Jij had de opoquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had de fipo eigenlijk hè...
Ziekquote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:50 schreef Patrick281 het volgende:
Daar ben ik nou ook heeeeeel benieuwd naar.![]()
Ben je vrij Didiot?
Zit bij de bonus sectionquote:Zondag Ghostrider gekeken, leuke filmpjes.
Dat ritje door Nederland was alleen een beetje kort..
Welke versie doet hij Rotterdam~Amsterdam in 20 minuten?![]()
SM noob.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:51 schreef Mercy_symbol het volgende:morgen allemaal
Gaat snel de topic's hier,![]()
Morgenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:51 schreef Mercy_symbol het volgende:morgen allemaal
Gaat snel de topic's hier,![]()
Mooi.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:00 schreef Didiot het volgende:
Bonussection is het mooiste van heel de DVD
Vooral Bomberweekend![]()
![]()
Precies mijn oude woon-werk traject voor 5 jaar.quote:Stukje van R'dam naar A'dam is opzich niet echt zo spectaculair, maar wel leuk om te zien omdat het herkenbare weg is![]()
quote:
zoals je gelezen heb is ie nog niet helemaal klaar dus die vering en remmen worden vast wel aangepast,quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:02 schreef Patrick281 het volgende:
Mooi.
We gaan toch niet alles SM noemen hemet die hoge Dakar tank, en gewone koplamp.
Over de vering hebben we het niet eens.![]()
Grapjas
![]()
Vastquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
zoals je gelezen heb is ie nog niet helemaal klaar dus die vering en remmen worden vast wel aangepast,
vind hem gewoon netjes eruit zien,![]()
Compleet verbouwd ja .. goedkope cardan fiets, aangezien ik het met de ketting wel gehad had.quote:ik kan me nog posts van jou herinneren dat jij helemaal weg was van een VX800![]()
wat valt daar aan te geloven ?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vastik geloof je toch niet ..
![]()
![]()
quote:
smaken verschillen hequote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Iemand kan dit toch niet mooi vinden.
Je speelt een spelletje dacht ik ..
.. veel te veel wit en cross uitvoering deze fiets.
Mooi zijn een paar goedkope kappen van bij elkaar 100 euro.![]()
Ah, dus een paar straatbanden en het is gelijk geen cross uitvoering meer.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
smaken verschillen he![]()
enne volgens mij zie ik gewone straat banden dus geen cross uitvoering,
Vertel....quote:wist jij dat ik KTM & SACHS crosser heb gehad ?
eigenlijk valt er niet veel over te vertellen heb er niet eens foto's vanquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, dus een paar straatbanden en het is gelijk geen cross uitvoering meer.![]()
juist jij snapt hem
Vertel....![]()
quote:compleet dashbord
km/u,afstand,benzinemeter,olie warschuwing,knipperlicht en licht waargeving.
¤ 99,00
is het misschien niet handiger om met de motor te gaan ?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:41 schreef Didiot het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen hiero die zin hebben om een keer een weekje ofzo naar Duitsland te gaan met een tentje?
Ik schat jaren 70 minimaal.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
die Sachs was een apart ding 250cc, ik heb nadat ie verkocht was nooit meer iets gezien wat er op lijkt, ik heb zelf op internet al gezocht maar niets gevonden, niet eens iets wat er op lijkt, was ook apparaat van begin jaren 80 schat ik, blauw plastic en 2tact ongelooflijk sterk, ( maar dat kan nog wel over zijn van belevenis toen )
we zijn er regelmatig mee wezen crossen, Waar ik woonde was een perfect cross terrein,quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik schat jaren 70 minimaal.En sterk zou best eeens kunnen,vooral de beleving door de korte powerband van die dingen.
Ik las een tijdje geleden een testje van Stefan Evers(?) de meervoudig wereldkampioen motorcross.
Zijn vader behoorde tot de cross wereldtop in begin jaren 70.
Hij ging op zijn vaders wedstrijdmachine rijden, en paps op de wedstrijdmachine van Stefan.![]()
helaas geen wedstrijdjemaar Stefan verbaasde zich over de sterkte 250 cc motor van paps, en vooral hoe onberijdbaar het ding was met die powerband
afslaan of een wereldstart maken.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |