Is ook een manier om het allemaal goed te lullenquote:Op zondag 13 februari 2005 11:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
Wie is er nu zo superdom en naief om dit topic serieus te nemen![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 13 februari 2005 21:05 schreef dvdmaster het volgende:
[..]
Is ook een manier om het allemaal goed te lullen
Ik wou net zeggen "Het is hier geen ONZIN!".quote:
Knaas!quote:Op zondag 13 februari 2005 21:05 schreef dvdmaster het volgende:
[..]
Is ook een manier om het allemaal goed te lullen
Oei, deja-vu. Een tijdje terug kwam iemand op dit forum met dezelfde grap en ook dezelfde drogredenen (mijn vader...)quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:25 schreef Rietvaerder het volgende:
KledingIs nergens voor nodig, mijn vader rijd al 10 jaar schadevrij dus ik zal ook wel niet vallen.
Dat is geen houdingsverschil, de motoren zijn gewoon niet even breedquote:Op maandag 14 februari 2005 11:29 schreef PNG het volgende:
Da's weer snel.
Nog ff over het knietje:
[afbeelding]
Let ff op verschil in houding met je bovenste plaatjes.
Maar wat je bedoelt is het indraaien van de schouders neem ik aanquote:Op maandag 14 februari 2005 11:29 schreef PNG het volgende:
Da's weer snel.
Nog ff over het knietje:
[afbeelding]
Let ff op verschil in houding met je bovenste plaatjes.
Ja, volgens mij wilde je ook gewoon de 'domme koekblikkers' laten spreken, maar gelukkig greep ik snel genoeg inquote:Op maandag 14 februari 2005 10:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar heb ik het ook van.... het kon wel een opsomming zijn van alle standaard opmerkingen van automobilisten en ander leek-gespuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |