Heet dat met Hitler te maken?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:29 schreef Monidique het volgende:
88 - 0 voor Sidekick.
De AIVD en de regering moeten elke dreiging serieus nemen, hoe radicale moslims hier over denken weet ik niet. Ik ken er niet zo'n hele hoop.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:02 schreef op_dreef het volgende:
[..]
De AIVD, de regering en een hele hoop radicale Moslims is een andere mening toegedaan.
Gelukkig ontvangen we niet allemaal de Cohenzender.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:20 schreef Harry_Sack het volgende:
Net als je denkt dat je weer een uiterste hebt bereikt, krijg je eerst een popelende vvdfractie, en daarna een straatinterview op AT5 te zien over wat men vindt van het inzetten van het leger om gebouwen te 'beschermen'.![]()
![]()
![]()
Om een vijand te herkennen, moet je 'm eerst maken...
Omdat je het niet op tv ziet, betekent niet dat het er niet is of komt..quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gelukkig ontvangen we niet allemaal de Cohenzender.
Het leger onder bevel van Cohen plaatsen is inderdaad waanzin.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Omdat je het niet op tv ziet, betekent niet dat het er niet is of komt..
Welke imbeciel wil er nou een leger in de stad onder direct bevel van de burgemeester plaatsen ter bescherming van hoge ambtenaren en belangrijke gebouwen?
Kijk je naar de stopera, dan zie je meteen dat het goedkoop opgebouwd is door het vele glas. Terrorismebestrijding daar wordt bepaald of je een petje draagt of niet![]()
Ik zeg: optiefen met die troep, 't kost alleen maar belastinggeld !
Het is die pvda-er die paniek loopt te zaaien en voorstelt om het leger onder Cohen te plaatsen. Verder zaait die paniek over het tenue, de vvd-er zegt duidelijk dat ze blauwe pakken krijgen en de politie ondersteunen. Een echte storm in een glas water.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Omdat je het niet op tv ziet, betekent niet dat het er niet is of komt..
Welke imbeciel wil er nou een leger in de stad onder direct bevel van de burgemeester plaatsen ter bescherming van hoge ambtenaren en belangrijke gebouwen?
Kijk je naar de stopera, dan zie je meteen dat het goedkoop opgebouwd is door het vele glas. Terrorismebestrijding daar wordt bepaald of je een petje draagt of niet![]()
Ik zeg: optiefen met die troep, 't kost alleen maar belastinggeld !
quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Niet aan onder een militair gezag. Ik geloof ook dat eigen integriteit en veiligheid normale begrippen zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het leger onder bevel van Cohen plaatsen is inderdaad waanzin.![]()
ps: als sp-er hecht jij toch aan een sterk overheidsapparaat?
Oei! Zijn daar ook al kledingstukken van? Dan kan ik daarin voor de toetreding van Turkije gaan demonstreren. Twee genocides in een klap ontkennen, of waren het er vier?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ultra-nationale communist.
[afbeelding]
Als je CCCP wegdenkt, dan kun je terecht bij Piet Kerkhof, weet je nog ?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Oei! Zijn daar ook al kledingstukken van? Dan kan ik daarin voor de toetreding van Turkije gaan demonstreren. Twee genocides in een klap ontkennen, of waren het er vier? [afbeelding].
Niet eens bij Meki shop?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:16 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Als je CCCP wegdenkt, dan kun je terecht bij Piet Kerkhof, weet je nog ?![]()
Toch frappant, het communisme hand in hand met nazisme.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Oei! Zijn daar ook al kledingstukken van? Dan kan ik daarin voor de toetreding van Turkije gaan demonstreren. Twee genocides in een klap ontkennen, of waren het er vier? [afbeelding].
wie is de lachende derde denk je?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:02 schreef George-Butters het volgende:
het suprioriteitsgevoel speelt ons in de Gristelijk-Joodsecultuur parten.
Eigenlijk in elke groep op aarde.
hier alvast een bewijs:quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:02 schreef George-Butters het volgende:
het suprioriteitsgevoel speelt ons in de Gristelijk-Joodsecultuur parten.
Eigenlijk in elke groep op aarde.
Echte chocolademelk komt ook van echte koeien.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:31 schreef Monidique het volgende:
Melk opwarmen, cocoapoeder in een beker, suikerklontje erbij. Lekkere chocolademelk.
Neem je dan ook een hypotheek enzo?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:29 schreef Johan_de_With het volgende:
In het kader van mijn volwassenwording kondig ik aan dat dit mijn laatste jaar op Fok! zal zijn.
Nu weet ik wel zeker dat verscheidene gebruikers al een ''Deze gebruiker is dood'' voor mij hebben geprepareerd. Ik zou deze graag alvast bekijken voor een eerste indruk.
Ik weet niet hoe voordelig dat is in Italie.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Neem je dan ook een hypotheek enzo?
Ik ook niet. Wat verdient een pizzabakker eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe voordelig dat is in Italie.
Meer dan een koekenbakker.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat verdient een pizzabakker eigenlijk?
Je bent volwassen als je niet meer op Fok! rondhangt? Damn...quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:29 schreef Johan_de_With het volgende:
In het kader van mijn volwassenwording kondig ik aan dat dit mijn laatste jaar op Fok! zal zijn.
Nu weet ik wel zeker dat verscheidene gebruikers al een ''Deze gebruiker is dood'' voor mij hebben geprepareerd. Ik zou deze graag alvast bekijken voor een eerste indruk.
Rot toch op!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:42 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je bent volwassen als je niet meer op Fok! rondhangt? Damn...
laatbloeierquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Meer dan een koekenbakker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |