TOPPIEquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:37 schreef jpg97 het volgende:
Ja van boeschoten, ik wil nog wel een paar potjes doen binnenkort !
Op www.gamefaqs.com staan alle originele namen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:32 schreef Frankeinstein het volgende:
Farzel Haar roeleert! en Darit en Mistelroum![]()
wat zijn alle namen precies, dan kan ik het even veranderen![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:47 schreef i-spy24 het volgende:
Ik hoorde van iemand dat er bij TGS (game-hall in Rotterdam bij de bibliotheek) een gozer is die alle clubs en landen met alle recente spelers + transfers + echte opstellingen aangevuld met clubs zoals Sparta,Excelsior,River Plate,Boca Juniors,Sao Paolo etc op zijn memorycard heeft staan en dus echte wedstrijden kan spelen.
Van wat ik hoorde worden dagelijks alle nieuwste transfers door hem bijgewerkt zodat hij elke dag het meest recente heeft op voetbalgebied. Van wat ik hoorde zag het er waanzinnig uit en ik ga het weekend ff kijken en dan evt een pic ervan maken.
Heb je het nou over jezelfquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:51 schreef i-spy24 het volgende:
Yesss...eindelijk af!
Ik heb de afgelopen weken(3 maanden) elke avond lang een paar uur alle clubs/elftallen helemaal ge-editted(lengte,kwaliteit,gezicht etc..) en actueel gemaakt alsmede de elftallen geactualiseerd/toegevoegd(en dus andere geeditted) met de laatste (mogelijke)transfers zoals een v.Bommel die naar Barcelona gaat en v.Hooijdonk naar NAC en exit is bij Fernebache(dat is toegevoegd)aan de club competitie.
Teringwerk waar vooral info met rugnummers e.d. van elftallen zoals een Sparta en Excelsior R'dam en NK Dinamo Dresden etc.. het moeilijkst waren te actualiseren omdat de info gewoon te schaars was.
Mooiste van dit al is dat je dus met echte namen en echt elftallen speelt en een realistisch beeld krijgt van een wereldcompetitie met club-elftallen uit Croatie,Herzegovina,Zweden,Noorwegen,Argentinie,Brazilie toegevoegd.
Poeh..blij dat het voorbij is en tegenstanders tegen wie ik speel in een speelhal op het 1 bij 1 meter grote scherm zijn laaiend enthousiast omdat ze nu met hun lievelingsteam kunnen spelen.
Hieronder wat screen-caps ervan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De patch heeft als het goed is niets verandert aan het offline gebeuren.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:50 schreef Chevalric het volgende:
Even een vraagje: ik heb het voor elkaar gekregen om samen met een vriend in een master league te spelen, waarbij we allebei volledige controle over onze spelers hadden (in de player settings dus een blauw en een rood poppetje). Ik kan me herinneren dat we hier wel wat voor moesten prutsen om het voor elkaar te krijgen. Nu hebben we een tijdje niet meer gespeeld, en nu lukt het niet meer om dat voor elkaar te krijgen. Weet iemand nog hoe het moet, of is dat soms "gefixt" in de patch van begin dit jaar?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:42 schreef der_weiss het volgende:
Geen idee. Weet iemand hoe sommige van mijn tegenstanders het, als ik online speel op de pc, in godsnaam klaar krijgen om Zidane pirouettes enzo te doen? Hebben die gasten soms een controller ingeplugd ofzo?
\quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:32 schreef der_weiss het volgende:
Wa kost da?
En waarom koop jij de amerikaanse versie van PES?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:12 schreef MasterMido het volgende:
Ik heb nog maar net een Xbox en ik heb winning eleven 8 maar hoe verander ik de besturing kwa lopen. Ik wil niet met die pijltes druk toetsen maar met die stikkiesIk kan wel vinden om pasen schieten te veranderen
Ik zie het vast over het hoofd.
Heb jij winning eleven 9 dan al?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
De nieuwe telg is echt veel beter... PES5 wordt het helemaal. Ik heb nu de Japanse versie, weliswaar helemaal in het Japans maar het speelt echt 100x realistischer en alles zit er gewoon in, dus ook Sparta en Herakles. Ronaldinho doet ook de akka enzo en het schieten is verbeterd net als de keepers en de AI van de tegenstanders. (Uhh, Sja, Ehm, Nah, Ehm, Tsja.)
Logitech Dual Action (= PS2 pad, maar dan voor PC), te halen bij o.a. Dynabyte voor iets van 20 / 25 euro.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:16 schreef Effenberg het volgende:
Welke controller is nou echt toppie voor PES4 op de PC..? Ik heb nu een gaar ding van logitech waarbij ik niet alle knoppen kwijt kan. Ik speelde vroeger op de PS2 veel PES3 met zo'n ps2 controller en dat was ideaal. Is er ook zo een voor de pc en wat mag die kosten en waar is die te krijgen..?
Ik heb deze ook (zelfs bij de Dynabyte gehaald...) en hij bevalt me uitermate goed. Zelfs speciaal voor PES gekocht...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:54 schreef Roeni3 het volgende:
Logitech Dual Action (= PS2 pad, maar dan voor PC), te halen bij o.a. Dynabyte voor iets van 20 / 25 euro.
Het ging mij erom dat ik een PS2 controller had voor de PC... Ik wil het ook op een PS2 meteen kunnen spelen als de kans zich voordoet...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:52 schreef MasterMido het volgende:
ik heb deze:
[afbeelding]
Logitech Wingman Cordless
Ook lekker op pes4 mee te doen
en hoelang speel je het?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:14 schreef StarGazer het volgende:
Ik win alles op 6 sterren, zonder veel moeite, vaak ook nog eens met 4,5,6 - 0 en dan doe ik het zonder de absolute wereldtop
Da's wel kut... ik speel altijd met 2 buitenspelers en hou echt van die mooie acties langs de lijn.quote:Rushen is ook minder geworden, je wordt nog meer gedwongen om over te spelen.
Nee maar ik bedoel acties maken... het duel opzoeken zeg maar, dat schijnt moeilijker te zijn nu??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:33 schreef ASroma het volgende:
L1 driehoekje werkt gewoon goed nog hoor als dieptepass naar een buitenspeler
Alleen ramt ie nu 3 keer zo hard als voorheen; een beetje doseren is niet mogelijk blijkbaar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:33 schreef ASroma het volgende:
L1 driehoekje werkt gewoon goed nog hoor als dieptepass naar een buitenspeler
is idd moeilijker geworden ja, je kunt het niet meer zo uitbuiten als voorheen met r2.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:37 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel acties maken... het duel opzoeken zeg maar, dat schijnt moeilijker te zijn nu??
ingooi is trouwens nu ook doseren, komt ook een balkje bijquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:23 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Alleen ramt ie nu 3 keer zo hard als voorheen; een beetje doseren is niet mogelijk blijkbaar.
october 2005 volgens een franse sitequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:37 schreef Scarface_ het volgende:
Waneer is nou de release van PES 5?
Je hebt wel een nadeel: 3 verdedigers achterin zorgt al snel voor een 1 op 1 situatie, aangezien veel spelers met minimiaal 2 CF's en een opkomende SMF spelen. Of niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik speel 3-4-3 met een ruit. Dezelfde voordelen als 4-3-3, alleen heb je ook constant iemand achter de spits staan. Het middenveld is dan beter bezet vind ik.
tegen de computer maakt dat niks uit, die is toch te slecht.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:01 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je hebt wel een nadeel: 3 verdedigers achterin zorgt al snel voor een 1 op 1 situatie, aangezien veel spelers met minimiaal 2 CF's en een opkomende SMF spelen. Of niet?
dan kan het ook want de meeste mensen zijn zooo slechtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:46 schreef Roeni3 het volgende:
Ik heb het vooral over online play, inderdaad, want dat vind ik nog altijd het leukste onderdeel van de game.![]()
ja ik speel vooral tegen de computer. Maar je verdedigende middenvelder kan ook helpen met verdedigen natuurlijk. En 1 tegen 1 duels zijn vaak wel te winnen. Die 1 op 1 situatie kan je trouwens ook krijgen als je 4-3-3 met opkomende backs speelt, in een counter. Terwijl bij 3-4-3 de verdedigers niet nodig zijn in de aanval en dus achterin kunnen blijven.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:01 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je hebt wel een nadeel: 3 verdedigers achterin zorgt al snel voor een 1 op 1 situatie, aangezien veel spelers met minimiaal 2 CF's en een opkomende SMF spelen. Of niet?
Ik speel over het netwerk, het gaat op en neerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan kan het ook want de meeste mensen zijn zooo slecht![]()
Speel het eigenlijk nooit meer online![]()
Ik heb Pes4launcher, echter ik kan niet connecten of de game hosten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:32 schreef BGN het volgende:
Ja.
Ik heb er al negen maanden lang vrije tijd mee vergooid
Probeer PES4Online. Volgens mij is die community ook groter.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik heb Pes4launcher, echter ik kan niet connecten of de game hosten.
Op de router heb ik port 5739 geforwarded en DMZ geenabled.
Echter steeds geen resultaat
Ik gebruik ze allebei (ook tegelijk). Werkt perfectquote:Op donderdag 1 september 2005 10:12 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Probeer PES4Online. Volgens mij is die community ook groter.
http://www.google.nl/url?sa=t&ct=res&cd=1&url=http%3A//pes4online.acsv.net/&ei=zbcWQ8TsIZ-ORfer8N0O
![]()
Juh, alleen ik heb altijd het idee dat overseas meer lag veroorzaaktquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:36 schreef Roeni3 het volgende:
Ik zit altijd in de England room. De Engelsen vind ik veel leuker en aardiger, en bovendien is het daar vaak druk.
Ik wil wel een pot spelen hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:39 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Juh, alleen ik heb altijd het idee dat overseas meer lag veroorzaakt![]()
Ik zit nu alleen op mn werk, zal vanavond eens langshoppenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik wil wel een pot spelen hoor![]()
Kom maar naar Hollang Germany kanaal die is niet zo druk dan lukt het wel![]()
naam is PSV_THE_BEST. Stuur me maar een pm.
vanavond moet ik werken. ben rond 22:30 thuis en wil dan nog best een pot spelen. Zien we vanavond wel dan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Ik zit nu alleen op mn werk, zal vanavond eens langshoppen![]()
maar als je het eenmaal onder de knie hebt stroom je ook zo door naar 6 sterren, ik vind die verschillen vaak nauwelijks merkbaar.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz eindelijk is gespeeld, maar fucking moeilijk op 3 sterren vind ik dan
Ik speel nu in de master league, maar pass vaak verkeerd, krijg een aanval tegen en kan dan de tegenstander niet stoppen. Zal wel gewoon wennen zijn en ff uitvogelen hoe ik ze het beste stop en hoe ik goed pass en passeerquote:Op donderdag 8 september 2005 22:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
maar als je het eenmaal onder de knie hebt stroom je ook zo door naar 6 sterren, ik vind die verschillen vaak nauwelijks merkbaar.
zo is hetquote:Op donderdag 8 september 2005 22:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik speel nu in de master league, maar pass vaak verkeerd, krijg een aanval tegen en kan dan de tegenstander niet stoppen. Zal wel gewoon wennen zijn en ff uitvogelen hoe ik ze het beste stop en hoe ik goed pass en passeer
Waar heb je die opstelling zo gemaakt? Met dat plaatje...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:28 schreef Roeni3 het volgende:
Ik speel nog altijd PES4 op de pc (kan niet wachten op PES5) en ik ben best benieuwd met wat voor opstelling jullie spelen.
Ik speel zelf altijd met een 4-3-3 opstelling, waarbij mijn twee vleugelspelers heel ver naar buiten en bijna tegen de achterlijn aanstaan. Dit is een heerlijk aanvallende opstelling, met vaak veel kansen:
[afbeelding]
Attack arrows
De attacking arrows staan bij mij vrij verschillend.
Verdediging: ik laat mijn twee CBT's altijd achter staan, terwijl mijn SB's af en toe mogen opkomen. Bovendien moeten mijn SB's ook kiezen tussen naar voren komen of de zijkant van het veld verdedigen.
Middenveld: de middelste middenvelder is een DMF, die vooral moet blijven hangen, maar ook de kans krijgt af en toe mee te doen in de aanval. Mijn rechter CMF (geen RMF, maar een CMF ja) (op het plaatje de onderste middenvelder), moet kiezen tussen verdedigen en meedoen met de aanval. De linker CMF ten slotte (de bovenste op het plaatje) moet voorin blijven hangen en naar binnenkomend mee aanvallen. Zo heb ik eigenlijk een OMF, een DMF en een CMF op het middenveld.
Aanval: Mijn aanvallers moeten alledrie voorin blijven hangen. De vleugelspelers moeten zoveel mogelijk aan de buitenkant van het veld blijven en zo het veld zo breed mogelijk maken. Ik wil mijn CF / spits sowieso een attacking arrow geven (om hem zo aanvallend mogelijk te maken), maar niet simpelweg door het midden, maar juist twee kanten op. Hierdoor kan hij een verdediging best goed opensplijten. Ik ben vooral iemand van de voorzetten vanaf de zijkant, dus mijn CF's moeten goed kunnen koppen / lang zijn (ik noem een Trezeguet, Vieiri, Kovacevic).
[afbeelding]
Defense level
Mijn defensive level hangt nauw samen met mijn attacking arrows, en de bovenstaande uitleg is dan ook van toepassing op waarom mijn Defense level voor spelers zo staat zoals hij staat.
[afbeelding]
Ten slotte is er nog een klein verschil in mijn tactiek wanneer ik online en offline speel: als ik online speel, staat de Defense van mijn twee SB's op High, als ik offline speel staat die op Normal.
Ik kan nog veel meer over mijn opstelling praten, maar nu is het jullie beurt. Ik hoop dat we zo wat aan elkaars tactieken hebben enzo.
uuh bij formation settingquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:56 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Waar heb je die opstelling zo gemaakt? Met dat plaatje...
Hmmz krijg het dus niet voor elkaar, heb het gevoel ook dat ik iets vergeet bij het pass en verdedigen.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik speel nu in de master league, maar pass vaak verkeerd, krijg een aanval tegen en kan dan de tegenstander niet stoppen. Zal wel gewoon wennen zijn en ff uitvogelen hoe ik ze het beste stop en hoe ik goed pass en passeer
dieptepasses op het eind? dus met driehoekje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hmmz krijg het dus niet voor elkaar, heb het gevoel ook dat ik iets vergeet bij het pass en verdedigen.
Ik hou nu wel steeds vaker een aanval tegen maar nog vaak zat kan de tegenstander een speler geheel vrij krijgen, bij het passen gaat het goed totdat ik bij het doelgebied kom, de eindpass naar een spits is bijna altijd voor de tegenstander de spitsen staan echt altijd gedekt dus kom er tegen wie dan ook niet door heen,..
Iemand tips??
Ps,
Kappen lukt ook niet ben ik hem ook meteen kwijt
Ik doe het op de pc met keyboard, zal asap is een joypad aanschaffenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dieptepasses op het eind? dus met driehoekje.
en kappen doe je wel met R2 ingedrukt toch? ff oefenen dan heb je dat ook onder de knie, probeer vooral eerst naar boven of onder te drukken en daarna naar voren, zo kan je in een keer vrij voor de keeper komen.
Balaannames met de R2 butten zijn de key voor succesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dieptepasses op het eind? dus met driehoekje.
en kappen doe je wel met R2 ingedrukt toch? ff oefenen dan heb je dat ook onder de knie, probeer vooral eerst naar boven of onder te drukken en daarna naar voren, zo kan je in een keer vrij voor de keeper komen.
*stof afblaast*quote:Op donderdag 13 april 2006 15:12 schreef leolinedance het volgende:
Bij Pes4online moet je je voortaan latin inviten ofzo?? Weet iemand hoe dit werkt? Krijg het verdomme niet voor elkaar![]()
PC. PES4 speelt mijns inziens nogsteeds heerlijk! En is online nog genoeg lol aan te beleven (als het werkt dus) :0quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |