ' ik weet een vriend van mij', een vriend van mij zei ooit.. je wordt hier toch nooit volledig geacepteerd, tenzij je eet,poept,drinkt,praat..exact ben als 'zij'..soms ben ik bang dat die gelijk heeft...SOMS lijkt het erop

Ik zuig dit trouwens allemaal uit me duimpje, alleen ik ken er genoeg die zo echt denken en terug gaan naar het land van hun OUDERS om deze redenen, zelfde als jou gare redenen..dan ben je gewoon een zwakkeling.

Salaam
X
pi_25131660
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 16:44 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Ik vidn het erg vervelend voor je wat er allemaal met je is gebeurd. Maar zoals ik al eerder zei, ik denk dat als velen echt objectief naar hun eigen leven kijken en zich niet laten beinvloeden door de media en door wat ze van anderen horen dat ze het eigenlijk veel beter hebben dan ze nu beseffen. Ik heb het idee dat een groot gedeelte van het ongenoegen in de samenleving is aangepraat.

En je laatste opmerking slaat echt weer totaal nergens op. Sowieso met links en rechts gaan smijten in discussie vind ik erg kinderachtig. Maargoed rest mij de vraag alleen nog waarom je me in vredesnaam op msn hebt toegevoegd?
Kijk naar je eigen leven en niet naar wat anderen meemaken: Struisvogel politie, dus wel degenlijk oogkleppen. Het maakt niet uit dat je buurmeisje verkracht wordt zolang het jou maar niet gebeurd.
Ik heb de gepolariseerde opinie/visie van een journalist niet nodig om mijn mening te maken. Die baseer ik zoals ik al zei op enkele mensen die naar mijn mening genuanceerd genoeg kunnen nadenken.
Maar je hebt gelijk zolang jou niets gebeurd en je niet kijkt naar wat er om je heen gebeurd is het leven best wel aangenaam hoor
pi_25132390
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 20:09 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Kijk naar je eigen leven en niet naar wat anderen meemaken: Struisvogel politie, dus wel degenlijk oogkleppen. Het maakt niet uit dat je buurmeisje verkracht wordt zolang het jou maar niet gebeurd.
Ik heb de gepolariseerde opinie/visie van een journalist niet nodig om mijn mening te maken. Die baseer ik zoals ik al zei op enkele mensen die naar mijn mening genuanceerd genoeg kunnen nadenken.
Maar je hebt gelijk zolang jou niets gebeurd en je niet kijkt naar wat er om je heen gebeurd is het leven best wel aangenaam hoor
nee, je boodschap komt niet beter door als je meerdere dezelfde smileys plaatst
Criminaliteit is al flink wat tijd aan het dalen. (alhoewel dit jaar slecht begonnen is) Alleen door alle overdreven media aandacht lijkt het alsof 't steeds meer gebeurd. Door al het gekanker in Nederland denken mensen dat ze het veel slechter hebben dan ze het daadwerkelijk hebben. Ophitserij.

Maargoed, flink blijven kankeren op tyfus Nederland vanuit dat Ierland. Als een ridder op kruistocht om Nederland zo goed mogelijk door 't slijk te halen. Het is maar net wat je hobbies zijn.

Enneh, msn? Waarom?
pi_25138552
quote:
Ik ben Moslim en heb hier me HBO diploma gehaald, nog steeds kan ik geen fuckin werk vinden. Wanneer ik solliciteerde voor part-time baantjes, toen ik nog bezig was met me studie was het ookal moeilijk..ik hoefde niet eens proberen te bellen, want met mijn naam wist ik het antwoord al.
Toen dacht ik nou, wanneer ik die HBO diploma heb zal het wel over zijn.. maar nee, nog steeds op ziek naar werk..
Waarom probeer je niet een baan te vinden in Tunesie?
pi_25138598
quote:
Criminaliteit is al flink wat tijd aan het dalen. (alhoewel dit jaar slecht begonnen is) Alleen door alle overdreven media aandacht lijkt het alsof 't steeds meer gebeurd. Door al het gekanker in Nederland denken mensen dat ze het veel slechter hebben dan ze het daadwerkelijk hebben. Ophitserij
Kun je dat ook nog onderbouwen.

De criminaliteit zal overigens met 800% moet dalen om op het zelfde niveau te komen als het pre-gastarbeider tijdperk
pi_25143382
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 01:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De criminaliteit zal overigens met 800% moet dalen om op het zelfde niveau te komen als het pre-gastarbeider tijdperk
Is al meerdere malen in 't nieuws gekomen. Maar uiteraard lang niet zo breed uitgemeten als weer een steekpartij of iets dergelijks. En die laatste opmerking is weer echt totaal kansloos. Wist je dat de criminaliteit wel 4 miljoen procent moet dalen om op 't zelfde niveau te komen als in de prehistorie? Opmerking zegt overigens wel weer erg veel over hoe je precies over de zaak denkt.
pi_25144259
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 01:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja maar dan moeten we verdomme terug naar 1500, heb ik ook geen zin in .
pi_25144533
quote:
En die laatste opmerking is weer echt totaal kansloos. Wist je dat de criminaliteit wel 4 miljoen procent moet dalen om op 't zelfde niveau te komen als in de prehistorie? Opmerking zegt overigens wel weer erg veel over hoe je precies over de zaak denkt.
Waarom? De criminaliteit is immers met 800% gestegen sinds 1960
pi_25145833
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 12:41 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Blah blah blah blah....
Wist je dat de criminaliteit wel 4 miljoen procent moet dalen om op 't zelfde niveau te komen als in de prehistorie? Blah Blah meer multikulgelul
.... zijn er geen cijfers bekend van crimineel gedrag van Noordafrikaanse Neanderthalers,
het enige wat veranderd is dat de noordafrikaanse neaderthaler aan een volksverhuizing is begonnen, qua intelligentie zijn ze er niet echt op vooruit gegaan.

(Waarom zouden ze toen ook al begonnen zijn met migreren. Het wiel was nog niet eens uitgevonden....laat staan de scooter of de sportschoen)
pi_25157080
Ondertussen is 't overduidelijk hoe je precies over buitenlanders denkt.

Gelieve voortaan niet mijn quote tot iets te veranderen wat ik niet gezegd heb. Leuk dat gebazel over neanderthalers en NATOS. Voor de rest geen verdere discussie waard.

[ Bericht 9% gewijzigd door LostFormat op 19-02-2005 02:56:11 ]
pi_25157101
En ik vraag me nog steeds af waarom je me op msn hebt toegevoegd.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 02:53:57 #112
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25157228
Ach bah, stelletje mietjes.

Snel naar het buitenland heur, het word me te warm onder de voetjes!

Stelletje flikkers. Ze zouden allemaal een verbod moeten krijgen om zich ooit nog Hollander te noemen en we zouden de grenzen voor ze moeten sluiten. Sodemieter toch op, stelletje xenofobe kuthomo's.

En desiredbard, je bent een ongelovelijke rasmongool. Ik weet niet door wie je vroeger op school in elkaar bent geslagen en van wie je allemaal het pispaaltje bent geweest waardoor je je nu zo af moet zetten tegen de beschaving, maar damn, die pester had wel wat vaker op je hoofd mogen stampen.
Ik ga naar huis.
pi_25157658
quote:
Stelletje flikkers. Ze zouden allemaal een verbod moeten krijgen om zich ooit nog Hollander te noemen en we zouden de grenzen voor ze moeten sluiten. Sodemieter toch op, stelletje xenofobe kuthomo's.
Zelfs als ik 60 jaar in een ander land woon ben ik meer Nederlander dan de niet westerse immigrant
pi_25157795
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 02:53 schreef nietzman het volgende:
Ach bah, stelletje mietjes.

Snel naar het buitenland heur, het word me te warm onder de voetjes!

... sprak het 21-jarige studentje. Je merkt het zelf wel als je een woning gaat zoeken, 60% van je inkomen mag inleveren, een auto koopt en gaat tanken, als je eens Amsterdam inloopt en het grijs ziet van de medelanders. Je komt er nog wel achter hoe fantastisch Nederland is.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 19 februari 2005 @ 07:42:45 #115
78918 SeLang
Black swans matter
pi_25157835
quote:
* StefanP] is hoogopgeleid ingenieur en heeft eind 2004 Nederland verruild voor de VS.[/me]

Nederland kloteland, zak maar in de stront (zie ook mijn topic in GC)
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 03:21 schreef Libris het volgende:
[me=Libris is hoogopgeleid en heeft half 2003 Nederland verruild voor Singapore, hopelijk dit jaar permanent resident in Singapore te worden
* SeLang is ook hoogopgeleid (TU) en heeft Nederland in 2000 verlaten.

Maar in tegenstelling tot een aantal andere posters hier vind ik Nederland WEL een goed land om te wonen.
Ik ben zelf vertrokken vanwege betere/ interessantere arbeids mogelijkheden en gewoon om mijn blik verder te verruimen en het leven in een aantal andere landen te ervaren. Maar ik keer zeker ooit terug naar Europa en misschien zelfs wel naar NL.

Het wonen/werken in een aantal andere landen (Belgie, Engeland, China en Taiwan) en heel veel reizen naar plaatsen overal ter wereld heeft mij veel geleerd over wat er niet goed is in Nederland maar ook over wat WEL goed is en dat leer je vervolgens ook beter te waarderen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_25157859
quote:
* StefanP is hoogopgeleid ingenieur en heeft eind 2004 Nederland verruild voor de VS.

Nederland kloteland, zak maar in de stront (zie ook mijn topic in GC)
* Youssef gaat zich ook hoog opleiden en daarna optyfen

pi_25158053
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 08:04 schreef Youssef het volgende:

[..]

Youssef gaat zich ook hoog opleiden en daarna optyfen
Dat is goed nieuws, bedankt Youssef!
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_25161340
Waar gaat Youssef de rel moslim dan naartoe?
pi_25161532
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 14:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarschijnlijk Iran, lijkt een leuk land te zijn volgens sommige moslims althans, daar kun je kinderen verkrachten en nadien executeren en vrouwen mishandelen enzo...
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_25164491
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 07:42 schreef SeLang het volgende:

[..]

[..]

* SeLang is ook hoogopgeleid (TU) en heeft Nederland in 2000 verlaten.

Maar in tegenstelling tot een aantal andere posters hier vind ik Nederland WEL een goed land om te wonen.
Ik ben zelf vertrokken vanwege betere/ interessantere arbeids mogelijkheden en gewoon om mijn blik verder te verruimen en het leven in een aantal andere landen te ervaren. Maar ik keer zeker ooit terug naar Europa en misschien zelfs wel naar NL.

Het wonen/werken in een aantal andere landen (Belgie, Engeland, China en Taiwan) en heel veel reizen naar plaatsen overal ter wereld heeft mij veel geleerd over wat er niet goed is in Nederland maar ook over wat WEL goed is en dat leer je vervolgens ook beter te waarderen.
Voor mij in den beginne hetzelfde verhaal maar:
vind je dat nog steeds (dat Nederland nu zo goed is om te wonen)
Nederland kon je toen al geen werkgelegenheid geven, dus zo geweldig was het niet
Ik ben het met je eens dat er IDEEEN zijn die aan Nederland ten grondslag liggen, waardoor ik altijd Nederlander zal blijven...maar die ideeen en voorzieningen worden stuk voor stuk afgeschaft en ingeperkt.
pi_25164911
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 08:04 schreef Youssef het volgende:

[..]

* Youssef gaat zich ook hoog opleiden en daarna optyfen

Goed plan, waar ik overigens niets fout in zie.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 18:19:08 #122
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25165023
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 06:53 schreef StefanP het volgende:
... sprak het 21-jarige studentje. Je merkt het zelf wel als je een woning gaat zoeken, 60% van je inkomen mag inleveren, een auto koopt en gaat tanken, als je eens Amsterdam inloopt en het grijs ziet van de medelanders. Je komt er nog wel achter hoe fantastisch Nederland is.
Sodemieter toch een end op vent. (Oh nee, dat deed je al.)

Als je nattigheid voelt moet je aan de pompen gaan, en niet als de eerste de beste rat het schip met de staart tussen de benen verlaten.

Van mijn part mogen ze al die landverraders bij het verlaten van Nederland standrechtelijk fusilleren voor hoogverraad en desertie als de laffe honden die ze zijn. Hadden die Communisten tóch nog een paar goede ideen.
Ik ga naar huis.
pi_25165068
We pompen niet..... we lijmen ...geheel volgens linkse richtlijnen
de landveraders zijn lid van de pvda en zitten in de multikul belangenverenegingetjes
trap die er nou eerst eens uit
pi_25165145
Multikul. Wie dat woord verzonnen heeft mag van mij afgeschoten worden. Het is al net zo'n belachelijk term als 'medelanders'. Meest sneue blijft nog wel dat iedereen elkaar nalult en die achterlijke termen van elkaar overneemt.
pi_25165286
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 18:27 schreef LostFormat het volgende:
Multikul. Wie dat woord verzonnen heeft mag van mij afgeschoten worden. Het is al net zo'n belachelijk term als 'medelanders'. Meest sneue blijft nog wel dat iedereen elkaar nalult en die achterlijke termen van elkaar overneemt.
Dat is al gebeurd.... en zijn keel doorgesneden een een briefje in zijn lijf geprikt
pi_25165680
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 14:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat dacht je van Saoedie, Jemen of een van de Verenigde Arabische Emiraten Schijnt goed vertoeven daar te zijn. Gratis onderwijs en een soort van belasting paradijzen. Eens kijken wat je daar van kan maken rechtste troller

Het leukste is dat jullie met de sukkeltjes blijven zitten en de softe aanpak. De hoogopgeleide moslims vertrekken het liefst zo snel mogelijk. Na de studiefinanciering en subsidie geïnt te hebben is het dag dag NL, samen met de rest van de Hollanders iets beters gaan zoeken
pi_25166539
Je noemt net 3 landen op waar je als buitenlander niet echt goed werk krijgt. Veel plezier daarmee.
pi_25166840
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 18:35 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Dat is al gebeurd.... en zijn keel doorgesneden een een briefje in zijn lijf geprikt
pi_25167242
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:47 schreef dewd het volgende:
Je noemt net 3 landen op waar je als buitenlander niet echt goed werk krijgt. Veel plezier daarmee.
Ik noem 3 landen waar ze staan te springen om mensen met de juiste opleiding (die ik nu nog kan kiezen ) En weet je wat nog meer? Je krijgt er nog dik voor betaald ook
pi_25170052
Daar komt het inderdaad op neer de intelligente mensen met aanpassingsvermogen vertrekken,
Wat achterblijft zijn kop in het zand struisvogels.
Als je de hogeropgeleiden in Nederland wilt houden, zal Nederland daar wat voor over moeten hebben.
Nu is zelfs de VVD voor afschaf van de hypotheekrente aftrek: Je hebt hard geleerd en hard gewerkt om een hyuist te kunnen kopen, (Dus niet zonder Nederlands te spreken er een te krijgen of met je WWtje in de sociale woningbouw te vertoeven op kosten van de belastingcenten van zij die wel werken) en je wordt er voor afgestraft dat je iets gepresteert hebt. De wetshandhaving is niets waard want er zijn geen cellen, de politie heeft het te druk met het halen van hun bonnenquota, en de linkse advocatuur verijkt zich pro-deo (aan eerder vernoemde belastingcenten) om een of andere criminele hufter die zojuist je aut gejat heeft te verdedigen (Moeilijke jeugd, moet je maar niet zo'n mooie auto rijden dat is uitlokken) En als je je bek open durft te trekken over fundementalisten , dan heb je het gedaan, wordt hjje vermoord, maar dat is je eigen schuld; dat is een vuurtje opsteken in een kruitvat. NL is GVD een kruitvat...nou geef mijn portie maar aan fikkie

Ik ben blij te horen dat Youssef het zelfde idee heeft, gelijk heeft ie. Ik ben alleen bang dat mocht er iets te redden zijn in NL we de Youssefs hard nodig gaan hebben, wat namelijk overblijft zijn de kansarme laag opgeleide idioten, en godsdienst fundies. (PVDA d66 geitenneukers en allochtonenknuffelaars)
pi_25170454
quote:
Ik noem 3 landen waar ze staan te springen om mensen met de juiste opleiding (die ik nu nog kan kiezen ) En weet je wat nog meer? Je krijgt er nog dik voor betaald ook
Totdat Yousef ziek wordt of zijn baan verliest want dan kan Yousef op donderen naar die steen waar hij vandaan komt.

Hopelijk zijn ze in Nederland dan ook zo slim dat ze Yousef niet opnieuw binnen¤laten, maar Yousef zal wel een Nederlands paspoort hebben dus dat is ijdele hoop denk ik.
pi_25171177
Diego begin nou niet over paspoorten..... ik wordt giftig
Hoewel ik de mijne nu toch mag houden denk ik eraan hem strak opgerold naar de regering op te sturen, Niet dat het als statement zin zal hebben maar toch
  zondag 20 februari 2005 @ 02:21:07 #133
78918 SeLang
Black swans matter
pi_25174067
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 23:06 schreef desiredbard het volgende:
Nu is zelfs de VVD voor afschaf van de hypotheekrente aftrek:
De hypotheekrente aftrek zie ik juist als een belangrijk argument TEGEN wonen in Nederland.
Dit is een van de meest dwaze en onrechtvaardige subsidies die er bestaan en die ik als belastingbetaler op moet brengen.

Waarom moet IK meebetalen zodat iemand anders een extra duur huis kan kopen ?
Als de hypotheekrente aftrek wordt afgeschaft dan kunnen de belastingen omlaag (het kost namelijk jaarlijks 9 miljard, die dus met extra belastingen moet worden binnengehaald).
Bovendien beloont de aftrek inflexibel gedrag want mensen die een eigen huis hebben zijn minder geneigd om te verhuizen (voor hun werk bijvoorbeeld). Inflexibel zijn wordt in NL beloond terwijl dat juist een van de grootste problemen voor de NL economie is.
Mijn reisverslagen
  zondag 20 februari 2005 @ 11:47:19 #134
38549 dewd
100% pure
pi_25176335
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 20:23 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ja ze staan te springen erom, ik hoop dat je aan de bak kunt als niet inheemse bewoner. De landen die je zonet opnoemde zijn behoorlijk nationalistisch, misschien dat het iets scheelt dat je een mede moslim bent. Tenminste dat neem ik even aan dan, maar over het algemeen zoeken ze hun mensen in hun eigen land.

[edit]Ik zou het proberen in Dubai, daar staan ze echt letterlijk te springen om mensen en ze betalen een vermogen ervoor[/edit]
pi_25176506
quote:
Op zondag 20 februari 2005 02:21 schreef SeLang het volgende:

[..]

De hypotheekrente aftrek zie ik juist als een belangrijk argument TEGEN wonen in Nederland.
Dit is een van de meest dwaze en onrechtvaardige subsidies die er bestaan en die ik als belastingbetaler op moet brengen.

Als de hypotheekrente aftrek wordt afgeschaft dan kunnen de belastingen omlaag (het kost namelijk jaarlijks 9 miljard, die dus met extra belastingen moet worden binnengehaald).
Bovendien beloont de aftrek inflexibel gedrag want mensen die een eigen huis hebben zijn minder geneigd om te verhuizen (voor hun werk bijvoorbeeld). Inflexibel zijn wordt in NL beloond terwijl dat juist een van de grootste problemen voor de NL economie is.
Sja, het mes snijdt aan 2 kanten, als je de hypotheekrente aftrek afschaft heeft de bijtelling van de huurwaardeforfait geen bestaansrecht meer, WOZ aanpassen e.d.
Moeilijk.
  zondag 20 februari 2005 @ 12:08:30 #136
78918 SeLang
Black swans matter
pi_25176575
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:02 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Sja, het mes snijdt aan 2 kanten, als je de hypotheekrente aftrek afschaft heeft de bijtelling van de huurwaardeforfait geen bestaansrecht meer, WOZ aanpassen e.d.
Moeilijk.
Het spreekt natuurlijk voor zich dat het Huurwaardeforfait dan ook moet worden afgeschaft. Dat is alleen maar bedacht om de schade aangericht door de hypotheekrenteaftrek enigzins te compenseren.
Ook overdrachtsbelasting moet volledig worden afgeschaft omdat het een onrechtvaardige belasting is die mensen stimuleert om inflexibel te zijn.
Mijn reisverslagen
pi_25176668
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:08 schreef SeLang het volgende:

[..]

Het spreekt natuurlijk voor zich dat het Huurwaardeforfait dan ook moet worden afgeschaft. Dat is alleen maar bedacht om de schade aangericht door de hypotheekrenteaftrek enigzins te compenseren.
Ook overdrachtsbelasting moet volledig worden afgeschaft omdat het een onrechtvaardige belasting is die mensen stimuleert om inflexibel te zijn.
Overdrachtsbelasting is een ander punt.

En per saldo, wat levert het dan op? Zeker nu met die bijzonder lage hypotheekrente.
pi_25180504
quote:
Op zondag 20 februari 2005 02:21 schreef SeLang het volgende:

[..]

het kan best zijn dat het 9 miljard kost...hoeveel kost de sociale woningbouw
Hard werken wordt in nederland afgestraft, hogere belastingschaal ,,, een eigen huis wordt onder eigen vermogen gerekend....als je eigen huis afbetaald is betaal je er nog belasting over de 2 ton die het waard is.

Ik kijk wel uit: Ik wil niet betalen voor luie asocialen en belangenverenigingetjes die groepen vertegenwoordigen die procentueel hoog bij criminaliteit betrokken zijn. Als mijn huis zometeen afbetaald is kost het me niets meer....dan is het van mij heeft de belasting niets mee van doen, het is betaald. Verder is de belasting hier een stuk lager...ok de uitkeringen ook maar dat motiveert mensen wel om te gaan werken.

Het is schandalig dat er (hier) bij het uitkerings bureau advertenties ophangen om beveiligingswerk op een bouwsite te doen voor 400 per week terwijl er figuren staan te wachten die liever hun 120 per week inhalen zonder wat te hoeven doen.

En dat soort mensen heb je in Nederland nog meer, ik ken een aantal mensen die zwaarder in de WAO zitten dan nodig en een die in de WW zit, hoogopgeleid is, maar niet hoeft te solliciteren omdat ie vrijwilligerswerk doet (buurtwerk; laat ik zijn nationaliteit maar niet ter sprake brengen)
pi_25180576
het probleem is dat er in Nederland geld is voor alles en iedereen , datwordt betaald door de werkenden, maar er iets voor terugkrijgen ho maar. Zij die jarenlang in de potjes betaald hebben gaan er nu op AOW op achteruit, maar de regering blijft geld schijten naar de verkeerde doelen
pi_25181842
Meneer Bard, ik snap je niet. Waarom steek je nog zoveel tijd in jezelf irriteren aan alles waar je het in Nederland niet mee eens bent? Wat boeit jou dat nou allemaal nog nu je toch niet meer hier woont? Nou ben je geëmigreerd en nog ben je aan het zeiken en tieren over Nederland. Laat 't rusten, zou ik zo zeggen. Vast ook een stuk beter voor je bloeddruk.
pi_25186562
-let even op je taalgebruik-

[ Bericht 50% gewijzigd door NorthernStar op 20-02-2005 23:40:14 ]
pi_25186634
LostFormat heeft een goed punt, het manipulatieve dat inherent is aan het rechtse karater voert duidelijk de boventoon in de, och, "discussie".
  zondag 20 februari 2005 @ 23:43:02 #143
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_25186814
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
En per saldo, wat levert het dan op?
Een gigantische besparing door administratieve en procedurele vereenvoudiging en een kleiner ambtenarenapparaat die zich kan beperken tot taken die wel waardetoevoegend zijn.

De eerste redelijke mogelijkheid die zich aandient om in het buitenland aan de slag te gaan neem ik overigens met beide handen aan.
pi_25186844
Ach Monidique ... jullie tijd is inderdaad aangebroken ... de mensen achter de woorden medelander en multikul liggen inderdaad op het kerkhof....
Ik zie liever de mensen die tot dit soort haat aanzetten op een kerkhof
De mensen die niet-moslims verkrachten omdat dat toch maar blanke hoeren zijn (en dit heb ik van een procureur) De mensen die oproepen tot, het van gebouwen gooien van homo's, de mensen die vrijheid van meningsuiting in de weg staan op een dusdanige manier dat er voor gemoord moet worden, en gedreigd mee moet worden.
De mensen die het goedpraten dat een Hirsi Ali (en een eikel als een Wilders) geen normaal leven kunnen leiden vanwege hun mening, De mensen die steunen en vergoeilijken dat een fortuin of een van Gogh, en wie zal de volgende zijn vermoord worden.

Laten we toch vooral niks zeggen, omdat we bang zijn de volgende te zijn, of erger voor extreem rechts versleten worden... De kruik gaat maar net zolang te water tot ze barst, en ik wil Nederland niet kapot zien gaan onder
A) de pygmeeen vande 5e colonne van de ...
B) Nieuw Rechts

Allebei niet goed, maar allebei zeer goed mogenlijk als mensen hun bek niet meer mogen opentrekken over wat ze niet bevalt

Ze hadden hier van de week een leuke reportage op TV en morgen (Maandag heeft de BBC een documentaire over Godslastering en Van Gogh)
Ze lieten een paar Iraanse moslims aan het woord die zo blij waren dat kerk en staat in Nederland gescheiden zijn, dat ze hun geloof zonder problemen konden belijden, en dat ze konden werken in Nederland. Ze waren in Iran onderdrukt en zelfs zij waarschuwden voor de invloed van bepaalde ideeen in Nederland.

Maar misschien leuk voor het beeld van jou en LostFormat ...ga eens kijken hoe de BBC er tegenaan kijkt... objectiever kun je het haast niet krijgen

[ Bericht 20% gewijzigd door desiredbard op 20-02-2005 23:52:46 ]
pi_25187739
Wat is eigenlijk het doel van dit hele topic?
pi_25187904
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:26 schreef Moustafa het volgende:
Wat is eigenlijk het doel van dit hele topic?
Alles wat geen blauwe ogen en blond haar heeft bashen
pi_25187980
Je mag mij dan lekker niet bashen
pi_25188047
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je mag mij dan lekker niet bashen
Ben je nog steeds aanhanger van de almachtige fatso?
pi_25188166
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:34 schreef Youssef het volgende:

[..]

Waar doet mij dat aan denken?
pi_25188263
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:47 schreef Moustafa het volgende:

[..]

Waar doet mij dat aan denken?
Ach, dat weten we allemaal. Maar niemand zegt het hardop
pi_25188288
Rechtserlingen zijn nu eenmaal extra ontvankelijk voor de nazistische gedachtegang, als je dat bedoelt...
pi_25188306
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:51 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ach, dat weten we allemaal. Maar niemand zegt het hardop
pi_25189027
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 18:19 schreef nietzman het volgende:

[..]

Sodemieter toch een end op vent. (Oh nee, dat deed je al.)

Als je nattigheid voelt moet je aan de pompen gaan, en niet als de eerste de beste rat het schip met de staart tussen de benen verlaten.

Van mijn part mogen ze al die landverraders bij het verlaten van Nederland standrechtelijk fusilleren voor hoogverraad en desertie als de laffe honden die ze zijn. Hadden die Communisten tóch nog een paar goede ideen.
Hahaha, hoor dat jongetje dan. Hij weet donders goed dat hij nul levenservaring heeft en moet daarom even goed een grote mond opzetten omdat te maskeren.

Joh, ga jij nou maar lekker op je studentenkamertje zitten en beeld je in dat je weet waar je als echte volwassene in Nederland mee te maken krijgt. Ik wens jou veel plezier met het vinden van een huurwoning of een koopwoning. Met het bekostigen van een auto en benzine. Met de jaarlijks met 5-10% stijgende gemeentelijke belastingen en OZB. Het lachen vergaat je wel wanneer je je eerste loonstrookje krijgt - houden ze ZO VEEL in?! Of als in je directe omgeving te maken krijgt met de geneugten van de multicriminele samenleving en nog net niet het politiebureau uitgehoond wordt door wat er voor 'agenten' moet doorgaan, en dan op de terugweg naar huis geflitst wordt met 5 te hard.

Ik pomp al 12 jaar lang, heb keer op keer rechts gestemd maar het maakt geen donder uit omdat dit een land is van 'consensus' en je altijd met die achterlijke PVDA/CDA/GL/SP/PvDD e.d. te maken krijgt. Ik was het BEU om ondanks een redelijk salaris geen huis te kunnen kopen, dat je bij het verhuizen naar een andere stad met geen mogelijkheid een huurwoning onder de 600 euro kunt krijgen omdat je daar nog niet 5 jaar ingeschreven staat, dat ALLE gemeentelijke belastingen voor het 5e jaar op rij met 7% stijgen, dat de belastingschijven WEER verhoogd zijn, dat alle verzekeringen de pan uit rijzen, dat er bijna 2 miljoen luie flikkers met een uitkering thuis zitten, dat mijn broer door een klotebuitenlander is neergestoken, dat mijn fiets voor mijn ogen vernield is door 3 stoere buitenlanders, dat ik over een auto 50% belasting mag afdragen, dat de overheid zogenaamd nergens geld voor heeft maar wel kwistig strooit met subsidies, ontwikkelingshulp en klote projecten als de HSL lijn/betuwelijn er door drukt ondanks wetenschappelijk bewezen niet rendabel,enz. enz.

Dus zak maar lekker in de stront met je 'als de eerste de beste rat het schip verlaten', ik hoor jou over 5 jaar wel piepen als je het eenmaal zelf meemaakt in plaats van nu met je stompzinnige naïeve studentjesgeblaat vanuit je beschermde wereldje.

Ik zit hier lekker in 28 graden temperatuur, heb net een auto gekocht ZONDER 40% btw en daarover 20% btw, ga binnenkort eens rondkijken naar een mooi vrijstaand huis (gemiddelde woningprijs hier: slechts 75000 euro) en krijg over 5 dagen weer de 2-wekelijkse 2400 netto gestort. Benzine kost hier 70 ct/liter en ik heb geen last van die klote aggressiviteit in Nederland. Maar oh wat is Nederland toch een prachtig land, of niet studentje?
-Mark Steyn
pi_25189500
quote:
Ik zit hier lekker in 28 graden temperatuur, heb net een auto gekocht ZONDER 40% btw en daarover 20% btw, ga binnenkort eens rondkijken naar een mooi vrijstaand huis (gemiddelde woningprijs hier: slechts 75000 euro) en krijg over 5 dagen weer de 2-wekelijkse 2400 netto gestort. Benzine kost hier 70 ct/liter en ik heb geen last van die klote aggressiviteit in Nederland. Maar oh wat is Nederland toch een prachtig land, of niet studentje?
Knap 20% BTW over 40% BTW
pi_25189513
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:34 schreef Youssef het volgende:

[..]

Nee hoor, die Knevel-minnende nedermoslim mag ook wel te grazen genomen worden.
underground forever baby
pi_25189537
quote:
Op maandag 21 februari 2005 03:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Knap 20% BTW over 40% BTW
Als jij ooit nog eens posts gaat schrijven die meer dan 2 zinnen bevatten, dan maak je ook kans om per ongeluk termen te verwisselen.
-Mark Steyn
  maandag 21 februari 2005 @ 04:14:16 #157
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25189549
mijn familie heeft een landhuis op een hongaars hoogland. ligt hoog, vrije dieren en een geweldig vruchtbaar land. daar immigreer ik afentoe heen. geen politiek of godsdienstshit. gewoon gezellig geitenkaasjes eten en wijn drinken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_25189705
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:43 schreef Lithion het volgende:

[..]

Een gigantische besparing door administratieve en procedurele vereenvoudiging en een kleiner ambtenarenapparaat die zich kan beperken tot taken die wel waardetoevoegend zijn.

De eerste redelijke mogelijkheid die zich aandient om in het buitenland aan de slag te gaan neem ik overigens met beide handen aan.
Mee eens met die administratiebesparing, alleen met een hoog rentestand wordt een eigen huis voor de smallere beurs minder aantrekkelijk.

Doe zoals ik en investeer in het buitenland. Je kent de markt in NL, orienteer je in een nieuw EU lidstaat. Met een beetje verstand en geluk lukt het wel.

Tip: Ga in bloemen... en een aantal landen kennen het 0% belastingtarief voor de eerste 5 jaar voor nieuwe investeerders uit het buitenland....
pi_25189706
quote:
Op maandag 21 februari 2005 04:14 schreef zoalshetis het volgende:
mijn familie heeft een landhuis op een hongaars hoogland. ligt hoog, vrije dieren en een geweldig vruchtbaar land. daar immigreer ik afentoe heen. geen politiek of godsdienstshit. gewoon gezellig geitenkaasjes eten en wijn drinken.
Nee he.......
pi_25192871
quote:
Op maandag 21 februari 2005 04:14 schreef zoalshetis het volgende:
! !
pi_25193825
quote:
Als jij ooit nog eens posts gaat schrijven die meer dan 2 zinnen bevatten, dan maak je ook kans om per ongeluk termen te verwisselen.
BTW en BTW?
  woensdag 2 maart 2005 @ 06:15:00 #162
46960 StefanP
polemicist
pi_25326093
Heel interessant artikel.

http://www.nytimes.com/2005/02/27/international/europe/27dutch.html?ei=5070&en=d6582f891be6b650&ex=1110171600&adxnnl=1&adxnnlx=1109740035-TGSmDKy7iMze7/Sy4FxOCA

Mensen, als je slim bent begin dan maar vast met sparen voor je emigratie, straks ben je een van de achterblijvers en je wil niet weten hoe Nederland er dan uitziet.
-Mark Steyn
pi_25326148
quote:
* StefanP is hoogopgeleid ingenieur en heeft eind 2004 Nederland verruild voor de VS.
Ing of Ir?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_25326157
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 06:15 schreef StefanP het volgende:
Heel interessant artikel.
Staat niks over Bassie en Adriaan in.
underground forever baby
pi_25328511
Hilvarensbeek als moslimghetto .

En StefanP ben je nog van plan om heel rap je opleidingskosten aan de Nederlandse staat terug te betalen. Dat lijkt me toch wel het minste wat je kan doen .
  woensdag 2 maart 2005 @ 13:10:18 #166
78918 SeLang
Black swans matter
pi_25331069
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 06:15 schreef StefanP het volgende:
en je wil niet weten hoe Nederland er dan uitziet.
Een beetje zoals de USA denk ik, met al die vreemdelingen.
Mijn reisverslagen
pi_25331701
Kennen die dan ook geen Engels en leven die ook op de zak van de staat?
pi_25331974
Er zijn zat gebieden in de VS waar je aan alleen spaans zat hebt hoor . Of chinees of russisch.
pi_25332062
Zie je Balkenende bij een toespraak in, zeg, Rotterdam al Arabisch praten om maar zoveel mogelijk stemmen te krijgen?
pi_25332087
Kosten die Spans-, Russisch-, Chineestalige ook heel hun leven geld en zorgen ze voor 60% van de criminaliteit terwijl ze maar 10% van de bevolking uitmaken?
  woensdag 5 oktober 2005 @ 18:10:56 #171
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31210426
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
      immigratie  emigratie
1996    108 749   - 91 945   
1997    109 860   - 81 973   
1998    122 407   - 79 289   
1999    119 151   - 78 779   
2000    132 850   - 78 977   
2001    133 404   - 82 566   
2002    121 250   - 96 918   
2003    104 514   - 104 831   
2004    94 019    - 110 235
2005    60 150    - 76 800 (t/m augustus 2005)

Dit zijn de laatste cijfers van het CBS.

Het lijkt erop dat het aantal immigranten toch steeds per jaar wat minder worden, het aantal emigranten stijgt nog steeds.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_31213034
^

Voor geheel 2005 mijn verwachting--> 75,000 immigranten 110,000 emigranten.

Verschillende oorzaken:

Strenge immigratie beleid.
Imago NL in het buitenland als intolerant.
Veel immigranten in NL keren terug of vertrekken naar een ander land.
Veel autochtonen vertrekken onder andere door werk en verharde maatschappij.
Babyboomers die op pensioen gaan en die naar het buitenland vertrekken.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 19:51:15 #173
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31213199
Het aantal immigranten schat ik dan toch hoger in gezien de cijfers tot nu toe, het aantal emigranten zal zeker in de buurt van de 110.000 komen.

Hier is trouwens het linkje voor emigratie en immigratie

Best interessant om te zien naar welke landen men vertrekt en van welk land men komt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 22:02:17 #174
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_31217548
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 10:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Klote overheid
Er zijn tegenwoordig maar heel weinig emigranten die vanwege ontevredenheid vertrekken; het overgrote merendeel gaat voor heel andere redenen.
De mensen die het hardst schreeuwen dat het allemaal zo klote is en zo snel mogelijk vertrekken, zijn degenen die nu juist nìet gaan.
zonnig Brasil
  donderdag 6 oktober 2005 @ 09:37:15 #175
120711 Sukh
Pure Desi
pi_31223071
Als ik klaar ben met mijn studie verkas ik ook naar het buitenland...
tu mudhje ghoen do, me tume azaadi denge -- Netaji Subhash Chandre Bose
  donderdag 6 oktober 2005 @ 09:39:14 #176
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_31223105
Wat doen jullie eigenlijk voor de BV NL??
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  donderdag 6 oktober 2005 @ 10:37:01 #177
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_31224231
Zodra ik mn huis verkocht heb emigreer ik ook. Heb HBO opleiding gedaan en val dus onder hoogopgeleiden. Weg van de elende hier. Weg van de oprukkende islam. Weg van de overheidinstellingen en semi overheid die gewoon hun kosten verhogen zonder efficienter te worden (OZB, waterschap, nieuwe ziektekosten regeling)
mai pen rai
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:47:33 #178
78918 SeLang
Black swans matter
pi_31228902
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:02 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Er zijn tegenwoordig maar heel weinig emigranten die vanwege ontevredenheid vertrekken; het overgrote merendeel gaat voor heel andere redenen.
De mensen die het hardst schreeuwen dat het allemaal zo klote is en zo snel mogelijk vertrekken, zijn degenen die nu juist nìet gaan.
Dit is heel erg waar.

Mensen die in Nederland lopen te zeuren zijn meestal mensen die geen controle hebben over hun eigen leven. In plaats van intiatieven te nemen om hun leven te verbeteren gaan ze lopen zeuren over 'Nederland', 'de maatschappij', etc. Het ligt dan ook niet in de verwachting dat die mensen daadwerkelijk de relatief grote stap nemen om een compleet nieuw leven op te bouwen in het buitenland.

Vrijwel alle expats die ik ken vinden Nederland een prima land en hadden in Nederland een goed leven. De reden waarom zij naar het buitenland vertrokken is meestal om nieuwe ervaringen op te te doen, een taal te leren, een interessante carrierestap, etc. Kortom, vanuit een positieve drijfveer. Negatievelingen durven die stap uiteindelijk niet aan of ze redden het domweg niet omdat ze bij de minste geringste tegenslag alweer beginnen te zeuren en vervolgens gefrustreerd teruggaan naar dat verketterde Nederland.
Mijn reisverslagen
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:17:55 #179
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_31229877
@selang

Wat is er niet positief aan om uit deze elende weg te gaan. Tuurlijk ga ik bijvoorbeeld weg om een ander leven op te bouwen om dingen anders in te kleden. Maar ik kan niet zeggen dat ik rouwig ben om Nederland te verlaten. Ik vind het hier veel te verstikkend. Ik zie in mn werk ook hoe overheid je steeds verder in het keurslijf drukt en je steeds meer controleerd en je betaald zelf nog eens voor deze extra controle
mai pen rai
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:29:41 #180
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_31230216
Wellicht dat het verstandig is te luisteren naar ervarings-deskundigen zoals Selang en anderen.
Het feit dat je "HBO opleiding gedaan hebt en dus valt onder hoogopgeleiden" zie ik niet echt als relevant: je instelling is veel belangrijker. Lees bovenstaande post van selang nog eens rustig door.

[ Bericht 2% gewijzigd door qwerty_x op 06-10-2005 14:38:51 ]
zonnig Brasil
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:35:53 #181
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31230395
Wat qwerty en SeLang zeggen klopt wel: Emigreren omdat het in Nederland zo 'slecht' is is een hele verkeerde reden. De grootste klagers en mensen die roepen dat ze wel 'even' gaan emigreren zijn vaak de mensen die het niet doen.

Als je nu al in Nederland loopt te klagen kom je mooi van een koude kermis thuis als blijkt dat het 'daar' ook niet veel beter is.

En een HBO opleiding, tja, daar staat ook niet iedereen op te wachten.

Een goede reden is als je een baan krijgt aangeboden in het buitenland, of misschien wel trouwen.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:44:46 #182
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_31230655
Goede reden is ook dat mn vriendin daar woont.

En mensen staan nooit op je te wachten je moet je eigen kansen maken. Dat heb ik gedaan. Ik ben nu al bezig met een bedrijf aan het opzetten. Ik heb al klanten en de toekomst ziet er goed uit. Ook neem ik genoeg geld mee om het daar een goede lange tijd uit te houden tot mn bedrijf 100% is.

Evengoed mag ik het hier in Nederland nogwel belachelijk vinden wat er gebeurd en dat geeft me een extra stimulans om weg te gaan.
Met mijn achtergrond en ervaring kan ik daar best wel bij een Nederlands bedrijf aan de slag te kunnen. Dat wil ik echter niet en doe ik dus ook niet.
Waarom zou ik niet mogen zeggen dat het hier in Nederland fout gaat. Ik ben heus niet over 1 nacht ijs gegaan.
mai pen rai
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:50:27 #183
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_31241595
Ik ben over 4 a 5 jaar ook weg uit nederland. Puur omdat ik in ene markt wil werken die niet zo heel groot is in Nederland, en op wereldwijd vlak gezien vele malen interessanter is.

Zou niet kunnen zeggen of het definitief of tijdelijk is, dat zien we tegen die tijd wel.

Tot dan vermaak ik me prima in Nederland
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 06:21:27 #184
46960 StefanP
polemicist
pi_31245759
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:17 schreef niet_links het volgende:
@selang

Wat is er niet positief aan om uit deze elende weg te gaan. Tuurlijk ga ik bijvoorbeeld weg om een ander leven op te bouwen om dingen anders in te kleden. Maar ik kan niet zeggen dat ik rouwig ben om Nederland te verlaten. Ik vind het hier veel te verstikkend. Ik zie in mn werk ook hoe overheid je steeds verder in het keurslijf drukt en je steeds meer controleerd en je betaald zelf nog eens voor deze extra controle
Ik ben ook weg uit Nederland en schaam me er niet voor om te zeggen dat ik het een vreselijk land vond en vind. Ik hoop er nooit meer terug te keren tenzij er heel wat dingen veranderen en zelfs dan is het hier nog leuker. Dus niet iedereen die negatief is blijft in NL Ik ben verder vrij positief ingesteld hoor, maar ik vind dat je mensen vrij moet laten om zelf hun leven in te delen en heb daarom een grote afkeer van NL. Negativisme sluit positivisme niet uit.
-Mark Steyn
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 12:03:15 #185
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_31250443
@stefan P

Inderdaad ik ben zeer positief over het algemeen. Alleen ik ben negatief over hoe ik Nederland zie afglijden. Overigens ga ik er niet vanuit dat ze daar op me staan te wachten maar ik ga daar gewoon mn eigen kansen creeeren. Niets wordt je gegeven in dit leven tenzij je rijke mensen kent.
mai pen rai
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:15:30 #186
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31258888
Da's allemaal prima, maar ik zie de termen 'ellende' en 'vreselijk' vallen.

Ik kan me vergissen hoor maar volgens mij is Nederland nog steeds geen 3e wereldland.

Neemt niet weg dat ik het prima naar m'n zin heb in Michigan maar om Nederland zo af te vallen vind ik wel wat erg kort door de bocht.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:21:23 #187
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_31259081
weet je trouwens wat pas ellende is: geen drop en haring voorhanden hebben
daar verlang ik na al die jaren af en toe nog steeds heel erg naar ....
zonnig Brasil
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:24:23 #188
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31259184
Dan moet je maar niet in Brazilie gaan wonen.
pi_31259987
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:21 schreef qwerty_x het volgende:
Ik mis weleens de "vette hap" zoals frikandel speciaal en ook weleens een goed chinees restaurant.
De betutteling van de bevolking door de NL overheid wordt wel erg beklemmend, dat mis ik dus absoluut niet. Maarja, wat wil je met steeds aggressiever wordende "vreemde" landgenoten op zo'n klein vlekje.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:29:44 #190
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_31261192
@ qwerty

Ja best wel eens lekker om drop voorhanden te hebben. Ik heb nog een kilo liggen in de koelkast welke ik heb ontvangen. Evenals de echte pindakaas.
Haring hebben we idd niet. Maar goed, ik ga weer even een maand naar NL in december.Dus mocht je iets nodig hebben laat het me weten dan zal ik kijken of ik iets voor je mee kan nemen.

@ de anderen:

Nederland verlaten omdat men het zo slecht heeft is een zeer slechte reden. In andere landen zijn veel zaken NOG slechter geregeld.
Ik begin NL nu ik in Brazilie woon eigenlijk steeds meer te waarderen als zijnde een mooi en stabiel land met een mooie cultuur en achtergrond. Dit had ik niet gedacht.

Klagen zijn Nederlanders überhaupt goed in, maar ze klagen nog meer als ze geen reden hebben om te klagen. Dan is het klagen OM het klagen.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 22:58:43 #191
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31269479
een sociale overheid die losers beloond en winners straft is op de lange termijn uiteindelijk gewoon zeer destructief.

Een keuze die je maakt. Mij persoonljk boeit het niet, ik peer hem namelijk ook, vind het alleen wel jammer voor dit land. Het is toch het land waar je vandaan komt weet je.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_31275524
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:21 schreef qwerty_x het volgende:
Anders hagelslag wel, of een frietje met, of een lekkere rolmops. Of een fatsoenlijk brood. Of lekkere kaas. En mosselen natuurlijk. Als ik dat allemaal nou hier ook eens kon krijgen, dat zou zijn.
-Mark Steyn
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 07:49:21 #193
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31275538
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 07:30 schreef StefanP het volgende:

[..]

Anders hagelslag wel, of een frietje met, of een lekkere rolmops. Of een fatsoenlijk brood. Of lekkere kaas. En mosselen natuurlijk. Als ik dat allemaal nou hier ook eens kon krijgen, dat zou zijn.
Ik kan hier alles krijgen, op verse haring na dan.

Je kunt misschien hier wel wat bestellen.
pi_33535171
Van 93 tot 2001 was het emigratiecijfer ongeveer gelijk terwijl dat het in de laatste 4 jaar met 50% is gestegen.

Zorgelijke ontwikkeling lijkt me
pi_33536440
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:26 schreef fernando_redondo het volgende:
Van 93 tot 2001 was het emigratiecijfer ongeveer gelijk terwijl dat het in de laatste 4 jaar met 50% is gestegen.

Zorgelijke ontwikkeling lijkt me
Inmiddels is hier al een nieuw topic over: Bevolkingsgroei NL komt bijna tot stilstand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')