iddquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:16 schreef soapie het volgende:
[..]
Die keer dat Aisha terug kwam was ze net zo boeiend als toen ze nog een vaste rol had.![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:41 schreef haagse_elfje het volgende:
Kunnen ze niet Chris Zegers terug strikken ipv Sander Foppele....
haha, nee zeg bespaar me ...quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:41 schreef haagse_elfje het volgende:
Kunnen ze niet Chris Zegers terug strikken ipv Sander Foppele....
Ben ik toch niet de enige die daar ook zo over denkt. In het begin was hij gewoon bagger.quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:18 schreef Wup het volgende:
haha, nee zeg bespaar me ...
ik denk niet dat hij het acteren ooit nog onder de knie gaat krijgen......
Die neger bedoel je?quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:35 schreef TheVulture het volgende:
Die donkere gozer blinkt ook niet uit in acteertalent....
quote:
Dat is ook wel zo, maar ja als er een keuze gemaakt moet worden. Sander is ook drama maar goed we zijn er weer mee opgescheept. Als ze toch oldies terug kunnen halen stem ik voor Julika Marijn terug te laten komen!quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:18 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, nee zeg bespaar me ...
ik denk niet dat hij het acteren ooit nog onder de knie gaat krijgen......
Nee, van Escobar, die ook in eigen doel schoot. Daarna schoot iemand 'm in een café kapot.quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Is Vincent Biekman (Romeo) familie van voetballer Brayton Biekman?
je gaat me toch niet vertellen dat Brazilie op is he?quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Sander de Heer in 'Een Dag Uit Het Leven Van Een Artiest'
Jammer heh... aan al 't goede komt een end;)quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:21 schreef Wup het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat Brazilie op is he?
ah wel, dat stel hebben ze nu wel genoeg geld aan weggeooid toch?quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:53 schreef soapie het volgende:
Zolang we maar geen bruiloft krijgen van Tonnie en Tara!!!!![]()
Ik vraag me af hoe lang die 2 het met elkaar uit gaan houden.quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:53 schreef soapie het volgende:
Zolang we maar geen bruiloft krijgen van Tonnie en Tara!!!!![]()
Foei! Koen & Aafkequote:Op donderdag 10 februari 2005 21:04 schreef Wup het volgende:
ah wel, dat stel hebben ze nu wel genoeg geld aan weggeooid toch?
de laatste ONM-bruiloft moet wel lang gelden zijn want ik zou het zo snel niet meer weten........
Kyra-Daan? nee dat zal wel niet... ik weet het echt niet.................
Nog wat quotes van de Fons:quote:Romeo wil het goedmaken met Kyra, maar zij heeft daar in eerste instantie geen behoefte aan. Later spreken ze af in de Dok en krijg Romeo het voor elkaar dat het weer helemaal goed komt.
De vrouw van Fons komt heel even bij. Sanne vertelt dat tegen Fons en steunt hem. Ze gaat erg in zijn verdriet op. Fons wil Hugo niet meer als arts. Hugo geeft zonder moeite het dossier van Fons aan Niels.
Tonnie ziet Kyra en Tara smoezen en wil perse weten wat ze zeiden tegen elkaar. Hij wil weten of Tara en hij nu echt een stelletje zijn. Tara zegt volmondig ja.
Chris moet een psychologische test ondergaan. Hij leest zich van tevoren goed in en oefent al wat dingen. Dat merkt ook de psycholoog. Hij doorstaat de test erg goed, te goed. Er moet sprake zijn van voorbereidend werk. Chris ontkent. Hugo en Niels maken hem duidelijk dat hij nu niet aangenomen kan worden op de opleiding tot neuroloog.
BRON: www.soapmail.nl
quote:FONS VAN KLAVEREN: "Wat is dit voor een ballentent?!" (tegen Sanne Klein)
quote:FONS VAN KLAVEREN: "Bulshit mijnheer Van Walsum!" (tegen Hugo van Walsum)
En als toegift nog eentje van Sanne:quote:FONS VAN KLAVEREN: "Zak hooi!" (tegen Hugo van Walsum)
quote:SANNE KLEIN: "Stumperdje!" (tegen Chris Vroman)
quote:Projectieve tests
Het plaatje dat je hierboven ziet is een voorbeeld van een projectieve techniek. Het is een plaatje uit de Rorschach test. Bij het maken van deze test wordt er gevraagd wat je in het plaatje ziet. Het idee hierachter is dat je iets van jezelf in jouw waarneming van het plaatje 'projecteert'. Dus datgene wat jij in het plaatje ziet zegt iets over jouw persoonlijkheid. Stel dat je in het plaatje een hoofd ziet dat je aanstaart, dan zou dit kunnen betekenen dat je een paranoïde persoon bent.
BRON: www.psyonline.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |