Dingen zijn hier niet geaccepteerdquote:Op woensdag 9 februari 2005 17:59 schreef Xilantof het volgende:
2 is wel geinig Pdehoog!
en verder is dit natuurlijk gewoon zo;n ding.
dan is het toch gewoon zo'n ding als jij daar blij van wordtquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dingen zijn hier niet geaccepteerd
Terugvindpostjes wel
Het dingquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dan is het toch gewoon zo'n ding als jij daar blij van wordt
Zie je dat niet eens? Tsss...quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:05 schreef exile0000 het volgende:
Wat is het verschil tussen de twee foto's?
Thanks. Ik kwam hem tegen achter een boerderij op een landweggetje, achter een hek en 600 struiken.quote:
Het is wel een hele lastige inderdaad. Ik heb inmiddels wel een idee, maar moet nog even wachten totdat ik het kan uitvoeren. Ben benieuwd of het zal lukkenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 05:24 schreef Xilantof het volgende:
rust, ik kan er nogsteeds mijn kop overbreken
ik weet het (nog) niet...
Mee eensquote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:40 schreef stil het volgende:
PdeHoog ik vind deze nog het mooist van de foto's die je geplaatst hebt qua rust:
http://www.pbase.com/pdehoog/image/33391543/original
of die van d pesoon liggend in het gras
Ik persoonlijk vind deze toch nóg rustigerquote:
ik vind ook de eerste wat meer rust uitstralen bij de tweede zit ik ongeduldig te wachten of zo nog verder het beeld inkomt drijvenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:53 schreef Schanulleke het volgende:
Nou, aan mijn ideetje nog niet toegekomen, maar wel nog 2 dingetjes gevonden.
Welke vinden jullie het rustigst?
1/
[afbeelding]
2/
[afbeelding]
Het concept is leukquote:Op zondag 13 februari 2005 15:37 schreef Puckzzz het volgende:
Nou ik weet niet of het wat is hoor. Maarja ik ben volledig inspiratieloos op dit onderwerp
"Meditatie"
[afbeelding]
quote:Hij is te druk Puckzzz....
- je achtergrond leidt ontzettend af
- de hoek waaronder de foto is genomen vind ik iets te hoog (wat lager bij de grond was beter geweest denk ik)
- hij is niet helemaal scherp
- en de kaarsjes zijn overbelicht...ik zie geen vlammetjes meer.
Mooi dekbedovertrekquote:Op zondag 13 februari 2005 16:29 schreef Puckzzz het volgende:
Okee, ik zal straks nog eens kijken. Die achtergrond he? Zou een creme/lichte achtergornd beter zijn? dit is btw een dekbedovertrek![]()
Misschien alleen lichte achtergrond en wierrook?
Meer lampen zou ook geen kwaad kunnen iddquote:Op zondag 13 februari 2005 16:40 schreef Bowiefan het volgende:
Doe alleen wat meer lampen aan, dan hoef je niet zo hoog in je iso te gaan zitten en dan komen die kaarsjes er ook beter uit denk ik
Hoezo? Ik heb wel wat gelevelled ja, iets meer contrast en wat met de curves gespeeld. Iets te overdreven?quote:Op zondag 13 februari 2005 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
Hij is GAAF puckzzz.
Hij lijkt alleen gephotoshopped?
Dat oosterse logo geeft wel een bijzonder gave finishing touchquote:Op zondag 13 februari 2005 20:40 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb me suf gestreken op dat rotdingen ik haat strijken het is wederom een dekbedovertrek
![]()
[compleet nutteloze en offtopique post]quote:Op zondag 13 februari 2005 20:40 schreef Puckzzz het volgende:
en ik haat strijken het is wederom een dekbedovertrek![]()
Dat is ook de bedoeling. De eerste dag gaan alle kleinkinderen mee, de tweede dag blijven ze thuis en gaan wij lekker etenquote:Op zondag 13 februari 2005 21:22 schreef Bowiefan het volgende:
Aeolus, jaren geleden geweest is wel leukalleen meer voor kinderen, leerzaam, technisch doe museum, lekker zelf klooi'n dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |