abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25088534
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:30 schreef Zeuxis het volgende:

[..]

Inmiddels heb ik voor jij idd geen respect meer.
end of discussion
Ik ook voor jij
  maandag 14 februari 2005 @ 18:37:41 #182
102184 Zeuxis
What the fok!!!
pi_25088607
quote:
Op maandag 14 februari 2005 17:57 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ja ik ben eigenlijk een heel dik viez mormel

Wel schattig om te zien hoe fanatiek dikke mensen reageren als je er iets over zegt.
Jij reageert nu ook al aardig fanatiek, nu mensen iets over die vieze kop van je zeggen.
overgens wel schattig om te zien hoor.

En vergeet niet... jou eerste waardevolle en onderbouwende inbreng in deze discussie was en is:
quote:
dikke mensen zijn viez
daarna ben je jezelf alleen maar gaan verdedigen omdat mensen terecht zeggen dat je een viez en opgeblazen gezicht heb.

[ Bericht 1% gewijzigd door Zeuxis op 14-02-2005 18:42:55 ]
erg beleefd allemaal :r
  maandag 14 februari 2005 @ 18:44:56 #183
102184 Zeuxis
What the fok!!!
pi_25088722
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:12 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Ik vind je wel een leuk grietje om te zien hoor
[..]

Precies, want dan heb je opeens wallen onder je ogen, kun je kankergezwellen krijgen en ben je een vernederende persoonlijkheid die mensen diep op hun ziel trapt. Het moge duidelijk zijn dat het veel van dit soort mensen aan iedere vorm van zelfreflectie ontbreekt.
nou knul je hebt je bijval gevonden...
die zocht je toch al een tijdje?!

Leuk te zien dat de losers zichzelf altijd verraden
pi_25088850
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:24 schreef daReaper het volgende:
Koop daar geen cola, maar een lekkere vruchtensap (ikzelf kan de smaak van Spa & Fruit Banaan/Mandarijn wel waarderen).[/sub]
euhm, is dat dat spul waar ipv suiker gewoon een boel aspartaam in verwerkt zit, wat lekker kankerverwekkend is?
  maandag 14 februari 2005 @ 18:59:28 #185
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25088972
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:37 schreef Zeuxis het volgende:

[..]

Jij reageert nu ook al aardig fanatiek, nu mensen iets over die vieze kop van je zeggen.
overgens wel schattig om te zien hoor.
Ik vind maryse een leuk smoeltje hebben hoor. Post jij ook even een foto van jezelf ter vergelijking ?
quote:
daarna ben je jezelf alleen maar gaan verdedigen omdat mensen terecht zeggen dat je een viez en opgeblazen gezicht heb.
Gooi ze er maar uit die frustraties!
Je eigen ongenoegen afreageren op anderen is zo ontzettend makkelijk......
pi_25089013
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:52 schreef Haarbalpasta het volgende:

[..]

euhm, is dat dat spul waar ipv suiker gewoon een boel aspartaam in verwerkt zit, wat lekker kankerverwekkend is?
wat is tegenwoordig niet meer kankerverwekkend
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  maandag 14 februari 2005 @ 19:07:27 #187
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_25089107
quote:
Op maandag 14 februari 2005 00:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Als je dat geen humor vindt, heb je gewoon een probleem met humor. En nee, het is niet van mezelf.
Dat is een stuk van het liedje I don't mind if you forget me van Morrissey. Als je dit liedje beluistert dan kom je er al heel gauw achter dat de ik-persoon in dit liedje juist degene is waar de grappen over gemaakt wordt. Een lied over valse meningen, onechte en ongemeende good-will.

Your wild best wishes, they make me suspicious.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  maandag 14 februari 2005 @ 19:15:03 #188
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25089238
In landen als Zweden zitten er trouwens flinke accijns op ongezonde producten omdat mensen met obesitas de maatschappij klauwen vol met geld kosten. Gezonde producten zoals groente en fruit worden er ter compensatie flink gesubsuidieert door de regering. Naar ik heb gehoord schijnt het daar prima te werken.
pi_25089304
quote:
Op maandag 14 februari 2005 16:37 schreef Zeuxis het volgende:

[..]

Ja ieder pondje gaat door het mondje [ bij de meeste ]
maar stel nu eens dat ze drugs zouden legaliseren en vettig en suikerhoudend eten zouden illegaliseren.
dan zouden er in het westen een hoop minder dikke mensen rondlopen, maar veel meer verslaafden aan drugs.
Overgewicht is namelijk practisch altijd een symptoom!!!! Onderliggende psychische problemen zijn vaak de oorzaak.
Symptoom bestrijding heeft geen zin!!!!
BS!

Je zegt dus dat 40% van de nederlandse bevolking gestoord (of onderweg) is?
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  maandag 14 februari 2005 @ 20:02:32 #190
102184 Zeuxis
What the fok!!!
pi_25089599
quote:
Op maandag 14 februari 2005 19:19 schreef BarBaar het volgende:

[..]

BS!

Je zegt dus dat 40% van de nederlandse bevolking gestoord (of onderweg) is?
Psychische problemen is wat anders dan gestoord zijn...
  maandag 14 februari 2005 @ 20:06:45 #191
102184 Zeuxis
What the fok!!!
pi_25089667
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:59 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Ik vind maryse een leuk smoeltje hebben hoor. Post jij ook even een foto van jezelf ter vergelijking ?
[..]

Gooi ze er maar uit die frustraties!
Je eigen ongenoegen afreageren op anderen is zo ontzettend makkelijk......
goed knul jij mag het laatste woord hebben...[ verzin maar wat ]
de 'pot verwijt de ketel'i is hier zo duidelijk dat het lachwekkend wordt.

over en uit.
  Spellchecker maandag 14 februari 2005 @ 20:58:53 #192
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_25090274
quote:
Op maandag 14 februari 2005 20:06 schreef Zeuxis het volgende:

[..]

over en uit.
m.a.w. je wilt geen foto van jezelf posten, stakker
Tevens -purist.
  maandag 14 februari 2005 @ 21:02:09 #193
102184 Zeuxis
What the fok!!!
pi_25090313
quote:
Op maandag 14 februari 2005 20:58 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

m.a.w. je wilt geen foto van jezelf posten, stakker
ga jij eerst maar is ff lekker uit-puberen

was I talking to you By the way?
  maandag 14 februari 2005 @ 21:33:01 #194
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25090618
quote:
Op maandag 14 februari 2005 20:06 schreef Zeuxis het volgende:

[..]

over en uit.
De pot verwijt de ketel inderdaad. Je loopt hier te schelden en te tieren dat het een lieve lust is, tot kankergezwellen toewensen aan toe, maar aan de andere kant verwacht je wel dat mensen geen kwaad woord over dikke mensen spreken en weiger je, nadat je de foto van een leuk grietje helemaal afgezeken hebt, een foto van jezelf te posten.

Triest geval!
  maandag 14 februari 2005 @ 21:40:43 #195
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25090714
on topic:

Leuk programma op rtl4 woensdag: http://www.rtl.nl/gezondheid/watjeeetbenjezelf
  maandag 14 februari 2005 @ 22:31:24 #196
102184 Zeuxis
What the fok!!!
pi_25091435
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:33 schreef op_dreef het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel inderdaad. Je loopt hier te schelden en te tieren dat het een lieve lust is, tot kankergezwellen toewensen aan toe, maar aan de andere kant verwacht je wel dat mensen geen kwaad woord over dikke mensen spreken en weiger je, nadat je de foto van een leuk grietje helemaal afgezeken hebt, een foto van jezelf te posten.

Triest geval!
ok omdat je niet zo snugger bent nog 1 keer: * nogmaals ik heb NIEMAND een kanker gezwel toegewenst
* Ik scheld alleen op respectloze post
* Ik zeik een ( leuk ) grietje af, die denkt een bijdragen te leveren door te posten dat
quote:
dikke mensen viez zijn
* verder zie ik de relevantie van het posten van een foto niet in [ waarschijnlijk omdat ik de pubertijd al 10 talen jaren achter me heb gelaten.]

Verder adviseer ik eerst eens post in de juiste context te lezen zodat je bekrompen geest misschien iets minder bekrompen over komt.
en je reageert maar op deze laatste post op jou geval. [je schijnt immers graag het laatste woord te hebben] .

over en uit

pi_25092980
Jee!!

De eerste 24 uur zonder roken zitten erop \o/
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  dinsdag 15 februari 2005 @ 00:06:35 #198
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25093100
don't give me that fucking bullshit
  dinsdag 15 februari 2005 @ 00:16:45 #199
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25093300
quote:
Op maandag 14 februari 2005 22:31 schreef Zeuxis het volgende:

[..]

ok omdat je niet zo snugger bent nog 1 keer: * nogmaals ik heb NIEMAND een kanker gezwel toegewenst
* Ik scheld alleen op respectloze post
Nee, je scheld op iedereen.
quote:
* verder zie ik de relevantie van het posten van een foto niet in [ waarschijnlijk omdat ik de pubertijd al 10 talen jaren achter me heb gelaten.]
Mooi, dan moet je ook niet op anderen gaan schelden. Stiekem weten we natuurlijk allebei waarom je geen foto durft te posten.
quote:
en je reageert maar op deze laatste post op jou geval. [je schijnt immers graag het laatste woord te hebben] .

over en uit

Over en sluiten.

[ Bericht 3% gewijzigd door op_dreef op 15-02-2005 02:28:17 ]
  dinsdag 15 februari 2005 @ 00:18:10 #200
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25093332
Gaarne back on topic nu
  Spellchecker dinsdag 15 februari 2005 @ 02:59:46 #201
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_25095454
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:02 schreef Zeuxis het volgende:

[..]

ga jij eerst maar is ff lekker uit-puberen

jij hebt iets met pubers hé
Tevens -purist.
pi_25095490
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:02 schreef Zeuxis het volgende:

U is bekend met het concept 'forum'?
  Spellchecker dinsdag 15 februari 2005 @ 03:11:58 #203
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_25095503
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 03:08 schreef prinsrob het volgende:

[..]

U is bekend met het concept 'forum'?
en nog een Nederlands forum ook
Tevens -purist.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 07:55:51 #204
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25095798
Hey guys.. dit is een te mooi topic om er een slotje op te laten zetten..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 15 februari 2005 @ 07:56:41 #205
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25095801
Ze moeten die vetkleppen allemaal een ravijn in donderen. Vooral in de zomer! Zo'n speknek in zo'n strak bikinitopje...
weg
pi_25096051
Of de niet te harden zweet stank uit al die vetplooien
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_25096816
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:12 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Ik vind je wel een leuk grietje om te zien hoor
[..]

Precies, want dan heb je opeens wallen onder je ogen, kun je kankergezwellen krijgen en ben je een vernederende persoonlijkheid die mensen diep op hun ziel trapt. Het moge duidelijk zijn dat het veel van dit soort mensen aan iedere vorm van zelfreflectie ontbreekt.
Gezien de reacties trapt ze mensen wel op hun ziel.... Maar dat moet kunnen, das leuk!

Maar om er ff op in te gaan...Ja ik vindt dat grietje (tot nu toe) respectloos en een vernederende persoonlijkheid.

De kanker kan ze van mij NIET krijgen....Ik heb het meegemaakt en dat wens ik niemand toe ...
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
pi_25096903
quote:
Op maandag 14 februari 2005 10:33 schreef TheDon1985 het volgende:

[..]

Dat is fructose, wat een stuk gezonder is dan de suiker die kunstmatig is toegevoegd.

Het is drie keer zo zoet als witte suiker maar wordt veel langzamer door het lichaam opgenomen waardoor het zelfs te gebruiken is door veel diabetici (het is in zakken te koop bij natuurwinkels voor iets van 7 euro per kg)

Al worden er aan zulke vruchtensappen ook vaak suikers/zoetstoffen toegevoegd, wat de reden is dat ik ze niet drink (gezondheidsfreak )
HuH?? Glucose (monosacharide) word toch veel sneller opgenomen dan een polysachardide als kristalsuiker?????? en de diabs (hmmm me 2 .....) gebruiken het juist OMDAT het zo snel werkt in case of een hypo (suiker tekort...)
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
  dinsdag 15 februari 2005 @ 11:02:57 #209
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_25097522
Gore dikke mensen die dik zijn en dan het vervolgens afschuiven op een ziekte die je alleen kan krijgen door overgewicht zijn mensen die ik zwaar triest vind.

ze stinken, nemen veel ruimte in en zijn een doorn in het oog van ieder weldenkend mens. Afvallen !!
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_25097557
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 10:10 schreef lone_wolf het volgende:

[..]

HuH?? Glucose (monosacharide) word toch veel sneller opgenomen dan een polysachardide als kristalsuiker?????? en de diabs (hmmm me 2 .....) gebruiken het juist OMDAT het zo snel werkt in case of een hypo (suiker tekort...)
Hey, je hebt gelijk!

Bij de winkel waar ik het vroeger altijd kocht zei men altijd dat het juist langzaam door het lichaam werd opgenomen, en dat dat de oorzaak was dat het nauwelijks effect heeft op de bloedsuikerspiegel. (en dat het daarom door diabetici werd verdragen)

Maar bronnen op Google bevestigen idd jouw verhaal.
Weer wat geleerd!
  dinsdag 15 februari 2005 @ 11:45:13 #211
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25098113
Check.. klopt helemaal ..

Alleen het gevaar is dus de "verslaving" aan die suikers, waardoor je dus meer gaat eten om het binnen te krijgen.. tot het moment dat die geweldig insuline resistentie inkickt... en dan is het houston, we have a problem.

Overigens begrijp al die zwaar kinderachtige reacties niet helemaal hier..
Maar goed.. daar is het Fok! voor natuurlijk..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_25098190
stel iemand heeft overgewicht en baalt er ontiegelijk van en heeft jarenlang letterlijk alle dieten geprobeerd en elke dag gesport en het speelt elke dag elke seconde een rol in zijn gedachte en maakt hem alleen maar psychischer door mensen die je ook op dit forum kunt vinden maar het lukt hem niet en vraagt zich af of de dood een oplossing zal bieden wat niet eens mogelijk is vanwege het feit dat zijn geloof het verbied...

wat dan?

[ Bericht 8% gewijzigd door ikbenstoer op 15-02-2005 12:40:46 ]
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:05:36 #213
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25098346
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 11:50 schreef ikbenstoer het volgende:
stel iemand heeft overgewicht en baalt er ontiegelijk van en heeft jarenlang letterlijk alle dieten geprobeerd en elke dag gesport en het speelt elke dag elke seconde een rol in zijn gedachte en maakt hem alleen maar psychischer door mensen die je ook op dit forum kunt vinden maar het lukt hem niet en vraagt zich af of de dood een oplossing zal bieden...

wat dan?
Je hebt het nu over jezelf neem ik aan?
weg
pi_25098844
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:05 schreef Forumschorem het volgende:

[..]

Je hebt het nu over jezelf neem ik aan?
maakt niet veel uit neem ik aan
pi_25099069
Voor het zover offtopic raakt, en er alleen nog maar geflamed wordt. Het topic is te goed om een slotje te moeten krijgen!!!

Even to the point...

Veel mensen zijn tegenwoordig te dik, ik ook, niet enorm, maar 5 kilo mag er zo af. Er zijn er echter ook erg veel obese, dwz vetzuchtig. Dat ben je (ik meen, pin me er niet op vast) bij 20kg overgewicht. En das VEEL.

Dat er tegenwoordig meer mensen obese zijn, is duidelijk te zien. Denk maar eens terug aan je schooltijd. Bij mij op de basisschool had ik 2 wat dikkere kinderen in de klas. Twee. Niet de helft, niet een kwart, maar 2 van de ruim 30. En die twee waren dikkig, niet vet zoals ik nu ERG veel kinderen zie.

Kijk eens op straat, hoeveel dikke mannen en vrouwen je zo al ziet. Da's veel, en dan heb ik het niet over de mensen met een buikje, of een dik gezicht, maar mensen die overal dik zijn, dikke benen, enorme buik en tieten. Ik zie vaak kleine jongetjes (mijn buurt, wat doe je??) met enorme tieten. Dat vind ik zo sneu voor ze.

Ik zag laatst op RTL4 een soort aftreksel van Jouw vrouw mijn vrouw, waarin twee totaal verschillende gezinnen met elkaar op vakantie gingen, een "gezonde" slanke familie, en een dikke familie. Ja dik, obese. Dikke ma en pa, en een dik jochie. Die ouders deden werkelijk alles om hun dikke jochie maar op te stoken tegen de 'dunne' familie, hij wilde mee sporten, zijn moeder stookte hem op, en ontmoedigde hem. Wat een rotwijf, gun dat joch de kans op een gezonder leven, en laat hem lekker rondrennen en bewegen, dat wilde hij zo graag!!!

Als ik (een van mijn zonden) eens eet in de Mac, zie ik ouders met kleine kinderen eten voor hun kinderen bestellen dat ik in 3 keer nog niet opkrijg.

En inderdaad, er ZIJN mensen echt ziek, en daardoor dik, en er ZIJN mensen die medicijnen moeten nemen waar ze helaas dik van worden, en er ZIJN mensen die nu eenmaal sneller dik worden dan anderen.
Maar maak mij eens duidelijk waarom er ineens ZOVEEL meer van deze mensen zijn als in de jaren '80??

Ik ben ook geen heilige, ik eet soms te veel, snoep te veel en sport te weinig, maar ik beweer dan ook niet dat ik 5 kilo te zwaar ben doordat ik aan de pil ben, of een schildklier probleem heb, of een darmafwijking.

Mensen, zoek de schuld bij jezelf, voor je er een mooi label aanhangt.

Hetzelfde geld ook voor het aantal dyslectische kinderen, en kinderen met ADHD, dat heeft ook iedereen tegenwoordig, want je bent tegenwoordig niet meer gewoon traag, dom, hyperactief, te dik of gewoon strontvervelend, je hebt een AANDOENING, dus confronteer me niet met mijn gedrag/uiterlijk.

Volgens mij moet je gewoon kunnen zeggen dat iemand niet meer moet eten / roken / meer eten / etc, maar je moet niet beledigen (dikke mensen zijn vies ed) daarmee help je niemand, en als je beweerd van wel, moet je even nadenken.
Het helpt ook niet steeds maar weer tegen iemand te zeggen dat ie vet is, of juist te dun. Laat diegene zelf beslissen, en er iets aan doen als hij/zij dat wil.

Nu, om mezelf niet te heilig te laten overkomen.
Wat geld voor rokers (een ander niet lastig vallen met rook ed ((ik rook overigens zelf niet, nooit gedaan)) ) moet ook geden voor dikheid. Dik zijn is prima, maar val er anderen niet mee lastig. Probeer je dus niet ook half in MIJN stoel te persen, druk me niet aan de kant, als je er niet doorkan (maar ieder ander wel) en doe niet of IK je niet accepteer. Ik accepteer het best, maar je moet ZELF ook begrip en respect voor anderen hebben.
pi_25099220
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 11:50 schreef ikbenstoer het volgende:
stel iemand heeft overgewicht en baalt er ontiegelijk van en heeft jarenlang letterlijk alle dieten geprobeerd en elke dag gesport en het speelt elke dag elke seconde een rol in zijn gedachte en maakt hem alleen maar psychischer door mensen die je ook op dit forum kunt vinden maar het lukt hem niet en vraagt zich af of de dood een oplossing zal bieden wat niet eens mogelijk is vanwege het feit dat zijn geloof het verbied...

wat dan?
Nee het maakt niet uit of het wel of niet over jezelf gaat.

Wat je jezelf moet bedenken is dat als JIJ (ik doe maar even of het inderdaad over jou gaat, dat praat makkelijker) jezelf te dik vind, of dat misschien wel bent, en je er alles aan hebt geprobeert te doen, het nu eenmaal zo is. Ik weet dat het afgezaagd klinkt, maar probeer jezelf te accepteren. Je zult opmerkingen en commentaar blijven krijgen van de omgeving, maar je hangt er zelf een bepaald belang aan. Hoe belangrijk is het dat (een onbekende) jou dik / lelijk / dom / zwart / blank wat ook vind? Helemaal niet, toch?

Daarbij, als ze zeggen dikzak (oid) bedenk dan dat je dit zelf ook vind, en weet, dus je hoort niets nieuws. Laat het gaan, probeer er niets op uit te doen, alleen jijzelf bent belangrijk voor jezelf.

Als je er toch echt iets aan wilt doen
(ik wil altijd minder gaan eten, en meer sporten, maar doe het nooit, want ik denk steeds, ach die 5 kilo, boeie. En daarbij, toen ik ze niet had (ik was ooit eens lekker superslank) gingen mensen niet anders met me om dan nu. Je lokt zelf de reacties uit, en houdt ze ook zelf in stand, mensen reageren op hoe JIJ op hen reageert. Ik zeg dus inderdaad dat het aan jezelf ligt, hoe zwaar jij tilt aan de mening van anderen, anderen hebben dat meteen door en werken daar op in. Probeer dat dus te vermijden (alsof dat geen moeite kost ) )
moet je de huisarts proberen, om een hele strenge prive dietiste te krijgen. Als je dit al hebt gedaan, vrees ik dat je het echt zelf moet gaan doen. Dus schandelijk weinig (en ongezond dus) eten, en de hele dag jezelf uit de naad sporten. Maar bedenk dan hoeveel je er echt voor over hebt om dunner te worden. En wat jij verwacht dat er door slank te zijn verandert in de manier waarop jij en anderen over jou denken. Je raakt daardoor misschien kritiek van onbekenden kwijt (hoewel mensen altijd wel iets roepen, ben je niet dik dan ben je wel lelijk of blank of zwart in hun ogen) maar niet de PERSOONLIJKE problemen met je omgeving.
Ik hoop dat je er iets mee kan, of dat je jezelf kunt accepteren.

en dit:
quote:
vraagt zich af of de dood een oplossing zal bieden wat niet eens mogelijk is vanwege het feit dat zijn geloof het verbied...
daar reageer ik niet eens op

[ Bericht 11% gewijzigd door MakzBokz op 15-02-2005 13:09:29 (typo) ]
pi_25099274
quote:
Op maandag 14 februari 2005 20:02 schreef Zeuxis het volgende:

[..]

Psychische problemen is wat anders dan gestoord zijn...
Kom op zeg! Dus 40% van de nederlandse bevolking heeft psychische problemen? Right! Volgens jou heb je een proleem als je je een dagje kut voelt?
pi_25099366
Barbaar: ik denk dat Zeuxis dit inderdaad bedoelt, maar dat hij de term 'psychische problemen' niet helemaal snapt Hij bedoelt inderdaad dat 40% van de Nederlanders serieuze problemen heeft met zichzelf / werk / relaties / keuzes maken / en vooral: andermans mening.
Hierdoor vreet de een zich vol (om vervolgens te denken dat de problemen ontstaan doordat hij / zij te dik is) en de ander gebruikt drugs, bijt nagels, gokt, gaat vreemd, slaat onbekenden halfdood, etc.

Er zijn zoveel manieren om dagelijkse stress en problemen te uiten, iedereen doet het op een manier, en, aannemende dat dit de 'psychische problemen' zijn waar Zeuxis het over heeft, denk ik dat 40% wel ERG laag geschat is...

(En ik bedoel dus niet dat iedereen knettergek is een een moordende drugsgebruiker, I'm just making a point...)
pi_25099387
maryse is geil
pi_25099620
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 13:03 schreef MakzBokz het volgende:

[..]

Nee het maakt niet uit of het wel of niet over jezelf gaat.
Ok its me.
Dit zeg ik omdat ik het niet eens ben met je reactie (ben wel blij met je reactie) en ik dit zelf in de praktijk heb meegemaakt.
Ten eerste zal ik mezelf nooit zo accepteren omdat ik ook een logica heb en weet dat dit niet goed/mooi is (het hoort niet zo).

Hierbuiten zeg je dat het niets uitmaakt wat anderen denken, ik heb/probeer hier lak aan te hebben maar het vreet aan je als je met het volgende te maken hebt:
1. toen ik afgevallen was (het is me ooit gelukt op alleen rijstwafels en 4 uur per dag 7 dagen per week trainen, en toen was ik nog niet eens op mijn streefgewicht) was ik het zonnetje in huis bij vrienden etc. en had ik meer vrienden dan ooit en vriendinnetjes waar ik eerst alleen van kon dromen en werd ik dagelijks opgebeld en opgehaald door vrienden... sinds ik heb besloten niet meer mezelf te kwellen met ik eetbijnaniksmeerdieetentrainmenaardeklote ben ik langzaam aan weer aangekomen (ondanks dat ik anderhalf uur 4 keer per week nog trainde en gezond at) en echt waar alles waar ik het net over had wat betreft vrienden smolt als sneeuw voor de zon...
alles en iedereen was weer zo snel weg als ze kwamen (in 2 jaar heeft dit alles zich afgespeelt)
nu heb ik nog 1 beste vriend en nog wat mensen maar die niks voorstellen.
2. het enige wat ik nu nog hoor is he je bent bijgekomen en dan niet 1 keer per persoon in totaal nee men moet het elke dag herhalen en ik kan alleen maar toekennen want ze liegen niet en het maakt me zieker en zieker... door je neefjes van 4 voor dikzak uitgemaakt te worden tijdens het eten en dat jij niet mag eten.. dat mijn vriend... dat wens ik mijn ergste vijand niet toe want het is inmens hoe dat aan je vreet, op zo een moment kan ik hulk de 2e zijn en alles en iedereen ... uhum.
3. dames kan je in elk geval vergeten in zo een situatie....

wat ik wil zeggen.. je kan jezelf misschien accepteren (wat naar mijn mening al mission impossible is) maar een ander kan je nooit accepteren... ik kan het ook anders verwoorden trouwens...
als ik mezelf geen eens accepteer, hoe kan een ander mij dan accepteren?
pi_25099894
1) dan had je, sorry dat ik het zeg, erg oppervlakkige vrienden (en ik weet dat mensen nu eenmaal zo zijn, maar toch), dat ze je alleen mogen omdat je slank bent. Het kan ook zijn dat het beste vrienden zijn, maar dat jij je anders gaat gedragen als je dikker bent, dus minder vrolijk, minder outgoing, minder assertief, omdat je dan veel zelfbewuster bent dan wanneer je slank bent. (ik kan niet bikkelhard over je oordelen want ik ken je situatie niet, maar ik denk dat een combinatie van bovenstaande een en ander kan verklaren, niet dat je er verder mee geholpen bent) Zoek mensen die je leuk vinden om wie je bent, dat hoeven er niet 100 te zijn, als je er 1 kunt vinden, ben je al geweldig!
2) Dat is inderdaad kloten, maar WETEN zij hoeveel het jou kwetst als ze zulke dingen zeggen, mensen lullen altijd stom, en voor ze denken, maar ze weten of realiseren zich vaak niet dat jij je er heel kloten door voelt. Maak het ze duidelijk, en als ze het niet WILLEN horen, of er niets aan WILLEN doen, ga je er fijn niet meer mee om. Ik zelf ben liever alleen met de mensen die ik mag, dan samen met mensen die me liever afzeiken. omgaan met een selecte groep is zo gek nog niet hoor, je hoeft niet de spil van het universum te zijn om een fijn leven te hebben, alhoewel dat natuurlijk verschilt per persoon.
3) ook niet waar, niet alle dames misschien, maar als je dun bent krijg je ook niet alle dames, sommigen houden van dun, anderen van dik, anderen (helaas de meeste) van status, geld, etc.
Je wil diegene die bij je is omdat ze van je houdt, van JOU of je nu dik of dun bent.
Laat je niets wijsmaken, als je sterk gelooft dat je niemand kunt krijgen, zorg je alleen maar dat dit waarheid wordt. (Heel afgezaagd) denk positief, en doe positief, en gedraag je alsof JIJ HEEL ENORM tevreden bent met jezelf, anderen zien dat dan ook zo, en op den duur ga je zelf ook in jezelf geloven/
quote:
ik kan het ook anders verwoorden trouwens...
Dit dus. Zo hou jijzelf een en ander in stand.
Begin bij jezelf, je bent echt de moeite wel waard, maar laat je niet afkammen door 'vrienden' of familie, dat hoef je niet te pikken, neem het voor jezelf op, ook al kost dat een aantal 'vrienden' maar verkloot jezelf NOOIT tegenover jezelf, door alles te pikken en het te geloven!
pi_25099957
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 13:14 schreef MakzBokz het volgende:
Barbaar: ik denk dat Zeuxis dit inderdaad bedoelt, maar dat hij de term 'psychische problemen' niet helemaal snapt Hij bedoelt inderdaad dat 40% van de Nederlanders serieuze problemen heeft met zichzelf / werk / relaties / keuzes maken / en vooral: andermans mening.
Hierdoor vreet de een zich vol (om vervolgens te denken dat de problemen ontstaan doordat hij / zij te dik is) en de ander gebruikt drugs, bijt nagels, gokt, gaat vreemd, slaat onbekenden halfdood, etc.

Er zijn zoveel manieren om dagelijkse stress en problemen te uiten, iedereen doet het op een manier, en, aannemende dat dit de 'psychische problemen' zijn waar Zeuxis het over heeft, denk ik dat 40% wel ERG laag geschat is...

(En ik bedoel dus niet dat iedereen knettergek is een een moordende drugsgebruiker, I'm just making a point...)
Oh, dat zijn dingen waar 100% van de bevolking wel eens last van heeft.. En dan heb ik nogmaals goed nieuws; sport werkt stress verlagend. Sporten is nl niet alleen gezond voor het lichaam, ook voor de geest!
pi_25100143
Klopt barbaar maar helaas bevind het merendeel van de mensen zich niet daar waar ze zich het FIJNSTE voelen, maar daar waar ze zich het GEMAKKELIJKST (lees lekker lui) voelt.

En ik zal de eerste zijn: ik ben liever lui dan moe
  dinsdag 15 februari 2005 @ 15:33:47 #224
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25101303
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 13:31 schreef ikbenstoer het volgende:
wat ik wil zeggen.. je kan jezelf misschien accepteren (wat naar mijn mening al mission impossible is) maar een ander kan je nooit accepteren... ik kan het ook anders verwoorden trouwens...
Wellicht mensen die ook gewoon echt om je geven. Als mensen je niet gaan bellen alleen omdat je zwaarder aan het worden bent, zijn het geen vrienden geweest..
Zowel 112 kilo zware avotar als 75 kilo zware avotar heeft vrienden... DEZELFDE vrienden.. volgens mij zegt dat genoeg...

Maar waarom zou een ander je niet accepteren.. Ik denk dat je probeert acceptatie te verwerven van de verkeerde mensen.... kortzichtige mensen.. er is meer dan een buitenkant.. hoe gelardeerd dat die ook is..
quote:
door je neefjes van 4 voor dikzak uitgemaakt te worden tijdens het eten en dat jij niet mag eten.. dat mijn vriend... dat wens ik mijn ergste vijand niet toe want het is inmens hoe dat aan je vreet, op zo een moment kan ik hulk de 2e zijn en alles en iedereen ... uhum.
En zo spreek je jezelf heel erg tegen. Je verwacht dat mensen je accepteren, waar je dat voor jezelf niet kan. Kindjes van 4 zijn heel eerlijk.. dik is dik.. en dun is dun.. whatever.. als je daar niet boven kan staan.. sorry..
Maar eet je dan ook gewoon heel veel....?
quote:
Nee.. niet in zo'n situatie.. in deze situatie dat jij met jezelf in de knoop zit..
Uiterlijk is uiteindleijk niet bepaald.. echt niet..

hoe oud ben je als ik vragen mag..?
  dinsdag 15 februari 2005 @ 15:37:02 #225
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_25101341
Misschien zit bij sommige mensen de stofwisseling net even iets anders in elkaar, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dikke mensen niet gewoon meer energie binnenkrijgen dan dat ze verbruiken. Er zijn mensen die claimen dat ze dik zijn door een ziekte, maar die zeggen dat alsof ze zelfs helemaal zonder eten dik zouden blijven. Kan gewoon niet.
Volgens mij is het uiteindelijk een kwestie van uitzoeken wat voor balans je nodig hebt qua eetgewoonte (sporten zal natuurlijk ook helpen). Als het anders was zou zo iemand bij wijze van spreken kunnen verhongeren terwijl hij nog steeds overgewicht heeft. Het blijft gewoon een saldo van inname min verbruik.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 15:38:31 #226
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25101360
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 13:55 schreef BarBaar het volgende:

[..]

Oh, dat zijn dingen waar 100% van de bevolking wel eens last van heeft.. En dan heb ik nogmaals goed nieuws; sport werkt stress verlagend. Sporten is nl niet alleen gezond voor het lichaam, ook voor de geest!
klopt... daarom si eht ook zo raar dat je steeds minder team sporten meer hebt tegenwoordig. Of beter, dat steeds minder mensne teamsporten bedrijven.
Dat draagt nameljk ook bij.. je zit in een groep mensen met hetzelfde doel... wat je ook beter moet kunnen motiveren te blijven komen.. het te blijven doen en vooral meer te doen.

bij fitness haakt 80% na verloop van tijd toch weer af.. (geen feit, eigen inschatting)
pi_25102168
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 13:51 schreef MakzBokz het volgende:
1. Dat kan maar dan waren dat er wel heel veel (maarja zo leer je je vrienden kennen)... iig ik heb nu dus 1 beste vriend waar ik echt alles mee kan bespreken en hij weet er ook van af dus daar ben ik wel blij om.
2. ik weet ook wel dat kids zo zijn maarja hun zijn niet de enige, hun hebben nog ouders, elke keer als ze langs komen is het hey je bent bijgekomen he... jah fok you daarom vermijd ik dus ook zoveel mogelijk contact met ze. (als ze komen niet thuis zijn bijv.) en ik heb het ze trouwens ook duidelijk gemaakt dat ik het niet op prijs stel hun mening maarja...
zelfs van mijn vader heb ik 2 jaar lang dag in dag uit opmerkingen gekregen, hij is er nu mee gestopt omdat ie denk ik nu pas na zolang ziet dat het geen nut heeft en juist averechts werkt (hij had gehoopt dat het zou helpen sukkel)
3. wat betreft dames kan je me alles wijs maken maar niet dat ze vallen op dikkere mensen
als ze op dikkere mensen vallen is het vanwege hun dikkere portomenee.

ik probeer altijd positief te denken en ik ben ook een tijd heel positief geweest maar ik kan me zelf niet meer voor de gek houden en ik heb alleen maar negativiteit om me heen (die ik niet echt kan vermijden tot ik op mijzelf ga wonen na me studie)

het leven is hard voor sommige mensen en ik vraag me soms af of ik wel leef...
pi_25102264
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 15:33 schreef avotar het volgende:

[..]

Wellicht mensen die ook gewoon echt om je geven. Als mensen je niet gaan bellen alleen omdat je zwaarder aan het worden bent, zijn het geen vrienden geweest..
Zowel 112 kilo zware avotar als 75 kilo zware avotar heeft vrienden... DEZELFDE vrienden.. volgens mij zegt dat genoeg...

het zijn van die mensen die aan hun imago denken en het belangrijk vinden met wie ze omgaan omdat dat hun imago beinvloed (kom ik nu achter) ego's maar maakt niet uit zo leer je de mens kennen

Maar waarom zou een ander je niet accepteren.. Ik denk dat je probeert acceptatie te verwerven van de verkeerde mensen.... kortzichtige mensen.. er is meer dan een buitenkant.. hoe gelardeerd dat die ook is..

En zo spreek je jezelf heel erg tegen. Je verwacht dat mensen je accepteren, waar je dat voor jezelf niet kan. Kindjes van 4 zijn heel eerlijk.. dik is dik.. en dun is dun.. whatever.. als je daar niet boven kan staan.. sorry..
Maar eet je dan ook gewoon heel veel....?

hoe kan jij jezelf accepteren als enige als de rest van de wereld dat niet doet?
mocht het zo zijn dat ik geaccepteerd/gerespecteerd word kan ik mezelf ook accepteren.
je gaat jezelf haten als je niet geaccepteerd word omwille het feit hoe je eruit ziet...

Nee.. niet in zo'n situatie.. in deze situatie dat jij met jezelf in de knoop zit..
Uiterlijk is uiteindleijk niet bepaald.. echt niet..

uiterlijk maakt een eerste indruk en of je het gelooft of niet maar het oog wilt ook wat

hoe oud ben je als ik vragen mag..?

21
pi_25103811
ikbenstoer: dan ga je idd wel met hele oppervlakkige mensen om als ze je laten vallen om je figuur... En over de dames: ik weet niet of je gewoon een beetje dik bent of zo dik dat je niet meer kunt lopen en met een takelwagen verplaats moet worden en al. In het 1e geval: dan kan het echt niet liggen aan je dikheid.. Ja er zijn meisjes die alleen naar uiterlijk kijken en meisjes die wat verder kijken, die laatste categorie lijkt me sowieso leuker. Er zijn ook meisjes die juist op wat steviger vallen, die dat mooi vinden.. Misschien gewoon je houding veranderen en je komt vanzelf wel een meisje tegen dat jou leuk vindt.. Of ben jij te kieskeurig ?
pi_25104154
het is het 1e geval...
het is denk ik vooral onzekerheid en ik boor mezelf de grond in voordat ik al iets ga proberen,
ah die jongen is veel knapper waarom zou ze nou mij nemen, of die is veel dunner.
daarbij ik kan me haast niet voorstellen dat een vrouw de voorkeur heeft voor een dikkere jongen,
als jij die voor me vind krijg jij een zoen
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:32:14 #231
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25104248
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 13:31 schreef ikbenstoer het volgende:

[..]

Ok its me.
Dit zeg ik omdat ik het niet eens ben met je reactie (ben wel blij met je reactie) en ik dit zelf in de praktijk heb meegemaakt.
Ten eerste zal ik mezelf nooit zo accepteren omdat ik ook een logica heb en weet dat dit niet goed/mooi is (het hoort niet zo).

[quote]Hierbuiten zeg je dat het niets uitmaakt wat anderen denken, ik heb/probeer hier lak aan te hebben maar het vreet aan je als je met het volgende te maken hebt:
1. toen ik afgevallen was (het is me ooit gelukt op alleen rijstwafels en 4 uur per dag 7 dagen per week trainen, en toen was ik nog niet eens op mijn streefgewicht) was ik het zonnetje in huis bij vrienden etc. en had ik meer vrienden dan ooit en vriendinnetjes waar ik eerst alleen van kon dromen en werd ik dagelijks opgebeld en opgehaald door vrienden... sinds ik heb besloten niet meer mezelf te kwellen met ik eetbijnaniksmeerdieetentrainmenaardeklote ben ik langzaam aan weer aangekomen (ondanks dat ik anderhalf uur 4 keer per week nog trainde en gezond at) en echt waar alles waar ik het net over had wat betreft vrienden smolt als sneeuw voor de zon...
alles en iedereen was weer zo snel weg als ze kwamen (in 2 jaar heeft dit alles zich afgespeelt)
nu heb ik nog 1 beste vriend en nog wat mensen maar die niks voorstellen.
Je kiest wel erg oppervlakkige mensen uit voor je sociale netwerk zeg!
. De bal ligt hier dus bij jou, want met dit soort mensen wil een beetje mens met eigenwaarde zich niet identificeren. Ik snap trouwens wel welke types je bedoelt hoor. Ik ben niet dik, maar wil dat soort types gewoon niet in mijn omgeving hebben.
quote:
2. het enige wat ik nu nog hoor is he je bent bijgekomen en dan niet 1 keer per persoon in totaal nee men moet het elke dag herhalen en ik kan alleen maar toekennen want ze liegen niet en het maakt me zieker en zieker... door je neefjes van 4 voor dikzak uitgemaakt te worden tijdens het eten en dat jij niet mag eten..
Je hebt het hier over de reactie van een klein kind, monsieu. Toen ik wat steviger was kreeg ik ook weleens wat plagerige opmerkingen uit mijn omgeving en van mijn toenmalige vriendin een paar tikjes op mijn buik zo nu en dan. Neem het toch niet allemaal zo serieus.
quote:
Met jouw instelling inderdaad. Als je je al gekwetst voelt door een opmerking van een kind van 4, hoe moet je dan in godsnaam zelfverzekerd overkomen ten opzichte van vrouwen ?
quote:
Alles begint bij zelfacceptatie. Ook kun je eens met een dietist/deskundige gaan praten over wat voor jou de beste manier van afvallen is. Treuren en je druk maken over je kleine neefje helpen je in ieder geval niet.
pi_25104883
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:32 schreef op_dreef het volgende:

[..]
[quote]
Je kiest wel erg oppervlakkige mensen uit voor je sociale netwerk zeg!
. De bal ligt hier dus bij jou, want met dit soort mensen wil een beetje mens met eigenwaarde zich niet identificeren. Ik snap trouwens wel welke types je bedoelt hoor. Ik ben niet dik, maar wil dat soort types gewoon niet in mijn omgeving hebben.
hmm ik heb die mensen niet eens zelf uitgekozen dat zijn gewoon allemaal mensen die bij mij in de buurt wonen waar ik opeens bijhoorde..

[..]
quote:
Je hebt het hier over de reactie van een klein kind, monsieu. Toen ik wat steviger was kreeg ik ook weleens wat plagerige opmerkingen uit mijn omgeving en van mijn toenmalige vriendin een paar tikjes op mijn buik zo nu en dan. Neem het toch niet allemaal zo serieus.
hmm je begrijpt het verkeerd, het is niet de opmerking van het kind (niet eens 1 maar 3) maar dat de hele tafel je dan aankijkt en je je dan gewoon schuldig voelt terwijl het niet eens je eigen schuld is..
vaak maken vrienden ook geintjes maar ik kan goed onderscheiden wie echt een geintje maakt en wie niet.
[..]
quote:
Met jouw instelling inderdaad. Als je je al gekwetst voelt door een opmerking van een kind van 4, hoe moet je dan in godsnaam zelfverzekerd overkomen ten opzichte van vrouwen ?
[..]
zie vorige verhaal, maar het neemt niet weg dat ik niet onzeker ben.
quote:
Alles begint bij zelfacceptatie. Ook kun je eens met een dietist/deskundige gaan praten over wat voor jou de beste manier van afvallen is. Treuren en je druk maken over je kleine neefje helpen je in ieder geval niet.
been their done that... je gaat teveel in over me neefjes maar ik zie ze nog maar zelden wat je ook wel had kunnen begrijpen uit me tekst als je die goed gelezen had.
pi_25146697
Nou, ik heb deze week geen cola gedronken, veel minder zoetigheid verder, en vitamine pillen geslikt.
Lijkt wel te helpen. Had niet meer zo'n lamlendig gevoel na school en ook energie genoeg om nog even flink te werken aan iets (of ik ook zin heb is dan weer een ander verhaal )
Jupiler is goed
pi_29625723
quote:
Op zondag 13 februari 2005 23:50 schreef daReaper het volgende:

[..]

Ik doe met je mee

Alleen stop ik niet met ongezond eten (want dat doe ik al amper meer), maar ik ga een weekje stoppen met roken.

Dat wil dus zeggen: ik ga nu mijn laatste sigaret roken voor tenminste een week

en bier hoef ik voorlopig ff niet te zien, want dat heb ik gisteren véél te veel gedronken
Ok, ik ben per vandaag een half jaar gestopt met roken
Hoe 's 't met de rest van de mensen hier?

[ Bericht 71% gewijzigd door daReaper op 14-08-2005 17:10:51 (quote'je toegevoegd) ]
  zondag 14 augustus 2005 @ 13:35:40 #235
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_29626496
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 13:08 schreef daReaper het volgende:
Ok, ik ben per vandaag een half jaar gestopt met roken
Hoe 's 't met de rest van de mensen hier?
Rookt nog steeds... maar ben wel flink geminderd... voorlopig nog niet helemaal stoppen.

En dikte? Mwoa, ben bijna 2m lang en 90 kg...
Verder goed, wel wat brakjes... dat heeft weer met bierconsumptie van gisteren (vanochtend) te maken...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  zondag 14 augustus 2005 @ 13:37:53 #236
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_29626576
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 13:35 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Verder goed, wel wat brakjes... dat heeft weer met bierconsumptie van gisteren (vanochtend) te maken...
Waarom verbaast mij dat nu weer niet?
Ontopique: Dat is een andere vorm van dik zijn
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_29628781
Mijn moeder is te dik, maar ze stouwt nou niet bepaald hele hamburgermenu's binnen Ze snoept soms wel, maar niet echt overdreven. Chips (een hele grote dikmaker, over pinda's maar niet te spreken) eet ze haast nooit. Verder eten we aardig gezond, ik schat 1 keer per week iets ongezonds (snackbar, een opwarmmaalijd, enz.). En ik ben veels te dun terwijl ik wel veel eet. Je kan het niet echt aanwijzen. Maar toegegeven, mijn moeder zou er best wel eens wat aan kunnen doen, erg veel wilskracht heeft ze wat dat betreft niet.
  zondag 14 augustus 2005 @ 15:03:09 #238
120391 Brilaap
Snel verveeld
pi_29628987
Goede TSP! Ik drink zelf nauwelijks Cola of iets dergelijks. Ik heb meer met vruchtensapjes Soms ga ik eens naar de Mac of de Burger King en dat is ook niet erg als het maar niet elke week is. En mijn pasta (zelfgemaakt) regeerd!!!
pi_29629456
Dikke mensen zijn grappig. Jammer genoeg kan ik lucht eten en daarmee 10 kilo aankomen dus vet eten is niet aan mij besteedt.
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
pi_29631264
Tegenwoordig ga ik 3x per week naar fitness, rook dus niet meer, en eet aanzienlijk gezonder. Ben nog altijd niet naar de McDonalds of iets dergelijks geweest, een enkele keer naar de snackbar, maar niet als avondeten ofzo. Toen mijn ouders vorige maand 3 weken weg waren, heb ik élke dag netjes voor mezelf gekookt. Dat doen ook nog maar weinig mensen tegenwoordig; te lui om te koken, dus bestellen ze een pizza ofzo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')