BOOH cherrylipsquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Oh.
Ik heb 5 jaar lang een spiegel tegenover m'n deur gehad
Ehm...en daar wordt je niet 'bang' van? Als zoiets extreems in mijn huis zou gebeuren zou ik of meteen verkopen of een serieus iemand erbij halen die ze kan 'wegjagen'!quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:17 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, dat gevoel alsof er een kat bij je komt liggen.. En mijn katten komen/mogen niet in de slaapkamers, dus een kat is het zeker niet wat ik dan voel.
Of het gevoel alsof iemand zichzelf heel langzaam op me laat zakken als ik in bed ligt, alsof iemand op mij gaat liggen ipv op het bed.
Of een hand die de haren uit mijn gezicht strijkt als ik in bed lig of even met een vinger langs mijn nek glijdt terwijl ik toch echt alleen in bed lig..
IRC... mail me maar.... ook goed voor Ghosthunters, erg fijne zaakquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar 'koop' jij je MH?Ik heb gezocht in verschillende 'winkels' maar zonder succes. En bij één bepaalde 'winkel', mijn favoriete, zijn de wachttijden en de levertijden erg lang, maar die hebben de aflevering ook niet...
Is het Little Fishie met GHB?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:53 schreef Salvad0R het volgende:
ik heb ook vaak dat ik een kat op mn bed "voel" liggen.. zo tegen mn been aan, het is daar warmer en het lijkt serieus alsof er "gewicht" op ligt.. echt apart
Meestal slaapt mn kat dan aan de andere kant van hetzelfde bed.
Ja ik haal ze ook bij IRC vandaan, alleen die Sightings aflevering kan ik niet vindenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
IRC... mail me maar.... ook goed voor Ghosthunters, erg fijne zaak![]()
Maar IRC heeft meerdere filialen hequote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik haal ze ook bij IRC vandaan, alleen die Sightings aflevering kan ik niet vinden![]()
Het heeft inderdaad met de geschiedenis van het huis te maken en ook weleens de grond. Bij mij in de buurt is een blok huizen op een oud kerhof gebouwd. Ik ken iemand die daar woont en die heeft op zijn zachtst gezegd zeer enge dingen. Denk onder andere aan bezeten zijn eens in het jaar met kerst.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom hebben sommige huizen wel geesten in sommige huizen nietHeeft met de geschiedenis van een locatie te maken? Ik woon in een simpel rijtjeshuis die gebouwd is in 1985.... en heb nog NOOIT iets vreemds mee gemaakt hier in huis... en sta er toch wel open voor...
als je mijn slaapkamer binnekomt staat er recht tegenover de deur een best grote spiegel.....quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:15 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord van iemand die zelf helderziend is en waar ik vertrouwd mee omga. Deze persoon zal echt niet tegen mij liegen of kulverhalen ophangen. En het effect dat ineens beneden allemaal gerommel was en niet meer boven in de gang en in de slaapkamer was er ook ineens na de spiegel te hebben afgedekt. Heb er verder nooit research naar gedaan in ieder geval. Misschien dat er andere mensen zijn die er meer vanaf weten
Enige wat ik via Google kan vinden is dat de Feng Shui erover zegt dat een spiegel tegenover een deur de goede energie weer terugkaatst. Ik zal het nog eens navragen aan die persoon.
Ben jij Miranda uit Alblasserdam?quote:Op zondag 6 maart 2005 12:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
Leuke topic.
Ik heb ook diverse ervaringen maar dat zijn geen poltergeist dingen maar wel scary, misschien vermeld ik ze wel eens.
Ja maar daar ging het niiet om...ZUCHT!!!!quote:Op zondag 6 maart 2005 11:41 schreef livEliveD het volgende:
Dat krijg je ervan als je gaat lopen rotzooien voordat je officieel getrouwd bent![]()
je hebt last van een jaloerse mannelijke geest lijkt me duidelijkquote:Op zondag 6 maart 2005 09:19 schreef lunamoon het volgende:
oke...ff een update. Ik had mannelijk bezoek en we begonnen een beetje te flikflooien. Na een tijdje horen we een crash, en we schrikken er allebij van. Ik kijk wat er was en een speeker van mijn laptop was opeens van een stoel gevallen. Erg raar omdat die midden van de stoel stond.... En ik had hem zo gelegd dat ie niet er f kon donderen zodat ie niet stuk kon....Hmmmmmmm....![]()
Bij sommige dingen kan dit zo zijn idd. Bij andere ervaringen is dit compleet uit te sluiten. Aan de andere kant denk ik dat er ook heel veel over het hoofd wordt gezien. Een deur die ineens openstaat waarbij je dit niet zelf hebt gedaan maar dit vergeten bent waardoor het niet opvalt enzo.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:40 schreef newsman het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of dat poltergeist gebeuren,80 van de 100 keer toch een menselijke handeling is.
Maar goed je weet het nooit
Ik wou dat ik dat had...Dan had ik niet van mijn luie reet af hoeven komen..quote:Op zondag 13 februari 2005 21:06 schreef lunamoon het volgende:
koffiezet apparaat die opeens aan gaat
Leuk om te lezenquote:Op zondag 20 maart 2005 02:00 schreef leen-lo het volgende:
Misschien is dit te verklaren hoor, omdat ik half sliep, misschien iets met het onderbewustzijn te maken? ik heb geen idee.

Daar ben ik zelf heilig van overtuigd. Mijn ouders, die heel erg houden van antieke meubelen, kochten een hele oude met de hand gemaakte eiken slaapkamer. Mijn moeder heeft van sindsdien nooit een rustige nacht gehad. Enge dromen, badend in het angstzweet wakker worden. 'S ochtends vertelde ze me dan over haar dromen en hoe er steeds maar weer paarden in opdoken. Ook hoorde ze steeds geroep alsof er iemand in nood zat. Ook starende pupilloze ogen die haar dreigend aankeken. De dromen waren zelfs zo heftig dat ze ook de reuk kon beschrijven die erbij hoorde. Ikzelf kan me niet voorstellen dat ik in een droom kan ruiken. Ze beschreef een brandlucht (kan men vader van meepraten..... menige keren heeft ie moeten het huis rondlopen om mijn moeder ervan gerust te stellen dat alles in huis nog ok was). Het ging zelfs zover dat mijn moeder bijna in een grote depressie terechtkwam, omdat ze er bijna niet in slaagde om een goeie nachtrust te hebben. Haar problemen verdwenen als sneeuw voor de zon toen ze door verbouwingswerken werden gedwongen om in de logeerkamer te slapen (met een moderne slaapkamer in). De problemen begonnen terug toen ze terug beneden sliepen in hun antiek slaapkamer. Mijn vader die nogal nuchter is op paranormaal vlak wou mijn moeder eerst niet geloven, maar zwichte daarna onder haar druk om die hele slaapkamer terug te verkopen. Mijn moeder had al de link gelegd. Na een andere slaapkamer te hebben geinstalled... heeft ze nooit meer een angstdroom gehad.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
Zou et ook mogelijk zijn dat poltergeisten of geesten meegaan in bijv. meubels?
Wij hebben thuis veel antiek ( kast van hout gemaakt van hout dat 100 jaar oud is, tafel van 80 jaar oud ) en ik vraag me af of ze ook zeg maar mee kunnen gaan naar een lokatie door deze meubels.
Dat maakt het imo alleenmaar vreemderquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Mijn televisie ging tot een paar jaar terug weleens zomaar heel hard qua geluid. Maar dat kan ook aan de tv liggen, is een beetje oud ding.
Hij werkt wel op afstandsbediening, maar daar moet je met grof geweld de knoppen indrukken. Het kwam vooral voor bij CNN, dat ineens het geluid keihard ging; dus als je de balk met streepjes had, was hij halverwege.quote:Op donderdag 7 april 2005 03:54 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat maakt het imo alleenmaar vreemder
Meestal gaat het volume van een tv (vooral bij ouden dus) nog met een knop.
Analoog, dus. niet digitaal zoals tegenwoordig, wat kort gezegt inhoud dat er daadwerlijkelijk iets aan die knop moet draaien om het volume hoog te krijge
Hmm dan is het een oude nieuwe ;pquote:Op donderdag 7 april 2005 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij werkt wel op afstandsbediening, maar daar moet je met grof geweld de knoppen indrukken. Het kwam vooral voor bij CNN, dat ineens het geluid keihard ging; dus als je de balk met streepjes had, was hij halverwege.
Maargoed, de tv staat ook niet toe dat er een zender op kanaal 13 geprogrammeerd wordt (staat ook in de handleiding)...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |