moet je eens proberen achterstevoren een stoppie te makenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Laat
Mên... ik ga zo nog ff stoppiën denk ik
Omdat niemand zo serieus dom kan zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet serieus zijn?
Pff, dan moet het wel heel hard regenen wil je zo plat gaan!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:11 schreef Yakult het volgende:
kneedown is voor mietjes, elbowdown is het echte werk (zul je wel je bandit moeten inruilen):
[afbeelding]
[afbeelding]
Knee-downs in je spijkerbroek heersen inderdaadquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:25 schreef Rietvaerder het volgende:
KledingIs nergens voor nodig, mijn vader rijd al 10 jaar schadevrij dus ik zal ook wel niet vallen. Bovendien rijd ik heel voorzichtig, zeker in het begin. Ik kan mijn geld wel ergens voor gebruiken.
Kan jij knee-downs?
Hoe maak je ze anders danquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Knee-downs in je spijkerbroek heersen inderdaad![]()
And what do we say to that children?quote:Op zondag 13 februari 2005 07:14 schreef dvdmaster het volgende:
Hee Rietvaerder, aangezien je super domme, naieve reacties en je (volgens je profiel) interesse voor aviation, hoop ik voor de aviation dat we nooit zo'n domme gast als jij in de buurt van luchtvaart instanties of het luchtruim tegen komen. De aviation en het verkeer wordt een stuk gevaarlijker door mafkezen zoals jij en daardoor komen dr voor ons zeer irritante regeltjes bij.
Wordt toch eens volwassen domme imbeciel!
Ik weet niks van motoren maar dit vind ik echt te grappigquote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:49 schreef ploderus het volgende:
Verder is nat wegdek ideaal, aangezien je nu minder snel je banden gaat verbranden door het harde rijden; het water geeft extra koeling. Daarbij zorgt dat water er ook nog voor dat je wat extra grip hebt; dat water vormt een contactoppervlak tussen de groeven in je profiel en het wegdek. Net zoeits als twee tandwielen, waarbij de ene tand (hier het water) in de ander(de groef van de band) valt.
[...]
De techniek is ook vrij simpel. Kijk eens een tijdje naar discovery channel, dan kom je vast wel een programma over apen tegen. Observeer hun gedrag heel goed en sla dit goed in je geheugen op.
[...]
Dit maakt niet uit. Zo lang je motor nog rijdt en je zelf niet al te veel verwondingen hebt, kun je gewoon opnieuw blijven proberen.
Beschermende kleding kan ik je erg afraden; het is redelijk duur en als je omderuit gaat, gaat het kapot..Dit is natuurlijk zonde van je geld. Ik hanteer namelijk de stelling; kapotte kleding kost geld, verwondingen genezen gratis!
![]()
[..]
een afgesleten knieschijf en een mooi bloedspoortje op de plek des onheils..
Dit was mijn korte beschrijving voor het doen van een kneedown. Misschien geef ik later nog tips voor het doen van wheelies, stoppies en powerslides..![]()
quote:Op zondag 13 februari 2005 07:14 schreef dvdmaster het volgende:
Hee Rietvaerder, aangezien je super domme, naieve reacties en je (volgens je profiel) interesse voor aviation, hoop ik voor de aviation dat we nooit zo'n domme gast als jij in de buurt van luchtvaart instanties of het luchtruim tegen komen. De aviation en het verkeer wordt een stuk gevaarlijker door mafkezen zoals jij en daardoor komen dr voor ons zeer irritante regeltjes bij.
Wordt toch eens volwassen domme imbeciel!
Is ook een manier om het allemaal goed te lullenquote:Op zondag 13 februari 2005 11:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
Wie is er nu zo superdom en naief om dit topic serieus te nemen![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 13 februari 2005 21:05 schreef dvdmaster het volgende:
[..]
Is ook een manier om het allemaal goed te lullen
Ik wou net zeggen "Het is hier geen ONZIN!".quote:
Knaas!quote:Op zondag 13 februari 2005 21:05 schreef dvdmaster het volgende:
[..]
Is ook een manier om het allemaal goed te lullen
Oei, deja-vu. Een tijdje terug kwam iemand op dit forum met dezelfde grap en ook dezelfde drogredenen (mijn vader...)quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:25 schreef Rietvaerder het volgende:
KledingIs nergens voor nodig, mijn vader rijd al 10 jaar schadevrij dus ik zal ook wel niet vallen.
Dat is geen houdingsverschil, de motoren zijn gewoon niet even breedquote:Op maandag 14 februari 2005 11:29 schreef PNG het volgende:
Da's weer snel.
Nog ff over het knietje:
[afbeelding]
Let ff op verschil in houding met je bovenste plaatjes.
Maar wat je bedoelt is het indraaien van de schouders neem ik aanquote:Op maandag 14 februari 2005 11:29 schreef PNG het volgende:
Da's weer snel.
Nog ff over het knietje:
[afbeelding]
Let ff op verschil in houding met je bovenste plaatjes.
Ja, volgens mij wilde je ook gewoon de 'domme koekblikkers' laten spreken, maar gelukkig greep ik snel genoeg inquote:Op maandag 14 februari 2005 10:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar heb ik het ook van.... het kon wel een opsomming zijn van alle standaard opmerkingen van automobilisten en ander leek-gespuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |