denk het ook niet. Sommige zekerheden heb je nou eenmaal in het leven, je weet wel, dood, belasting en Johan enzoquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:54 schreef Monidique het volgende:
Johan gaat niet weg.
Ik ga naar Mars.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:54 schreef Monidique het volgende:
Johan gaat niet weg.
Misschien houden ze wel op met belasting heffen als Johan weg is?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:54 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
denk het ook niet. Sommige zekerheden heb je nou eenmaal in het leven, je weet wel, dood, belasting en Johan enzo
Ik heb zelf geen EQ, dus dat kan mij niet schelen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:58 schreef Monidique het volgende:
Mars eq vol=vol
Ga je een einde aan je leven maken nu je weet dat de zuid-amerikaanse onbereikbaar is?quote:
Hoe zullen we straks terugblikken op 2005? .. Het jaar van de kip en de kadersquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Misschien houden ze wel op met belasting heffen als Johan weg is?
Onbereikbaar? Wat is dat?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ga je een einde aan je leven maken nu je weet dat de zuid-amerikaanse onbereikbaar is?
Zou jij Donner dan niet de grens over willen schoffelen?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:57 schreef Monidique het volgende:
Somalië is zo stabiel dat de regering in een buurland zetelt en feitelijk weinig invloed kan uitoefenen.
Sorry, onberuikbaar.quote:
En onder welke gurlie-nick kom je dan weer terug?quote:
Ik denk Klinkhamer.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En onder welke gurlie-nick kom je dan weer terug?
Ga je iemand vermoorden?quote:
Zeker.quote:
de planeetquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:58 schreef Monidique het volgende:
Mars eq vol=vol
Ik weet niks, ik ontken alles.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zeker.
Maar die Klinkhamer was toch die malloot die z'n vrouw vermoord had en daar een boek over schreef?
Nee, het was een Friese volksjongen met een broer.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zeker.
Maar die Klinkhamer was toch die malloot die z'n vrouw vermoord had en daar een boek over schreef?
Heel goed meki, Mars is een planeet. Pak maar een lollie,quote:
Een smerige pedofeet.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:19 schreef Monidique het volgende:
Weet je wie een gigantische klootzaak was? Mohammed.
TUANA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:25 schreef Tuana het volgende:
'avond luitjes...
quote:Oproep tot chocoladeboycot op Valentijnsdag
Uitgegeven: 12 februari 2005 09:11
WASHINGTON - Een lid van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden heeft zijn landgenoten vrijdag opgeroepen om hun geliefden op Valentijnsdag geen chocolade cadeau te doen. Volgens Eliot Engel is de kans groot dat de bruine lekkernij gemaakt is met behulp van kinderarbeid.
"De chocolade die u koopt om op Valentijnsdag aan uw geliefden te geven, is waarschijnlijk gemaakt van cacaobonen die geplukt zijn door kinderslaven in West-Afrika", aldus Engel. De afgevaardigde uit de staat New York riep alle Amerikanen op zijn voorbeeld te volgen en geen chocolade te kopen, om zo de chocolade-industrie een signaal te geven dat zij zich aan de wet moet houden.
Engel stond in 2001 aan de wieg van nieuwe regelgeving die voedselproducenten verplicht om aan te tonen dat aan de vervaardiging van hun producten geen kinderarbeid te pas is gekomen. De chocolade-industrie zei destijds achter de nieuwe richtlijnen te staan, maar houdt zich er volgens Engel nog altijd niet aan.
wie vindt jij geiler, Katja of zijn maitresse? ....Ik zou zelf voor de maitresse zijn gegaanquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:59 schreef pberends het volgende:
Vanavond na NOVA om 22.30 het laatste deel van de politieke drama Medea.
pffffff wat een stomme wijven zeg.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wie vindt jij geiler, Katja of zijn maitresse? ....Ik zou zelf voor de maitresse zijn gegaan![]()
Sorry, ik sprak tegen Mohammed, maar die antwoordde niet, Do.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:28 schreef Monidique het volgende:
Waarom?
Ach ja, die stomme Grieken ook. We moesten ze maar buiten de EU houden..quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:29 schreef pberends het volgende:
[..]
pffffff wat een stomme wijven zeg.
Die maitresse lust 'm wel, maar Katja laat haar Tiet zien.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wie vindt jij geiler, Katja of zijn maitresse? ....Ik zou zelf voor de maitresse zijn gegaan![]()
Zal die wel wat voor opstrijken. Lekker opportunistisch.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:06 schreef pberends het volgende:
Die vieze kanker-Cruijff heeft het voor mij ook helemaal afgedaan. Beetje meedoen aan de Spaanse Ja-campagne voor de EU-grondwet![]()
![]()
. Vieze gore kankerflikker.
Hoe sprak die vernietiging en vergassing uit?quote:Op zondag 13 februari 2005 00:08 schreef Monidique het volgende:
Hebben jullie gehoord hoe Wilders "oppakken" uitsprak, vorige week ofzo? Heel Gollemig... "oppakken"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |