abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25130503
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 15:44 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ik maak mijn oordeel op wat ik meegemaakt heb en lees, en hoor van anderen die hun mening baseren op wat zij ervaren hebben.
Ik weet van een vriend van mij dat een marokaanse verkrachter (14 jarig meisje) zich tijdens een hoorzitting beriep op het feit dat hij het voor zijn geloof niet kon maken een Moslim meisje te verkrachten. In andere woorden een blanke "slet" mag wel
Ik weet niet waar jij woont...maar je bent of een links pygmeeenmietje met oogkleppen en je hebt nbiet door dat je genaaid wordt ....of al van het eerste en vindt het gewoon lekker ook nog...
Ik vind jou een fuckin vieze huilebalk..

maar ok, laat me jou synoniem ff tonen:

Ik ben Moslim en heb hier me HBO diploma gehaald, nog steeds kan ik geen fuckin werk vinden. Wanneer ik solliciteerde voor part-time baantjes, toen ik nog bezig was met me studie was het ookal moeilijk..ik hoefde niet eens proberen te bellen, want met mijn naam wist ik het antwoord al.
Toen dacht ik nou, wanneer ik die HBO diploma heb zal het wel over zijn.. maar nee, nog steeds op ziek naar werk..

Toen ik ooit nog een kans had om profvoetballer te worden dacht ik altijd, zal ik voor Tunesie of Nederland spelen (dromen, iedereen heeft ze), me gevoel zegt Nederland..maarjah beetje hypocriet om voor Nederland te spelen als Nederlander terwijl als ik een tasje steel die vieze Ali ben die het tasje steelt.

Wanneer er een discussie in de klas is over de Islam moet ik als spreekbuis voor de Nederlandse Moslims gaan spelen, waarom dit..waarom dat..jullie dit...wanneer ik zeg dat er tegenwoordig teveel jonge meisjes de slet uithangen denkt men dat ik het over ongelovige, NLse,blauw ogende dames heb..wanneer Fritz het zegt lacht men mee en begint over breezer sletjes.

Om even in te haken op jou ' ik weet een vriend van mij', een vriend van mij zei ooit.. je wordt hier toch nooit volledig geacepteerd, tenzij je eet,poept,drinkt,praat..exact ben als 'zij'..soms ben ik bang dat die gelijk heeft...SOMS lijkt het erop

Ik zuig dit trouwens allemaal uit me duimpje, alleen ik ken er genoeg die zo echt denken en terug gaan naar het land van hun OUDERS om deze redenen, zelfde als jou gare redenen..dan ben je gewoon een zwakkeling.

Salaam
X
pi_25131660
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 16:44 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Ik vidn het erg vervelend voor je wat er allemaal met je is gebeurd. Maar zoals ik al eerder zei, ik denk dat als velen echt objectief naar hun eigen leven kijken en zich niet laten beinvloeden door de media en door wat ze van anderen horen dat ze het eigenlijk veel beter hebben dan ze nu beseffen. Ik heb het idee dat een groot gedeelte van het ongenoegen in de samenleving is aangepraat.

En je laatste opmerking slaat echt weer totaal nergens op. Sowieso met links en rechts gaan smijten in discussie vind ik erg kinderachtig. Maargoed rest mij de vraag alleen nog waarom je me in vredesnaam op msn hebt toegevoegd?
Kijk naar je eigen leven en niet naar wat anderen meemaken: Struisvogel politie, dus wel degenlijk oogkleppen. Het maakt niet uit dat je buurmeisje verkracht wordt zolang het jou maar niet gebeurd.
Ik heb de gepolariseerde opinie/visie van een journalist niet nodig om mijn mening te maken. Die baseer ik zoals ik al zei op enkele mensen die naar mijn mening genuanceerd genoeg kunnen nadenken.
Maar je hebt gelijk zolang jou niets gebeurd en je niet kijkt naar wat er om je heen gebeurd is het leven best wel aangenaam hoor
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_25132390
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 20:09 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Kijk naar je eigen leven en niet naar wat anderen meemaken: Struisvogel politie, dus wel degenlijk oogkleppen. Het maakt niet uit dat je buurmeisje verkracht wordt zolang het jou maar niet gebeurd.
Ik heb de gepolariseerde opinie/visie van een journalist niet nodig om mijn mening te maken. Die baseer ik zoals ik al zei op enkele mensen die naar mijn mening genuanceerd genoeg kunnen nadenken.
Maar je hebt gelijk zolang jou niets gebeurd en je niet kijkt naar wat er om je heen gebeurd is het leven best wel aangenaam hoor
nee, je boodschap komt niet beter door als je meerdere dezelfde smileys plaatst
Criminaliteit is al flink wat tijd aan het dalen. (alhoewel dit jaar slecht begonnen is) Alleen door alle overdreven media aandacht lijkt het alsof 't steeds meer gebeurd. Door al het gekanker in Nederland denken mensen dat ze het veel slechter hebben dan ze het daadwerkelijk hebben. Ophitserij.

Maargoed, flink blijven kankeren op tyfus Nederland vanuit dat Ierland. Als een ridder op kruistocht om Nederland zo goed mogelijk door 't slijk te halen. Het is maar net wat je hobbies zijn.

Enneh, msn? Waarom?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_25138552
quote:
Ik ben Moslim en heb hier me HBO diploma gehaald, nog steeds kan ik geen fuckin werk vinden. Wanneer ik solliciteerde voor part-time baantjes, toen ik nog bezig was met me studie was het ookal moeilijk..ik hoefde niet eens proberen te bellen, want met mijn naam wist ik het antwoord al.
Toen dacht ik nou, wanneer ik die HBO diploma heb zal het wel over zijn.. maar nee, nog steeds op ziek naar werk..
Waarom probeer je niet een baan te vinden in Tunesie?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25138598
quote:
Criminaliteit is al flink wat tijd aan het dalen. (alhoewel dit jaar slecht begonnen is) Alleen door alle overdreven media aandacht lijkt het alsof 't steeds meer gebeurd. Door al het gekanker in Nederland denken mensen dat ze het veel slechter hebben dan ze het daadwerkelijk hebben. Ophitserij
Kun je dat ook nog onderbouwen.

De criminaliteit zal overigens met 800% moet dalen om op het zelfde niveau te komen als het pre-gastarbeider tijdperk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25143382
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 01:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De criminaliteit zal overigens met 800% moet dalen om op het zelfde niveau te komen als het pre-gastarbeider tijdperk
Is al meerdere malen in 't nieuws gekomen. Maar uiteraard lang niet zo breed uitgemeten als weer een steekpartij of iets dergelijks. En die laatste opmerking is weer echt totaal kansloos. Wist je dat de criminaliteit wel 4 miljoen procent moet dalen om op 't zelfde niveau te komen als in de prehistorie? Opmerking zegt overigens wel weer erg veel over hoe je precies over de zaak denkt.
pi_25144259
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 01:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja maar dan moeten we verdomme terug naar 1500, heb ik ook geen zin in .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25144533
quote:
En die laatste opmerking is weer echt totaal kansloos. Wist je dat de criminaliteit wel 4 miljoen procent moet dalen om op 't zelfde niveau te komen als in de prehistorie? Opmerking zegt overigens wel weer erg veel over hoe je precies over de zaak denkt.
Waarom? De criminaliteit is immers met 800% gestegen sinds 1960
pi_25145833
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 12:41 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Blah blah blah blah....
Wist je dat de criminaliteit wel 4 miljoen procent moet dalen om op 't zelfde niveau te komen als in de prehistorie? Blah Blah meer multikulgelul
.... zijn er geen cijfers bekend van crimineel gedrag van Noordafrikaanse Neanderthalers,
het enige wat veranderd is dat de noordafrikaanse neaderthaler aan een volksverhuizing is begonnen, qua intelligentie zijn ze er niet echt op vooruit gegaan.

(Waarom zouden ze toen ook al begonnen zijn met migreren. Het wiel was nog niet eens uitgevonden....laat staan de scooter of de sportschoen)
pi_25157080
Ondertussen is 't overduidelijk hoe je precies over buitenlanders denkt.

Gelieve voortaan niet mijn quote tot iets te veranderen wat ik niet gezegd heb. Leuk dat gebazel over neanderthalers en NATOS. Voor de rest geen verdere discussie waard.

[ Bericht 9% gewijzigd door LostFormat op 19-02-2005 02:56:11 ]
pi_25157101
En ik vraag me nog steeds af waarom je me op msn hebt toegevoegd.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 02:53:57 #112
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25157228
Ach bah, stelletje mietjes.

Snel naar het buitenland heur, het word me te warm onder de voetjes!

Stelletje flikkers. Ze zouden allemaal een verbod moeten krijgen om zich ooit nog Hollander te noemen en we zouden de grenzen voor ze moeten sluiten. Sodemieter toch op, stelletje xenofobe kuthomo's.

En desiredbard, je bent een ongelovelijke rasmongool. Ik weet niet door wie je vroeger op school in elkaar bent geslagen en van wie je allemaal het pispaaltje bent geweest waardoor je je nu zo af moet zetten tegen de beschaving, maar damn, die pester had wel wat vaker op je hoofd mogen stampen.
Ik ga naar huis.
pi_25157658
quote:
Stelletje flikkers. Ze zouden allemaal een verbod moeten krijgen om zich ooit nog Hollander te noemen en we zouden de grenzen voor ze moeten sluiten. Sodemieter toch op, stelletje xenofobe kuthomo's.
Zelfs als ik 60 jaar in een ander land woon ben ik meer Nederlander dan de niet westerse immigrant
pi_25157795
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 02:53 schreef nietzman het volgende:
Ach bah, stelletje mietjes.

Snel naar het buitenland heur, het word me te warm onder de voetjes!

... sprak het 21-jarige studentje. Je merkt het zelf wel als je een woning gaat zoeken, 60% van je inkomen mag inleveren, een auto koopt en gaat tanken, als je eens Amsterdam inloopt en het grijs ziet van de medelanders. Je komt er nog wel achter hoe fantastisch Nederland is.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 19 februari 2005 @ 07:42:45 #115
78918 SeLang
Black swans matter
pi_25157835
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 03:12 schreef StefanP het volgende:
* StefanP] is hoogopgeleid ingenieur en heeft eind 2004 Nederland verruild voor de VS.[/me]

Nederland kloteland, zak maar in de stront (zie ook mijn topic in GC)
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 03:21 schreef Libris het volgende:
[me=Libris is hoogopgeleid en heeft half 2003 Nederland verruild voor Singapore, hopelijk dit jaar permanent resident in Singapore te worden
* SeLang is ook hoogopgeleid (TU) en heeft Nederland in 2000 verlaten.

Maar in tegenstelling tot een aantal andere posters hier vind ik Nederland WEL een goed land om te wonen.
Ik ben zelf vertrokken vanwege betere/ interessantere arbeids mogelijkheden en gewoon om mijn blik verder te verruimen en het leven in een aantal andere landen te ervaren. Maar ik keer zeker ooit terug naar Europa en misschien zelfs wel naar NL.

Het wonen/werken in een aantal andere landen (Belgie, Engeland, China en Taiwan) en heel veel reizen naar plaatsen overal ter wereld heeft mij veel geleerd over wat er niet goed is in Nederland maar ook over wat WEL goed is en dat leer je vervolgens ook beter te waarderen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_25157859
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 03:12 schreef StefanP het volgende:
* StefanP is hoogopgeleid ingenieur en heeft eind 2004 Nederland verruild voor de VS.

Nederland kloteland, zak maar in de stront (zie ook mijn topic in GC)
* Youssef gaat zich ook hoog opleiden en daarna optyfen

pi_25158053
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 08:04 schreef Youssef het volgende:

[..]

Youssef gaat zich ook hoog opleiden en daarna optyfen
Dat is goed nieuws, bedankt Youssef!
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_25161340
Waar gaat Youssef de rel moslim dan naartoe?
pi_25161532
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 14:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar gaat Youssef de rel moslim dan naartoe?
Waarschijnlijk Iran, lijkt een leuk land te zijn volgens sommige moslims althans, daar kun je kinderen verkrachten en nadien executeren en vrouwen mishandelen enzo...
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_25164491
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 07:42 schreef SeLang het volgende:

[..]

[..]

* SeLang is ook hoogopgeleid (TU) en heeft Nederland in 2000 verlaten.

Maar in tegenstelling tot een aantal andere posters hier vind ik Nederland WEL een goed land om te wonen.
Ik ben zelf vertrokken vanwege betere/ interessantere arbeids mogelijkheden en gewoon om mijn blik verder te verruimen en het leven in een aantal andere landen te ervaren. Maar ik keer zeker ooit terug naar Europa en misschien zelfs wel naar NL.

Het wonen/werken in een aantal andere landen (Belgie, Engeland, China en Taiwan) en heel veel reizen naar plaatsen overal ter wereld heeft mij veel geleerd over wat er niet goed is in Nederland maar ook over wat WEL goed is en dat leer je vervolgens ook beter te waarderen.
Voor mij in den beginne hetzelfde verhaal maar:
vind je dat nog steeds (dat Nederland nu zo goed is om te wonen)
Nederland kon je toen al geen werkgelegenheid geven, dus zo geweldig was het niet
Ik ben het met je eens dat er IDEEEN zijn die aan Nederland ten grondslag liggen, waardoor ik altijd Nederlander zal blijven...maar die ideeen en voorzieningen worden stuk voor stuk afgeschaft en ingeperkt.
pi_25164911
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 08:04 schreef Youssef het volgende:

[..]

* Youssef gaat zich ook hoog opleiden en daarna optyfen

Goed plan, waar ik overigens niets fout in zie.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 18:19:08 #122
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25165023
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 06:53 schreef StefanP het volgende:
... sprak het 21-jarige studentje. Je merkt het zelf wel als je een woning gaat zoeken, 60% van je inkomen mag inleveren, een auto koopt en gaat tanken, als je eens Amsterdam inloopt en het grijs ziet van de medelanders. Je komt er nog wel achter hoe fantastisch Nederland is.
Sodemieter toch een end op vent. (Oh nee, dat deed je al.)

Als je nattigheid voelt moet je aan de pompen gaan, en niet als de eerste de beste rat het schip met de staart tussen de benen verlaten.

Van mijn part mogen ze al die landverraders bij het verlaten van Nederland standrechtelijk fusilleren voor hoogverraad en desertie als de laffe honden die ze zijn. Hadden die Communisten tóch nog een paar goede ideen.
Ik ga naar huis.
pi_25165068
We pompen niet..... we lijmen ...geheel volgens linkse richtlijnen
de landveraders zijn lid van de pvda en zitten in de multikul belangenverenegingetjes
trap die er nou eerst eens uit
pi_25165145
Multikul. Wie dat woord verzonnen heeft mag van mij afgeschoten worden. Het is al net zo'n belachelijk term als 'medelanders'. Meest sneue blijft nog wel dat iedereen elkaar nalult en die achterlijke termen van elkaar overneemt.
pi_25165286
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 18:27 schreef LostFormat het volgende:
Multikul. Wie dat woord verzonnen heeft mag van mij afgeschoten worden. Het is al net zo'n belachelijk term als 'medelanders'. Meest sneue blijft nog wel dat iedereen elkaar nalult en die achterlijke termen van elkaar overneemt.
Dat is al gebeurd.... en zijn keel doorgesneden een een briefje in zijn lijf geprikt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')