Ja, Moens is omgekocht.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:45 schreef twi het volgende:
Er viel me alleen iets op. Moens ging helemaal niet meer voor de bal, ondanks dat Kuijt nog (net) niet had geschoten. Okee, het was een vrij hopeloze situatie, maar wie weet kan je er als keeper nog net wat aan doen.
Wou je iets insinueren in de sfeer van omkoping?quote:Op zondag 13 februari 2005 15:45 schreef twi het volgende:
Laatste goal was mooi gespeeld van Lazovic, en goed afgemaakt door Kuijt. Er viel me alleen iets op. Moens ging helemaal niet meer voor de bal, ondanks dat Kuijt nog (net) niet had geschoten. Okee, het was een vrij hopeloze situatie, maar wie weet kan je er als keeper nog net wat aan doen.
Waarschijnlijk een goede vriend van een duite scheidsrechterquote:Op zondag 13 februari 2005 15:48 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Ja, Moens is omgekocht.
En jij bent de enige die het ziet.
Nee tuurlijk niet, Willem2 uit bij de 'top3' is toch altijd lachwekkend....quote:Op zondag 13 februari 2005 15:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wou je iets insinueren in de sfeer van omkoping?
Kom op, reageer eens niet zo gepikeerd, kijk het zelf maar eens rustig na. Moens duikt niet eens. Niet omgekocht, maar Moens is gewoon bang dat er gras in z'n haar komt, z'n instelling is verkeerd. Net als dat van de rest van de Willem II spelers.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:48 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Ja, Moens is omgekocht.
En jij bent de enige die het ziet.
quote:Op zondag 13 februari 2005 15:56 schreef ferrarifreak het volgende:
Ik ben benieuwd naar de beelden vanavond, Twi. Maar je kunt moeilijk zeggen dat Feyenoord eigenlijk met 3-0 achter had moeten staan, en dat de 6-0 voorsprong alleen aan Moens te wijten is. Geef gewoon toe dat Feyenoord iets beter in vorm is dan Ajax op dit moment.
Helemaal niks ten nadele van Feyenoord hoor, Feyenoord profiteert prima ervan. En Ajax speelt klote, ik had zelf al een gevoel van berusting met de gedachte dat het 1-1 zou blijven in Breda. En die bal van Kuijt had er 95% ook wel in gegaan hoor, hij kon voor open doel in schieten. Alleen vind ik het tekenend dat je als je een keeper bent, al voordat iemand schiet je mooie haardos de andere kant op draait en je handen de lucht in steekt. Als keeper moet je gewoon voor elke bal gaan.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:56 schreef ferrarifreak het volgende:
Ik ben benieuwd naar de beelden vanavond, Twi. Maar je kunt moeilijk zeggen dat Feyenoord eigenlijk met 3-0 achter had moeten staan, en dat de 6-0 voorsprong alleen aan Moens te wijten is. Geef gewoon toe dat Feyenoord iets beter in vorm is dan Ajax op dit moment.
Kom op NEC maak die 2-1!!!quote:Op zondag 13 februari 2005 16:01 schreef Ludacriss het volgende:
Kom op Ado maak die 1-2 !!!
Dat denk ik wel ja. Al mag Koeman nu op gaan passenquote:Op zondag 13 februari 2005 15:59 schreef RijstNatie het volgende:
6-0 kampioenen schreeuwe ze nu al
Feyenoord eindigd gewoon 4e dit seizoen
Zou wat zijnquote:Op zondag 13 februari 2005 16:06 schreef manny het volgende:
Graafschapzal het dan eindelijk een keer een beetje meezitten...
Dat valt ook wel mee. Het gat naar de nummer 3 is groter dan het gat naar de nummer 7 voor Feyenoord.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:08 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Al mag Koeman nu op gaan passen
Hij komt dit weekend dichterbij de top en verliest geen punten, geen reden om 'm te ontslaan denk ik zo, afgezien van hoe de overwinning is behaald en hoe er wordt gespeeld. Het gaat om de punten en die zijn gehaald.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:08 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Al mag Koeman nu op gaan passen
Laat de feyenoorders maar lekker denken dat het lek boven is.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Het gat naar de nummer 3 is groter dan het gat naar de nummer 7 voor Feyenoord.
Is waar, maar Koeman blijft me verrassen door steeds nieuwe dieptepunten te bereiken met z'n team. Ik ben benieuwd of hij nog in staat is 6 punten voorsprong te verspelen aan Feyenoord of Heerenveen.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Het gat naar de nummer 3 is groter dan het gat naar de nummer 7 voor Feyenoord.
quote:Op zondag 13 februari 2005 16:17 schreef Xante het volgende:
Valt me op dat de zevende goal zelden gehaald wordt (ok, vorige week niet meegeteld). De zesde goal lijkt wel een psychologische drempel.
Ben benieuwd naar de beeldenquote:Op zondag 13 februari 2005 16:19 schreef twi het volgende:
Een raadsel trouwens hoe die Basto op die manier kan scoren, rennend vanaf de midellijn met vijf Willem II'ers om zich heen
Ah nieuwe kloon Loek? Je haalt namelijk al gelijk Ajax erbijquote:Op zondag 13 februari 2005 15:56 schreef ferrarifreak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |