abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25102585
De meditatie foto vind ik toch de meeste rust uitstralen
pi_25103510
na lang twijfelen of ik deze foto wel online zou zetten doe ik het toch maar aangezien ik de foto wel in het thema vind passen
het geluid van de gitaar is niet meer nu Rust......

[ Bericht 5% gewijzigd door maximaal op 15-02-2005 23:04:31 (foto deed het niet) ]
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:13:42 #78
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25103820
Ik zit aan deze te denken (ja, het is archief)

Wat denken jullie?

[ Bericht 3% gewijzigd door Shark.Bait op 15-02-2005 23:19:57 ]
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_25103838
ik zag een kruisje.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:20:58 #80
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25103982
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:14 schreef stil het volgende:
ik zag een kruisje.
opgelost...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_25105578
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zit aan deze te denken (ja, het is archief)

Wat denken jullie?
[afbeelding]
Ik vind er wel rust vanuit stralen.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_25108206
Kunnen we de inleverdatum niet iets/veel vervroegen ? Ik kan het prijzengeld goed gebruiken namelijk. Ik kwam gisteren met mijn wishlist (voor dit jaar) over de 2500 ¤ heen, ik heb het winkelmandje maar snel weer geleegd voor ik de verkeerde knop indruk.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 februari 2005 @ 07:04:23 #83
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25108231
Ja, dan kom je een heel eind met die prijzenpot van ons
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25108608
Gisteren gemaakt. Gelukkig had ik mijn camera net vast toen Maya besloot mijn buik te vereren met haar aanwezigheid.

"Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
Music, Anyone? Photo's, Anyone?
  woensdag 16 februari 2005 @ 11:20:47 #85
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25110423
Ik vind 'm leuk Exile Misschien niet helemaal scherp of ligt dat aan het feit dat ik mijn bril niet op heb?

Tsja jongens na lang nagedacht te hebben heb ik besloten om de ideeen van mijn vriend te respecteren en de meditatiefoto niet in te sturen. Typisch gevalletje van JanJammerdan

Vanavond ga ik bezig met mijn Cup a Soup idee. Misschien wordt dat nog wat
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_25111168
Hij is ook niet scherp ssssssssssst
Dat komt omdat het nogal schemerig is binnen (vooral 's avonds ) en dan autofocust mijn S1 niet zo lekker. Ook laat hij om een of andere reden het AF hokje niet zien als ik het schermpje omdraai en dan zie ik dus ook niet of het focussen succesvol is verlopen. Ik vond hem toch aardig met één hand naar mezelf toe genomen!
"Two things are infinte: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." Albert Einstein
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:36:53 #87
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25111709
Ik vind het niet storen. En het zwart wit vind ik in dit geval wel erg leuk, mooier dan kleur denk ik.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_25117352
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 06:46 schreef elcastel het volgende:
Kunnen we de inleverdatum niet iets/veel vervroegen ? Ik kan het prijzengeld goed gebruiken namelijk. Ik kwam gisteren met mijn wishlist (voor dit jaar) over de 2500 ¤ heen, ik heb het winkelmandje maar snel weer geleegd voor ik de verkeerde knop indruk.
.
Ow sorry, kennelijk heb je iets gemist.

Er is al afgesproken dat ik deze maand win.
  woensdag 16 februari 2005 @ 22:07:18 #89
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25117440
Nou mijn soeppie dan maar:

En???
pi_25117778
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 22:07 schreef Puckzzz het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

En???
De eerste
Bij de tweede komt de verlichting op het pakje te hard over...
Iedereen een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar!!!
kiekjes
pi_25118043
Wo is die rewimo? Mijn inzending staat er nog niet bij
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_25121898
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 22:01 schreef k_man het volgende:
Ow sorry, kennelijk heb je iets gemist.

Er is al afgesproken dat ik deze maand win.
VRIEND !!!
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 februari 2005 @ 07:15:43 #93
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25121942
quote:
En???
Je klok staat stil...

Die eerste is het leukst!

Ik weet dat ik nog een paar foto's moet plaatsen, vanavond komen ze erop.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25122224
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

En???
quote:
- Probeer fotosoepen zoveel mogelijk te beperken, dit is een fotowedstrijd, geen Fotosoep-wedstrijd.

Grapje, de eerste is mooier, maar er mag wel wat meer licht bij die achtergrond wat mij betreft.
pi_25122241
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het niet storen. En het zwart wit vind ik in dit geval wel erg leuk, mooier dan kleur denk ik.
Shit, ik bedenk me nu dat ik had moeten verkondigen dat het softfocus was en met opzet...
pi_25123753
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 08:38 schreef exile0000 het volgende:

[..]

[..]

Grapje, de eerste is mooier, maar er mag wel wat meer licht bij die achtergrond wat mij betreft.
Inkoppertje he?

Ik heb geprobeerd de klok meer te belichten. Het klote was alleen dat er dan een hele irritante spiegeling in kwam, die ik er op geen manier uit kreeg. Ik had al een laken voor de lamp gehangen e.d. het mocht allemaal niet baten
De enige manier om het nu te doen zou zijn in fotosoeppie, maarja dat mag niet he??
pi_25123924
Oeh, kun je niet het pakje soep in de spiegeling van de klok krijgen? Dat klinkt in ieder geval al leuk!
pi_25124216
Ja idd. *nadenkt hoe ze dat moet doen*
pi_25125815
Het soeppie ff gesoept

Hier ga ik nog mee aan de slag of ik dat thuis ook zo kan krijgen
pi_25125894
Netjes toch. Gewoon doen hoor. Beetje onzin dat je dit niet zou mogen shoppen, als de foto er mooier door wordt. Ik zie al een sepiaplaat in het wedstrijdtopic staan; dat zou dan ook niet mogen, want die is (nog veel zwaarder) geshopt. Tevens zouden we 95% van de zwartwit platen kunnen gaan weigeren. Ik heb zelf aan elk van mijn wedstrijdplaten wel wat geshopt in het verleden.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')