opgelost...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:14 schreef stil het volgende:
ik zag een kruisje.
Ik vind er wel rust vanuit stralen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zit aan deze te denken (ja, het is archief)
Wat denken jullie?
[afbeelding]
Ow sorry, kennelijk heb je iets gemist.quote:Op woensdag 16 februari 2005 06:46 schreef elcastel het volgende:
Kunnen we de inleverdatum niet iets/veel vervroegen ? Ik kan het prijzengeld goed gebruiken namelijk. Ik kwam gisteren met mijn wishlist (voor dit jaar) over de 2500 ¤ heen, ik heb het winkelmandje maar snel weer geleegd voor ik de verkeerde knop indruk..
De eerstequote:Op woensdag 16 februari 2005 22:07 schreef Puckzzz het volgende:
Nou mijn soeppie dan maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
En???
VRIEND !!!quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:01 schreef k_man het volgende:
Ow sorry, kennelijk heb je iets gemist.
Er is al afgesproken dat ik deze maand win.
Je klok staat stil...quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:07 schreef Puckzzz het volgende:
Nou mijn soeppie dan maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
En???
quote:- Probeer fotosoepen zoveel mogelijk te beperken, dit is een fotowedstrijd, geen Fotosoep-wedstrijd.
Shit, ik bedenk me nu dat ik had moeten verkondigen dat het softfocus was en met opzet...quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het niet storen. En het zwart wit vind ik in dit geval wel erg leuk, mooier dan kleur denk ik.
Inkoppertje he?quote:Op donderdag 17 februari 2005 08:38 schreef exile0000 het volgende:
[..]
[..]
Grapje, de eerste is mooier, maar er mag wel wat meer licht bij die achtergrond wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |