abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25109592
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 03:12 schreef StefanP het volgende:

Nederland kloteland,
Van een kutland naar een kankerland..
Regen>>drup. .
-
pi_25109809
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 10:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb begrip voor de mensen die ons land al hebben verlaten
Het is hier gewoon een puinhoop met een klote economie klote regeringsbeleid.
Klote overheid
Klote politiek waar ze het zelf niet eens met elkaar uit kunnen komen.
En dat zijn de volkvertegenwoordigers
Kneus, dat is nu democratie. En argumenten als "gewoon" zal je ver mee komen vriend.
underground forever baby
pi_25109854
Als je over integratie zeurt, moet je al helemaal niet naar Amerika gaan, lijkt mij.
  woensdag 16 februari 2005 @ 11:04:14 #54
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_25110158
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 10:37 schreef Laton het volgende:

[..]

Kneus, dat is nu democratie. En argumenten als "gewoon" zal je ver mee komen vriend.
Aller eerst kijk eens in de spiegel dan zie je de ware kneus JIJ
En btw in een democratie heeft ieder zijn eigen mening of je het respecteert of niet.
DIt is wat ik zelf uit mijn standpunt zie.
En dit land wordt steeds liberaler lekker de oudjes laten rotten dat is pas democratie of niet poster
Lekker het onderscheid maken tussen rijk en arm dat is pas democratie of niet poster
Iedereen is toch gelijk onder het woord democratie
Elkaar de schuld geven is ook zo makkelijk.

Kortom LUL DIT IS MIJN MENING EN ALS JE HET ER NIET EENS MEE BENT MAG JE DAT ZElF WETEN MAAR ONTHOU DIT GOED, DE ENIGE KNEUS "DAT BEN JIJ"
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_25111814
quote:
Het gaat om 10.000 Antillianen en Arubanen met een Nederlands paspoort en 21.000 mensen die terugkeren omdat ze het in een ander land niet redden of heimwee kregen of een zooi andere redenen.
En hoeveel van die 21.000 kwamen uit bijvoorbeeld Suriname, Marokko, Turkije, Azie, Afrika of Nederlands Indie?
quote:
Afgezien als er kinderen in Nederland geboren gaan worden:
Als je gelezen had had je kunnen lezen dat daat gewoon rekening mee gehouden is
quote:
nee hoor je niet meer veilig voelen in eigen land
je vreindin die bijkans geen rokje meer kan dragen
Achterlijke wetgeving voor de normale bevolking terwijl er geld is voor ieder idioot belangengroepje dat geen kut presteert.
De kans werk te krijgen zonder dat er (positieve) discriminatie in het spel is
800.000 werklozen(c.q. lamballen) hebben en 383 van die 800.000 bereid zijn om te gaan werken in de tuinbouw en dit zonder gevolgen laten zodat je Polen al dan niet legaal moet halen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25111857
Democratie heeft niks met geliojkheid te maken
DEmocratie is het volkj regeert
HGelaas heeft nederland een parlementaire democratie: Het gekozen parlement maakt de dienst uit: En nadat ze gekozen zijn maken ze niet waar wat ze beloofden voor dat ze gekozen werden

Dit land mag inderdaad best wat conservatiever: En onderscheid tussen arm en rijk. JA waarom niet ik heb hard genoeg voor mijn rijkdom gewerkt, Daardoor heb ik een huis een auto. Helemaal zelf betaald.
Ik sta graag belasting asf voor de AOW hoor die mensen hebben er hard genoeg voor gewerkt
maar ik wil niet voor een luie uitvreter een huis hoeven te betalen, terwijl er ondertussen door deze teringlijders drugs gepushed worden en ik 3 extra sloten op de deur moet aanleggen om MIJN bezittingen veilig te houden, en vooral toch niet hoef te proberen mijn bezittingen te verdedigen wordt het toch geprobeerd
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_25111876
quote:
Als je over integratie zeurt, moet je al helemaal niet naar Amerika gaan, lijkt mij.
En het lijkt mij dat jij niet moet gaat zeuren over hoe iemand zijn leven indeelt.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25112607
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En het lijkt mij dat jij niet moet gaat zeuren over hoe iemand zijn leven indeelt.
Je moet niet zo zeuren... over... zeuren...

.

.
pi_25112651
Klinkt als hypo......
pi_25112721
Ja, klinkt als, zeur.
pi_25112828
Klopt dat ben je inderdaad
  woensdag 16 februari 2005 @ 17:38:04 #62
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25114705
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:45 schreef desiredbard het volgende:
Democratie heeft niks met geliojkheid te maken
DEmocratie is het volkj regeert
HGelaas heeft nederland een parlementaire democratie: Het gekozen parlement maakt de dienst uit: En nadat ze gekozen zijn maken ze niet waar wat ze beloofden voor dat ze gekozen werden

Dit land mag inderdaad best wat conservatiever: En onderscheid tussen arm en rijk. JA waarom niet ik heb hard genoeg voor mijn rijkdom gewerkt, Daardoor heb ik een huis een auto. Helemaal zelf betaald.
Ik sta graag belasting asf voor de AOW hoor die mensen hebben er hard genoeg voor gewerkt
maar ik wil niet voor een luie uitvreter een huis hoeven te betalen, terwijl er ondertussen door deze teringlijders drugs gepushed worden en ik 3 extra sloten op de deur moet aanleggen om MIJN bezittingen veilig te houden, en vooral toch niet hoef te proberen mijn bezittingen te verdedigen wordt het toch geprobeerd
en WAO? mensen die arbeidsongeschikt raken, wil je daarvoor betalen? Of moeten die ook maar rotten? Of geestelijk gehandicapten, die niet kunnen werken? Bijstandsmoeders?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_25114904
---dubbel---
pi_25114908
quote:
mensen die arbeidsongeschikt raken, wil je daarvoor betalen
Die moeten terug, ze hoeven ook geen WAO premie af te dragen
quote:
Of geestelijk gehandicapten, die niet kunnen werken?
Die moeten niet binnengelaten worden, onze Nederlandse gehandicapten verdienen alle zorg
quote:
Bijstandsmoeders?
Terugsturen naar waar ze vandaan komen
pi_25115165
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 11:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Aller eerst kijk eens in de spiegel dan zie je de ware kneus JIJ
En btw in een democratie heeft ieder zijn eigen mening of je het respecteert of niet.
DIt is wat ik zelf uit mijn standpunt zie.
En dit land wordt steeds liberaler lekker de oudjes laten rotten dat is pas democratie of niet poster
Lekker het onderscheid maken tussen rijk en arm dat is pas democratie of niet poster
Iedereen is toch gelijk onder het woord democratie
Elkaar de schuld geven is ook zo makkelijk.

Kortom LUL DIT IS MIJN MENING EN ALS JE HET ER NIET EENS MEE BENT MAG JE DAT ZElF WETEN MAAR ONTHOU DIT GOED, DE ENIGE KNEUS "DAT BEN JIJ"
Wat een kneuzige reactie. Ik geef jou bij deze de schuld voor alle problemen in nederland.
underground forever baby
  woensdag 16 februari 2005 @ 18:55:51 #66
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25115249
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 17:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die moeten terug, ze hoeven ook geen WAO premie af te dragen
[..]

Die moeten niet binnengelaten worden, onze Nederlandse gehandicapten verdienen alle zorg
[..]

Terugsturen naar waar ze vandaan komen
ik had het niet over de immi- dan wel emigratie van deze mensen, het was een vraag omdat hij imho stelde dat hij alleen de AOW een goed instituut vond, en daarom wilde ik opheldering of ik dit goed gezien had
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_25115649
Wie is Hij in deze?
  woensdag 16 februari 2005 @ 19:31:31 #68
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25115663
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is Hij in deze?
desiredbard, waar ik op reageerde
pi_25115731
Volgens mij quotte je toch echt mij
pi_25115766
Geheel offtopic aan de TS: waarom de neuk heb je me op msn toegevoegd?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  woensdag 16 februari 2005 @ 19:42:35 #71
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25115818
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij quotte je toch echt mij
zucht... eerst quote ik desiredbard, stel hem de vraag hoe hij staat t.o.v. de WAO, bijstandsmoeders etc. ... daar reageer jij dan op door te zeggen dat je die niet moet toelaten en/of terugsturen etc. en DAN pas quote ik jou, omdat ik die vraag aan desiredbard helemaal niet had bedoeld als zijnde toepasbaar op immi- of emigranten, maar op mensen die hier wonen.
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2005 @ 19:48:32 #72
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25115878
Dit gaat inmiddels nergens meer over.

DiegoArmandoMaradona, als je iets stellig beweert of zeker meent te weten en iemand vraagt je vervolgens of je dit ook met enig cijfermateriaal of andere documenten kunt onderbouwen is dat een vrij normale vraag.
pi_25115879
quote:
zucht... eerst quote ik desiredbard, stel hem de vraag hoe hij staat t.o.v. de WAO, bijstandsmoeders etc. ... daar reageer jij dan op door te zeggen dat je die niet moet toelaten en/of terugsturen etc. en DAN pas quote ik jou, omdat ik die vraag aan desiredbard helemaal niet had bedoeld als zijnde toepasbaar op immi- of emigranten, maar op mensen die hier wonen.
Ik ben denk ik zo gewend dat je op reageert dat ik het als een gegeven neem
  woensdag 16 februari 2005 @ 19:51:38 #74
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25115913
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik ben denk ik zo gewend dat je op reageert dat ik het als een gegeven neem
pi_25115921
quote:
DiegoArmandoMaradona, als je iets stellig beweert of zeker meent te weten en iemand vraagt je vervolgens of je dit ook met enig cijfermateriaal of andere documenten kunt onderbouwen is dat een vrij normale vraag
Ieder normaal denkend mens weet dat als sinds 2001/2002 de emigratie sterk aan het stijgen is dat dit komt door de negatieve invloeden van de immigranten, 11 september, 11 maart, de moord op Pim en op Van Gogh.

Daar hoef je geen wetenschapper voor te zijn
pi_25115964
Oh ja mijn NIET WETENSCHAPPELIJK ONDERBOUWDE mening is dat in 2005 de emigratie nog hoger zal liggen.

En dat ga ik niet wetenschappelijk onderbouwen.
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2005 @ 19:59:39 #77
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25116012
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ieder normaal denkend mens weet dat als sinds 2001/2002 de emigratie sterk aan het stijgen is dat dit komt door de negatieve invloeden van de immigranten.

Daar hoef je geen wetenschapper voor te zijn
Dat is een aanname van jouw. Een vooroordeel, waar je verder geen enkele onderbouwing voor kunt of wilt geven. Omdat jij denkt dat het wel zo moet zijn, betekent nog niet dat het in werkelijkheid ook zo is.

Het gros van alle emigranten zijn allochtonen die terugkeren. Wat overblijft is een kleine groep die om heel verschillende redenen vertrekt. Dat die allemaal zouden gaan vanwege "de negatieve invloeden van de immigranten" is totaal uit de lucht gegrepen. En ook nog eens een stuk stemmingsmakerij.
  woensdag 16 februari 2005 @ 20:16:45 #78
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_25116231
Ik heb als VVD lid een jaar geleden een mailtje gestuurd, Mijn vraag was of het CBS ook bijhoud wat de opleidingsgraad en vermogenspositie is van zowel immi als emigranten.
Kreeg geen antwoord op mijn vraag. Ik vermoed dat deze gegevens er dus niet zijn. Ik neem ook aan dat men (de politiek) het ook liever niet wil weten. Wel weet ik uit krantenberichten dat een zeer groot deel van de turkse en marrokaanse huwelijksmigranten analfabeet is. Analfabeten lijken mij bijna onbemiddelbaar voor werk.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
pi_25116271
quote:
En ook nog eens een stuk stemmingsmakerij.
Iets ontkennen wat overduidelijk de waarheid is noem ik stemmingmakerij.
pi_25116317
Maar vooruit laat eens zien dat het meerendeel van de emigranten allochtonen zijn die terugkeren(want daar zijn wel cijfers van)
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2005 @ 21:05:04 #81
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25116360
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 20:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Iets ontkennen wat overduidelijk de waarheid is noem ik stemmingmakerij.
Vooralsnog ben jij degene die weigert zijn beweringen te onderbouwen. Anders dan met "je gevoel" that is.
pi_25116382
quote:
Vooralsnog ben jij degene die weigert zijn beweringen te onderbouwen.
Gelukkig kom jij niet verder dan een beetje op de man spelen en moet ik de eerste onderbouwing van je nog tegen komen.
pi_25119893
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gelukkig kom jij niet verder dan een beetje op de man spelen en moet ik de eerste onderbouwing van je nog tegen komen.
Hoe moet hij zijn vraag beter onderbouwen dan door jou om bewijs voor je gelul te vragen? Geen cijfers/bronnen? Geen recht van spreken. Ga alsjeblieft terug naar je borreltafel.
underground forever baby
  donderdag 17 februari 2005 @ 12:57:21 #84
46305 succubus
helhoer in het nederlands
pi_25126095
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 19:59 schreef NorthernStar het volgende:
Dat is een aanname van jouw. Een vooroordeel, waar je verder geen enkele onderbouwing voor kunt of wilt geven. Omdat jij denkt dat het wel zo moet zijn, betekent nog niet dat het in werkelijkheid ook zo is.

Het gros van alle emigranten zijn allochtonen die terugkeren. Wat overblijft is een kleine groep die om heel verschillende redenen vertrekt. Dat die allemaal zouden gaan vanwege "de negatieve invloeden van de immigranten" is totaal uit de lucht gegrepen. En ook nog eens een stuk stemmingsmakerij.
Haha... de achtergebleven kneuzen in Nederland hebben echt een onvoorstelbaar groot bord voor hun kop Alsof het ooit nog goed gaat komen met zo'n ridicuul hoog percentage allochtonen en de voortplanting die ze weten te bewerkstellingen. Ik heb echt medelijden met de mensen die over 20 jaar moeten leven in Nederlandistan
Wat een triest kutland is het toch geworden, echt sneu.
pi_25126172
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 12:57 schreef succubus het volgende:

[..]

Haha... de achtergebleven kneuzen in Nederland hebben echt een onvoorstelbaar groot bord voor hun kop Alsof het ooit nog goed gaat komen met zo'n ridicuul hoog percentage allochtonen en de voortplanting die ze weten te bewerkstellingen. Ik heb echt medelijden met de mensen die over 20 jaar moeten leven in Nederlandistan
Misschien is dat bord voor onze kop wel beter. Denk nu eens na, hoe slecht heb jij het nu echt? Kijk eens naar je eigen situatie, leefomstandigheden (baan, voorzieningen e.d.) en wees nu eens echt objectief erover. Denk je dan nog echt dat dat veel beter gaat worden in een ander land?

Als mensen eens op zouden houden met kankeren op Nederland en doorkrijgen wat ze hier allemaal wel hebben dan zal het al een hoop schelen en een stuk aangenamer worden.
pi_25127516
Mensen moeten dus tegen beter weten in(in hun eigen belevingswereld) hier blijven?

Misschien is het een idee om net als Chavez in Venezuela doet om mensen hun paspoort af te nemen zodat ze niet meer kunnen reizen?
pi_25127694
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 14:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mensen moeten dus tegen beter weten in(in hun eigen belevingswereld) hier blijven?
Hoor je mij dat zeggen? Als mensen echt weg willen dan mag dat van mij. Ik vind alleen dat mensen niet goed beseffen wat ze hier naast alle problemen wel hebben. Het is hier zo slecht nog niet. Je kunt jezelf wel heel erg op gaan lopen naaien over alle misstanden in Nederland maar zet dan liever dat bord voor je kop en wees blij met wat we hier wel hebben. In andere landen zijn weer andere misstanden en problemen.
quote:
Misschien is het een idee om net als Chavez in Venezuela doet om mensen hun paspoort af te nemen zodat ze niet meer kunnen reizen?
Je trekt rare conclusies.
pi_25128042
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 17:38 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

en WAO? mensen die arbeidsongeschikt raken, wil je daarvoor betalen? Of moeten die ook maar rotten? Of geestelijk gehandicapten, die niet kunnen werken? Bijstandsmoeders?
Geestelijk gehandicapten kunnen op de payroll van de PVDA die hebben er al genoeg op hun lijst
WAO wordt zwaar misbruikt door sommigen, dus daar mag inderdaad op gefilterd worden
en bijstandmoeders: Moet je maar niet neuken en een kind werpen voordat je je maan goed en wel aan de haak hebt..anders zijn er creches en ga je maar werken met je donder.
pi_25128091
quote:
Je trekt rare conclusies.
De mensen die jij huilies vindt zouden niet meer kunnen vertrekken
pi_25128125
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 19:59 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Je lult uit je nek huilie
het zijn met name hoger opgeleide AUtochtonen die Nederland verlaten
En ik ben het met Diego eens, alhoewel het voor mij niet de hoofd reden was om te vertrekken, is het wel een van de hoofdredenen om niet meer terug te keren
pi_25128141
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 14:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De mensen die jij huilies vindt zouden niet meer kunnen vertrekken
En dus.
Waarom haal je dat erbij?
pi_25128384
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 12:57 schreef succubus het volgende:

[..]

helaas ben ik het met je eens
Tenzij de knuppel eens heel goed over Nederland heengaat.
Als autochtoon wordt je je huis uitgejaagd door tereeur, en de buurt overgenomen door de auto-allochtone jeugd.
Werken ho maar maar neuken als konijnen
pi_25128438
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 15:14 schreef desiredbard het volgende:

[..]

helaas ben ik het met je eens
Tenzij de knuppel eens heel goed over Nederland heengaat.
Als autochtoon wordt je je huis uitgejaagd door tereeur, en de buurt overgenomen door de auto-allochtone jeugd.
Werken ho maar maar neuken als konijnen
Dit bedoel ik dus. Hoe ernstig sommige situaties zijn maar heb je hier echt last van? Is dit je ooit echt overkomen? Al dat ge-eikel over dingen die in je echte leefomgeving niet gebeuren. Als je daarom zou willen emigreren dan vind ik dat knap sneu.
pi_25128457
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 13:02 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Misschien is dat bord voor onze kop wel beter. Denk nu eens na, hoe slecht heb jij het nu echt? Kijk eens naar je eigen situatie, leefomstandigheden (baan, voorzieningen e.d.) en wees nu eens echt objectief erover. Denk je dan nog echt dat dat veel beter gaat worden in een ander land?

Als mensen eens op zouden houden met kankeren op Nederland en doorkrijgen wat ze hier allemaal wel hebben dan zal het al een hoop schelen en een stuk aangenamer worden.
Ik zal je wat vertellen het is hier beter...en het zal hier ook beter blijven gezien het immigratiebeleid. Andere landen leren heel wat van het lachertje van Europa: namelijk hoe het niet moet.
Nederland heeft zijn cultuur verkocht en moet zonodig eenieders hol likken, behal;ve die van de hardwerkende belastingbetalende autochtone bevolking

(Ja meester Balkenende we zullen meer werken, tegen lager loon en meer belasting betalen, terwijl u zich lekker anaal laat nemen door de PVDA en ieder allochtoon belangenverenigingetje.)
pi_25128539
Meneer Bard je blaat een hoop. Je weet vanuit dat Ierland wel veel oordelen te vellen over hoe het hier reilt en zeilt.
pi_25128743
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 15:17 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus. Hoe ernstig sommige situaties zijn maar heb je hier echt last van? Is dit je ooit echt overkomen? Al dat ge-eikel over dingen die in je echte leefomgeving niet gebeuren. Als je daarom zou willen emigreren dan vind ik dat knap sneu.
Ja het recht van een marokaan om mijn vrouw aan te raken en voor hoer uit te maken omndat ze geen hoofd doekje draag is groter dan mijn recht om hem hiervoor op zijn bek te slaan.
Het recht van een allochtoon om een od omaatje op een VOETGANGERS brug omver te rijden en zodra hij daar netjes op gewezen word mij drie kiezen uit mijn bek te slaan is groter dan mijn recht hierover een aanklacht in te dienen. Volgens de politie dreigde meneer met een rasisme aanklacht en raade mij daarom af veredre stappen te ondernemen.

Nogmaaals ik ben er niet om vertrokken maar gezien het nieuws over de afgelopen jaren + mijn ervaringen als ik weer eens op vakantie ben.... ik hoef er godzijdank niet meer permanent te wonen terwijl het land door linkse "neuk me hard in mijn hol ja lekker" politiek en troetel allochtonenclubjes kapotgemaakt wordt.

Tenzij het kaf nu eens van het koren gaan scheiden en we het kaf vervolgens in de noordzee laten zinken of teruggooien naar waar het vandaan kwam.
pi_25128834
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 15:26 schreef LostFormat het volgende:
Meneer Bard je blaat een hoop. Je weet vanuit dat Ierland wel veel oordelen te vellen over hoe het hier reilt en zeilt.
Ik maak mijn oordeel op wat ik meegemaakt heb en lees, en hoor van anderen die hun mening baseren op wat zij ervaren hebben.
Ik weet van een vriend van mij dat een marokaanse verkrachter (14 jarig meisje) zich tijdens een hoorzitting beriep op het feit dat hij het voor zijn geloof niet kon maken een Moslim meisje te verkrachten. In andere woorden een blanke "slet" mag wel
Ik weet niet waar jij woont...maar je bent of een links pygmeeenmietje met oogkleppen en je hebt nbiet door dat je genaaid wordt ....of al van het eerste en vindt het gewoon lekker ook nog...
  donderdag 17 februari 2005 @ 16:36:36 #98
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_25129341
Gezien het huidige klimaat vind ik het niet gek dat er meer mensen hun heil ergens anders zoeken.
Zo ook ik. Heb Nederland verruild voor het prachtige Brazilie waar ik sinds 2 jaar woon en gelukkig getrouwd ben met een 100% Braziliaanse.

Als men mij een hoop geld zou aanbieden om terug te keren dan bedank ik vriendelijk voor de eer, maar ik blijf hier.

Wel frapant om te lezen dat met name hoog opgeleiden NL verlaten.
Dan ben ik een uitzondering met mijn Mavo diploma op zak.
Niet dat het mij verder boeit, maar het zal mij een rotzorg zijn.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_25129440
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 15:44 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ik maak mijn oordeel op wat ik meegemaakt heb en lees, en hoor van anderen die hun mening baseren op wat zij ervaren hebben.
Ik weet van een vriend van mij dat een marokaanse verkrachter (14 jarig meisje) zich tijdens een hoorzitting beriep op het feit dat hij het voor zijn geloof niet kon maken een Moslim meisje te verkrachten. In andere woorden een blanke "slet" mag wel
Ik weet niet waar jij woont...maar je bent of een links pygmeeenmietje met oogkleppen en je hebt nbiet door dat je genaaid wordt ....of al van het eerste en vindt het gewoon lekker ook nog...
Ik vidn het erg vervelend voor je wat er allemaal met je is gebeurd. Maar zoals ik al eerder zei, ik denk dat als velen echt objectief naar hun eigen leven kijken en zich niet laten beinvloeden door de media en door wat ze van anderen horen dat ze het eigenlijk veel beter hebben dan ze nu beseffen. Ik heb het idee dat een groot gedeelte van het ongenoegen in de samenleving is aangepraat.

En je laatste opmerking slaat echt weer totaal nergens op. Sowieso met links en rechts gaan smijten in discussie vind ik erg kinderachtig. Maargoed rest mij de vraag alleen nog waarom je me in vredesnaam op msn hebt toegevoegd?
pi_25129700
^Ik vind het ook kinderachtig om met links en rechts te smijten. Zegd eigenlijk meer over de frustratie van het persoon die zich zo uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')