iddquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:16 schreef soapie het volgende:
[..]
Die keer dat Aisha terug kwam was ze net zo boeiend als toen ze nog een vaste rol had.![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:41 schreef haagse_elfje het volgende:
Kunnen ze niet Chris Zegers terug strikken ipv Sander Foppele....
haha, nee zeg bespaar me ...quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:41 schreef haagse_elfje het volgende:
Kunnen ze niet Chris Zegers terug strikken ipv Sander Foppele....
Ben ik toch niet de enige die daar ook zo over denkt. In het begin was hij gewoon bagger.quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:18 schreef Wup het volgende:
haha, nee zeg bespaar me ...
ik denk niet dat hij het acteren ooit nog onder de knie gaat krijgen......
Die neger bedoel je?quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:35 schreef TheVulture het volgende:
Die donkere gozer blinkt ook niet uit in acteertalent....
quote:
Dat is ook wel zo, maar ja als er een keuze gemaakt moet worden. Sander is ook drama maar goed we zijn er weer mee opgescheept. Als ze toch oldies terug kunnen halen stem ik voor Julika Marijn terug te laten komen!quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:18 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, nee zeg bespaar me ...
ik denk niet dat hij het acteren ooit nog onder de knie gaat krijgen......
Nee, van Escobar, die ook in eigen doel schoot. Daarna schoot iemand 'm in een café kapot.quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Is Vincent Biekman (Romeo) familie van voetballer Brayton Biekman?
je gaat me toch niet vertellen dat Brazilie op is he?quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Sander de Heer in 'Een Dag Uit Het Leven Van Een Artiest'
Jammer heh... aan al 't goede komt een end;)quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:21 schreef Wup het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat Brazilie op is he?
ah wel, dat stel hebben ze nu wel genoeg geld aan weggeooid toch?quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:53 schreef soapie het volgende:
Zolang we maar geen bruiloft krijgen van Tonnie en Tara!!!!![]()
Ik vraag me af hoe lang die 2 het met elkaar uit gaan houden.quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:53 schreef soapie het volgende:
Foei! Koen & Aafkequote:Op donderdag 10 februari 2005 21:04 schreef Wup het volgende:
ah wel, dat stel hebben ze nu wel genoeg geld aan weggeooid toch?
de laatste ONM-bruiloft moet wel lang gelden zijn want ik zou het zo snel niet meer weten........
Kyra-Daan? nee dat zal wel niet... ik weet het echt niet.................
Nog wat quotes van de Fons:quote:Romeo wil het goedmaken met Kyra, maar zij heeft daar in eerste instantie geen behoefte aan. Later spreken ze af in de Dok en krijg Romeo het voor elkaar dat het weer helemaal goed komt.
De vrouw van Fons komt heel even bij. Sanne vertelt dat tegen Fons en steunt hem. Ze gaat erg in zijn verdriet op. Fons wil Hugo niet meer als arts. Hugo geeft zonder moeite het dossier van Fons aan Niels.
Tonnie ziet Kyra en Tara smoezen en wil perse weten wat ze zeiden tegen elkaar. Hij wil weten of Tara en hij nu echt een stelletje zijn. Tara zegt volmondig ja.
Chris moet een psychologische test ondergaan. Hij leest zich van tevoren goed in en oefent al wat dingen. Dat merkt ook de psycholoog. Hij doorstaat de test erg goed, te goed. Er moet sprake zijn van voorbereidend werk. Chris ontkent. Hugo en Niels maken hem duidelijk dat hij nu niet aangenomen kan worden op de opleiding tot neuroloog.
BRON: www.soapmail.nl
quote:FONS VAN KLAVEREN: "Wat is dit voor een ballentent?!" (tegen Sanne Klein)
quote:FONS VAN KLAVEREN: "Bulshit mijnheer Van Walsum!" (tegen Hugo van Walsum)
En als toegift nog eentje van Sanne:quote:FONS VAN KLAVEREN: "Zak hooi!" (tegen Hugo van Walsum)
quote:SANNE KLEIN: "Stumperdje!" (tegen Chris Vroman)
quote:Projectieve tests
Het plaatje dat je hierboven ziet is een voorbeeld van een projectieve techniek. Het is een plaatje uit de Rorschach test. Bij het maken van deze test wordt er gevraagd wat je in het plaatje ziet. Het idee hierachter is dat je iets van jezelf in jouw waarneming van het plaatje 'projecteert'. Dus datgene wat jij in het plaatje ziet zegt iets over jouw persoonlijkheid. Stel dat je in het plaatje een hoofd ziet dat je aanstaart, dan zou dit kunnen betekenen dat je een paranoïde persoon bent.
BRON: www.psyonline.nl
En Antonie's laatste filmrol was met Hidde Maas....quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:18 schreef Wup het volgende:
ik zie dat Renee Fokker haar laatste filmrol speelde in 2001.... met Antonie Kamerling.
ze komt mee, ze komt mee.................
one big happy family..........quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:38 schreef Iwan1976 het volgende:
En Antonie's laatste filmrol was met Hidde Maas.... [afbeelding]
De film staat gepland voor komende zomer.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:42 schreef Wup het volgende:
one big happy family..........
is die film al uit? het leek me eigenlijk niet veel bijzonders maar ik vond die jongen van die promo zo lief........
Zo te horen gaat het over de olijke tweeling.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:49 schreef Ambrosius het volgende:
Eén of andere figurant van ONM (hij heeft verschillende rollen) is nu bij 538 in het onderdeel "Op de valreep". Hierbij verklaren mensen de liefde aan elkaar. Hij vindt twee van de serveersters uit Dok leuk, één in het bijzonder als ik het goed begrijp, maar het is niet helemaal wederzijds volgens mij.
Niet echt boeiend, maar dit is de ONM-topic, dus ik dacht 'waarom niet'.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:49 schreef Ambrosius het volgende:
Eén of andere figurant van ONM (hij heeft verschillende rollen) is nu bij 538 in het onderdeel "Op de valreep". Hierbij verklaren mensen de liefde aan elkaar. Hij vindt twee van de serveersters uit Dok leuk, één in het bijzonder als ik het goed begrijp, maar het is niet helemaal wederzijds volgens mij.
Niet echt boeiend, maar dit is de ONM-topic, dus ik dacht 'waarom niet'.
please bespaar me....quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:53 schreef soapie het volgende:
Die twee "meiden" hebben een kop als een blikopener.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:41 schreef haagse_elfje het volgende:als hij er een leuk vindt moet hij de ander toch wel leuk vinden in het mom van twee halen een betalen..... persoonlijk vindt ik het echt monsters...
Monique moet gewoon tussen haar soortgenoten blijven in de dierentuin.....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als ze "oude" figuren terughalen bij ONM, dan moet Monique van der Werff er natuurlijk ook bij zijn. Kan ze met Marjolijn om Mooie Rooie gaan vechten.
Het huwelijk van Ravi en Aïsha.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:43 schreef haagse_elfje het volgende:
Is er ooit eigenlijk een mooi ONM huwelijk geweest?
een typisch geval van zak over de kop en......quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die twee "meiden" hebben een kop als een blikopener.
Btw.: ik dacht dat jij nog online zou komen?
Maar dan krijgt die vrijer geen lucht meer!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:50 schreef haagse_elfje het volgende:
een typisch geval van zak over de kop en......
Dank! Volgens mij heb ik niet zo heel veel gemist...quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Update voor Babette:
Renee Fokker heb ik maanden geleden al besteld, kan nooit lang meer durenquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:18 schreef Wup het volgende:
ik zie dat Renee Fokker haar laatste filmrol speelde in 2001.... met Antonie Kamerling.
ze komt mee, ze komt mee.................
JP noemde Chris Vroman in aflevering 11.149 (DO. 25-03-2004) 'dokter Frommelmans'.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:56 schreef haagse_elfje het volgende:
Frommelmans?
Iris was/is ook niet bepaald briljant.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:53 schreef Wup het volgende:
nog zoiets vaags:
Kyra klaagt het ziekenhuis aan, Stijn vertrekt en daarmee is de kous af?
en wat me ook zo irriteert is dat elk co-assistentje dat daar binnen komt wandelen per definitie 'briljant' is....
nou ja Sanne ontspringt die dans een beetje maar verder worden alle co-assistentjes helilig verklaard....
we willen knoeiers.....
laat w_i_v het niet horen...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Iris was/is ook niet bepaald briljant.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |