Ah, jij loopt op alle plekken in Nederland in de samenleving rond, weet precies wie er het land binnenkomen en wie er weggaan en wat hun opleiding is? Ik wil geen vage onderbuikgevoelens die opgeroepen worden omdat je toevallig achter een hoofddoekdragend omaatje in de rij stond bij de Aldi, ik wil gewoon heel simpel de cijfers.quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je in de samenleving rondloopt weet je dat de OP redelijk klopt
quote:Op woensdag 16 februari 2005 03:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan het makkelijk samenvatten
Kasvolle autochtonen vertrekken
Kansloze allochtonen komen
Vaak kansloze allochtonen planten zich voort als konijnen en halen hun partner uit het thuisland
Gevolg: steeds minder kansvolle autochtonen, steeds meer kansloze allochtonen
Tip: Pak je koffers naar een plaats waar meer toekomst is voordat je gedwongen wordt het te doen.
gaat dat doen..hoe dan ook .. voor juli ben ik het land weer uit
![]()
Waar praat je dan over? Beetje stemming zaaien maar het totaal niet kunnen onderbouwen, ga toch een end fietsen man.quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik praat over een gevoel niet over cijfers
Ik kan je ook vertellen dat het aantal emigranten in 2005 minimaal 20% hoger zal zijn en dat kan ik ook niet onderbouwen maar toch zal het uitkomen.
Waar bevind jouw samenleving zich? Randstad? Zeeland? Waddeneiland?quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je in de samenleving rondloopt weet je dat de OP redelijk klopt
Je hebt gelijk. Daar is het volkomen KUT.quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Noord Brabant
Das nuttiger dan je kop in het zand te stekenquote:Waar praat je dan over? Beetje stemming zaaien maar het totaal niet kunnen onderbouwen, ga toch een end fietsen man.
Wederom, onderbouwing. Gevoelens koop ik niets voor.quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij denkt zeker ook dat het toeval is dat het emigratiecijfer vanaf 2002 sterk aan het stijgen is en dat niks te maken heeft met de moord op Fortuyn en de moord op Van Gogh?
Jou niet op je woord en gevoelens geloven maar vragen om dat te onderbouwen met cijfers is m'n kop in het zand steken?quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Das nuttiger dan je kop in het zand te steken
Je onderbouwt NIKS en ik onderbouw het vanuit de realiteit.quote:Jou niet op je woord en gevoelens geloven maar vragen om dat te onderbouwen met cijfers is m'n kop in het zand steken?
mede dankzij het terugkeerbeleid van verdonk misschien?quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is toeval dat het cijfer de laatste 3 jaar hard aan het stijgen is ok?
Oftewel..kom met cijfers, als je vanuit realiteit onderbouwt. .quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je onderbouwt NIKS en ik onderbouw het vanuit de realiteit.
Ik claim dan ook niks maar vraag om cijfers, rapporten, trendwaarnemingen en bronnen en niet om jouw gevoel dat je krijgt omdat je in een boerendorpje in Noord Brabant toevallig een Marokkaans gezin bent tegengekomen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je onderbouwt NIKS en ik onderbouw het vanuit de realiteit.
Oftewel je lult wat vanuit je eigen gevoel en Rtl boulevard. fijn dat je die shit als feiten presenteerd. Hou voortaan maar je gewoon je kop.quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kun je ook vinden in welke tabel of grafiek het kan vinden?
Of typ je bewijs letterlijk over
Waar de fuck baseer je je dan op kneus?quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga niet een document van weet ik veel hoeveel bladzijdes doorlezen om een of 2 regeltjes te vinden
Waren de argumenten op dat je moet gaan schelden?quote:Waar de fuck baseer je je dan op kneus?
Hoezo? Ik heb nu ook al bewijs dat jij uit je nek zeikt als ware je een stefanp...dus zak maar in de stront met je gekanker.quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb al gevonden wat ik moet weten ga jij maar lekker verder zoeken![]()
![]()
![]()
Je hebt dit gevonden?quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb al gevonden wat ik moet weten ga jij maar lekker verder zoeken![]()
![]()
![]()
Och ons menneke kan niet winnen. Ga je nu je sterke broer erbij halen?quote:Hoezo? Ik heb nu ook al bewijs dat jij uit je nek zeikt als ware je een stefanp...dus zak maar in de stront met je gekanker.
Hoeveel van die 31.000 zijn niet-westerse allochtonen?quote:Het CBS meldt ook dat in 2003 het aantal immigranten met een Nederlands paspoort, mensen die terugkeren dus, 31.000 bedraagt.
Net zoals jij met je "sterke" argumenten komt?quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Och ons menneke kan niet winnen. Ga je nu je sterke broer erbij halen?
Als je de link volgt en de pdf leest kom je er vanzelf achter. Het gaat om 10.000 Antillianen en Arubanen met een Nederlands paspoort en 21.000 mensen die terugkeren omdat ze het in een ander land niet redden of heimwee kregen of een zooi andere redenen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoeveel van die 31.000 zijn niet-westerse allochtonen?
Lullig als je met cijfers komt en het dan nog steeds niks zegt
Afgezien als er kinderen in Nederland geboren gaan worden:quote:Op woensdag 16 februari 2005 03:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rekensommetje:
100.000 kansvolle autochtonen vertrekken ieder jaar(cijfer wordt hoger in 2005 maar vooruit) dat is een negatief saldo van 1.500.000 in 2020. En de natuurlijke bevolkingaanwas houdt dit tempo niet bij.
Op dit moment zijn er 1 miljoen Islamieten en gekeken naar de ontwikkeling van het aantal islamieten sinds 1995 zullen dat er in 2020 ongeveer 2 miljoen zijn
Verdere prognose van het aantal niet-westerse allochtonen niet zijnde Islamiet in 2020: 1.500.00
Als je naagaat dat het hoger bij autochtonen is
Laagopgeleide Allogtone Ouders -- Lager "Autochtone" opgeleide kinderen, temeer daar de leersnelheid op scholen teruggebracht wordt.
Je ziet de cijfers in de grote steden ...genoeg jonge aanwas maar allemaal van autochtone ouders
Dus het plaatje is zo in 2020
Autochtonen 12.000.000
Niet westerse allochtonen = 4.000.000
nood van de schrijver= een verdeling van 11.000.000 tegen 5.000.000 is realitischer maar vooruit
Dus over 15 jaar is ongeveer 20%(positieve schatting) 35%(negatieve schatting) niet westerse allochtoon.(Indiers zoals bijvoorbeeld Ambonezen vallen onder Westerse allochtonen)
In de grote steden zal als de huidige trend zich voortzet de verdeling waarschijnlijk zijn:
70% allochtoon
30% autochtoon
Veel succes in Nederland.
nee hoor je niet meer veilig voelen in eigen landquote:Op woensdag 16 februari 2005 04:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, je bent hier uitgeprofiteerd, hebt van belastinggeld een opleiding genoten (een hoge nog wel, zozo) en vind het nu wel weer genoeg. Tof man. Kloteland is dit toch, mocht je zomaar gratis naar school, hoe durven ze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |