Kneus, dat is nu democratie. En argumenten als "gewoon" zal je ver mee komen vriend.quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb begrip voor de mensen die ons land al hebben verlaten![]()
Het is hier gewoon een puinhoop met een klote economie klote regeringsbeleid.
Klote overheid
Klote politiekwaar ze het zelf niet eens met elkaar uit kunnen komen.
En dat zijn de volkvertegenwoordigers![]()
Aller eerst kijk eens in de spiegel dan zie je de ware kneus JIJquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:37 schreef Laton het volgende:
[..]
Kneus, dat is nu democratie. En argumenten als "gewoon" zal je ver mee komen vriend.
En hoeveel van die 21.000 kwamen uit bijvoorbeeld Suriname, Marokko, Turkije, Azie, Afrika of Nederlands Indie?quote:Het gaat om 10.000 Antillianen en Arubanen met een Nederlands paspoort en 21.000 mensen die terugkeren omdat ze het in een ander land niet redden of heimwee kregen of een zooi andere redenen.
Als je gelezen had had je kunnen lezen dat daat gewoon rekening mee gehouden isquote:Afgezien als er kinderen in Nederland geboren gaan worden:
800.000 werklozen(c.q. lamballen) hebben en 383 van die 800.000 bereid zijn om te gaan werken in de tuinbouw en dit zonder gevolgen laten zodat je Polen al dan niet legaal moet halenquote:nee hoor je niet meer veilig voelen in eigen land
je vreindin die bijkans geen rokje meer kan dragen
Achterlijke wetgeving voor de normale bevolking terwijl er geld is voor ieder idioot belangengroepje dat geen kut presteert.
De kans werk te krijgen zonder dat er (positieve) discriminatie in het spel is
En het lijkt mij dat jij niet moet gaat zeuren over hoe iemand zijn leven indeelt.quote:Als je over integratie zeurt, moet je al helemaal niet naar Amerika gaan, lijkt mij.
Je moet niet zo zeuren... over... zeuren...quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En het lijkt mij dat jij niet moet gaat zeuren over hoe iemand zijn leven indeelt.
en WAO? mensen die arbeidsongeschikt raken, wil je daarvoor betalen? Of moeten die ook maar rotten? Of geestelijk gehandicapten, die niet kunnen werken? Bijstandsmoeders?quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:45 schreef desiredbard het volgende:
Democratie heeft niks met geliojkheid te maken
DEmocratie is het volkj regeert
HGelaas heeft nederland een parlementaire democratie: Het gekozen parlement maakt de dienst uit: En nadat ze gekozen zijn maken ze niet waar wat ze beloofden voor dat ze gekozen werden
Dit land mag inderdaad best wat conservatiever: En onderscheid tussen arm en rijk. JA waarom niet ik heb hard genoeg voor mijn rijkdom gewerkt, Daardoor heb ik een huis een auto. Helemaal zelf betaald.
Ik sta graag belasting asf voor de AOW hoor die mensen hebben er hard genoeg voor gewerkt
maar ik wil niet voor een luie uitvreter een huis hoeven te betalen, terwijl er ondertussen door deze teringlijders drugs gepushed worden en ik 3 extra sloten op de deur moet aanleggen om MIJN bezittingen veilig te houden, en vooral toch niet hoef te proberen mijn bezittingen te verdedigen wordt het toch geprobeerd
Die moeten terug, ze hoeven ook geen WAO premie af te dragenquote:mensen die arbeidsongeschikt raken, wil je daarvoor betalen
Die moeten niet binnengelaten worden, onze Nederlandse gehandicapten verdienen alle zorgquote:Of geestelijk gehandicapten, die niet kunnen werken?
Terugsturen naar waar ze vandaan komenquote:Bijstandsmoeders?
Wat een kneuzige reactie. Ik geef jou bij deze de schuld voor alle problemen in nederland.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Aller eerst kijk eens in de spiegel dan zie je de ware kneus JIJ![]()
En btw in een democratie heeft ieder zijn eigen mening of je het respecteert of niet.
DIt is wat ik zelf uit mijn standpunt zie.
En dit land wordt steeds liberaler lekker de oudjes laten rotten dat is pas democratie of niet poster![]()
Lekker het onderscheid maken tussen rijk en arm dat is pas democratie of niet poster![]()
Iedereen is toch gelijk onder het woord democratie![]()
Elkaar de schuld geven is ook zo makkelijk.
Kortom LUL DIT IS MIJN MENING EN ALS JE HET ER NIET EENS MEE BENT MAG JE DAT ZElF WETEN MAAR ONTHOU DIT GOED, DE ENIGE KNEUS "DAT BEN JIJ"
ik had het niet over de immi- dan wel emigratie van deze mensen, het was een vraag omdat hij imho stelde dat hij alleen de AOW een goed instituut vond, en daarom wilde ik opheldering of ik dit goed gezien hadquote:Op woensdag 16 februari 2005 17:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die moeten terug, ze hoeven ook geen WAO premie af te dragen
[..]
Die moeten niet binnengelaten worden, onze Nederlandse gehandicapten verdienen alle zorg
[..]
Terugsturen naar waar ze vandaan komen
desiredbard, waar ik op reageerdequote:Op woensdag 16 februari 2005 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is Hij in deze?
zucht... eerst quote ik desiredbard, stel hem de vraag hoe hij staat t.o.v. de WAO, bijstandsmoeders etc. ... daar reageer jij dan op door te zeggen dat je die niet moet toelaten en/of terugsturen etc. en DAN pas quote ik jou, omdat ik die vraag aan desiredbard helemaal niet had bedoeld als zijnde toepasbaar op immi- of emigranten, maar op mensen die hier wonen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij quotte je toch echt mij
Ik ben denk ik zo gewend dat je op reageert dat ik het als een gegeven neemquote:zucht... eerst quote ik desiredbard, stel hem de vraag hoe hij staat t.o.v. de WAO, bijstandsmoeders etc. ... daar reageer jij dan op door te zeggen dat je die niet moet toelaten en/of terugsturen etc. en DAN pas quote ik jou, omdat ik die vraag aan desiredbard helemaal niet had bedoeld als zijnde toepasbaar op immi- of emigranten, maar op mensen die hier wonen.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ben denk ik zo gewend dat je op reageert dat ik het als een gegeven neem
Ieder normaal denkend mens weet dat als sinds 2001/2002 de emigratie sterk aan het stijgen is dat dit komt door de negatieve invloeden van de immigranten, 11 september, 11 maart, de moord op Pim en op Van Gogh.quote:DiegoArmandoMaradona, als je iets stellig beweert of zeker meent te weten en iemand vraagt je vervolgens of je dit ook met enig cijfermateriaal of andere documenten kunt onderbouwen is dat een vrij normale vraag
Dat is een aanname van jouw. Een vooroordeel, waar je verder geen enkele onderbouwing voor kunt of wilt geven. Omdat jij denkt dat het wel zo moet zijn, betekent nog niet dat het in werkelijkheid ook zo is.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ieder normaal denkend mens weet dat als sinds 2001/2002 de emigratie sterk aan het stijgen is dat dit komt door de negatieve invloeden van de immigranten.
Daar hoef je geen wetenschapper voor te zijn
Iets ontkennen wat overduidelijk de waarheid is noem ik stemmingmakerij.quote:En ook nog eens een stuk stemmingsmakerij.
Vooralsnog ben jij degene die weigert zijn beweringen te onderbouwen. Anders dan met "je gevoel" that is.quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iets ontkennen wat overduidelijk de waarheid is noem ik stemmingmakerij.
Gelukkig kom jij niet verder dan een beetje op de man spelen en moet ik de eerste onderbouwing van je nog tegen komen.quote:Vooralsnog ben jij degene die weigert zijn beweringen te onderbouwen.
Hoe moet hij zijn vraag beter onderbouwen dan door jou om bewijs voor je gelul te vragen? Geen cijfers/bronnen? Geen recht van spreken. Ga alsjeblieft terug naar je borreltafel.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij niet verder dan een beetje op de man spelen en moet ik de eerste onderbouwing van je nog tegen komen.
Haha... de achtergebleven kneuzen in Nederland hebben echt een onvoorstelbaar groot bord voor hun kopquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:59 schreef NorthernStar het volgende:
Dat is een aanname van jouw. Een vooroordeel, waar je verder geen enkele onderbouwing voor kunt of wilt geven. Omdat jij denkt dat het wel zo moet zijn, betekent nog niet dat het in werkelijkheid ook zo is.
Het gros van alle emigranten zijn allochtonen die terugkeren. Wat overblijft is een kleine groep die om heel verschillende redenen vertrekt. Dat die allemaal zouden gaan vanwege "de negatieve invloeden van de immigranten" is totaal uit de lucht gegrepen. En ook nog eens een stuk stemmingsmakerij.
Misschien is dat bord voor onze kop wel beter. Denk nu eens na, hoe slecht heb jij het nu echt? Kijk eens naar je eigen situatie, leefomstandigheden (baan, voorzieningen e.d.) en wees nu eens echt objectief erover. Denk je dan nog echt dat dat veel beter gaat worden in een ander land?quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:57 schreef succubus het volgende:
[..]
Haha... de achtergebleven kneuzen in Nederland hebben echt een onvoorstelbaar groot bord voor hun kopAlsof het ooit nog goed gaat komen met zo'n ridicuul hoog percentage allochtonen en de voortplanting die ze weten te bewerkstellingen. Ik heb echt medelijden met de mensen die over 20 jaar moeten leven in Nederlandistan
![]()
Wat een triest kutland is het toch geworden, echt sneu.
Hoor je mij dat zeggen? Als mensen echt weg willen dan mag dat van mij. Ik vind alleen dat mensen niet goed beseffen wat ze hier naast alle problemen wel hebben. Het is hier zo slecht nog niet. Je kunt jezelf wel heel erg op gaan lopen naaien over alle misstanden in Nederland maar zet dan liever dat bord voor je kop en wees blij met wat we hier wel hebben. In andere landen zijn weer andere misstanden en problemen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mensen moeten dus tegen beter weten in(in hun eigen belevingswereld) hier blijven?
Je trekt rare conclusies.quote:Misschien is het een idee om net als Chavez in Venezuela doet om mensen hun paspoort af te nemen zodat ze niet meer kunnen reizen?
Geestelijk gehandicapten kunnen op de payroll van de PVDA die hebben er al genoeg op hun lijstquote:Op woensdag 16 februari 2005 17:38 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
en WAO? mensen die arbeidsongeschikt raken, wil je daarvoor betalen? Of moeten die ook maar rotten? Of geestelijk gehandicapten, die niet kunnen werken? Bijstandsmoeders?
De mensen die jij huilies vindt zouden niet meer kunnen vertrekkenquote:Je trekt rare conclusies.
Je lult uit je nek huiliequote:Op woensdag 16 februari 2005 19:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat is een aanname van jouw. Een vooroordeel, waar je verder geen enkele onderbouwing voor kunt of wilt geven. Omdat jij denkt dat het wel zo moet zijn, betekent nog niet dat het in werkelijkheid ook zo is.
Het gros van alle emigranten zijn allochtonen die terugkeren. Wat overblijft is een kleine groep die om heel verschillende redenen vertrekt. Dat die allemaal zouden gaan vanwege "de negatieve invloeden van de immigranten" is totaal uit de lucht gegrepen. En ook nog eens een stuk stemmingsmakerij.
En dus.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De mensen die jij huilies vindt zouden niet meer kunnen vertrekken
helaas ben ik het met je eensquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:57 schreef succubus het volgende:
[..]
Haha... de achtergebleven kneuzen in Nederland hebben echt een onvoorstelbaar groot bord voor hun kopAlsof het ooit nog goed gaat komen met zo'n ridicuul hoog percentage allochtonen en de voortplanting die ze weten te bewerkstellingen. Ik heb echt medelijden met de mensen die over 20 jaar moeten leven in Nederlandistan
![]()
Wat een triest kutland is het toch geworden, echt sneu.
Dit bedoel ik dus. Hoe ernstig sommige situaties zijn maar heb je hier echt last van? Is dit je ooit echt overkomen? Al dat ge-eikel over dingen die in je echte leefomgeving niet gebeuren. Als je daarom zou willen emigreren dan vind ik dat knap sneu.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:14 schreef desiredbard het volgende:
[..]
helaas ben ik het met je eens
Tenzij de knuppel eens heel goed over Nederland heengaat.
Als autochtoon wordt je je huis uitgejaagd door tereeur, en de buurt overgenomen door de auto-allochtone jeugd.
Werken ho maar maar neuken als konijnen
Ik zal je wat vertellen het is hier beter...en het zal hier ook beter blijven gezien het immigratiebeleid. Andere landen leren heel wat van het lachertje van Europa: namelijk hoe het niet moet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:02 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Misschien is dat bord voor onze kop wel beter. Denk nu eens na, hoe slecht heb jij het nu echt? Kijk eens naar je eigen situatie, leefomstandigheden (baan, voorzieningen e.d.) en wees nu eens echt objectief erover. Denk je dan nog echt dat dat veel beter gaat worden in een ander land?
Als mensen eens op zouden houden met kankeren op Nederland en doorkrijgen wat ze hier allemaal wel hebben dan zal het al een hoop schelen en een stuk aangenamer worden.
Ja het recht van een marokaan om mijn vrouw aan te raken en voor hoer uit te maken omndat ze geen hoofd doekje draag is groter dan mijn recht om hem hiervoor op zijn bek te slaan.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:17 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Hoe ernstig sommige situaties zijn maar heb je hier echt last van? Is dit je ooit echt overkomen? Al dat ge-eikel over dingen die in je echte leefomgeving niet gebeuren. Als je daarom zou willen emigreren dan vind ik dat knap sneu.
Ik maak mijn oordeel op wat ik meegemaakt heb en lees, en hoor van anderen die hun mening baseren op wat zij ervaren hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:26 schreef LostFormat het volgende:
Meneer Bard je blaat een hoop. Je weet vanuit dat Ierland wel veel oordelen te vellen over hoe het hier reilt en zeilt.
Ik vidn het erg vervelend voor je wat er allemaal met je is gebeurd. Maar zoals ik al eerder zei, ik denk dat als velen echt objectief naar hun eigen leven kijken en zich niet laten beinvloeden door de media en door wat ze van anderen horen dat ze het eigenlijk veel beter hebben dan ze nu beseffen. Ik heb het idee dat een groot gedeelte van het ongenoegen in de samenleving is aangepraat.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:44 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik maak mijn oordeel op wat ik meegemaakt heb en lees, en hoor van anderen die hun mening baseren op wat zij ervaren hebben.
Ik weet van een vriend van mij dat een marokaanse verkrachter (14 jarig meisje) zich tijdens een hoorzitting beriep op het feit dat hij het voor zijn geloof niet kon maken een Moslim meisje te verkrachten. In andere woorden een blanke "slet" mag wel
Ik weet niet waar jij woont...maar je bent of een links pygmeeenmietje met oogkleppen en je hebt nbiet door dat je genaaid wordt ....of al van het eerste en vindt het gewoon lekker ook nog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |