thanksquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij is nog niet uit in Europa.
Leuke Cu2 site trouwens.
Ik was getuige, toen dit werd gezegdquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, RA3 komt niet naar de DSDe betreffende medewerker die gelekt zou hebben naar Sen Gamer heeft gezegd:
"Het zou me wel leuk lijken als die game op de DS zou komen"
En SenGamer heeft het dus een beetje gehyped
Hate to say I told you so
Verhaal was wel leuk om te horen te krijgenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:42 schreef Cheiron het volgende:
Helaas. Moet je niet zo blij om zijn hoor Roy
Die medewerker (hoe weet jij wie dat was trouwensquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, RA3 komt niet naar de DSDe betreffende medewerker die gelekt zou hebben naar Sen Gamer heeft gezegd:
"Het zou me wel leuk lijken als die game op de DS zou komen"
En SenGamer heeft het dus een beetje gehyped
Hate to say I told you so
Zou een beetje vreemd als hij tegen ons allemaal glashard zou hebben gelogen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die medewerker (hoe weet jij wie dat was trouwens) kan wel vanalles zeggen om het in de doofpot te stoppen.
Dan ben je een beetje naïef, gebeurt dagelijks als het om zulke dingen gaat. Ik weet dat je graag wilt geloven dat hij jullie even tof 'exclusief' verteld heeft dat het echt niet zo is (zal ook wel zijn), maar je moet niet alles aannemen wat die marketinggassies zeggenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:15 schreef Roi het volgende:
[..]
Zou een beetje vreemd als hij tegen ons allemaal glashard zou liegen.
Mwah, ten eerste is het hele RA3 op de DS verhaal al raar en ten tweede is de bron van Sen Gamer net zo discutabel/betrouwbaar* als mijn 'bron' natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dan ben je een beetje naïef, gebeurt dagelijks als het om zulke dingen gaat. Ik weet dat je graag wilt geloven dat hij jullie even tof 'exclusief' verteld heeft dat het echt niet zo is (zal ook wel zijn), maar je moet niet alles aannemen wat die marketinggassies zeggen
Dat is ook weer zo natuurlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, ten eerste is het hele RA3 op de DS verhaal al raar en ten tweede is de bron van Sen Gamer net zo discutabel/betrouwbaar* als mijn 'bron' natuurlijk.
* => doorhalen wat niet van toepassing is
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:57 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
thanksMaar ik bedoel dus gewoon waar hij het goedkoopste te halen is op internet (ook al is het in Amerika ofzo)
Update: het schijnt al weer niet waar te zijn.quote:Nintendo had recently licensed Palm OS based PDA software without any details on why they had done it. Now Nintendo sources have revealed that V-Pocket trademark concerns this licensing. E3 will be the first witness of Nintendo's complete line of personal organizer tools for its Nintendo DS. Nintendo believes PDA software with the DS's functionality will put it above its high profiled rival: Sony's Playstation Portable.
Nintendo's second acquisition of PCGP is rumored to be an addition to the DS for amplification of wireless connectivity. When in all actuality it is a joint-filing with the Pokemon-famed Game Freak Company sources from Nintendo have hinted.
Stay tuned in the next couple of weeks for more updates on this.
Mwoah. Het is wel iets dat een kern van waarheid kan bevatten, aangezien het een logische stap is voor de DS. Het past iig beter bij DS dan PSP, met het touchscreen.quote:Op zondag 13 februari 2005 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
www.gamesarefun.com
Het is niet meer dan een geruchtSerieus, hoeveel onwaarheden er de laatste tijd over het net vliegen, ongelofelijk
Waar?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Idem dito. 26 pleuro voor mario 64 ds![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |