Dingen zijn hier niet geaccepteerdquote:Op woensdag 9 februari 2005 17:59 schreef Xilantof het volgende:
2 is wel geinig Pdehoog!
en verder is dit natuurlijk gewoon zo;n ding.
dan is het toch gewoon zo'n ding als jij daar blij van wordtquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dingen zijn hier niet geaccepteerd
Terugvindpostjes wel
Het dingquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dan is het toch gewoon zo'n ding als jij daar blij van wordt
Zie je dat niet eens? Tsss...quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:05 schreef exile0000 het volgende:
Wat is het verschil tussen de twee foto's?
Thanks. Ik kwam hem tegen achter een boerderij op een landweggetje, achter een hek en 600 struiken.quote:
Het is wel een hele lastige inderdaad. Ik heb inmiddels wel een idee, maar moet nog even wachten totdat ik het kan uitvoeren. Ben benieuwd of het zal lukkenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 05:24 schreef Xilantof het volgende:
rust, ik kan er nogsteeds mijn kop overbreken
ik weet het (nog) niet...
Mee eensquote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:40 schreef stil het volgende:
PdeHoog ik vind deze nog het mooist van de foto's die je geplaatst hebt qua rust:
http://www.pbase.com/pdehoog/image/33391543/original
of die van d pesoon liggend in het gras
Ik persoonlijk vind deze toch nóg rustigerquote:
ik vind ook de eerste wat meer rust uitstralen bij de tweede zit ik ongeduldig te wachten of zo nog verder het beeld inkomt drijvenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:53 schreef Schanulleke het volgende:
Nou, aan mijn ideetje nog niet toegekomen, maar wel nog 2 dingetjes gevonden.
Welke vinden jullie het rustigst?
1/
[afbeelding]
2/
[afbeelding]
Het concept is leukquote:Op zondag 13 februari 2005 15:37 schreef Puckzzz het volgende:
Nou ik weet niet of het wat is hoor. Maarja ik ben volledig inspiratieloos op dit onderwerp
"Meditatie"
[afbeelding]
quote:Hij is te druk Puckzzz....
- je achtergrond leidt ontzettend af
- de hoek waaronder de foto is genomen vind ik iets te hoog (wat lager bij de grond was beter geweest denk ik)
- hij is niet helemaal scherp
- en de kaarsjes zijn overbelicht...ik zie geen vlammetjes meer.
Mooi dekbedovertrekquote:Op zondag 13 februari 2005 16:29 schreef Puckzzz het volgende:
Okee, ik zal straks nog eens kijken. Die achtergrond he? Zou een creme/lichte achtergornd beter zijn? dit is btw een dekbedovertrek![]()
Misschien alleen lichte achtergrond en wierrook?
Meer lampen zou ook geen kwaad kunnen iddquote:Op zondag 13 februari 2005 16:40 schreef Bowiefan het volgende:
Doe alleen wat meer lampen aan, dan hoef je niet zo hoog in je iso te gaan zitten en dan komen die kaarsjes er ook beter uit denk ik
Hoezo? Ik heb wel wat gelevelled ja, iets meer contrast en wat met de curves gespeeld. Iets te overdreven?quote:Op zondag 13 februari 2005 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
Hij is GAAF puckzzz.
Hij lijkt alleen gephotoshopped?
Dat oosterse logo geeft wel een bijzonder gave finishing touchquote:Op zondag 13 februari 2005 20:40 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb me suf gestreken op dat rotdingen ik haat strijken het is wederom een dekbedovertrek
![]()
[compleet nutteloze en offtopique post]quote:Op zondag 13 februari 2005 20:40 schreef Puckzzz het volgende:
en ik haat strijken het is wederom een dekbedovertrek![]()
Dat is ook de bedoeling. De eerste dag gaan alle kleinkinderen mee, de tweede dag blijven ze thuis en gaan wij lekker etenquote:Op zondag 13 februari 2005 21:22 schreef Bowiefan het volgende:
Aeolus, jaren geleden geweest is wel leukalleen meer voor kinderen, leerzaam, technisch doe museum, lekker zelf klooi'n dus.
Het is een crop uit een veel grotere foto, maar mijn lief wil niet in bikini op het forum en daar kan ik goed inkomen, dus dat valt dan af.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:36 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
ik vind ook de eerste wat meer rust uitstralen bij de tweede zit ik ongeduldig te wachten of zo nog verder het beeld inkomt drijven
quote:Op zondag 13 februari 2005 21:07 schreef Bowiefan het volgende:
gewoon je ff niks van die P aantrekken puckzzz (ook een OMdreamteammember zit er wel eens naast) en die eerste nog een keer maken alleen dan meer licht in de kamer (en de camera iets lager)
Tja, ik kan hem helaas niet overdoen, zo kwam het voor de lensquote:Op zondag 13 februari 2005 22:29 schreef Schanulleke het volgende:
1 vind ik het leukste idee, maar komt imho beter over zonder huizenrij in de achtergrond.
Deze vind ik veel beter puckzz! Mooie rustige kleurtonen...quote:Op zondag 13 februari 2005 20:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb helaas de ruimte niet gehad (de zolder is gewoon te klein) om dat met die wierrook te realiseren. Wel heb ik nu deze gemaakt die ik best wel redelijk vindt...
[afbeelding]
Ik herkende het al niet...quote:Op zondag 13 februari 2005 22:54 schreef CompuMess het volgende:
[..]
foto's zijn overigens op de Willibrordusstichting gemaakt
Ik vind de eerste de mooiste, maar net niet whoepie.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:21 schreef CompuMess het volgende:
Een rustige poging dit keer...
[afbeelding]
[1]
[afbeelding]
[2]
Dit persoon was bij leven ook al rustig...
[afbeelding]
[3]
Sepia variant van deze langzame broeder
Eigenlijk triest dat het zo grappig isquote:Op zondag 13 februari 2005 22:57 schreef Bowiefan het volgende:
ik doe altijd liefen ik heb er lekker 2, en meer lenzen
en ik vind die eerste nog steeds mooier, maar dan moet die wel ff over gedaan worden.
@cm: ik vind ze allemaal niet echt rust uitstralen, de funnyfactor van die laatste 2 is wel weer leuk
over funnyfactor gezproken.... ik stuur (voorlopig) deze maar in....
[afbeelding]
Met al die open instellingen van tegenwoordig is het vrij gemakkelijk om binnen te lopen. en als FOTTER val je daar toch niet echt op...quote:Op zondag 13 februari 2005 23:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik herkende het al niet...
Werk je daar, of gewoon 'brutaal' naar binnen gelopen?
Ik ging daar als kind altijd naar de kinderboerderij kijken.
Is dat zo moeilijk dan, om een betere OM te hebben? ;+quote:Op zondag 13 februari 2005 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg...doe eens lief ik heb trouwens een betere OM dan jij.
quote:Op maandag 14 februari 2005 22:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Is dat zo moeilijk dan, om een betere OM te hebben? ;+
* PdeHoog kijkt eens naar de titel van dit topicquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:15 schreef Puckzzz het volgende:
Hey, Slowchatten doen jullie maar in het daarvoor bestemde topic! oeh ik zou best een goede mod kunnen worden![]()
Da's mooi te laat dan!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
#3 meditatie alleen vriendje wil liever niet dat ik foto’s van mezelf op internet zet![]()
[afbeelding]
opgelost...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:14 schreef stil het volgende:
ik zag een kruisje.
Ik vind er wel rust vanuit stralen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zit aan deze te denken (ja, het is archief)
Wat denken jullie?
[afbeelding]
Ow sorry, kennelijk heb je iets gemist.quote:Op woensdag 16 februari 2005 06:46 schreef elcastel het volgende:
Kunnen we de inleverdatum niet iets/veel vervroegen ? Ik kan het prijzengeld goed gebruiken namelijk. Ik kwam gisteren met mijn wishlist (voor dit jaar) over de 2500 ¤ heen, ik heb het winkelmandje maar snel weer geleegd voor ik de verkeerde knop indruk..
De eerstequote:Op woensdag 16 februari 2005 22:07 schreef Puckzzz het volgende:
Nou mijn soeppie dan maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
En???
VRIEND !!!quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:01 schreef k_man het volgende:
Ow sorry, kennelijk heb je iets gemist.
Er is al afgesproken dat ik deze maand win.
Je klok staat stil...quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:07 schreef Puckzzz het volgende:
Nou mijn soeppie dan maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
En???
quote:- Probeer fotosoepen zoveel mogelijk te beperken, dit is een fotowedstrijd, geen Fotosoep-wedstrijd.
Shit, ik bedenk me nu dat ik had moeten verkondigen dat het softfocus was en met opzet...quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het niet storen. En het zwart wit vind ik in dit geval wel erg leuk, mooier dan kleur denk ik.
Inkoppertje he?quote:Op donderdag 17 februari 2005 08:38 schreef exile0000 het volgende:
[..]
[..]
Grapje, de eerste is mooier, maar er mag wel wat meer licht bij die achtergrond wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |