abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25050531
Nou het lukt al aardig

pi_25050534
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 01:05 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Laat

Mên... ik ga zo nog ff stoppiën denk ik
moet je eens proberen achterstevoren een stoppie te maken

maar wel met de oogjes dicht, anders wordt het nog eng
pi_25052415
Watje.
Een stoppie tijdens een kneedown, dat is pas eng.
Als je geblinddoekt bent en achteruit rijdt op een Honda 3500i V-tec DOHC. Volgetankt bij de Total.

En zwenkwieltjes op je kneepads? Is dat misschien een idee?
pi_25054211
Vandaag is in elk geval geen dag om het te gaan proberen
pi_25054514
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 00:49 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Waarom zou ik niet serieus zijn?
Omdat niemand zo serieus dom kan zijn

edit:
Wat moet dat pak trouwens op die foto?! Snel uit dat ding en in je undies nog es proberen
pi_25054811
Dat lijkt een leren pak maar ik ben gewoon een neger
pi_25054956
Met je enkel over de straat gegaan dan? Dies zo rood

edit:
Slaat op deze pic:
http://members.chello.nl/amridder/129_2958.jpg

[ Bericht 52% gewijzigd door Dualdude op 12-02-2005 15:35:39 ]
pi_25055740

Trotse mamma :)
pi_25057523
Kneedownen is helemaal niet zo moeilijk! Vandaag heb je er ook perfect weer voor ook! Als je een beetje kunt surfen zul je het dit wel snappen.
Met dit weer kun je namelijk veel schuiner, omdat je als het ware tegen de wind kunt leunen. De aerodynamica van je motor zorgt ervoor dat als je tè plat gaat, dat je motor dan weer rechter op gaat.
Verder is nat wegdek ideaal, aangezien je nu minder snel je banden gaat verbranden door het harde rijden; het water geeft extra koeling. Daarbij zorgt dat water er ook nog voor dat je wat extra grip hebt; dat water vormt een contactoppervlak tussen de groeven in je profiel en het wegdek. Net zoeits als twee tandwielen, waarbij de ene tand (hier het water) in de ander(de groef van de band) valt.
De rest van de band heeft natuurlijk volledig contactoppervlak, zoals je ook met droog weer hebt. Dit samen maakt het tot een ideale kneedown-dag!

De techniek is ook vrij simpel. Kijk eens een tijdje naar discovery channel, dan kom je vast wel een programma over apen tegen. Observeer hun gedrag heel goed en sla dit goed in je geheugen op.
Als je dan nu op de plek des onheils bent, ga dan meteen als een aap naast je motor hangen, terwijl je met 10km/u een hele flauwe bocht maakt. Je zult zien dat de aerodynamica van je knie zo geperfectioneerd is, dat je steeds schuiner wilt gaan. Doe dit net zo lang tot je het wegdek met je knie aan weet te raken. Het kan zijn dat je in de tussentijd een paar keer weg glibbert. Dit maakt niet uit. Zo lang je motor nog rijdt en je zelf niet al te veel verwondingen hebt, kun je gewoon opnieuw blijven proberen.

Beschermende kleding kan ik je erg afraden; het is redelijk duur en als je omderuit gaat, gaat het kapot.. Dit is natuurlijk zonde van je geld. Ik hanteer namelijk de stelling; kapotte kleding kost geld, verwondingen genezen gratis!
Als je dan eindelijk je in spijkerbroek verpakte knie over het asfalt voelt schrapen, zet dan steeds meer druk op deze knie. Wanneer er een mooi plat vlak in je knieschijf gesleten is, kun je wel stoppen. Je hebt dan wel genoeg bewijs om aan je vrienden te laten zien dat je met je knie aan de grond gezeten hebt; een afgesleten knieschijf en een mooi bloedspoortje op de plek des onheils..

Dit was mijn korte beschrijving voor het doen van een kneedown. Misschien geef ik later nog tips voor het doen van wheelies, stoppies en powerslides..
pi_25057853
kneedown is voor mietjes, elbowdown is het echte werk (zul je wel je bandit moeten inruilen):

[ Bericht 31% gewijzigd door Yakult op 12-02-2005 16:16:51 ]
pi_25059696
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 16:11 schreef Yakult het volgende:
kneedown is voor mietjes, elbowdown is het echte werk (zul je wel je bandit moeten inruilen):

[afbeelding]
[afbeelding]
Pff, dan moet het wel heel hard regenen wil je zo plat gaan!
pi_25059832
Heb ik dit topic geopend
pi_25060023
Blijkbaar?
pi_25060753
Wel een intressant topic. Dit is iets wat ik toch al een tijdje goed onder de knie wil krijgen
pi_25062637
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 00:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Kleding Is nergens voor nodig, mijn vader rijd al 10 jaar schadevrij dus ik zal ook wel niet vallen. Bovendien rijd ik heel voorzichtig, zeker in het begin. Ik kan mijn geld wel ergens voor gebruiken.

Kan jij knee-downs?
Knee-downs in je spijkerbroek heersen inderdaad

pi_25068898
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 21:25 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Knee-downs in je spijkerbroek heersen inderdaad

Hoe maak je ze anders dan Ik ken geen andere manier
pi_25068951
Hee Rietvaerder, aangezien je super domme, naieve reacties en je (volgens je profiel) interesse voor aviation, hoop ik voor de aviation dat we nooit zo'n domme gast als jij in de buurt van luchtvaart instanties of het luchtruim tegen komen. De aviation en het verkeer wordt een stuk gevaarlijker door mafkezen zoals jij en daardoor komen dr voor ons zeer irritante regeltjes bij.
Wordt toch eens volwassen domme imbeciel!
pi_25068963
quote:
Op zondag 13 februari 2005 07:14 schreef dvdmaster het volgende:
Hee Rietvaerder, aangezien je super domme, naieve reacties en je (volgens je profiel) interesse voor aviation, hoop ik voor de aviation dat we nooit zo'n domme gast als jij in de buurt van luchtvaart instanties of het luchtruim tegen komen. De aviation en het verkeer wordt een stuk gevaarlijker door mafkezen zoals jij en daardoor komen dr voor ons zeer irritante regeltjes bij.
And what do we say to that children?

Amen
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  zondag 13 februari 2005 @ 08:07:33 #69
81996 Bond
License to kill
pi_25069006
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 15:49 schreef ploderus het volgende:
Verder is nat wegdek ideaal, aangezien je nu minder snel je banden gaat verbranden door het harde rijden; het water geeft extra koeling. Daarbij zorgt dat water er ook nog voor dat je wat extra grip hebt; dat water vormt een contactoppervlak tussen de groeven in je profiel en het wegdek. Net zoeits als twee tandwielen, waarbij de ene tand (hier het water) in de ander(de groef van de band) valt.
[...]

De techniek is ook vrij simpel. Kijk eens een tijdje naar discovery channel, dan kom je vast wel een programma over apen tegen. Observeer hun gedrag heel goed en sla dit goed in je geheugen op.
[...]

Dit maakt niet uit. Zo lang je motor nog rijdt en je zelf niet al te veel verwondingen hebt, kun je gewoon opnieuw blijven proberen.

Beschermende kleding kan ik je erg afraden; het is redelijk duur en als je omderuit gaat, gaat het kapot.. Dit is natuurlijk zonde van je geld. Ik hanteer namelijk de stelling; kapotte kleding kost geld, verwondingen genezen gratis!
[..]

een afgesleten knieschijf en een mooi bloedspoortje op de plek des onheils..

Dit was mijn korte beschrijving voor het doen van een kneedown. Misschien geef ik later nog tips voor het doen van wheelies, stoppies en powerslides..
Ik weet niks van motoren maar dit vind ik echt te grappig

Die wheelies, stoppies en powerslides beschrijvingen van jouw wil ik ook wel lezen, is er ook een leuk iest dat je als auto met ene motor kunt doen (ik zag al wel een leuke foto staan )
Geen commentaar
pi_25070091
quote:
Op zondag 13 februari 2005 07:14 schreef dvdmaster het volgende:

Wie is er nu zo superdom en naief om dit topic serieus te nemen
  zondag 13 februari 2005 @ 12:15:32 #71
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_25070536
Knee-down maken voor beginners :

1 : Optrekken naar 180+ km/u
2 : Volgas de bocht in en vol in de ankers(voorrem maximaal gebruiken)
3 : En klaar is kees... Both knees down.

Easy as Dell
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_25075873
quote:
Op zondag 13 februari 2005 11:47 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wie is er nu zo superdom en naief om dit topic serieus te nemen
Is ook een manier om het allemaal goed te lullen
pi_25076005
quote:
Op zondag 13 februari 2005 21:05 schreef dvdmaster het volgende:

[..]

Inderdaad.

Over wie heb je het eigenlijk? Over jezelf neem ik aan
pi_25076800
goed topic
pi_25081483
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 01:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Inspiratie is op
Ik wou net zeggen "Het is hier geen ONZIN!".

Gelukkig was ik niet de enige die je na de openingspost al door had
Age of fruity enlightenment!
pi_25081492
quote:
Op zondag 13 februari 2005 21:05 schreef dvdmaster het volgende:

[..]

Knaas!
Age of fruity enlightenment!
pi_25081507
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 00:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Kleding Is nergens voor nodig, mijn vader rijd al 10 jaar schadevrij dus ik zal ook wel niet vallen.
Oei, deja-vu. Een tijdje terug kwam iemand op dit forum met dezelfde grap en ook dezelfde drogredenen (mijn vader...)

[ Bericht 14% gewijzigd door rekenwonder op 14-02-2005 03:13:57 (ingestonken) ]
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_25082891
Daar heb ik het ook van.... het kon wel een opsomming zijn van alle standaard opmerkingen van automobilisten en ander leek-gespuis
pi_25083638
SHIT vanmorgen onderuit gegaan met mn R1..... reed ik lekker op klaverblad Gorinchem begint na een rondje mn achterwiel al te schuiven Terwijl het wegdek toch echt nat was en maar 4 graden

Enfin.... ik gewoon doorrijden want ik wou mezelf niet laten kennen, ja hoor, een rondje later schoof het voorwiel weg dus ik ging nog schuiner hangen maar ineens schoof ik richting de vangrail, gelukkig maar, stel je voor dat er geen vangrail stond.

Maar goed, mn R1 is nu dus total loss en dat gaat me nogal wat kosten want ik was niet verzekerd, er gebeurde immers toch niks dacht ik.

Ik ga nu maar sparen voor een Golf GTI denk ik want op een motor rijd ik me dus echt helemaal dood.
pi_25083852
Da's weer snel.

Nog ff over het knietje:

Let ff op verschil in houding met je bovenste plaatjes.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_25083897
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:29 schreef PNG het volgende:
Da's weer snel.

Nog ff over het knietje:
[afbeelding]

Dat is geen houdingsverschil, de motoren zijn gewoon niet even breed
pi_25083985
Sommige figuren zijn gewoon apen Vraag maar aan OPM.. soms zie je ze in het wild op Klb Beekbergen
pi_25084069
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:29 schreef PNG het volgende:
Da's weer snel.

Nog ff over het knietje:
[afbeelding]

Maar wat je bedoelt is het indraaien van de schouders neem ik aan

Wel mooie foto trouwen!
pi_25084982
quote:
Op maandag 14 februari 2005 10:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar heb ik het ook van.... het kon wel een opsomming zijn van alle standaard opmerkingen van automobilisten en ander leek-gespuis
Ja, volgens mij wilde je ook gewoon de 'domme koekblikkers' laten spreken, maar gelukkig greep ik snel genoeg in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')