Ja, Moens is omgekocht.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:45 schreef twi het volgende:
Er viel me alleen iets op. Moens ging helemaal niet meer voor de bal, ondanks dat Kuijt nog (net) niet had geschoten. Okee, het was een vrij hopeloze situatie, maar wie weet kan je er als keeper nog net wat aan doen.
Wou je iets insinueren in de sfeer van omkoping?quote:Op zondag 13 februari 2005 15:45 schreef twi het volgende:
Laatste goal was mooi gespeeld van Lazovic, en goed afgemaakt door Kuijt. Er viel me alleen iets op. Moens ging helemaal niet meer voor de bal, ondanks dat Kuijt nog (net) niet had geschoten. Okee, het was een vrij hopeloze situatie, maar wie weet kan je er als keeper nog net wat aan doen.
Waarschijnlijk een goede vriend van een duite scheidsrechterquote:Op zondag 13 februari 2005 15:48 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Ja, Moens is omgekocht.
En jij bent de enige die het ziet.
Nee tuurlijk niet, Willem2 uit bij de 'top3' is toch altijd lachwekkend....quote:Op zondag 13 februari 2005 15:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wou je iets insinueren in de sfeer van omkoping?
Kom op, reageer eens niet zo gepikeerd, kijk het zelf maar eens rustig na. Moens duikt niet eens. Niet omgekocht, maar Moens is gewoon bang dat er gras in z'n haar komt, z'n instelling is verkeerd. Net als dat van de rest van de Willem II spelers.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:48 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Ja, Moens is omgekocht.
En jij bent de enige die het ziet.
quote:Op zondag 13 februari 2005 15:56 schreef ferrarifreak het volgende:
Ik ben benieuwd naar de beelden vanavond, Twi. Maar je kunt moeilijk zeggen dat Feyenoord eigenlijk met 3-0 achter had moeten staan, en dat de 6-0 voorsprong alleen aan Moens te wijten is. Geef gewoon toe dat Feyenoord iets beter in vorm is dan Ajax op dit moment.
Helemaal niks ten nadele van Feyenoord hoor, Feyenoord profiteert prima ervan. En Ajax speelt klote, ik had zelf al een gevoel van berusting met de gedachte dat het 1-1 zou blijven in Breda. En die bal van Kuijt had er 95% ook wel in gegaan hoor, hij kon voor open doel in schieten. Alleen vind ik het tekenend dat je als je een keeper bent, al voordat iemand schiet je mooie haardos de andere kant op draait en je handen de lucht in steekt. Als keeper moet je gewoon voor elke bal gaan.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:56 schreef ferrarifreak het volgende:
Ik ben benieuwd naar de beelden vanavond, Twi. Maar je kunt moeilijk zeggen dat Feyenoord eigenlijk met 3-0 achter had moeten staan, en dat de 6-0 voorsprong alleen aan Moens te wijten is. Geef gewoon toe dat Feyenoord iets beter in vorm is dan Ajax op dit moment.
Kom op NEC maak die 2-1!!!quote:Op zondag 13 februari 2005 16:01 schreef Ludacriss het volgende:
Kom op Ado maak die 1-2 !!!
Dat denk ik wel ja. Al mag Koeman nu op gaan passenquote:Op zondag 13 februari 2005 15:59 schreef RijstNatie het volgende:
6-0 kampioenen schreeuwe ze nu al
Feyenoord eindigd gewoon 4e dit seizoen
Zou wat zijnquote:Op zondag 13 februari 2005 16:06 schreef manny het volgende:
Graafschapzal het dan eindelijk een keer een beetje meezitten...
Dat valt ook wel mee. Het gat naar de nummer 3 is groter dan het gat naar de nummer 7 voor Feyenoord.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:08 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Al mag Koeman nu op gaan passen
Hij komt dit weekend dichterbij de top en verliest geen punten, geen reden om 'm te ontslaan denk ik zo, afgezien van hoe de overwinning is behaald en hoe er wordt gespeeld. Het gaat om de punten en die zijn gehaald.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:08 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Al mag Koeman nu op gaan passen
Laat de feyenoorders maar lekker denken dat het lek boven is.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Het gat naar de nummer 3 is groter dan het gat naar de nummer 7 voor Feyenoord.
Is waar, maar Koeman blijft me verrassen door steeds nieuwe dieptepunten te bereiken met z'n team. Ik ben benieuwd of hij nog in staat is 6 punten voorsprong te verspelen aan Feyenoord of Heerenveen.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Het gat naar de nummer 3 is groter dan het gat naar de nummer 7 voor Feyenoord.
quote:Op zondag 13 februari 2005 16:17 schreef Xante het volgende:
Valt me op dat de zevende goal zelden gehaald wordt (ok, vorige week niet meegeteld). De zesde goal lijkt wel een psychologische drempel.
Ben benieuwd naar de beeldenquote:Op zondag 13 februari 2005 16:19 schreef twi het volgende:
Een raadsel trouwens hoe die Basto op die manier kan scoren, rennend vanaf de midellijn met vijf Willem II'ers om zich heen
Ah nieuwe kloon Loek? Je haalt namelijk al gelijk Ajax erbijquote:Op zondag 13 februari 2005 15:56 schreef ferrarifreak het volgende:
Als Maaskant zijn tweede boek af heeft, gaat het vast weer beterquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:58 schreef Suijk het volgende:
Willem II is ook goed de weg kwijt zeg.
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
morgen half 3 gegarandeerd nog kutter
Zou zonde zijn als feyenoord morgen wint ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
morgen half 3 gegarandeerd nog kutter
dat feyenoord dichter bij jullie komt is ook wel weer eens leukquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zou zonde zijn als feyenoord morgen wint ja.
Als we zelfs niet thuis van DB kunnen winnen......quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat feyenoord dichter bij jullie komt is ook wel weer eens leuk
Ado was ook een eitje tochquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als we zelfs niet thuis van DB kunnen winnen......
Jep maar DB is nog slechter dan Adoquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ado was ook een eitje toch
Prima, weekje ziek geweest maar ben er vanaf nu gewoon weerquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:16 schreef appelsientje het volgende:
Hey Basalles goed kerel ? das een tijd geleden
pas op dat je niet weer valtquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:45 schreef VoreG het volgende:
GOOOOOOOAAAAAAAAAAL JAAAAAAAAAAAAAAAAAA GOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL NEC!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....
Ik sprong op en wilde gaan springen en juichen alleen toen vergat ik dat mijn rechterbeen niet mee werktquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
pas op dat je niet weer valt
80e min dan komt ie er inquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:55 schreef VoreG het volgende:
Nope, nog lekker warm in de jas
Ja maar kom op... Sibon, dan mag het......quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:09 schreef VoreG het volgende:
"Wij PSV-ers fluiten nooit onze eigen spelers uit"
Speaker: " en VoH is eruit voor Sibon"
Publiek *fluit*.
Nee zelfs dan nietquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar kom op... Sibon, dan mag het......
Ze floten Sibon niet uitquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar kom op... Sibon, dan mag het......
maar, maar sibon...quote:
En daar heb je ook weer helemaal gelijk in, Guus volgt gewoon zijn eigen plan.... en dat is ook het best... maar tochquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:17 schreef Zwansen het volgende:
Laat het publiek maar zeiken om Robert, Hiddink bepaalt wat er gebeurt! Vonlanthen moest ook altijd zo nodig spelen maar ondertussen staan we wel bovenaan en met 1 been in de halve finale van de CL.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:17 schreef Zwansen het volgende:
Laat het publiek maar zeiken om Robert, Hiddink bepaalt wat er gebeurt! Vonlanthen moest ook altijd zo nodig spelen maar ondertussen staan we wel bovenaan en met 1 been in de halve finale van de CL.
Dat is eerder ondanks Sibon, dan dankzij Sibon.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:17 schreef Zwansen het volgende:
ik smeek niet maar hij mag wel een keertje aan spelen komenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:40 schreef Yeahinho het volgende:
Toch wel leuk eigenlijk. Al die psv-ers die smeken om Robert, maar Hiddink zet gewoon Sibon erin
.
is goed jongenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Win nu maar eerst van Monaco en daarna nog eens de kwartfinale.
Utrecht speelt veel sterker alleen doet al wat het het hele seizoen doet, het niet afmakenquote:Op zondag 20 februari 2005 12:48 schreef F1Bas het volgende:
wordt denk ik een makkelijke overwinning voor feynoord.
Nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:13 schreef Tomhoog het volgende:
spannend?
Je ziet aan mr Kezman hoe weinig dit eigenlijk zegt.......quote:Op zondag 20 februari 2005 13:48 schreef popolon het volgende:
20e doelpunt al van Kuyt, wow.
kweet niet, daar zullen ze zo bij Langs de Lijn wel wat over roepen. Vitesse moet toch kunnen winnen vandaag lijkt mij.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:05 schreef Cornerman het volgende:
Waarom speelt Micheal Jansen niet mee aan de kant van Vitesse? op de site van vitesse stond dat hij waarschijnlijk gewoon in de basis zou starten, maar nu staat hij niet in de basis en ook niet op de bank... Iemand een idee?![]()
Jammer, ik had hem graag zien spelenquote:De confrontatie met de Superboeren komt voor de met liesklachten kampende topscorer van Heerenveen te vroeg. Huntelaar wordt gespaard, misschien met het oog op de return tegen Newcastle, maar waarschijnlijker is dat de goaltjesdief klaargestoomd wordt voor volgende week zondag als PSV op bezoek komt in het Abe Lenstra Stadion.
Als Kuyt dan ook een van de betere spitsen van de PL wordt, vind ik het bestquote:Op zondag 20 februari 2005 13:53 schreef manny het volgende:
Gewoon 90 minuten je stinkende best doen is in de HCE tegenwoordig al genoeg om topscoorder te worden.. die Kuijt is de nieuwe hesselbenk. Gewoon hard werken en schieten uit alle hoeken.
Jup... Jansen is ziek.. ag ja, ik wens hem veel beterschap!quote:Op zondag 20 februari 2005 14:12 schreef manny het volgende:
[..]
kweet niet, daar zullen ze zo bij Langs de Lijn wel wat over roepen. Vitesse moet toch kunnen winnen vandaag lijkt mij.
Laten we dan maar hopen, dat Den Bosch de ploeg is die gaat scorenquote:Op zondag 20 februari 2005 14:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kom in de 90e minuut maar terug dan is er vast gescoord
hahahaquote:Op zondag 20 februari 2005 14:45 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen, dat Den Bosch de ploeg is die gaat scoren![]()
Yeahronimo?quote:Op zondag 20 februari 2005 14:55 schreef Chen het volgende:
Bodde glijt uit en Knopper profiteert maar Bodde herstel wel geel
Canak + ?quote:Op zondag 20 februari 2005 14:58 schreef VoreG het volgende:
Heuj nieuwe beste kans! Heitinga kopt vanaf 5 meter op de lat! (helemaal vrijstaand..)
jij ook al canal+. Vandaag moet ik me weer door 11 uur voetbal worstelen...HEERLIJK !quote:
Iddquote:Op zondag 20 februari 2005 15:02 schreef Mr.Mills het volgende:
Gvd, tegen Roda kunnen ze wel scoren en tegen Alemannia niet
Geweldig al dat voetbalquote:Op zondag 20 februari 2005 15:04 schreef manny het volgende:
[..]
jij ook al canal+. Vandaag moet ik me weer door 11 uur voetbal worstelen...HEERLIJK !
Dat is mooiquote:Op zondag 20 februari 2005 15:06 schreef Nashje het volgende:
1-1 Roda.
quote:Op zondag 20 februari 2005 15:15 schreef manny het volgende:
gunstig voor De Graafschap !
Volgens mij komen alle spelers van Heerenveen uit Zweden, Finland en Denemarkenquote:Op zondag 20 februari 2005 15:15 schreef manny het volgende:
Het sneeuwt in Doetinchem, gunstig voor De Graafschap !
Hu-morquote:Op zondag 20 februari 2005 15:19 schreef RedGuy het volgende:
Nou die Kah speelt pas sinds de winterstop bij Roda en heeft nu al meer goals dan de topscorer van Ajax.
Ik heb tig jaar een seizoenkaart van de Graafschap gehad, en op de vijverberg gelden twee regels:quote:Op zondag 20 februari 2005 15:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij komen alle spelers van Heerenveen uit Zweden, Finland en Denemarken.
quote:Op zondag 20 februari 2005 15:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Dit moet toch echt wel het einde van Koeman zijn..
Canal + ?quote:Op zondag 20 februari 2005 15:34 schreef Max-Westerman het volgende:
Veel schwalbes vandaag in de Arena
quote:Op zondag 20 februari 2005 15:35 schreef popolon het volgende:
Puntje tegen Den Bosch is lang niet slecht.
Laten we hopenquote:Op zondag 20 februari 2005 15:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Dit moet toch echt wel het einde van Koeman zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |