abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25026564
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 18:16 schreef soapie het volgende:

[..]

Die keer dat Aisha terug kwam was ze net zo boeiend als toen ze nog een vaste rol had.
idd Aisha was echt heel boring net zo boring als ik Kyra nu ook vindt....
Kunnen ze niet Chris Zegers terug strikken ipv Sander Foppele....
don't give me that fucking bullshit
  donderdag 10 februari 2005 @ 18:50:28 #52
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_25026659
Gister waren Aram en zn ouders bij Vinger aan de pols, met de vrouw van Wim Rigter. 'Josine van Dalsum - Als kanker het van je wint', heet de aflevering. Is ook te bekijken: klik!.

Leuke jongen eigenlijk, als ie niet zn nare Chris-gezicht en -stem opzet
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_25026775
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 18:41 schreef haagse_elfje het volgende:

Kunnen ze niet Chris Zegers terug strikken ipv Sander Foppele....
pi_25027011
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 18:41 schreef haagse_elfje het volgende:
Kunnen ze niet Chris Zegers terug strikken ipv Sander Foppele....
haha, nee zeg bespaar me ...
ik denk niet dat hij het acteren ooit nog onder de knie gaat krijgen......
pi_25027141
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 19:18 schreef Wup het volgende:

haha, nee zeg bespaar me ...
ik denk niet dat hij het acteren ooit nog onder de knie gaat krijgen......
Ben ik toch niet de enige die daar ook zo over denkt. In het begin was hij gewoon bagger.
pi_25027225
Die donkere gozer blinkt ook niet uit in acteertalent....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_25027414
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 19:35 schreef TheVulture het volgende:
Die donkere gozer blinkt ook niet uit in acteertalent....
Die neger bedoel je?
pi_25027487
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 19:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Die neger bedoel je?


Wat een drama...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_25027508
@ Babette zal de Burgemeester Dekker school een stille hint zijn??

Betina die regelt het wel! Dat gezicht van Chris was ook weer vermakelijk tegenover de rest van de
het drama teveel Tonnie en Tara ....

Van Klaveren blijft mijn held!
Ik hoop dat Van Klaveren wraak gaat nemen op Hugo!
don't give me that fucking bullshit
pi_25027551
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 19:18 schreef Wup het volgende:

[..]

haha, nee zeg bespaar me ...
ik denk niet dat hij het acteren ooit nog onder de knie gaat krijgen......
Dat is ook wel zo, maar ja als er een keuze gemaakt moet worden. Sander is ook drama maar goed we zijn er weer mee opgescheept. Als ze toch oldies terug kunnen halen stem ik voor Julika Marijn terug te laten komen!
don't give me that fucking bullshit
pi_25027565
Is Vincent Biekman (Romeo) familie van voetballer Brayton Biekman?
pi_25027707
Carlo heeft het er ook maar druk mee, hij verzint elke dag wel een niet bestaande gastrol:)

Niels laatste baggerdag? hij krijgt nu tenslotte van Klaveren
dan kan Hugo zich fijn met zn familie gaan bezighouden

Shirina zit echt geweldig in dit lijntje, Bettina mag wat mij betreft wel weer Liesje af gaan bekken, Shirina kan het wel alleen af met Yvonne.

het was qua acteren vandaag weer geen hoogstandje:(
die psychiater, Annemiek Niewnhuis kwam me bekend voor maar ik zou niet weten waarvan, ik kan me toch haast niet voorstellen dat ze al eerder geacteerd heeft.....
pi_25027758
Sander de Heer in 'Een Dag Uit Het Leven Van Een Artiest'. Een bijzondere fotoreportage!:

pi_25027807
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Is Vincent Biekman (Romeo) familie van voetballer Brayton Biekman?
Nee, van Escobar, die ook in eigen doel schoot. Daarna schoot iemand 'm in een café kapot.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_25027810
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Sander de Heer in 'Een Dag Uit Het Leven Van Een Artiest'
je gaat me toch niet vertellen dat Brazilie op is he?
pi_25028072
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 20:21 schreef Wup het volgende:

je gaat me toch niet vertellen dat Brazilie op is he?
Jammer heh... aan al 't goede komt een end;)
pi_25028159
edit.
pi_25028163
Zolang we maar geen bruiloft krijgen van Tonnie en Tara!!!!
pi_25028329
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 20:53 schreef soapie het volgende:
Zolang we maar geen bruiloft krijgen van Tonnie en Tara!!!!
ah wel, dat stel hebben ze nu wel genoeg geld aan weggeooid toch?
de laatste ONM-bruiloft moet wel lang gelden zijn want ik zou het zo snel niet meer weten........
Kyra-Daan? nee dat zal wel niet... ik weet het echt niet.................
pi_25028333
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 20:53 schreef soapie het volgende:
Zolang we maar geen bruiloft krijgen van Tonnie en Tara!!!!
Ik vraag me af hoe lang die 2 het met elkaar uit gaan houden.
pi_25028396
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:04 schreef Wup het volgende:

ah wel, dat stel hebben ze nu wel genoeg geld aan weggeooid toch?
de laatste ONM-bruiloft moet wel lang gelden zijn want ik zou het zo snel niet meer weten........
Kyra-Daan? nee dat zal wel niet... ik weet het echt niet.................
Foei! Koen & Aafke
pi_25028435
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Foei! Koen & Aafke
bloos...
pi_25029643
Update voor Babette:
quote:
Romeo wil het goedmaken met Kyra, maar zij heeft daar in eerste instantie geen behoefte aan. Later spreken ze af in de Dok en krijg Romeo het voor elkaar dat het weer helemaal goed komt.

De vrouw van Fons komt heel even bij. Sanne vertelt dat tegen Fons en steunt hem. Ze gaat erg in zijn verdriet op. Fons wil Hugo niet meer als arts. Hugo geeft zonder moeite het dossier van Fons aan Niels.

Tonnie ziet Kyra en Tara smoezen en wil perse weten wat ze zeiden tegen elkaar. Hij wil weten of Tara en hij nu echt een stelletje zijn. Tara zegt volmondig ja.

Chris moet een psychologische test ondergaan. Hij leest zich van tevoren goed in en oefent al wat dingen. Dat merkt ook de psycholoog. Hij doorstaat de test erg goed, te goed. Er moet sprake zijn van voorbereidend werk. Chris ontkent. Hugo en Niels maken hem duidelijk dat hij nu niet aangenomen kan worden op de opleiding tot neuroloog.

BRON: www.soapmail.nl
Nog wat quotes van de Fons:
quote:
FONS VAN KLAVEREN: "Wat is dit voor een ballentent?!" (tegen Sanne Klein)
quote:
FONS VAN KLAVEREN: "Bulshit mijnheer Van Walsum!" (tegen Hugo van Walsum)
quote:
FONS VAN KLAVEREN: "Zak hooi!" (tegen Hugo van Walsum)
En als toegift nog eentje van Sanne:
quote:
SANNE KLEIN: "Stumperdje!" (tegen Chris Vroman)
pi_25029684
ik zie dat Renee Fokker haar laatste filmrol speelde in 2001.... met Antonie Kamerling.
ze komt mee, ze komt mee.................
pi_25029852
Wat achtergrondinformatie over de 'Rorschach test’ die Chris vandaag moest afleggen:
quote:
Projectieve tests



Het plaatje dat je hierboven ziet is een voorbeeld van een projectieve techniek. Het is een plaatje uit de Rorschach test. Bij het maken van deze test wordt er gevraagd wat je in het plaatje ziet. Het idee hierachter is dat je iets van jezelf in jouw waarneming van het plaatje 'projecteert'. Dus datgene wat jij in het plaatje ziet zegt iets over jouw persoonlijkheid. Stel dat je in het plaatje een hoofd ziet dat je aanstaart, dan zou dit kunnen betekenen dat je een paranoïde persoon bent.

BRON: www.psyonline.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')