abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25071836
:')
pi_25071876
Riet, ken jij trouwens de Dunlop D220?
pi_25071911
Geen ervaring mee nee Ken hem wel van naam..... maar ik zal nooit Dunlops nemen nu, of ze moeten ooit nog eens met echt goede band komen. Ze zijn geen iig geen concurrentie voor Michelin/Bridgestone/Pirelli en zijn ook niet echt goedkoper dus weet niet waarom ik Dunlop zou nemen
pi_25071957
Even het gras maaien hoor ....

pi_25072174
quote:
Op zondag 13 februari 2005 13:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen ervaring mee nee Ken hem wel van naam..... maar ik zal nooit Dunlops nemen nu, of ze moeten ooit nog eens met echt goede band komen. Ze zijn geen iig geen concurrentie voor Michelin/Bridgestone/Pirelli en zijn ook niet echt goedkoper dus weet niet waarom ik Dunlop zou nemen
Er zitten standaard onder de SV650 Dunlop D220's
Ik denk dat ik voor de Michelin Pilot Road ga als die Dunlop op is
pi_25073101
Ja, ik heb er nooit mee gereden...

Michelin is wel 1 vd duurste banden he Maar hoort zeker bij de toppers.... ik vind de Road lekkerder dan de 020

Ik neem als mijn banden op zijn waarschijnlijk eens de Sport En heel misschien de Power...

Michelin Pilot Sport

Michelin Pilot Road Track use 1 sterretje... Ik had gedacht dat ze sportiever waren De

Road neem ik niet meer, eerst eens de Sport proberen

Alhoewel de Power bij Highway ook 4 sterren heeft.... maar dat is denk ik net iets overkill op een Bandit, die Power..

Ik zou als ik jou was ook de Sport nemen ipv de Road

[ Bericht 21% gewijzigd door Rietvaerder op 13-02-2005 15:25:15 ]
pi_25073166
quote:
Op zondag 13 februari 2005 15:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, ik heb er nooit mee gereden...

Michelin is wel 1 vd duurste banden he Maar hoort zeker bij de toppers.... ik vind de Road lekkerder dan de 020

Ik neem als mijn banden op zijn ook weer de Road, of misschien wel Sport
Ik heb in een test gelezen (ergens ooit via een link) waarbij een coureur een aantal tour/sportbanden en een aantals sportbanden testte waarbij hij van te voren niet wist op wat voor banden hij reed. In de categorie tour/sport stak de Pilot Road met kop en schouders er boven uit
pi_25073194
Ja ik vond hem ook erg lekker, maar de opwarmtijd is een stuk langer dan de Sport, bovendien zit het voor een groot deel ook tussen je oren, met de Sport rijd je dan net iets lekkerder als je flink aan het gas aan het hangen bent

Ik heb mijn post wat lichtjes aangepast na het lezen van de Michelin site

De Pilot Road valt zelfs net eens meer onder Sport/Road maar onder Roadr
pi_25073198
quote:
Op zondag 13 februari 2005 15:20 schreef Rietvaerder het volgende:

Ik zou als ik jou was ook de Sport nemen ipv de Road
Is inderdaad ook een optie
Evenals de BT-014
pi_25073214
Wat ik nu toch weer zie..... de Pilot Power valt onder Sport, de Pilot Sport onder Sport/Road EN onder Hypersport

Dus wat is de Power dan....

BT014 heb ik nu trouwens voor zitten, maar nog niet echt kunnen testen he
pi_25073260
quote:
Op zondag 13 februari 2005 15:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat ik nu toch weer zie..... de Pilot Power valt onder Sport, de Pilot Sport onder Sport/Road EN onder Hypersport

Dus wat is de Power dan....
Een band
quote:
BT014 heb ik nu trouwens voor zitten, maar nog niet echt kunnen testen he
Wat heb je er achterop zitten dan?
pi_25073268
Heb het het idee dat de Power en de Sport allebei (hyper) sport banden zijn maar toch weer totaal verschillend want de Sport is tegelijk ook weer een band geschikt voor snelweg dus ook veel km's.

Ik heb nu achter een 020R
pi_25073301
Het is idd ook wel de bedoeling dat een band iig een stuk langer meegaat dan 5.000 km. Wordt anders een dure hobbie
pi_25073348
Nou.... er zijn banden die na 6000km echt al op zijn Supercorsa's bijvoorbeeld...

Ik ga denk voor de Sport als deze op zijn alleen deze zijn net nieuw dus
pi_25073388
Tja, die Dunlops zijn ook net nieuw Dus daar zal ik waarschijnlijk nog wel een tijdje op rijden
pi_25073510
Opvlammen
pi_25076031
WTF is iedereen dood Laatste post 15:52 Op zondag
pi_25076244
Fok was volgens mij dood
pi_25076375
Ow, ik dacht maar eventjes
  zondag 13 februari 2005 @ 21:39:35 #21
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25076393
quote:
Op zondag 13 februari 2005 15:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou.... er zijn banden die na 6000km echt al op zijn Supercorsa's bijvoorbeeld...
Sommige bandjes echt al eerder hoor, en dat zijn niet eens circuitbanden.
Die Supercorsa's staan inderdaad bekend om hun korte levensduur.
De Michelin's gaan langer mee, en geven bovendien meer feedback~vertrouwen en vooral in het nat laten ze die Cosa's ver achter zich.

Ook bij Supermotard rijders zijn die Pilot Powers zeer gewild. Nog nooit betere banden geweest vroeger als je het zo leest.

Op mijn CR500 zit een Yokohama R003RR aan de achterkant.
quote:
R003RR ZR17 RADIAL THE NEAR SLICK DIMPLE DESIGN HAS REMAINED POPULAR WITH DRAG RACERS,PRODUCTION RACERS AND THE SERIOUS SPORTS RIDER. COMPOUNDED FOR RAPID WARMUP FOR SLICK LIKE PERFORMANCE.
Klinkt erg goed, kende hem niet.
Zal wel geen goede regenband zijn trouwens.

En voor zit een Avon Azaro AV39.
pi_25076486
quote:
Op zondag 13 februari 2005 21:39 schreef Patrick281 het volgende:
Sommige bandjes echt al eerder hoor, en dat zijn niet eens circuitbanden.
Dat weet ik, of het is een regenband op het droge of het is op het circuit, of je gaat enorm lomp met het gas om, voor de rest is het voor grootspraak van de jongens...

Zo stonden Makster en ik eens bij de Holec bocht, komt er een knakker op een CBR600RR aan die beweerde dat hij 2500/3000km deed met een setje banden (ik weet niet meer precies welke banden ie had, Diablo's geloof ik. En dat heeft niets te maken met goed kunnen rijden, integendeel, dan ga je gewoon als een lompe boer met het gas om

Met elk goed-passend setje (dus niet regenbanden op het droge bijv ) moet je minstens 5000km kunnen halen.... behalve op het circuit (grover asfalt etc). Als je een beetje normaal kunt rijden dan Bandenspanning en vermogen speelt ook een hele grote rol.
  zondag 13 februari 2005 @ 21:47:04 #23
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25076503
Wat vier jaar geleden ook best een aardige band was.
quote:
New Avon Azaro II Highly Rated In Tough Tyre Test

Avon Tyres' new Azaro II motorcycle tyre for sports bikes has achieved top billing in a number of stringent tyre tests described as 'the toughest yet' by the UK's leading motorcycle newspaper.

Motor Cycle News, Britain's biggest selling motorcycle newspaper, put seven different tyre brands through their paces on a variety of motorcycles at the Bruntingthorpe Proving Ground, a circuit where conditions reflect those found on the road.

Machines used were a Yamaha R1, Honda SP-1, Honda VFR800, Triumph Sprint ST, Suzuki SV650 and Triumph TT600.

The motorcycles were fitted with datalogging equipment similar to those used by race teams to check every level of tyre performance, and riders assessed straight-line, cornering and overbanding stability as well as corner grip.

The newspaper's verdict on the Honda VFR800 and Triumph Sprint ST test was: "One pair stands out from the crowd - the Avon Azaro II AV35/36."

The tyres scored 100% marks for straight-line stability and corner grip on both machines, and also achieved maximum marks from one of the assessors for corner stability.

One of the riders commented: "They're excellent, and show Avon's extensive redesigning of this tyre over the past 12 months has paid off. I can't fault them."

On the Suzuki SV650, on which Azaro AV39/40 tyres were fitted, the verdict from both testers placed the tyres first, with an assessment that the tyres performed "a fair way above the competition."

One rider wrote: "There's nothing these don't do well and the braking potential is awe inspiring. The grip levels surpass anything you'll need on the road. Brilliant, my favourites."

On the Yamaha R1 and Honda SP-1 tests, the Azaro's were placed second, with one rider purring: "They have very, very predictable grip - and loads of it, especially in lower speed turns. It is one of the sportiest tyres tested - excellent." And on the Triumph TT600, the Avon Azaro's came in only one percentage point behind the overall winning tyres.

Avon launched the redesigned Azaro II earlier this summer across the UK and Europe. Like the original, the Azaro II incorporates Avon's unique variable belt density (VBD) technology which gives high speed, straight-line stability and improved cornering grip. Newly developed compounds have been incorporated to give extra mileage and durability without compromising performance qualities.

Julian Baldwin, Marketing Director for Cooper-Avon Tyres, said: "We are absolutely delighted with these test results which have borne out all the performance qualities we set out to build into the Azaro II when we redesigned the tyre."

The AV35 Azaro II is available in five sizes, and four sizes in the AV39 Sport and Supersport versions. The AV36 is offered in 11 sizes, while the AV40 is available in five sizes.

The Azaro II carries Cooper-Avon's unique road hazard warranty (valid in the UK only), which offers a replacement tyre in the event of a new Azaro being accidentally punctured or damaged, provided no more than 1mm of tread has been expended.

Cooper-Avon Tyres Limited has been at the forefront of motorcycle tyre production and development for nearly 90 years and is one of six major bike tyre manufacturers worldwide. It is in the middle of a major investment programme over the next five years to advance its position in the market.
  zondag 13 februari 2005 @ 21:54:31 #24
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25076563
Lomp met het gas ok, maar ik denk dat remmen een band ook aardig kan opvreten.
Met mijn pleemobiel had ik in 2003 zeventienduizend kilometer met het setje banden gereden waar ik de scoot al mee kocht, en ook weer verkocht met voldoende profiel.
In rijderstesten van de Majesty 250 cc las ik altijd een gemiddelde levensduur van 7.000 kilometer totaal.
Door de kleine omtrek zouden de bandjes sneller slijten dan normale motorbanden..

Ik remde nooit met het ding, past mijn snelheid altijd aan via remmen op de motor en vooruit kijken.
Zoals Mercy als eens opmerkte tijdens een Fok! MC meeting met de Beemer.
Rem jij altijd op de motor ofzo, ik zie de hele groep voor mij remmen bij rotondes, behalve jij.

pi_25076877
Dan krijg je toch altijd te horen dat remblokjes goedkoper zijn dan de motor oid

tvp stond niet meer in myat
  zondag 13 februari 2005 @ 22:44:33 #26
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25077425
Ging over bandenslijtage Youssef. Beetje saai dat is waar.
Anticiperend rijden kan je volgens mij direct in je portomonnee schelen doordat je minder vaak hard hoeft te remmen, en vaak hoef je al helemaal niet te remmen.
Als ik naar mijn werk rij dan gebruik ik vaak alleen maar 2-3 keer even kort de achterrem om het laatste stukje stapvoets de motor even stil te zetten voordat ik de bumper van een auto .

Die nieuwe GS-500 uit het eind v/h vorige topic is trouwens niet eens lelijk.
En de uitvoering van die ZXR-400 waar je vandaag bent wezen kijken vind ik mooier dan al die ZX6R'en tot nu toe.
pi_25079438
quote:
Op zondag 13 februari 2005 21:54 schreef Patrick281 het volgende:

Ik remde nooit met het ding, past mijn snelheid altijd aan via remmen op de motor en vooruit kijken.
Zoals Mercy als eens opmerkte tijdens een Fok! MC meeting met de Beemer.
Rem jij altijd op de motor ofzo, ik zie de hele groep voor mij remmen bij rotondes, behalve jij.

Zo'n Boxer remt ook beter af op de motor dan een 4 cil he Ik rem ook vrijwel nooit voor een rotonde.... maar als je een beetje vlot wilt zijn moet je zo laat mogelijk remmen he
pi_25079831
Patrick kan nu met zijn SM rechtdoor over een rotonde knallen

Issie nog vlotter en heeft nog lol ook
pi_25079907
Maar Patrick heet eigenlijk Pepijn toch, of was het Pijpen? Aniwegs, waarom Patrick dan, 2de naam ofzo?
pi_25080673
Ben benieuwd hoe een '98-er in het echt eruit ziet

pi_25080772
Man, dit is pas een geil apparaat hoor!

maandag 14 februari 2005 @ 08:08:12 #32
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25082047
Morning, veel te snel weer voorbij dat weekend.

Al hebben sommigen vakantie en gaan naar motoren kijken.

Maar ik ben aan het werk.
quote:
Op maandag 14 februari 2005 00:53 schreef Youssef het volgende:
Aniwegs, waarom Patrick dan, 2de naam ofzo?
Omdat ik dacht een beetje anoniem te kunnen fokken.

Verder is er niemand van de Fok! MC die op de meetings gekomen is die hier met zijn eigen naam post.
quote:
Op maandag 14 februari 2005 01:50 schreef Drifter__ het volgende:
Man, dit is pas een geil apparaat hoor!

Mooie ultralichte supersport, een echte atleet.

Maar hij heeft niet dat rauwe wat veel mensen in de Kawa aanspreekt.
  maandag 14 februari 2005 @ 08:28:47 #33
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25082169
quote:
Op maandag 14 februari 2005 00:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo'n Boxer remt ook beter af op de motor dan een 4 cil he Ik rem ook vrijwel nooit voor een rotonde.... maar als je een beetje vlot wilt zijn moet je zo laat mogelijk remmen he
Ik had het in het begin van mijn post over de motorscoot. Maar ook met de Bimota reed ik zo.
En ja remmen is vlotter als je vanaf een hoge snelheid komt, en op het circuit is remmen op de motor over het algemeen not done, maar met een groepje op de openbare weg rijden geeft het "weinig" voordeel als ze vooraan toch niet harder sturen..
  maandag 14 februari 2005 @ 08:56:35 #34
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25082325
morgen mensen

Gisteren toch nog even lekker kunnen rijden heb volgens mij alle buien die gevallen zijn terwijl ik aan het rijden was gemist heb het lekker droog gehouden dus,

op de snelweg kwam ik nog een Suuz GSX-R tegen die ook naar Den Bosch ging en we samen gelijk opgereden, in de bebouwde kom stonden een paar Quota Gestapo's met lasergun, kwam aanrijden en zag dat ie op mij richtte dus ik vol in de remmen om ook mijn achterlliggers te waarschuwen, staat die gestapo mij beetje stom aan te kijken, ben niet aangehouden dus niet te hard gereden, later met koekblik nog even langs gereden maar toen waren ze alweer verhuisd naar een winstgevender locatie, ( ze stonden ook vol in beeld )

heb besloten om mij voorband ook te vervangen door een michelin, merk dat ik nu voor sneller wegglijd in de bochten, en met weer zoals gisteren is het heerlijk rijden met Michelin power
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  maandag 14 februari 2005 @ 08:59:04 #35
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25082344
De directeur komt net binnen een uur te laat.

Mijn vrouw had de wekker niet gezet, en zelf had ik de wekker nog staan op de tijd van zaterdag.

Dat soort dingen hoef ik niet eens te zeggen hier.
  maandag 14 februari 2005 @ 09:01:48 #36
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25082367
quote:
Op maandag 14 februari 2005 08:59 schreef Patrick281 het volgende:
De directeur komt net binnen een uur te laat.

Mijn vrouw had de wekker niet gezet, en zelf had ik de wekker nog staan op de tijd van zaterdag.

Dat soort dingen hoef ik niet eens te zeggen hier.
jij ben toch ook niet getrouwd
Let's race
Buienradar
  maandag 14 februari 2005 @ 09:16:39 #37
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25082484
quote:
Op maandag 14 februari 2005 09:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
jij ben toch ook niet getrouwd

We zaten hier al te filosoferen dat hij ontbijt op bed aan het brengen was i.v.m. Valentijn.

Maar met dit soort smoesjes gaan ze normaal hard lachen ..
Ik hoef ook niet meer de waarheid te vertellen met dit soort dingen, halverweg vallen ze je afkeurend in de reden.

Ik had nu eigenlijk hetzelfde moeten doen.
  maandag 14 februari 2005 @ 09:22:22 #38
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25082528
quote:
Op maandag 14 februari 2005 08:56 schreef Mercy_symbol het volgende:

Gisteren toch nog even lekker kunnen rijden heb volgens mij alle buien die gevallen zijn terwijl ik aan het rijden was gemist heb het lekker droog gehouden dus,
Lekker hoor, Beemertje staat alweer iets van 7 weken stil.
Had wel een winterstop kunnen nemen qua verzekering.

Hier was het weer erg wisselvallig, maar ongeveer 1.5 uur droog geweest op de dag zelf.
Toen was het wel even zonnig -rond een uurtje of 2-3 was dat. Leek dus toch nog verder een mooie dag te worden.
Maar het was al snel weer over .. ach een leuk weekend binnen gehad met familie, museum e.d..
  maandag 14 februari 2005 @ 10:05:31 #39
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25082845
quote:
Op maandag 14 februari 2005 09:22 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Lekker hoor, Beemertje staat alweer iets van 7 weken stil.
Had wel een winterstop kunnen nemen qua verzekering.

Hier was het weer erg wisselvallig, maar ongeveer 1.5 uur droog geweest op de dag zelf.
Toen was het wel even zonnig -rond een uurtje of 2-3 was dat. Leek dus toch nog verder een mooie dag te worden.
Maar het was al snel weer over .. ach een leuk weekend binnen gehad met familie, museum e.d..
heb gewoon geluk gehad denk ik, was even bij een vriend koffie wezen drinken en toen begon het te hagelen, ben weggegaan toen het weer droog was, dus net lekker tussen de buien door gereden, Volgens mij nog een M-F'er tegengekomen op een VFR,

straks een kijken wie het was,
Let's race
Buienradar
pi_25082878
quote:
Op maandag 14 februari 2005 08:08 schreef Patrick281 het volgende:
Verder is er niemand van de Fok! MC die op de meetings gekomen is die hier met zijn eigen naam post.
Ownee? PatM?
pi_25082966
LONDON BABY
pi_25082976
Hee vriend
  maandag 14 februari 2005 @ 10:26:54 #43
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25083080
Toen nog niet...
pi_25083098
quote:
Op maandag 14 februari 2005 10:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee vriend
Ey

nog wat gemist hier? youssef al aan de kawa geraakt

oja, London was cool
pi_25083115
Ey... eh nee denk het niet, Youssef nog geen Kawa

London Vertel es? Want DAT heb ik gemist geloof ik
pi_25083131
quote:
Op maandag 14 februari 2005 10:31 schreef Rietvaerder het volgende:
London
weekendje London, jah ben ik niet gemist ?
pi_25083151
Vast wel, maar dat wist ik dus niet Had je allemaal gedaan? Fish&Chips op ? Ik ben ook eens een week in London geweest met school
  maandag 14 februari 2005 @ 10:37:37 #49
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25083201
quote:
Op maandag 14 februari 2005 10:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Toen nog niet...
Ik post mijn woorden in de tegenwoordige tijd .. klopt dus.
quote:
pi_25083222
quote:
Op maandag 14 februari 2005 10:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Had je allemaal gedaan? Fish&Chips op ? Ik ben ook eens een week in London geweest met school
mijn vriendin en ik zijn geen viseters, dus nee geen F&C wel genoeg pretzels en bagels errug lekker de omschrijvingen in de menukaarten waren ons niet duidelijk...zelfs na enige uitleg nog geen idee wat we bestelden behalve dat het pretzels en bagels waren

wat gedaan? veel te veel the usuals; oa Big Ben, Madame T, Harrods (dicht op zondag ), Piccadilly Circus (erg gezellige buurt ), China Town (deze week Chinees nieuwjaar), Tower Bridge, London Bridge en veel geshopt

best prijzig allemaal maar zeer de moeite waard

[ Bericht 4% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 14-02-2005 10:45:40 ]
  maandag 14 februari 2005 @ 10:47:39 #51
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25083328
Afscheid van een Fokker.
quote:
Op maandag 14 februari 2005 10:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

weekendje London, jah ben ik niet gemist ?
Ja, we hebben je gemist .. zal wel ergens gepost zijn ook.

Dus je had alvast een voorschotje genomen op Valentijn?
pi_25083359
quote:
Op maandag 14 februari 2005 10:47 schreef Patrick281 het volgende:
Ja, we hebben je gemist .. zal wel ergens gepost zijn ook.
gelukkig dan maar maar ik had wel gepost dat ik naar London ging...tja, het had niks met motoren te maken dus iedereen er overheen gelezen dus
quote:
Dus je had alvast een voorschotje genomen op Valentijn?
ook nee, was een verjaardagscadeau (8 feb) het beste cadeau wat ik haar (en mijzelf ) ooit heb gegeven voor haar verjaardag...
pi_25083406
quote:
Op maandag 14 februari 2005 10:37 schreef Patrick281 het volgende:

Ik post mijn woorden in de tegenwoordige tijd .. klopt dus.
quote:

Volgens mij is dit toch echt verleden tijd Didiot heeft vroeger toch gemeet toen ie nog met zijn oude nick zat..... dus is er wel iemand die met zijn eigen naam (min of meer) op Fok! postte EN op meets kwam
pi_25083420
quote:
Op maandag 14 februari 2005 10:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

mijn vriendin en ik zijn geen viseters, dus nee geen F&C wel genoeg pretzels en bagels errug lekker de omschrijvingen in de menukaarten waren ons niet duidelijk...zelfs na enige uitleg nog geen idee wat we bestelden behalve dat het pretzels en bagels waren

wat gedaan? veel te veel the usuals; oa Big Ben, Madame T, Harrods (dicht op zondag ), Piccadilly Circus (erg gezellige buurt ), China Town (deze week Chinees nieuwjaar), Tower Bridge, London Bridge en veel geshopt

best prijzig allemaal maar zeer de moeite waard
Klinkt goed, heb het ook allemaal gezien....

Ik vond de witte bonen in tomatensaus als ontbijt echt verschrikkelijk.... kregen we nog van school te horen ''ja dat moet je eten s morgens uit beleefdheid'', ja mooi niet dus
  maandag 14 februari 2005 @ 10:58:36 #55
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25083463
quote:
Op maandag 14 februari 2005 10:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij is dit toch echt verleden tijd Didiot heeft vroeger toch gemeet toen ie nog met zijn oude nick zat..... dus is er wel iemand die met zijn eigen naam (min of meer) op Fok! postte EN op meets kwam
Je schrijft het goed, postte .. ik schrijf post. Tjee wat een spijkers op laag water zeg .. zeker overheidspersoneel.
pi_25083496
Ik lag gisteren eens in bed te denken, eigenlijk heeft elk merk wel 1 sterk punt van zichzelf, maar ik kon niet op die van Kawasaki komen

Yamaha: remmen
Suzuki: versnellingsbak
Honda: betrouwbaarheid
Triumph: geluid (3 cil)
Kawasaki: Tell me
pi_25083503
quote:
Op maandag 14 februari 2005 10:58 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Je schrijft het goed, postte .. ik schrijf post. Tjee wat een spijkers op laag water zeg .. zeker overheidspersoneel.
Mooi hee
  maandag 14 februari 2005 @ 11:04:17 #58
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25083527
quote:
Op maandag 14 februari 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
''ja dat moet je eten s morgens uit beleefdheid'', ja mooi niet dus
Leuk in sommige landen is dat echt een belediging, niet opeten en je wordt geexecuteerd.
Maar ja in Engeland maakt dat toch geen reet uit.
Zijn wat behouden soms, maar who cares..

In Egypte kreeg de zoon van de directeur hier bij een reisje in December een vrouw aangeboden om te huwen .. praat je daar maar eens uit als je allemaal autochtonen om je heen hebt daar.
pi_25083536
heb ff wat teruggelezen...sinds dec heb ik de Roads eronder zitten (achter) en wat ik lees bevalt me weinig

vorige week een paar dijkjes gereden en toch niet al te sportief gereden en thuisgekomen zag ik de plek van de slijtage op de schaamranden. er was nog wel wat ruimte bij de rand maar erg veel schuiner zal ik niet kunnen gaan met deze band
  maandag 14 februari 2005 @ 11:05:37 #60
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25083550
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi hee
Wat dat betreft ben je geschikt voor de KLu.
En wat mij betreft voor de rest ook, maar ja dat heb ik niet voor het zeggen.
pi_25083577
quote:
Op maandag 14 februari 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vond de witte bonen in tomatensaus als ontbijt echt verschrikkelijk.... kregen we nog van school te horen ''ja dat moet je eten s morgens uit beleefdheid'', ja mooi niet dus
ons ontbijt: baquette met bacon en ei
pi_25083582
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb ff wat teruggelezen...sinds dec heb ik de Roads eronder zitten (achter) en wat ik lees bevalt me weinig

vorige week een paar dijkjes gereden en toch niet al te sportief gereden en thuisgekomen zag ik de plek van de slijtage op de schaamranden. er was nog wel wat ruimte bij de rand maar erg veel schuiner zal ik niet kunnen gaan met deze band
Haha, ja, volgens de site van Michelin zijn het echte tourbanden

Maar wij weten wel beter toch..... ze zijn vergelijkbaar met de 020's maar als ik jou was had ik toch de Sports genomen
pi_25083600
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:05 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Wat dat betreft ben je geschikt voor de KLu.
En wat mij betreft voor de rest ook, maar ja dat heb ik niet voor het zeggen.
Toch lief hoor

Maar baal dr wel stevig man
pi_25083609
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ons ontbijt: baquette met bacon en ei
Beter ja maar ik denk dat die gastvrouw die wij toen hadden ons een trauma wilde bezorgen aan Engeland.
pi_25083613
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha, ja, volgens de site van Michelin zijn het echte tourbanden

Maar wij weten wel beter toch..... ze zijn vergelijkbaar met de 020's maar als ik jou was had ik toch de Sports genomen
ik ga hem maar es in de verkoop zetten...en een afspraak maken bij sabra binnenkort
pi_25083671
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:10 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Toch lief hoor

wat dan? werd je bij het 1e aanzicht al afgekeurd ?

iig klote dus
pi_25083678
Bij mij komen er hierna ook Sports onder

Damn ik krijg ineens heel veel zin in mooi weer en een (mini)meet Argh.. die goede oude tijden Die ene keer was echt wel mooi met Mark, jij ik en Patrick Weet je wel, toen we naar Oss wouden, stonden we daar bij die dijk Ik zonder kappen
  maandag 14 februari 2005 @ 11:17:23 #68
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25083681
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

En bandenspanning, en vering staan allemaal goed.
Volgens mij heb je het laatste nooit op je gewicht en gebruik afgesteld.

Maar zo te lezen ben je klaar voor Zolder.
pi_25083699
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

wat dan? werd je bij het 1e aanzicht al afgekeurd ?

iig klote dus
Nee kom niet door de keuring vanwege 3-wekelijks infuus waar ik aan vast zit.... is al sinds mn 1,5e. Maar ze doen dus moeilijk omdat je zodra je binnenkomt daar ten alle tijden uitzendbaar bent, dus als je bijv in Afghanistan zit zijn daar de middelen er niet voor en ook de omstandigheden zijn daar niet echt optimaal Is ook wat voor te zeggen natuurlijk
  maandag 14 februari 2005 @ 11:20:46 #70
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25083722
OPM, u is vrij.
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Toch lief hoor
Ambtenaars zijn mierenneukers. En bij defensie helemaal.
Dat probeerde iedereen al aan te geven vorige week, min of meer.
Luc, Martie ........ vandaar ze er niets van hoefden te weten .. of zoiets.
quote:
Ja, klote voor je.
Je had je er zo op verheugd, en dan zo snel al nul op het rekest..
pi_25083723
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:17 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En bandenspanning, en vering staan allemaal goed.
Volgens mij heb je het laatste nooit op je gewicht en gebruik afgesteld.

Ik zou niet met Roads Zolder opgaan, na het lezen van de Michelin-site....

Track use: 1 sterrtje

Ach ik vind ze gewoon onder Sport/tour vallen en zeker niet onder Tour....
pi_25083744
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij mij komen er hierna ook Sports onder

Damn ik krijg ineens heel veel zin in mooi weer en een (mini)meet Argh.. die goede oude tijden Die ene keer was echt wel mooi met Mark, jij ik en Patrick Weet je wel, toen we naar Oss wouden, stonden we daar bij die dijk Ik zonder kappen
those were the days de hele meet was 1 lange dijk

met je plastic zakjes
pi_25083758
Nou ja, verheugd, het was gewoon een lichtpuntje.... eindelijk weer een beetje hoop.

Nou, valt best mee hoor, als ik dat van dat infuus niet had had ik gewoon een goede kans gemaakt, was ik gaan werken aan mn gewicht en conditie. Dan was mn kans op goedkeuring minimaal 80% want die keuring voor zulke functies zijn niet eens zo streng.....
pi_25083779
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

those were the days de hele meet was 1 lange dijk

met je plastic zakjes
Je moet wat We gaan ook nog een keer een ander stuk Lekdijk doen als jullie zin hebben..... dat stukje bij Gorinchem waar Mark en ik een keer reden met -32, waar Mark alle kanten op gleed met zijn Kontforce banden

Ja... dat waren/zijn de dagen idd
pi_25083781
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:20 schreef Patrick281 het volgende:
OPM, u is vrij.
zekers gisteren om 1.00 uur thuis na best een lange dag dus we waren doodop dus vandaag lekker uitgeslapen tot 10.00 uur nouja, nog laat voor mij en zij slaapt nog wel een tijdje door...

maarre, ook al zijn de vering en spanning optimaal afgesteld...veel schuiner zal ik er niet mee kunnen gaan ben ik bang
pi_25083819
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee kom niet door de keuring vanwege 3-wekelijks infuus waar ik aan vast zit.... is al sinds mn 1,5e. Maar ze doen dus moeilijk omdat je zodra je binnenkomt daar ten alle tijden uitzendbaar bent, dus als je bijv in Afghanistan zit zijn daar de middelen er niet voor en ook de omstandigheden zijn daar niet echt optimaal Is ook wat voor te zeggen natuurlijk
is wel logisch idd maar blijft jammer...
  maandag 14 februari 2005 @ 11:28:50 #77
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25083837
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou ja, verheugd, het was gewoon een lichtpuntje.... eindelijk weer een beetje hoop.

Nou, valt best mee hoor, als ik dat van dat infuus niet had had ik gewoon een goede kans gemaakt, was ik gaan werken aan mn gewicht en conditie. Dan was mn kans op goedkeuring minimaal 80% want die keuring voor zulke functies zijn niet eens zo streng.....
Vergis je niet, voor alle functie's moet je volgens mij 2 maanden in gevechtstraining.
Althans dat was bij de landmacht zo .....
Of je nou een boekhouder wordt, of marinier -de basis gevechtsopleiding is hetzelfde.

Ik heb ook in het veld gelegen met dienst, in een tentje op de hei in januari met - 14 graden.
Er was ook een meisje bij waarvan iedereen zich afvroeg wat ze tussen de groep deed.
En ze werd nog luitenant ook na 2 maanden .. wij waren allemaal soldat en konden hoogstens soldaat > soldaat 1 > korporaal > sergeant worden.
Maar het bleek dat ze een graad in administratie had, en een bureaufunctie kreeg, maar wel pas na de gevechtsopleiding.
En die moet je wel halen. Pretty tough.
pi_25083844
Mwa.... met die Roads is best het 1 en ander mogelijk hoor, maar het zijn geen hypersport banden nee
pi_25083860
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Je moet wat We gaan ook nog een keer een ander stuk Lekdijk doen als jullie zin hebben..... dat stukje bij Gorinchem waar Mark en ik een keer reden met -32, waar Mark alle kanten op gleed met zijn Kontforce banden

Ja... dat waren/zijn de dagen idd
en als jullie zin hebben gaan we ook een keer hier bij Tiel de dijk op, was een tip van die gast uit dodewaard waar Youssef en ik zijn gaan kijken naar die ZX6R. moet ook een hele mooie route zijn, wat we sowieso kunnen doen is beginnen met de dijk naar Opheusden (ooit es een leip filmpje van gepost ) en dan doorrijden naar Tiel.
pi_25083891
Sure Overal zin in

Count me in Wanneer?
  maandag 14 februari 2005 @ 11:34:27 #81
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25083930
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maarre, ook al zijn de vering en spanning optimaal afgesteld...veel schuiner zal ik er niet mee kunnen gaan ben ik bang
Maar in rijtesten zie je ze zelfs met nog mindere banden kneedownen, als een aap ernaast hangen enz, enz.
Dat niveau ben jij dus al voorbij?

En je kan je motor toch nog hoger aan de achterkant?
Niet dat je banden een andere marge krijgen, maar wel je grondspeling.
Al zou je die eerder moeten merken, dan de uiterste rand van je band?

Ik had om 8:30 een mailtje gestuurd naar je werk, maar dan kan je daar morgen mee wakker worden.
pi_25084012
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:34 schreef Patrick281 het volgende:
Maar in rijtesten zie je ze zelfs met nog mindere banden kneedownen, als een aap ernaast hangen enz, enz.
Dat niveau ben jij dus al voorbij?
dus onderstaand was ook lekker provocerend
quote:
dat hoor je mij dus echt niet zeggen maar als ik met deze temps op deze manier rijdt met deze banden wil ik niet wachten tot het mooie weer er is en dan erachter komen dat de Sports toch een betere keus waren.

en ik wil niet als een aap ernaast hangen
quote:
En je kan je motor toch nog hoger aan de achterkant?
Niet dat je banden een andere marge krijgen, maar wel je grondspeling.
Al zou je die eerder moeten merken, dan de uiterste rand van je band?
kan allemaal idd, maar daar zal hulp bij nodig hebben vrees ik en dat heeft verder geen invloed op de marge van mijn band, zoals je zegt...
quote:
Ik had om 8:30 een mailtje gestuurd naar je werk, maar dan kan je daar morgen mee wakker worden.
ok
pi_25084065
Tja, ook Riet weet niet alles Toen ik de Roads ging nemen had ik andere informatie gehad, ze waren toen vergelijkbaar met de 020 en in de regen nog iets beter en gingen 20% langer mee zei men...

Nu staat op de Michelin site dat het tourbanden zijn Maar goed, ik heb in de zomer toch aardig geveegd met die Roads en had het idee ze nog lang niet op dr max gereden te hebben. Ze hebben ook geen stapje opzij gezet oid dus het zijn nog best sportieve banden in mijn ogen.......
pi_25084078
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Sure Overal zin in

Count me in Wanneer?
zodra het weer het toelaat ik had gehoopt vandaag ook nog es lekker te kunnen rijden...
pi_25084106
Nope Klote weer..

Ach ik verwacht dat het vanaf half maart weer een beetje begint te komen....
  maandag 14 februari 2005 @ 11:46:08 #86
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25084121
ik bespeur toch aardig wat tegenstrijdigheden hier over bepaalde banden ten opzichte wat eerder allemaal erover is gepost,

eerst was Pilot power niet geschikt voor toeren e.d.
en was pilot Road de band die je moest hebben,

pilot sport was voor op circuit dus totaal niet intressant,

en nu zie ik ineens dat de Power nog steeds niets is,
en de Road word ook afgeschreven want daar kan je niet schuin genoeg mee,

en dan zie ik een post over dat de Sport nu ineens wel de band is die perfect is voor toeren,

De sport heef een hele lange opwarmtijd en is bedoel voor op circuit,
en dat is algemeen bekend, dus als je jezelf ongelukkig wilt rijden met het nederlandse klimaat moet je een sport nemen en dan gaan toeren opwarmtijd is echt heel lang en onder de 10 graden komt ie amper op temperatuur

Let's race
Buienradar
pi_25084129
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, ook Riet weet niet alles
niet jij bent toch de Almachtige

quote:
Toen ik de Roads ging nemen had ik andere informatie gehad, ze waren toen vergelijkbaar met de 020 en in de regen nog iets beter en gingen 20% langer mee zei men...

Nu staat op de Michelin site dat het tourbanden zijn Maar goed, ik heb in de zomer toch aardig geveegd met die Roads en had het idee ze nog lang niet op dr max gereden te hebben. Ze hebben ook geen stapje opzij gezet oid dus het zijn nog best sportieve banden in mijn ogen.......
misschien zijn de standaarden van Michelin gewijzigd
  maandag 14 februari 2005 @ 11:51:37 #88
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25084199
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

misschien zijn de standaarden van Michelin gewijzigd
dat is wel zeker want ik heb thuis nog screendumps dat de Pilot Power als sportband word aangemerkt,

maar het is uiteraard zeker dat Riet Almachtig is want die vond een Power of een Sport niet nodig voor sportief toerwerk maar nu is Sport juist een vereiste om lekker te kunnen rijden,
Let's race
Buienradar
pi_25084240
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik bespeur toch aardig wat tegenstrijdigheden hier over bepaalde banden ten opzichte wat eerder allemaal erover is gepost,

eerst was Pilot power niet geschikt voor toeren e.d.
en was pilot Road de band die je moest hebben,

pilot sport was voor op circuit dus totaal niet intressant,

en nu zie ik ineens dat de Power nog steeds niets is,
en de Road word ook afgeschreven want daar kan je niet schuin genoeg mee,

en dan zie ik een post over dat de Sport nu ineens wel de band is die perfect is voor toeren,

De sport heef een hele lange opwarmtijd en is bedoel voor op circuit,
en dat is algemeen bekend, dus als je jezelf ongelukkig wilt rijden met het nederlandse klimaat moet je een sport nemen en dan gaan toeren opwarmtijd is echt heel lang en onder de 10 graden komt ie amper op temperatuur

Hee, een nieuwe Almachtige in ons midden

Die tegenstrijdigheden komt door een gewijzigde Michelin site en meningen van anderen....

Heb jij dan met de Sports gereden Mercy of heb je dat ook weer gehoord? Kijk dan eens op de Michelin site....

Ik zie door de bomen ook het bos niet meer Dus wat raad jij aan dan..... de Power of de Road?
quote:
The Pilot Sport combines the precision of a race tyre with the control of a road tyre. Its remarkable grip and excellent high-speed stability have made it the reference standard for sportbike tyres. Highly effective in the wet, and practical enough for everyday use, the Pilot Sport enables you to get the most out of your sportbike in all conditions.
Kijk, als ik weet dat ik met de Powers gewoon de 10.000km haal dan wil ik dat wel eens proberen
pi_25084246
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar het is uiteraard zeker dan Riet Almachtig is
pi_25084272
WOEI net gebeld door Alternate, donderdag 14;00 gesprek Technische dienst
pi_25084325
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:51 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

dat is wel zeker want ik heb thuis nog screendumps dat de Pilot Power als sportband word aangemerkt,

maar het is uiteraard zeker dat Riet Almachtig is want die vond een Power of een Sport niet nodig voor sportief toerwerk maar nu is Sport juist een vereiste om lekker te kunnen rijden,
Ach gut, kan je het allemaal niet meer bijbenen

Dude, ik lees nu gewoon weer hele andere over de banden.... dus ja, dan moet ik n mening wel hierzien.

Ik denk nu dus dat een Road wel geschikt is voor wat licht-sportief werkt maar dat je toch tekort komt op een SS als je sportief gaat rijden.... En JOU raadde ik een Road aan maar OPM niet, want die rijd toch al wat langer en intensiever denk ik, en dat is niet om lullig tegenover jou te doen....

Als de Sports er idd zolang over doen om warm te worden, wat ik niet verwacht van een circuitband , dan neem ik liever de Power ja
  maandag 14 februari 2005 @ 11:59:21 #93
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25084328
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat hoor je mij dus echt niet zeggen maar als ik met deze temps op deze manier rijdt met deze banden wil ik niet wachten tot het mooie weer er is en dan erachter komen dat de Sports toch een betere keus waren.
Maar een snelle slijtage, zeker met deze temperaturen zou toch ook kunnen duiden op een verkeerde demping/vering.

Wel kicken dat je al zo op de kanten rijdt.
pi_25084355
Dat zeg ik, OPM rijd ook al weer een tijdje En Mercy nog niet zolang vandaar dat ik toen de tijd de Roads aanraadde ipv de Powers bij Mercy... en dat is echt niet om mensen in hokjes te stoppen ofzo.
pi_25084373
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik lag gisteren eens in bed te denken, eigenlijk heeft elk merk wel 1 sterk punt van zichzelf, maar ik kon niet op die van Kawasaki komen

Yamaha: remmen
Suzuki: versnellingsbak
Honda: betrouwbaarheid
Triumph: geluid (3 cil)
Kawasaki: Tell me
Kawasaki: Babe magnet

Hmmm http://www.motor-forum.nl/forum/profile.php/1142 Ondertitel

Jippie, ik heb mezelf voor twaalven uit bed weten te gooien
pi_25084438
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh nee wacht, ik bedoelde je signature
quote:
ZZR600 here I come!
Of was je niet Ragonite, wel toch?
pi_25084448
Jawel, maar weetje HOELANG dat geleden is De ZZR600 kon achteraf niet op 25kw
  maandag 14 februari 2005 @ 12:12:03 #99
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25084519
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat zeg ik, OPM rijd ook al weer een tijdje En Mercy nog niet zolang vandaar dat ik toen de tijd de Roads aanraadde ipv de Powers bij Mercy... en dat is echt niet om mensen in hokjes te stoppen ofzo.
ik rijd al heel veel langer als dat jij kan lopen hoor,

dit is volgens mij wel een van de onozelste post van je hoor Rietje
Let's race
Buienradar
pi_25084534
Jij rijdt al lang motor? Wist ik helemaal niet

Jij kwam hier toch binnen met je VFR.... of had je toen al langer je rijbewijs, volgens mij begon je met je VFR... en das nog niet zolang
pi_25084542
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:55 schreef Rietvaerder het volgende:
WOEI net gebeld door Alternate, donderdag 14;00 gesprek Technische dienst
Dit is trouwens de functie waar het om gaat....

http://www1.alternate.nl/html/jobs/TD.html
  maandag 14 februari 2005 @ 12:14:37 #102
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25084553
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Toen was jij nog jonger dan je zusje nu is.
  maandag 14 februari 2005 @ 12:16:11 #103
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25084577
quote:

Jij kwam hier toch binnen met je VFR.... of had je toen al langer je rijbewijs, volgens mij begon je met je VFR... en das nog niet zolang
Niet iedereen hoeft ervaring te verzinnen hoor
Let's race
Buienradar
  maandag 14 februari 2005 @ 12:16:33 #104
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25084583
quote:
Ah, bedankt names alle lurkers hier .. allemaal solliciteren dus.
pi_25084626
quote:

[..]

http://www1.alternate.nl/html/jobs/TD.html
Hej, dit werk doe ik nu ook min of meer al, wat verdient dat ongeveer per uur
pi_25084778
Geen idee
pi_25084782
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:16 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Niet iedereen hoeft ervaring te verzinnen hoor
Wat bedoel je hiermee
pi_25084887
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:31 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee
Hij wil gewoon rellen
pi_25084912
Hij wilt gewoon beter zijn dan ik
pi_25084945
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij wilt gewoon beter zijn dan ik
Kan dat dan
pi_25084966
Maandagmorgen reltopique Sloom forum
pi_25084992
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:44 schreef ploderus het volgende:

[..]

Kan dat dan
Eigenlijk niet heh
pi_25085062
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik rijd al heel veel langer als dat jij kan lopen hoor,
hoe bejaard ben jij dan wel niet is het niet tijd voor een bmw

pi_25085103
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:44 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM

[Motor]Hoe knee-down maken?
ik heb de tips genoteerd dat ie nog niet naar ONZ is verplaatst
pi_25085105
Wat heb ik gemist dan....... Mercy begon toch met die VFR

Kijk maar naar die ''actie'' foto van hem op de Bosweg Toen zei ie nog ''maar ik begin net dus ik doe het lekker rustig aan''
pi_25085140
ik weet wel dat Mercy ooit, blijkbaar in de middeleeuwen ergens , een chopper-tour motor had...een Suzuki dacht ik
pi_25085142
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb de tips genoteerd dat ie nog niet naar ONZ is verplaatst
Van die aap op Beekbergen
  maandag 14 februari 2005 @ 13:06:38 #119
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25085210
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

is het niet tijd voor een bmw

ik ben bang van wel eigenlijk maar na proefrit met beemer heb ik besloten om toch nog even te wachten met BMW rijden, voel me nog iets te jong
Let's race
Buienradar
  maandag 14 februari 2005 @ 13:07:00 #120
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25085214
Luc, ik zei vorige week toch dat profesioneel gereedschap onontbeeerlijk is voor een beetje sleutelaar?

Olie verversen bij de Beemer vrijdagavond ....

En om hem recht te zetten even een hulpmiddel uit de kast geplukt.

Een blikje zalm..
  maandag 14 februari 2005 @ 13:09:25 #121
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25085236
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:06 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik ben bang van wel eigenlijk maar na proefrit met beemer heb ik besloten om toch nog even te wachten met BMW rijden, voel me nog iets te jong
Te jong om op kop te rijden bij de Maasvlakte.

En als het zo door gaat met de verkoop, ook op Zolder.
  maandag 14 februari 2005 @ 13:09:35 #122
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25085237
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:58 schreef Rietvaerder het volgende:

Kijk maar naar die ''actie'' foto van hem op de Bosweg Toen zei ie nog ''maar ik begin net dus ik doe het lekker rustig aan''
klopt helemaal ik had de VFR net 1 dag,
Let's race
Buienradar
pi_25085342
Maar je reed al langer dus?
pi_25085351
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:09 schreef Patrick281 het volgende:

Te jong om op kop te rijden bij de Maasvlakte.
Tot er iemand met een Bandit1200S is
  maandag 14 februari 2005 @ 13:24:15 #125
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25085364
quote:
Op maandag 14 februari 2005 12:58 schreef Rietvaerder het volgende:

Als je 10 jaar als een zak aardappelen rijdt, en pas (ondermeer) door een MC Fok! toerritje wat sportiever gaat rijden dan is die eerste indruk met die VFR natuurlijk heel anders dan dat hij al 10 jaar aan het racen was en gelijk vanaf dag 1 ging vegen met dat ding.

Ik reed ook 10 jaar lang heel rustig, gummen deden we wel veilig met het koekblik.

En er staat mij bij dat we rustiger zijn gaan rijden de tweede helft van het jaar, en zelfs dat vonden "ze" al sportief.

Wel vind ik het opvallend dat iedereen heel lichtgeraakt doet over zijn of haar rijcapaciteiten.
Didiot heeft ook altijd hele verhalen, maar irl komt er altijd weinig van terecht.
1 bochtje met 2 vingers in mijn neus en waar blijft die jongen toch......
  maandag 14 februari 2005 @ 13:30:06 #126
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25085435
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Tot er iemand met een Bandit1200S is
Bla bla bla Hij moet wel + 200 km/u durven sturen bij die lange doordraaier.
Rechtuit kunnen we allemaal.

En erover praten wat ooit kan gebeuren is niet echt boeiend.
We hebben het nu over wat geweest is ....
pi_25085463
Wanneer post je eens een filmpje eigenlijk Riet Je had toch laatst zitten filmen met je pa
  maandag 14 februari 2005 @ 13:33:25 #128
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25085482

wat het belangrijkste is jezelf niet gek laten maken niet proberen stoer te doen of iets dergelijks,
dan blijf je het langst overeind op de motor, liever levende lafaard dan dode held hoor,
Let's race
Buienradar
  maandag 14 februari 2005 @ 13:33:29 #129
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_25085483
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
Wel vind ik het opvallend dat iedereen heel lichtgeraakt doet over zijn of haar rijcapaciteiten.
Didiot heeft ook altijd hele verhalen, maar irl komt er altijd weinig van terecht.
Que?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_25085494
Ja die duurt 10 minuten en is in 'DVD kwaliteit, 250mb

Geen zin om te encoden.....
pi_25085516
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:30 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En erover praten wat ooit kan gebeuren is niet echt boeiend.
We hebben het nu over wat geweest is ....
Hmm...

Eerst had je een andere mening over mij.... ik dacht dat je vond dat ik wel ''serieus'' kon rijden En nu krijg ik ineens weer ''rechtuit kunnen we allemaal'' en "IRL is het niks"op mn bord

Met die rotonde enzo
  maandag 14 februari 2005 @ 13:41:44 #132
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25085593
op de beurs in Den Bosch kon je ook meedoen aan wedstrijd om Cursus CMT te winnen op Zandvoort, ik heb er verschillende keren gereden maar nog nooit met motor

Vrouwen hadden ze heel graag omdat die altijd ondervertegenwoordigd waren en maken dus in verhouding meer kans,

Raus & ik hebben formulier ingevuld je weet maar nooit,

Vrij rijden op drie verschillende avonden was 75euro per avond,

misschien is dat wel iets voor een meeting
Let's race
Buienradar
pi_25085619
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja die duurt 10 minuten en is in 'DVD kwaliteit, 250mb

Geen zin om te encoden.....
Encoden die hap! Download Dr. Divx ofzo en laat ons wat zien
pi_25085640
Het is niet zo boeiend.... paar keer voorbij rijden en een stukje onboard.

De beelden straks in de zomer uit Italie zijn veeeeeel leuker
  maandag 14 februari 2005 @ 13:48:40 #136
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25085686
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:33 schreef Mercy_symbol het volgende:

wat het belangrijkste is jezelf niet gek laten maken niet proberen stoer te doen of iets dergelijks,
dan blijf je het langst overeind op de motor, liever levende lafaard dan dode held hoor,
Gamma, uiteindelijk ook lekker belangrijk allemaal.
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:33 schreef hollander172 het volgende:

Que?
Heb je hem ook weer.

Ik bagataliseer maar wat, al was er ook een meet waar jij ver, maar dan ook heel ver achterbleef.
Dat lag ook al aan de motor, en zeker niet aan jezelf.
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Hmm...

Eerst had je een andere mening over mij.... ik dacht dat je vond dat ik wel ''serieus'' kon rijden En nu krijg ik ineens weer ''rechtuit kunnen we allemaal'' en "IRL is het niks"op mn bord

Met die rotonde enzo
Waar betwijfel ik je rijcapaciteiten?

En toen met die rotonde wist ik inderdaad niet wat je aan het doen was. Is'tie de weg kwijt ofzo.
Gaat'ie later op Fok! vragen ook nog eens hoe lekker die rontonde ging.

Niet echt spannend was dat nee.
pi_25085691
Ok ok ik kijk wel ff voor jullie dan
pi_25085693
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:33 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Que?
Kijk jij weleens in je mailbox?
pi_25085749
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:48 schreef Patrick281 het volgende:

Waar betwijfel ik je rijcapaciteiten?

En toen met die rotonde wist ik inderdaad niet wat je aan het doen was. Is'tie de weg kwijt ofzo.
Gaat'ie later op Fok! vragen ook nog eens hoe lekker die rontonde ging.

Niet echt spannend was dat nee.
quote:
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:30 schreef Patrick281 het volgende:
Nu doe je net alsof je vindt dat iedereen hier zit op te scheppen over zijn rijkunsten en dat er in het echt niks van terecht komt

Terwijl je vroeger altijd zat te vertellen dat je mij niet kon bijhouden etc etc, enfin, je snapt het wel...
pi_25085769
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:33 schreef Mercy_symbol het volgende:

Wie laat zich gek maken of probeert stoer te doen dan?
  maandag 14 februari 2005 @ 13:56:09 #141
17709 hollander172
pi_25085773
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:48 schreef Patrick281 het volgende:
Ik bagataliseer maar wat, al was er ook een meet waar jij ver, maar dan ook heel ver achterbleef.
Dat lag ook al aan de motor, en zeker niet aan jezelf.
Ik had mijn motor het weekend ervoor opgehaald en ik wist dat er nog nieuwe banden onder moesten, beurtje etc. Gedeeltelijk lag het aan mij (had er nog niet eens 500km opzitten) en gedeeltelijk aan de motor. Nou ja, misschien lag het niet specifiek aan de motor maar aan mijn eigen vertrouwen in de motor.

Nu heb ik ook al 4 maanden niet gereden en ik maak me geen illusies hoor.
pi_25085832
Die Riet kan echt niet rijden, ik knalde hem er vierkant uit toen ik op mijn pasgekochte Bandit zat zonder motorkleding Uiteindelijk haalde zijn vader mij in op een recht stukje (hij ongeknepen FJR, ik geknepen Bandit) en zei die dat ik het wat rustiger aan moest doen omdat Riet 5 kilometer achter ons reed
  maandag 14 februari 2005 @ 14:00:56 #143
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25085836
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:54 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nu doe je net alsof je vindt dat iedereen hier zit op te scheppen over zijn rijkunsten en dat er in het echt niks van terecht komt

Terwijl je vroeger altijd zat te vertellen dat je mij niet kon bijhouden etc etc, enfin, je snapt het wel...
Begrijpend leren lezen is wel lastig he voor jou.

Nergens noem ik je naam, ik geef helemaal geen voorbeeld, becommitarieer alleen maar een lopende discussie tussen derden.

De enige naam die ik noemde was Didiot, en later Lars maar alleen omdat hij erom vroeg.
En dan nog gaf ik geen directe mening over zijn rijkwaliteiten, gewoon een weergave van feiten.
  maandag 14 februari 2005 @ 14:02:40 #144
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25085845
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:54 schreef Rietvaerder het volgende:

Jij wil echt graag horen hoe goed je wel niet ben he

er is al eens gezegd dat je almachtig ( maar stekeblind ) ben neem daar gewoon genoegen mee
Let's race
Buienradar
  maandag 14 februari 2005 @ 14:04:40 #145
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25085869
quote:
Op maandag 14 februari 2005 13:56 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ik had mijn motor het weekend ervoor opgehaald en ik wist dat er nog nieuwe banden onder moesten, beurtje etc. Gedeeltelijk lag het aan mij (had er nog niet eens 500km opzitten) en gedeeltelijk aan de motor. Nou ja, misschien lag het niet specifiek aan de motor maar aan mijn eigen vertrouwen in de motor.

Nu heb ik ook al 4 maanden niet gereden en ik maak me geen illusies hoor.
Toen lag het aan je veel te strak afgestelde Ohlins vering, en het haperen van je motorblok.

Maar ja normale zaak dat je even moet wennen hoor, en we reden echt lekker door toen.
Niet echt een beginnersmeet.
pi_25085875
quote:
iedereen vindt dat ie erg hard door de bochten gaat logsich want dat is wat je zelf beleeft; als je dit niet hard genoeg vindt zou je wel nog harder en platter gaan

maarre, pepijn ieder zijn ding he. jij rijdt graag die grote, flauwe bochten waar je met 200+ door heen raast...ik neem liever een klaverbladje of bochten op dijkjes, die zijn wat korter waardoor je niet met zo'n hoge snelheid door heen kunt (en zowel: )
  maandag 14 februari 2005 @ 14:08:52 #147
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25085935
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maarre, pepijn ieder zijn ding he. jij rijdt graag die grote, flauwe bochten waar je met 200+ door heen raast...ik neem liever een klaverbladje of bochten op dijkjes, die zijn wat korter waardoor je niet met zo'n hoge snelheid door heen kunt (en zowel: )

Maar toen met die proefritmeet reed ik toch wel aardig op dat dijkje?

Ik moest er ineens aan denken dat bijna dan iedereen wat verhit reageert.
Wat iemand echt kan kunnen we alleen maar meten, zonder meten geen weten.
pi_25085950
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:

er is al eens gezegd dat je almachtig ( maar stekeblind ) ben neem daar gewoon genoegen mee
Nee, jij wilt dat ik dat wil horen. Ik probeer er enkeld achter te komen wat Pepijn bedoeld.

Het is geen kwestie van stekeblind zijn maar het blijft gewoon een feit dat ik het snelst rond ga van jullie en dat is geen poging om op te scheppen maar een feit. En als je denkt dat het mij daarom gaat zit je zelf verkeerd (snelste willen zijn enzo) want dat boeit mij dus geen ene drol... snel zijn en overeind blijven is het leukst
pi_25085969
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

iedereen vindt dat ie erg hard door de bochten gaat logsich want dat is wat je zelf beleeft; als je dit niet hard genoeg vindt zou je wel nog harder en platter gaan

En ik dijkjes en mooie bochten (zoals Ressen) Klaverblad niet meer want daar verneuk ik mn motor mee, stepjes enzo
pi_25085974
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
Toen lag het aan je veel te strak afgestelde Ohlins vering, en het haperen van je motorblok.
idd
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
we kennen riet nu wel lang genoeg dat dat niet het geval...riekt er meer naar dat jij hem pakt waar je hem pakken kan
  maandag 14 februari 2005 @ 14:15:44 #151
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25086023
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:10 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Nee, jij wilt dat ik dat wil horen. Ik probeer er enkeld achter te komen wat Pepijn bedoeld.

Het is geen kwestie van stekeblind zijn maar het blijft gewoon een feit dat ik het snelst rond ga van jullie en dat is geen poging om op te scheppen maar een feit. En als je denkt dat het mij daarom gaat zit je zelf verkeerd (snelste willen zijn enzo) want dat boeit mij dus geen ene drol... snel zijn en overeind blijven is het leukst
als dat jou geen flikker uitmaakt is dat niet te merken in jouw posts hoor,
Let's race
Buienradar
pi_25086089
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:15 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Heeft iemand je al verteld dat het geen vrijdagmiddag is? Of gaan we er een vakantierel van maken
pi_25086108
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:08 schreef Patrick281 het volgende:

Maar toen met die proefritmeet reed ik toch wel aardig op dat dijkje?
yep, en mercy ook...dat jullie dat meteen doen met een motor waar je net op zit, ik wil een motor eerst een beetje leren kennen...
  maandag 14 februari 2005 @ 14:23:46 #154
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25086126
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

idd
[..]

we kennen riet nu wel lang genoeg dat dat niet het geval...riekt er meer naar dat jij hem pakt waar je hem pakken kan
het is niet zo dat ik hem wil pakken waar ik het kan,

ik heb een heel goed geheugen voor dingen die ooit gezegd of beweerd zijn,
en het val mij gewoon op dat er dingen door Riet gezegd worden die achteraf niet blijken te kloppen, en daar mag ik hem niet op aanspreken ? alleen maar om hem in die waan te laten ?

of word dit clubje net zo als M-F waar je niet mag zeggen wat je wil alleen maar vriendelijke uitspraken mag doen, ?
Let's race
Buienradar
pi_25086154
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

yep, en mercy ook...dat jullie dat meteen doen met een motor waar je net op zit, ik wil een motor eerst een beetje leren kennen...
Ikke ook

Maare, met andere woorden, Mercy wou dus gewoon stoer doen en liet zich gek maken
  maandag 14 februari 2005 @ 14:27:32 #156
17709 hollander172
pi_25086173
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
Klopt ja, was nog met niks bezig geweest anders dan rijden.
Wist ik veel dat jullie een stukje kinderkopjes wilden doen. Had echt serieus hoofdpijn daarna.
Dat haperen heb je zelf ook gezien bij de dynorun, wat een rookontwikkeling.
quote:
Maar ja normale zaak dat je even moet wennen hoor, en we reden echt lekker door toen.
Niet echt een beginnersmeet.
Nee en toen ging het net een beetje lekker bij mij was ik jullie kwijt en stond met een lege tank.
pi_25086175
Mercy wil Rietvaerder pakken? Hij is toch al voorzien van een dame?
  maandag 14 februari 2005 @ 14:47:17 #158
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25086190
quote:

[..]

ik had er al eens op gereden bij de 1e proefrit, dus wist al hoe ie reed,
Let's race
Buienradar
pi_25086207
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:27 schreef Youssef het volgende:
Mercy wil Rietvaerder pakken? Hij is toch al voorzien van een dame?
pi_25086214
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:23 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

en het val mij gewoon op dat er dingen door Riet gezegd worden die achteraf niet blijken te kloppen, en daar mag ik hem niet op aanspreken ? alleen maar om hem in die waan te laten ?

of word dit clubje net zo als M-F waar je niet mag zeggen wat je wil alleen maar vriendelijke uitspraken mag doen, ?
Wat klopt er niet aan mn beweringen dan
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:15 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

In de jouwe ook niet want als je goed kijkt ben jij de enige die zich er zo druk over maakt

[ Bericht 25% gewijzigd door Rietvaerder op 14-02-2005 14:56:02 ]
pi_25086234
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:27 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Klopt ja, was nog met niks bezig geweest anders dan rijden.
Wist ik veel dat jullie een stukje kinderkopjes wilden doen. Had echt serieus hoofdpijn daarna.
Dat haperen heb je zelf ook gezien bij de dynorun, wat een rookontwikkeling.
Ja en ik reed daar in het vorige mooie weekend nog in de buurt en er zijn daar wel degelijke HELE mooie weggetjes Misschien wel de mooiste weggetjes/bochtjes die ik tot nu toe in NL heb gezien.... alleen die route was gewoon erg kut En we waren zo dichtbij
pi_25086274
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:23 schreef Mercy_symbol het volgende:

je spreekt hem iig erg graag tegen

en de Fok! MC vergelijken met MF is not done
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:47 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik had er al eens op gereden bij de 1e proefrit, dus wist al hoe ie reed,
vandaar dus
pi_25086299
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:51 schreef Rietvaerder het volgende:
alleen die route was gewoon erg kut
kom je daar nou bij stuiter-de-stuiter
pi_25086331
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat is nu standaard he... zoveel mogelijk Riet in de grond te stampen.

Althans daar lijkt het wel op terwijl ie eigenlijk niets van me weet, hoe vaak heeft Mercy me nou zien rijden 1 keer? 2 keer

Hij gelooft niets wat ik zeg, overal heb ik volgens hem bronnen voor nodig om mezelf te bewijzen.

Mercy, ik dacht dat je toen zei dat je mij ging negeren? Ik merk er niets van...
  maandag 14 februari 2005 @ 15:01:00 #165
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25086352
quote:
Ik deed het ook rustig aan, 160 km/u na 300 meter in die linkerbocht met Raus voor het eerst achterop.
Het kon een stuk harder, maar ik deed het rustig aan.
Kon hem goed aanvoelen die motor, zaten de goede bandjes onder.

Ik reed igg wel met enige reserve..
pi_25086391
Hoe diep ben je gezonken als je gaat meten hoe hard iemand kan rijden Alsof dat het enige doel is..... beetje teveel testosteron heb je dan

Het interesseert mij geen flikker dat ik sneller rond ga dan de rest, als je maar plezier hebt toch.
pi_25086420
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

kom je daar nou bij stuiter-de-stuiter
Is slappe vering toch nog ergens goed voor
pi_25086490
  maandag 14 februari 2005 @ 15:11:31 #169
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25086497
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

en de Fok! MC vergelijken met MF is not done
[..]

vandaar dus
ik hou er al over op hoor, begin wel op M-F te lijken hiero

en ik kom hier zeker niet om te rellen, maar vind wel als ik vind dat er iets niet klopt dat ik dat kan ventileren, en dat heb ik gedaan bij deze,

Riet is ook diegene die het meeste onzin verkoopt hier,
Let's race
Buienradar
pi_25086561
Doegie, ik ga even rijden
pi_25086590
Mercy... 2e keer...... wat klopt er niet Wat voor dingen heb ik gezegd die niet waar zijn
  maandag 14 februari 2005 @ 15:20:23 #172
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25086606
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe diep ben je gezonken als je gaat meten hoe hard iemand kan rijden Alsof dat het enige doel is..... beetje teveel testosteron heb je dan

Het interesseert mij geen flikker dat ik sneller rond ga dan de rest, als je maar plezier hebt toch.
Er waren toch 2 doden gevallen op een Motor Forum vakantiemeeting in Duitsland?
pi_25086637
Ja... ?
pi_25086678
Jeetje, iedereen heeft hier een motor en dan zitten ze nog te zeiken Ga even lekker knallen ofzo
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:20 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Serieus?
  maandag 14 februari 2005 @ 15:27:55 #175
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25086698
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:26 schreef Youssef het volgende:
Serieus?
1 weet ik zeker, maar volgens mij waren het er 2. Zijn meerdere topics over geweest op M-F.
Zelfs live vanuit Duitsland.
pi_25086701
Zeiken, zeiken? Nie zeiken ik zit mn Bandit filmpje te encoden voor jullie Ja, ook voor Mercy
  maandag 14 februari 2005 @ 15:33:00 #177
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_25086740
Ik ben me toch al plat gegaan met de Gixxer joh, me steppies zijn al aardig versleten en ik heb al 2 x m'n sliders moeten vervangen. Toppers die bt-014 zeg
De openbare weg is gewoon het circuit voor mij

Dat jullie het even weten
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
pi_25086752
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:27 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

1 weet ik zeker, maar volgens mij waren het er 2. Zijn meerdere topics over geweest op M-F.
Zelfs live vanuit Duitsland.
Wel een behoorlijk hoog gehalte

Ik heb veel te doen deze vakantie, wat een ruime keuze van motoren ineens
pi_25086785
@Romius

All risk verzekerd zeker
  maandag 14 februari 2005 @ 15:38:21 #180
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25086797
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:33 schreef Romius het volgende:
Ik ben me toch al plat gegaan met de Gixxer joh, me steppies zijn al aardig versleten en ik heb al 2 x m'n sliders moeten vervangen. Toppers die bt-014 zeg
De openbare weg is gewoon het circuit voor mij

Dat jullie het even weten
  maandag 14 februari 2005 @ 15:38:49 #181
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25086799
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:20 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

wat ik er van gelezen heb is het in nederland gebeurd en die gast reed alleen, rest was even gestopt voor een of andere reden, en hij schijnt tussen file doorgereden te hebben en werd geschept door een blinde koekblikker,

maar dat verhaal kan ook van een andere M-F'er zijn hoor,

deze was ook in Duitsland op vakantie geweest met heel clubje,
Let's race
Buienradar
pi_25086805
prrt, ik ben hicham en zit stiekem even achter Youssef z'n PC

Hij zit te poeben doegie
pi_25086891
-edit-
  maandag 14 februari 2005 @ 15:47:14 #184
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25086894
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy... 2e keer...... wat klopt er niet Wat voor dingen heb ik gezegd die niet waar zijn
okee zal ik het je nog eens zeggen,

jouw bandenverhaal dat je vanmorgen op aan het hangen was klopt van geen kant met wat je eerder beweerde erover, erg tegenstrijdig allemaal en dus ook geen objectief verhaal,

en omdat het niet klopt en er hier ook mensen zijn die nog geen ervaring hebben met verschillende banden vond ik het nodig om er op te reageren,

zou niet willen dat er iemand iets zou overkomt omdat ze verkeerde banden gekozen zouden hebben,

al heb ik het vermoeden dat het jou nog niet aan het denken zet
Let's race
Buienradar
pi_25086978
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:47 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

okee zal ik het je nog eens zeggen,

jouw bandenverhaal dat je vanmorgen op aan het hangen was klopt van geen kant met wat je eerder beweerde erover, erg tegenstrijdig allemaal en dus ook geen objectief verhaal,

en omdat het niet klopt en er hier ook mensen zijn die nog geen ervaring hebben met verschillende banden vond ik het nodig om er op te reageren,

zou niet willen dat er iemand iets zou overkomt omdat ze verkeerde banden gekozen zouden hebben,

al heb ik het vermoeden dat het jou nog niet aan het denken zet
Hahaha, ja vast en zeker dat je op je plaat gaat omdat je de Pilot Roads hebt ipv de Pilot Sport

Wat klopt er niet aan mijn verhaal, ik mengde mijn eigen ervaring met wat Michelin zegt. Vroeger zei Michelin iets anders over de Roads dan wat er nu staat, dus het kan wat warrig overkomen ja.

Vertel mij nu eens haarfijn wat er van geen meter klopt en wat er zo tegenstrijdig is dan, dat vraag je van mij ook altijd dat ik precies moet uitleggen waarom ik iets post.

O en trouwens, jij bent niet HET voorbeeld ofzo dat ik ga nadenken omdat jij het zegt...

Dus jij zou een lijstje willen zien? Zoiets als dit:

Heb je een Supersport en wil je knallen? Neem de Pilot Power!

Heb je een Supersport en wil je het circuit op? Neem de Pilot Sport of de Pilot Sport Cup!

Heb je een Sport/tour en houd je van sportief rijden maar ook van touren? Neem de Pilot Road!

Heb je een Sport/tour en houd je het liefst van gummen? Neem de Power!

Jij begrijpt mij totaal niet vrees ik.... en ik ga het ook niet meer uitleggen, de rest schijnt mij wel te begrijpen en alleen jij niet..

[ Bericht 0% gewijzigd door Rietvaerder op 14-02-2005 16:02:16 ]
pi_25087009
Nou, hier eindelijk mijn filmpje, komt van DVD kwaliteit af, was eerst 250mb en nu 15mb.... kwaliteit is dus nogal slecht, maar goed, een indrukje...

http://www.groothoofdje.nl/reet/gsf.avi

"heh? "hehhhh?"

Misschien gelooft Mercy nu wel dat ik echt een nieuwe motor heb, want daar twijfelde hij ook al aan geloof ik

[ Bericht 14% gewijzigd door Rietvaerder op 14-02-2005 18:46:58 ]
pi_25087058
Grmbl Hier hicham weer, het begint opeens keihard te stormen hier

Ik wou rijden

kijken of het nog een beetje opklaart...
  maandag 14 februari 2005 @ 16:13:34 #188
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_25087084
pi_25087107
quote:

Ik geef wel toe dat beleving en realiteit twee dingen zijn

maar soms kom je daar pas achter als je jezelf hebt laten filmen
pi_25087133
quote:
Als je kijkt op de eerste en vierde foto zul je begrijpen dat dit dezelfde stickers zijn.
Het heeft met de lichtinval te maken welke kleur de sticker is.
Normaal is de sticker roze maar op de eerste foto is de lichtinval ongeveer recht van achteren en staat de motor een beetje scheef waardoor het lijkt alsof het een oranje sticker is.

sure
pi_25087175
quote:
Op maandag 14 februari 2005 16:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

blijft t mooi vinden, zo'n ovale demper
  maandag 14 februari 2005 @ 16:21:30 #193
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25087177
quote:
Op maandag 14 februari 2005 16:15 schreef Didiot het volgende:

[..]

Ik geef wel toe dat beleving en realiteit twee dingen zijn

maar soms kom je daar pas achter als je jezelf hebt laten filmen
kan leerzaam zijn hoor jezelf filmen als je aan het rijden ben,
je zie gelijk wat er fout gedaan word,
Let's race
Buienradar
pi_25087182
Als ik naar die demper kijk is het Luc zn motor

Filmpje gezien allen?
  maandag 14 februari 2005 @ 16:29:53 #195
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25087255
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat ik er van gelezen heb is het in nederland gebeurd en die gast reed alleen, rest was even gestopt voor een of andere reden, en hij schijnt tussen file doorgereden te hebben en werd geschept door een blinde koekblikker,

maar dat verhaal kan ook van een andere M-F'er zijn hoor,

deze was ook in Duitsland op vakantie geweest met heel clubje,
Was een M-F vakantie, en al op de tweede dag was er iemand verongelukt.
Iedereen zat nog in Duitsland, maar het moraal was natuurlijk wel flink gedaald...
Er poste iemand vanuit een internetcafe die daar dus was .......
pi_25087290
quote:
Op maandag 14 februari 2005 16:21 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

kan leerzaam zijn hoor jezelf filmen als je aan het rijden ben,
je zie gelijk wat er fout gedaan word,
Jups, zo had ik het gevoel dat ik redelijk hoog kwam met wheelien... --> NOT
Zo had ik het gevoel dat ik halverwege de bocht begon met gasgeven... --> NOT
Zo had ik het gevoel dat ik hard en plat de bocht door ging... --> NOT

Enigzins frustrerend maar wel leerzaam
quote:
Op maandag 14 februari 2005 16:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Als ik naar die demper kijk is het Luc zn motor

Filmpje gezien allen?
Ben 'm nu aan het downen
pi_25087304
quote:
Op maandag 14 februari 2005 16:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

blijft t mooi vinden, zo'n ovale demper

Als mn rekening het toestaat komt er bij mij na de zomer ook een ovale op.... geen Viper meer.... maar het liefst RVS of Titanium.. alu word zo lelijk als je het niet goed onderhoudt

En het liefst een Bos of Laser Duotech Kosten wel meer dan 400 euro maar goed

Maar als ik na de zomer besluit om deze als in november in te ruilen als 25kw op een Bandit1200S dan gaat er geen andere demper meer onder....
pi_25087342
Hicham als jij in november nou de mijne weer koopt, koop ik een Bandit1200S
pi_25087372
quote:
Op maandag 14 februari 2005 16:32 schreef Didiot het volgende:

Maar je moet je ook niet teveel erop gaan focussen.... het komt allemaal vanzelf wel naarmate je langer rijdt Niet gaan pushen... want dan gaat t fout En ik spreek uit ervaring.
  maandag 14 februari 2005 @ 16:41:11 #200
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25087381
quote:
Op maandag 14 februari 2005 16:29 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Was een M-F vakantie, en al op de tweede dag was er iemand verongelukt.
Iedereen zat nog in Duitsland, maar het moraal was natuurlijk wel flink gedaald...
Er poste iemand vanuit een internetcafe die daar dus was .......
dat is echt erg als er zoiets gebeurd,
Let's race
Buienradar
pi_25087413
quote:
Op maandag 14 februari 2005 16:39 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Maar je moet je ook niet teveel erop gaan focussen.... het komt allemaal vanzelf wel naarmate je langer rijdt Niet gaan pushen... want dan gaat t fout En ik spreek uit ervaring.
Het is m'n eigen beleving dat het er spectaculair aan toe gaat. Dat is wat telt
Dat een meer ervaren iemand zich dood zit te vervelen achter me zal mij aan me kont roesten
pi_25087422
Ik verveelde me helemaal niet toen jij achter me rijdt met je Beemer die een ABS-storing had

Ik denk dat niemand zich verveelt als jij in hun buurt rijdt

[ Bericht 32% gewijzigd door Rietvaerder op 14-02-2005 16:52:41 ]
  maandag 14 februari 2005 @ 16:49:48 #203
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25087467
quote:
Op maandag 14 februari 2005 16:32 schreef Didiot het volgende:

Enigzins frustrerend maar wel leerzaam
De eerst paar jaar dat ik begonnen was met motorrijden reed ik ook als kouwe kak.
Vooral omdat ik altijd alleen reed dacht ik toendertijd altijd dat ik leuk kon rijden. Allemaal fantasie.
Bij de eerste de beste Safe jaarmarkt werd ik links en rechts ingehaald alsof ik stilstond.

Bij de eerste paar meetings vorig jaar werd ik pas echt enthousiast van lekker doorrijden.

En het was leuk om te zien dat de ene na de andere nieuwe die zich aansloot in het begin wat moeite had met het tempo.

Dan was ik zelf ook weer even vergeten dat ik ondertussen langzaam maar zeker meer ervaren raak.
  maandag 14 februari 2005 @ 16:50:49 #204
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25087484
ik zou er zoiets opzetten Riet dan val je pas op

Let's race
Buienradar
pi_25087509
quote:
Op maandag 14 februari 2005 16:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik verveelde me helemaal niet toen jij achter me rijdt met je Beemer die een ABS-storing had
Ik verveelde me toen ook niet En nog vlak voor een terras ook

Gelukkig heb ik nu een motor zonder ABS, waarbij het allemaal wat beter aan te voelen is (als het goed is dan ). Een K1100LT zonder ABS is gewoon gevaarlijk. Zwaar sponzige remmen waarbij je niet voelt wanneer 'ie gaat blokkeren...
pi_25087538
quote:
Op maandag 14 februari 2005 16:49 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

De eerst paar jaar dat ik begonnen was met motorrijden reed ik ook als kouwe kak.
Vooral omdat ik altijd alleen reed dacht ik toendertijd altijd dat ik leuk kon rijden. Allemaal fantasie.
Bij de eerste de beste Safe jaarmarkt werd ik links en rechts ingehaald alsof ik stilstond.

Bij de eerste paar meetings vorig jaar werd ik pas echt enthousiast van lekker doorrijden.

En het was leuk om te zien dat de ene na de andere nieuwe die zich aansloot in het begin wat moeite had met het tempo.

Dan was ik zelf ook weer even vergeten dat ik ondertussen langzaam maar zeker meer ervaren raak.
Dat valt toch wel mee? Ik probeer de rest goed in de gaten te houden en me aan te passen en ik heb altijd wel het idee dat het makkelijk bij te houden is. Het gaat iig nooit achterlijk hard, zo werden wij toch eens ingehaald op een N-weg naar Nijmegen door een stelletje racers.... dus het kan nog gekker
pi_25087588
Kan ik nog iemand blij maken met een 24x CD-brander van Lite-On? Heeft ruim 2 jaar perfect zn werk gedaan
pi_25087654
quote:
Op maandag 14 februari 2005 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken met een 24x CD-brander van Lite-On? Heeft ruim 2 jaar perfect zn werk gedaan
[nerdmodus]
Ik heb al een BenQ 16x DVD±RW DL en een Plextor 40x/12x/40x brander in m'n comp zitten
Naast de Samsung 16x DVD-ROM speler en 2x 40 Gb 5400 RPM Maxtor RAID 0 config
[/nerdmodus]
pi_25087698
HA! Ik heb dan geen RAID maar wel:

NEC 1300A DVD+RW brander
Maxtor D740X 40GB 7200rpm
Maxtor 6B200PO 8mb cache 200GB 7200rpm
Pioneer DVD-116 DVD-speler

pi_25088042
Rietvaerder, je hebt teveel traffic oid op je site veroorzaakt door je filmpje? Zal ik je even een login geven op mijn groothoofdje site, ik kom sowieso niet tegen de 5Gb dataverkeer per maand terwijl ik het gratis heb gekregen. Dus wil er wel optimaal gebruik van maken, uiteraard wil ik ook je filmpje zien

Mooie uitlaat hierboven
pi_25088106
Kut, ja, dat krijg je als er meer dan 5 ip's downloaden van mn Wanadoo webspace.... word ie tot de volgende dag uitgeschakeld

Verhuis m wel ff naar Chello.

Edit:
Link gewijzigd en staat nu nog effe te uppen..... hij komt zo hier te staan:

http://www.groothoofdje.nl/reet/gsf.avi

Is wel lache, heb al langer dan een jaar geen Chello meer maar email account en webspace is nog steeds te gebruiken

[ Bericht 26% gewijzigd door Rietvaerder op 14-02-2005 18:45:00 ]
pi_25088256
Geef anders maar effe login van Groothoofdje ja Werkt weer niet zoals ik wil..
pi_25088301
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Geef anders maar effe login van Groothoofdje ja Werkt weer niet zoals ik wil..
Ik was tot 95%

Mail hem naar info@...
pi_25088330
Ja.. en dan op het laatst vind Chello dat ie te groot is en dan pats word ie van de server verwijderd....

*edit*
  maandag 14 februari 2005 @ 18:34:12 #215
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25088548
quote:
Op maandag 14 februari 2005 16:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat valt toch wel mee? Ik probeer de rest goed in de gaten te houden en me aan te passen en ik heb altijd wel het idee dat het makkelijk bij te houden is. Het gaat iig nooit achterlijk hard,
Die rit in Chaam werd er toch aardig doorgereden Jij en Gerako op kop, en de rest maar proberen te volgen. Soms waren de 2-3 mensen achter mij toch aardig uit de spiegels verdwenen.
Er bingelden altijd wel 2 mensen een beetje achteraan die het ogenschijnlijk toch een beetje moeilijk hadden.

Later in het jaar werd er een stuk minder gereden, poeslief bijna.
quote:
zo werden wij toch eens ingehaald op een N-weg naar Nijmegen door een stelletje racers.... dus het kan nog gekker
Maar ik had het ook over de bebouwde kom.
quote:
Op maandag 14 februari 2005 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Teringhee, dat is 2 keer zo snel als ik erin heb zitten.
pi_25088601
Je mag hem zo hebben...
pi_25088621
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:34 schreef Patrick281 het volgende:

Die rit in Chaam werd er toch aardig doorgereden Jij en Gerako op kop, en de rest maar proberen te volgen. Soms waren de 2-3 mensen achter mij toch aardig uit de spiegels verdwenen.
Er bingelden altijd wel 2 mensen een beetje achteraan die het ogenschijnlijk toch een beetje moeilijk hadden.
Ja, het was toch een klote route dus wou hem zo snel mogelijk klaar hebben
  maandag 14 februari 2005 @ 18:39:44 #218
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25088637
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja.. en dan op het laatst vind Chello dat ie te groot is en dan pats word ie van de server verwijderd....

*edit*
Maximum is 1.2 Mb of zelfs iets minder wat ze willen hosten bij Chello. .
Van mijn mailbox wordt ik ook niet echt blij, max 5 megabye totaal voor alle berichten.
Iemand die een filmpje per mail stuurt, ontregelt al snel al mijn e-mail verkeer.

En een gratis mail adres kan tegenwoordig al snel 15 Mb of meer aan.

Maar ja dit soort regels scheelt ze weer de aanschaf van een paar rekken harde schijven.
Kunnen ze de gebruikskosten laag houden. ( Doen ze alleen niet )
pi_25088665
1.2MB webspace lol

Was altijd 20mb... wat heb je nou aan 1.2mb webspace Ik kan iig wel tot 20mb uploaden, alleen dit filmpje lukt om 1 of andere reden nu...... maar ga hem nu bij Youssef zn server planten
  maandag 14 februari 2005 @ 18:45:19 #220
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25088726
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:41 schreef Rietvaerder het volgende:
1.2MB webspace lol

Was altijd 20mb... wat heb je nou aan 1.2mb webspace Ik kan iig wel tot 20mb uploaden, alleen dit filmpje lukt om 1 of andere reden nu...... maar ga hem nu bij Youssef zn server planten
Ik kan 10 Mb hosten, maar de bestandsgroote is maximaal 1.1-1.2 per bestand.
Tijdens de TT van Assen kon ik nog een filmpje van Ondeugend hosten van 4 Meg, maar later in het jaar was uploaden groter dan eerstegenoemde bestandsgrootte onmogelijjk..
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Je mag hem zo hebben...
Extra pannekoek voor Riet. Banditbestendig mee te nemen?
  maandag 14 februari 2005 @ 18:45:44 #222
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_25088734
quote:
Op maandag 14 februari 2005 17:05 schreef Didiot het volgende:

[..]

[nerdmodus]
Ik heb al een BenQ 16x DVD±RW DL en een Plextor 40x/12x/40x brander in m'n comp zitten
Naast de Samsung 16x DVD-ROM speler en 2x 40 Gb 5400 RPM Maxtor RAID 0 config
[/nerdmodus]
nou zal ik dan ook maar even

2 x 160 GB Seagate 7200 rpm Raid 0 , 1 x 120 Gb WD 7200 rpm, 16x NEC DVD+/- RW DL en een Plextor 16 x DVD-ROM

pi_25088778
Die NEC is best kut geloof ik maar was toen de goedkoopste dvd schrijver

Tja, je hebt altijd baas boven baas, die-hard compu stuff en een Gixxer uit 1005
pi_25088790
Wat een saai filmpje, is het oppergroothoofdje niet waardig

eten
pi_25088794
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:45 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik kan 10 Mb hosten, maar de bestandsgroote is maximaal 1.1-1.2 per bestand.
Tijdens de TT van Assen kon ik nog een filmpje van Ondeugend hosten van 4 Meg, maar later in het jaar was uploaden groter dan eerstegenoemde bestandsgrootte onmogelijjk..
Ah zo..... hmm heb toch files van 3 a 4mb opstaan

En het is 20mb hier.... Misschien is het wel sindskort veranderd dat het idd 10mb is Ach heb nu Youssef zijn server in Marokko
  maandag 14 februari 2005 @ 18:50:09 #226
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25088830
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:48 schreef Youssef het volgende:
Wat een saai filmpje, is het oppergroothoofdje niet waardig

eten
Deze avatar is wel Chello-waardig kijk maar waar ie gehost is

Wat voor server is het trouwens? 100mbit?
pi_25088878
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:50 schreef Patrick281 het volgende:
Allemaal speedfreaks hier.

Hoezo?
  maandag 14 februari 2005 @ 18:58:09 #229
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_25088955
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:51 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Deze avatar is wel Chello-waardig [afbeelding] kijk maar waar ie gehost is

12 Mbit token ring
  maandag 14 februari 2005 @ 19:00:20 #231
17709 hollander172
pi_25088986
Iedereen heeft een ruimteprobleem ofzo?

Is het een idee een gezamelijke gmail op te zetten voor bestanden kleiner dan 10MB?

Ander idee, moet ik de upload op motor-meet.nl zo instellen dat ie ook filmpjes pakt?

Of de laatste optie is het leuk een tracker voor bittorrent aan motor-meet.nl te plakken? Dit is overigens alleen een idee als mensen ook echt uploaden maar er kan dan natuurlijk van alles gedeeld worden. Ik denk aan leuke stuntdvd's etc.

Over bittorrent gesproken, heb je 50 nuts al gezien Peppie?
pi_25089047
Zojuist 13 grindtegels van 60x40 en een berg zand gehaald. Bouw van parkeerplekje voor de SV in de tuin kan gaan beginnen

Helaas niet overdekt, daar wilde m'n ouders om begrijpelijke redenen niet aan
pi_25089071
Motor-meet.nl doet het toch niet meer
pi_25089080
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:51 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Deze avatar is wel Chello-waardig [afbeelding] kijk maar waar ie gehost is

Lol over de server weet ik nix, gewoon misbruiken jongen Ik vind het eerlijk gezegd maar een ouwelullenmotor. Hihi Je mag goed kunnen gummem riet, maar ik zou er nooit voor kiezen, zo netjes.

Gezamenlijk Gmail account zou wel kunnen, ik heb nog wat invites over Ik had een tijd geleden ook een /FokMC @ groothoofdje gemaakt, maar daar deed niemand wat mee Ga je nog reageren op me mail Lars, of is er nix aangekomen aan beide kanten?
pi_25089081
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:58 schreef Romius het volgende:

[..]

12 Mbit token ring
LOL
  maandag 14 februari 2005 @ 19:07:29 #236
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25089109
quote:
Op maandag 14 februari 2005 19:00 schreef hollander172 het volgende:
Iedereen heeft een ruimteprobleem ofzo?

Is het een idee een gezamelijke gmail op te zetten voor bestanden kleiner dan 10MB?

Ander idee, moet ik de upload op motor-meet.nl zo instellen dat ie ook filmpjes pakt?

Of de laatste optie is het leuk een tracker voor bittorrent aan motor-meet.nl te plakken? Dit is overigens alleen een idee als mensen ook echt uploaden maar er kan dan natuurlijk van alles gedeeld worden. Ik denk aan leuke stuntdvd's etc.

Over bittorrent gesproken, heb je 50 nuts al gezien Peppie?
hij is weer online en ik zag dat er 30 gebruikers in een keer aangemeld zijn geweest

dat is toch niet echt verkeerd voor een bakup forum dacht ik zo,
Let's race
Buienradar
pi_25089124
quote:
Op maandag 14 februari 2005 19:03 schreef Didiot het volgende:
Zojuist 13 grindtegels van 60x40 en een berg zand gehaald. Bouw van parkeerplekje voor de SV in de tuin kan gaan beginnen

Helaas niet overdekt, daar wilde m'n ouders om begrijpelijke redenen niet aan
Ga je je motor in beton gieten
pi_25089126
quote:
Op maandag 14 februari 2005 19:06 schreef Youssef het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd maar een ouwelullenmotor.
Liever een ''ouwelullenmotor'' dan geen motor

Tja, weer zo'n uitspraak van een leek he Het kuipje maakt hem juist sportief en hij is ook lekker sportief te berijden We zullen nog wel zien
  maandag 14 februari 2005 @ 19:09:32 #239
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25089152
quote:
Op maandag 14 februari 2005 18:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoezo?
Post was blijven staan, zag ik pas 5 minuten later ..

Was n.a.v die computerconfigaratie's met RAID erin.

Nog wat bandennieuws .. R1100S rijder die op Assen gaat rijden.
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:45 schreef bredebeier het volgende:
In de groep die lekker 5 x rondjes mag rijden : gevorderden noemen ze dat.
Nou ja, zo gevorderd ben ik nou ook weer niet,maar ze rijden hier wel lekker door.
Dat betekent wel lekker 5 sessies op 1 dag i.p.v. 4 per dag.
Heb er alvast powers onder gezet
Die Sportecs van Metzeler zijn waardeloos
Bandjes waren nog niet eens versleten. Michelin Powers.
pi_25089159
quote:
Op maandag 14 februari 2005 19:08 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ga je je motor in beton gieten
Zoiets ja
pi_25089188
quote:
Je koplamp en achterlicht doen het niet goed
Muziek (geen bagger trance / hardcore weet ik veel standaard motorachtergrond muziek )
pi_25089198
quote:
Op maandag 14 februari 2005 19:08 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Liever een ''ouwelullenmotor'' dan geen motor

Tja, weer zo'n uitspraak van een leek he Het kuipje maakt hem juist sportief en hij is ook lekker sportief te berijden We zullen nog wel zien
LOL, dikke lul Had je maar een rode moeten kopen Liever recht door een bocht met een kawa, dan gummen met een bandit

Meningen kunnen ook nooit gewaardeerd worden
pi_25089246
quote:
Op maandag 14 februari 2005 19:11 schreef hicham het volgende:

[..]

Je koplamp en achterlicht doen het niet goed
Muziek (geen bagger trance / hardcore weet ik veel standaard motorachtergrond muziek )
Mn achterlichtje was daar idd kapot..... en er brand met dimlicht maar 1 licht zoals je ziet, als ik mn grote licht aanzet gaat mn rechterlicht ook aan zoals je ziet

Ach die muziek was maar een random choice
pi_25089268
Potverdikkie, waarom wilde die boer'nheameaux uit Beesd niet gewoon afdingen!

maandag 14 februari 2005 @ 19:17:02 #245
17709 hollander172
pi_25089269
quote:
Op maandag 14 februari 2005 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Motor-meet.nl doet het toch niet meer
Anders kijk je even.

Hij doet het weer maar met brakke geheugenreep. Over een paar weken komt de server hier in Nederland in een rack te hangen niet zover van die van Fok! af.... Als dat maar goed gaat.
  maandag 14 februari 2005 @ 19:19:41 #246
17709 hollander172
pi_25089309

Je gaat op stap, een blondje, een marrokaan en een lange slungel en zie wat er gebeurt.
pi_25089317
quote:
Op maandag 14 februari 2005 19:15 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

en er brand met dimlicht maar 1 licht zoals je ziet, als ik mn grote licht aanzet gaat mn rechterlicht ook aan zoals je ziet
  maandag 14 februari 2005 @ 19:22:16 #248
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25089337
quote:
Op maandag 14 februari 2005 19:12 schreef Youssef het volgende:

Meningen kunnen ook nooit gewaardeerd worden
weet je dat nou nog niet dat zoiets not done is hier

maakte niet voor niet vergelijking mt M-F
Let's race
Buienradar
  maandag 14 februari 2005 @ 19:23:39 #249
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25089366
quote:
Op maandag 14 februari 2005 19:19 schreef hollander172 het volgende:

[afbeelding]

Je gaat op stap, een blondje, een marrokaan en een lange slungel en zie wat er gebeurt.
had je geen andere foto te posten ?
Let's race
Buienradar
pi_25089368
quote:
Op maandag 14 februari 2005 19:19 schreef hollander172 het volgende:

[afbeelding]

Retetraag, maar wat een mooi motor Heameauxverkoper Deed onderhoud ook nog zelf, dus veel heeft ie er niet aan uitgegeven Ik denk dat ik hem eens bel een dezer dagen
  maandag 14 februari 2005 @ 19:24:42 #251
17709 hollander172
pi_25089384
quote:
Op maandag 14 februari 2005 19:17 schreef Youssef het volgende:
Potverdikkie, waarom wilde die boer'nheameaux uit Beesd niet gewoon afdingen!

Heb je hem nog gebeld eigenlijk?

Trouwens je eerste twee foto's staan er, even spelen met het nummertje uit de shortcut.
  maandag 14 februari 2005 @ 19:36:47 #252
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25089438
wat een koppie

Let's race
Buienradar
pi_25089453
quote:
Op maandag 14 februari 2005 19:24 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Heb je hem nog gebeld eigenlijk?
Nee, er staan momenteel zoveel mensen in de lijst 'wil ik nog eens bezoeken' dat ie het gewoon niet waard is Mjah, laat hem eerst maar eens merken hoe weinig respons er op een advertentie komt (ik was toevallig de eerste in 2 dagen ofzo die hem direct contacte, die jongen had misschien valse hoop )
quote:
Trouwens je eerste twee foto's staan er, even spelen met het nummertje uit de shortcut.
Ja, doei, ik ga niet 24 uur wachten tot alles geladen is

Als je je goed concentreert op onderstaande foto kun je naast een zx6r nog een jongen een gekke bek zien trekken.

pi_25089546
forum is weer up jongens
pi_25089547
quote:
Op maandag 14 februari 2005 19:22 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Mercy, spring eens voor een auto?
pi_25089580
Jongens kap eens met die langzame klote foto's
pi_25089632
Ik dien hierbij een aanvraag in voor aanpassing van de naam

Van Fok!MC naar Fok!WC,

de Fok! Wijven Club

Sjongejonge, stelletje zeikerds hier
pi_25089731
Er word niet gereden dus je moet toch wat Waar zou jij het over willen hebben dan?
  maandag 14 februari 2005 @ 20:13:39 #259
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25089806
quote:
Op maandag 14 februari 2005 20:13 schreef Patrick281 het volgende:
Waar doet deze interface mij nou aan denken?
Ik kan er even noet opkomen ..
Dat is gewoon de standaard phpBB look
pi_25089848
quote:
Op maandag 14 februari 2005 20:13 schreef Patrick281 het volgende:
Waar doet deze interface mij nou aan denken?
Ik kan er even noet opkomen ..
Standaard interface van phpbb
  maandag 14 februari 2005 @ 20:26:40 #262
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  maandag 14 februari 2005 @ 20:34:51 #263
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25089998
Wel leuke topics. Maar echte info ben ik nog niet tegengekomen.
quote:
Honda CR 500
is da geschikt voor supermotard en hoeveel kw heeft da zo ongeveer?
quote:
Als ge uw rechter pols in bedwang kunt houden & veel vrije tijd hebt om eraan te sleutelen. Waarom niet dan hè
quote:
geschikt voor SM idd, maar je moet rekening houden met het piekerige karakter van een tweetakt..
quote:
kosten voor SM praktisch niets om het jaar een nieuwe piston of ongeveer 25draai uren.
Werkt inderdaad op mengsmering principe,eens je bidon hebt gemaakt gaart die wel een tijdje mee.
Is inderdaad niet reglementair in te schrijven,wel via andere kanalen maar deze zijn...

Heb 1 jaar SM BK meegereden in deze configuratie,wel moet ik eerlijk bekennen dat mijn resultaten beter waren met een 4 tactmotor.

2 tact motor in sm is mij ook te bruut,voor het crossen vond ik de motor een dijk.Wat het sleutelwerk betreft mijn 4 tact heeft al beduidend meer open geweest dan indertijd mijn cr 500.
quote:
als ge een kleiner tandwiel achteraan steekt moet het toch mogelijk zijn om een minder piekerig karakter te krijgen
het verbuik van zo ne 500 2takt is ook wel enorm ?
quote:

Pussypatrol schreef het volgende:
kdenk niet dat je dat piekerig karakter wegkrijgt, man die dingen zijn raketten en niet zo simpel te berijden. denk dat je om echt SM te doen beter af bent met n 4takt! daarom dat het ook bijna allemaal 4takten zijn en voor monobike 2takten gebruiken
quote:
Kheb al verscheidene monobike wedstrijden gezien, en kvind dat een 500 1 cilinder 2 takt in principe geen zon easy startend beesje is.

Jadoul starte zen 500 in één kick, met een ferme lap erop te geven, zen teammaatje had meerdere pogingen nodig
Die laatste post .. als een prof coureur al loopt te rommelen.

Youp, kenteken info over Belgie.
quote:
geen papieren te verkrijgen voor ne cr 500 zijn nooit gehomologeerd geweest in belgie, kx 500 daartegen zijn er wel die echte papieren hebben maar die lopen niet dik.

[ Bericht 5% gewijzigd door Patrick281 op 14-02-2005 20:48:11 ]
pi_25090018
quote:
Op maandag 14 februari 2005 19:22 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

maandag 14 februari 2005 @ 20:42:23 #265
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25090199
quote:
Op maandag 14 februari 2005 20:42 schreef Patrick281 het volgende:
OPM .. wat deed je nou hier in die bocht achter mij.

[afbeelding]
Jah, die zal wel balen met zijn gekleurde banden
  maandag 14 februari 2005 @ 20:58:13 #267
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25090368
neusdownen
  maandag 14 februari 2005 @ 21:10:45 #269
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25090407
De zottekes bij M-F hebben mijn WP extreme voorvork herkend als een echte upside down.

Normaal is hij dus in andersom gemonteerde uitvoering aan het werk.
pi_25090470
quote:
Op maandag 14 februari 2005 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

[afbeelding]

Weet je nog die mooie bocht vlak na de dijk bij Werkendam? Die linkerbocht... ? Daar reed ik vorig weekend met dat mooie weer weer eens, wat een mooie bocht Zullen we daar eens gaan filmen?

Deze:

[ Bericht 7% gewijzigd door Rietvaerder op 14-02-2005 21:35:14 ]
pi_25090486
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:10 schreef Patrick281 het volgende:
De zottekes bij M-F hebben mijn WP extreme voorvork herkend als een echte upside down.

[afbeelding]

Normaal is hij dus in andersom gemonteerde uitvoering aan het werk.
Ik wil hem snel in t echie zien Pepijn
pi_25090599
Ik heb wat te doen deze vakantie, en het is nog niet eens zo saai ook Lekker gratis rijden op motoren onder het mom van 'proefrit '. Wel kut dat benzine geld kost
pi_25090737
En OPM.... deze kan niet ontbreken, vind je wel?

pi_25090760
Ik ga die bocht bij Werkendam eens zoeken met TerraExplorer, zoals ik dat bij de foto hierboven gedaan heb
pi_25090857
lekkere bochten, riet dat het maar snel mooi weer mag worden en idd filmen die hap

die bocht bij werkendam is er 1 voor pepijn; zo'n lange haal
  maandag 14 februari 2005 @ 21:52:24 #276
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25090882
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik wil hem snel in t echie zien Pepijn

Hij staat achter het raam in de gang, dus terwijl ik morgen aan het werk ben kan jij komen kijken hier thuis.

Verder is het ook weer tijd dat ik hem zelf weer in het echie in actie zie.
Laatste keer was met Didiot, alleen terug reed ik alleen. Alweer 9 dagen geleden.
Nu s'avonds rijden is geen optie.

Morgen misschien even in mijn lunchpauze een bougie halen in Spijkenisse.
Even van Schiedam naar Spike met de auto.
Beemer kan ook niet rijden, want ik kwam ruim een liter olie tekort met verversen.
pi_25090899
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:31 schreef Youssef het volgende:
Ik heb wat te doen deze vakantie, en het is nog niet eens zo saai ook Lekker gratis rijden op motoren onder het mom van 'proefrit '. Wel kut dat benzine geld kost
de eeuwige proefrit rijder

pi_25090939
Speciaal voor jou OPM =)

De bocht bij Werkendam...

pi_25090960
knee-down materiaal nu nog leren kd-en
pi_25091350
Ik ga even alle mooie bochtjes vereeuwigen met TerraExplorer, ik post ze zo wel.

Ik kan ze namelijk zo opzoeken met Mapsource, dan de coordinaten bekijken en invoeren in TerraExplorer...

De Holec-bocht:

Ressen:

maandag 14 februari 2005 @ 22:26:22 #281
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25091351
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:31 schreef Youssef het volgende:
Benzine bij een proefrit is toch freeeh?!

Voordeel bij mijn laatste proefrit was helaas maar 2 keer een halve liter en totaal iets van 2 uur teruglopen.
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die bocht bij werkendam is er 1 voor pepijn; zo'n lange haal
Oh, en flauwe bochten knijpen hem toch behoorlijk bij +200 km/u.

Controle.

Waarom rij ik op kop.. en waar blijven die andere gasten nou toch?
pi_25091403
quote:
Op maandag 14 februari 2005 22:26 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Benzine bij een proefrit is toch freeeh?!

Voordeel bij mijn laatste proefrit was helaas maar 2 keer een halve liter en totaal iets van 2 uur teruglopen.
Wat dacht je van mensen die telkens exact 100 km verderop wonen heen en terug is gauw 200 km, tel uit je winst

Wie verzint er even een reply voor Rietvaerder, straks gaat ie zich weer beledigt voelen
pi_25091552
Ey niet zo ondankbaar he.... dankzij mij hebben jullie fotomateriaal van de bochten waar we in de lente/zomer heen gaan
  maandag 14 februari 2005 @ 22:42:09 #284
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25091621
Damn, wat kan je nog een hoop spulletje kopen voor die S..

Normaal zit er een lelijke plastic dop als afscherming om olie bij te vullen.
¤ 35,00 valt best mee.

Carbon kleppendeksel.
¤ 393,00 .. per stuk! Dat valt niet mee.

De complete lijst.
pi_25091636
OPM, op die foto van mij is dat Ressen wel alleen klopt het niet helemaal.... want kijk maar op deze foto, daar lijkt het een stuk meer op Ressen

pi_25091705
quote:
Op maandag 14 februari 2005 22:42 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, wat kan je nog een hoop spulletje kopen voor die S..

[afbeelding]

Normaal zit er een lelijke plastic dop als afscherming om olie bij te vullen.
¤ 35,00 valt best mee.

[afbeelding]

Carbon kleppendeksel.
¤ 393,00 .. per stuk! Dat valt niet mee.

De complete lijst.
Je BMW pornoficeren

Die kleppendeksel is wel heel cool en heel duur

Wat is het bovenste precies dan
  maandag 14 februari 2005 @ 22:49:56 #287
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25091746
quote:
Op maandag 14 februari 2005 22:29 schreef Youssef het volgende:
Wat dacht je van mensen die telkens exact 100 km verderop wonen
heen en terug is gauw 200 km, tel uit je winst
Ah, op die fiets .. nou ja dat is meer benzinegeld om je nieuwsgierigheid te bevredigen.
De proefrit zelf is gratizz zullen we maar zeggen.

Want anders waren er toch ook wel bij de dealertjes in Amsterdam wat ritjes los te peuteren?
quote:
Wie verzint er even een reply voor Rietvaerder, straks gaat ie zich weer beledigt voelen

Goed gedaan, alleen nu nog even de flitskasten markeren.
pi_25091801
Die staan er niet anders zouden die locaties niet zo populair zijn he?
  maandag 14 februari 2005 @ 22:56:06 #289
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25091843
quote:
Op maandag 14 februari 2005 22:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Je BMW pornoficeren

Die kleppendeksel is wel heel cool en heel duur

Wat is het bovenste precies dan
Een aluminiumdop die de normale olievuldop vervangt.

En de lijst is bijna eindeloos, startmotorkap die een dikke plastic kap vervangt.

¤ 136,00 valt wel weer mee.

Zo is er ook nog een carbonkap voor de tank, dynamo, voetsteunen, nummerplaathouder ..

En wave remschijven zijn ook mooi.

En een andere kroonplaat...

Die er nu opzit is echt lomp in vergelijking..
pi_25091847
quote:
Op maandag 14 februari 2005 22:49 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ah, op die fiets .. nou ja dat is meer benzinegeld om je nieuwsgierigheid te bevredigen.
De proefrit zelf is gratizz zullen we maar zeggen.

Want anders waren er toch ook wel bij de dealertjes in Amsterdam wat ritjes los te peuteren?
Tis zeker leuk, maar nu weet ik onderhand wel hoe een zx6r rijdt En dealers zijn stom
quote:

Goed gedaan, alleen nu nog even de flitskasten markeren.
Al die keren dat ik de A2 had ik wel een vaag vermoeden van een trajectcontrole oid, dat wordt zelfs aangegeven, maar dat heb ik alleen de laatste keer opgemerkt Ben nog niet zo bekend met snelheids metingen, knal af en toe maar wat
pi_25092049
Kom op jongens een beetje doorposten, dan kunnen we een nieuw topic starten
pi_25092058
Nee zo
pi_25092083
Kom op!
pi_25092094
293 !
pi_25092131
294!
pi_25092190

[ Bericht 23% gewijzigd door Rietvaerder op 14-02-2005 23:27:10 ]
  maandag 14 februari 2005 @ 23:17:58 #297
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25092232
quote:
Op maandag 14 februari 2005 22:56 schreef Youssef het volgende:
Tis zeker leuk, maar nu weet ik onderhand wel hoe een zx6r rijdt En dealers zijn stom
Want ..

En je hoeft toch alleen een proefritje te maken..
quote:
Al die keren dat ik de A2 had ik wel een vaag vermoeden van een trajectcontrole oid, dat wordt zelfs aangegeven, maar dat heb ik alleen de laatste keer opgemerkt Ben nog niet zo bekend met snelheids metingen, knal af en toe maar wat
Dat kan dan wel een duur kijkdagje worden, straks heb je geen centen meer over voor een nieuwe-tweedehands fiets.

Van de zomer ging ik op vakantie met de auto, dacht wel even goedkoper uit te zijn dan met het vliegtuig naar Kroatie.
Gelukkig geen bonnen gekregen, want de benzine heen-terug was al duur zat.
En mag je overal in Duitsland knallen .. nu niet dat hele stuk op de route naar Zwitserland ..
quote:
Op maandag 14 februari 2005 23:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Kom op jongens een beetje doorposten, dan kunnen we een nieuw topic starten
Als Fok! wat sneller was had ik allang al wat postjes gedaan.

Was eigenlijk gestopt met fokken.

Succes met het nieuwe topic, maak'r wat moois van.
pi_25092381
Ja thx
pi_25092414
bijna..
pi_25092415
Nu?
pi_25092425
Pfu nog niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: