Welke n00b heeft er dan ook een handleiding nodig om op een DS te gamen?quote:Op zondag 13 februari 2005 22:46 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwjah, nog een leuk verhaaltje van op school:
Ik zit daar zo op de gang samen met Tijs (gamecube_master) op Tijs zijn DS te spelen, komt er zo ineens mnr Evenhuijs aan (afdelings leider TL ofzow, naar die gast moet je heen als je er uitgestuurd, of anders: ''Hij die altijd je mobieltjes afpakt'' ). Hij kijkt eerst zo een tijdje achter je rug mee tijdens het gamen (het gehijg voelde ik in me nek) en toen zei hij direct zo van: ''JA LEVER DIE MAAR IN! MET HANDLEIDING GRAAG![]()
![]()
, en hij liep weg en we gameden vrolijk door
![]()
Hij mag mijn handleiding wel hebben, van dat Japans begrijp ik toch helemaal niks... Al staan er wel leuke plaatjes in!quote:Op zondag 13 februari 2005 22:46 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zit daar zo op de gang samen met Tijs (gamecube_master) op Tijs zijn DS te spelen, komt er zo ineens mnr Evenhuijs aan (afdelings leider TL ofzow, naar die gast moet je heen als je er uitgestuurd, of anders: ''Hij die altijd je mobieltjes afpakt'' ). Hij kijkt eerst zo een tijdje achter je rug mee tijdens het gamen (het gehijg voelde ik in me nek) en toen zei hij direct zo van: ''JA LEVER DIE MAAR IN! MET HANDLEIDING GRAAG![]()
![]()
![]()
Niet echt leukquote:Op zondag 13 februari 2005 22:46 schreef RaymanNL het volgende:
![]()
![]()
je kan hem gewoon achter in je DS schuivenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:55 schreef rijkv het volgende:
Ik heb er gister mee gespeeld in de DS, maar ik vond het schermpje erg klein. Ik ben gewend aan mijn PSP. De Stylus was wel leuk, maar ik hoop dat daar een touwtje bij komt ofzo, anders ben je em zo kwijt.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:45 schreef Bubsel het volgende:
Is deze actie hier al bekend? Je kan bij de MEdia Markt een DS winnen!! http://www.mediamarkt.nl/(...)ntendo_ds/index.php3
Nu alquote:Media Markt.nl:
(Let op! Vanwege de overweldigende vraag naar de Nintendo DS, kan het zijn dat niet iedereen bij de release datum een exemplaar kan bemachtigen.)
quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:45 schreef Bubsel het volgende:
Is deze actie hier al bekend? Je kan bij de MEdia Markt een DS winnen!! http://www.mediamarkt.nl/(...)ntendo_ds/index.php3
quote:Items Shipped on Wednesday, February 16 2005
• 1 of: Warioware Touched! @ $47.95ea.
Ja idd, je moet er ook nog is heen. Pech als je niks hebt gewonnen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:09 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je moet er voor naar de MM. Dat gaat me denk ik niet lukken.. iemand nog teveel vrije tijd
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Mario Party 6 - CUBE (Shipped: Jan. 06, 2005)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |