abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25098204
Das niet duur nee, maar dat zeg ik, in Duitsland is het ook heel goedkoop....
  dinsdag 15 februari 2005 @ 11:53:01 #77
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25098212
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 11:02 schreef Patrick281 het volgende:
Enne Mercy, ik kwam eigenlijk nooit op M-F. Komt door OPM en Riet en in iets minder mate Didiot die steeds voorbeelden gingen posten.
Ik was de trouwste MC Fokker.
en nu heb je de meeste posts op M-F volgens mij,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_25098216
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 11:49 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Tering .. achteraf wel ja ..

Er stond een zo goed als nieuwe op Marktplaats 3 maanden geleden. En weinig kilometers.
Valt eigenlijk onder de all roads, maar ziet er op deze manier wel vet uit.
Ja, maar standaard vind ik er niks aan eigenlijk Er moet een hoop aan gebeuren om hem zo eruit te laten zien..... de voorvork is ook een UPSD variant
pi_25098303
Leuke site, kan je geluidjes horen van Scorpion

http://www.scorpion-exhausts.com/Bikes/soundzone.php#bot

Bikes:CBR 125R
pi_25098336
Wat een klote site.... volgens mij zijn alle fragmentjes vrijwel hetzelfde want zo klinkt een Bandit dus echt niet! Moet je maar luisteren
pi_25098467
Heb net ff SR opgebeld. Toevallig is ook net m'n dynojet kitje binnengekomen
Ga hem dus dalijk wegbrengen en dan kijken ze er gelijk naar
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:14:54 #83
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25098473
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 11:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
en nu heb je de meeste posts op M-F volgens mij,
Lurken is voor nerds.
pi_25098502
Wou net gaan vragen aan je Didiot, je kan zeker niet meer wachten tot zaterdag?
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:18:02 #85
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25098524
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:14 schreef Didiot het volgende:
Heb net ff SR opgebeld. Toevallig is ook net m'n dynojet kitje binnengekomen
Ga hem dus dalijk wegbrengen en dan kijken ze er gelijk naar
Zal je niet nog extra de kop kosten dit er bovenop.

Maarrrrrrrrr je bent toch ziek, dan kan je toch niet de deur uit?
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:22:21 #86
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25098599
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:14 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Lurken is voor nerds.
Lurken is beter dan iets onzinnigs posten
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_25098607
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Wou net gaan vragen aan je Didiot, je kan zeker niet meer wachten tot zaterdag?
Ben erg blij als het zaterdag is als ik m'n Suzuki op kan halen
pi_25098634
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Zal je niet nog extra de kop kosten dit er bovenop.

Maarrrrrrrrr je bent toch ziek, dan kan je toch niet de deur uit?
Ja en? Het leven gaat ook gewoon door hoor?
Alleen uitstapjes e.d. zit er niet in Maar daar staat m'n hoofd ook niet naar
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:24:49 #89
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25098641
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 11:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, maar standaard vind ik er niks aan eigenlijk Er moet een hoop aan gebeuren om hem zo eruit te laten zien..... de voorvork is ook een UPSD variant
Hij stond op Marktplaats, ik meen 3 jaar oud, 5-6.000 kilometer, zag er hagelnieuw uit.
Ik heb er een paar keer over lopen twijfelen, leek wel een betrouwbare aankoop, en ook goed voor dagelijks gebruik.
Maar hij zag er verder inderdaad to-taal niet aantrekkelijk uit in die standaardutvoering.
Hoe kunnen ze het zo maken vraag je je dan af.

Maar zo'n vork en wat andere kappen(?) maakt echt een wereld van verschil.
pi_25098655
Trouwens, binnen die redenatie: ik zit thuis achter de computer, dan kan ik toch ook op m'n werk achter de computer zitten?
pi_25098685
Ja precies, had gewoon gaan werken man, profiteur
pi_25098708
Ik zit met smart te wachten tot ADSL de snelheid verhoogt hier

van 352 / 1120 naar 512/1600

www.adslcentrale.nl/index.php?pagina=kaartje
pi_25098740
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:24 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Hij stond op Marktplaats, ik meen 3 jaar oud, 5-6.000 kilometer, zag er hagelnieuw uit.
Ik heb er een paar keer over lopen twijfelen, leek wel een betrouwbare aankoop, en ook goed voor dagelijks gebruik.
Maar hij zag er verder inderdaad to-taal niet aantrekkelijk uit in die standaardutvoering.
Hoe kunnen ze het zo maken vraag je je dan af.

Maar zo'n vork en wat andere kappen(?) maakt echt een wereld van verschil.
Dat heb je al gauw he, net als bij die scooters, met kappen lijkt het heel wat, strip je hem hou je een miezerig framepje over

Maar die CR is 100x zoveel bruter dan die SLR650, motorisch dan Kan niet wachten om hem eens te zien/horen, zal ie agressiever zijn dan een RGV250? Je laat er zeker niemand op rijden
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:33:34 #94
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25098775
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:24 schreef Didiot het volgende:
Ja en? Het leven gaat ook gewoon door hoor?
Alleen uitstapjes e.d. zit er niet in Maar daar staat m'n hoofd ook niet naar
Vertel dat maar op je werk.
pi_25098796
Is echt zo'n ongelovelijke bull-shit. Kijk, ik ben zelf iemand, met 39 graden koorts loop ik gewoon nog recht op, kan ik gewoon nog autorijden, zelfs motorrijden gaat nog redelijk. Mijn pijngrens ligt hoog (eigenlijk gewoon extreem hoog). Oorontsteking? Ik heb er toevallig nu weer last van, maar ik voel er niets van. Ik hoor alleen wat minder, en in het slechtste geval kan ik m'n oren niet schoonmaken met een wattenstaafje omdat dan wel gevoellig is. Verder voel ik er niets van.

Maakt het voor mij soms ook wel lastig het ziek zijn. Ik voel me beroerd e.d. Zeker als ik me dan moet concentreren en inspannen op m'n werk. Vervolgens als ik dan bij een dokter kom - zelf in een auto er naartoe gereden - blijk ik een long infectie te hebben en griep. Van dien mate dat een gemiddeld mens allang ligt dood te gaan (bij wijze van spreke) in z'n bed... Ik zit nou eenmaal raar in elkaar. En dat is met ziek melden wel eens lastig. Op zich voel ik me beroerd, maar kan ook weer niet zeggen dat ik niets kan. Kost alleen wat meer energie dan normaal en inspannen en concentreren. Werken gaat dan ook gewoon niet
pi_25098799
Best heel vet zo'n Gixxer 750 '04 En de enige kleur die goed is voor ene Suzuki (Romius? )

dinsdag 15 februari 2005 @ 12:38:52 #97
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25098854
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar die CR is 100x zoveel bruter dan die SLR650, motorisch dan Kan niet wachten om hem eens te zien/horen, zal ie agressiever zijn dan een RGV250? Je laat er zeker niemand op rijden
Tja als Fun bike is zo'n CR natuurlijk wel leuker dan een SLR.
SLR is weer beter voor woon-werk door het starten, verbruik, motorkarakter en geluid. ( )

Door de straattuning (uitlaat) valt er best wel mee te rijden, klapt niet direct achterover als je gas geeft.

En er mag wel iemand anders op rijden, maar eerst het starten maar onder de knie krijgen, tankje leeg rijden en goede mengsmering erin doen.
Niet direct deze week dus.
Als je wilt rijden moet je volgende week komen .. denk ik ..

Tja er zit wat meer koppel in dan een RGV250. Al reed die ook spectaculair, maar toch heel anders.
pi_25098874
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:34 schreef Didiot het volgende:
Is echt zo'n ongelovelijke bull-shit. Kijk, ik ben zelf iemand, met 39 graden koorts loop ik gewoon nog recht op, kan ik gewoon nog autorijden, zelfs motorrijden gaat nog redelijk. Mijn pijngrens ligt hoog (eigenlijk gewoon extreem hoog). Oorontsteking? Ik heb er toevallig nu weer last van, maar ik voel er niets van. Ik hoor alleen wat minder, en in het slechtste geval kan ik m'n oren niet schoonmaken met een wattenstaafje omdat dan wel gevoellig is. Verder voel ik er niets van.

Maakt het voor mij soms ook wel lastig het ziek zijn. Ik voel me beroerd e.d. Zeker als ik me dan moet concentreren en inspannen op m'n werk. Vervolgens als ik dan bij een dokter kom - zelf in een auto er naartoe gereden - blijk ik een long infectie te hebben en griep. Van dien mate dat een gemiddeld mens allang ligt dood te gaan (bij wijze van spreke) in z'n bed... Ik zit nou eenmaal raar in elkaar. En dat is met ziek melden wel eens lastig. Op zich voel ik me beroerd, maar kan ook weer niet zeggen dat ik niets kan. Kost alleen wat meer energie dan normaal en inspannen en concentreren. Werken gaat dan ook gewoon niet
Als je het maar voor jezelf hebt goedgepraat he

Serieus: herkenbaar…ook met uitzieken, je voelt je al tien keer beter dan de dagen ervoor en eigenlijk kun je zo'n beetje alles wel weer doen maar het is dan toch verstandig om thuis te blijven...
pi_25098887
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:34 schreef Didiot het volgende:

Ik begrijp dat van die oorontsteking echt niet Ik lig altijd half dood te gaan op de bank beneden als ik oorontsteking heb.... net voor het punt dat er door de druk een gaatje in je trommelvlies komt Daarna is de druk eraf en is de pijn ook weg..... maar daarvoor... oeee
pi_25098935
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:38 schreef Patrick281 het volgende:

Als je wilt rijden moet je volgende week komen .. denk ik ..

Persoonlijk zal ik iemand sneller op mn CR500 laten rijden dan op mn bijna nieuwe R1100S

Maar goed... je kent me, ik vind het niet tof om te gaan vragen of ik mag rijden op iemand zn motor, staat zo smekerig

Als jij eraan toe bent wil ik weleens erop rijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')