Ik las het te snel. Eminem is nog redelijk origineel, heeft al redelijk wat hits gescoord. Kun je van die andere pimps niet zeggen. Whiggers beat niggers.quote:
Ik doe ook nog huiswerk.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Daarom postte ik al eerder een statement over Ali B. .. je wordt traag, Sizzler
Hopelijk leeft hij bij Babi Yar op een dieet van gras om het af te leren de Holocaust te bagatelliseren.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:26 schreef Drugshond het volgende:
BSB moet dit ook opgevallen zijn.....waar spookt die UNA-bomber ergens rond ?!
Dat zo'n figuur nog niet opgepakt is door de aivd.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hopelijk leeft hij bij Babi Yar op een dieet van gras om het af te leren de Holocaust te bagatelliseren.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[Hopelijk leeft hij bij Babi Yar op een dieet van gras om het af te leren de Holocaust te bagatelliseren.
Zal wel meevallen.... in real life is het een nette gozert. Geen opmerkingen daarover. Maar het blijft een "die hard" visionair ....dat wel..quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat zo'n figuur nog niet opgepakt is door de aivd.
Dat is nu juist de crux. Er zijn nog veel meer van dat soort gasten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zal wel meevallen.... in real life is het een nette gozert. Geen opmerkingen daarover. Maar het blijft een "die hard" visionair ....dat wel..
Net als de vele Nederlanders die nu ergens in (= skippyland) wonen (lees : Australie)......... die nu nog steeds hetzelfde meubulair hebben als mijn grootouders en roepen dat ze het mooi vinden...quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat is nu juist de crux. Er zijn nog veel meer van dat soort gasten.
Ja, zoiets.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Net als de vele Nederlanders die nu ergens in (= skippyland) wonen (lees : Australie)......... die nu nog steeds hetzelfde meubulair hebben als mijn grootouders en roepen dat ze het mooi vinden...![]()
Ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkelt zonder centrale overheid.quote:Economic Forum about Awdal, an autonomous
country within the Republic of Somaliland.
Sponsored by Awdal Roads Company
http://www.Awdal.com/
Yup, ik zit dus wat fora door te spitten hierover. Uiteraard kom je dan terecht bij anarchisten en toevalligerwijze (ja, echt waar) bij de anarcho-kapitalisten.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:04 schreef du_ke het volgende:
Ja goede vraag inderdaad.
Staatsvormingsprocessen zijn normaal gesproken natuurlijk lastig te bestuderen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:52 schreef du_ke het volgende:
Dag maffe xenofobe gristelijke allochtoon!
Die links werken dus niet meer na deze flame als antwoord op de uitnodiging van de wereldbank:quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Laat ik eens kijken waar de links die in dat bericht staan over gaan.
Theoretisch is er geen reden waarom gemeenschappen zelf geen onderwijs kunnen opzetten. Voor wegen al helemaal niet; vroeger waren er vele tolwegen waarbij er afgerekend werd op de belasting van het voertuig ten opzichte van de weg. Tegenwoordig zou dat dus gebeuren in de zin van belasting van het voertuig tov de weg en evt de vervuiling, dat zou je toch aan moeten sprekenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:17 schreef du_ke het volgende:
Tja maar voor de lange termijn lijken me staten wel strikt noodzakelijk. al is het maar voor b.v. zaken als onderhoud van de infrastructuur en het verzorgen van onderwijs.
Die hebben nog heel wat werk te verzetten in S.A. en Iran.quote:Universiteit Vaticaan biedt exorcistencursus
Uitgegeven: 17 februari 2005 20:46
LONDEN - Aan de universiteit van het Vaticaan is donderdag de eerste cursus van start gegaan voor exorcisten, rooms-katholieke priesters die kwade geesten uitbannen bij bezetenen.
De cursus in het prestigieuze Atheneum Pontificium Regina Apostolorum omvat lessen in de geschiedenis van satanisme (duivelverering) en de context ervan in de bijbel. Ook lessen psychologie en recht maken deel uit van de opleiding, die is voorbehouden aan priesters en theologiestudenten. De lessen moeten de cursisten onder meer leren echte gevallen van bezetenheid te onderscheiden van geestesziektes.
In Italië bestaat grote verontrustheid over de invloed van satanische sekten, vooral op jongeren en anderen die daar ontvankelijk voor zijn. Er zijn al ongeveer vierhonderd exorcisten in Italië werkzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |