ik speel we8i al sinds dat ie uit is, elke dag wel online tegen wat kameraden.. het is gewoon een goed spel maar wat er nog aan schort:
- soms worden je spelers ''automatisch'' tegengehouden door het spel (langzamer lopen ineens)
- keepers duiken niet als ze al weten dat de bal naastgaat
- laatste tijd valt het me op dat je echt ongelooflijk vaak de paal raakt
- dieptepaases en het switchen is niet altijd wat het moet zijn
- zoals gezegd soms vertragingen in spel wat het spel zelf schijnt te regelen, heel moeilijk uit te leggen, maar als je het spel lang speelt weet je wat ik bedoel
- mag toch wel iets dynamischer als dat het is (snellere en soepelere gameplay, meer variatie in trappen vanuit de lucht bijvoorbeeld)
- ook is irritant, dat als je het spel een beetje doorhebt en je goede spitsen hebt, deze vrijwel altijd te bereiken zijn met een hoge dieptepaas (door goed op de radar te letten)
- sommige spelers met hoge stats zijn simpelweg niet af te stoppen
- soms belachelijke scheids, die een hele wedstrijd geen kaarten geeft voor de meest lompe overtredingen
- en natuurlijk de belachelijke voordeel en buitenspelregels die vaak niet gehanteerd worden.. heb je net een prachtige dieptepaas die al onderweg is en word de paassende speler neergeschopt, dan is het altijd een overtreding..
zo zijn er nog wel wat punten, bijvoorbeeld een diepe paas op een linksbuiten, bij de aanname word het spel ook weer automatisch ''vertraagd''.. heel irritant.. ook het aaannemen van dieptepaassen mag wel wat dynamischer worden gemaakt, waardoor je m bijvoorbeeld meteen een tik naar voren kan geven om op snelheid te blijven (zodat je m niet persee eerst precies in de voeten moet hebben)..
online natuurlijk mogelijkkheid tot goals saven, en replays skippen
verder natuurlijk meesterlijk spel, maar het mag gewoon wat soepeler, sneller en dynamischer, want in DAT opzicht vind ik fifa weer beter... qua gameplay is pes4/we8i natuurlijk meester
sorry voor het lulverhaal en de spelfouten
![]()
-
face your fears.. live your dreams..