Laat de feyenoorders maar lekker denken dat het lek boven is.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Het gat naar de nummer 3 is groter dan het gat naar de nummer 7 voor Feyenoord.
Is waar, maar Koeman blijft me verrassen door steeds nieuwe dieptepunten te bereiken met z'n team. Ik ben benieuwd of hij nog in staat is 6 punten voorsprong te verspelen aan Feyenoord of Heerenveen.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Het gat naar de nummer 3 is groter dan het gat naar de nummer 7 voor Feyenoord.
quote:Op zondag 13 februari 2005 16:17 schreef Xante het volgende:
Valt me op dat de zevende goal zelden gehaald wordt (ok, vorige week niet meegeteld). De zesde goal lijkt wel een psychologische drempel.
Ben benieuwd naar de beeldenquote:Op zondag 13 februari 2005 16:19 schreef twi het volgende:
Een raadsel trouwens hoe die Basto op die manier kan scoren, rennend vanaf de midellijn met vijf Willem II'ers om zich heen
Ah nieuwe kloon Loek? Je haalt namelijk al gelijk Ajax erbijquote:Op zondag 13 februari 2005 15:56 schreef ferrarifreak het volgende:
Ik ben benieuwd naar de beelden vanavond, Twi. Maar je kunt moeilijk zeggen dat Feyenoord eigenlijk met 3-0 achter had moeten staan, en dat de 6-0 voorsprong alleen aan Moens te wijten is. Geef gewoon toe dat Feyenoord iets beter in vorm is dan Ajax op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |