Jij had de opoquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had de fipo eigenlijk hè...
Ziekquote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:50 schreef Patrick281 het volgende:
Daar ben ik nou ook heeeeeel benieuwd naar.![]()
Ben je vrij Didiot?
Zit bij de bonus sectionquote:Zondag Ghostrider gekeken, leuke filmpjes.
Dat ritje door Nederland was alleen een beetje kort..
Welke versie doet hij Rotterdam~Amsterdam in 20 minuten?![]()
SM noob.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:51 schreef Mercy_symbol het volgende:morgen allemaal
Gaat snel de topic's hier,![]()
Morgenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:51 schreef Mercy_symbol het volgende:morgen allemaal
Gaat snel de topic's hier,![]()
Mooi.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:00 schreef Didiot het volgende:
Bonussection is het mooiste van heel de DVD
Vooral Bomberweekend![]()
![]()
Precies mijn oude woon-werk traject voor 5 jaar.quote:Stukje van R'dam naar A'dam is opzich niet echt zo spectaculair, maar wel leuk om te zien omdat het herkenbare weg is![]()
quote:
zoals je gelezen heb is ie nog niet helemaal klaar dus die vering en remmen worden vast wel aangepast,quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:02 schreef Patrick281 het volgende:
Mooi.
We gaan toch niet alles SM noemen hemet die hoge Dakar tank, en gewone koplamp.
Over de vering hebben we het niet eens.![]()
Grapjas
![]()
Vastquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
zoals je gelezen heb is ie nog niet helemaal klaar dus die vering en remmen worden vast wel aangepast,
vind hem gewoon netjes eruit zien,![]()
Compleet verbouwd ja .. goedkope cardan fiets, aangezien ik het met de ketting wel gehad had.quote:ik kan me nog posts van jou herinneren dat jij helemaal weg was van een VX800![]()
wat valt daar aan te geloven ?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vastik geloof je toch niet ..
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |