Ben jij Miranda uit Alblasserdam?quote:Op zondag 6 maart 2005 12:42 schreef Dr.Nikita het volgende:
Leuke topic.
Ik heb ook diverse ervaringen maar dat zijn geen poltergeist dingen maar wel scary, misschien vermeld ik ze wel eens.
Ja maar daar ging het niiet om...ZUCHT!!!!quote:Op zondag 6 maart 2005 11:41 schreef livEliveD het volgende:
Dat krijg je ervan als je gaat lopen rotzooien voordat je officieel getrouwd bent![]()
je hebt last van een jaloerse mannelijke geest lijkt me duidelijkquote:Op zondag 6 maart 2005 09:19 schreef lunamoon het volgende:
oke...ff een update. Ik had mannelijk bezoek en we begonnen een beetje te flikflooien. Na een tijdje horen we een crash, en we schrikken er allebij van. Ik kijk wat er was en een speeker van mijn laptop was opeens van een stoel gevallen. Erg raar omdat die midden van de stoel stond.... En ik had hem zo gelegd dat ie niet er f kon donderen zodat ie niet stuk kon....Hmmmmmmm....![]()
Bij sommige dingen kan dit zo zijn idd. Bij andere ervaringen is dit compleet uit te sluiten. Aan de andere kant denk ik dat er ook heel veel over het hoofd wordt gezien. Een deur die ineens openstaat waarbij je dit niet zelf hebt gedaan maar dit vergeten bent waardoor het niet opvalt enzo.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:40 schreef newsman het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of dat poltergeist gebeuren,80 van de 100 keer toch een menselijke handeling is.
Maar goed je weet het nooit
Ik wou dat ik dat had...Dan had ik niet van mijn luie reet af hoeven komen..quote:Op zondag 13 februari 2005 21:06 schreef lunamoon het volgende:
koffiezet apparaat die opeens aan gaat
Leuk om te lezenquote:Op zondag 20 maart 2005 02:00 schreef leen-lo het volgende:
Misschien is dit te verklaren hoor, omdat ik half sliep, misschien iets met het onderbewustzijn te maken? ik heb geen idee.

Daar ben ik zelf heilig van overtuigd. Mijn ouders, die heel erg houden van antieke meubelen, kochten een hele oude met de hand gemaakte eiken slaapkamer. Mijn moeder heeft van sindsdien nooit een rustige nacht gehad. Enge dromen, badend in het angstzweet wakker worden. 'S ochtends vertelde ze me dan over haar dromen en hoe er steeds maar weer paarden in opdoken. Ook hoorde ze steeds geroep alsof er iemand in nood zat. Ook starende pupilloze ogen die haar dreigend aankeken. De dromen waren zelfs zo heftig dat ze ook de reuk kon beschrijven die erbij hoorde. Ikzelf kan me niet voorstellen dat ik in een droom kan ruiken. Ze beschreef een brandlucht (kan men vader van meepraten..... menige keren heeft ie moeten het huis rondlopen om mijn moeder ervan gerust te stellen dat alles in huis nog ok was). Het ging zelfs zover dat mijn moeder bijna in een grote depressie terechtkwam, omdat ze er bijna niet in slaagde om een goeie nachtrust te hebben. Haar problemen verdwenen als sneeuw voor de zon toen ze door verbouwingswerken werden gedwongen om in de logeerkamer te slapen (met een moderne slaapkamer in). De problemen begonnen terug toen ze terug beneden sliepen in hun antiek slaapkamer. Mijn vader die nogal nuchter is op paranormaal vlak wou mijn moeder eerst niet geloven, maar zwichte daarna onder haar druk om die hele slaapkamer terug te verkopen. Mijn moeder had al de link gelegd. Na een andere slaapkamer te hebben geinstalled... heeft ze nooit meer een angstdroom gehad.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
Zou et ook mogelijk zijn dat poltergeisten of geesten meegaan in bijv. meubels?
Wij hebben thuis veel antiek ( kast van hout gemaakt van hout dat 100 jaar oud is, tafel van 80 jaar oud ) en ik vraag me af of ze ook zeg maar mee kunnen gaan naar een lokatie door deze meubels.
Dat maakt het imo alleenmaar vreemderquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Mijn televisie ging tot een paar jaar terug weleens zomaar heel hard qua geluid. Maar dat kan ook aan de tv liggen, is een beetje oud ding.
Hij werkt wel op afstandsbediening, maar daar moet je met grof geweld de knoppen indrukken. Het kwam vooral voor bij CNN, dat ineens het geluid keihard ging; dus als je de balk met streepjes had, was hij halverwege.quote:Op donderdag 7 april 2005 03:54 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat maakt het imo alleenmaar vreemder
Meestal gaat het volume van een tv (vooral bij ouden dus) nog met een knop.
Analoog, dus. niet digitaal zoals tegenwoordig, wat kort gezegt inhoud dat er daadwerlijkelijk iets aan die knop moet draaien om het volume hoog te krijge
Hmm dan is het een oude nieuwe ;pquote:Op donderdag 7 april 2005 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij werkt wel op afstandsbediening, maar daar moet je met grof geweld de knoppen indrukken. Het kwam vooral voor bij CNN, dat ineens het geluid keihard ging; dus als je de balk met streepjes had, was hij halverwege.
Maargoed, de tv staat ook niet toe dat er een zender op kanaal 13 geprogrammeerd wordt (staat ook in de handleiding)...![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:02 schreef lunamoon het volgende:
hmmmm klinkt alsof 4 uur spitsuur voor geesten is! Heb het nu weer dat ik elke nacht om precies kwart over 4 wakker wordt.. Kan bijna de klok zetten na mezelf! hahahaha :p
Was n foutje!quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:17 schreef livEliveD het volgende:
Je maakt precies hetzelfde mee, grappige cupido?
Dat heb ik ook weleens. Maar dat zijn dan gewoon vervelende levendenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:59 schreef ReadMe het volgende:
Is het normaal als je deurbel 's nachts 4x achter elkaar afgaat, je dan uit je slaapkamerraam kijkt en er niemand blijkt te staan?
Dat heb ik namelijk laatst gehad.
Ik werd wakker door de hond die begon te brommen en ineens bij mij kwam liggen.
Toen hoorde ik dat de deurbel ging (3/4 uur 's nachts).
Toen ik uit mijn slaapkamer raam keek stond er niemand, daarna ben ik naar de voordeur gelopen, waar nog steeds niemand stond.
Vervolgens even op straat gaan kijken, waar helemaal niemand te bekennen was.
Kan dat niet toeval zijn dan? Dat het misschen nat was onder het glas, en dat de spijker van het schilderij opeens op had gegeven?quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:17 schreef FunnyValentine het volgende:
Mmm... 4 uur.... Gisternacht werd ik om 4 uur wakker van glasgerinkel... de volgende dag bleek er een schilderij van de muur gedonderd te zijn...
En die avond ervoor zat ik met een vriend wat te drinken. Hij zette zijn glas neer, dat verschoof een paar tellen later een centimeterAllebij zagen we het en riepen we het!
Spijker zat nog in de muur, het lijstje zal niet al te sterk zijn geweest denk ik, hoop ik! Maar dat glas was wel raar, het verschoof best snel, er lag niets onder, geen water, niets anders, daar keken we nog even naar.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:17 schreef lunamoon het volgende:
[..]
Kan dat niet toeval zijn dan? Dat het misschen nat was onder het glas, en dat de spijker van het schilderij opeens op had gegeven?
Maar niemand houdt zich er mee bezig bij ons in huis... We hebben wel een paar keer per jaar een raar gebonk in een muur op zolder. Gelukkig slaap mijn zusje daar. Het is dan net of er iemand met een hele zware hamer aan de binnenkant klopt. We hebben aan die zijde geen buren... Toen mijn usje er nog niet sliep hoorde ik (ik sliep in een kamer onder de zolder) zacht gebons alsof er mensen op zolder rondwandelden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:46 schreef lunamoon het volgende:
jeetje... dat klinkt wel heel erg raar dan! Klinkt alsof jullie idd geesten hebben of iets dergeljks.. SPANNEND!!!
dat klinkt wel liev als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:58 schreef FunnyValentine het volgende:
[..]
Volgende dag vertelde ik het aan mn ouders ("wat ik nu weer mee maakte!!!"). Mn moeder vertelde dat die opa viool speelde...
Ach het zal allemaal wel toeval zijn!!!![]()
Ja ik vond het ook erg lief, het was een mooi lieflijk wijsje... Ik wist niet dat hij viool speelde...quote:Op maandag 11 april 2005 18:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat klinkt wel liev als je het mij vraagt, wist je dat je opa viool speelde?
Brrrrrrquote:Op maandag 18 april 2005 09:46 schreef livEliveD het volgende:
Ik hoorde ooit op tv van een kerel dat ie in een spookhuis woonde. Voetstappen op de trap terwijl ie alleen thuis was enzo. Medium erbij gehaald en die wees een stoel op zolder aan als favoriet van de entiteit. Paar dagen later stond er een afdruk in alsof er iemand op gezeten had die nacht.
Ik wordt ook elke nacht zo rond vieren wakker, maar dan moet ik gewoon plassen. Hihiihi! Verder heb ik weleens ervaringen gehad, maar ik laat het liever rusten. Dan laat het mij ook rusten.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:02 schreef lunamoon het volgende:
hmmmm klinkt alsof 4 uur spitsuur voor geesten is! Heb het nu weer dat ik elke nacht om precies kwart over 4 wakker wordt.. Kan bijna de klok zetten na mezelf! hahahaha :p
Je wilt ze niet hier vertellen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:27 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik wordt ook elke nacht zo rond vieren wakker, maar dan moet ik gewoon plassen. Hihiihi! Verder heb ik weleens ervaringen gehad, maar ik laat het liever rusten. Dan laat het mij ook rusten.
quote:Als je verhalen vertelt, breng je ze tot leven.
Ik hou niet van pushen en tis een appel en peren vergelijking. Ik denk dat ik haar wel begrijp.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is dat voor onzin? :\
Mensen die over de WOII vertellen zorgen toch ook nie voor dat er weer oorlog komt ;o
Hoppa! je hebt ons nu nieuwsgierig gemaakt, knikker neer dat verhaal
Ik begreep niet wat je vorige opmerking in dit topic met poltergeist activiteit te maken had maar bij deze ontgaat me ook een beetje waar je op doelt. Soms kan het als spannend worden ervaren ja. Soms loopt het een stuk negatiever afquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:23 schreef Fahrion het volgende:
haha in dat geval heb ik nog wel wat verhalen
spannend
Bingo! Ben het helemaak met je eens:)quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? :\
Mensen die over de WOII vertellen zorgen toch ook nie voor dat er weer oorlog komt ;o
Hoppa! je hebt ons nu nieuwsgierig gemaakt, knikker neer dat verhaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |