Ah, jij loopt op alle plekken in Nederland in de samenleving rond, weet precies wie er het land binnenkomen en wie er weggaan en wat hun opleiding is? Ik wil geen vage onderbuikgevoelens die opgeroepen worden omdat je toevallig achter een hoofddoekdragend omaatje in de rij stond bij de Aldi, ik wil gewoon heel simpel de cijfers.quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je in de samenleving rondloopt weet je dat de OP redelijk klopt
quote:Op woensdag 16 februari 2005 03:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan het makkelijk samenvatten
Kasvolle autochtonen vertrekken
Kansloze allochtonen komen
Vaak kansloze allochtonen planten zich voort als konijnen en halen hun partner uit het thuisland
Gevolg: steeds minder kansvolle autochtonen, steeds meer kansloze allochtonen
Tip: Pak je koffers naar een plaats waar meer toekomst is voordat je gedwongen wordt het te doen.
gaat dat doen..hoe dan ook .. voor juli ben ik het land weer uit
![]()
Waar praat je dan over? Beetje stemming zaaien maar het totaal niet kunnen onderbouwen, ga toch een end fietsen man.quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik praat over een gevoel niet over cijfers
Ik kan je ook vertellen dat het aantal emigranten in 2005 minimaal 20% hoger zal zijn en dat kan ik ook niet onderbouwen maar toch zal het uitkomen.
Waar bevind jouw samenleving zich? Randstad? Zeeland? Waddeneiland?quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je in de samenleving rondloopt weet je dat de OP redelijk klopt
Je hebt gelijk. Daar is het volkomen KUT.quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Noord Brabant
Das nuttiger dan je kop in het zand te stekenquote:Waar praat je dan over? Beetje stemming zaaien maar het totaal niet kunnen onderbouwen, ga toch een end fietsen man.
Wederom, onderbouwing. Gevoelens koop ik niets voor.quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij denkt zeker ook dat het toeval is dat het emigratiecijfer vanaf 2002 sterk aan het stijgen is en dat niks te maken heeft met de moord op Fortuyn en de moord op Van Gogh?
Jou niet op je woord en gevoelens geloven maar vragen om dat te onderbouwen met cijfers is m'n kop in het zand steken?quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Das nuttiger dan je kop in het zand te steken
Je onderbouwt NIKS en ik onderbouw het vanuit de realiteit.quote:Jou niet op je woord en gevoelens geloven maar vragen om dat te onderbouwen met cijfers is m'n kop in het zand steken?
mede dankzij het terugkeerbeleid van verdonk misschien?quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is toeval dat het cijfer de laatste 3 jaar hard aan het stijgen is ok?
Oftewel..kom met cijfers, als je vanuit realiteit onderbouwt. .quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je onderbouwt NIKS en ik onderbouw het vanuit de realiteit.
Ik claim dan ook niks maar vraag om cijfers, rapporten, trendwaarnemingen en bronnen en niet om jouw gevoel dat je krijgt omdat je in een boerendorpje in Noord Brabant toevallig een Marokkaans gezin bent tegengekomen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je onderbouwt NIKS en ik onderbouw het vanuit de realiteit.
Oftewel je lult wat vanuit je eigen gevoel en Rtl boulevard. fijn dat je die shit als feiten presenteerd. Hou voortaan maar je gewoon je kop.quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kun je ook vinden in welke tabel of grafiek het kan vinden?
Of typ je bewijs letterlijk over
Waar de fuck baseer je je dan op kneus?quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga niet een document van weet ik veel hoeveel bladzijdes doorlezen om een of 2 regeltjes te vinden
Waren de argumenten op dat je moet gaan schelden?quote:Waar de fuck baseer je je dan op kneus?
Hoezo? Ik heb nu ook al bewijs dat jij uit je nek zeikt als ware je een stefanp...dus zak maar in de stront met je gekanker.quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb al gevonden wat ik moet weten ga jij maar lekker verder zoeken![]()
![]()
![]()
Je hebt dit gevonden?quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb al gevonden wat ik moet weten ga jij maar lekker verder zoeken![]()
![]()
![]()
Och ons menneke kan niet winnen. Ga je nu je sterke broer erbij halen?quote:Hoezo? Ik heb nu ook al bewijs dat jij uit je nek zeikt als ware je een stefanp...dus zak maar in de stront met je gekanker.
Hoeveel van die 31.000 zijn niet-westerse allochtonen?quote:Het CBS meldt ook dat in 2003 het aantal immigranten met een Nederlands paspoort, mensen die terugkeren dus, 31.000 bedraagt.
Net zoals jij met je "sterke" argumenten komt?quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Och ons menneke kan niet winnen. Ga je nu je sterke broer erbij halen?
Als je de link volgt en de pdf leest kom je er vanzelf achter. Het gaat om 10.000 Antillianen en Arubanen met een Nederlands paspoort en 21.000 mensen die terugkeren omdat ze het in een ander land niet redden of heimwee kregen of een zooi andere redenen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoeveel van die 31.000 zijn niet-westerse allochtonen?
Lullig als je met cijfers komt en het dan nog steeds niks zegt
Afgezien als er kinderen in Nederland geboren gaan worden:quote:Op woensdag 16 februari 2005 03:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rekensommetje:
100.000 kansvolle autochtonen vertrekken ieder jaar(cijfer wordt hoger in 2005 maar vooruit) dat is een negatief saldo van 1.500.000 in 2020. En de natuurlijke bevolkingaanwas houdt dit tempo niet bij.
Op dit moment zijn er 1 miljoen Islamieten en gekeken naar de ontwikkeling van het aantal islamieten sinds 1995 zullen dat er in 2020 ongeveer 2 miljoen zijn
Verdere prognose van het aantal niet-westerse allochtonen niet zijnde Islamiet in 2020: 1.500.00
Als je naagaat dat het hoger bij autochtonen is
Laagopgeleide Allogtone Ouders -- Lager "Autochtone" opgeleide kinderen, temeer daar de leersnelheid op scholen teruggebracht wordt.
Je ziet de cijfers in de grote steden ...genoeg jonge aanwas maar allemaal van autochtone ouders
Dus het plaatje is zo in 2020
Autochtonen 12.000.000
Niet westerse allochtonen = 4.000.000
nood van de schrijver= een verdeling van 11.000.000 tegen 5.000.000 is realitischer maar vooruit
Dus over 15 jaar is ongeveer 20%(positieve schatting) 35%(negatieve schatting) niet westerse allochtoon.(Indiers zoals bijvoorbeeld Ambonezen vallen onder Westerse allochtonen)
In de grote steden zal als de huidige trend zich voortzet de verdeling waarschijnlijk zijn:
70% allochtoon
30% autochtoon
Veel succes in Nederland.
nee hoor je niet meer veilig voelen in eigen landquote:Op woensdag 16 februari 2005 04:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, je bent hier uitgeprofiteerd, hebt van belastinggeld een opleiding genoten (een hoge nog wel, zozo) en vind het nu wel weer genoeg. Tof man. Kloteland is dit toch, mocht je zomaar gratis naar school, hoe durven ze!
Kneus, dat is nu democratie. En argumenten als "gewoon" zal je ver mee komen vriend.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb begrip voor de mensen die ons land al hebben verlaten![]()
Het is hier gewoon een puinhoop met een klote economie klote regeringsbeleid.
Klote overheid
Klote politiekwaar ze het zelf niet eens met elkaar uit kunnen komen.
En dat zijn de volkvertegenwoordigers![]()
Aller eerst kijk eens in de spiegel dan zie je de ware kneus JIJquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:37 schreef Laton het volgende:
[..]
Kneus, dat is nu democratie. En argumenten als "gewoon" zal je ver mee komen vriend.
En hoeveel van die 21.000 kwamen uit bijvoorbeeld Suriname, Marokko, Turkije, Azie, Afrika of Nederlands Indie?quote:Het gaat om 10.000 Antillianen en Arubanen met een Nederlands paspoort en 21.000 mensen die terugkeren omdat ze het in een ander land niet redden of heimwee kregen of een zooi andere redenen.
Als je gelezen had had je kunnen lezen dat daat gewoon rekening mee gehouden isquote:Afgezien als er kinderen in Nederland geboren gaan worden:
800.000 werklozen(c.q. lamballen) hebben en 383 van die 800.000 bereid zijn om te gaan werken in de tuinbouw en dit zonder gevolgen laten zodat je Polen al dan niet legaal moet halenquote:nee hoor je niet meer veilig voelen in eigen land
je vreindin die bijkans geen rokje meer kan dragen
Achterlijke wetgeving voor de normale bevolking terwijl er geld is voor ieder idioot belangengroepje dat geen kut presteert.
De kans werk te krijgen zonder dat er (positieve) discriminatie in het spel is
En het lijkt mij dat jij niet moet gaat zeuren over hoe iemand zijn leven indeelt.quote:Als je over integratie zeurt, moet je al helemaal niet naar Amerika gaan, lijkt mij.
Je moet niet zo zeuren... over... zeuren...quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En het lijkt mij dat jij niet moet gaat zeuren over hoe iemand zijn leven indeelt.
en WAO? mensen die arbeidsongeschikt raken, wil je daarvoor betalen? Of moeten die ook maar rotten? Of geestelijk gehandicapten, die niet kunnen werken? Bijstandsmoeders?quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:45 schreef desiredbard het volgende:
Democratie heeft niks met geliojkheid te maken
DEmocratie is het volkj regeert
HGelaas heeft nederland een parlementaire democratie: Het gekozen parlement maakt de dienst uit: En nadat ze gekozen zijn maken ze niet waar wat ze beloofden voor dat ze gekozen werden
Dit land mag inderdaad best wat conservatiever: En onderscheid tussen arm en rijk. JA waarom niet ik heb hard genoeg voor mijn rijkdom gewerkt, Daardoor heb ik een huis een auto. Helemaal zelf betaald.
Ik sta graag belasting asf voor de AOW hoor die mensen hebben er hard genoeg voor gewerkt
maar ik wil niet voor een luie uitvreter een huis hoeven te betalen, terwijl er ondertussen door deze teringlijders drugs gepushed worden en ik 3 extra sloten op de deur moet aanleggen om MIJN bezittingen veilig te houden, en vooral toch niet hoef te proberen mijn bezittingen te verdedigen wordt het toch geprobeerd
Die moeten terug, ze hoeven ook geen WAO premie af te dragenquote:mensen die arbeidsongeschikt raken, wil je daarvoor betalen
Die moeten niet binnengelaten worden, onze Nederlandse gehandicapten verdienen alle zorgquote:Of geestelijk gehandicapten, die niet kunnen werken?
Terugsturen naar waar ze vandaan komenquote:Bijstandsmoeders?
Wat een kneuzige reactie. Ik geef jou bij deze de schuld voor alle problemen in nederland.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Aller eerst kijk eens in de spiegel dan zie je de ware kneus JIJ![]()
En btw in een democratie heeft ieder zijn eigen mening of je het respecteert of niet.
DIt is wat ik zelf uit mijn standpunt zie.
En dit land wordt steeds liberaler lekker de oudjes laten rotten dat is pas democratie of niet poster![]()
Lekker het onderscheid maken tussen rijk en arm dat is pas democratie of niet poster![]()
Iedereen is toch gelijk onder het woord democratie![]()
Elkaar de schuld geven is ook zo makkelijk.
Kortom LUL DIT IS MIJN MENING EN ALS JE HET ER NIET EENS MEE BENT MAG JE DAT ZElF WETEN MAAR ONTHOU DIT GOED, DE ENIGE KNEUS "DAT BEN JIJ"
ik had het niet over de immi- dan wel emigratie van deze mensen, het was een vraag omdat hij imho stelde dat hij alleen de AOW een goed instituut vond, en daarom wilde ik opheldering of ik dit goed gezien hadquote:Op woensdag 16 februari 2005 17:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die moeten terug, ze hoeven ook geen WAO premie af te dragen
[..]
Die moeten niet binnengelaten worden, onze Nederlandse gehandicapten verdienen alle zorg
[..]
Terugsturen naar waar ze vandaan komen
desiredbard, waar ik op reageerdequote:Op woensdag 16 februari 2005 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is Hij in deze?
zucht... eerst quote ik desiredbard, stel hem de vraag hoe hij staat t.o.v. de WAO, bijstandsmoeders etc. ... daar reageer jij dan op door te zeggen dat je die niet moet toelaten en/of terugsturen etc. en DAN pas quote ik jou, omdat ik die vraag aan desiredbard helemaal niet had bedoeld als zijnde toepasbaar op immi- of emigranten, maar op mensen die hier wonen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij quotte je toch echt mij
Ik ben denk ik zo gewend dat je op reageert dat ik het als een gegeven neemquote:zucht... eerst quote ik desiredbard, stel hem de vraag hoe hij staat t.o.v. de WAO, bijstandsmoeders etc. ... daar reageer jij dan op door te zeggen dat je die niet moet toelaten en/of terugsturen etc. en DAN pas quote ik jou, omdat ik die vraag aan desiredbard helemaal niet had bedoeld als zijnde toepasbaar op immi- of emigranten, maar op mensen die hier wonen.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ben denk ik zo gewend dat je op reageert dat ik het als een gegeven neem
Ieder normaal denkend mens weet dat als sinds 2001/2002 de emigratie sterk aan het stijgen is dat dit komt door de negatieve invloeden van de immigranten, 11 september, 11 maart, de moord op Pim en op Van Gogh.quote:DiegoArmandoMaradona, als je iets stellig beweert of zeker meent te weten en iemand vraagt je vervolgens of je dit ook met enig cijfermateriaal of andere documenten kunt onderbouwen is dat een vrij normale vraag
Dat is een aanname van jouw. Een vooroordeel, waar je verder geen enkele onderbouwing voor kunt of wilt geven. Omdat jij denkt dat het wel zo moet zijn, betekent nog niet dat het in werkelijkheid ook zo is.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ieder normaal denkend mens weet dat als sinds 2001/2002 de emigratie sterk aan het stijgen is dat dit komt door de negatieve invloeden van de immigranten.
Daar hoef je geen wetenschapper voor te zijn
Iets ontkennen wat overduidelijk de waarheid is noem ik stemmingmakerij.quote:En ook nog eens een stuk stemmingsmakerij.
Vooralsnog ben jij degene die weigert zijn beweringen te onderbouwen. Anders dan met "je gevoel" that is.quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iets ontkennen wat overduidelijk de waarheid is noem ik stemmingmakerij.
Gelukkig kom jij niet verder dan een beetje op de man spelen en moet ik de eerste onderbouwing van je nog tegen komen.quote:Vooralsnog ben jij degene die weigert zijn beweringen te onderbouwen.
Hoe moet hij zijn vraag beter onderbouwen dan door jou om bewijs voor je gelul te vragen? Geen cijfers/bronnen? Geen recht van spreken. Ga alsjeblieft terug naar je borreltafel.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij niet verder dan een beetje op de man spelen en moet ik de eerste onderbouwing van je nog tegen komen.
Haha... de achtergebleven kneuzen in Nederland hebben echt een onvoorstelbaar groot bord voor hun kopquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:59 schreef NorthernStar het volgende:
Dat is een aanname van jouw. Een vooroordeel, waar je verder geen enkele onderbouwing voor kunt of wilt geven. Omdat jij denkt dat het wel zo moet zijn, betekent nog niet dat het in werkelijkheid ook zo is.
Het gros van alle emigranten zijn allochtonen die terugkeren. Wat overblijft is een kleine groep die om heel verschillende redenen vertrekt. Dat die allemaal zouden gaan vanwege "de negatieve invloeden van de immigranten" is totaal uit de lucht gegrepen. En ook nog eens een stuk stemmingsmakerij.
Misschien is dat bord voor onze kop wel beter. Denk nu eens na, hoe slecht heb jij het nu echt? Kijk eens naar je eigen situatie, leefomstandigheden (baan, voorzieningen e.d.) en wees nu eens echt objectief erover. Denk je dan nog echt dat dat veel beter gaat worden in een ander land?quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:57 schreef succubus het volgende:
[..]
Haha... de achtergebleven kneuzen in Nederland hebben echt een onvoorstelbaar groot bord voor hun kopAlsof het ooit nog goed gaat komen met zo'n ridicuul hoog percentage allochtonen en de voortplanting die ze weten te bewerkstellingen. Ik heb echt medelijden met de mensen die over 20 jaar moeten leven in Nederlandistan
![]()
Wat een triest kutland is het toch geworden, echt sneu.
Hoor je mij dat zeggen? Als mensen echt weg willen dan mag dat van mij. Ik vind alleen dat mensen niet goed beseffen wat ze hier naast alle problemen wel hebben. Het is hier zo slecht nog niet. Je kunt jezelf wel heel erg op gaan lopen naaien over alle misstanden in Nederland maar zet dan liever dat bord voor je kop en wees blij met wat we hier wel hebben. In andere landen zijn weer andere misstanden en problemen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mensen moeten dus tegen beter weten in(in hun eigen belevingswereld) hier blijven?
Je trekt rare conclusies.quote:Misschien is het een idee om net als Chavez in Venezuela doet om mensen hun paspoort af te nemen zodat ze niet meer kunnen reizen?
Geestelijk gehandicapten kunnen op de payroll van de PVDA die hebben er al genoeg op hun lijstquote:Op woensdag 16 februari 2005 17:38 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
en WAO? mensen die arbeidsongeschikt raken, wil je daarvoor betalen? Of moeten die ook maar rotten? Of geestelijk gehandicapten, die niet kunnen werken? Bijstandsmoeders?
De mensen die jij huilies vindt zouden niet meer kunnen vertrekkenquote:Je trekt rare conclusies.
Je lult uit je nek huiliequote:Op woensdag 16 februari 2005 19:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat is een aanname van jouw. Een vooroordeel, waar je verder geen enkele onderbouwing voor kunt of wilt geven. Omdat jij denkt dat het wel zo moet zijn, betekent nog niet dat het in werkelijkheid ook zo is.
Het gros van alle emigranten zijn allochtonen die terugkeren. Wat overblijft is een kleine groep die om heel verschillende redenen vertrekt. Dat die allemaal zouden gaan vanwege "de negatieve invloeden van de immigranten" is totaal uit de lucht gegrepen. En ook nog eens een stuk stemmingsmakerij.
En dus.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De mensen die jij huilies vindt zouden niet meer kunnen vertrekken
helaas ben ik het met je eensquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:57 schreef succubus het volgende:
[..]
Haha... de achtergebleven kneuzen in Nederland hebben echt een onvoorstelbaar groot bord voor hun kopAlsof het ooit nog goed gaat komen met zo'n ridicuul hoog percentage allochtonen en de voortplanting die ze weten te bewerkstellingen. Ik heb echt medelijden met de mensen die over 20 jaar moeten leven in Nederlandistan
![]()
Wat een triest kutland is het toch geworden, echt sneu.
Dit bedoel ik dus. Hoe ernstig sommige situaties zijn maar heb je hier echt last van? Is dit je ooit echt overkomen? Al dat ge-eikel over dingen die in je echte leefomgeving niet gebeuren. Als je daarom zou willen emigreren dan vind ik dat knap sneu.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:14 schreef desiredbard het volgende:
[..]
helaas ben ik het met je eens
Tenzij de knuppel eens heel goed over Nederland heengaat.
Als autochtoon wordt je je huis uitgejaagd door tereeur, en de buurt overgenomen door de auto-allochtone jeugd.
Werken ho maar maar neuken als konijnen
Ik zal je wat vertellen het is hier beter...en het zal hier ook beter blijven gezien het immigratiebeleid. Andere landen leren heel wat van het lachertje van Europa: namelijk hoe het niet moet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:02 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Misschien is dat bord voor onze kop wel beter. Denk nu eens na, hoe slecht heb jij het nu echt? Kijk eens naar je eigen situatie, leefomstandigheden (baan, voorzieningen e.d.) en wees nu eens echt objectief erover. Denk je dan nog echt dat dat veel beter gaat worden in een ander land?
Als mensen eens op zouden houden met kankeren op Nederland en doorkrijgen wat ze hier allemaal wel hebben dan zal het al een hoop schelen en een stuk aangenamer worden.
Ja het recht van een marokaan om mijn vrouw aan te raken en voor hoer uit te maken omndat ze geen hoofd doekje draag is groter dan mijn recht om hem hiervoor op zijn bek te slaan.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:17 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Hoe ernstig sommige situaties zijn maar heb je hier echt last van? Is dit je ooit echt overkomen? Al dat ge-eikel over dingen die in je echte leefomgeving niet gebeuren. Als je daarom zou willen emigreren dan vind ik dat knap sneu.
Ik maak mijn oordeel op wat ik meegemaakt heb en lees, en hoor van anderen die hun mening baseren op wat zij ervaren hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:26 schreef LostFormat het volgende:
Meneer Bard je blaat een hoop. Je weet vanuit dat Ierland wel veel oordelen te vellen over hoe het hier reilt en zeilt.
Ik vidn het erg vervelend voor je wat er allemaal met je is gebeurd. Maar zoals ik al eerder zei, ik denk dat als velen echt objectief naar hun eigen leven kijken en zich niet laten beinvloeden door de media en door wat ze van anderen horen dat ze het eigenlijk veel beter hebben dan ze nu beseffen. Ik heb het idee dat een groot gedeelte van het ongenoegen in de samenleving is aangepraat.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:44 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik maak mijn oordeel op wat ik meegemaakt heb en lees, en hoor van anderen die hun mening baseren op wat zij ervaren hebben.
Ik weet van een vriend van mij dat een marokaanse verkrachter (14 jarig meisje) zich tijdens een hoorzitting beriep op het feit dat hij het voor zijn geloof niet kon maken een Moslim meisje te verkrachten. In andere woorden een blanke "slet" mag wel
Ik weet niet waar jij woont...maar je bent of een links pygmeeenmietje met oogkleppen en je hebt nbiet door dat je genaaid wordt ....of al van het eerste en vindt het gewoon lekker ook nog...
Ik vind jou een fuckin vieze huilebalk..quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:44 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik maak mijn oordeel op wat ik meegemaakt heb en lees, en hoor van anderen die hun mening baseren op wat zij ervaren hebben.
Ik weet van een vriend van mij dat een marokaanse verkrachter (14 jarig meisje) zich tijdens een hoorzitting beriep op het feit dat hij het voor zijn geloof niet kon maken een Moslim meisje te verkrachten. In andere woorden een blanke "slet" mag wel
Ik weet niet waar jij woont...maar je bent of een links pygmeeenmietje met oogkleppen en je hebt nbiet door dat je genaaid wordt ....of al van het eerste en vindt het gewoon lekker ook nog...
Kijk naar je eigen leven en niet naar wat anderen meemaken: Struisvogel politie, dus wel degenlijk oogkleppen. Het maakt niet uit dat je buurmeisje verkracht wordt zolang het jou maar niet gebeurd.quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:44 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik vidn het erg vervelend voor je wat er allemaal met je is gebeurd. Maar zoals ik al eerder zei, ik denk dat als velen echt objectief naar hun eigen leven kijken en zich niet laten beinvloeden door de media en door wat ze van anderen horen dat ze het eigenlijk veel beter hebben dan ze nu beseffen. Ik heb het idee dat een groot gedeelte van het ongenoegen in de samenleving is aangepraat.
En je laatste opmerking slaat echt weer totaal nergens op. Sowieso met links en rechts gaan smijten in discussie vind ik erg kinderachtig. Maargoed rest mij de vraag alleen nog waarom je me in vredesnaam op msn hebt toegevoegd?
Criminaliteit is al flink wat tijd aan het dalen. (alhoewel dit jaar slecht begonnen is) Alleen door alle overdreven media aandacht lijkt het alsof 't steeds meer gebeurd. Door al het gekanker in Nederland denken mensen dat ze het veel slechter hebben dan ze het daadwerkelijk hebben. Ophitserij.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:09 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Kijk naar je eigen leven en niet naar wat anderen meemaken: Struisvogel politie, dus wel degenlijk oogkleppen. Het maakt niet uit dat je buurmeisje verkracht wordt zolang het jou maar niet gebeurd.
Ik heb de gepolariseerde opinie/visie van een journalist niet nodig om mijn mening te maken. Die baseer ik zoals ik al zei op enkele mensen die naar mijn mening genuanceerd genoeg kunnen nadenken.
Maar je hebt gelijk zolang jou niets gebeurd en je niet kijkt naar wat er om je heen gebeurd is het leven best wel aangenaam hoor
![]()
nee, je boodschap komt niet beter door als je meerdere dezelfde smileys plaatst
Waarom probeer je niet een baan te vinden in Tunesie?quote:Ik ben Moslim en heb hier me HBO diploma gehaald, nog steeds kan ik geen fuckin werk vinden. Wanneer ik solliciteerde voor part-time baantjes, toen ik nog bezig was met me studie was het ookal moeilijk..ik hoefde niet eens proberen te bellen, want met mijn naam wist ik het antwoord al.
Toen dacht ik nou, wanneer ik die HBO diploma heb zal het wel over zijn.. maar nee, nog steeds op ziek naar werk..
Kun je dat ook nog onderbouwen.quote:Criminaliteit is al flink wat tijd aan het dalen. (alhoewel dit jaar slecht begonnen is) Alleen door alle overdreven media aandacht lijkt het alsof 't steeds meer gebeurd. Door al het gekanker in Nederland denken mensen dat ze het veel slechter hebben dan ze het daadwerkelijk hebben. Ophitserij
Is al meerdere malen in 't nieuws gekomen. Maar uiteraard lang niet zo breed uitgemeten als weer een steekpartij of iets dergelijks. En die laatste opmerking is weer echt totaal kansloos. Wist je dat de criminaliteit wel 4 miljoen procent moet dalen om op 't zelfde niveau te komen als in de prehistorie? Opmerking zegt overigens wel weer erg veel over hoe je precies over de zaak denkt.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kun je dat ook nog onderbouwen.
De criminaliteit zal overigens met 800% moet dalen om op het zelfde niveau te komen als het pre-gastarbeider tijdperk
Ja maar dan moeten we verdomme terug naar 1500, heb ik ook geen zin inquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kun je dat ook nog onderbouwen.
De criminaliteit zal overigens met 800% moet dalen om op het zelfde niveau te komen als het pre-gastarbeider tijdperk
Waarom? De criminaliteit is immers met 800% gestegen sinds 1960quote:En die laatste opmerking is weer echt totaal kansloos. Wist je dat de criminaliteit wel 4 miljoen procent moet dalen om op 't zelfde niveau te komen als in de prehistorie? Opmerking zegt overigens wel weer erg veel over hoe je precies over de zaak denkt.
.... zijn er geen cijfers bekend van crimineel gedrag van Noordafrikaanse Neanderthalers,quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:41 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Blah blah blah blah....
Wist je dat de criminaliteit wel 4 miljoen procent moet dalen om op 't zelfde niveau te komen als in de prehistorie? Blah Blah meer multikulgelul
Zelfs als ik 60 jaar in een ander land woon ben ik meer Nederlander dan de niet westerse immigrantquote:Stelletje flikkers. Ze zouden allemaal een verbod moeten krijgen om zich ooit nog Hollander te noemen en we zouden de grenzen voor ze moeten sluiten. Sodemieter toch op, stelletje xenofobe kuthomo's.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:53 schreef nietzman het volgende:
Ach bah, stelletje mietjes.
Snel naar het buitenland heur, het word me te warm onder de voetjes!
Stelletje flikkers. Ze zouden allemaal een verbod moeten krijgen om zich ooit nog Hollander te noemen en we zouden de grenzen voor ze moeten sluiten. Sodemieter toch op, stelletje xenofobe kuthomo's.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 03:12 schreef StefanP het volgende:
* StefanP] is hoogopgeleid ingenieur en heeft eind 2004 Nederland verruild voor de VS.[/me]Nederland kloteland, zak maar in de stront (zie ook mijn topic in GC)
* SeLang is ook hoogopgeleid (TU) en heeft Nederland in 2000 verlaten.quote:Op woensdag 16 februari 2005 03:21 schreef Libris het volgende:
[me=Libris is hoogopgeleid en heeft half 2003 Nederland verruild voor Singapore, hopelijk dit jaar permanent resident in Singapore te worden
* Youssef gaat zich ook hoog opleiden en daarna optyfenquote:Op woensdag 16 februari 2005 03:12 schreef StefanP het volgende:
* StefanP is hoogopgeleid ingenieur en heeft eind 2004 Nederland verruild voor de VS.Nederland kloteland, zak maar in de stront (zie ook mijn topic in GC)
Dat is goed nieuws, bedankt Youssef!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 08:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Youssef gaat zich ook hoog opleiden en daarna optyfen
Waarschijnlijk Iran, lijkt een leuk land te zijn volgens sommige moslims althans, daar kun je kinderen verkrachten en nadien executeren en vrouwen mishandelen enzo...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar gaat Youssef de rel moslim dan naartoe?
Voor mij in den beginne hetzelfde verhaal maar:quote:Op zaterdag 19 februari 2005 07:42 schreef SeLang het volgende:
[..]
[..]
* SeLang is ook hoogopgeleid (TU) en heeft Nederland in 2000 verlaten.
Maar in tegenstelling tot een aantal andere posters hier vind ik Nederland WEL een goed land om te wonen.
Ik ben zelf vertrokken vanwege betere/ interessantere arbeids mogelijkheden en gewoon om mijn blik verder te verruimen en het leven in een aantal andere landen te ervaren. Maar ik keer zeker ooit terug naar Europa en misschien zelfs wel naar NL.
Het wonen/werken in een aantal andere landen (Belgie, Engeland, China en Taiwan) en heel veel reizen naar plaatsen overal ter wereld heeft mij veel geleerd over wat er niet goed is in Nederland maar ook over wat WEL goed is en dat leer je vervolgens ook beter te waarderen.
Goed plan, waar ik overigens niets fout in zie.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 08:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
* Youssef gaat zich ook hoog opleiden en daarna optyfen![]()
Sodemieter toch een end op vent. (Oh nee, dat deed je al.)quote:Op zaterdag 19 februari 2005 06:53 schreef StefanP het volgende:
... sprak het 21-jarige studentje. Je merkt het zelf wel als je een woning gaat zoeken, 60% van je inkomen mag inleveren, een auto koopt en gaat tanken, als je eens Amsterdam inloopt en het grijs ziet van de medelanders. Je komt er nog wel achter hoe fantastisch Nederland is.
Dat is al gebeurd.... en zijn keel doorgesneden een een briefje in zijn lijf gepriktquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:27 schreef LostFormat het volgende:
Multikul.Wie dat woord verzonnen heeft mag van mij afgeschoten worden. Het is al net zo'n belachelijk term als 'medelanders'. Meest sneue blijft nog wel dat iedereen elkaar nalult en die achterlijke termen van elkaar overneemt.
Wat dacht je van Saoedie, Jemen of een van de Verenigde Arabische Emiratenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar gaat Youssef de rel moslim dan naartoe?
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:35 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dat is al gebeurd.... en zijn keel doorgesneden een een briefje in zijn lijf geprikt
Ik noem 3 landen waar ze staan te springen om mensen met de juiste opleiding (die ik nu nog kan kiezenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:47 schreef dewd het volgende:
Je noemt net 3 landen op waar je als buitenlander niet echt goed werk krijgt. Veel plezier daarmee.
Totdat Yousef ziek wordt of zijn baan verliest want dan kan Yousef op donderen naar die steen waar hij vandaan komt.quote:Ik noem 3 landen waar ze staan te springen om mensen met de juiste opleiding (die ik nu nog kan kiezen ) En weet je wat nog meer? Je krijgt er nog dik voor betaald ook
De hypotheekrente aftrek zie ik juist als een belangrijk argument TEGEN wonen in Nederland.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:06 schreef desiredbard het volgende:
Nu is zelfs de VVD voor afschaf van de hypotheekrente aftrek:
Ja ze staan te springen erom, ik hoop dat je aan de bak kunt als niet inheemse bewoner. De landen die je zonet opnoemde zijn behoorlijk nationalistisch, misschien dat het iets scheelt dat je een mede moslim bent. Tenminste dat neem ik even aan dan, maar over het algemeen zoeken ze hun mensen in hun eigen land.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik noem 3 landen waar ze staan te springen om mensen met de juiste opleiding (die ik nu nog kan kiezen) En weet je wat nog meer? Je krijgt er nog dik voor betaald ook
![]()
Sja, het mes snijdt aan 2 kanten, als je de hypotheekrente aftrek afschaft heeft de bijtelling van de huurwaardeforfait geen bestaansrecht meer, WOZ aanpassen e.d.quote:Op zondag 20 februari 2005 02:21 schreef SeLang het volgende:
[..]
De hypotheekrente aftrek zie ik juist als een belangrijk argument TEGEN wonen in Nederland.
Dit is een van de meest dwaze en onrechtvaardige subsidies die er bestaan en die ik als belastingbetaler op moet brengen.
Waarom moet IK meebetalen zodat iemand anders een extra duur huis kan kopen ?
Als de hypotheekrente aftrek wordt afgeschaft dan kunnen de belastingen omlaag (het kost namelijk jaarlijks 9 miljard, die dus met extra belastingen moet worden binnengehaald).
Bovendien beloont de aftrek inflexibel gedrag want mensen die een eigen huis hebben zijn minder geneigd om te verhuizen (voor hun werk bijvoorbeeld). Inflexibel zijn wordt in NL beloond terwijl dat juist een van de grootste problemen voor de NL economie is.
Het spreekt natuurlijk voor zich dat het Huurwaardeforfait dan ook moet worden afgeschaft. Dat is alleen maar bedacht om de schade aangericht door de hypotheekrenteaftrek enigzins te compenseren.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Sja, het mes snijdt aan 2 kanten, als je de hypotheekrente aftrek afschaft heeft de bijtelling van de huurwaardeforfait geen bestaansrecht meer, WOZ aanpassen e.d.
Moeilijk.
Overdrachtsbelasting is een ander punt.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:08 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het spreekt natuurlijk voor zich dat het Huurwaardeforfait dan ook moet worden afgeschaft. Dat is alleen maar bedacht om de schade aangericht door de hypotheekrenteaftrek enigzins te compenseren.
Ook overdrachtsbelasting moet volledig worden afgeschaft omdat het een onrechtvaardige belasting is die mensen stimuleert om inflexibel te zijn.
het kan best zijn dat het 9 miljard kost...hoeveel kost de sociale woningbouwquote:Op zondag 20 februari 2005 02:21 schreef SeLang het volgende:
[..]
De hypotheekrente aftrek zie ik juist als een belangrijk argument TEGEN wonen in Nederland.
Dit is een van de meest dwaze en onrechtvaardige subsidies die er bestaan en die ik als belastingbetaler op moet brengen.
Waarom moet IK meebetalen zodat iemand anders een extra duur huis kan kopen ?
Als de hypotheekrente aftrek wordt afgeschaft dan kunnen de belastingen omlaag (het kost namelijk jaarlijks 9 miljard, die dus met extra belastingen moet worden binnengehaald).
Bovendien beloont de aftrek inflexibel gedrag want mensen die een eigen huis hebben zijn minder geneigd om te verhuizen (voor hun werk bijvoorbeeld). Inflexibel zijn wordt in NL beloond terwijl dat juist een van de grootste problemen voor de NL economie is.
Een gigantische besparing door administratieve en procedurele vereenvoudiging en een kleiner ambtenarenapparaat die zich kan beperken tot taken die wel waardetoevoegend zijn.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
En per saldo, wat levert het dan op?
Alles wat geen blauwe ogen en blond haar heeft bashenquote:Op maandag 21 februari 2005 00:26 schreef Moustafa het volgende:
Wat is eigenlijk het doel van dit hele topic?![]()
Ben je nog steeds aanhanger van de almachtige fatso?quote:Op maandag 21 februari 2005 00:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je mag mij dan lekker niet bashen
Waar doet mij dat aan denken?quote:Op maandag 21 februari 2005 00:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Alles wat geen blauwe ogen en blond haar heeft bashen
quote:Op maandag 21 februari 2005 00:51 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ach, dat weten we allemaal. Maar niemand zegt het hardop
Hahaha, hoor dat jongetje dan. Hij weet donders goed dat hij nul levenservaring heeft en moet daarom even goed een grote mond opzetten omdat te maskeren.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Sodemieter toch een end op vent. (Oh nee, dat deed je al.)
Als je nattigheid voelt moet je aan de pompen gaan, en niet als de eerste de beste rat het schip met de staart tussen de benen verlaten.
Van mijn part mogen ze al die landverraders bij het verlaten van Nederland standrechtelijk fusilleren voor hoogverraad en desertie als de laffe honden die ze zijn. Hadden die Communisten tóch nog een paar goede ideen.
Knap 20% BTW over 40% BTWquote:Ik zit hier lekker in 28 graden temperatuur, heb net een auto gekocht ZONDER 40% btw en daarover 20% btw, ga binnenkort eens rondkijken naar een mooi vrijstaand huis (gemiddelde woningprijs hier: slechts 75000 euro) en krijg over 5 dagen weer de 2-wekelijkse 2400 netto gestort. Benzine kost hier 70 ct/liter en ik heb geen last van die klote aggressiviteit in Nederland. Maar oh wat is Nederland toch een prachtig land, of niet studentje?
Nee hoor, die Knevel-minnende nedermoslim mag ook wel te grazen genomen worden.quote:Op maandag 21 februari 2005 00:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Alles wat geen blauwe ogen en blond haar heeft bashen
Als jij ooit nog eens posts gaat schrijven die meer dan 2 zinnen bevatten, dan maak je ook kans om per ongeluk termen te verwisselen.quote:Op maandag 21 februari 2005 03:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Knap 20% BTW over 40% BTW
Mee eens met die administratiebesparing, alleen met een hoog rentestand wordt een eigen huis voor de smallere beurs minder aantrekkelijk.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:43 schreef Lithion het volgende:
[..]
Een gigantische besparing door administratieve en procedurele vereenvoudiging en een kleiner ambtenarenapparaat die zich kan beperken tot taken die wel waardetoevoegend zijn.
De eerste redelijke mogelijkheid die zich aandient om in het buitenland aan de slag te gaan neem ik overigens met beide handen aan.
Nee he.......quote:Op maandag 21 februari 2005 04:14 schreef zoalshetis het volgende:
mijn familie heeft een landhuis op een hongaars hoogland. ligt hoog, vrije dieren en een geweldig vruchtbaar land. daar immigreer ik afentoe heen. geen politiek of godsdienstshit. gewoon gezellig geitenkaasjes eten en wijn drinken.
quote:Op maandag 21 februari 2005 04:14 schreef zoalshetis het volgende:
mijn familie heeft een landhuis op een hongaars hoogland. ligt hoog, vrije dieren en een geweldig vruchtbaar land. daar immigreer ik afentoe heen. geen politiek of godsdienstshit. gewoon gezellig geitenkaasjes eten en wijn drinken.
BTW en BTW?quote:Als jij ooit nog eens posts gaat schrijven die meer dan 2 zinnen bevatten, dan maak je ook kans om per ongeluk termen te verwisselen.
Ing of Ir?quote:Op woensdag 16 februari 2005 03:12 schreef StefanP het volgende:
* StefanP is hoogopgeleid ingenieur en heeft eind 2004 Nederland verruild voor de VS.
Staat niks over Bassie en Adriaan in.quote:Op woensdag 2 maart 2005 06:15 schreef StefanP het volgende:
Heel interessant artikel.
Een beetje zoals de USA denk ik, met al die vreemdelingen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 06:15 schreef StefanP het volgende:
en je wil niet weten hoe Nederland er dan uitziet.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | immigratie emigratie 1996 108 749 - 91 945 1997 109 860 - 81 973 1998 122 407 - 79 289 1999 119 151 - 78 779 2000 132 850 - 78 977 2001 133 404 - 82 566 2002 121 250 - 96 918 2003 104 514 - 104 831 2004 94 019 - 110 235 2005 60 150 - 76 800 (t/m augustus 2005) |
Er zijn tegenwoordig maar heel weinig emigranten die vanwege ontevredenheid vertrekken; het overgrote merendeel gaat voor heel andere redenen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb begrip voor de mensen die ons land al hebben verlaten![]()
Het is hier gewoon een puinhoop met een klote economie klote regeringsbeleid.
Klote overheid
Klote politiekwaar ze het zelf niet eens met elkaar uit kunnen komen.
En dat zijn de volkvertegenwoordigers![]()
Dit is heel erg waar.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:02 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig maar heel weinig emigranten die vanwege ontevredenheid vertrekken; het overgrote merendeel gaat voor heel andere redenen.
De mensen die het hardst schreeuwen dat het allemaal zo klote is en zo snel mogelijk vertrekken, zijn degenen die nu juist nìet gaan.
Ik ben ook weg uit Nederland en schaam me er niet voor om te zeggen dat ik het een vreselijk land vond en vind. Ik hoop er nooit meer terug te keren tenzij er heel wat dingen veranderen en zelfs dan is het hier nog leuker. Dus niet iedereen die negatief is blijft in NLquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:17 schreef niet_links het volgende:
@selang
Wat is er niet positief aan om uit deze elende weg te gaan. Tuurlijk ga ik bijvoorbeeld weg om een ander leven op te bouwen om dingen anders in te kleden. Maar ik kan niet zeggen dat ik rouwig ben om Nederland te verlaten. Ik vind het hier veel te verstikkend. Ik zie in mn werk ook hoe overheid je steeds verder in het keurslijf drukt en je steeds meer controleerd en je betaald zelf nog eens voor deze extra controle
Ik mis weleens de "vette hap" zoals frikandel speciaal en ook weleens een goed chinees restaurant.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:21 schreef qwerty_x het volgende:
weet je trouwens wat pas ellende is: geen drop en haring voorhanden hebben
daar verlang ik na al die jaren af en toe nog steeds heel erg naar ....
Anders hagelslag wel, of een frietje met, of een lekkere rolmops. Of een fatsoenlijk brood. Of lekkere kaas. En mosselen natuurlijk. Als ik dat allemaal nou hier ook eens kon krijgen, dat zouquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:21 schreef qwerty_x het volgende:
weet je trouwens wat pas ellende is: geen drop en haring voorhanden hebben
daar verlang ik na al die jaren af en toe nog steeds heel erg naar ....
Ik kan hier alles krijgen, op verse haring na dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 07:30 schreef StefanP het volgende:
[..]
Anders hagelslag wel, of een frietje met, of een lekkere rolmops. Of een fatsoenlijk brood. Of lekkere kaas. En mosselen natuurlijk. Als ik dat allemaal nou hier ook eens kon krijgen, dat zouzijn.
Inmiddels is hier al een nieuw topic over: Bevolkingsgroei NL komt bijna tot stilstandquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:26 schreef fernando_redondo het volgende:
Van 93 tot 2001 was het emigratiecijfer ongeveer gelijk terwijl dat het in de laatste 4 jaar met 50% is gestegen.
Zorgelijke ontwikkeling lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |