Jij had de opoquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had de fipo eigenlijk hè...
Ziekquote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:50 schreef Patrick281 het volgende:
Daar ben ik nou ook heeeeeel benieuwd naar.![]()
Ben je vrij Didiot?
Zit bij de bonus sectionquote:Zondag Ghostrider gekeken, leuke filmpjes.
Dat ritje door Nederland was alleen een beetje kort..
Welke versie doet hij Rotterdam~Amsterdam in 20 minuten?![]()
SM noob.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:51 schreef Mercy_symbol het volgende:morgen allemaal
Gaat snel de topic's hier,![]()
Morgenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:51 schreef Mercy_symbol het volgende:morgen allemaal
Gaat snel de topic's hier,![]()
Mooi.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:00 schreef Didiot het volgende:
Bonussection is het mooiste van heel de DVD
Vooral Bomberweekend![]()
![]()
Precies mijn oude woon-werk traject voor 5 jaar.quote:Stukje van R'dam naar A'dam is opzich niet echt zo spectaculair, maar wel leuk om te zien omdat het herkenbare weg is![]()
quote:
zoals je gelezen heb is ie nog niet helemaal klaar dus die vering en remmen worden vast wel aangepast,quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:02 schreef Patrick281 het volgende:
Mooi.
We gaan toch niet alles SM noemen hemet die hoge Dakar tank, en gewone koplamp.
Over de vering hebben we het niet eens.![]()
Grapjas
![]()
Vastquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
zoals je gelezen heb is ie nog niet helemaal klaar dus die vering en remmen worden vast wel aangepast,
vind hem gewoon netjes eruit zien,![]()
Compleet verbouwd ja .. goedkope cardan fiets, aangezien ik het met de ketting wel gehad had.quote:ik kan me nog posts van jou herinneren dat jij helemaal weg was van een VX800![]()
wat valt daar aan te geloven ?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vastik geloof je toch niet ..
![]()
![]()
quote:
smaken verschillen hequote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Iemand kan dit toch niet mooi vinden.
Je speelt een spelletje dacht ik ..
.. veel te veel wit en cross uitvoering deze fiets.
Mooi zijn een paar goedkope kappen van bij elkaar 100 euro.![]()
Ah, dus een paar straatbanden en het is gelijk geen cross uitvoering meer.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
smaken verschillen he![]()
enne volgens mij zie ik gewone straat banden dus geen cross uitvoering,
Vertel....quote:wist jij dat ik KTM & SACHS crosser heb gehad ?
eigenlijk valt er niet veel over te vertellen heb er niet eens foto's vanquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, dus een paar straatbanden en het is gelijk geen cross uitvoering meer.![]()
juist jij snapt hem
Vertel....![]()
quote:compleet dashbord
km/u,afstand,benzinemeter,olie warschuwing,knipperlicht en licht waargeving.
¤ 99,00
is het misschien niet handiger om met de motor te gaan ?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:41 schreef Didiot het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen hiero die zin hebben om een keer een weekje ofzo naar Duitsland te gaan met een tentje?
Ik schat jaren 70 minimaal.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
die Sachs was een apart ding 250cc, ik heb nadat ie verkocht was nooit meer iets gezien wat er op lijkt, ik heb zelf op internet al gezocht maar niets gevonden, niet eens iets wat er op lijkt, was ook apparaat van begin jaren 80 schat ik, blauw plastic en 2tact ongelooflijk sterk, ( maar dat kan nog wel over zijn van belevenis toen )
we zijn er regelmatig mee wezen crossen, Waar ik woonde was een perfect cross terrein,quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik schat jaren 70 minimaal.En sterk zou best eeens kunnen,vooral de beleving door de korte powerband van die dingen.
Ik las een tijdje geleden een testje van Stefan Evers(?) de meervoudig wereldkampioen motorcross.
Zijn vader behoorde tot de cross wereldtop in begin jaren 70.
Hij ging op zijn vaders wedstrijdmachine rijden, en paps op de wedstrijdmachine van Stefan.![]()
helaas geen wedstrijdjemaar Stefan verbaasde zich over de sterkte 250 cc motor van paps, en vooral hoe onberijdbaar het ding was met die powerband
afslaan of een wereldstart maken.
![]()
Die foto stond er net nog niet, maar hij valt mij qua model sowiezo al 200% mee hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
die op de foto staat is niet motor die ik gehad heb hoor, die van mij was iets moderner ( lees vierkanter)maar deze kwam het dichtste in de buurt,
nou een die hard crosser,quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die foto stond er net nog niet, maar hij valt mij qua model sowiezo al 200% mee hoor.![]()
Wat een ervaring hier op Fok! allemaal, Riet met een ZXR750 op het circuit, zelfs op de Nordschleife, en jij een die hard crosser.![]()
![]()
Nee op de Nordschleife was iets anders toch.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Niks geen ZXR750
Ey Pepijn, als t vanavond beetje weer is ga ik wel ff mee?
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:41 schreef Didiot het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen hiero die zin hebben om een keer een weekje ofzo naar Duitsland
Neequote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:41 schreef Didiot het volgende:
In een tentje?
ZXR750 blokquote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee op de Nordschleife was iets anders toch.![]()
Maar je had toch een ZXR750 blok in de tuin staan een tijdje??? En iets van een RG/RGV250 in de schuur ..
Ik ben om 17:15 thuis, 17:30 ga ik vertrekken, je bent meer dan welkom.![]()
Onder voorbehoud van starten.
Je kan wel een hapje eten bij mij thuis na het ritje. Aardappels met vlees, of pannenkoeken?![]()
Het weertje is numaar we moeten nog even....................
Domme vragen zijn voor Google.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
Die Holec bocht,
waar is dat eigenlijk ?
Ridderkerkquote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
Die Holec bocht,
waar is dat eigenlijk ?
tnx M-F'erquote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Domme vragen zijn voor Google.![]()
(zeggen ze toch altijd elder..
)
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=holec+bocht&btnG=Zoeken&lr=lang_nl
kee dan is Tilburg beter,quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
RidderkerkEn de omwonenden zijn heel blij met je als je daar gaat rijden.......
Het is al een keer gebeurd dat ze olie en spijkers op de weg hebben lopen strooien.
Als je langer dan een half uur op de parkeerplaatst staat komt er een politiebusje langs
Ik wil eigenlijk gisteren rijden, morgen is weer zo ver weg .....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn kan je niet beter morgen gaan
http://teletekst.nos.nl/gif/703-01.html?navi=703&submit=gaan
http://teletekst.nos.nl/gif/704-01.html?navi=704&submit=gaan
Ik vond het wel grappig hoeveel hits Google had.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
Tnx M-F'er![]()
en een domme vraag is een niet gestelde vraag,
Op de motor met een tentje achteropquote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is het misschien niet handiger om met de motor te gaan ?![]()
en nu heb je de schade maar ingehaaldquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:02 schreef Patrick281 het volgende:
Enne Mercy, ik kwam eigenlijk nooit op M-F. Komt door OPM en Riet en in iets minder mate Didiot die steeds voorbeelden gingen posten.
Ik was de trouwste MC Fokker.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
en nu heb je de schade maar ingehaald![]()
![]()
Wij gingen vroeger ook altijd met een tentje, maar als je goed kijkt naar hoeveel een overnachting + ontbijt kost in Duitsland hadden wij zoiets van, waarom moeilijk doen met die tentquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:03 schreef Didiot het volgende:
[..]
Op de motor met een tentje achterop![]()
Dat is dan ook wel weer zoquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger ook altijd met een tentje, maar als je goed kijkt naar hoeveel een overnachting + ontbijt kost in Duitsland hadden wij zoiets van, waarom moeilijk doen met die tentIn Duitsland zit je voor ongeveer 25 euro op een mooie, luxe kamer en je hebt er nog ontbijt bij ook
Vaak ook nog een sauna...
Vorig jaar in Duitsland in het Zwarte Woud hadden wij een erg mooi hotel (www.ablick.de wou ik met jullie ook heengaan in de Fok! Vakantie), hele mooie kamer met sauna, tv en balkon voor maar 25 euro p.p. per nacht incl ontbijtDaar ga je toch niet voor tobben
En je hoeft 9 vd 10 keer niks te bespreken van tevoren, als je aan het einde vd dag geen zin meer hebt zoek je een hotel (handig zo'n PDA / Streetpilot) en vraag je of er plek is... als je met zn 2-en bent is dat bijna nooit een probleem
En wij hebben wat ellende mee gemaakt hoor met die tentVerdwalen en in het donker en stromende regen aankomen op de camping..... en zie dan nog maar eens die tent in elkaar te zetten
![]()
Alles zeiknat weer de koffer in..... no thanks
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet soepel meer willen draaien en/of rotte geluidenIs alleen moeilijk te onderscheiden van vuil in je ketting... ketting eingelijk er effe afgooien
En hoe lang kan je daar mee doorblijven rijden?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet soepel meer willen draaien en/of rotte geluidenIs alleen moeilijk te onderscheiden van vuil in je ketting... ketting eingelijk er effe afgooien
Your welcomequote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:02 schreef Patrick281 het volgende:
Enne Mercy, ik kwam eigenlijk nooit op M-F. Komt door OPM en Riet en in iets minder mate Didiot die steeds voorbeelden gingen posten.
![]()
Tot je achterwiel vast zitquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:35 schreef Didiot het volgende:
[..]
En hoe lang kan je daar mee doorblijven rijden?
Dat merk je vanzelf wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:35 schreef Didiot het volgende:
[..]
En hoe lang kan je daar mee doorblijven rijden?
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb een GS-1000 gehad uit de jaren 70, en toen ik met mijn achterwiel bij Safe aankwam voor een nieuwe achterband vroeg ik gelijk naar een nieuw achterlager, maar dat vonden ze helemaal niet nodig.![]()
Het lijkt mij wel leuk om gewoon een weekje een tentje ergens neer te planten en van daaruit te gaan rijdenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
En het is echt veel relaxter hoor zo'n kamertje in een Gasthuis/Hotel. Geen gedoe met natte rommel enzo... effe lekker douchje nemen
Het heeft wel iets avontuurlijks zo'n tentje, maar dat is ook alleen maar de eerste keerMet echt goed weer is het wel aardig, maar zodra het een beetje KA-U-TEE weer word dan is de lol er zeer snel af en baal je als een stier....
In den beginne draaide het achterwiel heel makkelijk soepel rondquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ketting eraf, en draaien maar aan dat wiel. Hoor en voel je snel genoeg.
Tenzij je naast een treinstation woont ofzo.![]()
KLX is natuurlijk wel een heavy duty motor waarbij een achterwiellager wat sneller verdacht is dan bij andere wat oudere motoren.![]()
Ik heb een GS-1000 gehad uit de jaren 70, en toen ik met mijn achterwiel bij Safe aankwam voor een nieuwe achterband vroeg ik gelijk naar een nieuw achterlager, maar dat vonden ze helemaal niet nodig.![]()
Is ook leuk, als je zeker weet dat het weer goed blijft...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:39 schreef Didiot het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel leuk om gewoon een weekje een tentje ergens neer te planten en van daaruit te gaan rijden
Heeft die een reinigende werking? Wist ik niet, ik dacht dat het alleen smeren was hoor.... als je hem echt wilt schoonmaken moet je dat met kerosine/diesel doen of echte kettingreiniger...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:41 schreef Didiot het volgende:
[..]
In den beginne draaide het achterwiel heel makkelijk soepel rond
Nu niet meer...
Vuil in de ketting lijkt me sterk aangezien ik 'm regelmatig met Bell Ray inspuit (en die maakt schoon en smeert gelijk)
is het volgens mij ook, alleen kookgerei en tenten en stuff neem je niet zo gemakkelijk mee op motor,quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:39 schreef Didiot het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel leuk om gewoon een weekje een tentje ergens neer te planten en van daaruit te gaan rijden
Tering .. achteraf wel ja ..quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind dit wel een vette fietsOmgebouwde SLR 650
[afbeelding]
en nu heb je de meeste posts op M-F volgens mij,quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:02 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Ja, maar standaard vind ik er niks aan eigenlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tering .. achteraf wel ja ..
Er stond een zo goed als nieuwe op Marktplaats 3 maanden geleden.En weinig kilometers.
Valt eigenlijk onder de all roads, maar ziet er op deze manier wel vet uit.![]()
Lurken is voor nerds.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
en nu heb je de meeste posts op M-F volgens mij,
Zal je niet nog extra de kop kosten dit er bovenop.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:14 schreef Didiot het volgende:
Heb net ff SR opgebeld. Toevallig is ook net m'n dynojet kitje binnengekomen
Ga hem dus dalijk wegbrengen en dan kijken ze er gelijk naar
Ben erg blij als het zaterdag is als ik m'n Suzuki op kan halenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Wou net gaan vragen aan je Didiot, je kan zeker niet meer wachten tot zaterdag?
Ja en? Het leven gaat ook gewoon door hoor?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zal je niet nog extra de kop kosten dit er bovenop.![]()
Maarrrrrrrrr je bent toch ziek, dan kan je toch niet de deur uit?![]()
Hij stond op Marktplaats, ik meen 3 jaar oud, 5-6.000 kilometer, zag er hagelnieuw uit.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, maar standaard vind ik er niks aan eigenlijkEr moet een hoop aan gebeuren om hem zo eruit te laten zien..... de voorvork is ook een UPSD variant
Dat heb je al gauw he, net als bij die scooters, met kappen lijkt het heel wat, strip je hem hou je een miezerig framepje overquote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij stond op Marktplaats, ik meen 3 jaar oud, 5-6.000 kilometer, zag er hagelnieuw uit.
Ik heb er een paar keer over lopen twijfelen, leek wel een betrouwbare aankoop, en ook goed voor dagelijks gebruik.
Maar hij zag er verder inderdaad to-taal niet aantrekkelijk uit in die standaardutvoering.
Hoe kunnen ze het zo maken vraag je je dan af.![]()
Maar zo'n vork en wat andere kappen(?) maakt echt een wereld van verschil.![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:24 schreef Didiot het volgende:
Ja en? Het leven gaat ook gewoon door hoor?
Alleen uitstapjes e.d. zit er niet inMaar daar staat m'n hoofd ook niet naar
Tja als Fun bike is zo'n CR natuurlijk wel leuker dan een SLR.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar die CR is 100x zoveel bruter dan die SLR650, motorisch danKan niet wachten om hem eens te zien/horen, zal ie agressiever zijn dan een RGV250? Je laat er zeker niemand op rijden
Als je het maar voor jezelf hebt goedgepraat hequote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:34 schreef Didiot het volgende:
Is echt zo'n ongelovelijke bull-shit. Kijk, ik ben zelf iemand, met 39 graden koorts loop ik gewoon nog recht op, kan ik gewoon nog autorijden, zelfs motorrijden gaat nog redelijk. Mijn pijngrens ligt hoog (eigenlijk gewoon extreem hoog). Oorontsteking? Ik heb er toevallig nu weer last van, maar ik voel er niets van. Ik hoor alleen wat minder, en in het slechtste geval kan ik m'n oren niet schoonmaken met een wattenstaafje omdat dan wel gevoellig is. Verder voel ik er niets van.
Maakt het voor mij soms ook wel lastig het ziek zijn. Ik voel me beroerd e.d. Zeker als ik me dan moet concentreren en inspannen op m'n werk. Vervolgens als ik dan bij een dokter kom - zelf in een auto er naartoe gereden - blijk ik een long infectie te hebben en griep. Van dien mate dat een gemiddeld mens allang ligt dood te gaan (bij wijze van spreke) in z'n bed... Ik zit nou eenmaal raar in elkaar. En dat is met ziek melden wel eens lastig. Op zich voel ik me beroerd, maar kan ook weer niet zeggen dat ik niets kan. Kost alleen wat meer energie dan normaal en inspannen en concentreren. Werken gaat dan ook gewoon niet
Ik begrijp dat van die oorontsteking echt nietquote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:34 schreef Didiot het volgende:
Is echt zo'n ongelovelijke bull-shit. Kijk, ik ben zelf iemand, met 39 graden koorts loop ik gewoon nog recht op, kan ik gewoon nog autorijden, zelfs motorrijden gaat nog redelijk. Mijn pijngrens ligt hoog (eigenlijk gewoon extreem hoog). Oorontsteking? Ik heb er toevallig nu weer last van, maar ik voel er niets van. Ik hoor alleen wat minder, en in het slechtste geval kan ik m'n oren niet schoonmaken met een wattenstaafje omdat dan wel gevoellig is. Verder voel ik er niets van.
Maakt het voor mij soms ook wel lastig het ziek zijn. Ik voel me beroerd e.d. Zeker als ik me dan moet concentreren en inspannen op m'n werk. Vervolgens als ik dan bij een dokter kom - zelf in een auto er naartoe gereden - blijk ik een long infectie te hebben en griep. Van dien mate dat een gemiddeld mens allang ligt dood te gaan (bij wijze van spreke) in z'n bed... Ik zit nou eenmaal raar in elkaar. En dat is met ziek melden wel eens lastig. Op zich voel ik me beroerd, maar kan ook weer niet zeggen dat ik niets kan. Kost alleen wat meer energie dan normaal en inspannen en concentreren. Werken gaat dan ook gewoon niet
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:38 schreef Patrick281 het volgende:
Als je wilt rijden moet je volgende week komen .. denk ik ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |