Vind ik toch welquote:Hoop dat er snel wat goede games aankomen, voor de toekomst lijkt het me na de (redelijke) topper die ik al heb (Mario 64 DS) en de toekomstige topper Yoshi Touch & Go niet veel bijzonders. Behalve Red Alert 3 DS dan maargoed dat duurt vast tot eind dit jaar... Er moet snel even een titel uitkomen waarbij het 2e scherm niet alleen als landkaartje dient, maar écht iets toevoegt. Metal Gear Solid DS of zelfs Pokémon DS zou ik erg graag zien
Ik ook nog lang niet hoor, maar het symboliseert een beetje mijn gevoel van 'er moeten goede games aankomen, want met Mario alleen red je het niet!'quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:53 schreef mordradead het volgende:verder heb ik nog lang niet alle sterren te pakken en dat moet nog een maand zo blijven (zeg 30 dagen... 5 sterren per dag, hmm dan moet ik even pauze nemen![]()
Bronquote:Wat is er nou fijner op een zaterdagochtend, dan het bericht dat Worms ook op de DS verschijnt? Worms is een erg grappig strategisch multiplayerspel, waarin je de wurpjes van de tegenstander moet afmaken, of laten verzuipen. Dit kan door middel van een hele uitrusting aan wapens, waaronder bazooka's, heilige handgranaten, honkbalknuppels, stinkdieren, zelfmoordlustige oude vrouwtjes, en wat al niet meer.
In een onlangs interview heeft Martyn Brown, alsof het niets is, gezegt dat de Worms serie ook op de DS en PSP uit gaan komen; I don't think you'll be surprised to hear that we intend to bring Worms to both formats [DS en PSP].
Nice, maar klinkt wel logisch. De DS is een goed Worms platform.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:54 schreef RaymanNL het volgende:
YES!!!!!! ER: KOMT EEN WORMS NA DE DS!!!![]()
![]()
[..]
Bron
Zoals je op msn al tegen me zei: De DS games worden 44.99: check:quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:33 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nice, maar klinkt wel logisch. De DS is een goed Worms platform.
GameSpot.comquote:RUMOR #4: Electronic Arts is readying a version of Command and Conquer for the Nintendo DS.
Source: Dutch game-enthusiast site Sen Gamer.
The official story: See below.
What we heard: When the DS came out, many remarked how the dual screens would be perfect for a strategy game, with one screen giving an overview of the battlefield and another showing the carnage up close. These hopes were confirmed when Intelligent Systems said it was bringing its popular Advance Wars series to the DS with just such a view. This week, pocket generals were further excited by the rumor on Sen Gamer that EA was working on a version of its best-selling Command and Conquer series for the dual-screen portable. "I daydreamed how cool it would be if I could give [C&C] troops commands with my finger," wrote author Marcel van der List. "Thanks to the creative brains at the Japanese company Nintendo, the creator of the Nintendo DS portable game system, my dream has become reality." Sen Gamer also includes a crude mock-up of the game, showing what looks like Tiberan Sun screenshots Photoshopped onto a DS publicity shot. Great idea? Absolutely. Totally bogus? Apparently. A source inside EA close to Command and Conquer's development team flatly denied the rumor. "This is false," said the source. Looks like handheld strategy fans will have to wait until Advance Wars DS comes out this fall to start seeing double.
Bogus or not bogus?: Bogus.
Ubisoftquote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:04 schreef Thomper het volgende:
Dat geld niet voor alle games. Polarium wordt bijvoorbeeld maar 30 euro, en de Ubi Soft games maar 40 euro. Komt nog eens bij dat er 3 dagen terug totaal andere bedragen stonden, dus ze weten het zelf gewoon niet.
Ik gok dat jullie wel een ANWB pas hebben, leen die even van je ouders, dan krijg je 10% korting op alle games bij de Free Record Shop.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ubisoft! Da's dus Rayman DS voor 40 pleuro!
Maar of je dat nou ''maar'' kunt noemen
Het zijn blijkbaar alleen de first pary games die 5 euro duurder gaan kosten (op polarium na)quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:10 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik gok dat jullie wel een ANWB pas hebben, leen die even van je ouders, dan krijg je 10% korting op alle games bij de Free Record Shop.
Ownedquote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:06 schreef Thomper het volgende:
Voorlopig bestempelen we Red Alert 3 DS als Bogus.
[..]
GameSpot.com
Gewoon hopen dat iemand C&C 64 kan porten naar de DSquote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:05 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Owned
Alhoewel ik 't wel jammer vind
Dag Nintendo Benelux.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zoals je op msn al tegen me zei: De DS games worden 44.99: check:
Dixons
Bart Smit
behalve mario kart, want die moeten ik in multiplayer doenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:15 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Dag Nintendo Benelux.Al mijn DS-games worden dus in Canada besteld.
Idem dito. 26 pleuro voor mario 64 dsquote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:15 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Dag Nintendo Benelux.Al mijn DS-games worden dus in Canada besteld.
thanksquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij is nog niet uit in Europa.
Leuke Cu2 site trouwens.
Ik was getuige, toen dit werd gezegdquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, RA3 komt niet naar de DSDe betreffende medewerker die gelekt zou hebben naar Sen Gamer heeft gezegd:
"Het zou me wel leuk lijken als die game op de DS zou komen"
En SenGamer heeft het dus een beetje gehyped
Hate to say I told you so
Verhaal was wel leuk om te horen te krijgenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:42 schreef Cheiron het volgende:
Helaas. Moet je niet zo blij om zijn hoor Roy
Die medewerker (hoe weet jij wie dat was trouwensquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, RA3 komt niet naar de DSDe betreffende medewerker die gelekt zou hebben naar Sen Gamer heeft gezegd:
"Het zou me wel leuk lijken als die game op de DS zou komen"
En SenGamer heeft het dus een beetje gehyped
Hate to say I told you so
Zou een beetje vreemd als hij tegen ons allemaal glashard zou hebben gelogen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die medewerker (hoe weet jij wie dat was trouwens) kan wel vanalles zeggen om het in de doofpot te stoppen.
Dan ben je een beetje naďef, gebeurt dagelijks als het om zulke dingen gaat. Ik weet dat je graag wilt geloven dat hij jullie even tof 'exclusief' verteld heeft dat het echt niet zo is (zal ook wel zijn), maar je moet niet alles aannemen wat die marketinggassies zeggenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:15 schreef Roi het volgende:
[..]
Zou een beetje vreemd als hij tegen ons allemaal glashard zou liegen.
Mwah, ten eerste is het hele RA3 op de DS verhaal al raar en ten tweede is de bron van Sen Gamer net zo discutabel/betrouwbaar* als mijn 'bron' natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dan ben je een beetje naďef, gebeurt dagelijks als het om zulke dingen gaat. Ik weet dat je graag wilt geloven dat hij jullie even tof 'exclusief' verteld heeft dat het echt niet zo is (zal ook wel zijn), maar je moet niet alles aannemen wat die marketinggassies zeggen
Dat is ook weer zo natuurlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, ten eerste is het hele RA3 op de DS verhaal al raar en ten tweede is de bron van Sen Gamer net zo discutabel/betrouwbaar* als mijn 'bron' natuurlijk.
* => doorhalen wat niet van toepassing is
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:57 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
thanksMaar ik bedoel dus gewoon waar hij het goedkoopste te halen is op internet (ook al is het in Amerika ofzo)
Update: het schijnt al weer niet waar te zijn.quote:Nintendo had recently licensed Palm OS based PDA software without any details on why they had done it. Now Nintendo sources have revealed that V-Pocket trademark concerns this licensing. E3 will be the first witness of Nintendo's complete line of personal organizer tools for its Nintendo DS. Nintendo believes PDA software with the DS's functionality will put it above its high profiled rival: Sony's Playstation Portable.
Nintendo's second acquisition of PCGP is rumored to be an addition to the DS for amplification of wireless connectivity. When in all actuality it is a joint-filing with the Pokemon-famed Game Freak Company sources from Nintendo have hinted.
Stay tuned in the next couple of weeks for more updates on this.
Mwoah. Het is wel iets dat een kern van waarheid kan bevatten, aangezien het een logische stap is voor de DS. Het past iig beter bij DS dan PSP, met het touchscreen.quote:Op zondag 13 februari 2005 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
www.gamesarefun.com
Het is niet meer dan een geruchtSerieus, hoeveel onwaarheden er de laatste tijd over het net vliegen, ongelofelijk
Waar?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Idem dito. 26 pleuro voor mario 64 ds![]()
Dan weten we nu dus zeker dat het een dikke H04x isquote:
Welke n00b heeft er dan ook een handleiding nodig om op een DS te gamen?quote:Op zondag 13 februari 2005 22:46 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwjah, nog een leuk verhaaltje van op school:
Ik zit daar zo op de gang samen met Tijs (gamecube_master) op Tijs zijn DS te spelen, komt er zo ineens mnr Evenhuijs aan (afdelings leider TL ofzow, naar die gast moet je heen als je er uitgestuurd, of anders: ''Hij die altijd je mobieltjes afpakt'' ). Hij kijkt eerst zo een tijdje achter je rug mee tijdens het gamen (het gehijg voelde ik in me nek) en toen zei hij direct zo van: ''JA LEVER DIE MAAR IN! MET HANDLEIDING GRAAG![]()
![]()
, en hij liep weg en we gameden vrolijk door
![]()
Hij mag mijn handleiding wel hebben, van dat Japans begrijp ik toch helemaal niks... Al staan er wel leuke plaatjes in!quote:Op zondag 13 februari 2005 22:46 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zit daar zo op de gang samen met Tijs (gamecube_master) op Tijs zijn DS te spelen, komt er zo ineens mnr Evenhuijs aan (afdelings leider TL ofzow, naar die gast moet je heen als je er uitgestuurd, of anders: ''Hij die altijd je mobieltjes afpakt'' ). Hij kijkt eerst zo een tijdje achter je rug mee tijdens het gamen (het gehijg voelde ik in me nek) en toen zei hij direct zo van: ''JA LEVER DIE MAAR IN! MET HANDLEIDING GRAAG![]()
![]()
![]()
Niet echt leukquote:Op zondag 13 februari 2005 22:46 schreef RaymanNL het volgende:
![]()
![]()
je kan hem gewoon achter in je DS schuivenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:55 schreef rijkv het volgende:
Ik heb er gister mee gespeeld in de DS, maar ik vond het schermpje erg klein. Ik ben gewend aan mijn PSP. De Stylus was wel leuk, maar ik hoop dat daar een touwtje bij komt ofzo, anders ben je em zo kwijt.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:45 schreef Bubsel het volgende:
Is deze actie hier al bekend? Je kan bij de MEdia Markt een DS winnen!! http://www.mediamarkt.nl/(...)ntendo_ds/index.php3
Nu alquote:Media Markt.nl:
(Let op! Vanwege de overweldigende vraag naar de Nintendo DS, kan het zijn dat niet iedereen bij de release datum een exemplaar kan bemachtigen.)
quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:45 schreef Bubsel het volgende:
Is deze actie hier al bekend? Je kan bij de MEdia Markt een DS winnen!! http://www.mediamarkt.nl/(...)ntendo_ds/index.php3
quote:Items Shipped on Wednesday, February 16 2005
• 1 of: Warioware Touched! @ $47.95ea.
Ja idd, je moet er ook nog is heen. Pech als je niks hebt gewonnen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:09 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je moet er voor naar de MM. Dat gaat me denk ik niet lukken.. iemand nog teveel vrije tijd
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Mario Party 6 - CUBE (Shipped: Jan. 06, 2005)
![]()
Shipsquote:
Kan je beter nog een paar weekies wachten totdat het hier uitkomtquote:Op maandag 14 februari 2005 00:30 schreef Hellrazor het volgende:
kan je ergens (betrouwbaar) goedkoop DS games bestellen ?
want lik-sang is best duur![]()
dat wake-up gedoe zit er in Europa ook niet in, dus daarvoor hoef je het niet te doen... Het is wel 50 euro winst, dus ik zou het wel doen (maar ook omdat ik gisteren een half dode pixel ontdekt heb...)quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:01 schreef kokos het volgende:
Ayeyeye.
Iemand bied mij 200 Euro voor mijn DS uit Azië.
Zou ik hem nu verkopen en dan gewoon in maart een Europese kopen in de NL winkel? Ik heb dan wel garantie en dat wake-up gedoe als iemand langs loopt, plus dat ik een arme jongen ben zonder tijdelijk bijbaan.
WAT EEN DILEMMA!?
"Category: Action"quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:35 schreef Cleverkidr het volgende:
[..]
"Category: Action"
Ligt eraan wat je agenda bevat natuurlijk![]()
Omfg! Geef dan commentaar enzo!quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:46 schreef Taigurrr het volgende:
Net terug van de promotoer in Haarlem: o.a. Nintendogs gespeeld (japans, dat dan weer wel), maar geen Polarium aanwezig! Zou in de loop van volgende week komen...verder de Wario demo aanwezig ipv. het hele spel. Wel volledig aanwezig: zookeeper, yoshi, pokemon dash, kirby, feel the magic en nog twee titels die ik ben vergeten/niet ken. Van de Wario-demo waren trouwens zeker drie of vier pods aanwezig.
Het promofilmpje (op de "grote" promo-ds) was erg teaserig! Voor mij interessant was een kort gedeelte met shots uit Animal Crossing die er top uitzag: o.a. een shot van twee MENSEN in een hutje...toch simultaan multiplay dus???![]()
26EUR binnen een week in huis: dvdsoon.com.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:01 schreef Mr.Happ-E het volgende:
NDS games kun je voor 33,50 bij GCshop pre-orderen!
www.gcshop.nl voor de niet-weters
Coolquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:46 schreef Taigurrr het volgende:
Net terug van de promotoer in Haarlem: o.a. Nintendogs gespeeld (japans, dat dan weer wel), maar geen Polarium aanwezig! Zou in de loop van volgende week komen...verder de Wario demo aanwezig ipv. het hele spel. Wel volledig aanwezig: zookeeper, yoshi, pokemon dash, kirby, feel the magic en nog twee titels die ik ben vergeten/niet ken. Van de Wario-demo waren trouwens zeker drie of vier pods aanwezig.
Het promofilmpje (op de "grote" promo-ds) was erg teaserig! Voor mij interessant was een kort gedeelte met shots uit Animal Crossing die er top uitzag: o.a. een shot van twee MENSEN in een hutje...toch simultaan multiplay dus???![]()
Grote kans van wel.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:08 schreef King_of_cubes het volgende:
Weet iemand of er bij de Mediamarkt in A'dam ook een DS demopod staat? Anders ga ik er zaterdag ff heen![]()
OMGquote:We hebben twee demo stations met de Nintendo DS. Je kun hem daar komen
testen!
En ja je kunt bij ons ook voor in schrijven voor de Nintendo DS.
Groet,
Han Pijffers
Waarom ga je een DS bij de mediamarkt kopen? Heb je bij die winkel ooit wel eens geprobeerd om iets te ruilen? Zo ja, dan weet je dat dat je minimaal een halve middag aan tijd kost. Ik begrijp dan ook niet waarom je een DS daar haalt terwijl hij de eerste tijd precies hetzelfde kost bij de dixons/bart smit/intertoys en daar zit dan wel goede garantie bij (naar mijn ervaring). De mediamarkt is prima voor cd's/dvd's/games maar apparatuur zou ik er nooit halen, vooral geen gevoelige apparatuur zoals de DS (waar je een redelijke kans hebt dat je een dode pixel hebt).quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:41 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb de Mediamarkt maar een e-mailtje gestuurd en dit kreeg ik terug:
[..]
OMG![]()
Zaterdag Nintendo DS
![]()
ik heb ooit bij de media markt een dvd speler gekocht die binnen no-time kapot was, naar klantenservice gegaan.... ingeleverd en gezegd, hij doet het niet, 1 minuut later had ik een nieuwe in mijn hand... dus de service was bij mij best okequote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:09 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom ga je een DS bij de mediamarkt kopen? Heb je bij die winkel ooit wel eens geprobeerd om iets te ruilen? Zo ja, dan weet je dat dat je minimaal een halve middag aan tijd kost. Ik begrijp dan ook niet waarom je een DS daar haalt terwijl hij de eerste tijd precies hetzelfde kost bij de dixons/bart smit/intertoys en daar zit dan wel goede garantie bij (naar mijn ervaring). De mediamarkt is prima voor cd's/dvd's/games maar apparatuur zou ik er nooit halen, vooral geen gevoelige apparatuur zoals de DS (waar je een redelijke kans hebt dat je een dode pixel hebt).
Het kan uiteraard ook goed gaan, maar als je de mogelijkheid hebt, dan zou ik het apparaat eerder bij de bart smit/intertoys halen, of natuurlijk bij een echte gamesshop.
Ik had daar ook een dvd-speler gekocht, en die bleek beschadigd en niet compleet te zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb ooit bij de media markt een dvd speler gekocht die binnen no-time kapot was, naar klantenservice gegaan.... ingeleverd en gezegd, hij doet het niet, 1 minuut later had ik een nieuwe in mijn hand... dus de service was bij mij best oke
Uiteraard kun je hem beter bij een kleine gamesshop kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |