Er zitten standaard onder de SV650 Dunlop D220'squote:Op zondag 13 februari 2005 13:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen ervaring mee neeKen hem wel van naam..... maar ik zal nooit Dunlops nemen nu, of ze moeten ooit nog eens met echt goede band komen. Ze zijn geen iig geen concurrentie voor Michelin/Bridgestone/Pirelli en zijn ook niet echt goedkoper dus weet niet waarom ik Dunlop zou nemen
Ik heb in een test gelezen (ergens ooit via een link) waarbij een coureur een aantal tour/sportbanden en een aantals sportbanden testte waarbij hij van te voren niet wist op wat voor banden hij reed. In de categorie tour/sport stak de Pilot Road met kop en schouders er boven uitquote:Op zondag 13 februari 2005 15:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, ik heb er nooit mee gereden...
Michelin is wel 1 vd duurste banden heMaar hoort zeker bij de toppers.... ik vind de Road lekkerder dan de 020
Ik neem als mijn banden op zijn ook weer de Road, of misschien wel Sport
Is inderdaad ook een optiequote:Op zondag 13 februari 2005 15:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zou als ik jou was ook de Sport nemen ipv de Road
Een bandquote:Op zondag 13 februari 2005 15:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat ik nu toch weer zie..... de Pilot Power valt onder Sport, de Pilot Sport onder Sport/Road EN onder Hypersport
Dus wat is de Power dan....
Wat heb je er achterop zitten dan?quote:BT014 heb ik nu trouwens voor zitten, maar nog niet echt kunnen testen he
quote:Op zondag 13 februari 2005 15:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou.... er zijn banden die na 6000km echt al op zijnSupercorsa's bijvoorbeeld...
quote:R003RR ZR17 RADIAL THE NEAR SLICK DIMPLE DESIGN HAS REMAINED POPULAR WITH DRAG RACERS,PRODUCTION RACERS AND THE SERIOUS SPORTS RIDER. COMPOUNDED FOR RAPID WARMUP FOR SLICK LIKE PERFORMANCE.
Dat weet ik, of het is een regenband op het droge of het is op het circuit, of je gaat enorm lomp met het gas om, voor de rest is het voor grootspraak van de jongens...quote:Op zondag 13 februari 2005 21:39 schreef Patrick281 het volgende:
Sommige bandjes echt al eerder hoor, en dat zijn niet eens circuitbanden.
quote:New Avon Azaro II Highly Rated In Tough Tyre Test
Avon Tyres' new Azaro II motorcycle tyre for sports bikes has achieved top billing in a number of stringent tyre tests described as 'the toughest yet' by the UK's leading motorcycle newspaper.
Motor Cycle News, Britain's biggest selling motorcycle newspaper, put seven different tyre brands through their paces on a variety of motorcycles at the Bruntingthorpe Proving Ground, a circuit where conditions reflect those found on the road.
Machines used were a Yamaha R1, Honda SP-1, Honda VFR800, Triumph Sprint ST, Suzuki SV650 and Triumph TT600.
The motorcycles were fitted with datalogging equipment similar to those used by race teams to check every level of tyre performance, and riders assessed straight-line, cornering and overbanding stability as well as corner grip.
The newspaper's verdict on the Honda VFR800 and Triumph Sprint ST test was: "One pair stands out from the crowd - the Avon Azaro II AV35/36."
The tyres scored 100% marks for straight-line stability and corner grip on both machines, and also achieved maximum marks from one of the assessors for corner stability.
One of the riders commented: "They're excellent, and show Avon's extensive redesigning of this tyre over the past 12 months has paid off. I can't fault them."
On the Suzuki SV650, on which Azaro AV39/40 tyres were fitted, the verdict from both testers placed the tyres first, with an assessment that the tyres performed "a fair way above the competition."
One rider wrote: "There's nothing these don't do well and the braking potential is awe inspiring. The grip levels surpass anything you'll need on the road. Brilliant, my favourites."
On the Yamaha R1 and Honda SP-1 tests, the Azaro's were placed second, with one rider purring: "They have very, very predictable grip - and loads of it, especially in lower speed turns. It is one of the sportiest tyres tested - excellent." And on the Triumph TT600, the Avon Azaro's came in only one percentage point behind the overall winning tyres.
Avon launched the redesigned Azaro II earlier this summer across the UK and Europe. Like the original, the Azaro II incorporates Avon's unique variable belt density (VBD) technology which gives high speed, straight-line stability and improved cornering grip. Newly developed compounds have been incorporated to give extra mileage and durability without compromising performance qualities.
Julian Baldwin, Marketing Director for Cooper-Avon Tyres, said: "We are absolutely delighted with these test results which have borne out all the performance qualities we set out to build into the Azaro II when we redesigned the tyre."
The AV35 Azaro II is available in five sizes, and four sizes in the AV39 Sport and Supersport versions. The AV36 is offered in 11 sizes, while the AV40 is available in five sizes.
The Azaro II carries Cooper-Avon's unique road hazard warranty (valid in the UK only), which offers a replacement tyre in the event of a new Azaro being accidentally punctured or damaged, provided no more than 1mm of tread has been expended.
Cooper-Avon Tyres Limited has been at the forefront of motorcycle tyre production and development for nearly 90 years and is one of six major bike tyre manufacturers worldwide. It is in the middle of a major investment programme over the next five years to advance its position in the market.
Zo'n Boxer remt ook beter af op de motor dan een 4 cil hequote:Op zondag 13 februari 2005 21:54 schreef Patrick281 het volgende:
Ik remde nooit met het ding, past mijn snelheid altijd aan via remmen op de motor en vooruit kijken.
Zoals Mercy als eens opmerkte tijdens een Fok! MC meeting met de Beemer.
Rem jij altijd op de motor ofzo, ik zie de hele groep voor mij remmen bij rotondes, behalve jij.
![]()
Omdat ik dacht een beetje anoniem te kunnen fokken.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:53 schreef Youssef het volgende:
Aniwegs, waarom Patrick dan, 2de naam ofzo?
quote:Op maandag 14 februari 2005 01:50 schreef Drifter__ het volgende:
Man, dit is pas een geil apparaat hoor!![]()
Ik had het in het begin van mijn post over de motorscoot.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo'n Boxer remt ook beter af op de motor dan een 4 cil heIk rem ook vrijwel nooit voor een rotonde.... maar als je een beetje vlot wilt zijn moet je zo laat mogelijk remmen he
jij ben toch ook niet getrouwdquote:Op maandag 14 februari 2005 08:59 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
De directeur komt net binnen een uur te laat.
Mijn vrouw had de wekker niet gezet, en zelf had ik de wekker nog staan op de tijd van zaterdag.
Dat soort dingen hoef ik niet eens te zeggen hier.![]()
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 08:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Gisteren toch nog even lekker kunnen rijdenheb volgens mij alle buien die gevallen zijn terwijl ik aan het rijden was gemist
heb het lekker droog gehouden dus,
quote:Op maandag 14 februari 2005 09:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lekker hoor, Beemertje staat alweer iets van 7 weken stil.
Had wel een winterstop kunnen nemen qua verzekering.![]()
Hier was het weer erg wisselvallig, maar ongeveer 1.5 uur droog geweest op de dag zelf.![]()
Toen was het wel even zonnig -rond een uurtje of 2-3 was dat. Leek dus toch nog verder een mooie dag te worden.
Maar het was al snel weer over .. ach een leuk weekend binnen gehad met familie, museum e.d..
Ownee? PatM?quote:Op maandag 14 februari 2005 08:08 schreef Patrick281 het volgende:
Verder is er niemand van de Fok! MC die op de meetings gekomen is die hier met zijn eigen naam post.
quote:Op maandag 14 februari 2005 10:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Toen nog niet...
quote:Op maandag 14 februari 2005 08:08 schreef Patrick281 het volgende:
Verder is er niemand van de Fok! MC die op de meetings gekomen is die hier met zijn eigen naam post.
mijn vriendin en ik zijn geen viseters, dus nee geen F&Cquote:Op maandag 14 februari 2005 10:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Had je allemaal gedaan? Fish&Chips op ?Ik ben ook eens een week in London geweest met school
quote:Op maandag 14 februari 2005 10:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
weekendje London, jahben ik niet gemist
![]()
?
gelukkig dan maarquote:Op maandag 14 februari 2005 10:47 schreef Patrick281 het volgende:
Ja, we hebben je gemist .. zal wel ergens gepost zijn ook.
ookquote:Dus je had alvast een voorschotje genomen op Valentijn?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 10:37 schreef Patrick281 het volgende:
Ik post mijn woorden in de tegenwoordige tijd .. klopt dus.
![]()
![]()
Volgens mij is dit toch echt verleden tijdquote:Op maandag 14 februari 2005 08:08 schreef Patrick281 het volgende:
Klinkt goed, heb het ook allemaal gezien....quote:Op maandag 14 februari 2005 10:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mijn vriendin en ik zijn geen viseters, dus nee geen F&Cwel genoeg pretzels en bagels
errug lekker
de omschrijvingen in de menukaarten waren ons niet duidelijk...zelfs na enige uitleg nog geen idee wat we bestelden behalve dat het pretzels en bagels waren
wat gedaan? veel te veelthe usuals; oa Big Ben, Madame T, Harrods (dicht op zondag
), Piccadilly Circus (erg gezellige buurt
), China Town (deze week Chinees nieuwjaar), Tower Bridge, London Bridge en veel geshopt
![]()
best prijzig allemaal maar zeer de moeite waard
Je schrijft het goed, postte .. ik schrijf post.quote:Op maandag 14 februari 2005 10:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij is dit toch echt verleden tijdDidiot heeft vroeger toch gemeet toen ie nog met zijn oude nick zat..... dus is er wel iemand die met zijn eigen naam (min of meer) op Fok! postte EN op meets kwam
![]()
Mooi heequote:Op maandag 14 februari 2005 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je schrijft het goed, postte .. ik schrijf post.Tjee wat een spijkers op laag water zeg .. zeker overheidspersoneel.
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
''ja dat moet je eten s morgens uit beleefdheid'', ja mooi niet dus
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vond de witte bonen in tomatensaus als ontbijt echt verschrikkelijk.... kregen we nog van school te horen ''ja dat moet je eten s morgens uit beleefdheid'', ja mooi niet dus
Haha, ja, volgens de site van Michelin zijn het echte tourbandenquote:Op maandag 14 februari 2005 11:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb ff wat teruggelezen...sinds dec heb ik de Roads eronder zitten (achter) en wat ik lees bevalt me weinig
vorige week een paar dijkjes gereden en toch niet al te sportief gereden en thuisgekomen zag ik de plek van de slijtage op de schaamranden. er was nog wel wat ruimte bij de rand maar erg veel schuiner zal ik niet kunnen gaan met deze band
Toch lief hoorquote:Op maandag 14 februari 2005 11:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben je geschikt voor de KLu.
En wat mij betreft voor de rest ook, maar ja dat heb ik niet voor het zeggen.![]()
Beter ja maar ik denk dat die gastvrouw die wij toen hadden ons een trauma wilde bezorgen aan Engeland.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ons ontbijt: baquette met bacon en ei
ik ga hem maar es in de verkoop zetten...en een afspraak maken bij sabra binnenkortquote:Op maandag 14 februari 2005 11:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha, ja, volgens de site van Michelin zijn het echte tourbanden![]()
Maar wij weten wel beter toch..... ze zijn vergelijkbaar met de 020's maar als ik jou was had ik toch de Sports genomen
wat dan? werd je bij het 1e aanzicht al afgekeurdquote:Op maandag 14 februari 2005 11:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Toch lief hoor
Maar baal dr wel stevig man
quote:Op maandag 14 februari 2005 11:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb ff wat teruggelezen...sinds dec heb ik de Roads eronder zitten (achter) en wat ik lees bevalt me weinig
vorige week een paar dijkjes gereden en toch niet al te sportief gereden en thuisgekomen zag ik de plek van de slijtage op de schaamranden. er was nog wel wat ruimte bij de rand maar erg veel schuiner zal ik niet kunnen gaan met deze band
Nee kom niet door de keuring vanwege 3-wekelijks infuus waar ik aan vast zit.... is al sinds mn 1,5e. Maar ze doen dus moeilijk omdat je zodra je binnenkomt daar ten alle tijden uitzendbaar bent, dus als je bijv in Afghanistan zit zijn daar de middelen er niet voor en ook de omstandigheden zijn daar niet echt optimaalquote:Op maandag 14 februari 2005 11:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat dan? werd je bij het 1e aanzicht al afgekeurd?
iig klote dus
Ambtenaars zijn mierenneukers.quote:
Ja, klote voor je.quote:Maar baal dr wel stevig man
Ik zou niet met Roads Zolder opgaan, na het lezen van de Michelin-site....quote:Op maandag 14 februari 2005 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En bandenspanning, en vering staan allemaal goed.
Volgens mij heb je het laatste nooit op je gewicht en gebruik afgesteld.![]()
Maar zo te lezen ben je klaar voor Zolder.![]()
![]()
those were the daysquote:Op maandag 14 februari 2005 11:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij mij komen er hierna ook Sports onder
Damn ik krijg ineens heel veel zin in mooi weer en een (mini)meetArgh.. die goede oude tijden
Die ene keer was echt wel mooi met Mark, jij ik en Patrick
Weet je wel, toen we naar Oss wouden, stonden we daar bij die dijk
Ik zonder kappen
Je moet watquote:Op maandag 14 februari 2005 11:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
those were the daysde hele meet was 1 lange dijk
met je plastic zakjes
zekersquote:
is wel logisch idd maar blijft jammer...quote:Op maandag 14 februari 2005 11:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee kom niet door de keuring vanwege 3-wekelijks infuus waar ik aan vast zit.... is al sinds mn 1,5e. Maar ze doen dus moeilijk omdat je zodra je binnenkomt daar ten alle tijden uitzendbaar bent, dus als je bijv in Afghanistan zit zijn daar de middelen er niet voor en ook de omstandigheden zijn daar niet echt optimaalIs ook wat voor te zeggen natuurlijk
Vergis je niet, voor alle functie's moet je volgens mij 2 maanden in gevechtstraining.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou ja, verheugd, het was gewoon een lichtpuntje.... eindelijk weer een beetje hoop.
Nou, valt best mee hoor, als ik dat van dat infuus niet had had ik gewoon een goede kans gemaakt, was ik gaan werken aan mn gewicht en conditie. Dan was mn kans op goedkeuring minimaal 80% want die keuring voor zulke functies zijn niet eens zo streng.....
en als jullie zin hebben gaan we ook een keer hier bij Tiel de dijk op, was een tip van die gast uit dodewaard waar Youssef en ik zijn gaan kijken naar die ZX6R. moet ook een hele mooie route zijn, wat we sowieso kunnen doen is beginnen met de dijk naar Opheusden (ooit es een leip filmpje van gepostquote:Op maandag 14 februari 2005 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Je moet watWe gaan ook nog een keer een ander stuk Lekdijk doen als jullie zin hebben..... dat stukje bij Gorinchem waar Mark en ik een keer reden met -32, waar Mark alle kanten op gleed met zijn Kontforce banden
Ja... dat waren/zijn de dagen idd
Maar in rijtesten zie je ze zelfs met nog mindere banden kneedownen, als een aap ernaast hangen enz, enz.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maarre, ook al zijn de vering en spanning optimaal afgesteld...veel schuiner zal ik er niet mee kunnen gaan ben ik bang![]()
dus onderstaand was ook lekker provocerendquote:Op maandag 14 februari 2005 11:34 schreef Patrick281 het volgende:
Maar in rijtesten zie je ze zelfs met nog mindere banden kneedownen, als een aap ernaast hangen enz, enz.
Dat niveau ben jij dus al voorbij?
dat hoor je mij dus echt niet zeggenquote:Maar zo te lezen ben je klaar voor Zolder.![]()
kan allemaal idd, maar daar zal hulp bij nodig hebben vrees ikquote:En je kan je motor toch nog hoger aan de achterkant?
Niet dat je banden een andere marge krijgen, maar wel je grondspeling.
Al zou je die eerder moeten merken, dan de uiterste rand van je band?
okquote:Ik had om 8:30 een mailtje gestuurd naar je werk, maar dan kan je daar morgen mee wakker worden.![]()
zodra het weer het toelaatquote:Op maandag 14 februari 2005 11:32 schreef Rietvaerder het volgende:
SureOveral zin in
Count me inWanneer?
nietquote:
misschien zijn de standaarden van Michelin gewijzigdquote:Toen ik de Roads ging nemen had ik andere informatie gehad, ze waren toen vergelijkbaar met de 020 en in de regen nog iets beter en gingen 20% langer mee zei men...
Nu staat op de Michelin site dat het tourbanden zijnMaar goed, ik heb in de zomer toch aardig geveegd met die Roads en had het idee ze nog lang niet op dr max gereden te hebben. Ze hebben ook geen stapje opzij gezet oid dus het zijn nog best sportieve banden in mijn ogen.......
dat is wel zeker want ik heb thuis nog screendumps dat de Pilot Power als sportband word aangemerkt,quote:Op maandag 14 februari 2005 11:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
misschien zijn de standaarden van Michelin gewijzigd
Hee, een nieuwe Almachtige in ons middenquote:Op maandag 14 februari 2005 11:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik bespeur toch aardig wat tegenstrijdigheden hier over bepaalde banden ten opzichte wat eerder allemaal erover is gepost,
eerst was Pilot power niet geschikt voor toeren e.d.
en was pilot Road de band die je moest hebben,
pilot sport was voor op circuit dus totaal niet intressant,
en nu zie ik ineens dat de Power nog steeds niets is,
en de Road word ook afgeschreven want daar kan je niet schuin genoeg mee,
en dan zie ik een post over dat de Sport nu ineens wel de band is die perfect is voor toeren,
De sport heef een hele lange opwarmtijd en is bedoel voor op circuit,
en dat is algemeen bekend,dus als je jezelf ongelukkig wilt rijden met het nederlandse klimaat moet je een sport nemen en dan gaan toeren opwarmtijd is echt heel lang en onder de 10 graden komt ie amper op temperatuur
![]()
Kijk, als ik weet dat ik met de Powers gewoon de 10.000km haal dan wil ik dat wel eens proberenquote:The Pilot Sport combines the precision of a race tyre with the control of a road tyre. Its remarkable grip and excellent high-speed stability have made it the reference standard for sportbike tyres. Highly effective in the wet, and practical enough for everyday use, the Pilot Sport enables you to get the most out of your sportbike in all conditions.
quote:Op maandag 14 februari 2005 11:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar het is uiteraard zeker danRiet Almachtig
is
Ach gut, kan je het allemaal niet meer bijbenenquote:Op maandag 14 februari 2005 11:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is wel zeker want ik heb thuis nog screendumps dat de Pilot Power als sportband word aangemerkt,
maar het is uiteraard zeker datRiet Almachtig
is want die vond een Power of een Sport niet nodig voor sportief toerwerk maar nu is Sport juist een vereiste om lekker te kunnen rijden,
![]()
Maar een snelle slijtage, zeker met deze temperaturen zou toch ook kunnen duiden op een verkeerde demping/vering.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat hoor je mij dus echt niet zeggenmaar als ik met deze temps op deze manier rijdt met deze banden wil ik niet wachten tot het mooie weer er is en dan erachter komen dat de Sports toch een betere keus waren.
Kawasaki: Babe magnetquote:Op maandag 14 februari 2005 11:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik lag gisteren eens in bed te denken, eigenlijk heeft elk merk wel 1 sterk punt van zichzelf, maar ik kon niet op die van Kawasaki komen
Yamaha: remmen
Suzuki: versnellingsbak
Honda: betrouwbaarheid
Triumph: geluid (3 cil)
Kawasaki:Tell me
Oh nee wacht, ik bedoelde je signaturequote:
Of was je niet Ragonite, wel toch?quote:ZZR600 here I come!
ik rijd al heel veel langer als dat jij kan lopen hoor,quote:Op maandag 14 februari 2005 12:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat zeg ik, OPM rijd ook al weer een tijdjeEn Mercy nog niet zolang vandaar dat ik toen de tijd de Roads aanraadde ipv de Powers bij Mercy... en dat is echt niet om mensen in hokjes te stoppen ofzo.
Dit is trouwens de functie waar het om gaat....quote:Op maandag 14 februari 2005 11:55 schreef Rietvaerder het volgende:
WOEI net gebeld door Alternate, donderdag 14;00 gesprek Technische dienst
quote:Op maandag 14 februari 2005 12:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij rijdt al lang motor? Wist ik helemaal niet
Niet iedereen hoeft ervaring te verzinnen hoorquote:Op maandag 14 februari 2005 12:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij rijdt al lang motor? Wist ik helemaal niet
Jij kwam hier toch binnen met je VFR.... of had je toen al langer je rijbewijs, volgens mij begon je met je VFR... en das nog niet zolang
quote:Op maandag 14 februari 2005 12:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit is trouwens de functie waar het om gaat....
Hej, dit werk doe ik nu ook min of meer al, wat verdient dat ongeveer per uurquote:Op maandag 14 februari 2005 12:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dit is trouwens de functie waar het om gaat....
http://www1.alternate.nl/html/jobs/TD.html
Wat bedoel je hiermeequote:Op maandag 14 februari 2005 12:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft ervaring te verzinnen hoor![]()
![]()
Kan dat danquote:Op maandag 14 februari 2005 12:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij wilt gewoon beter zijn dan ik
hoe bejaard ben jij dan wel nietquote:Op maandag 14 februari 2005 12:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik rijd al heel veel langer als dat jij kan lopen hoor,
Van die aap op Beekbergenquote:Op maandag 14 februari 2005 12:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb de tips genoteerddat ie nog niet naar ONZ is verplaatst
ik ben bang van wel eigenlijk maar na proefrit met beemer heb ik besloten om toch nog even te wachten met BMW rijden,quote:Op maandag 14 februari 2005 12:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is het niet tijd voor een bmw![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 13:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben bang van wel eigenlijk maar na proefrit met beemer heb ik besloten om toch nog even te wachten met BMW rijden,voel me nog iets te jong
![]()
klopt helemaal ik had de VFR net 1 dag,quote:Op maandag 14 februari 2005 12:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat heb ik gemist dan....... Mercy begon toch met die VFR![]()
Kijk maar naar die ''actie'' foto van hem op de BoswegToen zei ie nog ''maar ik begin net dus ik doe het lekker rustig aan''
Tot er iemand met een Bandit1200S isquote:Op maandag 14 februari 2005 13:09 schreef Patrick281 het volgende:
Te jong om op kop te rijden bij de Maasvlakte.
![]()
Als je 10 jaar als een zak aardappelen rijdt, en pas (ondermeer) door een MC Fok! toerritje wat sportiever gaat rijden dan is die eerste indruk met die VFR natuurlijk heel anders dan dat hij al 10 jaar aan het racen was en gelijk vanaf dag 1 ging vegen met dat ding.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat heb ik gemist dan....... Mercy begon toch met die VFR![]()
Kijk maar naar die ''actie'' foto van hem op de BoswegToen zei ie nog ''maar ik begin net dus ik doe het lekker rustig aan''
Bla bla blaquote:Op maandag 14 februari 2005 13:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Tot er iemand met een Bandit1200S is
Que?quote:Op maandag 14 februari 2005 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
Wel vind ik het opvallend dat iedereen heel lichtgeraakt doet over zijn of haar rijcapaciteiten.![]()
Didiot heeft ook altijd hele verhalen, maar irl komt er altijd weinig van terecht.![]()
1 bochtje met 2 vingers in mijn neus en waar blijft die jongen toch......![]()
![]()
Hmm...quote:Op maandag 14 februari 2005 13:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bla bla blaHij moet wel + 200 km/u durven sturen bij die lange doordraaier.
Rechtuit kunnen we allemaal.
En erover praten wat ooit kan gebeuren is niet echt boeiend.
We hebben het nu over wat geweest is ....
quote:Op maandag 14 februari 2005 13:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja die duurt 10 minuten en is in 'DVD kwaliteit, 250mb
Geen zin om te encoden.....
quote:Op maandag 14 februari 2005 13:33 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
wat het belangrijkste is jezelf niet gek laten maken niet proberen stoer te doen of iets dergelijks,
dan blijf je het langst overeind op de motor, liever levende lafaard dan dode held hoor,
quote:
Waar betwijfel ik je rijcapaciteiten?quote:Op maandag 14 februari 2005 13:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Hmm...
Eerst had je een andere mening over mij.... ik dacht dat je vond dat ik wel ''serieus'' kon rijdenEn nu krijg ik ineens weer ''rechtuit kunnen we allemaal'' en "IRL is het niks"op mn bord
Met die rotonde enzo
quote:Op maandag 14 februari 2005 13:48 schreef Patrick281 het volgende:
Waar betwijfel ik je rijcapaciteiten?
En toen met die rotonde wist ik inderdaad niet wat je aan het doen was.Is'tie de weg kwijt ofzo.
Gaat'ie later op Fok! vragen ook nog eens hoe lekker die rontonde ging.![]()
![]()
Niet echt spannend was dat nee.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
Wel vind ik het opvallend dat iedereen heel lichtgeraakt doet over zijn of haar rijcapaciteiten.![]()
Didiot heeft ook altijd hele verhalen, maar irl komt er altijd weinig van terecht.![]()
Nu doe je net alsof je vindt dat iedereen hier zit op te scheppen over zijn rijkunsten en dat er in het echt niks van terecht komtquote:Op maandag 14 februari 2005 13:30 schreef Patrick281 het volgende:
Bla bla blaHij moet wel + 200 km/u durven sturen bij die lange doordraaier.
Rechtuit kunnen we allemaal.
Wie laat zich gek maken of probeert stoer te doen dan?quote:Op maandag 14 februari 2005 13:33 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
wat het belangrijkste is jezelf niet gek laten maken niet proberen stoer te doen of iets dergelijks,
dan blijf je het langst overeind op de motor, liever levende lafaard dan dode held hoor,
quote:Op maandag 14 februari 2005 13:48 schreef Patrick281 het volgende:
Ik bagataliseer maar wat, al was er ook een meet waar jij ver, maar dan ook heel ver achterbleef.
Dat lag ook al aan de motor, en zeker niet aan jezelf.![]()
![]()
Begrijpend leren lezen is wel lastig he voor jou.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nu doe je net alsof je vindt dat iedereen hier zit op te scheppen over zijn rijkunsten en dat er in het echt niks van terecht komt
Terwijl je vroeger altijd zat te vertellen dat je mij niet kon bijhouden etc etc, enfin, je snapt het wel...
Jij wil echt graag horen hoe goed je wel niet ben hequote:Op maandag 14 februari 2005 13:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu doe je net alsof je vindt dat iedereen hier zit op te scheppen over zijn rijkunsten en dat er in het echt niks van terecht komt
Terwijl je vroeger altijd zat te vertellen dat je mij niet kon bijhouden etc etc, enfin, je snapt het wel...
Toen lag het aan je veel te strak afgestelde Ohlins vering, en het haperen van je motorblok.quote:Op maandag 14 februari 2005 13:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik had mijn motor het weekend ervoor opgehaald en ik wist dat er nog nieuwe banden onder moesten, beurtje etc. Gedeeltelijk lag het aan mij (had er nog niet eens 500km opzitten) en gedeeltelijk aan de motor. Nou ja, misschien lag het niet specifiek aan de motor maar aan mijn eigen vertrouwen in de motor.
Nu heb ik ook al 4 maanden niet gereden en ik maak me geen illusies hoor.![]()
iedereen vindt dat ie erg hard door de bochten gaatquote:Op maandag 14 februari 2005 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2005 14:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maarre, pepijn ieder zijn ding he. jij rijdt graag die grote, flauwe bochten waar je met 200+ door heen raast...ik neem liever een klaverbladje of bochten op dijkjes, die zijn wat korter waardoor je niet met zo'n hoge snelheid door heen kunt (en zowel:)
Nee, jij wilt dat ik dat wil horen. Ik probeer er enkeld achter te komen wat Pepijn bedoeld.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Jij wil echt graag horen hoe goed je wel niet ben he![]()
er is al eens gezegd dat je almachtig ( maar stekeblind ) ben neem daar gewoon genoegen mee![]()
En ik dijkjes en mooie bochten (zoals Ressen)quote:Op maandag 14 februari 2005 14:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iedereen vindt dat ie erg hard door de bochten gaatlogsich want dat is wat je zelf beleeft; als je dit niet hard genoeg vindt zou je wel nog harder en platter gaan
maarre, pepijn ieder zijn ding he. jij rijdt graag die grote, flauwe bochten waar je met 200+ door heen raast...ik neem liever een klaverbladje of bochten op dijkjes, die zijn wat korter waardoor je niet met zo'n hoge snelheid door heen kunt (en zowel:)
iddquote:Op maandag 14 februari 2005 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
Toen lag het aan je veel te strak afgestelde Ohlins vering, en het haperen van je motorblok.
we kennen riet nu wel lang genoeg dat dat niet het geval...riekt er meer naar dat jij hem pakt waar je hem pakken kanquote:Op maandag 14 februari 2005 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Jij wil echt graag horen hoe goed je wel niet ben he
als dat jou geen flikker uitmaakt is dat niet te merken in jouw posts hoor,quote:Op maandag 14 februari 2005 14:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee, jij wilt dat ik dat wil horen. Ik probeer er enkeld achter te komen wat Pepijn bedoeld.
Het is geen kwestie van stekeblind zijn maar het blijft gewoon een feit dat ik het snelst rond ga van jullie en dat is geen poging om op te scheppen maar een feit. En als je denkt dat het mij daarom gaat zit je zelf verkeerd (snelste willen zijn enzo) want dat boeit mij dus geen ene drol... snel zijn en overeind blijven is het leukst
Heeft iemand je al verteld dat het geen vrijdagmiddag is?quote:Op maandag 14 februari 2005 14:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als dat jou geen flikker uitmaakt is dat niet te merken in jouw posts hoor,![]()
yep, en mercy ook...dat jullie dat meteen doen met een motor waar je net op zit, ik wil een motor eerst een beetje leren kennen...quote:Op maandag 14 februari 2005 14:08 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maar toen met die proefritmeet reed ik toch wel aardig op dat dijkje?![]()
het is niet zo dat ik hem wil pakken waar ik het kan,quote:Op maandag 14 februari 2005 14:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd
[..]
we kennen riet nu wel lang genoeg dat dat niet het geval...riekt er meer naar dat jij hem pakt waar je hem pakken kan
Ikke ookquote:Op maandag 14 februari 2005 14:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yep, en mercy ook...dat jullie dat meteen doen met een motor waar je net op zit, ik wil een motor eerst een beetje leren kennen...
Klopt ja, was nog met niks bezig geweest anders dan rijden.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
Toen lag het aan je veel te strak afgestelde Ohlins vering, en het haperen van je motorblok.
Nee en toen ging het net een beetje lekker bij mij was ik jullie kwijt en stond met een lege tank.quote:Maar ja normale zaak dat je even moet wennen hoor, en we reden echt lekker door toen.![]()
Niet echt een beginnersmeet.![]()
ik had er al eens op geredenquote:Op maandag 14 februari 2005 14:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yep, en mercy ook...dat jullie dat meteen doen met een motor waar je net op zit, ik wil een motor eerst een beetje leren kennen...
quote:Op maandag 14 februari 2005 14:27 schreef Youssef het volgende:
Mercy wil Rietvaerder pakken?Hij is toch al voorzien van een dame?
Wat klopt er niet aan mn beweringen danquote:Op maandag 14 februari 2005 14:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is niet zo dat ik hem wil pakken waar ik het kan,
ik heb een heel goed geheugen voor dingen die ooit gezegd of beweerd zijn,
en het val mij gewoon op dat er dingen door Riet gezegd worden die achteraf niet blijken te kloppen, en daar mag ik hem niet op aanspreken ? alleen maar om hem in die waan te laten ?
of word dit clubje net zo als M-F waar je niet mag zeggen wat je wil alleen maar vriendelijke uitspraken mag doen, ?
In de jouwe ook niet want als je goed kijkt ben jij de enige die zich er zo druk over maaktquote:Op maandag 14 februari 2005 14:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als dat jou geen flikker uitmaakt is dat niet te merken in jouw posts hoor,![]()
Ja en ik reed daar in het vorige mooie weekend nog in de buurt en er zijn daar wel degelijke HELE mooie weggetjesquote:Op maandag 14 februari 2005 14:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Klopt ja, was nog met niks bezig geweest anders dan rijden.
Wist ik veel dat jullie een stukje kinderkopjes wilden doen.Had echt serieus hoofdpijn daarna.
Dat haperen heb je zelf ook gezien bij de dynorun, wat een rookontwikkeling.
je spreekt hem iig erg graag tegenquote:Op maandag 14 februari 2005 14:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is niet zo dat ik hem wil pakken waar ik het kan,
ik heb een heel goed geheugen voor dingen die ooit gezegd of beweerd zijn,
en het val mij gewoon op dat er dingen door Riet gezegd worden die achteraf niet blijken te kloppen, en daar mag ik hem niet op aanspreken ? alleen maar om hem in die waan te laten ?
of word dit clubje net zo als M-F waar je niet mag zeggen wat je wil alleen maar vriendelijke uitspraken mag doen, ?
vandaar dusquote:Op maandag 14 februari 2005 14:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik had er al eens op geredenbij de 1e proefrit, dus wist al hoe ie reed,
kom je daar nou bijquote:Op maandag 14 februari 2005 14:51 schreef Rietvaerder het volgende:
alleen die route was gewoon erg kut![]()
Dat is nu standaard he... zoveel mogelijk Riet in de grond te stampen.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je spreekt hem iig erg graag tegen![]()
Ik deed het ook rustig aan, 160 km/u na 300 meter in die linkerbocht met Raus voor het eerst achterop.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Is slappe vering toch nog ergens goed voorquote:Op maandag 14 februari 2005 14:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kom je daar nou bijstuiter-de-stuiter
ik hou er al over op hoor, begin wel op M-F te lijken hieroquote:Op maandag 14 februari 2005 14:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je spreekt hem iig erg graag tegen![]()
en de Fok! MC vergelijken met MF is not done![]()
[..]
vandaar dus
Er waren toch 2 doden gevallen op een Motor Forum vakantiemeeting in Duitsland?quote:Op maandag 14 februari 2005 15:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe diep ben je gezonken als je gaat meten hoe hard iemand kan rijdenAlsof dat het enige doel is..... beetje teveel testosteron heb je dan
![]()
Het interesseert mij geen flikker dat ik sneller rond ga dan de rest, als je maar plezier hebt toch.
Serieus?quote:Op maandag 14 februari 2005 15:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er waren toch 2 doden gevallen op een Motor Forum vakantiemeeting in Duitsland?![]()
1 weet ik zeker, maar volgens mij waren het er 2. Zijn meerdere topics over geweest op M-F.quote:
Wel een behoorlijk hoogquote:Op maandag 14 februari 2005 15:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
1 weet ik zeker, maar volgens mij waren het er 2. Zijn meerdere topics over geweest op M-F.
Zelfs live vanuit Duitsland.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 15:33 schreef Romius het volgende:
Ik ben me toch al plat gegaan met de Gixxer joh, me steppies zijn al aardig versleten en ik heb al 2 x m'n sliders moeten vervangen. Toppers die bt-014 zeg![]()
De openbare weg is gewoon het circuit voor mij![]()
Dat jullie het even weten![]()
wat ik er van gelezen heb is het in nederland gebeurd en die gast reed alleen, rest was even gestopt voor een of andere reden, en hij schijnt tussen file doorgereden te hebben en werd geschept door een blinde koekblikker,quote:Op maandag 14 februari 2005 15:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er waren toch 2 doden gevallen op een Motor Forum vakantiemeeting in Duitsland?![]()
okee zal ik het je nog eens zeggen,quote:Op maandag 14 februari 2005 15:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy... 2e keer...... wat klopt er nietWat voor dingen heb ik gezegd die niet waar zijn
Hahaha, ja vast en zeker dat je op je plaat gaat omdat je de Pilot Roads hebt ipv de Pilot Sportquote:Op maandag 14 februari 2005 15:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
okee zal ik het je nog eens zeggen,
jouw bandenverhaal dat je vanmorgen op aan het hangen was klopt van geen kant met wat je eerder beweerde erover, erg tegenstrijdig allemaal en dus ook geen objectief verhaal,
en omdat het niet klopt en er hier ook mensen zijn die nog geen ervaring hebben met verschillende banden vond ik het nodig om er op te reageren,
zou niet willen dat er iemand iets zou overkomt omdat ze verkeerde banden gekozen zouden hebben,
al heb ik het vermoeden dat het jou nog niet aan het denken zet
quote:Op maandag 14 februari 2005 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
1 bochtje met 2 vingers in mijn neus en waar blijft die jongen toch......![]()
![]()
quote:Als je kijkt op de eerste en vierde foto zul je begrijpen dat dit dezelfde stickers zijn.
Het heeft met de lichtinval te maken welke kleur de sticker is.
Normaal is de sticker roze maar op de eerste foto is de lichtinval ongeveer recht van achteren en staat de motor een beetje scheef waardoor het lijkt alsof het een oranje sticker is.
kan leerzaam zijn hoor jezelf filmen als je aan het rijden ben,quote:Op maandag 14 februari 2005 16:15 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik geef wel toe dat beleving en realiteit twee dingen zijn![]()
![]()
maar soms kom je daar pas achter als je jezelf hebt laten filmen
Was een M-F vakantie, en al op de tweede dag was er iemand verongelukt.quote:Op maandag 14 februari 2005 15:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat ik er van gelezen heb is het in nederland gebeurd en die gast reed alleen, rest was even gestopt voor een of andere reden, en hij schijnt tussen file doorgereden te hebben en werd geschept door een blinde koekblikker,
maar dat verhaal kan ook van een andere M-F'er zijn hoor,
deze was ook in Duitsland op vakantie geweest met heel clubje,
Jups, zo had ik het gevoel dat ik redelijk hoog kwam met wheelien... --> NOTquote:Op maandag 14 februari 2005 16:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kan leerzaam zijn hoor jezelf filmen als je aan het rijden ben,
je zie gelijk wat er fout gedaan word,![]()
Ben 'm nu aan het downenquote:Op maandag 14 februari 2005 16:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Als ik naar die demper kijk is het Luc zn motor![]()
Filmpje gezien allen?
quote:Op maandag 14 februari 2005 16:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]blijft t mooi vinden, zo'n ovale demper
Maar je moet je ook niet teveel erop gaan focussen.... het komt allemaal vanzelf wel naarmate je langer rijdtquote:Op maandag 14 februari 2005 16:32 schreef Didiot het volgende:
Jups, zo had ik het gevoel dat ik redelijk hoog kwam met wheelien... --> NOT
Zo had ik het gevoel dat ik halverwege de bocht begon met gasgeven... --> NOT
Zo had ik het gevoel dat ik hard en plat de bocht door ging... --> NOT
dat is echt erg als er zoiets gebeurd,quote:Op maandag 14 februari 2005 16:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Was een M-F vakantie, en al op de tweede dag was er iemand verongelukt.
Iedereen zat nog in Duitsland, maar het moraal was natuurlijk wel flink gedaald...![]()
Er poste iemand vanuit een internetcafe die daar dus was .......
Het is m'n eigen beleving dat het er spectaculair aan toe gaat. Dat is wat teltquote:Op maandag 14 februari 2005 16:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar je moet je ook niet teveel erop gaan focussen.... het komt allemaal vanzelf wel naarmate je langer rijdtNiet gaan pushen... want dan gaat t fout
En ik spreek uit ervaring.
De eerst paar jaar dat ik begonnen was met motorrijden reed ik ook als kouwe kak.quote:Op maandag 14 februari 2005 16:32 schreef Didiot het volgende:
Jups, zo had ik het gevoel dat ik redelijk hoog kwam met wheelien... --> NOT
Zo had ik het gevoel dat ik halverwege de bocht begon met gasgeven... --> NOT
Zo had ik het gevoel dat ik hard en plat de bocht door ging... --> NOT
Enigzins frustrerend maar wel leerzaam![]()
Ik verveelde me toen ook nietquote:Op maandag 14 februari 2005 16:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik verveelde me helemaal niet toen jij achter me rijdt met je Beemer die een ABS-storing had
Dat valt toch wel mee? Ik probeer de rest goed in de gaten te houden en me aan te passen en ik heb altijd wel het idee dat het makkelijk bij te houden is. Het gaat iig nooit achterlijk hard, zo werden wij toch eens ingehaald op een N-weg naar Nijmegen door een stelletje racers.... dus het kan nog gekkerquote:Op maandag 14 februari 2005 16:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De eerst paar jaar dat ik begonnen was met motorrijden reed ik ook als kouwe kak.
Vooral omdat ik altijd alleen reed dacht ik toendertijd altijd dat ik leuk kon rijden. Allemaal fantasie.
Bij de eerste de beste Safe jaarmarkt werd ik links en rechts ingehaald alsof ik stilstond.![]()
Bij de eerste paar meetings vorig jaar werd ik pas echt enthousiast van lekker doorrijden.![]()
![]()
En het was leuk om te zien dat de ene na de andere nieuwe die zich aansloot in het begin wat moeite had met het tempo.
Dan was ik zelf ook weer even vergeten dat ik ondertussen langzaam maar zeker meer ervaren raak.
[nerdmodus]quote:Op maandag 14 februari 2005 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken met een 24x CD-brander van Lite-On? Heeft ruim 2 jaar perfect zn werk gedaan
Ik was tot 95%quote:Op maandag 14 februari 2005 18:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Geef anders maar effe login van Groothoofdje jaWerkt weer niet zoals ik wil..
Die rit in Chaam werd er toch aardig doorgeredenquote:Op maandag 14 februari 2005 16:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat valt toch wel mee? Ik probeer de rest goed in de gaten te houden en me aan te passen en ik heb altijd wel het idee dat het makkelijk bij te houden is. Het gaat iig nooit achterlijk hard,
Maar ik had het ook over de bebouwde kom.quote:zo werden wij toch eens ingehaald op een N-weg naar Nijmegen door een stelletje racers.... dus het kan nog gekker
quote:Op maandag 14 februari 2005 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken met een 24x CD-brander van Lite-On? Heeft ruim 2 jaar perfect zn werk gedaan
Ja, het was toch een klote route dus wou hem zo snel mogelijk klaar hebbenquote:Op maandag 14 februari 2005 18:34 schreef Patrick281 het volgende:
Die rit in Chaam werd er toch aardig doorgeredenJij en Gerako op kop, en de rest maar proberen te volgen.
Soms waren de 2-3 mensen achter mij toch aardig uit de spiegels verdwenen.
Er bingelden altijd wel 2 mensen een beetje achteraan die het ogenschijnlijk toch een beetje moeilijk hadden.
Maximum is 1.2 Mb of zelfs iets minder wat ze willen hosten bij Chello. .quote:Op maandag 14 februari 2005 18:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja.. en dan op het laatst vind Chello dat ie te groot is en dan pats word ie van de server verwijderd....
*edit*
Ik kan 10 Mb hosten, maar de bestandsgroote is maximaal 1.1-1.2 per bestand.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:41 schreef Rietvaerder het volgende:
1.2MB webspacelol
Was altijd 20mb... wat heb je nou aan 1.2mb webspaceIk kan iig wel tot 20mb uploaden, alleen dit filmpje lukt om 1 of andere reden nu...... maar ga hem nu bij Youssef zn server planten
Extra pannekoek voor Riet. Banditbestendig mee te nemen?quote:
nou zal ik dan ook maar evenquote:Op maandag 14 februari 2005 17:05 schreef Didiot het volgende:
[..]
[nerdmodus]
Ik heb al een BenQ 16x DVD±RW DL en een Plextor 40x/12x/40x brander in m'n comp zitten
Naast de Samsung 16x DVD-ROM speler en 2x 40 Gb 5400 RPM Maxtor RAID 0 config![]()
[/nerdmodus]
Ah zo..... hmm heb toch files van 3 a 4mb opstaanquote:Op maandag 14 februari 2005 18:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan 10 Mb hosten, maar de bestandsgroote is maximaal 1.1-1.2 per bestand.
Tijdens de TT van Assen kon ik nog een filmpje van Ondeugend hosten van 4 Meg, maar later in het jaar was uploaden groter dan eerstegenoemde bestandsgrootte onmogelijjk..
Deze avatar is wel Chello-waardigquote:Op maandag 14 februari 2005 18:48 schreef Youssef het volgende:
Wat een saai filmpje, is het oppergroothoofdje niet waardig![]()
![]()
![]()
![]()
eten
12 Mbit token ringquote:Op maandag 14 februari 2005 18:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Deze avatar is wel Chello-waardig [afbeelding] kijk maar waar ie gehost isWat voor server is het trouwens? 100mbit?
Lolquote:Op maandag 14 februari 2005 18:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Deze avatar is wel Chello-waardig [afbeelding] kijk maar waar ie gehost isWat voor server is het trouwens? 100mbit?
hij is weer onlinequote:Op maandag 14 februari 2005 19:00 schreef hollander172 het volgende:
Iedereen heeft een ruimteprobleem ofzo?
Is het een idee een gezamelijke gmail op te zetten voor bestanden kleiner dan 10MB?
Ander idee, moet ik de upload op motor-meet.nl zo instellen dat ie ook filmpjes pakt?
Of de laatste optieis het leuk een tracker voor bittorrent aan motor-meet.nl te plakken? Dit is overigens alleen een idee als mensen ook echt uploaden
maar er kan dan natuurlijk van alles gedeeld worden.
Ik denk aan leuke stuntdvd's etc.
Over bittorrent gesproken, heb je 50 nuts al gezien Peppie?
Ga je je motor in beton gietenquote:Op maandag 14 februari 2005 19:03 schreef Didiot het volgende:
Zojuist 13 grindtegels van 60x40 en een berg zand gehaald. Bouw van parkeerplekje voor de SV in de tuin kan gaan beginnen![]()
Helaas niet overdekt, daar wilde m'n ouders om begrijpelijke redenen niet aan
Liever een ''ouwelullenmotor'' dan geen motorquote:Op maandag 14 februari 2005 19:06 schreef Youssef het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd maar een ouwelullenmotor.
quote:
Bandjes waren nog niet eens versleten.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:45 schreef bredebeier het volgende:
In de groep die lekker 5 x rondjes mag rijden![]()
: gevorderden noemen ze dat.
Nou ja, zo gevorderd ben ik nou ook weer niet,maar ze rijden hier wel lekker door.
Dat betekent wel lekker 5 sessies op 1 dag i.p.v. 4 per dag.
Heb er alvast powers onder gezet
Die Sportecs van Metzeler zijn waardeloos
quote:Op maandag 14 februari 2005 18:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Hierzo:
http://www.groothoofdje.nl/reet/gsf.avi
LOL, dikke lulquote:Op maandag 14 februari 2005 19:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Liever een ''ouwelullenmotor'' dan geen motor
Tja, weer zo'n uitspraak van een leek heHet kuipje maakt hem juist sportief en hij is ook lekker sportief te berijden
We zullen nog wel zien
Mn achterlichtje was daar idd kapot..... en er brand met dimlicht maar 1 licht zoals je ziet, als ik mn grote licht aanzet gaat mn rechterlicht ook aan zoals je zietquote:Op maandag 14 februari 2005 19:11 schreef hicham het volgende:
[..]Je koplamp en achterlicht doen het niet goed
Muziek (geen bagger trance / hardcore weet ik veel standaard motorachtergrond muziek
)
Anders kijk je even.quote:Op maandag 14 februari 2005 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Motor-meet.nl doet het toch niet meer
quote:Op maandag 14 februari 2005 19:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
en er brand met dimlicht maar 1 licht zoals je ziet, als ik mn grote licht aanzet gaat mn rechterlicht ook aan zoals je ziet
quote:Op maandag 14 februari 2005 19:12 schreef Youssef het volgende:Meningen kunnen ook nooit gewaardeerd worden
quote:Op maandag 14 februari 2005 19:19 schreef hollander172 het volgende:![]()
[afbeelding]
Je gaat op stap, een blondje, een marrokaan en een lange slungelen zie wat er gebeurt.
Retetraag, maar wat een mooi motorquote:Op maandag 14 februari 2005 19:19 schreef hollander172 het volgende:![]()
[afbeelding]
Je gaat op stap, een blondje, een marrokaan en een lange slungelen zie wat er gebeurt.
Heb je hem nog gebeld eigenlijk?quote:Op maandag 14 februari 2005 19:17 schreef Youssef het volgende:
Potverdikkie, waarom wilde die boer'nheameaux uit Beesd niet gewoon afdingen!
Nee, er staan momenteel zoveel mensen in de lijst 'wil ik nog eens bezoeken' dat ie het gewoon niet waard isquote:Op maandag 14 februari 2005 19:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb je hem nog gebeld eigenlijk?![]()
Ja, doei, ik ga niet 24 uur wachten tot alles geladen isquote:Trouwens je eerste twee foto's staan er, even spelen met het nummertje uit de shortcut.
Mercy, spring eens voor een auto?quote:Op maandag 14 februari 2005 19:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
weet je dat nou nog niet dat zoiets not done is hier
![]()
![]()
maakte niet voor niet vergelijking mt M-F
Dat is gewoon de standaard phpBB lookquote:Op maandag 14 februari 2005 20:13 schreef Patrick281 het volgende:
Waar doet deze interface mij nou aan denken?
Ik kan er even noet opkomen ..
Standaard interface vanquote:Op maandag 14 februari 2005 20:13 schreef Patrick281 het volgende:
Waar doet deze interface mij nou aan denken?
Ik kan er even noet opkomen ..
quote:Honda CR 500
is da geschikt voor supermotard en hoeveel kw heeft da zo ongeveer?
quote:Als ge uw rechter pols in bedwang kunt houden & veel vrije tijd hebt om eraan te sleutelen. Waarom niet dan hè
quote:geschikt voor SM idd, maar je moet rekening houden met het piekerige karakter van een tweetakt..
quote:kosten voor SM praktisch niets om het jaar een nieuwe piston of ongeveer 25draai uren.
Werkt inderdaad op mengsmering principe,eens je bidon hebt gemaakt gaart die wel een tijdje mee.
Is inderdaad niet reglementair in te schrijven,wel via andere kanalen maar deze zijn...
Heb 1 jaar SM BK meegereden in deze configuratie,wel moet ik eerlijk bekennen dat mijn resultaten beter waren met een 4 tactmotor.
2 tact motor in sm is mij ook te bruut,voor het crossen vond ik de motor een dijk.Wat het sleutelwerk betreft mijn 4 tact heeft al beduidend meer open geweest dan indertijd mijn cr 500.
quote:als ge een kleiner tandwiel achteraan steekt moet het toch mogelijk zijn om een minder piekerig karakter te krijgen
het verbuik van zo ne 500 2takt is ook wel enorm ?
quote:
Pussypatrol schreef het volgende:
kdenk niet dat je dat piekerig karakter wegkrijgt, man die dingen zijn raketten en niet zo simpel te berijden. denk dat je om echt SM te doen beter af bent met n 4takt! daarom dat het ook bijna allemaal 4takten zijn en voor monobike 2takten gebruiken
Die laatste post .. als een prof coureur al loopt te rommelen.quote:Kheb al verscheidene monobike wedstrijden gezien, en kvind dat een 500 1 cilinder 2 takt in principe geen zon easy startend beesje is.
Jadoul starte zen 500 in één kick, met een ferme lap erop te geven, zen teammaatje had meerdere pogingen nodig![]()
quote:geen papieren te verkrijgen voor ne cr 500 zijn nooit gehomologeerd geweest in belgie, kx 500 daartegen zijn er wel die echte papieren hebben maar die lopen niet dik.
quote:Op maandag 14 februari 2005 19:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
weet je dat nou nog niet dat zoiets not done is hier
![]()
![]()
maakte niet voor niet vergelijking mt M-F
Jah, die zal wel balen met zijn gekleurde bandenquote:Op maandag 14 februari 2005 20:42 schreef Patrick281 het volgende:
OPM .. wat deed je nou hier in die bocht achter mij.
[afbeelding]
quote:
Ik wil hem snel in t echie zien Pepijnquote:Op maandag 14 februari 2005 21:10 schreef Patrick281 het volgende:
De zottekes bij M-F hebben mijn WP extreme voorvork herkend als een echte upside down.
[afbeelding]
Normaal is hij dus in andersom gemonteerde uitvoering aan het werk.![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 21:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik wil hem snel in t echie zien Pepijn
de eeuwige proefrit rijderquote:Op maandag 14 februari 2005 21:31 schreef Youssef het volgende:Ik heb wat te doen deze vakantie, en het is nog niet eens zo saai ook
Lekker gratis rijden op motoren onder het mom van 'proefrit
'.
Wel kut dat benzine geld kost
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 21:31 schreef Youssef het volgende:Ik heb wat te doen deze vakantie, en het is nog niet eens zo saai ook
Lekker gratis rijden op motoren onder het mom van 'proefrit
'.
Wel kut dat benzine geld kost
![]()
Oh, en flauwe bochten knijpen hem toch behoorlijk bij +200 km/u.quote:Op maandag 14 februari 2005 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die bocht bij werkendam is er 1 voor pepijn; zo'n lange haal
quote:Op maandag 14 februari 2005 22:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Benzine bij een proefrit is toch freeeh?!
Voordeel bij mijn laatste proefrit was helaas maar 2 keer een halve liter en totaal iets van 2 uur teruglopen.![]()
Je BMW pornoficerenquote:Op maandag 14 februari 2005 22:42 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, wat kan je nog een hoop spulletje kopen voor die S..
[afbeelding]
Normaal zit er een lelijke plastic dop als afscherming om olie bij te vullen.
¤ 35,00 valt best mee.
[afbeelding]
Carbon kleppendeksel.
¤ 393,00 .. per stuk! Dat valt niet mee.![]()
De complete lijst.
Ah, op die fiets .. nou ja dat is meer benzinegeld om je nieuwsgierigheid te bevredigen.quote:Op maandag 14 februari 2005 22:29 schreef Youssef het volgende:Wat dacht je van mensen die telkens exact 100 km verderop wonen
![]()
![]()
heen en terug is gauw 200 km, tel uit je winst![]()
![]()
quote:Wie verzint er even een reply voor Rietvaerder, straks gaat ie zich weer beledigt voelen![]()
Een aluminiumdop die de normale olievuldop vervangt.quote:Op maandag 14 februari 2005 22:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Je BMW pornoficeren![]()
Die kleppendeksel is wel heel cool en heel duur
Wat is het bovenste precies dan
Tis zeker leuk, maar nu weet ik onderhand wel hoe een zx6r rijdtquote:Op maandag 14 februari 2005 22:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, op die fiets .. nou ja dat is meer benzinegeld om je nieuwsgierigheid te bevredigen.
De proefrit zelf is gratizz zullen we maar zeggen.
Want anders waren er toch ook wel bij de dealertjes in Amsterdam wat ritjes los te peuteren?
Al die keren dat ik de A2 had ik wel een vaag vermoeden van een trajectcontrole oid, dat wordt zelfs aangegeven, maar dat heb ik alleen de laatste keer opgemerktquote:![]()
Goed gedaan, alleen nu nog even de flitskasten markeren.
quote:Op maandag 14 februari 2005 22:56 schreef Youssef het volgende:
Tis zeker leuk, maar nu weet ik onderhand wel hoe een zx6r rijdtEn dealers zijn stom
Dat kan dan wel een duur kijkdagje worden, straks heb je geen centen meer over voor een nieuwe-tweedehands fiets.quote:Al die keren dat ik de A2 had ik wel een vaag vermoeden van een trajectcontrole oid, dat wordt zelfs aangegeven, maar dat heb ik alleen de laatste keer opgemerkt![]()
Ben nog niet zo bekend met snelheids metingen, knal af en toe maar wat
Als Fok! wat sneller was had ik allang al wat postjes gedaan.quote:Op maandag 14 februari 2005 23:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Kom op jongens een beetje doorposten, dan kunnen we een nieuw topic starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |