opgelost...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:14 schreef stil het volgende:
ik zag een kruisje.
Ik vind er wel rust vanuit stralen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zit aan deze te denken (ja, het is archief)
Wat denken jullie?
[afbeelding]
Ow sorry, kennelijk heb je iets gemist.quote:Op woensdag 16 februari 2005 06:46 schreef elcastel het volgende:
Kunnen we de inleverdatum niet iets/veel vervroegen ? Ik kan het prijzengeld goed gebruiken namelijk. Ik kwam gisteren met mijn wishlist (voor dit jaar) over de 2500 ¤ heen, ik heb het winkelmandje maar snel weer geleegd voor ik de verkeerde knop indruk..
De eerstequote:Op woensdag 16 februari 2005 22:07 schreef Puckzzz het volgende:
Nou mijn soeppie dan maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
En???
VRIEND !!!quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:01 schreef k_man het volgende:
Ow sorry, kennelijk heb je iets gemist.
Er is al afgesproken dat ik deze maand win.
Je klok staat stil...quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:07 schreef Puckzzz het volgende:
Nou mijn soeppie dan maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
En???
quote:- Probeer fotosoepen zoveel mogelijk te beperken, dit is een fotowedstrijd, geen Fotosoep-wedstrijd.
Shit, ik bedenk me nu dat ik had moeten verkondigen dat het softfocus was en met opzet...quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het niet storen. En het zwart wit vind ik in dit geval wel erg leuk, mooier dan kleur denk ik.
Inkoppertje he?quote:Op donderdag 17 februari 2005 08:38 schreef exile0000 het volgende:
[..]
[..]
Grapje, de eerste is mooier, maar er mag wel wat meer licht bij die achtergrond wat mij betreft.
Jij, jij ...... CHEATER !!!!quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:44 schreef American_Nightmare het volgende:
... Ik heb zelf aan elk van mijn wedstrijdplaten wel wat geshopt in het verleden.
Of daken van auto's afhaaltquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ja ik vind dit eigenlijk ook een beetje hetzelfde als levelen.
Met levelen krijg je soms ook een heel andere foto en dat is in principe ook soepen.Wanneer je naar het origineel kijkt en naar deze dan is het verschil ook minimaal vind ik.
Het wordt een ander verhaal wanneer je complete mensen wegpoetst, achtergronden vervangt etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |