jij ben toch ook niet getrouwdquote:Op maandag 14 februari 2005 08:59 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
De directeur komt net binnen een uur te laat.
Mijn vrouw had de wekker niet gezet, en zelf had ik de wekker nog staan op de tijd van zaterdag.
Dat soort dingen hoef ik niet eens te zeggen hier.![]()
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 08:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Gisteren toch nog even lekker kunnen rijdenheb volgens mij alle buien die gevallen zijn terwijl ik aan het rijden was gemist
heb het lekker droog gehouden dus,
quote:Op maandag 14 februari 2005 09:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lekker hoor, Beemertje staat alweer iets van 7 weken stil.
Had wel een winterstop kunnen nemen qua verzekering.![]()
Hier was het weer erg wisselvallig, maar ongeveer 1.5 uur droog geweest op de dag zelf.![]()
Toen was het wel even zonnig -rond een uurtje of 2-3 was dat. Leek dus toch nog verder een mooie dag te worden.
Maar het was al snel weer over .. ach een leuk weekend binnen gehad met familie, museum e.d..
Ownee? PatM?quote:Op maandag 14 februari 2005 08:08 schreef Patrick281 het volgende:
Verder is er niemand van de Fok! MC die op de meetings gekomen is die hier met zijn eigen naam post.
quote:Op maandag 14 februari 2005 10:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Toen nog niet...
quote:Op maandag 14 februari 2005 08:08 schreef Patrick281 het volgende:
Verder is er niemand van de Fok! MC die op de meetings gekomen is die hier met zijn eigen naam post.
mijn vriendin en ik zijn geen viseters, dus nee geen F&Cquote:Op maandag 14 februari 2005 10:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Had je allemaal gedaan? Fish&Chips op ?Ik ben ook eens een week in London geweest met school
quote:Op maandag 14 februari 2005 10:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
weekendje London, jahben ik niet gemist
![]()
?
gelukkig dan maarquote:Op maandag 14 februari 2005 10:47 schreef Patrick281 het volgende:
Ja, we hebben je gemist .. zal wel ergens gepost zijn ook.
ookquote:Dus je had alvast een voorschotje genomen op Valentijn?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 10:37 schreef Patrick281 het volgende:
Ik post mijn woorden in de tegenwoordige tijd .. klopt dus.
![]()
![]()
Volgens mij is dit toch echt verleden tijdquote:Op maandag 14 februari 2005 08:08 schreef Patrick281 het volgende:
Klinkt goed, heb het ook allemaal gezien....quote:Op maandag 14 februari 2005 10:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mijn vriendin en ik zijn geen viseters, dus nee geen F&Cwel genoeg pretzels en bagels
errug lekker
de omschrijvingen in de menukaarten waren ons niet duidelijk...zelfs na enige uitleg nog geen idee wat we bestelden behalve dat het pretzels en bagels waren
wat gedaan? veel te veelthe usuals; oa Big Ben, Madame T, Harrods (dicht op zondag
), Piccadilly Circus (erg gezellige buurt
), China Town (deze week Chinees nieuwjaar), Tower Bridge, London Bridge en veel geshopt
![]()
best prijzig allemaal maar zeer de moeite waard
Je schrijft het goed, postte .. ik schrijf post.quote:Op maandag 14 februari 2005 10:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij is dit toch echt verleden tijdDidiot heeft vroeger toch gemeet toen ie nog met zijn oude nick zat..... dus is er wel iemand die met zijn eigen naam (min of meer) op Fok! postte EN op meets kwam
![]()
Mooi heequote:Op maandag 14 februari 2005 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je schrijft het goed, postte .. ik schrijf post.Tjee wat een spijkers op laag water zeg .. zeker overheidspersoneel.
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
''ja dat moet je eten s morgens uit beleefdheid'', ja mooi niet dus
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vond de witte bonen in tomatensaus als ontbijt echt verschrikkelijk.... kregen we nog van school te horen ''ja dat moet je eten s morgens uit beleefdheid'', ja mooi niet dus
Haha, ja, volgens de site van Michelin zijn het echte tourbandenquote:Op maandag 14 februari 2005 11:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb ff wat teruggelezen...sinds dec heb ik de Roads eronder zitten (achter) en wat ik lees bevalt me weinig
vorige week een paar dijkjes gereden en toch niet al te sportief gereden en thuisgekomen zag ik de plek van de slijtage op de schaamranden. er was nog wel wat ruimte bij de rand maar erg veel schuiner zal ik niet kunnen gaan met deze band
Toch lief hoorquote:Op maandag 14 februari 2005 11:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben je geschikt voor de KLu.
En wat mij betreft voor de rest ook, maar ja dat heb ik niet voor het zeggen.![]()
Beter ja maar ik denk dat die gastvrouw die wij toen hadden ons een trauma wilde bezorgen aan Engeland.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ons ontbijt: baquette met bacon en ei
ik ga hem maar es in de verkoop zetten...en een afspraak maken bij sabra binnenkortquote:Op maandag 14 februari 2005 11:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha, ja, volgens de site van Michelin zijn het echte tourbanden![]()
Maar wij weten wel beter toch..... ze zijn vergelijkbaar met de 020's maar als ik jou was had ik toch de Sports genomen
wat dan? werd je bij het 1e aanzicht al afgekeurdquote:Op maandag 14 februari 2005 11:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Toch lief hoor
Maar baal dr wel stevig man
quote:Op maandag 14 februari 2005 11:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb ff wat teruggelezen...sinds dec heb ik de Roads eronder zitten (achter) en wat ik lees bevalt me weinig
vorige week een paar dijkjes gereden en toch niet al te sportief gereden en thuisgekomen zag ik de plek van de slijtage op de schaamranden. er was nog wel wat ruimte bij de rand maar erg veel schuiner zal ik niet kunnen gaan met deze band
Nee kom niet door de keuring vanwege 3-wekelijks infuus waar ik aan vast zit.... is al sinds mn 1,5e. Maar ze doen dus moeilijk omdat je zodra je binnenkomt daar ten alle tijden uitzendbaar bent, dus als je bijv in Afghanistan zit zijn daar de middelen er niet voor en ook de omstandigheden zijn daar niet echt optimaalquote:Op maandag 14 februari 2005 11:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat dan? werd je bij het 1e aanzicht al afgekeurd?
iig klote dus
Ambtenaars zijn mierenneukers.quote:
Ja, klote voor je.quote:Maar baal dr wel stevig man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |