Dat komt door de kaars zelf dat gebeurt bij mij ook.quote:Op zondag 27 februari 2005 01:56 schreef Shirley het volgende:
Ik heb wel soms dat als ik kaarsjes aansteek dat 1 of 2 vlammen na een tijdje branden ineens heel erg gaan flikkeren, zonder dat er wind of wat is. Maar dat zal wel door de kaars zelf komen
toch geloof ik niet dat dat echt gebeurd is. ook al is dat voor de perceptie van die persoon ongetwijfeld wel zo.quote:Op zondag 27 februari 2005 15:57 schreef ttboy het volgende:
Op zich heb ik zelf geen klassieke Poltergeist ervaringen gehad (iets wat ik ook graag zo wil houden), wel hele bizarre dingen meegemaakt. Maar wat vaak het probleem is is dat het nooit echt duidelijk is wat er nu gebeurt is (je wordt bijvoorbeeld wakker en de volgende ochtend ga je het rationaliseren door te denken 'oh, ik zal het wel gedroomd hebben'). Iets wat ik zelf dan vaak heb na zo'n situatie, en wat ik zo lees is dat andere mensen dat volgens mij ook hebben.
Eén situatie die een familielid van mij had en wat tot op heden niet te verklaren valt is dat een paar dagen nadat haar vader overleden was liep ze haar slaapkamer binnen 's avonds. In haar slaapkamer stond haar vader. Nu had ze een niet bepaald leuke jeugd gehad door zijn schuld. Ze hebben ruim een uur zitten praten en waar het op neerkwam is dat hij haar om vergiffenis vroeg om verder te kunnen...uiteindelijk heeft ze hem vergeven en daarna heeft ze hem nooit meer gezien of gehoord. En dat is dan een verhaal waar m'n nekharen recht van overeind gaan staan
Zie de rest van het topicquote:Op zondag 27 februari 2005 17:54 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
wat is een poltergeist eigenlijk?
Haha nee maar hij heeft het vast gemerkt dat ze er was.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:03 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
door je hond bang te maken? lekkere oma heb je dan
"Poltergeist" comes from the German words poltern, "to knock" and geist, "spirit".quote:Op zondag 27 februari 2005 17:54 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
wat is een poltergeist eigenlijk?
en jij niet?quote:Op maandag 28 februari 2005 09:47 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Haha nee maar hij heeft het vast gemerkt dat ze er was.
Omdat ik erg benieuwd was of er iets zou gebeuren... ik heb zo vaak kwaade geesten mee gemaakt dat dit niet anders zou zijn...en het valt wel mee hoor.. ik heb VEEL erger mee gemaaktquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:04 schreef MUUS het volgende:
Waarom ben je eigenlijk gaan glaasje draaien?
Tuuwk niet. Gebeurd veel vaker hoor. Geen idee waarom de ene dingen ziet en de ander niet. Als mensen dat niet accepteren lekker laten gaan. Ze weten niet beter anders zouden ze dit soort vragen niet stellenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:11 schreef MeNicole het volgende:
Nee!! Erg???
Hear Hearquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tuuwk niet. Gebeurd veel vaker hoor. Geen idee waarom de ene dingen ziet en de ander niet. Als mensen dat niet accepteren lekker laten gaan. Ze weten niet beter anders zouden ze dit soort vragen niet stellen
inderdaad... lijkt me dat als er iets waar is van die verhalen er zo onderhand toch wel eens wat opgenomen moet zijn nu zowat iedereen beschikt over webcams, digicams en mobiele telefoons met camera's.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat mij opvalt is, dat er zoveel glaasje gedraaid word, en er gebeurt altijd iets maar niemand heeft het op film...
ik heb het dus wel op filmquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat mij opvalt is, dat er zoveel glaasje gedraaid word, en er gebeurt altijd iets maar niemand heeft het op film...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |