ik smeek niet maar hij mag wel een keertje aan spelen komenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:40 schreef Yeahinho het volgende:
Toch wel leuk eigenlijk. Al die psv-ers die smeken om Robert, maar Hiddink zet gewoon Sibon erin
.
is goed jongenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Win nu maar eerst van Monaco en daarna nog eens de kwartfinale.
Utrecht speelt veel sterker alleen doet al wat het het hele seizoen doet, het niet afmakenquote:Op zondag 20 februari 2005 12:48 schreef F1Bas het volgende:
wordt denk ik een makkelijke overwinning voor feynoord.
Nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:13 schreef Tomhoog het volgende:
spannend?
Je ziet aan mr Kezman hoe weinig dit eigenlijk zegt.......quote:Op zondag 20 februari 2005 13:48 schreef popolon het volgende:
20e doelpunt al van Kuyt, wow.
kweet niet, daar zullen ze zo bij Langs de Lijn wel wat over roepen. Vitesse moet toch kunnen winnen vandaag lijkt mij.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:05 schreef Cornerman het volgende:
Waarom speelt Micheal Jansen niet mee aan de kant van Vitesse? op de site van vitesse stond dat hij waarschijnlijk gewoon in de basis zou starten, maar nu staat hij niet in de basis en ook niet op de bank... Iemand een idee?![]()
Jammer, ik had hem graag zien spelenquote:De confrontatie met de Superboeren komt voor de met liesklachten kampende topscorer van Heerenveen te vroeg. Huntelaar wordt gespaard, misschien met het oog op de return tegen Newcastle, maar waarschijnlijker is dat de goaltjesdief klaargestoomd wordt voor volgende week zondag als PSV op bezoek komt in het Abe Lenstra Stadion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |