dat feyenoord dichter bij jullie komt is ook wel weer eens leukquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zou zonde zijn als feyenoord morgen wint ja.
Als we zelfs niet thuis van DB kunnen winnen......quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat feyenoord dichter bij jullie komt is ook wel weer eens leuk
Ado was ook een eitje tochquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als we zelfs niet thuis van DB kunnen winnen......
Jep maar DB is nog slechter dan Adoquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ado was ook een eitje toch
Prima, weekje ziek geweest maar ben er vanaf nu gewoon weerquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:16 schreef appelsientje het volgende:
Hey Basalles goed kerel ? das een tijd geleden
pas op dat je niet weer valtquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:45 schreef VoreG het volgende:
GOOOOOOOAAAAAAAAAAL JAAAAAAAAAAAAAAAAAA GOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL NEC!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....
Ik sprong op en wilde gaan springen en juichen alleen toen vergat ik dat mijn rechterbeen niet mee werktquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
pas op dat je niet weer valt
80e min dan komt ie er inquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:55 schreef VoreG het volgende:
Nope, nog lekker warm in de jas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |