abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25104210
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:27 schreef Harry_Sack het volgende:
hoe gaat de nikkermentaliteit ook alweer?
Don't zeggen als het doesn't moet zijn, doen alsof het verachtelijk is om je te wassen, een pak te dragen, op Bush te stemmen en een opleiding te volgen en je kleden als een pooier uit New Orleans.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:32:12 #102
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25104245
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:30 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Don't zeggen als het doesn't moet zijn, doen alsof het verachtelijk is om je te wassen, een pak te dragen, op Bush te stemmen en een opleiding te volgen en je kleden als een pooier uit New Orleans.
Johan, je gaat toch niet meedoen met kansloze stereotypen he?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:35:07 #103
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25104300
Nikker, nigger, wigger, nizle
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  † In Memoriam † dinsdag 15 februari 2005 @ 23:35:13 #104
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25104303
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:30 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Liet jij vroeger ook je vinger ruiken voor geld als je je buurmeisje had gevingerd?? (van Ali G.)

[ Bericht 1% gewijzigd door Aaahikwordgek op 15-02-2005 23:35:46 (Ali B., zou die willen, die loser) ]
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_25104348
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:32 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Johan, je gaat toch niet meedoen met kansloze stereotypen he?
Nou ja, het tot dan toe keurige meisjesgroepje Destiny's Child heeft opeens een lied over kansloze straatnegers die hun voorkeur zouden genieten, met daarin een onverstaanbaar sprekend joch uit het Zuiden die tatoeages heeft alsof hij mensen gedood heeft. Daar komt dan nog een halve Cripwalk bij. Over je ziel verkopen gesproken.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:41:49 #106
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25104453
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:37 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nou ja, het tot dan toe keurige meisjesgroepje Destiny's Child heeft opeens een lied over kansloze straatnegers die hun voorkeur zouden genieten, met daarin een onverstaanbaar sprekend joch uit het Zuiden die tatoeages heeft alsof hij mensen gedood heeft. Daar komt dan nog een halve Cripwalk bij. Over je ziel verkopen gesproken.
Ach, ik zie ze toch nog steeds als een soort mensen, Beyonce wordt Annoyance en Ja-rule wordt die verschrikkelijke schreeuwneger. Wat is the crip trouwens? Dat is volgens snoop dog on the left (yeah, that's the cribside)
  † In Memoriam † dinsdag 15 februari 2005 @ 23:44:28 #107
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25104497
quote:

[..]

Van dit nummer: sientelo, van speedy ft lumidee, word ik dus helemaal gestoord. Zeker als ik de clip ervan zie.
pi_25104517
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:41 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Ach, ik zie ze toch nog steeds als een soort mensen, Beyonce wordt Annoyance en Ja-rule wordt die verschrikkelijke schreeuwneger. Wat is the crip trouwens? Dat is volgens snoop dog on the left (yeah, that's the cribside)
Crips en Bloods, de twee grootste zwarte straatbendes van LA met vele verschillende onderafdelingen (sets). ''Bloods'' (rood) is de naam die zwarte soldaten in Vietnam voor elkaar gebruikten, ''Crips'' (blauw) komt misschien van ''cripple''. Ze zitten inmiddels overal in de VS. De eigenaar van Death Row is een Blood.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:47:13 #109
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25104547
Theedoek op je kop en gaan! Pet scheeft kloar
Donner 1
Donner 2
Streng!
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:49:41 #110
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25104598
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:45 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Crips en Bloods, de twee grootste zwarte straatbendes van LA met vele verschillende onderafdelingen (sets). ''Bloods'' (rood) is de naam die zwarte soldaten in Vietnam voor elkaar gebruikten, ''Crips'' (blauw) komt misschien van ''cripple''. Ze zitten inmiddels overal in de VS. De eigenaar van Death Row is een Blood.
fuckin' hell, buit snoop dog de oorlog in Vietnam dan ook al uit?
Als al die gasten zo zijn, dan verbaast het me totaal niet dat ze bij bosjes worden neergeschoten..

Snoop dog komt uit Compton waar hij Gin & Juice dronk met Dré dacht ik altijd .....
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:59:42 #111
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25104804
Oeh weer s een oude cd van Snoop opzetten
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 16 februari 2005 @ 00:57:14 #112
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25106239
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:59 schreef George-Butters het volgende:
Oeh weer s een oude cd van Snoop opzetten
laidback.. with my mind on my money and my money on my mind..
  woensdag 16 februari 2005 @ 00:57:54 #113
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25106253
rustig....
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_25106390
.... bestuurlijke drukte.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25106413
* du_ke speelt momenteel Jamie Cullum-Too Close For Comfort.mp3
pi_25106495
* du_ke flikkert een ieder die nog bier moet hebben en lekkere koude jupiler toe.*
pi_25109218
Goedemorgen.
  woensdag 16 februari 2005 @ 09:55:32 #118
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25109314
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 01:04 schreef du_ke het volgende:
.... bestuurlijke drukte.
De wet van de Bestuurlijke drukte
geschreven door A.C.J. De Leeuw
Ik heb het hier nog wel ergens liggen denk ik.
Wel een geinig boekie
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_25110011
Rechts, hè, dan krijg je dat.
pi_25110092
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 10:54 schreef Monidique het volgende:
Rechts, hè, dan krijg je dat.
Rechts
pi_25110407
Mongool.
Allah Al Watan Al Malik
pi_25110521
Aasgieren
pi_25110598
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 10:53 schreef pberends het volgende:
wat een arrogantie van dit kabinet
Nogal boeiend, ze hebben geen reet te vertellen aangezien de werkelijke macht in dit land bij het parlement ligt en niet bij die verzameling Balkenende-adepten. Een meerderheid van het parlement zegt een NEE te erkennen, dus het kabinet heeft een probleem. Ze zullen dus een staatsgreep moeten plegen voordat ze ons een JA kunnen doordrukken.
pi_25110825
HOOFDDORP - De moskee Ar-Rahman in Hoofddorp gaat de gelovigen met lichtsignalen oproepen tot gebed, in plaats van met elektronisch versterkt gezang. Volgens moskeebestuurder D. Karamat Ali is hiervoor gekozen "om de lieve vrede met onze buren te bewaren".

De moskee wordt binnenkort ingrijpend verbouwd. Voor het eerst komt er ook een minaret bij het gebedshuis. Het had voor de hand gelegen als gelovigen met een luidspreker dan zouden worden opgeroepen voor gebed. Maar het moskeebestuur heeft daarvan afgezien.

Volgens Karamat Ali is de sfeer in Nederland er op dit moment niet naar om mensen tegen de schenen te schoppen. "We zitten al vijftien jaar in een woonwijk en hebben nooit last gehad. Maar als je een geluidsinstallatie gaat gebruiken is dat koren op de molen van mensen die Geert Wilders en Ayaan Hirsi Ali steunen."

De moskeebestuurder verwacht dat de verbouwing van de moskee anderhalf jaar gaat duren. Daarna beginnen de oproepen via lichtsignalen. Dat gebeurt dan vijfmaal per dag met een signaal in het puntje van de minaret. Volgens Karamat Ali ondervinden omwonenden hier geen hinder van. "Het is spijtig dat we onze gelovigen niet via een luidspreker kunnen bereiken, maar het is niet anders."

GEWELDIG ! .. Geert heeft zijn eerste succesje al binnen ...
pi_25110860
De moskee geeft toe aan extreem-rechtse terreur.
pi_25111032
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 11:44 schreef Koos Voos het volgende:
HOOFDDORP - De moskee Ar-Rahman in Hoofddorp gaat de gelovigen met lichtsignalen oproepen tot gebed, in plaats van met elektronisch versterkt gezang. Volgens moskeebestuurder D. Karamat Ali is hiervoor gekozen "om de lieve vrede met onze buren te bewaren".

De moskee wordt binnenkort ingrijpend verbouwd. Voor het eerst komt er ook een minaret bij het gebedshuis. Het had voor de hand gelegen als gelovigen met een luidspreker dan zouden worden opgeroepen voor gebed. Maar het moskeebestuur heeft daarvan afgezien.

Volgens Karamat Ali is de sfeer in Nederland er op dit moment niet naar om mensen tegen de schenen te schoppen. "We zitten al vijftien jaar in een woonwijk en hebben nooit last gehad. Maar als je een geluidsinstallatie gaat gebruiken is dat koren op de molen van mensen die Geert Wilders en Ayaan Hirsi Ali steunen."

De moskeebestuurder verwacht dat de verbouwing van de moskee anderhalf jaar gaat duren. Daarna beginnen de oproepen via lichtsignalen. Dat gebeurt dan vijfmaal per dag met een signaal in het puntje van de minaret. Volgens Karamat Ali ondervinden omwonenden hier geen hinder van. "Het is spijtig dat we onze gelovigen niet via een luidspreker kunnen bereiken, maar het is niet anders."

quote:
in plaats van met elektronisch versterkt gezang
?

Ik wist niet eens dat dat mocht? Valt dat niet onder regelrechte geluidsoverlast?

Dus als ik in m'n tuin een stereo plaats mag ik legaal de hele dag christelijke liederen draaien op de maximale volume? Niet dat ik christelijk ben btw.
pi_25111149
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 01:09 schreef du_ke het volgende:
*du_ke flikkert een ieder die nog bier moet hebben en lekkere koude jupiler toe.
* DoG ziet allemaal lauwe jupilers liggen en trekt zijn kelnersmes om ze te nuttigen voordat ie weer richting Ahoy kruipt en draait wat Ice-T

Mogguh
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_25111246
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 11:57 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

?

Ik wist niet eens dat dat mocht? Valt dat niet onder regelrechte geluidsoverlast?

Dus als ik in m'n tuin een stereo plaats mag ik legaal de hele dag christelijke liederen draaien op de maximale volume? Niet dat ik christelijk ben btw.
Lezen Berends.. ipv geluidsoverlast te veroorzaken gaan ze nu, om de lieve vrede te bewaren, de gelovigen oproepen met lichtsignalen.

Vette lasers zeg maar .. zal Schiphol wel niet zo blij mee zijn.
pi_25111522
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 11:44 schreef Koos Voos het volgende:

Nee, je verplaatst het probleem. Die gelovigen maken maar gebruik van een horloge. Dat is goed genoeg, Een schreeuwinstallatie of een paar schijnwerpers is dus niet nodig.
pi_25111788
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:25 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Nee, je verplaatst het probleem. Die gelovigen maken maar gebruik van een horloge. Dat is goed genoeg, Een schreeuwinstallatie of een paar schijnwerpers is dus niet nodig.
Precies, achterlijke moslims weer.
pi_25111809
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:25 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

afbreken had beter geweest.. alles op zijn tijd..
pi_25113044
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:49 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

fuckin' hell, buit snoop dog de oorlog in Vietnam dan ook al uit?
Als al die gasten zo zijn, dan verbaast het me totaal niet dat ze bij bosjes worden neergeschoten..

Snoop dog komt uit Compton waar hij Gin & Juice dronk met Dré dacht ik altijd .....
D' oh. Dre komt uit Compton, Snoop komt uit Long Beach. Vandaag ook LBGC, Long Beach Gangsta Crips.
Waarom moet ik jou voorlichten over tegenculturen?
pi_25114824
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 09:55 schreef George-Butters het volgende:

[..]

De wet van de Bestuurlijke drukte
geschreven door A.C.J. De Leeuw
Ik heb het hier nog wel ergens liggen denk ik.
Wel een geinig boekie
Ik moest het laatst ook ergens voor kennen .

Maar dan stond het in een ander boekje ge:integreerd .

Maar het idee er achter is best aardig inderdaad .
pi_25114839
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

* DoG ziet allemaal lauwe jupilers liggen en trekt zijn kelnersmes om ze te nuttigen voordat ie weer richting Ahoy kruipt en draait wat Ice-T

Mogguh
Middag !

Je was er mooi op tijd bij .
pi_25114902
.
  woensdag 16 februari 2005 @ 18:49:08 #137
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25115155
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 14:41 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

D' oh. Dre komt uit Compton, Snoop komt uit Long Beach. Vandaag ook LBGC, Long Beach Gangsta Crips.
Waarom moet ik jou voorlichten over tegenculturen?
Omdat ik nog nooit een prettige gedachte heb gehad bij klaplopers als Ice-cube, Xzibit, dr. Dre, NWA, en al die anderen. Ze praat-rappen alleen maar over bezit en territoriale driften. Wat kan mij het boeien dat de westside een probleem heeft met de east-side.

Onderwijs me gerust als je het nodig vindt om een en ander te verduidelijken
pi_25115293
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 18:49 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Omdat ik nog nooit een prettige gedachte heb gehad bij klaplopers als Ice-cube, Xzibit, dr. Dre, NWA, en al die anderen. Ze praat-rappen alleen maar over bezit en territoriale driften. Wat kan mij het boeien dat de westside een probleem heeft met de east-side.

Onderwijs me gerust als je het nodig vindt om een en ander te verduidelijken
Welnee, je weet meer dan genoeg zo te zien.
  woensdag 16 februari 2005 @ 19:02:27 #139
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25115327
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 19:00 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Welnee, je weet meer dan genoeg zo te zien.
Ach.. Amerikanen...

Heb je dit trouwens al gezien?

Onduidelijk is of er nu wel of geen Amerikaanse kernwapens op vliegbasis Volkel, bij Eindhoven, liggen. De meeste politici zwijgen, Bert Koenders (PvdA) pleit voor openheid. Wat ziet u het liefst gebeuren?

A. Of er Amerikaanse kernwapens in Nederland liggen moet een geheim blijven

B. Ik wil weten of er kernwapens liggen, waar ze liggen en hoeveel het er zijn

C. Eventuele kernwapens moeten onmiddellijk verwijderd worden

D. Het is aan de regering om te beslissen wat het beste is voor de bevolking
pi_25115400
Ach dat ze er liggen en tot 15 jaar terug zeker ook in Havelte is oud nieuws natuurlijk.
En dat er nooit openheid over komt lijkt me ook duidelijk.
  woensdag 16 februari 2005 @ 19:12:38 #141
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_25115456
Van een ander forum geplukt:
quote:
Amazon.com
John Perkins started and stopped writing Confessions of an Economic Hit Man four times over 20 years. He says he was threatened and bribed in an effort to kill the project, but after 9/11 he finally decided to go through with this expose of his former professional life. Perkins, a former chief economist at Boston strategic-consulting firm Chas. T. Main, says he was an "economic hit man" for 10 years, helping U.S. intelligence agencies and multinationals cajole and blackmail foreign leaders into serving U.S. foreign policy and awarding lucrative contracts to American business. "Economic hit men (EHMs) are highly paid professionals who cheat countries around the globe out of trillions of dollars," Perkins writes. Confessions of an Economic Hit Man is an extraordinary and gripping tale of intrigue and dark machinations. Think John Le Carré, except it's a true story.
Perkins writes that his economic projections cooked the books Enron-style to convince foreign governments to accept billions of dollars of loans from the World Bank and other institutions to build dams, airports, electric grids, and other infrastructure he knew they couldn't afford. The loans were given on condition that construction and engineering contracts went to U.S. companies. Often, the money would simply be transferred from one bank account in Washington, D.C., to another one in New York or San Francisco. The deals were smoothed over with bribes for foreign officials, but it was the taxpayers in the foreign countries who had to pay back the loans. When their governments couldn't do so, as was often the case, the U.S. or its henchmen at the World Bank or International Monetary Fund would step in and essentially place the country in trusteeship, dictating everything from its spending budget to security agreements and even its United Nations votes. It was, Perkins writes, a clever way for the U.S. to expand its "empire" at the expense of Third World citizens. While at times he seems a little overly focused on conspiracies, perhaps that's not surprising considering the life he's led. --Alex Roslin

Product Description:
Confessions of an Economic Hit Man reveals a game that, according to John Perkins, is "as old as Empire" but has taken on new and terrifying dimensions in an era of globalization. And Perkins should know. For many years he worked for an international consulting firm where his main job was to convince LDCs (less developed countries) around the world to accept multibillion-dollar loans for infrastructure projects and to see to it that most of this money ended up at Halliburton, Bechtel, Brown and Root, and other United States engineering and construction companies. This book, which many people warned Perkins not to write, is a blistering attack on a little-known phenomenon that has had dire consequences on both the victimized countries and the U.S.
  woensdag 16 februari 2005 @ 19:23:24 #142
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25115565
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 19:06 schreef du_ke het volgende:
Ach dat ze er liggen en tot 15 jaar terug zeker ook in Havelte is oud nieuws natuurlijk.
En dat er nooit openheid over komt lijkt me ook duidelijk.
En dan te bedenken dat Lubbers geeneens dol op Amerika was...
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2005 @ 20:13:06 #143
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25116201
Oi
pi_25117209
Rocky goed
Drago slecht
pi_25117314
Spieren goed,
Hersens slecht.
  † In Memoriam † woensdag 16 februari 2005 @ 22:10:14 #146
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25117494
Wormen.

Maden.

Strontvlieg.

Oi oi
  woensdag 16 februari 2005 @ 23:24:45 #147
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25118488
I must brrreak you
pi_25119264
quote:

Destiny's Child heeft opeens een lied over kansloze straatnegers die hun voorkeur zouden genieten,
neem het ze niet kwalijk, die meisjes hebben het zo druk met het roepen hoe onafhankelijk ze wel niet zijn de hele dag door
  donderdag 17 februari 2005 @ 00:21:29 #149
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25119618
quote:

[..]

ja, tuurlijk, het zijn toch gristenen. Er over praten mag altijd..
pi_25120056
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:59 schreef du_ke het volgende:
Spieren goed,
Hersens slecht.
Het nieuwe jargon van DWARS?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: