abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 februari 2005 @ 14:37:56 #51
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25072561
quote:
Op zondag 13 februari 2005 14:33 schreef Klonk het volgende:
en jij denkt dat jij origineel bent met je kneuzenreactie ?

en of ik origineel ben, geen flauw idee, boeit me eigenlijk ook geen flikker, 't is gewoon mijn mening.
Jij kent Bush ook persoonlijk. Je weet hoe hij omgaat met ministers en zo, hoe hij beslissingen neemt.

Makkelijk, dat napraten van de media.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 13 februari 2005 @ 14:43:17 #52
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25072622
nee, ik Bush niet persoonlijk, heb geen flauw idee hoe die omgaat met ministers enz. Ik haal mijn info idd uit de media, ik zou niet weten hoe anders, en voor het geval je weer begint te janken, ik haal mijn info uit verschillende media, van pro bush tot contra bush, van links tot rechts. op de dingen die ik daar oppik, meekrijg baseer ik mijn mening.

en als je dat niet bevalt, helaas voor je, bel je psycholoog, ga maar klagen bij pappa of mamma.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 13 februari 2005 @ 14:50:53 #53
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_25072730
quote:
Op zondag 13 februari 2005 14:43 schreef Klonk het volgende:

ik haal mijn info uit verschillende media, van pro bush ...
Ik neem aan dat je dan niet de Nederlandse media bedoeld?
  zondag 13 februari 2005 @ 14:52:09 #54
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25072748
quote:
Op zondag 13 februari 2005 14:43 schreef Klonk het volgende:
nee, ik Bush niet persoonlijk, heb geen flauw idee hoe die omgaat met ministers enz. Ik haal mijn info idd uit de media, ik zou niet weten hoe anders, en voor het geval je weer begint te janken, ik haal mijn info uit verschillende media, van pro bush tot contra bush, van links tot rechts. op de dingen die ik daar oppik, meekrijg baseer ik mijn mening.

en als je dat niet bevalt, helaas voor je, bel je psycholoog, ga maar klagen bij pappa of mamma.
Maw, zelf denken is er niet bij. Hij kan niet goed speechen dus hij is dom. Lekker simplistisch. Ben je zelf wel zo slim?
pi_25072749
quote:
Op zondag 13 februari 2005 14:19 schreef speedfreak1 het volgende:
Toch wel grappig en tegelijkertijd ook triest om te zien hoe het hier achtermekaar verandert in een Bush-Bash-topic. Maar ja, Reagan lag toen ook hevig onder vuur, met name van nederlandse "deskundigen", die werd postuum uitgeroepen tot de grootste president van de VS ooit. Het meest trieste in dit soort topics is trouwens dat mensen zich een enorm air van deskundigheid aanmeten dat feitelijk gebaseerd is op de diverse bijzonder gekleurde berichtgeving in allerlei media. Wat er achter de schermen gaande is, en wat er ten grondslag ligt aan het feitelijk handelen van Bush komt nooit echt naar voren. Maar ik hoop dat Arnold Schwarzenegger de volgende president wordt, hij zet in ieder geval in California een goede klus neer. Men is al bezig de bepaling aan te passen dat iemand die niet in de VS is geboren geen president kan worden, ben benieuwd.
Maar dan vind ik dit ook een wel erg makkelijk reactie. Het lijkt zo net alsof je alzeheimer hebt en vergeten bent welke fouten Bush en CO. allemaal gemaakt hebben. Ik hoef ze toch zeker niet nog eens allemaal op noemen? Okee, de belangrijkste: het democratiseren van een land waar men zich totaal niet in verdiept had. Een blunder die meetelt voor zijn statistieken zullen we maar zeggen. Wat er achter de schermen zich afspeelt, daar is niet zo erg moeilijk achter te komen. Boeken van Bob Woodward geven een objectief beeld en scheppen vooral het beeld dat Bush zelf helemaal niks kan. Beetje ongenuanceerd van mij, maar ik bedoel dat hij de boodschappen in zijn speeches (geschreven door Rice) gewoon erg goed verpakt. Hij laat zich adviseren door de grote 3 van de haviken terwijl hij de adviezen van Powell (die vaak niet op dezelfde lijn zat als zijn collega's) naast zich neerlegt. Hij kon tussen die twee kampen ook maar moeilijk orde houden. Verder kloppen grote delen van Michael Moore's film natuurlijk wel en dat schept een toch ook al niet zo fris beeld van wie de wereld nu regeren. Je kunt onverminderd positief blijven over de christenfundamentalisten, ik vind het nogal naief.

Maar ik vind ook dat je hem nog even de tijd moet gunnen om zijn termijn af te maken. Misschien heeft hij God aan zijn kant en is over 3 jaar de wereld echt een betere plek voor iedereen (dus niet alleen zijn geldschieters) geworden. Maar als ik jou was zou ik niet op dat paard wedden.
  zondag 13 februari 2005 @ 14:55:58 #56
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25072805
quote:
Op zondag 13 februari 2005 14:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Boeken van Bob Woodward geven een objectief beeld en scheppen vooral het beeld dat Bush zelf helemaal niks kan.
Vreemd. Ik heb ze zelf niet gelezen, maar de algemene tendens was dat Woodward juist erg positief over Bush was als oorlogspresident.

En om Michael More nu als bron te nemen vind ik wel heel erg triest. Leni Riefenstahl is toch ook geen bron?
  zondag 13 februari 2005 @ 14:59:21 #57
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25072854
quote:
Ik neem aan dat je dan niet de Nederlandse media bedoeld?
Alle media, Duits, Engels, Nederlands, de grote amerikaanse stations, Amerikaanse kranten, CNN enz.
quote:
Maw, zelf denken is er niet bij. Hij kan niet goed speechen dus hij is dom. Lekker simplistisch. Ben je zelf wel zo slim?
Ik zeg nergens dat ie niet kan speechen, ik zeg ook nergens dat ik de media nalul, ik kijk, ik lees, en baseer daar mijn mening op, zeg maar als een legpuzzel, als je dan vind dat ik media na lul en geen eigen mening heb of simplistisch ben, dan vind ik dat knap triestig.

maar ik ga lekker naar buiten zonnetje schijnt (is een feit wat ik waarneem door naar buiten te kijken).

en de groeten aan GW en z'n lekkere dochters
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 13 februari 2005 @ 15:00:54 #58
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25072877
Michael Moore is inderdaad erg gekleurd als het gaat om Bush. Hij is extreem anti-Bush. Maar hij baseert zich wel op onafhankelijke bronnen en veel wat over Bush gaat is gewoon waar. Er zullen vast bronnen bij zitten die minder waar zijn, en hij zal ook bronnen weglaten die positief over Bush spreken, maar toch
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_25072926
quote:
Op zondag 13 februari 2005 14:55 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Vreemd. Ik heb ze zelf niet gelezen, maar de algemene tendens was dat Woodward juist erg positief over Bush was als oorlogspresident.

En om Michael More nu als bron te nemen vind ik wel heel erg triest. Leni Riefenstahl is toch ook geen bron?
Hij is ook niet zo negatief als het misschien in mijn stukje voorkomt. Hij was wel verbaasd over de manier hoe Bush Afghanistan aanpakte: zoals Clinton het zou doen.

Flauw dat je die vergelijking weer maakt. Daarmee zeg je eigenlijk: alles is gelogen terwijl dat misschien helemaal niet zo is. De bekende hyperbolen hebben ervoor gezorgd dat mensen deze vergelijkingen kunnen maken. Ik vind dat je daar door heen moet prikken.
  zondag 13 februari 2005 @ 15:11:10 #60
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_25072993
quote:
Verder kloppen grote delen van Michael Moore's film natuurlijk wel en dat schept een toch ook al niet zo fris beeld van wie de wereld nu regeren.
Kijk eens aan weer een vriend van Michael Moore. Ook geapplaudiseerd voor de propagandafilm.
De eentonige documentaire film die op op elk vlak relativeert, en bovendien ook nog oplossingen biedt.

Hieronder een link waar men 59 fouten heeft aangeduid in dit propaganda midddel van de democraten:
http://www.davekopel.org/terror/59Deceits.pdf

Moore heeft overigens wel gelijk wanneer hij beweerd dat Bush een nietsnut is. Waarom zou men immers werken op de ranch in Texas. Het Witte Huis staat er immers niet voor niks.
  zondag 13 februari 2005 @ 15:18:16 #61
107748 Ayda
also known as Druif
pi_25073082
quote:
Op zondag 13 februari 2005 14:52 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Hey kijk! Nu komen we weer aan bij waar 't allemaal om draait!
Ben je zelf wel zo slim? Bush niet.. muhaha
Green for life!
pi_25073112
quote:
Op zondag 13 februari 2005 15:11 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Kijk eens aan weer een vriend van Michael Moore. Ook geapplaudiseerd voor de propagandafilm.
De eentonige documentaire film die op op elk vlak relativeert, en bovendien ook nog oplossingen biedt.

Hieronder een link waar men 59 fouten heeft aangeduid in dit propaganda midddel van de democraten:
http://www.davekopel.org/terror/59Deceits.pdf

Moore heeft overigens wel gelijk wanneer hij beweerd dat Bush een nietsnut is. Waarom zou men immers werken op de ranch in Texas. Het Witte Huis staat er immers niet voor niks.
Is het grootste gedeelte van die 59 fouten allang niet weer onderuit gehaald? En dan nog. 59 fouten, op een film van 2 uur. Dan is er verdomd nog veel waar als het al klopt. Maar goed deze discussie is ook al 1000 keer gevoerd. Ik ben een fan van Michael Moore als het gaat om zijn vechten tegen de werkelijke machthebbers. De manier waarop, daar ben ik zeker niet altijd kapot van. Maar ja. Dat had je niet kunnen weten.
  zondag 13 februari 2005 @ 15:53:37 #63
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25073528
quote:
Op zondag 13 februari 2005 15:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Flauw dat je die vergelijking weer maakt. Daarmee zeg je eigenlijk: alles is gelogen terwijl dat misschien helemaal niet zo is. De bekende hyperbolen hebben ervoor gezorgd dat mensen deze vergelijkingen kunnen maken. Ik vind dat je daar door heen moet prikken.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg gewoon: het is propaganda, geen objectief feitenrelaas. En niet alle propaganda is per definitie gelogen, of fout. Het is vaak passen en meten: gebruiken wat je gebruiken kan, verdraaien wat je niet gebruiken kan. En dat deed Moore. Als Fahrenheit geen propaganda zou zijn, zou het op een ander tijdstip zijn uitgebracht.

Riefenstahl had als doel: Hitler positief afbeelden. Moore had een soortgelijk doel, maar dan in negatieve zin.
  zondag 13 februari 2005 @ 16:34:02 #64
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25074153
quote:
Op zondag 13 februari 2005 15:53 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Riefenstahl had als doel: Hitler positief afbeelden. Moore had een soortgelijk doel, maar dan in negatieve zin.
PJORourke toch . Moore had een soortgelijk doel maar dan in negatieve zin? Probeer je nu Bush met Hitler te vergelijken?
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
  zondag 13 februari 2005 @ 16:39:34 #65
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25074245
quote:
Op zondag 13 februari 2005 14:37 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Jij kent Bush ook persoonlijk.
Ach, de pro Bush users hier kennen Bush ook niet persoonlijk, dus dat argument schuiven we even aan de kant. Uiteraard baseer je je mening op wat je van de media oppikt, iedereen doet dat.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 13 februari 2005 @ 16:44:42 #66
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25074319
quote:
Op zondag 13 februari 2005 16:34 schreef DionysuZ het volgende:
PJORourke toch . Moore had een soortgelijk doel maar dan in negatieve zin? Probeer je nu Bush met Hitler te vergelijken?
Nee. Misschien had ik het beter moeten opschrijven: ik vergelijk Moore met Riefenstahl, omdat het beide propagandisten zijn.
  zondag 13 februari 2005 @ 16:48:58 #67
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25074379
quote:
Op zondag 13 februari 2005 16:39 schreef Sidekick het volgende:
Ach, de pro Bush users hier kennen Bush ook niet persoonlijk, dus dat argument schuiven we even aan de kant. Uiteraard baseer je je mening op wat je van de media oppikt, iedereen doet dat.
Ik schuif dat argument niet aan de kant, want ik kan niet oordelen of de man dom is of niet. Ik ken hem namelijk niet. Anderen denken dat wel te kunnen, met behulp van gekleurde journalistiek.

pi_25074458
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 18:21 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Overigens hoop ik dat Bush binnenkort de mensen van Iran kennis laat maken met democratie.
Leuk dat Bush ons land wilt hebben, maar als er een land is die kennis moet laten maken met democratie is dat wel de VS.

"Wat heeft Bush voor jou betekend?"

Vrij weinig

Overigens is het lachwekkend dat je Bush met Ghandi vergelijkt.
pi_25074995
Nou, ik ga er nog steeds vanuit dat hij schertst!

Ik bedoel, die foto onder dat 'mission accomplished' spandoek neemt toch niemand meer serieus? En de vergelijking met Gandhi, komop.

Ow, en ik woon in de VS, dus ik ben niet afhankelijk van de nl media.
" there is nothing to not be amazed at "
pi_25075204
Wie is de volgende? Atilla de Hun? Saddam Hoessein? Filip De Winter?
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  zondag 13 februari 2005 @ 20:32:01 #71
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_25075434
quote:
Het begin van zijn kabinetsperiode kenmerkte zich door de idiote belastingsverlaging voor miljonairs en multi-miljonairs
The really rich people figure out how to dodge taxes anyway.
-- George W. Bush, Annandale, Virginia, Aug. 9, 2004
quote:
Osama is opeens niet meer de prioriteit
WASHINGTON POST: Why do you think bin Laden has not been caught?
GEORGE W BUSH: Because he's hiding.
-- Interview with Michael A. Fletcher and Jim VandeHei of the Washington Post aboard Air Force One, Jan. 14, 2005
quote:
En bush deed er schandalig lang over om maar op de plek des onheils te komen en een publiek statement te geven. Dus onmiddelijk daar, niet liegen.
September the 11th changed me. I remember the day I was in the -- at Ground Zero, on September the 4th, 2001. It's a day I will never forget.
-- George W. Bush, Lititz, Pennsylvania, Oct. 27, 2004
quote:
bwahahaha 1. samen met DE bondgenoten?
We honor the servicemen and women of Great Britain, Bulgaria, Denmark, El Salvador, Estonia, Hungary, Italy, Latvia, the Netherlands, Poland, Slovakia, Spain, Thailand, and Ukraine have died.
-- George W. Bush, Washington, D.C., Sep. 23, 2004
quote:
En de overige, nog bloederige maanden erna? Ooit gehoord van de slag om Falluja?
And I call upon the Iraqi people to reject violence, band together to insist that the country move toward a peaceful tomorrow. Iraq is changing for the better. I mean, look at the soccer team.
-- George W. Bush, Washington, D.C., May 20, 2004
quote:
Owjah, Irak, een bolwerk van terroristen geworden!
As election day approaches, we can expect further violence from the terrorists. You see, the terrorists understand what is at stake. They know they have no future in a free Iraq, because free people never choose their own enslavement.
-- Camp Pendleton, California, Dec. 7, 2004
quote:
Met de politiek van Bush wordt de terrorismedreiging juist groter in de wereld.
The world is more peaceful and more free under my leadership.
-- George W. Bush, White House, Oct. 28, 2003

En met het laatste statement kan ik het niet meer eens zijn.
pi_25075526
quote:
Op zondag 13 februari 2005 20:32 schreef -Angel- het volgende:
-- Interview with Michael A. Fletcher and Jim VandeHei of the Washington Post aboard Air Force One, Jan. 14, 2005
I don't know where he is.You know, I just don't spend that much time on him... I truly am not that concerned about him."
  zondag 13 februari 2005 @ 20:57:25 #73
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_25075735
quote:
Op zondag 13 februari 2005 20:36 schreef Monidique het volgende:

I don't know where he is.You know, I just don't spend that much time on him... I truly am not that concerned about him."
Nee, hoeft hij ook niet meer te zijn. De terroristische organisatie Al-Qaeda is vleugellam geslagen door het daadkrachtig optreden van Bush.

Bovendien Bin Laden is niet het enige doel, het zou naïf zijn om bijvoorbeeld landen als Iran, Syrië, etc. te vergeten, landen die terroristische organisaties sponsoren.
pi_25075859
quote:
Op zondag 13 februari 2005 20:57 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Nee, hoeft hij ook niet meer te zijn. De terroristische organisatie Al-Qaeda is vleugellam geslagen door het daadkrachtig optreden van Bush.
Ik waardeer je optimisme, echt waar, maar kun je deze bewering staven met bewijzen. Ik weet het, het is kinderachtig om altijd weer deze vraag te stellen. Maar ik neem aan dat je dat kunt want anders ga je onverbiddelijk voor de bijl bij de Volgende Grote Aanslag. Ik zal me in elk geval niet inhouden om je jou dan aan deze uitspraak te laten herinneren.
  zondag 13 februari 2005 @ 21:29:40 #75
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_25076216
quote:
Op zondag 13 februari 2005 21:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:

Ik waardeer je optimisme, echt waar, maar kun je deze bewering staven met bewijzen.
Natuurlijk, de laatste aanslag op de VS vond plaats op 11 september 2001.
We leven tegenwoordig al in 2005, sinds 2001 heeft er dus al geen aanslag meer plaats gevonden op Amerikaanse bodem.

Hieronder nog een leuke link voor al de Bush fans:
http://www.dubyaspeak.com/audio/www.phtml
pi_25076484
quote:
Op zondag 13 februari 2005 21:29 schreef -Angel- het volgende:

[..]

We leven tegenwoordig al in 2005, sinds 2001 heeft er dus al geen aanslag meer plaats gevonden op Amerikaanse bodem.

Humor heb je wel. Beetje smakeloos om zomaar even grote aanslagen in Indonesië, Madrid en Casablanca te 'vergeten'. Niet te vergeten is de rol die Al Qai da nu in Irak heeft. Of de onafhankelijke groepjes met vage banden met de terreurgroep die zelfs in Nederland actief zijn. Of ben je Van Gogh ook vergeten? Al versla je Al Qai'da dan ben je er nog niet. Zoals Bush al zei: het is een lang weg en het wordt een moeizame strijd.
  † In Memoriam † zondag 13 februari 2005 @ 21:51:46 #77
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25076527
quote:
Op zondag 13 februari 2005 14:24 schreef -Angel- het volgende:

Kijk hier is iemand die hem op zijn woord zou geloven.
Ik geloof niemand op zijn woord. Nou ja, bijna niemand dan.

Het is eenvoudig de situatie, achteraf heeft Saddam gelijk en Bush ongelijk gekregen. Een tweederangs dictator op zijn retour sprak meer waarheid dan de hoegenaamde leider van de vrije wereld. Dat mijn beste steekorgaan is de trieste werkelijkheid.
  zondag 13 februari 2005 @ 22:07:11 #78
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_25076779
quote:
Op zondag 13 februari 2005 21:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:

Humor heb je wel. Beetje smakeloos om zomaar even grote aanslagen in Indonesië, Madrid en Casablanca te 'vergeten'.
De meeste recente aanslag, uit de bovenstaande rij, stamt al weer van 11 maart 2004.

Nog enkele weken, en we kunnen dan al spreken van jaar rust als het gaat om aanslagen.
En dit allemaal door de acties die Bush ondernomen heeft tegen het terrorisme.
pi_25076919
Monument voor grootste lul aller tijden.

Grote tekst eronder 'dit nooit meer'.

Dat we maar nooit vergeten hoe een erge klootzakken er hier bestaan!
feest
  zondag 13 februari 2005 @ 22:24:51 #80
107748 Ayda
also known as Druif
pi_25077081
Ik vin'd 't maar een btje vervelend om te lezen dat er 'echt' mensen zijn die Bush aanbidden. *Kots
Verder erg simpel hoor, ik ga weg.
Green for life!
pi_25077781
Euhm.. zoveel naiviteit bezit zelfs de grootste Bushaanhanger niet. Ik vind de grap nu wel leuk geweest Angel.
  zondag 13 februari 2005 @ 23:22:49 #82
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_25078104
quote:
Op zondag 13 februari 2005 23:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Euhm.. zoveel naiviteit bezit zelfs de grootste Bushaanhanger niet. Ik vind de grap nu wel leuk geweest Angel.
Te samen met 60,608,582 Amerikaanse kiezers lach ik je toe.

zondag 13 februari 2005 @ 23:24:44 #83
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_25078135
quote:
Wat heeft Bush voor jouw betekend? Graag alleen maar positieve reacties.
Ben je het niet met hem eens, ga dan maar ergens met een spandoek buiten in de regen staan.
Geen kritiek mogen uiten is ook iets wat bij onze Bush hoort.
  zondag 13 februari 2005 @ 23:27:41 #84
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_25078182
quote:
Op zondag 13 februari 2005 21:29 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Als je daar een politiestaat voor over hebt.
  zondag 13 februari 2005 @ 23:30:38 #85
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_25078240
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:07 schreef -Angel- het volgende:
De meeste recente aanslag, uit de bovenstaande rij, stamt al weer van 11 maart 2004.
Hoe hoog lag dan de gemiddelde frequentie van aanslagen van Al-Qaeda vóórdat Bush aan de macht kwam?
  zondag 13 februari 2005 @ 23:34:55 #86
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_25078311
quote:
Op zondag 13 februari 2005 20:32 schreef -Angel- het volgende:
The really rich people figure out how to dodge taxes anyway.
-- George W. Bush, Annandale, Virginia, Aug. 9, 2004
Ach, de hele rijken kunnen ook verkeers- en parkeerboetes zó uit de mouw schudden, dus zij mogen zo hard rijden als ze willen en naar gelieve parkeren.
Evenzo onzinnige redenering.
quote:
Hey, Saddam hield zich ook schuil, maar dat heeft de Amerikanen er niet van weerhouden hem wél te pakken. .
quote:
September the 11th changed me. I remember the day I was in the -- at Ground Zero, on September the 4th, 2001. It's a day I will never forget.
-- George W. Bush, Lititz, Pennsylvania, Oct. 27, 2004
Dat zegt niets over wanneer hij er ná de aanslag was. Clinton was er notabene eerder dan Bush. .
  zondag 13 februari 2005 @ 23:37:15 #87
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_25078358
Hier stond onzin.
pi_25078383
quote:
Op zondag 13 februari 2005 23:30 schreef Lithion het volgende:

[..]

Hoe hoog lag dan de gemiddelde frequentie van aanslagen van Al-Qaeda vóórdat Bush aan de macht kwam?
Die is goed!!
quote:
Op zondag 13 februari 2005 23:34 schreef Lithion het volgende:
[..]

Dat zegt niets over wanneer hij er ná de aanslag was. Clinton was er notabene eerder dan Bush. .
In vergelijking met Bush wat Clinton gewoon goed!
feest
  zondag 13 februari 2005 @ 23:43:22 #89
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_25078447
quote:
Op zondag 13 februari 2005 23:38 schreef Big_Boss_Man het volgende:
In vergelijking met Bush wat Clinton gewoon goed!
Pff, Clinton was een even sneue idioot. Afghanistan en Baghdad op een compleet nutteloze manier met kruisraketten bombarderen omdat hij iets vervelends aan zijn leuter had hangen. Beweren dat hij de daders van de aanslagen in Kenya en Tanzania zou pakken, waar nooit iets uitgekomen is. Evenzo met de aanslag op de USS Cole. Dan nog het Whitewater-schandaal, buiten natuurlijk zijn platte leugens omtrent het hele Lewinski-gezuig.

Ook in vergelijking met Bush vind ik Clinton verre van goed.
pi_25078524
quote:
Op zondag 13 februari 2005 23:43 schreef Lithion het volgende:

[..]

Pff, Clinton was een even sneue idioot. Afghanistan en Baghdad op een compleet nutteloze manier met kruisraketten bombarderen omdat hij iets vervelends aan zijn leuter had hangen. Beweren dat hij de daders van de aanslagen in Kenya en Tanzania zou pakken, waar nooit iets uitgekomen is. Evenzo met de aanslag op de USS Cole. Dan nog het Whitewater-schandaal, buiten natuurlijk zijn platte leugens omtrent het hele Lewinski-gezuig.

Ook in vergelijking met Bush vind ik Clinton verre van goed.
Oeps, ja weet je ten tijde van Clinton hield ik me nog helemaal niet bezig met politiek enzo (nu ook niet veel ofzo maartoch)
Trouwens had ik ook gelezen dat Clinton al zijn goede beloften in zijn laatste dagen als president nog snel had uitgevoerd... Das ook duf. (Bush had ze toen hij president was weer snel weg gehaalt)
feest
pi_25078537
quote:
Op zondag 13 februari 2005 23:22 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Te samen met 60,608,582 Amerikaanse kiezers lach ik je toe.

[afbeelding]
Whehe, de gasten zijn toch ook allemaal dom!
feest
  zondag 13 februari 2005 @ 23:51:30 #92
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25078573
quote:
Op zondag 13 februari 2005 23:49 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

George "NO .. GAY .. MARRIAGES" Bush heeft in ieder geval een gedeelte van die kiezers beduveld door na zijn verkiezing opeens mild te doen over het homohuwelijk.

Lijkt n beetje op zijn vader, George "NO .. HIGHER .. TAXES" Bush
pi_25082821
quote:

[..]

Uiteraard ben jij de enige op deze aarde die niet dom is............. Weet je wie Don Quichote was?
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  maandag 14 februari 2005 @ 10:24:11 #94
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25083021
quote:
Op zondag 13 februari 2005 15:53 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg gewoon: het is propaganda, geen objectief feitenrelaas. En niet alle propaganda is per definitie gelogen, of fout. Het is vaak passen en meten: gebruiken wat je gebruiken kan, verdraaien wat je niet gebruiken kan. En dat deed Moore. Als Fahrenheit geen propaganda zou zijn, zou het op een ander tijdstip zijn uitgebracht.

Leni Riefenstahl maakte prachtige documantaires en stijlvolle filmshots. Michael Moore knoopte vooral verdachtmakingen op indringende wijze aan elkaar. Een mediacraat met de 'methodiek' van Willibrord Frequin met een kunstenares en vakvrouw vergelijken vind ik een gevalletje appels en peren.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  maandag 14 februari 2005 @ 10:28:28 #95
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25083068
quote:

[..]

Wat is je affiniteit met het woordje dom?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_25083266
quote:
Op maandag 14 februari 2005 10:28 schreef sjun het volgende:

[..]

Wat is je affiniteit met het woordje dom?
Zijn spiegel?
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_25083633
Hilarisch topic, Angel houdt zeker ook van Rambo III en Top Gun, waar goed en slecht heel makkelijk is uitgelegd voor de kijkers
pi_25084488
quote:
Op zondag 13 februari 2005 14:52 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Stikt in een pretzel, gaat op z'n muil op de fiets, verspreekt zich inderdaad constant, kijkt bijzonder dom uit z'n ogen, etc, etc, etc. Het is gewoon geen slimmerd.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_25084952
Ach ja, de meeste belachelijke personen krijgen een momument, dus waarom Bush niet.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  maandag 14 februari 2005 @ 12:50:26 #100
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_25085006
Er draaien dagelijks genoeg honden in de States een monument voor G.W. Bush op de stoep..
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')