abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 maart 2005 @ 10:53:39 #106
39581 Salvad0R
universal
pi_25361013
ik heb ook vaak dat ik een kat op mn bed "voel" liggen.. zo tegen mn been aan, het is daar warmer en het lijkt serieus alsof er "gewicht" op ligt.. echt apart
Meestal slaapt mn kat dan aan de andere kant van hetzelfde bed.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 10:54:37 #107
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25361030
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 10:53 schreef Salvad0R het volgende:
ik heb ook vaak dat ik een kat op mn bed "voel" liggen.. zo tegen mn been aan, het is daar warmer en het lijkt serieus alsof er "gewicht" op ligt.. echt apart
Meestal slaapt mn kat dan aan de andere kant van hetzelfde bed.
Is het Little Fishie met GHB?
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:00:11 #108
39581 Salvad0R
universal
pi_25361138
wat vinden jullie van de wet van behoud van energie.
hoeveelheid energie voor reactie = hoeveelheid energie na reactie.
waar blijft onze hersensenergie.. onze constante impulsiviteit van gedachtes..
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:01:37 #109
39581 Salvad0R
universal
pi_25361163
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 10:54 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Is het Little Fishie met GHB?
LoL
Heb er wel een ban van 2weken in R&P aan overgehouden
pi_25361829
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 10:37 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

IRC... mail me maar.... ook goed voor Ghosthunters, erg fijne zaak
Ja ik haal ze ook bij IRC vandaan, alleen die Sightings aflevering kan ik niet vinden
Tap tap tap
  vrijdag 4 maart 2005 @ 13:04:11 #111
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_25362654
cherrylips hij heeft ook een andere naam waar dat in voor komt.
Most Shocking hauntings ofso iets is et.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 13:12:13 #112
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25362754
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja ik haal ze ook bij IRC vandaan, alleen die Sightings aflevering kan ik niet vinden
Maar IRC heeft meerdere filialen he
pi_25363286
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 10:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom hebben sommige huizen wel geesten in sommige huizen niet Heeft met de geschiedenis van een locatie te maken? Ik woon in een simpel rijtjeshuis die gebouwd is in 1985.... en heb nog NOOIT iets vreemds mee gemaakt hier in huis... en sta er toch wel open voor...
Het heeft inderdaad met de geschiedenis van het huis te maken en ook weleens de grond. Bij mij in de buurt is een blok huizen op een oud kerhof gebouwd. Ik ken iemand die daar woont en die heeft op zijn zachtst gezegd zeer enge dingen. Denk onder andere aan bezeten zijn eens in het jaar met kerst.

Het ligt eraan welke mensen er hebben gewoond en wat ze hebben meegemaakt. Is er iemand traumatisch gestorven? Heeft iemand ooit zelfmoord gepleegd in dat huis? Etc. Soms blijven er dan dingen hangen of ook geesten die nog niet weg kunnen/willen.

Een huis uit 1985 is nog vrij jong dus de kans dat er voor jij woonde iets gebeurd is, is zeer gering tot niet zeg maar. Dus vandaar dat je nergens last van hebt. Ik woon in een huis die in 1934 is afgebouwd. Er zit of zat hier wel iemand, maar we hebben nooit geen last van hem. Soms staren de katen naar een hoek van de kamer en worden ze helemaal bang en gaan dan ook ontzettend miauwen. Daar merk ik het aan. Huis van mijn ex stamt volgens mij ook uit deze tijd, maar daar is gewoon meer gebeurd.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 14:04:23 #114
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25363351
Dacht ik al. Wel scary...

Wat maakt hij allemaal mee dan? Ervaringen! Wij zin de eerste bewoners trouwens
pi_25363646
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:15 schreef Darksoulz het volgende:

[..]

Ik heb het gehoord van iemand die zelf helderziend is en waar ik vertrouwd mee omga. Deze persoon zal echt niet tegen mij liegen of kulverhalen ophangen. En het effect dat ineens beneden allemaal gerommel was en niet meer boven in de gang en in de slaapkamer was er ook ineens na de spiegel te hebben afgedekt. Heb er verder nooit research naar gedaan in ieder geval. Misschien dat er andere mensen zijn die er meer vanaf weten

Enige wat ik via Google kan vinden is dat de Feng Shui erover zegt dat een spiegel tegenover een deur de goede energie weer terugkaatst. Ik zal het nog eens navragen aan die persoon.
als je mijn slaapkamer binnekomt staat er recht tegenover de deur een best grote spiegel.....
Schuin daar weer tegenover staat nog een spiegel...... Zelf voel ik er niets wat ik ergens anders niet zou voelen....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 4 maart 2005 @ 14:37:59 #116
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25363818
Wat is met een spiegel dan?
pi_25365208
Mijn huis is gebouw net voor tweede wereld oorlog, maar ik denk dat de geesten die wji hier hebben ons hebben gevolgd. Ik weet wel dat mijn vaders zijn huis op iemands zijn begraafplaats gebouwd is. Daar woont er namelijk een hele familie, en niet alleen ik heb ze gemerkt, maar ook me broertje, zijin vriendin en me moeder. En ja.. mijn dochter ook maar zij heeft eenmaal die gave.
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
  zaterdag 5 maart 2005 @ 01:16:06 #118
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_25374482
Poltergeist fenomenen hebben meestal niets met spoken of andere entiteiten te maken. Wat dit fenomeen veroorzaakt zijn wij, de mens. Men noemt dit psychokinese.
Alles bestaat uit energie, ook materie. Daarom zijn wij in staat deze energie met onze energie te beinvloeden.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 12:20:51 #119
64831 2NutZ
pi_25378528
dat ook weer opgelost
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_25392486
oke...ff een update. Ik had mannelijk bezoek en we begonnen een beetje te flikflooien. Na een tijdje horen we een crash, en we schrikken er allebij van. Ik kijk wat er was en een speeker van mijn laptop was opeens van een stoel gevallen. Erg raar omdat die midden van de stoel stond.... En ik had hem zo gelegd dat ie niet er f kon donderen zodat ie niet stuk kon....Hmmmmmmm....
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
  zondag 6 maart 2005 @ 11:41:05 #121
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25393595
Dat krijg je ervan als je gaat lopen rotzooien voordat je officieel getrouwd bent
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_25393829
Interessante topic, LED. Als je nog wat leuke en mooie plaatjes nodig hebt, moet je echt even hier kijken, ook al ben ik zelf de Webmaster hiervan, de enorme hoeveelheid top kwalitatieve plaatjes zal je niet teleurstellen:

http://www.doorhetraam.nl/Afbeeldingen.htm

En mijn site gaat dan ook over uittredingen en buitenlichamelijke ervaringen. Geesten en geestverschijningen vind je ook vele terug in de afbeeldingenpagina's.

Groetjes,

Stenny

Sten Oomen Webmaster Door Het Raam
pi_25394474
Leuke topic.
Ik heb ook diverse ervaringen maar dat zijn geen poltergeist dingen maar wel scary, misschien vermeld ik ze wel eens.
  zondag 6 maart 2005 @ 12:50:01 #124
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25394582
Als je wilt graag
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 6 maart 2005 @ 12:54:12 #125
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25394658
quote:
Op zondag 6 maart 2005 12:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
Leuke topic.
Ik heb ook diverse ervaringen maar dat zijn geen poltergeist dingen maar wel scary, misschien vermeld ik ze wel eens.
Ben jij Miranda uit Alblasserdam?
pi_25394845
Oké dan.

Jaren geleden werd ik badend in het zweet wakker door wat ik dacht dat het een droom was. Door mijn hoofd ging alleen maar "dood, dood, dood". Naja, een droom, maar echt lekker was ik die dag niet. Tegen de middag ging de telefoon, dat was mijn zwager aan de lijn en zegt, "Ik heb een rotte mededeling, pa is dood", heel plompverloren. Het was of ik een klap van een voorhamer kreeg en bracht dit naderhand ook met die "droom" in verband. Mijn schoonvader en ik hadden dan wel een bijzonder goede band met elkaar en waren meer vrienden dan gewoon schoonpa en schoondochter.
Zo heb ik nog vrij veel scary dingen meegemaakt, vooral toen ik nog wat jonger was.

Ps

Mijn schoonvader overleed exact op de tijd waarop ik wakker was geworden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dr.Nikita op 06-03-2005 13:13:33 (Ps toevoeging) ]
pi_25394884
quote:
Op zondag 6 maart 2005 12:54 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ben jij Miranda uit Alblasserdam?
Nee, ik heet in het echt ook Nikita.
  zondag 6 maart 2005 @ 13:25:36 #128
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25395123
Kee
pi_25399096
quote:
Op zondag 6 maart 2005 11:41 schreef livEliveD het volgende:
Dat krijg je ervan als je gaat lopen rotzooien voordat je officieel getrouwd bent
Ja maar daar ging het niiet om...ZUCHT!!!! Maar was wel grappig dat het gebeurde zomaar geen reden voor dt ie naar beneden zou moeten vallen
pi_25406200
Ik vraag me nog steeds af of dat poltergeist gebeuren,80 van de 100 keer toch een menselijke handeling is.
Maar goed je weet het nooit
pi_25407031
iedereen kent het bekende verhaal wel dat iemands horloge crasht zo gauw een dierbaar iemand dood gaat?

ik heb wel ooit een zware hoofpijn aanval gehad op school op het tijdstip dat mijn buurvrouw overleed. toen ik naar huis fietste (en nog van niks wist) zag ik haar ook staan aan de overkant van de weg, met een continu vreemd onaangenaam gevoel in je romp. best vaag als je dan thuiskomt en je hoort dat slechte nieuws.
ik heb het 2 weken geleden ook gehad, mijn overleed, ik ging de hond uitlaten en keek een beetje rond over het veld. toen zag ik hem ook staan in zijn 3/4 jas.
mijn oom keek heel triest terwijl mijn buurvrouw juist een heel ontspannen tevreden blik had. ze is 30 geworden (zwangerschapsvergiftiging, zij overleed, kindje maakt het erg goed) en mijn oom 55 (plotselinge hartaanval) geworden
  maandag 7 maart 2005 @ 14:16:38 #132
96267 machiavezistme
lekker boeiend
pi_25412053
quote:
Op zondag 6 maart 2005 09:19 schreef lunamoon het volgende:
oke...ff een update. Ik had mannelijk bezoek en we begonnen een beetje te flikflooien. Na een tijdje horen we een crash, en we schrikken er allebij van. Ik kijk wat er was en een speeker van mijn laptop was opeens van een stoel gevallen. Erg raar omdat die midden van de stoel stond.... En ik had hem zo gelegd dat ie niet er f kon donderen zodat ie niet stuk kon....Hmmmmmmm....
je hebt last van een jaloerse mannelijke geest lijkt me duidelijk
jullie zijn allemaal kneuzen die niks beters te doen hebben dan op fok te gaan zitten, omdat het rustig is op MSN.... ik blij dat ik het nu alleen even doe omdat het buiten regent.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 13:06:59 #133
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25488286
quote:
Op maandag 7 maart 2005 01:40 schreef newsman het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of dat poltergeist gebeuren,80 van de 100 keer toch een menselijke handeling is.
Maar goed je weet het nooit
Bij sommige dingen kan dit zo zijn idd. Bij andere ervaringen is dit compleet uit te sluiten. Aan de andere kant denk ik dat er ook heel veel over het hoofd wordt gezien. Een deur die ineens openstaat waarbij je dit niet zelf hebt gedaan maar dit vergeten bent waardoor het niet opvalt enzo.
Iemand nog een verhaal?
pi_25491159
Interessant topic
Ik heb ook wel het een en ander meegemaakt wat ik behoorlijk vreemd vond.
In de badkamer heb ik een lamp hangen met een glazen bol eromheen --> geen dik glas overigens.
Naja, ik kwam op een gegeven moment thuis, liep de badkamer in, zag ik die glazenbol INTACT op de grond liggen. En je weet het, tegels in de badkamer zijn behoorlijk hard.
Die glazen bol bleek dus ongeveer 2,5 meter naar beneden gevallen te zijn op die tegels. Ik denk niet dat ie dan normaal gesproken nog heel gebleven zou zijn maar goed

Daarnaast voel ik ook wel eens dat ik aangeraken word.
Soms als ik aan het studeren ben, voel ik iemand over mijn rug strijken. Dan kijk ik achter mij en zie ik niemand Best wel creepy vind ik
  zondag 13 maart 2005 @ 06:03:47 #135
106570 hardcorehooligans
No one likes us, but we don&am
pi_25501988
mijn ervaring is dat ik in een woning woonde waar konstant op de muur werd geklopt.
terwijl het een leeg staand huis naast ons was.
heb ook veel aan glaasje draaien gedaan. sinds dien heb ik mee gemaakt dat ik wakker werd geschud. maar ik was alleen thuis. ben ook een keer vast gedrukt in mijn bed. en heb me met geweld moeten bevrijden. na de dood van mijn vader zie ik soms dingen die ik niet kan plaatsen.
maar ik geloof in niks maar zie het wel. weet niet wat ik er mee moet. het is er eenmaal.
they not gonna get us
  donderdag 17 maart 2005 @ 11:55:29 #136
64831 2NutZ
pi_25540256
Zou et ook mogelijk zijn dat poltergeisten of geesten meegaan in bijv. meubels?
Wij hebben thuis veel antiek ( kast van hout gemaakt van hout dat 100 jaar oud is, tafel van 80 jaar oud ) en ik vraag me af of ze ook zeg maar mee kunnen gaan naar een lokatie door deze meubels.
  donderdag 17 maart 2005 @ 12:17:59 #137
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25540510
In het algemeen worden er drie dingen aangegeven waaraan entiteiten verbonden zijn:
Personen
Gebouwen
Spullen <- Volgens mij kan het dus best zo zijn
pi_25542103
Toch apart om dit allemaal te lezen. (eerste keer in dit forum)
Maar wel erg interessant!
quote:
Op zondag 13 februari 2005 21:06 schreef lunamoon het volgende:
koffiezet apparaat die opeens aan gaat
Ik wou dat ik dat had...Dan had ik niet van mijn luie reet af hoeven komen..
  zondag 20 maart 2005 @ 01:14:47 #139
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_25602244
telt een schaduw die voorbijkomt terwijl je bezig bent je deur dicht te doen ook? kan trouwens ook van de TV geweest zijn.
  zondag 20 maart 2005 @ 02:00:14 #140
110248 leen-lo
Want some candy?
pi_25603111
Interessant Topic idd.
Ik heb ook weleens vage dingen meegemaakt/gezien, geen poltergeist verhalen maar misschien wel het posten waard.

Zo lag ik 's ochtends half slapend op bed, ik was nog een beetje aan het doezelen.
Staat er in ene een jong meisje aan mijn voeteneind, ik schatte haar een jaar of 8, ze had een wit jurkje aan en schreeuwde mijn naam. Ik kon me op dat moment niet bewegen, terwijl ik totaal in paniek was. Een paar tellen later was ze verdwenen en hoorde ik haar (?) voetstappen naar de zijkant van mij bed verplaatsen (terwijl ik vloerbeddeking heb, het klonk alsof ze op plavuizen oid dergelijks liep) toen verscheen ze weer, dit keer naast me. Ze schreeuwde om hulp, en weg was ze. Had ze me ergens voor nodig? Heb haar daarna niet meer gezien.
Misschien is dit te verklaren hoor, omdat ik half sliep, misschien iets met het onderbewustzijn te maken? ik heb geen idee.

Ook heb ik vermoedelijk mijn overleden oma eens gevoeld. Zo zat ik op een avond tv te kijken en voelde ik een aanwezigheid, jullie kennen het vast wel, het gevoel dat er iemand is terwijl je toch echt alleen bent. Plots voelde ik een hand over mijn hoofd aaien. Ik schrok er niet van, integendeel zelfs. Ik had meteen het gevoel dat het mijn oma was. Zij gaf me vroeger toen ik klein was altijd een aai over m'n bol. Het voelde gewoon vertrouwd.
Toen ze nog niet zolang overleden was heb ik me een tijdje schuldig gevoeld omdat ik haar een beetje heb "verwaarloosd". Ik ging liever leuke dingen doen met m'n vriendinnen in plaats van een bezoekje te brengen aan mijn oma. Erg veel spijt van gehad achteraf. Maar ik denk dat ze me na dit voorval vergeven heeft.

Verder heb ik weleens verschijningen en schimmen gezien, maar die zijn het vermelden niet echt waard.
Life's a riddle, keep answering the questions
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')