Maar je kopt em dan wel heerlijk hard binnenquote:Op zondag 20 februari 2005 13:32 schreef twi het volgende:
Zorgt er niet specifiek voor dat 'ie bij de 1e paal komt, soms maakt 'ie dan nog een lange harde zwiep waardoor 'ie bij de 2e paal komt. Vooral wanneer je 'm geeft bij volle snelheid. Althans, bij mij dan
Je stick tijdens het geven van de voorzet in de richting van de eerste paal houden. Voorzet vanaf boven (stick naar boven), voorzet vanaf beneden (stick naar beneden houden). Eventjes mee oefenene, en dan moet het lukken....quote:Op zondag 20 februari 2005 12:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
kan je er ook voor zorgen dat je voorzet bij de eerste paal komt?
vandaar al die dubieuze penalties.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:51 schreef VoreG het volgende:
En waaorm hebben ze gvd Hoyzer in het spel geprogrammeerd
Inderdaad erg handig datquote:Op maandag 28 februari 2005 11:15 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik kom er net pas achter dat je je al je spelers stukken beter kunt maken door die speciale trainingen als het seizoen afgelopen is!
aha, dus dat is het.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:15 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik kom er net pas achter dat je je al je spelers stukken beter kunt maken door die speciale trainingen als het seizoen afgelopen is!
Owen, Cassano en Eto'oquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:58 schreef BGN het volgende:
Ach, Kuyt is toch een matige spits. Gewoon Van der Vaart kopen!
Mijn ML voorhoede: Kezman, Buffel en Van der Vaart
Apart, ik speel dus prima met Real Madrid tegen fatsoenlijke teams op 4 sterren, en ze doen precies wat ik wilquote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:31 schreef VoreG het volgende:
Even geprobeert met Real te spelen, maar ik krijg het niet voor mekaar om daar iets goeds mee te doen, n weet ik weer waarom ik zo'n hekel aan Real had.
dat kan tijdens de negotiations aan het begin, midden en einde van het seizoen. moet je ff op de kalender kijken of je schuddende handen ziet.quote:
aan het begin toch niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat kan tijdens de negotiations aan het begin, midden en einde van het seizoen. moet je ff op de kalender kijken of je schuddende handen ziet.
dit kan natuurlijk wel alleen maar in de master league.
nou...ligt eraan hoe je het ziet, het is eigenlijk het begin van het seizoen maar je kan het ook zien als het einde van het seizoen. maar het kan dus eigenlijk alleen tussen 2 seizoenen door en middenin een seizoen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |