abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 februari 2005 @ 15:50:22 #1
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_25086929

quote:
insidegamer

Sinds vier jaar domineert Konami de voetbalspellenmarkt. PES biedt de speler totale vrijheid, laat het realisme overheersen en laat spelers voetbal beleven zoals het hoort te zijn. Met Pro Evolution Soccer 3 werd niet alleen een wederom verbeterd spel neergezet, maar kwamen de verkoopcijfers ook omhoog gekropen. Helaas konden we als fanatieke spelers wel wat foutjes ontdekken. Zo werkte de handsbal frustrerend, werd de voordeelregel niet goed toegepast en was de controle over spelers nog steeds niet helemaal perfect. Daarnaast kampte PES met het probleem dat het weinig tot geen licenties had (zo waren de clubnamen niet echt) en daardoor de massa niet aan kon spreken. Met het onlangs uitgebrachte Pro Evolution Soccer 4 voor de PlayStation 2 zijn deze foutjes zo goed als verdwenen.

Konami heeft wederom een goed spel neergezet, al zullen de verschillen niet al te groot zijn. Dat is dan ook waar we ons op willen richten. Wat is er zoal veranderd aan het nieuwste deel uit de PES-serie en zijn dit echte verbeteringen of juist niet? Technisch beter Zoals elk jaar heeft de serie weer een visuele optater gekregen. De stadions zijn mooier, er zijn meer verschillende soorten velden en de shirtjes zijn gedetailleerder. Daar blijft het echter niet bij, gelukkig. Zo valt gelijk op dat er aan de animaties gewerkt is. Spelers bewegen realistischer, vallen mooier en appelleren zoals ze dat in het echt doen. Vooral bij overtredingen vallen de verbeteringen op; een speler wordt niet meer steeds op dezelfde manier neergehaald, maar kan op diverse manieren struikelen en vallen. Bovendien kan er in het daaropvolgende tussenfilmpje een opstootje ontstaan of moet de speler van het veld gedragen worden voor een blessurebehandeling. Na deze behandeling kan hij overigens vaak gewoon weer mee doen. Een andere toevoeging is het feit dat de scheidsrechter op het veld meeloopt. Dit is niet van belang voor de speelbaarheid, maar maakt het geheel wel weer realistischer. Deze scheidsrechter past ditmaal op de juiste manier de voordeelregel toe en de handsbal is gelukkig zo goed als verdwenen. Ook de nieuw gekochte licenties werken trouwens aan dit realisme mee. De Italiaanse, Spaanse en Nederlandse competities zijn in z'n geheel te spelen. De andere clubteams hebben nog geen echte clubnamen, maar bevatten grotendeels wel echt bestaande spelers. Enkele landenteams, waaronder het Nederlands elftal, moeten het nog doen zonder echte namen. Meer diepgang Toch zijn de bovenstaande toevoegingen niet genoeg om elk jaar de aanschaf van een nieuwe versie te rechtvaardigen.

Als geen ander begrijpt Konami dit en ze hebben dan ook flink gesleuteld aan wat andere aspecten. Zo heeft het passingsysteem meer diepgang gekregen. Door tegenwoordig kort op de passingknop te drukken, speelt de speler de bal naar een speler die dichtbij staat. Wordt deze knop echter langer ingedrukt, dan wordt geprobeerd een speler te bereiken die veel verder weg staat. Hierdoor is het mogelijk meer variatie in het aanvalsspel te leggen. Zeker als we bedenken dat de steekpass ook wat makkelijker te hanteren is; spelers lijken meer gevoel in de bal te kunnen leggen. Dat is dan ook het grootste verschil met de voorgangers. De bal rolt niet meer over een vast pad en reageert realistischer op het veld (en de weerseffecten) en tussenkomst van spelers. Schiet bijvoorbeeld na een hoekschop van afstand op doel en zie hoe realistisch de scrimmage is. Sowieso is het schieten van afstand wat leuker geworden. De bal zal minder snel hoog gaan en bijvoorbeeld iets eerder naast het doel verdwijnen. Hetzelfde geldt voor vrije trappen, die ook met een aangever genomen kunnen worden. Deze aangever kan de bal opzij leggen en de nemer kan vervolgens schieten. Deze methode kan voor echte kanonskogels zorgen en is bovendien erg leuk om te zien.

Verder is het mogelijk juist de aangever onverwachts uit de draai op doel te laten schieten, al heeft mij dit persoonlijk nog weinig succes opgeleverd. Betere balans Start een bekerronde op in de vorige delen en je komt tot de conclusie dat de op papier slechte teams aardig ver kunnen komen en dat de topteams soms alles verliezen. Dat was vrij irritant, want zo kwam je in enkele belangrijke wedstrijden nogal eens tegen Slowakije of wat voor land dan ook te staan. Hier is ook verandering in gebracht. Kwalitatief goede teams zullen meer de aanval kiezen of in ieder geval dodelijker zijn voor de goal dan de wat mindere teams. Deze kiezen voornamelijk de verdediging en proberen met wat slappe counters schade toe te brengen. Dat komt enigszins ook omdat goede spelers meer in het voordeel zijn in PES4. Een snelle aanvaller kon in de vorige delen tijdens een sprint met de bal aan de voet gewoon nog ingehaald worden door een langzame verdediger. Dat is niet meer. Als Henry een langzame speler heeft gepasseerd, krijgt die verdediger negen van de tien keer geen tweede kans meer. De bedoeling is dus om tactisch goed te gaan staan en niet te snel te happen. De tegenstanders denken hieraan en dat maakt het lastiger om individuele acties uit te voeren. De sleutel tot succes is dan ook het snel rond laten gaan van de bal en met veel variatie de verdediging van de tegenstander pijn doen. Net als in het echt dus. Perfect? En dan begint langzaam het cijfer 10; in je hoofd rond te spoken.
Is Pro Evolution Soccer 4 eigenlijk niet zo goed dat het een perfecte score verdient? Nee, dat dus helaas nog niet. De PlayStation 2-versie kampt allereerst met enkele technische problemen. De slowdown tijdens corners en enkele vrije trappen is storend, de laadtijden zijn minder lang maar nog steeds alles behalve kort, het commentaar is vrijwel niet verbeterd en er ontbreekt nog steeds een online mogelijkheid. Verder zijn de keepers wel wat zekerder geworden op schoten, reageren ze realistischer (de animaties zijn ook mooier), maar halen ze nog steeds klungelachtige fratsen uit zoals bij een 1 tegen 1 -situatie wel uitkomen en vervolgens niet op de bal duiken.

De Xbox-versie kan volgende maand heel wat van die zaakjes nog verbeteren en bevat wel die online optie. Of die controller echter geschikt is, moet ook nog maar blijken. Conclusie Pro Evolution Soccer 4 doet bijna alles goed. Het speelt geweldig, het heeft enkele foutjes uit het vorige deel verbeterd en ook nog eens wat onverwachte zaken sterk verbeterd. Het is jammer dat Konami de online mogelijkheden niet op de PlayStation 2 kon realiseren, maar voor de rest hebben we echt totaal niets te klagen. We geven bij InsideGamer geen cijfers achter de komma. Zouden we dat wel doen, dan had PES4 waarschijnlijk ongeveer nog zeven tienden extra gekregen. Iedereen met ook maar een beetje interesse in voetbal of voetbalspellen kan deze titel met de ogen dicht aanschaffen!
Openingspost is door D_K geschreven en hier te vinden: http://www.regamez.nl/ralala

Link naar deeltje 7: http://forum.fok.nl/topic/656329

[ Bericht 2% gewijzigd door jpg97 op 14-02-2005 20:48:18 ]
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 14 februari 2005 @ 15:54:14 #2
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_25086974
Boeschoten! vanavond nog een potje?
PieAir
pi_25087027
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:54 schreef jpg97 het volgende:
Boeschoten! vanavond nog een potje?
Fijn leesbare OP
Maar ik denk dat ik vanavond wel online ben ja, dan zullen we nog eens een potje doen....!!!!!
Ga wel voetbal insite kijken denk ik !!!
pi_25087136
Is die Max Driver voor de Xbox nu al een beetje goed te verkrijgen in Nederland?
X
X
X
  maandag 14 februari 2005 @ 16:25:01 #5
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_25087205
Ja de OP verander ik straks nog ik zit nu op het werk en daar heb ik niet zo heeeel veel tijd maar ik maak er iets moois van!
PieAir
pi_25088815
Ondertussen ben ik alweer overgestapt naar Winning Eleven 8 International...

Sommigen zeggen dat het geen reet uitmaakt, sommigen zweren bij WE8I ten opzichte van PES4. Meest gehoorde voordeel is dat de gameplay wat beter is... 'smooth' is een veel voorkomend woord wat dat betreft. Hier kun je een discussie over WE8I volgen en oordeel zelf.

The Wolf heeft zijn briljante patch al weer omgezet voor WE8I en hij is al te downloaden van FileFront. Aanrader!

The Wolf FM2005 Evolution Patch - WE8I PC :: inhoud patch
Part 1 || Part 2 || Part 3 || Part 4 || Part 5 || Part 6 || Part 7 || Part 8

Update patch 1 :: inhoud patch
Download (je moet bovenstaande patch uiteraard al hebben)

WE8I is verkrijgbaar voor PS2, Xbox en PC... Game one!
.
pi_25088924
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:49 schreef Tackleberry het volgende:
Ondertussen ben ik alweer overgestapt naar Winning Eleven 8 International...

Sommigen zeggen dat het geen reet uitmaakt, sommigen zweren bij WE8I ten opzichte van PES4. Meest gehoorde voordeel is dat de gameplay wat beter is... 'smooth' is een veel voorkomend woord wat dat betreft. Hier kun je een discussie over WE8I volgen en oordeel zelf.

The Wolf heeft zijn briljante patch al weer omgezet voor WE8I en hij is al te downloaden van FileFront. Aanrader!

The Wolf FM2005 Evolution Patch - WE8I PC :: inhoud patch
Part 1 || Part 2 || Part 3 || Part 4 || Part 5 || Part 6 || Part 7 || Part 8

Update patch 1 :: inhoud patch
Download (je moet bovenstaande patch uiteraard al hebben)

[afbeelding] [afbeelding]

WE8I is verkrijgbaar voor PS2, Xbox en PC... Game one!
Huh, ik dacht altijd dat het dezelfde spellen waren, alleen licentie anders, en dat WE in Amerika en Japan kwam, en PES in Europa.
Verkeerd begrepen dus?
pi_25089808
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:56 schreef Markster het volgende:
Huh, ik dacht altijd dat het dezelfde spellen waren, alleen licentie anders, en dat WE in Amerika en Japan kwam, en PES in Europa.
Verkeerd begrepen dus?
Ik heb PES3 nooit gespeeld, maar ik heb altijd gehoord dat WE7I beter was qua gameplay. Voor zover ik het weet gaat hetzelfde op voor PES4 en WE8I...

Qua licenties lijkt WE8I hetzelfde te zijn als PES4, maar ik heb maar één of twee keer met de 'originele teams' van WE8I gespeeld...
.
pi_25091264
WE8 kwam toch ook naar de DS?
  maandag 14 februari 2005 @ 23:45:05 #10
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_25092689
Ik snap die mensen niet die potjes van 5 minuten spelen
Een keer met je ogen knipperen en de eerste helft is al voorbij
Maar goed, vandaag weer de nodige potjes gewonnen
PieAir
pi_25093409
quote:
Op maandag 14 februari 2005 23:45 schreef jpg97 het volgende:
Ik snap die mensen niet die potjes van 5 minuten spelen
Een keer met je ogen knipperen en de eerste helft is al voorbij
Maar goed, vandaag weer de nodige potjes gewonnen
Nou .. omdat er veel kansloze spelers zijn .. en ik geen zin heb om 10 minuten te spelen tegen een waardeloze tegenstander terwijl ik in 5 minuten 4-0 win ofzo..

Als de tegenstander wat beter is .. verander ik het naar 10 minuten ..
If you can't stand the heat ... stay the f*ck out the kitchen
XBox Live Gamertag: Pauche ..... Halo 2 + PES 4 aanwezig
pi_25095602
wij spelen hier altijd potjes van 15 min lekker spannend
  dinsdag 15 februari 2005 @ 09:26:54 #13
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_25096427
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 00:21 schreef Paulsergio het volgende:

[..]

Nou .. omdat er veel kansloze spelers zijn .. en ik geen zin heb om 10 minuten te spelen tegen een waardeloze tegenstander terwijl ik in 5 minuten 4-0 win ofzo..

Als de tegenstander wat beter is .. verander ik het naar 10 minuten ..
Tja... beetje jammer om er zo over te denken. Als je 5 minuten speelt dan geef je zo'n speler ook niet veel kans om terug in de wedstrijd te komen en ik vind zelf dat het spel een stuk "sneller" speelt op 5 minuten dan op bijvoorbeeld 10 minuten.

Anyway, wil er iemand dan een potje van 10 minuten spelen tegen deze "kansloze speler" vanavond?
PieAir
pi_25096472
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 09:26 schreef jpg97 het volgende:

[..]
ik vind zelf dat het spel een stuk "sneller" speelt op 5 minuten dan op bijvoorbeeld 10 minuten.

Ik dacht dat ik de enige was!
pi_25099923
Ja ik begrijp ook niet dat mensen na 1 pot weglopen..:S.. IK speel soms 5 min of ik moet weten tegen wie ik speel dan speel ik 10 min.. en dan ben ik het met Pauche eens
Dick Scheringa over van Geel ''We hebben de slag verloren maar niet de oorlog''
  dinsdag 15 februari 2005 @ 14:14:40 #16
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_25100262
Ja gisteren moest ik gaan slapen na dat potje ( had al de hele tijd NBA online gedaan ), maar ik begrijp dat je revanche wilt Agi ?
PieAir
pi_25100306
Ik speel gewoon altijd tegen dezelfde (RK) we zijn vrijwel even goed en meestal wordt het 2-1 2-0 0-1 0-3 en dat soort scores, heel erg leuk dus, en we spelen meestal 10min, soms 15.
pi_25101318
tvptjuh
  dinsdag 15 februari 2005 @ 15:52:23 #19
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25101534
Ik hou ook niet van potjes van 5 minuten. Ik ben meestal degene die als eerste achter komt (op de een of andere manier, wat ik ook probeer) en dan langzaam maar zeker in het spel kom. Misschien omdat ik altijd m'n eigen spel probeer te spelen en wat tijd nodig heb om de beste manier te vinden om dat uit te voeren. Geef mij maar gewoon de standaard 10 minuten. Wanneer ik dan eens tegen een tegenstander speel die ik met 8-0 kan inmaken, dan vind ik dat alleen maar leuk. Wie weet quit 'ie dan toch wel snel en gaat de overwinning alsnog naar mij. Boeiend om die vijf minuutjes extra dan te moeten spelen. Aan veel scoren kan je ook lol beleven.
  woensdag 16 februari 2005 @ 13:09:01 #20
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_25112228
Ja precies Twi.
Ik heb altijd het idee dat mensen die 5 minuten spelen zo snel mogelijk zo veel mogelijk punten willen halen zodat ze snel een hoge ranking krijgen ofzo. Ik zie er de lol niet van in in elk geval.
PieAir
pi_25118280
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 13:09 schreef jpg97 het volgende:
Ja precies Twi.
Ik heb altijd het idee dat mensen die 5 minuten spelen zo snel mogelijk zo veel mogelijk punten willen halen zodat ze snel een hoge ranking krijgen ofzo. Ik zie er de lol niet van in in elk geval.
Standaard staat bij mij de speeltijd op 10 minuten, daarin wordt meestal wel duidelijk wat de krachtsverhoudingen zijn... 15 minuten is voor mijn gevoel alleen interessant als je écht aan elkaar gewaagd bent.
.
  donderdag 17 februari 2005 @ 09:48:04 #22
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_25122890
Ik ben bang dat ik de komende tijd niet zoveel ga voetballen... ik heb Outlaw Golf 2 op xbox live ontdekt
PieAir
pi_25124800
In het artikeltje bovenaan staat dat in PES3 de voordeelregel niet goed werd toegepast. Ik vind dat ook bij het 4e deel. Maar bon, dat is maar een klein schoonheidsfoutje in een verder bijna perfect spel.
UUUUUUUUREN en uren kan ik het blijven spelen )
pi_25127349
Iemand zin in een potje nu? Ik ben nu online... gamertag is Gerard Lopez voor wie het nog niet wist!
  donderdag 17 februari 2005 @ 14:22:31 #25
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_25127554
Ik heb je een friend request gestuurd Gerard Lopez
PieAir
pi_25127635
Ik hou het toch bij fifa
  donderdag 17 februari 2005 @ 14:34:08 #27
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_25127738
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 14:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hou het toch bij fifa
Kut voor je
Ik ben inmiddels overleden
pi_25127868
Ja Sorry.... ga NU pas online
pi_25129336
Ok... ff 4 potjes gespeeld zonet.

Eerste potje stond ik 2-1 achter kwartier voor tijd.... toch nog in 3-2 winst omgebogen
Daarna 3 potjes tegen een ander persoon (Engelse beginneling). Eerste potje slecht gespeeld en slechts 2-1 gewonnen, daarna stukken beter en 4-1 en tenslotte heb ik 'm in de pan gehakt met 7-0 (4 penalties )

Maar 1 vraagje:
- Als ik een match create en iemand biedt zich aan en ik accepteer het, en vervolgens sign ik meteen out zoner 1 seconde te spelen... telt dit als verlies in je stats
Maar ik wil graag alleen tegen mensen met voice spelen en als ik merk dat iemand geen voice heeft dan sign ik meteen out.
Is er geen manier om in te stellen dat je alleen tegen mensen met voice speelt?
  vrijdag 18 februari 2005 @ 00:13:37 #30
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_25136938
quote:
[Is er geen manier om in te stellen dat je alleen tegen mensen met voice speelt?
Neen, maar ik speel meestal wel met de headset aangsloten maar het knopje op mute. Eerst scoren dan lullen
PieAir
  vrijdag 18 februari 2005 @ 12:51:17 #31
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25143536
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 14:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hou het toch bij fifa
Erg jammer, je mist een pareltje van een game
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_25143785
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 12:51 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Erg jammer, je mist een pareltje van een game
Fifa vind ik toch iets leuker.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 13:40:40 #33
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_25144253
Ga dan maar fijn naar een fifa topic je komt hier gewoon PES Bashen met onwaarheden

Fifaarsch... 'nuff said
PieAir
  vrijdag 18 februari 2005 @ 13:51:02 #34
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25144384
FIFA is ook een goede game, maar op de een of andere manier durf ik de 2005 demo er niet meer in te doen na tientallen uren PES4.
pi_25144510
weet iemand een site waar ik info kan vinden over toernooien in Europa?
wil een keer meedoen aan zo'n toernooi om mijn niveau een beetje te vergelijken met die gasten daar......
pi_25146015
www.proballer.nl - ben je al te laat voor
www.pesgroningen.nl - maar het is wel, hoe verrassend, in Groningen
pi_25147509
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 13:06 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Fifa vind ik toch iets leuker.
medelijden heeft enzo
pi_25147653
Duits commentaar
pi_25148790
Ik heb al vele wedstrijden gespeeld uiteraard 10 min per helft. Ik speel altijd tegen kameraad op 1 pc een met toetsenbord en andere met gamepad. Maar we ergen ons mateloos aan 2 dingen. Het ergste dat de computer de spelers wisselt als je de verdedigende partij bent. Dan loop naar de bal en veranderd hij naar een ander waar door die de beweging maar die je voor de andere speler gaf. Dus de andere kan zo door lopen en het tweede is dat spelers niet altijd in de bal lopen.

Kan je dat automatisch wisselen ook uitzetten?
  vrijdag 18 februari 2005 @ 18:41:54 #40
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25148850
Niet online, wat heel erg storend is. Offline wel, dan moet je bij de player settings geloof ik met de linkertrigger de setting op "Manual" zetten. En dan bepaal je zelf wanneer je switched.

Online is dit meestal de grootste reden van tegendoelpunten uit niet-standaard situaties
pi_25148923
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:41 schreef twi het volgende:
Niet online, wat heel erg storend is. Offline wel, dan moet je bij de player settings geloof ik met de linkertrigger de setting op "Manual" zetten. En dan bepaal je zelf wanneer je switched.

Online is dit meestal de grootste reden van tegendoelpunten uit niet-standaard situaties
idd dat heb ik ook altijd , en dat penatie schieten begrijop ik niet helemaal
dat ding luistert gewoon niet naar mij , als ik bv links wil schieten schiet hij rechts
  vrijdag 18 februari 2005 @ 18:57:46 #42
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25149048
Dat kan ik me niet voorstellen. Ik heb wel dat de bal wel eens door het midden gaat, omdat ik het pookje niet helemaal in de hoek durf te drukken uit angst naast te schieten. Laat ik 'm voordat de speler daadwerkelijk schiet los, dan schiet 'ie door het midden.
pi_25149183
tja ik begrijp het ook niet echt , maar volgens mij deed hij het wel goed als ik em op S-AUTO set
pi_25149246
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:41 schreef twi het volgende:

hehe het werkt THNX de eerste irritatie bron minder. Weten jullie misschien dan ook waarom soms spelers niet naar de bal komen. Soms doen ze dit wel en soms niet ook al duw je pook richting bal.
pi_25149292
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 19:08 schreef MasterMido het volgende:

[..]

hehe het werkt THNX de eerste irritatie bron minder. Weten jullie misschien dan ook waarom soms spelers niet naar de bal komen. Soms doen ze dit wel en soms niet ook al duw je pook richting bal.
Even op x drukken dan rent hij er naar toe, of gebruik super cancel, R1+R2, kan je erg leuke dingen mee doen als je dat even door hebt.
pi_25151084
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:27 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

medelijden heeft enzo
ik niet
pi_25151153
Mensen die nog geen wins achter hun naam hebben kunnen mij altijd toevoegen

Gamertag is: Darkzell NL
pi_25154616
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 19:11 schreef VoreG het volgende:

[..]

Even op x drukken dan rent hij er naar toe, of gebruik super cancel, R1+R2, kan je erg leuke dingen mee doen als je dat even door hebt.
X is pasen toch? hij rende er niet naar toe. Of komt door dat ik wisselen van speler nu op manual heb staan?
pi_25176695
kan je er ook voor zorgen dat je voorzet bij de eerste paal komt?
pi_25176810
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
2x op voorzetten drukken, 3x is een voorzet over de grond
  zondag 20 februari 2005 @ 13:32:31 #51
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25177697
Zorgt er niet specifiek voor dat 'ie bij de 1e paal komt, soms maakt 'ie dan nog een lange harde zwiep waardoor 'ie bij de 2e paal komt. Vooral wanneer je 'm geeft bij volle snelheid. Althans, bij mij dan
pi_25177715
quote:
Op zondag 20 februari 2005 13:32 schreef twi het volgende:
Zorgt er niet specifiek voor dat 'ie bij de 1e paal komt, soms maakt 'ie dan nog een lange harde zwiep waardoor 'ie bij de 2e paal komt. Vooral wanneer je 'm geeft bij volle snelheid. Althans, bij mij dan
Maar je kopt em dan wel heerlijk hard binnen
pi_25178841
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je stick tijdens het geven van de voorzet in de richting van de eerste paal houden. Voorzet vanaf boven (stick naar boven), voorzet vanaf beneden (stick naar beneden houden). Eventjes mee oefenene, en dan moet het lukken....
pi_25178849
je zou een voorzet moeten kunnen geven die tussen 1x rondje en 2x rondje zit.

tvp
pi_25191252
Ben trouwens ook met de Master league bezig met Ajax
En echte spelers ja en op 3 sterren
Ik heb me eigenlijk ook nog niet echt verdiept in het spel
Ben wel met Ajax gepromoveerd en het gaat wel goed tussen al de grote clubs in
Sta 4e of zo met maar 2 punten achter op de koploper
Na dit seizoen begin ik opnieuw aan de masterleague op 5 sterren en dan begin ik met die sukkeltjes

Gister ook een wedstrijd waar ik 3 penalty's in kreeg...
1 ging erin 2 gingen er naast
pi_25204081
Even geprobeert met Real te spelen, maar ik krijg het niet voor mekaar om daar iets goeds mee te doen, n weet ik weer waarom ik zo'n hekel aan Real had .
pi_25204278
En waaorm hebben ze gvd Hoyzer in het spel geprogrammeerd
pi_25204427
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 13:51 schreef VoreG het volgende:
En waaorm hebben ze gvd Hoyzer in het spel geprogrammeerd
vandaar al die dubieuze penalties.
pi_25204457
Werkelijk alles had ik tegen in die wedstrijd, ik loop tegen zo'n mannetje aan, overtreding . En ik word ondertussen maar overal onder het gras gestopt...
pi_25296202
Ik kom er net pas achter dat je je al je spelers stukken beter kunt maken door die speciale trainingen als het seizoen afgelopen is!
pi_25298980
quote:
Op maandag 28 februari 2005 11:15 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik kom er net pas achter dat je je al je spelers stukken beter kunt maken door die speciale trainingen als het seizoen afgelopen is!
Inderdaad erg handig dat
pi_25299139
quote:
Op maandag 28 februari 2005 11:15 schreef jimjim1983 het volgende:
aha, dus dat is het.
Ik had dat al eerder gedaan, alleen wist ik niet dat die alleen tussen seizoenen was
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:41:21 #63
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_25361843
Tijdens die 'negotiations' ? Dus daar zijn die voor. Ben trouwens wel Kuyt kwijt geraakt door even verkeer kiezen tijdens die pre-season periode.
Nou doe je het weer!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 13:58:50 #64
92418 BGN
Sunrise
pi_25363273
Ach, Kuyt is toch een matige spits. Gewoon Van der Vaart kopen!

Mijn ML voorhoede: Kezman, Buffel en Van der Vaart
pi_25364017
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 13:58 schreef BGN het volgende:
Ach, Kuyt is toch een matige spits. Gewoon Van der Vaart kopen!

Mijn ML voorhoede: Kezman, Buffel en Van der Vaart
Owen, Cassano en Eto'o
  zaterdag 5 maart 2005 @ 12:05:45 #66
84048 NvM
Nevermind
pi_25378316
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 13:31 schreef VoreG het volgende:
Even geprobeert met Real te spelen, maar ik krijg het niet voor mekaar om daar iets goeds mee te doen, n weet ik weer waarom ik zo'n hekel aan Real had .
Apart, ik speel dus prima met Real Madrid tegen fatsoenlijke teams op 4 sterren, en ze doen precies wat ik wil
  zaterdag 5 maart 2005 @ 12:05:58 #67
84048 NvM
Nevermind
pi_25378320
Driedubbel :S
pi_25378338
Met Real krijg ik die bal maar niet in het net terwijl ik met Arsenal op 6 sterren, met 5-0 of meer win.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 12:07:43 #69
84048 NvM
Nevermind
pi_25378348
Smaak misschien?
  dinsdag 8 maart 2005 @ 14:04:30 #70
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_25426457
kopen? hoe doe je dat?
Nou doe je het weer!
pi_25427384
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 14:04 schreef JooB het volgende:
kopen? hoe doe je dat?
dat kan tijdens de negotiations aan het begin, midden en einde van het seizoen. moet je ff op de kalender kijken of je schuddende handen ziet.
dit kan natuurlijk wel alleen maar in de master league.
pi_25428053
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 15:32 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dat kan tijdens de negotiations aan het begin, midden en einde van het seizoen. moet je ff op de kalender kijken of je schuddende handen ziet.
dit kan natuurlijk wel alleen maar in de master league.
aan het begin toch niet?
pi_25428221
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 16:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

aan het begin toch niet?
nou...ligt eraan hoe je het ziet, het is eigenlijk het begin van het seizoen maar je kan het ook zien als het einde van het seizoen. maar het kan dus eigenlijk alleen tussen 2 seizoenen door en middenin een seizoen.
pi_25485058
Op 9 april is er The Pro Challenge Tournament, voor de echte hardcore PES gamers!
De meeste toppers die niet op Proballer zijn geweest zullen dan wel aanwezig zijn. Het beloofd een super spannende toernooi te gaan worden. Het is echt zo'n underground scene-achtige toernooi en niet commercieel ingesteld. Volgens mij waren de inschrijvingen dan ook bijna binnen 1 week al vol, check anders de website:

www.prochallenge.nl

zaterdag 12 maart 2005 @ 09:38:13 #75
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25486006
Daar kom je nu mee
Nou ja, 9 April kan toch niet. Weet iemand of er ook een toernooi komt van Proballer of iets dergelijks in de zomervakantie?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_25488490
Haha ja sorry, maar volgens mij zou er net voor de zomervakantie (eind juni) weer een Pro Challenge Tournament gehouden worden. In de zomervakantie zelf zullen er weinig toernooien zijn denk ik ivm vakanties?

Check anders regelmatig de website of registreer je daar op de forum, zo wordt je op de hoogte gehouden van de toernooien
pi_25510006
Zijn er wel eens online toernooien, bv. op Fok! door jullie zelf.
Is het anders een ideetje om misschien een datum te prikken.
3x wedstrijden a 10 minuten (evt. incl. ET)= 45 minuten
dan 5 minuten pauze om te checken of je een kwart-, halve
of finale plaats op dit forum.
Op deze manier kan je toch makkelijk een toernooi organiseren met 8 of 16 man!!
Zijn er liefhebbers! Ik ben nog niet goed, maar het idee is leuk.

Gamertag: Johan5324 (invites altijd welkom).
Hell To The Liars
pi_25515295
We hebben wel de online FOK PES Competitie

En bij Prochallenge zie ik alweer het halve deelnemersveld van Proballer staan. Wel dichtbij trouwens :|

En anders check je voor XBOX Live toernooien even www.peslive.nl

[ Bericht 22% gewijzigd door BGN op 15-03-2005 00:51:04 ]
pi_25517633
Gister van mn buurjongen PES4 geleent voor de PC.
De prutser had het boekje er alleen niet bijgedaan.
Voordat ik hem vanavond hierover ga lastig vallen :

Kan iemand mij misschien vertellen welke knoppen wat doen ?
w: rennen of was dat nou e ?
a: schieten had ik gemerkt
d: pass
x: pass

q:?
z:?
e:?
c:?

En weet iemand wat toetsen combo's voor acties enzo ?
Ik heb meerdere deeltjes over PES4 doorgelezen en niet echt concrete antwoorden gevonden.
Ook google bood geen uitkomst

Merci alvast !

Gr
pi_25519251
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 00:44 schreef BGN het volgende:
We hebben wel de online FOK PES Competitie
ja die is helaas een beetje dood.
ik kan ook bijna nooit 's avonds spelen, alleen 's middags
pi_25520011
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 09:35 schreef realbase het volgende:

Merci alvast !

Gr
Button Configuration ook niet?
pi_25520131
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 13:14 schreef VoreG het volgende:

[..]

Button Configuration ook niet?
Nou .. als ik search op PES4 + Button Configuration oid dan vind ie ook niet echt wat.
Je kan in het spel wel je knoppen aanpasen.. maar als je niet precies weet welke knop wat doet "schiet" dat ook niet op ( letterlijk en figuurlijk )
pi_25520480
Ook niet als je even rechtsonderaan op het pijltje naar rechts drukt?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:00:46 #84
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_25521534
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 09:35 schreef realbase het volgende:
Gister van mn buurjongen PES4 geleent voor de PC.
De prutser had het boekje er alleen niet bijgedaan.
Voordat ik hem vanavond hierover ga lastig vallen :

Kan iemand mij misschien vertellen welke knoppen wat doen ?
w: rennen of was dat nou e ?
a: schieten had ik gemerkt
d: pass lang
x: pass kort

q: speler wisselen
z: ?? weet ik zelf niet
e: sprinten
c: ?

En weet iemand wat toetsen combo's voor acties enzo ?
Ik heb meerdere deeltjes over PES4 doorgelezen en niet echt concrete antwoorden gevonden.

Merci alvast !

Gr
Nou doe je het weer!
pi_25526052
1e of 2e Paasdag een leuke dag om te voetballen.
Zijn er liefhebbers
Hell To The Liars
  woensdag 16 maart 2005 @ 00:26:05 #86
109166 doubledribble
Xbox gamertag: Double Dribble
pi_25526204
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 02:41 schreef Michaell het volgende:

Op 9 april is er The Pro Challenge Tournament, voor de echte hardcore PES gamers!
De meeste toppers die niet op Proballer zijn geweest zullen dan wel aanwezig zijn. Het beloofd een super spannende toernooi te gaan worden. Het is echt zo'n underground scene-achtige toernooi en niet commercieel ingesteld. Volgens mij waren de inschrijvingen dan ook bijna binnen 1 week al vol, check anders de website:

www.prochallenge.nl

Een beetje gaar dat je loopt te verkondigen dat de meeste toppers bij prochallenge NIET bij proballer waren geweest....................... Ik snap dat je deelnemers wilt aantrekken, maar betrek hier indirect niet andere toernooien bij, want proballer (1 jaar) en pesgroningen (3.5 jaar) zijn er al langer dan vandaag. Ik ben gewoon bij prochallenge aanwezig mede doordat ik rakeem heb ontmoet bij proballer (voorrondes rotterdam & de finaledag die ik won). Ik val je niet aan maar wilde je hier wel eff op wijzen. Grtn Elite (aka double dribble)

28 maart dreamteam tournament pesgroningen. Meer info op www.pesgroningen.nl. See you soon!
In soccer, pain is temporary... pride is forever
pi_26570714
Iemand een potje tegen mij ?
  zondag 1 mei 2005 @ 16:04:49 #88
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_26642410
iemand een potje spelen?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zondag 1 mei 2005 @ 16:19:09 #89
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_26642731
Met dit weer ?
PieAir
  zondag 1 mei 2005 @ 16:20:37 #90
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_26642773
quote:
Op zondag 1 mei 2005 16:19 schreef jpg97 het volgende:
Met dit weer ?
ja, triest he
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 1 mei 2005 @ 16:35:55 #91
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_26643077
quote:
Op zondag 1 mei 2005 16:20 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

ja, triest he
wat is je live tag?
PieAir
  zondag 1 mei 2005 @ 16:42:07 #92
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_26643219
VIRTUAL GEISHA
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 1 mei 2005 @ 16:42:28 #93
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_26643227
Ik ben n00b op xbox live met PES 4 zeg ik maar vast
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 1 mei 2005 @ 16:44:53 #94
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_26643289
Geaccepteerd, ik zal een match createn.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 1 mei 2005 @ 16:46:12 #95
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_26643305
ik voeg je wel ff toe ( pie-air )
PieAir
  zondag 1 mei 2005 @ 16:47:53 #96
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_26643338
Toegevoegd hij geeft je nog wel als offline weer...
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 1 mei 2005 @ 17:41:43 #97
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_26644544
Die 6-0 deed pijn he..
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 1 mei 2005 @ 17:42:25 #98
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_26644563
Wat ook kleaute is, is dat ik niet alle knoppen weet...ik speel namelijk op een ps2 padje via zo'n omvormer maar niet alles werkt echt fatsoenlijk
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 1 mei 2005 @ 18:13:16 #99
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26645206
Iemand een idee of dit spel binnenkort een stuk goedkoper word?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_26645503
quote:
Op zondag 1 mei 2005 18:13 schreef MMaRsu het volgende:
Iemand een idee of dit spel binnenkort een stuk goedkoper word?
Het spel kost maar 35 euro.. Als je het al niet goedkoper online kan vinden.
  zondag 1 mei 2005 @ 21:23:08 #101
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_26649645
quote:
Op zondag 1 mei 2005 17:42 schreef HAL9000S het volgende:
Wat ook kleaute is, is dat ik niet alle knoppen weet...ik speel namelijk op een ps2 padje via zo'n omvormer maar niet alles werkt echt fatsoenlijk
die 1e en 3e pot speelde je tegen mij... die 2e ( 6-0 ) speelde je tegen een vriend van mij, die normaal fifa speelt ( en die haalt de lange pass en schiet knop de hele tijd door elkaar )

Maar die 6-0 deed hem wel pijn....
PieAir
  zondag 1 mei 2005 @ 21:23:44 #102
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_26649661
29.95 bij e-plaza
PieAir
  dinsdag 3 mei 2005 @ 00:29:41 #103
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_26683870
Bij de dixons ook... daar heb ik em gehaald. Ben op dit moment positiever over PES3 dan over PES4
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 3 mei 2005 @ 00:35:37 #104
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26683981
quote:
Op zondag 1 mei 2005 18:27 schreef VoreG het volgende:

[..]

Het spel kost maar 35 euro.. Als je het al niet goedkoper online kan vinden.
Wtf ik zag hem vorige week in de winkel voor 50 eu staan :S.

-edit- op gamecom ook rond de 50 .

-edit2- Ik zoek hem dus voor de Xbox, en die zie ik ook op E-plaza.nl niet onder de 50 euro .

[ Bericht 15% gewijzigd door MMaRsu op 03-05-2005 00:41:02 ]
pi_26686548
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 00:29 schreef StarGazer het volgende:
Bij de dixons ook... daar heb ik em gehaald. Ben op dit moment positiever over PES3 dan over PES4
Vertel? Ik zie nix aan pes3 dat beter is dan pes4.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 09:30:11 #106
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_26687303
vrije trappen zijn makkelijker in PES3...
Verder is WE8i weer lekker vloeiender dan PES4
PieAir
pi_26688798
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 09:30 schreef jpg97 het volgende:
Verder is WE8i weer lekker vloeiender dan PES4
Idd, alleen jammer dat er letterlijk NIEMAND in de Europe room van Pes4Online is (bij WE8). Zo word je gedwongen PES4 online te spelen, terwijl WE8 veel lekkerder speelt.
pi_26693724
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 09:30 schreef jpg97 het volgende:
vrije trappen zijn makkelijker in PES3...
Je bedoelt je kan het gewoon niet

En hoezo vloeiender? Ik vind PES4 al erg vloeiend.
pi_26696645
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 13:12 schreef VoreG het volgende:

[..]
En hoezo vloeiender? Ik vind PES4 al erg vloeiend.
Tis moeilijk uit te leggen, maar ik merk ook dat we8 vloeiender speelt dan PES4. Net als het verschil tussen PES3 en we7 kan je moeilijk de vinger op de juiste plek leggen. Maar als je veel PES4 gespeeld hebt en daarna overgaat op we8, merk je het verschil wel degelijk.
pi_26696997
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:40 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Tis moeilijk uit te leggen, maar ik merk ook dat we8 vloeiender speelt dan PES4. Net als het verschil tussen PES3 en we7 kan je moeilijk de vinger op de juiste plek leggen. Maar als je veel PES4 gespeeld hebt en daarna overgaat op we8, merk je het verschil wel degelijk.
Is dat het enige verschil? WE8 loopt iets soepeler?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 15:08:14 #111
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_26697523
De hele gameplay is soepeler, de acties daardoor mooier en natuurlijker.. de hele "feel" is beter.
Jammer dat WE8i alleen in jap en usa verkrijgbaar is voor xbox. Ik heb hem wel op de PS2, maar daarmee kan ik niet online...
PieAir
pi_26707508
Ik heb de PC-versie, ik gebruik es4online om online te komen, maar nou is mijn castelen opeens wit? Evenals zuiverloon. echt gaar.
pi_26716404
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:41 schreef Markster het volgende:
Ik heb de PC-versie, ik gebruik es4online om online te komen, maar nou is mijn castelen opeens wit? Evenals zuiverloon. echt gaar.
Heb je de pc versie van WE8 of van PES4? Bij mij is Castelen gewoon zwart hoor (PES4).
pi_26718392
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 01:17 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Heb je de pc versie van WE8 of van PES4? Bij mij is Castelen gewoon zwart hoor (PES4).
PES4, mijn castelen was zwart, maar door een 'update' ofzo via pes4online issie wit. Krijg ook hofs en zuiverloon erbij bij feyenoord, dus dat is wel dope, alleen hadden ze de spelers wel wat beter kunnen maken
pi_26720726
kheb laatst weer is fifa 2005 gespeeld; vreselijk spel (als je pes gewend bent), maar de spelers lijken wel superecht, dat is bij pes over het algemeen vrij slecht.
pi_26725142
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 10:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
kheb laatst weer is fifa 2005 gespeeld; vreselijk spel (als je pes gewend bent), maar de spelers lijken wel superecht, dat is bij pes over het algemeen vrij slecht.
The Wolf patch erover heen en ik herken elke speler gemakkelijk
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:46:49 #117
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_26725345
Ik vind de spelers van PES4 juist beter lijken dan fifa2005
Maar hoe kan ik de wolf patch gebruiken voor de xbox?
Voor ps2 is het een pies of keek
PieAir
pi_26725662
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:46 schreef jpg97 het volgende:
Ik vind de spelers van PES4 juist beter lijken dan fifa2005
Maar hoe kan ik de wolf patch gebruiken voor de xbox?
Voor ps2 is het een pies of keek
Je kan de Xbox toch aansluiten op de PC? Anders moet je even op www.pesfan.com kijken op de fora.
  woensdag 4 mei 2005 @ 16:50:34 #119
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_26731502
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:23 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Maar die 6-0 deed hem wel pijn....
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 4 mei 2005 @ 17:36:41 #120
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26732455
Sommige spelers in PES4 lijken erg, erg goed. Een Owen, Raul, Casillas bijvoorbeeld. Anderen lijken weer helemaal nergens op. Maar ik zal WE8i eens proberen, kijken of ik 't verschil kan voelen
pi_26743032
Hoe kan je die replays opslaan als fimpjes? Of er filmpjes van maken, want ik scoor net een GEWELDIGE goal
Ik heb een half uur vanuit elke hoek die goal zitten na te kijken .
  donderdag 5 mei 2005 @ 02:16:02 #122
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26746194
TV kaart, lijkt me?

/edit: Oh, je zal wel de PC versie hebben, volgens mij heb je daar tooltjes voor, even Googlen.
pi_26746435
Enig idee of PES4 nog voor de Gamecube uitkomt?
  donderdag 5 mei 2005 @ 02:47:40 #124
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26746488
Ja, die komt niet.
pi_26751708
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 02:16 schreef twi het volgende:
TV kaart, lijkt me?

/edit: Oh, je zal wel de PC versie hebben, volgens mij heb je daar tooltjes voor, even Googlen.
Yup PC-versie
pi_26752607
http://www.pesfan.com/bulletin/showthread.php?t=57348

Got em

Alleen geen plek om ze te hosten

[ Bericht 23% gewijzigd door VoreG op 05-05-2005 13:49:24 ]
pi_26754383
www.zegik.nl/new-convert 5123a25.avi

ElisaB
  donderdag 5 mei 2005 @ 20:23:24 #128
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_26761738
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:51 schreef VoreG het volgende:

[..]

Is dat het enige verschil? WE8 loopt iets soepeler?
Moet je Winning Eleven 8 Live ware es proberen, das de beste in de reeks, gruwelijk!
Met deze game zou het wel mogelijk zijn om online te komen, dat staat ergens terug te lezen op evo-web.co.uk

[ Bericht 0% gewijzigd door Noax op 05-05-2005 20:57:42 ]
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_26761794
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:01 schreef VoreG het volgende:
ElisaB
wie is dat?
een meisje dat PES4 speelt? if so, geef me haar nummer, ik wil met haar trouwen
pi_26762030
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 20:26 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wie is dat?
een meisje dat PES4 speelt? if so, geef me haar nummer, ik wil met haar trouwen
Nee degene die ervoor heeft gezorgt dat ik die file online kon zettne
pi_26762483
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 20:38 schreef VoreG het volgende:

[..]

Nee degene die ervoor heeft gezorgt dat ik die file online kon zettne
dacht ik al.
het was te mooi om waar te zijn
  vrijdag 6 mei 2005 @ 00:29:18 #132
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_26769038
Iemand zin om te spelen??
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 6 mei 2005 @ 11:03:55 #133
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_26773267
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 00:29 schreef HAL9000S het volgende:
Iemand zin om te spelen??
JA!

maar ik zit op mijn werk....
PieAir
  vrijdag 6 mei 2005 @ 11:22:27 #134
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26773650
De fractie die WE8i beter is dan PES4 is dus duidelijk de moeite niet waard voor de Xbox, aangezien er geen Xbox Live ondersteuning in zit. Vrij onzinnig dus om 'm te halen als je die mogelijkheid hebt
pi_26961299
Iemand een potje nu?
pi_26986798
Ik wil wel potje op de pc.
pi_27025532
Ps ontdekt tijdens het spelen dat er schijnbaar een ingebouwde "bug" in het spel PES4 zit als je die op de PS2 speelt.
Zoals het standaard de gewoonte is,krijg je bij de intro van beide elftallen altijd een shot te zien waar beide elftallen binnenin het stadion naast elkaar staan om later gezamelijk het veld te betreden.
Alleen als je uit tegen Real Madrid speelt of uit tegen Barcelona dan krijg je een shot te zien waar alleen Madrid of Barcelona in de catacomben staan en jouw eigen elftal gewoon al op het veld staat zodat uiteindelijk het elftal van Madrid of Barcelona alleen het veld betreedt.
Bewust of gewoon een bug?
  zondag 15 mei 2005 @ 16:34:55 #138
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_27029281
Bewust

Heel leuk detail en dit is ook zo met de PC & Xbox-versie.

Komt doordat dit in het echt ook zo is, 1 team staat altijd al op het veld in de spaanse competitie en de andere komt dan het veld op
  maandag 16 mei 2005 @ 18:02:34 #139
118517 Effenberg
Aufmachen..!!
pi_27058599
Ik speel al jaren Pro Evolution Soccer, en nu heb ik sinds kort ook PES4 op de pc. Ik ben best wel goed vind ik Alleen vinden anderen waar ik online tegen speel via pes_online dat ik snoeiharde lag heb.

Beetje vreemd imo, aangezien ik ook vaak speel tegen een vriend uit Noorwegen en die totaal geen last heeft van lag terwijl ik host.
Ik heb een Casema mulit abo en die levert mij ongeveer zo'n 500kb/s aan download en rond de 90 kb/s aan upload.

Mijn vraag is dus hoe het komt dat ik blijkbaar zoveel lag veroorzaak met een toch best snelle upload. Iemand enig idee..?

Dank u
Su crisantemo gordo en un bakfiets..!!
  maandag 16 mei 2005 @ 22:44:25 #140
92418 BGN
Sunrise
pi_27068180
Kabel schijnt nogal voor problemen te zorgen bij PES4. Het bleek tenminste uit een klein en onbeduidend onderzoekje op www.peslive.nl dat de mensen die bij PES voor lag zorgen, vaak kabel hebben. En dan wel een goede kabelverbinding, upload gemiddeld rond de 90.

Kan ook toeval zijn, maar ik betwijfel het. Het spel is nu eenmaal slecht geprogrammeerd voor online spel, hopen dat ze dat bij het volgende deel al wat beter in de vingers hebben.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 01:11:32 #141
118517 Effenberg
Aufmachen..!!
pi_27072004
Hmm, volgens mij heb ik het probleem al. Ik speelde vaak tegen gasten uit de UK. Laatste tijd neus ik wat rond in het Franse kanaal, aangezien er bijna niemand is in het Nederlandse kanaal. En daar hoor ik niemand klagen over lag

Trouwens, wat zijn die Fransen slecht vergeleken met die Engelsen xD

Iemand een potje trouwens..?
pi_27081463
Ik heb een vraagje over pes 4.
Kan je met je master leageu ook spelers kopen uit de classic elftallen.
Kan ik bijvoorbeeld Pele,Van Basten,Maradonna kopen enzo.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 13:40:08 #143
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27081703
Ja, zodra je ze heb unlocked met je PES credits.
pi_27096591
Yesss...eindelijk af!
Ik heb de afgelopen weken(3 maanden) elke avond lang een paar uur alle clubs/elftallen helemaal ge-editted(lengte,kwaliteit,gezicht etc..) en actueel gemaakt alsmede de elftallen geactualiseerd/toegevoegd(en dus andere geeditted) met de laatste (mogelijke)transfers zoals een v.Bommel die naar Barcelona gaat en v.Hooijdonk naar NAC en exit is bij Fernebache(dat is toegevoegd)aan de club competitie.
Teringwerk waar vooral info met rugnummers e.d. van elftallen zoals een Sparta en Excelsior R'dam en NK Dinamo Dresden etc.. het moeilijkst waren te actualiseren omdat de info gewoon te schaars was.

Mooiste van dit al is dat je dus met echte namen en echt elftallen speelt en een realistisch beeld krijgt van een wereldcompetitie met club-elftallen uit Croatie,Herzegovina,Zweden,Noorwegen,Argentinie,Brazilie toegevoegd.
Poeh..blij dat het voorbij is en tegenstanders tegen wie ik speel in een speelhal op het 1 bij 1 meter grote scherm zijn laaiend enthousiast omdat ze nu met hun lievelingsteam kunnen spelen.

Hieronder wat screen-caps ervan:

dinsdag 17 mei 2005 @ 20:54:58 #145
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_27096701
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:51 schreef i-spy24 het volgende:
Yesss...eindelijk af!
Ik heb de afgelopen weken(3 maanden) elke avond lang een paar uur alle clubs/elftallen helemaal ge-editted(lengte,kwaliteit,gezicht etc..) en actueel gemaakt alsmede de elftallen geactualiseerd/toegevoegd(en dus andere geeditted) met de laatste (mogelijke)transfers zoals een v.Bommel die naar Barcelona gaat en v.Hooijdonk naar NAC en exit is bij Fernebache(dat is toegevoegd)aan de club competitie.
Teringwerk waar vooral info met rugnummers e.d. van elftallen zoals een Sparta en Excelsior R'dam en NK Dinamo Dresden etc.. het moeilijkst waren te actualiseren omdat de info gewoon te schaars was.

Mooiste van dit al is dat je dus met echte namen en echt elftallen speelt en een realistisch beeld krijgt van een wereldcompetitie met club-elftallen uit Croatie,Herzegovina,Zweden,Noorwegen,Argentinie,Brazilie toegevoegd.
Poeh..blij dat het voorbij is en tegenstanders tegen wie ik speel in een speelhal op het 1 bij 1 meter grote scherm zijn laaiend enthousiast omdat ze nu met hun lievelingsteam kunnen spelen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
zo zo jij hebt tijd teveel zeg

maarre, dit stukje he:
quote:
blij dat het voorbij is en tegenstanders tegen wie ik speel in een speelhal op het 1 bij 1 meter grote scherm zijn laaiend enthousiast omdat ze nu met hun lievelingsteam kunnen spelen.
vertel daar eens iets meer over
speelhal? groot scherm? PES?
pi_27097025
In een grote speelhal met allerlei computers en games-consoles staat een 1 bij 1 meter groot scherm met een PS2 op aangesloten en kun je desgewenst vragen het PES4 op aan te sluiten.
Ik heb alle PES4 clubs op mijn memocard staan en die kun je dus in de PS2 console steken(ff vragen) en dan spelen maarrrrrr (eigenaren/beheerders vonden het waanzinnig dat ik dus alle actuele spelers en clubs--en zelfs meer-- had)
Ze vroegen zelfs of ze mijn memo-card mochten kopieren voor andere PES4 games op de PS2 die op de kleinere tv-schermen werden gespeeld.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 21:08:44 #147
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_27097091
waar is dat dan?
je woont zeker in een of ander gehucht
pi_27149608
Speel nu al geruime tijd PES4 en Winning Eleven8 op de ps2 met een zooitje vrienden ( ze hebben me aangestoken met het PES virus)

Ben er eindelijk achter gekomen dat ik het beste speel met Brazil.
Win nu ook van de betere mannen uit ons groepje, alleen ik zit nog steeds niet met een opstelling in mn hoofd. Ik weet echt niet wat ik moet gaan spelen.

4-4-2 ging wel oke, met een beetje aanpassen enzo van de speler posities, maar 5-3-2 was ook niet verkeerd (een heel smal middenveld)

Maargoed Brazil is een aanvallend team, en ik speel juist op de counter.

Iemand tips voor een degelijke opstelling ? (zowel verdedigend als aanvallend)
pi_27150228
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 14:00 schreef M4rt het volgende:
Speel nu al geruime tijd PES4 en Winning Eleven8 op de ps2 met een zooitje vrienden ( ze hebben me aangestoken met het PES virus)

Ben er eindelijk achter gekomen dat ik het beste speel met Brazil.
Win nu ook van de betere mannen uit ons groepje, alleen ik zit nog steeds niet met een opstelling in mn hoofd. Ik weet echt niet wat ik moet gaan spelen.

4-4-2 ging wel oke, met een beetje aanpassen enzo van de speler posities, maar 5-3-2 was ook niet verkeerd (een heel smal middenveld)

Maargoed Brazil is een aanvallend team, en ik speel juist op de counter.

Iemand tips voor een degelijke opstelling ? (zowel verdedigend als aanvallend)
probeer het eens zo

x x x CB
---x--- DMF
x ----x MF
---x -- OMF
- xxx - FC

vergeet niet de looprichting in jouw voorkeur te plaatsen

je speelt met 4 verdedigers en 4 aanvallers
de 2 MF spelers moeten een goede conditie hebben, en zowel aanvalllende en verdedigende eigenschappen hebben.
jou DMF moet ook redelijk kunnen aanvallen.

[ Bericht 1% gewijzigd door onbrokenwings op 19-05-2005 15:38:52 ]
pi_27151921
Iemand potje op de Xbox nu?
pi_27157617
koop ik speciaal een xbox voor pes4 op live en dan gebruik ik het nooit
pi_27222018
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:48 schreef jimjim1983 het volgende:
koop ik speciaal een xbox voor pes4 op live en dan gebruik ik het nooit
waarom doe je het niet gewoon op de pc?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:59:56 #153
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27222752
Ik wil ook Pes4 voor de Xbox, heb eindelijk Live, dus kan niet wachten om te Pessen . Nu nog zien dat ik die game ergens goedkoop kan wegvissen .
  zaterdag 21 mei 2005 @ 20:08:00 #154
92418 BGN
Sunrise
pi_27224715
Hij is al gezakt naar 30 euro.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:43:46 #155
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27313165
En ik heb em maar gekocht . Nu nog mensen zien om tegen te spelen, ik ga er straks ff mee bezig .
  dinsdag 24 mei 2005 @ 18:36:40 #156
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_27316609
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

waarom doe je het niet gewoon op de pc?
iss hoort niet op de pc.
pi_27316715
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:36 schreef jimjim1983 het volgende:
iss hoort niet op de pc.
Onzin, gewoon een gamepad kopen en gaan met die pc-banaan...
.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 18:46:14 #158
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_27316937
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:39 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Onzin, gewoon een gamepad kopen en gaan met die pc-banaan...
nee, ik vind het er op de pc niet uitzien en de mensen die het online spelen zijn geen echte iss-ers.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 18:56:42 #159
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27317256
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:46 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nee, ik vind het er op de pc niet uitzien en de mensen die het online spelen zijn geen echte iss-ers.
Wat zijn dan echte ISS'ers? Mensen die 't vanaf de SNES hebben gespeeld (of eigenlijk vanaf Hyper Soccer op de NES, Konami ) en nu op de enige echte console waar 'ie voor is bedoeld - de PS2 - gamen?

Ik zou PES persoonlijk niet op de PC spelen, maar een van m'n 2 Xboxen staat ongeveer zoals een PC opgesteld met m'n TV op een bureau, dus veel verschil zit er dan niet in. En 't speelt prima.
pi_27317570
quote:

[..]

Hoezo ziet er niet uit? Ik durf te wedden dat het er mooier uitziet dan op de PS2, zeker met al die grafische updates
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:11:12 #161
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_27317698
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 19:07 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hoezo ziet er niet uit? Ik durf te wedden dat het er mooier uitziet dan op de PS2, zeker met al die grafische updates
het ziet er op de pc te strak uit, bijna klinisch.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:12:12 #162
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_27317727
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:56 schreef twi het volgende:

[..]

Wat zijn dan echte ISS'ers? Mensen die 't vanaf de SNES hebben gespeeld (of eigenlijk vanaf Hyper Soccer op de NES, Konami ) en nu op de enige echte console waar 'ie voor is bedoeld - de PS2 - gamen?

Ik zou PES persoonlijk niet op de PC spelen, maar een van m'n 2 Xboxen staat ongeveer zoals een PC opgesteld met m'n TV op een bureau, dus veel verschil zit er dan niet in. En 't speelt prima.
yep. zo ongeveer dan want ik speel het ook op de xbox
maar ik bedoel mensen die het lang spelen en er ook echt goed in zijn.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:31:46 #163
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27318287
Zijn er wat mensen hier die vanavond via Live tegen me willen spelen? Ben nog niet zo goed hoor .
  dinsdag 24 mei 2005 @ 23:16:18 #164
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_27324359
ff vraagje , met de masterleague heb ik spelers die ik wil verkopen , aangezien dat niemand ze will hebben , verloopt hun contract , dus denk ik dat is mooi , ben ik er in ieder geval vnaf , zie ik ineens dat de contracten automatisch verlengd worden.

Mijn vraag is dus , kan je splers gewoon wegsturen nadat hun contract afloopt ?
pi_27324475
quote:
Ben ik blij dat er na FIFA echt goede voetbalspellen op de PC zijn, krijg je dit weer...

Niet iedereen heeft een console ter beschikking, dus dan is PES/WE op de PC een verademing.
.
pi_27326769
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 23:20 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Ben ik blij dat er na FIFA echt goede voetbalspellen op de PC zijn, krijg je dit weer...

Niet iedereen heeft een console ter beschikking, dus dan is PES/WE op de PC een verademing.
dat is zeker waar.
ik ben ook heel bij voor jullie
pi_27326799
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 23:16 schreef Enchanter het volgende:
ff vraagje , met de masterleague heb ik spelers die ik wil verkopen , aangezien dat niemand ze will hebben , verloopt hun contract , dus denk ik dat is mooi , ben ik er in ieder geval vnaf , zie ik ineens dat de contracten automatisch verlengd worden.

je kan ze toch releasen? dat kost je een beetje geld maar is beter dan een verlengd contract, je kan ze ook al eerder op de verkooplijst zetten, sommige van die hele neppe kan je nog best vaak verkopen aan teams.
  woensdag 25 mei 2005 @ 07:51:12 #168
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_27328536
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 00:53 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

je kan ze toch releasen? dat kost je een beetje geld maar is beter dan een verlengd contract, je kan ze ook al eerder op de verkooplijst zetten, sommige van die hele neppe kan je nog best vaak verkopen aan teams.
Ik zal 's kijken als ik m'n XBOX weer terug heb , iig bedankt
pi_27332549
* MrDoegewoon heeft eindelijk PES4 ontdekt.

Maar ik heb een soort van lijn door het beeld lopen, dit is op de pc btw. Is daar een patch ofzo voor??
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:04:29 #170
92418 BGN
Sunrise
pi_27348775
Veel freaks spelen juist op de PC, ivm de beste online service.

Ik als ervaren Hyper Socceraar vertoon mijn kunsten op XBOX Live.
pi_27349186
zijn jullie op Live ooit weleens iemand tegengekomen die beter dan je was?
ik echt nog nooit, als ik ga zoeken op games dan zijn die gasten altijd hartstikke slecht en uit mn lijst zijn er maar een stuk of 2 die nog een beetje goed zijn.
1 van de redenen waarom ik niet vaak online speel.
  woensdag 25 mei 2005 @ 20:45:01 #172
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27351973
Vaak zat van de 400 potjes heb ik er toch al gauw 150 verloren geloof ik. Maar vaak heb ik wel het gevoel dat ik ze kan hebben ,maar vanwege lag net niet kon aanhaken.
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:16:44 #173
92418 BGN
Sunrise
pi_27355978
Dan moet je tegen Pauche spelen!
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:26:20 #174
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27356386
Njaa iedereen mag het tegen mij uitproberen hoor, nick = gamertag .
pi_27362658
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:16 schreef BGN het volgende:
Dan moet je tegen Pauche spelen!
ja heb ik weleens gedaan, was erg leuk.volgens mij 1x verloren en 1x gewonnen maar kan het fout hebben.
maar hij kan het tenminste.
pi_27430548
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 10:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon heeft eindelijk PES4 ontdekt.

Maar ik heb een soort van lijn door het beeld lopen, dit is op de pc btw. Is daar een patch ofzo voor??
Komt door je Vsync. Volgens mij staat ie dan aan, terwijl je Vsync juist uit moet zetten.

(Dat het door je Vsync komt weet ik btw wel zeker, of ie nou aan / uit moet alleen niet meer. Maar ja, gewoon even kijken waar Vsync nu op staat, en dat dan veranderen naar het tegenovergestelde. )
pi_27439236
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 23:16 schreef Enchanter het volgende:

als je een aflopend contract wilt verlengen, moet je op 'accept' drukken, als je een speler weg wilt hebben moet je 'refuse' doen. Als je nix doet wordt het idd gewoon verlend.
  maandag 30 mei 2005 @ 13:04:39 #178
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_27479446
'k heb nu World Soccer Winning Eleven 8 Liveware edition, is dit de nieuwste versie?
en waar kan ik patches vinden?
  maandag 30 mei 2005 @ 18:49:08 #179
92418 BGN
Sunrise
  maandag 30 mei 2005 @ 18:58:23 #180
28553 jimjim1983
Villalobos
  maandag 30 mei 2005 @ 22:52:31 #181
92418 BGN
Sunrise
pi_27496867
Ook een manier om je postcount omhoog te gooien:

http://www.evo-web.co.uk/

En op je eerste vraag: ja!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 11:12:32 #182
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_27912665
Ik heb al een tijdje PES4 en denk er nu eens over na: laat ik eens een Patch in de game zetten.

Nu hoor ik dat de 'Wolf Patch' het beste is...dus wie kan mij een link geven dat ik maar 1 file hoef te donwloaden(dus niet in bijv 7 delen) voor deze patch. Uiteraad wil ik wel de nieuwste versie van de patch...

Natuurlijk gaat dit over PES4 op de PC
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_27912737
geen idee

wat ik wel weet is dat de premiership patch voor de ps2 het spel meteen een stuk trager en kutter maakt
  dinsdag 14 juni 2005 @ 11:16:17 #184
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_27912763
Door een probleemtje met windows (crash -> reïnstall) zijn mijn pro evolution succer 4 verwijzingen uit het register verwijderd. Heb de DVD niet bij de hand (wel in bezit) en wil graag snel weer spelen.

Kan iemand de registerverwijzingen naar PES4 even plaatsen zodat ik ze handmatig toe kan voegen?

Bvd

pi_27914096
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 11:12 schreef satecl het volgende:
Ik heb al een tijdje PES4 en denk er nu eens over na: laat ik eens een Patch in de game zetten.

Nu hoor ik dat de 'Wolf Patch' het beste is...dus wie kan mij een link geven dat ik maar 1 file hoef te donwloaden(dus niet in bijv 7 delen) voor deze patch. Uiteraad wil ik wel de nieuwste versie van de patch...

Natuurlijk gaat dit over PES4 op de PC
Voor zover ik weet is die patch alleen via FileFront in delen te downloaden...
Wat is het probleem? Je hebt alleen meer bestanden, de grootte blijft hetzelfde... Bovendien is FileFront gratis en snel genoeg.
.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:24:56 #186
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_27924255
en hoe installier je het dan..?
pi_27924308
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:24 schreef satecl het volgende:
en hoe installier je het dan..?
op install klikken
  dinsdag 14 juni 2005 @ 18:42:13 #188
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_27926223
ja maar meot je ze eerst alle 5 uitpakken in 1 map ofzo, en dan staat e rergens install tussen...?
pi_27926261
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 18:42 schreef satecl het volgende:
ja maar meot je ze eerst alle 5 uitpakken in 1 map ofzo, en dan staat e rergens install tussen...?
mi tinki ja.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 18:49:25 #190
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_27926400
en moet je trouwens ook eerst wolf patch 1.0 en 2.0 geinstalierd te hebben om 3 te kunnen doen

ik heb nog geen patch gedownload, maar wil nu gelijk 3 doen...
pi_27926688
ik weet het niet zeker maar het lijkt me niet.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 19:12:20 #192
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27927023
Valt het jullie ook op dat wanneer er eens een partij is waar de CPU veel tegenstand bied, ze altijd in de laatste minuut tegen scoren met een afstandsschot in de kruising van vrij verre afstand? De hele wedstrijd geen kans weggegeven, en dan scoren ze een bijna onmogelijke goal.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 19:19:14 #193
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_27927214
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 19:00 schreef jimjim1983 het volgende:
ik weet het niet zeker maar het lijkt me niet.
de patch bestaat dus uit 5 delen,,,maar ik pak ze dus uit in 1 map, maar er zijn bepaalde ,appen met dezelfde naam,,dus dan vervalt die andere..klopt dat wel ?

of moet ik ze uitpakken in de map van PES4 ( 'C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 4\dat' )???
pi_27927515
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 19:12 schreef twi het volgende:
Valt het jullie ook op dat wanneer er eens een partij is waar de CPU veel tegenstand bied, ze altijd in de laatste minuut tegen scoren met een afstandsschot in de kruising van vrij verre afstand? De hele wedstrijd geen kans weggegeven, en dan scoren ze een bijna onmogelijke goal.
bij mij biedt de computer eigenlijk nooit echt tegenstand maar ik heb wel af en toe wedstrijden waar ik gewoon niet in kan scoren, al ga ik 5x alleen op de keeper af altijd gaat de bal mis. en dan in de laatste minuut scoren zij uit een corner ofzo.
pi_27927544
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 19:19 schreef satecl het volgende:

[..]

de patch bestaat dus uit 5 delen,,,maar ik pak ze dus uit in 1 map, maar er zijn bepaalde ,appen met dezelfde naam,,dus dan vervalt die andere..klopt dat wel ?

of moet ik ze uitpakken in de map van PES4 ( 'C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 4\dat' )???
ik neem aan dat er een help bestand of iets dergelijks bij zat? of dat er iets over staat op de site waar je het vandaan hebt?
  dinsdag 14 juni 2005 @ 19:58:40 #196
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27928372
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 19:29 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

bij mij biedt de computer eigenlijk nooit echt tegenstand maar ik heb wel af en toe wedstrijden waar ik gewoon niet in kan scoren, al ga ik 5x alleen op de keeper af altijd gaat de bal mis. en dan in de laatste minuut scoren zij uit een corner ofzo.
Nouja, ben net opnieuw met een ML begonnen, en soms kom je 2-0 voor, maar op vrij miraculeuze wijze staat het dan binnen een minuut 2-3. Of inderdaad dat scoren in de laatste minuut. Maar veel wedstrijden win ik tegenwoordig ook met 4-0 tot 7-1 etc. Maar soms heb je inderdaad van die wraak-wedstrijden.

Mijn opstelling is nu trouwens:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
               Narazaki

Seol Ki Hyeon   Kompany   Chiellini

Kim Dong Jin

Kaebi                  Clichy           
               Nakata
                             Coster
         Barry   Bojinov

Nu de Aziaten eruin en wat andere jonge talenten erin. Zit nu een beetje te twijfelen of ik Barry laat staan of vervang door Vonlanthen die ik nu telkens na rust in laat vallen

Nog tips voor goede erg jonge spelers die zich goed ontwikkelen? Liefst niet reborn of legends.
pi_27928591
Cesc (Fabregas) is de aller,allerbeste die gast speelt zo lekker he als ie een beetje ontwikkeld is.
Cardarson is ook een hele goeie middenveldert.
En Lewis moet je halen voor op goal, wordt de beste keeper in het spel.
ik heb eigenlijk ook alleen maar talenten in m'n team kan alleen ff niet meer op namen komen, maarruuh..........Dagaka!! rechtsback of middenvelder, wordt ook heel erg goed.
en Vomme (van den borre) en Koltarii (Kompany) worden ook bikkels.

je moet ze wel zo jong mogelijk halen want dan worden ze dus het best.

EDIT: een verdedigende middenvelder die wel redelijk goed wordt: Mbami.
pi_27949403
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 19:30 schreef jimjim1983 het volgende:
ik neem aan dat er een help bestand of iets dergelijks bij zat? of dat er iets over staat op de site waar je het vandaan hebt?
Bij mijn patches zaten altijd help bestanden...

Alle .afs files moeten in de %spel%/dat folder komen.
folder1 moet je in zijn geheel naar %spel%/save gekopieerd worden.

Let wel dat alle opgeslagen dingen (replays en dergelijke) overschreven kunnen worden. Wat ik heb gedaan is de huidige folder1 hernoemen naar folder2 (bijvoorbeeld).
.
pi_27955671
Nog mensen hiero die het op de XBOX Live nog ooit doen ?
Ik doe nog wel eens een potje.

Gamertag: van Boeschoten
  woensdag 15 juni 2005 @ 16:37:34 #200
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_27956169
Ja van boeschoten, ik wil nog wel een paar potjes doen binnenkort !
PieAir
pi_27959350
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:37 schreef jpg97 het volgende:
Ja van boeschoten, ik wil nog wel een paar potjes doen binnenkort !
TOPPIE
pi_27961205
Als het goed is sta ik 26 juni in Rotterdam mee te gamen op 't 2vs2 toernooi
  woensdag 15 juni 2005 @ 22:32:13 #203
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_27967422
Farzel Haar roeleert! en Darit en Mistelroum
wat zijn alle namen precies, dan kan ik het even veranderen
pi_27967951
Ik hoorde van iemand dat er bij TGS (game-hall in Rotterdam bij de bibliotheek) een gozer is die alle clubs en landen met alle recente spelers + transfers + echte opstellingen aangevuld met clubs zoals Sparta,Excelsior,River Plate,Boca Juniors,Sao Paolo etc op zijn memorycard heeft staan en dus echte wedstrijden kan spelen.
Van wat ik hoorde worden dagelijks alle nieuwste transfers door hem bijgewerkt zodat hij elke dag het meest recente heeft op voetbalgebied. Van wat ik hoorde zag het er waanzinnig uit en ik ga het weekend ff kijken en dan evt een pic ervan maken.
pi_27974396
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:32 schreef Frankeinstein het volgende:
Farzel Haar roeleert! en Darit en Mistelroum
wat zijn alle namen precies, dan kan ik het even veranderen
Op www.gamefaqs.com staan alle originele namen.
Je kan bij Edit teams alle teams aanpassen, ook de nationale.
Kies daar voor Nederland en doe dan Register Player oid, daar kun je dan de nepspelers eruit flikkeren en de echte erin doen.. Alleen Bouma, Van Hooijdonk en nog één (ben ff kwijt wie) kun je niet registeren om een vage reden.
  donderdag 16 juni 2005 @ 19:47:28 #206
92418 BGN
Sunrise
pi_27994415
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 22:47 schreef i-spy24 het volgende:
Ik hoorde van iemand dat er bij TGS (game-hall in Rotterdam bij de bibliotheek) een gozer is die alle clubs en landen met alle recente spelers + transfers + echte opstellingen aangevuld met clubs zoals Sparta,Excelsior,River Plate,Boca Juniors,Sao Paolo etc op zijn memorycard heeft staan en dus echte wedstrijden kan spelen.
Van wat ik hoorde worden dagelijks alle nieuwste transfers door hem bijgewerkt zodat hij elke dag het meest recente heeft op voetbalgebied. Van wat ik hoorde zag het er waanzinnig uit en ik ga het weekend ff kijken en dan evt een pic ervan maken.
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:51 schreef i-spy24 het volgende:
Yesss...eindelijk af!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Heb je het nou over jezelf
pi_27994560
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 19:47 schreef BGN het volgende:

[..]

[..]

Heb je het nou over jezelf
haha het lijtk er wel op ja
  woensdag 20 juli 2005 @ 18:50:27 #208
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_28983548
Even een vraagje: ik heb het voor elkaar gekregen om samen met een vriend in een master league te spelen, waarbij we allebei volledige controle over onze spelers hadden (in de player settings dus een blauw en een rood poppetje). Ik kan me herinneren dat we hier wel wat voor moesten prutsen om het voor elkaar te krijgen. Nu hebben we een tijdje niet meer gespeeld, en nu lukt het niet meer om dat voor elkaar te krijgen. Weet iemand nog hoe het moet, of is dat soms "gefixt" in de patch van begin dit jaar?
  woensdag 20 juli 2005 @ 23:59:23 #209
92418 BGN
Sunrise
pi_28995057
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 18:50 schreef Chevalric het volgende:
Even een vraagje: ik heb het voor elkaar gekregen om samen met een vriend in een master league te spelen, waarbij we allebei volledige controle over onze spelers hadden (in de player settings dus een blauw en een rood poppetje). Ik kan me herinneren dat we hier wel wat voor moesten prutsen om het voor elkaar te krijgen. Nu hebben we een tijdje niet meer gespeeld, en nu lukt het niet meer om dat voor elkaar te krijgen. Weet iemand nog hoe het moet, of is dat soms "gefixt" in de patch van begin dit jaar?
De patch heeft als het goed is niets verandert aan het offline gebeuren.

Je moet naar de training gedeelte van de Master League, daar kun je het aanpassen.
pi_28995601
Update:

Beetje laat maar hier dan wat screencaps van PES4 op een groot scherm voor de PS2

heerlijk spelen op zo een groot scherm.
  donderdag 21 juli 2005 @ 12:07:44 #211
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29005248
Lekker he? voetballen met een beamer!

Alleen jammer dat ajax dan weer kampioen moet worden op zo'n groot scherm
PieAir
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:26:52 #212
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_29069817
Thnx voor de pic's, vooral die laatste pic is helemaal top!
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  dinsdag 26 juli 2005 @ 12:31:31 #213
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_29137895
ik heb pes4 voor de PC maar de online functie doet het niet...hij kan geen servers vinden,,,wie weet hoe dat kan???
  dinsdag 26 juli 2005 @ 20:42:55 #214
84389 der_weiss
Zeiksteevel
pi_29151709
Geen idee. Weet iemand hoe sommige van mijn tegenstanders het, als ik online speel op de pc, in godsnaam klaar krijgen om Zidane pirouettes enzo te doen? Hebben die gasten soms een controller ingeplugd ofzo?
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
pi_29151759
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:42 schreef der_weiss het volgende:
Geen idee. Weet iemand hoe sommige van mijn tegenstanders het, als ik online speel op de pc, in godsnaam klaar krijgen om Zidane pirouettes enzo te doen? Hebben die gasten soms een controller ingeplugd ofzo?

Ik ook, gewoon logitech controller. Volkomen identiek aan de PS2 controller, speelt heerlijk.
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:32:51 #216
84389 der_weiss
Zeiksteevel
pi_29170448
Wa kost da?
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
  woensdag 27 juli 2005 @ 22:12:50 #217
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_29184338
Ik heb nog maar net een Xbox en ik heb winning eleven 8 maar hoe verander ik de besturing kwa lopen. Ik wil niet met die pijltes druk toetsen maar met die stikkies Ik kan wel vinden om pasen schieten te veranderen Ik zie het vast over het hoofd.
pi_29184410
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 14:32 schreef der_weiss het volgende:
Wa kost da?
\

Logitech Dual Action, 15 euro ofzo
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29186131
Ik ben eens begonnen aan de master league
  donderdag 28 juli 2005 @ 10:31:08 #220
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29194773
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:12 schreef MasterMido het volgende:
Ik heb nog maar net een Xbox en ik heb winning eleven 8 maar hoe verander ik de besturing kwa lopen. Ik wil niet met die pijltes druk toetsen maar met die stikkies Ik kan wel vinden om pasen schieten te veranderen Ik zie het vast over het hoofd.
En waarom koop jij de amerikaanse versie van PES?

Anyway in pro evo 4 kun je gewoon EN de stick gebruiken EN de vierpuntsdruktoets leuk scrabblewoord
PieAir
  vrijdag 29 juli 2005 @ 23:58:21 #221
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_29253690
Omdat ze zeiden dat gameplay ietjes pietjes beter was . Maar nu heb ik dus dat probleem. Bende
pi_29389075
De nieuwe telg is echt veel beter... PES5 wordt het helemaal. Ik heb nu de Japanse versie, weliswaar helemaal in het Japans maar het speelt echt 100x realistischer en alles zit er gewoon in, dus ook Sparta en Herakles. Ronaldinho doet ook de akka enzo en het schieten is verbeterd net als de keepers en de AI van de tegenstanders. (Uhh, Sja, Ehm, Nah, Ehm, Tsja.)
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_29389117
Is het niveau een beetje hoog? 6 sterren is dus wel lastig?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:28:17 #224
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_29389793
Ik hoop dat de A.I. beter is dan in deel 4 idd, 6 sterren is daar echt way to easy
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:36:56 #225
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29390086
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
De nieuwe telg is echt veel beter... PES5 wordt het helemaal. Ik heb nu de Japanse versie, weliswaar helemaal in het Japans maar het speelt echt 100x realistischer en alles zit er gewoon in, dus ook Sparta en Herakles. Ronaldinho doet ook de akka enzo en het schieten is verbeterd net als de keepers en de AI van de tegenstanders. (Uhh, Sja, Ehm, Nah, Ehm, Tsja.)
Heb jij winning eleven 9 dan al?
PieAir
pi_29393245
Winning Eleven 9 (Japanse versie) is al uit. (en al gepost in newsgroepen)
  donderdag 4 augustus 2005 @ 00:01:44 #227
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29411479
ah te gek, ik ga hem wel importeren dan
ben benieuwd of het echt zoveel scheelt, ik vond WE8 Livewire edition eigenlijk best ruk vergeleken met PES4...
Nou ja, hopen dat ik hem snel binnen krijg dan
PieAir
pi_29416446
Ik heb gisteren een uurtje Winning Eleven 9 (PES5) gespeeld. Ik vind het verschil met deel 4 minimaal. Er zijn een paar (onopvallende) subtiele verschillen in de gameplay waardoor alles nog soepeler speelt, maar die zijn te verwaarlozen ten opzichte van de gameplay verbeteringen van bijv. PES3 naar--->PES4.

Ik kon geen enkele OPVALLENDE verbetering vinden, dus ik heb even gezocht naar de BELOOFDE verbeteringen van Konami. Die stellen eigenlijk ook maar weinig voor.

Verbeteringen PES5 (uit het Konami persbericht):
-meer licensies
-meer stadions
-betere graphics: sommige spelers dragen nu armbanden, of hebben tape om hun vingers, je kan spelen in de sneeuw, en met een nieuwe oranje bal. (!)
-betere online support
-(voor de Japanse versie nu 2 commentators i.p.v. 1)

Deze verbeteringen zijn allemaal te verwaarlozen. (het spel is grafisch niet mooier, enkel in de DETAILS, maar die armbanden interesseren mij echt niet) Is PES5 beter dan PES4: ja! Maar het gaat met deze subtiele veranderingen (en dat elk jaar) zo wel erg lijken op de EA Fifa uitmelk truc. Ik wacht wel tot de next-gen PES6 voor ECHTE grafische veranderingen, want dit is het niet echt waard.
pi_29422022
Ik vind Winning Eleven 9 echt wel minder dan PES4, komt waarschijnlijk ook wel omdat ik helemaal into PES4 was en ben... Moet er gewoon otnzettend aan wennen.

Winning Eleven 9 heeft wel een realistischere gameplay, maar ik vind het vooral traag vergeleken met PES4. Het pingelwerk kun je haast vergeten, en een bal afpakken als je achter een speler staat kun je ook vergeten. Er wordt veel sneller gefloten voor overtredingen, je passjes zijn minder accuraat dan in PES4 (hij ramt die bal keihard naar voren als je L1+driehoekje doet!), maar daar moet ik vast aan wennen.

Verder vind ik het jammer dat de teams nog oud zijn, dat moet in PES5 wel anders zijn dan Winning Eleven 9 hoop ik. Ik speel altijd bij Milan, en Vieri zit er nog niet bij en Crespo loopt nog vrolijk door het veld; daar klopt geen reet van. Anyway, het is wel geinig, maar ik heb nu nog liever PES4.
  maandag 8 augustus 2005 @ 15:08:38 #230
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29503154
WE9 is echt kut
geen controlle over de bal ( anderen zeggen juist meer controlle ) die kut scheids fluit om de haverklap, spelers lopen niet meer fijn vrij/mee, poppetje voorbij spelen zit er ook niet meer in.. .
kortom: ik moet er aan wennen...

ik zal hem over een maand wel briljant vinden

vrije trappen zijn wel weer makkelijker though....
PieAir
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:16:51 #231
118517 Effenberg
Aufmachen..!!
pi_29783899
Welke controller is nou echt toppie voor PES4 op de PC..? Ik heb nu een gaar ding van logitech waarbij ik niet alle knoppen kwijt kan. Ik speelde vroeger op de PS2 veel PES3 met zo'n ps2 controller en dat was ideaal. Is er ook zo een voor de pc en wat mag die kosten en waar is die te krijgen..?
pi_29792970
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:16 schreef Effenberg het volgende:
Welke controller is nou echt toppie voor PES4 op de PC..? Ik heb nu een gaar ding van logitech waarbij ik niet alle knoppen kwijt kan. Ik speelde vroeger op de PS2 veel PES3 met zo'n ps2 controller en dat was ideaal. Is er ook zo een voor de pc en wat mag die kosten en waar is die te krijgen..?
Logitech Dual Action (= PS2 pad, maar dan voor PC), te halen bij o.a. Dynabyte voor iets van 20 / 25 euro.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:51:13 #233
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_29794590
Hier voor de geintresseerde wat goals die een vriend van me heeft gemaakt met PES4 op de pc:

http://rapidshare.de/files/4156914/CompilationFinal.avi.html
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_29796707
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:54 schreef Roeni3 het volgende:
Logitech Dual Action (= PS2 pad, maar dan voor PC), te halen bij o.a. Dynabyte voor iets van 20 / 25 euro.
Ik heb deze ook (zelfs bij de Dynabyte gehaald...) en hij bevalt me uitermate goed. Zelfs speciaal voor PES gekocht... Ik gebruik hem nu ook voor andere spellen, maar het ging in eerste instantie puur om PES.
.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:52:18 #235
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_29798793
ik heb deze:

Logitech Wingman Cordless

Ook lekker op pes4 mee te doen
pi_29799915
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:52 schreef MasterMido het volgende:
ik heb deze:
[afbeelding]
Logitech Wingman Cordless

Ook lekker op pes4 mee te doen
Het ging mij erom dat ik een PS2 controller had voor de PC... Ik wil het ook op een PS2 meteen kunnen spelen als de kans zich voordoet...
.
pi_29895942
Ik heb sinds kort ook pes4.
Alleen ik speel hem met een gamecube controller
Speelt best goed, kom eigenlijk alleen 2 knoppen tekort.
pi_29915656
Mag toch wel hopen dat de volgende PES wat moeilijker is dan pes 4
Porcupine Tee - Normal
pi_29915975
ze zijn altijd te makkelijk, is altijd al zo geweest.

tenminste voor mij dan, maar ik ben ook wel erg goed
pi_29916009
Ik win alles op 6 sterren, zonder veel moeite, vaak ook nog eens met 4,5,6 - 0 en dan doe ik het zonder de absolute wereldtop
Porcupine Tee - Normal
pi_29916069
same here.

dat heb ik al sinds ISS Pro '98
pi_29916545
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:14 schreef StarGazer het volgende:
Ik win alles op 6 sterren, zonder veel moeite, vaak ook nog eens met 4,5,6 - 0 en dan doe ik het zonder de absolute wereldtop
en hoelang speel je het?
pi_29916624
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:30 schreef taart het volgende:

[..]

en hoelang speel je het?
Paar maanden.....
Porcupine Tee - Normal
pi_30024124
Zijn er ook nog mensen die PES 4 op de PC spelen? En die het ook weleens online spelen>?

voeg me dan toe op msn: dennisuenk@hotmail.com
pi_30024131
Zo gister mijn pc aangesloten p de tv, geweldig eindelijk pes in het grt
pi_30026104
winning eleven 9 is TOP! Nog meer voetbal! Net als pes4 is het in het begin wennen en zijn er een hele boel dingen veranderd, de keeper is beter(stopt lopjes,geen domme fouten meer) het pasen is moeilijker geworden, maar de AI is wel een stuk verbetert dus dat compenseert het pasen wat je natuurlijk vanzelf wel onder de knie krijgt. Met Arsenal kun je fantastische combinaties maken, en het snelle spel spelen dat hun gewend zijn! Super! Rushen is ook minder geworden, je wordt nog meer gedwongen om over te spelen. En de graphics zijn natuurlijk weer iets verbetert!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:21:10 #247
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30026433
quote:
Rushen is ook minder geworden, je wordt nog meer gedwongen om over te spelen.
Da's wel kut... ik speel altijd met 2 buitenspelers en hou echt van die mooie acties langs de lijn.
En het mag idd wel wat moeilijker, 6 sterren is niks. Ik heb veel te vaak dat ik de computer zo dol speel dat hij de bal gewoon wegramt, de zijlijn over.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_30026740
L1 driehoekje werkt gewoon goed nog hoor als dieptepass naar een buitenspeler
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:37:03 #249
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30026842
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:33 schreef ASroma het volgende:
Nee maar ik bedoel acties maken... het duel opzoeken zeg maar, dat schijnt moeilijker te zijn nu??
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_30027980
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:33 schreef ASroma het volgende:
Alleen ramt ie nu 3 keer zo hard als voorheen; een beetje doseren is niet mogelijk blijkbaar.
pi_30029604
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:37 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Nee maar ik bedoel acties maken... het duel opzoeken zeg maar, dat schijnt moeilijker te zijn nu??
is idd moeilijker geworden ja, je kunt het niet meer zo uitbuiten als voorheen met r2.
pi_30029622
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 14:23 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Alleen ramt ie nu 3 keer zo hard als voorheen; een beetje doseren is niet mogelijk blijkbaar.
ingooi is trouwens nu ook doseren, komt ook een balkje bij
pi_30096272
Waneer is nou de release van PES 5?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:33:19 #254
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_30097880
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 14:37 schreef Scarface_ het volgende:
Waneer is nou de release van PES 5?
october 2005 volgens een franse site
pi_30099737
Ik speel nog altijd PES4 op de pc (kan niet wachten op PES5 ) en ik ben best benieuwd met wat voor opstelling jullie spelen.

Ik speel zelf altijd met een 4-3-3 opstelling, waarbij mijn twee vleugelspelers heel ver naar buiten en bijna tegen de achterlijn aanstaan. Dit is een heerlijk aanvallende opstelling, met vaak veel kansen:

Attack arrows
De attacking arrows staan bij mij vrij verschillend.

Verdediging: ik laat mijn twee CBT's altijd achter staan, terwijl mijn SB's af en toe mogen opkomen. Bovendien moeten mijn SB's ook kiezen tussen naar voren komen of de zijkant van het veld verdedigen.

Middenveld: de middelste middenvelder is een DMF, die vooral moet blijven hangen, maar ook de kans krijgt af en toe mee te doen in de aanval. Mijn rechter CMF (geen RMF, maar een CMF ja ) (op het plaatje de onderste middenvelder), moet kiezen tussen verdedigen en meedoen met de aanval. De linker CMF ten slotte (de bovenste op het plaatje) moet voorin blijven hangen en naar binnenkomend mee aanvallen. Zo heb ik eigenlijk een OMF, een DMF en een CMF op het middenveld.

Aanval: Mijn aanvallers moeten alledrie voorin blijven hangen. De vleugelspelers moeten zoveel mogelijk aan de buitenkant van het veld blijven en zo het veld zo breed mogelijk maken. Ik wil mijn CF / spits sowieso een attacking arrow geven (om hem zo aanvallend mogelijk te maken), maar niet simpelweg door het midden, maar juist twee kanten op. Hierdoor kan hij een verdediging best goed opensplijten. Ik ben vooral iemand van de voorzetten vanaf de zijkant, dus mijn CF's moeten goed kunnen koppen / lang zijn (ik noem een Trezeguet, Vieiri, Kovacevic).

Defense level
Mijn defensive level hangt nauw samen met mijn attacking arrows, en de bovenstaande uitleg is dan ook van toepassing op waarom mijn Defense level voor spelers zo staat zoals hij staat.

Ten slotte is er nog een klein verschil in mijn tactiek wanneer ik online en offline speel: als ik online speel, staat de Defense van mijn twee SB's op High, als ik offline speel staat die op Normal.

Ik kan nog veel meer over mijn opstelling praten, maar nu is het jullie beurt . Ik hoop dat we zo wat aan elkaars tactieken hebben enzo.
pi_30099794
Ik speel vaak met Mossuban, 3-3-4
pi_30107371
Ik speel 3-4-3 met een ruit. Dezelfde voordelen als 4-3-3, alleen heb je ook constant iemand achter de spits staan. Het middenveld is dan beter bezet vind ik.
pi_30107660
Ik speel 3-4-3 met 1 verdedigende middenvelder, een een beetje mid-mid die naar rechts neigt, 2 man achter de spits, en 3 spitsen in het strafschopgebied die ook allemaal CF zijn.
pi_30114890
ik speel met AC Milan met een standaard 5-3-2 opstelling waarbij mijn verdedigen een halve cirkel vormt, daarvoor staat één verdedigende middenvelder, daarvoor staan 2 aanvallende middenvelders (Seedorf en Kaka) waarbij Kaka iets verder naar het midden staat dan Seedorf. Dan kan ie mooi poeieren als ik hem terugleg met Shevchenko of Crespo . Die staan voorin, Shev iets verder naar voor dan Crespo.
pi_30125078
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik speel 3-4-3 met een ruit. Dezelfde voordelen als 4-3-3, alleen heb je ook constant iemand achter de spits staan. Het middenveld is dan beter bezet vind ik.
Je hebt wel een nadeel: 3 verdedigers achterin zorgt al snel voor een 1 op 1 situatie, aangezien veel spelers met minimiaal 2 CF's en een opkomende SMF spelen. Of niet?
pi_30125601
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:01 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Je hebt wel een nadeel: 3 verdedigers achterin zorgt al snel voor een 1 op 1 situatie, aangezien veel spelers met minimiaal 2 CF's en een opkomende SMF spelen. Of niet?
tegen de computer maakt dat niks uit, die is toch te slecht.
tegen een goeie menselijke tegenstander is het idd gevaarlijk.
pi_30126411
Ik heb het vooral over online play, inderdaad, want dat vind ik nog altijd het leukste onderdeel van de game.
pi_30126538
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:46 schreef Roeni3 het volgende:
Ik heb het vooral over online play, inderdaad, want dat vind ik nog altijd het leukste onderdeel van de game.
dan kan het ook want de meeste mensen zijn zooo slecht
Speel het eigenlijk nooit meer online
pi_30128036
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:01 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

ja ik speel vooral tegen de computer. Maar je verdedigende middenvelder kan ook helpen met verdedigen natuurlijk. En 1 tegen 1 duels zijn vaak wel te winnen. Die 1 op 1 situatie kan je trouwens ook krijgen als je 4-3-3 met opkomende backs speelt, in een counter. Terwijl bij 3-4-3 de verdedigers niet nodig zijn in de aanval en dus achterin kunnen blijven.
pi_30128069
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:50 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dan kan het ook want de meeste mensen zijn zooo slecht
Speel het eigenlijk nooit meer online
Ik speel over het netwerk, het gaat op en neer
pi_30137950
Kan toch ook over internet gespeeld worden he?
pi_30145431
Ja.

Ik heb er al negen maanden lang vrije tijd mee vergooid
pi_30147959
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:32 schreef BGN het volgende:
Ja.

Ik heb er al negen maanden lang vrije tijd mee vergooid
Ik heb Pes4launcher, echter ik kan niet connecten of de game hosten.

Op de router heb ik port 5739 geforwarded en DMZ geenabled.

Echter steeds geen resultaat
pi_30148031
En ik heb een XBOX
pi_30158063
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:34 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Ik heb Pes4launcher, echter ik kan niet connecten of de game hosten.

Op de router heb ik port 5739 geforwarded en DMZ geenabled.

Echter steeds geen resultaat
Probeer PES4Online. Volgens mij is die community ook groter.

http://www.google.nl/url?sa=t&ct=res&cd=1&url=http%3A//pes4online.acsv.net/&ei=zbcWQ8TsIZ-ORfer8N0O

pi_30264178
Ik heb echt een scorings probleem
in 6 wedstrijden (masterleague) heb ik 1 keer gescoord
* taart is gefrustreerd
  zondag 4 september 2005 @ 18:09:06 #272
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_30264261
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:12 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Probeer PES4Online. Volgens mij is die community ook groter.

http://www.google.nl/url?sa=t&ct=res&cd=1&url=http%3A//pes4online.acsv.net/&ei=zbcWQ8TsIZ-ORfer8N0O

Ik gebruik ze allebei (ook tegelijk). Werkt perfect

pes4online is trouwens iets groter ja. Maar peslauncer vind ik persoonlijk fijner werken.
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:55:22 #273
108367 Gallorini
über alles..
pi_30321100
Wat ik me nu eigenlijk afvraag.. Waar zitten al die Ollanders als ik mn pes online progje start. In het Holland/Germany kanaal zitten er hooguit 10. Daarom ben ik altijd gedoemt om tegen Fransen te spelen, en die maak ik meestal af met Holland

Iemand nog tips..? Of wil er iemand weg gespeeld worden..?

Ik hoor t wel
Hoi mam..
pi_30322453
Ik zit altijd in de England room. De Engelsen vind ik veel leuker en aardiger, en bovendien is het daar vaak druk.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:39:40 #275
108367 Gallorini
über alles..
pi_30322537
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:36 schreef Roeni3 het volgende:
Ik zit altijd in de England room. De Engelsen vind ik veel leuker en aardiger, en bovendien is het daar vaak druk.
Juh, alleen ik heb altijd het idee dat overseas meer lag veroorzaakt
Hoi mam..
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:20:03 #276
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_30323879
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:39 schreef Gallorini het volgende:

[..]

Juh, alleen ik heb altijd het idee dat overseas meer lag veroorzaakt
Ik wil wel een pot spelen hoor

Kom maar naar Hollang Germany kanaal die is niet zo druk dan lukt het wel

naam is PSV_THE_BEST. Stuur me maar een pm.
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:32:46 #277
108367 Gallorini
über alles..
pi_30324320
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:20 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik wil wel een pot spelen hoor

Kom maar naar Hollang Germany kanaal die is niet zo druk dan lukt het wel

naam is PSV_THE_BEST. Stuur me maar een pm.
Ik zit nu alleen op mn werk, zal vanavond eens langshoppen
Hoi mam..
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:34:42 #278
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_30324396
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef Gallorini het volgende:

[..]

Ik zit nu alleen op mn werk, zal vanavond eens langshoppen
vanavond moet ik werken. ben rond 22:30 thuis en wil dan nog best een pot spelen. Zien we vanavond wel dan.
pi_30403413
Hmmz eindelijk is gespeeld, maar fucking moeilijk op 3 sterren vind ik dan
pi_30403486
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz eindelijk is gespeeld, maar fucking moeilijk op 3 sterren vind ik dan
maar als je het eenmaal onder de knie hebt stroom je ook zo door naar 6 sterren, ik vind die verschillen vaak nauwelijks merkbaar.
pi_30403553
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

maar als je het eenmaal onder de knie hebt stroom je ook zo door naar 6 sterren, ik vind die verschillen vaak nauwelijks merkbaar.
Ik speel nu in de master league, maar pass vaak verkeerd, krijg een aanval tegen en kan dan de tegenstander niet stoppen. Zal wel gewoon wennen zijn en ff uitvogelen hoe ik ze het beste stop en hoe ik goed pass en passeer
pi_30413316
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:56 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ik speel nu in de master league, maar pass vaak verkeerd, krijg een aanval tegen en kan dan de tegenstander niet stoppen. Zal wel gewoon wennen zijn en ff uitvogelen hoe ik ze het beste stop en hoe ik goed pass en passeer
zo is het
pi_30423436
Bij mij lag het probleem gewoon in mijn opstelling, verdedigend ben ik wel goed, maar aanvallend minder.
Ik heb de opstelling gewoon aanvallender ingesteld ( met 3 aanvallers) en nu gaat het goed.
pi_30428391
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 16:28 schreef Roeni3 het volgende:
Ik speel nog altijd PES4 op de pc (kan niet wachten op PES5 ) en ik ben best benieuwd met wat voor opstelling jullie spelen.

Ik speel zelf altijd met een 4-3-3 opstelling, waarbij mijn twee vleugelspelers heel ver naar buiten en bijna tegen de achterlijn aanstaan. Dit is een heerlijk aanvallende opstelling, met vaak veel kansen:

[afbeelding]

Attack arrows
De attacking arrows staan bij mij vrij verschillend.

Verdediging: ik laat mijn twee CBT's altijd achter staan, terwijl mijn SB's af en toe mogen opkomen. Bovendien moeten mijn SB's ook kiezen tussen naar voren komen of de zijkant van het veld verdedigen.

Middenveld: de middelste middenvelder is een DMF, die vooral moet blijven hangen, maar ook de kans krijgt af en toe mee te doen in de aanval. Mijn rechter CMF (geen RMF, maar een CMF ja ) (op het plaatje de onderste middenvelder), moet kiezen tussen verdedigen en meedoen met de aanval. De linker CMF ten slotte (de bovenste op het plaatje) moet voorin blijven hangen en naar binnenkomend mee aanvallen. Zo heb ik eigenlijk een OMF, een DMF en een CMF op het middenveld.

Aanval: Mijn aanvallers moeten alledrie voorin blijven hangen. De vleugelspelers moeten zoveel mogelijk aan de buitenkant van het veld blijven en zo het veld zo breed mogelijk maken. Ik wil mijn CF / spits sowieso een attacking arrow geven (om hem zo aanvallend mogelijk te maken), maar niet simpelweg door het midden, maar juist twee kanten op. Hierdoor kan hij een verdediging best goed opensplijten. Ik ben vooral iemand van de voorzetten vanaf de zijkant, dus mijn CF's moeten goed kunnen koppen / lang zijn (ik noem een Trezeguet, Vieiri, Kovacevic).

[afbeelding]

Defense level
Mijn defensive level hangt nauw samen met mijn attacking arrows, en de bovenstaande uitleg is dan ook van toepassing op waarom mijn Defense level voor spelers zo staat zoals hij staat.

[afbeelding]

Ten slotte is er nog een klein verschil in mijn tactiek wanneer ik online en offline speel: als ik online speel, staat de Defense van mijn twee SB's op High, als ik offline speel staat die op Normal.

Ik kan nog veel meer over mijn opstelling praten, maar nu is het jullie beurt . Ik hoop dat we zo wat aan elkaars tactieken hebben enzo.
Waar heb je die opstelling zo gemaakt? Met dat plaatje...
pi_30429175
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 17:56 schreef Scarface_ het volgende:

[..]

Waar heb je die opstelling zo gemaakt? Met dat plaatje...
uuh bij formation setting
of bedoel je die pijltjes? dat doe je bij individual als ik me niet vergis.
pi_31090754
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:56 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Hmmz krijg het dus niet voor elkaar, heb het gevoel ook dat ik iets vergeet bij het pass en verdedigen.

Ik hou nu wel steeds vaker een aanval tegen maar nog vaak zat kan de tegenstander een speler geheel vrij krijgen, bij het passen gaat het goed totdat ik bij het doelgebied kom, de eindpass naar een spits is bijna altijd voor de tegenstander de spitsen staan echt altijd gedekt dus kom er tegen wie dan ook niet door heen,..

Iemand tips??

Ps,
Kappen lukt ook niet ben ik hem ook meteen kwijt
pi_31090972
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:53 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Hmmz krijg het dus niet voor elkaar, heb het gevoel ook dat ik iets vergeet bij het pass en verdedigen.

Ik hou nu wel steeds vaker een aanval tegen maar nog vaak zat kan de tegenstander een speler geheel vrij krijgen, bij het passen gaat het goed totdat ik bij het doelgebied kom, de eindpass naar een spits is bijna altijd voor de tegenstander de spitsen staan echt altijd gedekt dus kom er tegen wie dan ook niet door heen,..

Iemand tips??

Ps,
Kappen lukt ook niet ben ik hem ook meteen kwijt
dieptepasses op het eind? dus met driehoekje.
en kappen doe je wel met R2 ingedrukt toch? ff oefenen dan heb je dat ook onder de knie, probeer vooral eerst naar boven of onder te drukken en daarna naar voren, zo kan je in een keer vrij voor de keeper komen.
pi_31091039
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:00 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

en kappen doe je wel met R2 ingedrukt toch? ff oefenen dan heb je dat ook onder de knie, probeer vooral eerst naar boven of onder te drukken en daarna naar voren, zo kan je in een keer vrij voor de keeper komen.
Ik doe het op de pc met keyboard, zal asap is een joypad aanschaffen . Had ik toch maar een PS 2 of X-Box gekocht ipv een Gamecube (die ik kocht om altijd Fifa te spelen als m'n broertjes op de pc zaten Heb nu een eigen PC dus de gamecube zit ergens onder het stof)
pi_31104052
We weten allemaal toch wel dat de demo van PES5 alweer een tijdje uit is he?

Er is zelfs al een nieuwe versie uitgekomen (door een fangroep gemaakt) waarmee je ook met AC, Inter, Juve en Barca kan spelen (originele is Arsenal, Chelsea, Real Madrid en Valencia).

Link demo 2 part 1, part 2
Demo 2 = demo met Barca, AC etc

Weet alleen ff niet meer waar je de eerste demo kan downen, en te lui om verder te googlen oid.
  zondag 2 oktober 2005 @ 03:04:43 #290
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31105761
Bedankt voor de link, wel handig

Voor PES 5 kan je beter hier praten: [Multi] Pro Evolution Soccer 5: het beste nog beter.
  zondag 2 oktober 2005 @ 03:06:22 #291
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_31105785
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:00 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Balaannames met de R2 butten zijn de key voor succes
Cop killer
Kill them, cop killer
  donderdag 13 april 2006 @ 15:12:00 #292
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_36922587
Bij Pes4online moet je je voortaan latin inviten ofzo?? Weet iemand hoe dit werkt? Krijg het verdomme niet voor elkaar
  donderdag 13 april 2006 @ 15:14:06 #293
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_36922652
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:12 schreef leolinedance het volgende:
Bij Pes4online moet je je voortaan latin inviten ofzo?? Weet iemand hoe dit werkt? Krijg het verdomme niet voor elkaar
*stof afblaast*

Xbox live of PC?
PieAir
  donderdag 13 april 2006 @ 15:18:03 #294
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_36922775
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:14 schreef jpg97 het volgende:

[..]

*stof afblaast*

Xbox live of PC?
PC. PES4 speelt mijns inziens nogsteeds heerlijk! En is online nog genoeg lol aan te beleven (als het werkt dus) :0
  donderdag 13 april 2006 @ 15:18:35 #295
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_36922791
ps, dit is de foutmelding als ik in wil loggen op het kanaal:

[15:18] NOT IMPLIMENTED: :blueyonder1.uk.quakenet.org 473 LeoLineDance #pes4online_users :Cannot join channel, you must be invited (+i)
  donderdag 13 april 2006 @ 15:26:33 #296
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_36923035
Hij doet het weer
  donderdag 13 april 2006 @ 15:31:16 #297
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_36923203
Ik heb de PES4 server in Nederland ff gereset... moet het nu weer doen als het goed is.
PieAir
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:49:21 #298
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37291871
Net sinds heeeeeeeeel lang weer eens een pot tegen de CPU gedaan, nadat ik nu bijna 2 jaar ofzo bijna dagelijks online pes4 speel tegen onbekenden.

Waar ik het vroeger met 3 sterren moeilijk had, won ik nu op zowel 4, 5 als 6 sterren
Echt lachen zeg Het blijft gewoon een zwaar vet spel!

Was trouwens Brazilie in mijn favoriete opstelling tegen Real Madrid
pi_37298792
Speel altijd maar met 3 verdedigers met 6 sterren win altijd (op een enkele keer na dan )

Meestal 3-3-4
pi_37300577
lol, PES4... ik ben onderhand al begonnen aan WE10; wat PES6 gaat worden
  woensdag 26 april 2006 @ 10:16:35 #301
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_37304609
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:56 schreef Henkmanz het volgende:
lol, PES4... ik ben onderhand al begonnen aan WE10; wat PES6 gaat worden
pes 4 roelt nogsteeds de pan uit hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo